Байерн пак изкормва Борусия (Д), отмъква сърцето на големия си конкурент

10:37
Байерн пак изкормва Борусия (Д), отмъква сърцето на големия си конкурент
Ръководството на Байерн Мюнхен е започнало преговори с капитана на Борусия Дортмунд Матс Хумелс, съобщи немското издание "Bild". 
 
Според информациите, баварците ще опитат да постигнат договорка с жълто-черните за трансфера на централния бранител, който ще струва близо 30 милиона евро. В изданието се посочва още, че от Дортмунд се надяват в евентуалната сделка между двата клуба да бъде включен и бившия играч на тима Марио Гьотце, който почти сигурно ще напусне Байерн през лятото.
 
Иначе Матс Хумелс вече обяви, че все още не е взел решение за своето бъдеще, но все повече се говори за негов трансфер извън "Сигнал Идуна Парк". Сред кандидатите за неговия подпис са още отборите на Барселона, Манчестър Юнайтед и Арсенал. 

 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

nofx_
22.04.2016 23:47

Дортмунд от къде взеха Ройс? никои тогава не рева..... комплексари

nofx_
22.04.2016 23:46

кво ревете кат девици е? на сила ли са взели някои? които иска да играе в голям отбор идва в Байерн кво сте се разсмърдели

javorrrrr
22.04.2016 18:26

За това най-мразените отбори са Байерн, Реал Мадрид и Ювентус. Винаги обират каймака ...*devil*

jean11
22.04.2016 21:17

Голяма глупост каза...точно тези отбори имат най-много фенове.

ub7
22.04.2016 20:18

юве, милан и интер си разменят чат пат играчи. не бих ги сложил в 1 категория с реал и байерн, но бих включил юнайтед на САФ и модерните богаташки клубове, коио ве4е са мутацията на футбола. едно време имаха право на 3-ма чужденци отборите и си мечтаехме за дрийм-тиймове, а то кво стана.... и цска така прибираха тука всички таланти понеже казармата беше задължителна

scouser_pool
22.04.2016 18:22

Аз не вярвам да се повтори подобно нещо , доколко знам на Готце му активираха освобождаващата клауза докато Левандовски беше с изтичащ договор и не искаше да подписва нов , и при двата случая Дортмунд нямаше какво да направят , едва ли ще склонят ако имат избор да продадат отново играч на Байерн...пък и двамата по-горе са предатели

Hitchhiker1902
22.04.2016 15:45

Нещо важно изпускате, като недоволствате от политиката на Байерн.
Никого не са изнудили да ходи при тях. Преговарят, плащат и купуват. Сделката устройва играча и бившия му клуб, иначе не би се случила. Просто е.
Но най-важното е друго - баварците харчат пари на клуба, не на някой камилар. Заработили са ги, от години Байерн се управлява страхотно и почти няма калпава сделка. Купили са Гьотце или Хумелс (евентуално) с пари от футбол, не от дрога, петрол или оръжия... Какъв ви е проблема?

Amateur1878
23.04.2016 10:14

Чакай сега малко! Аз не СЪДЯ баварците. Както и не СЪДЯ Реал Мадрид за трансферната им политика (понеже някои я осъждат строго). Аз по-скоро не одобрявам подобна политика от гледна точна на етиката. Говоря за изкупуването на играчи от преки конкуренти. И преди да започнат някои да подскачат, ще кажа че не беше етично да купим и Ван Перси от Арсенал. Става въпрос за ключов играч на пряк конкурент и/или дългогодишен противник за трофеи из Англия, който е и твърд титуляр. Просто... не е хубаво, според мен. Няма феърплей, ако щеш. Но като цяло си прав, да! Имаш парите, играча има желанието и се маха. Понякога дори сегашният отбор на играча няма право на желание или протест. Особено има ли откупуващи клаузи. А трансфери посока БВБ - Байерн не е като да не са се случвали - точно два! Сега това е трети. Е... доста е! Но отново казвам: разсъждавам от чисто етична гледна точка и как това би повлияло на имиджа на първенството. Не разсъджавам от сорта на "Е как Байерн могат да си позволят играчи, нали са бедни като църковни мишки понеже не се грижат за отбора си и не печелят никакви трофеи". Всичко опира до етика, която, явно, не играе никаква роля в Бундеслигата.

Hitchhiker1902
23.04.2016 01:16

Ако Юнайтед купи Коу? Ами това ще означава, че са имали парите, а Пуул и Коу са имали желанието... Живеем в свободен (и комерсиален, за съжаление) свят, приятелю, не можем да съдим никого за решенията му. А дали би ми било приятно? Не знам... Но се сещам, че когато етихадци купиха Рахимчо бях доста доволен. Трябва да има и такива трансфери, за да можем да оценим колко точно Големи са хора като Стиви, Гигс, Дел Пиеро или Малдини. Та... не съдете баварците, те се грижат за клуба си. И го правят добре!

ub7
22.04.2016 20:14

байерн това го правят със абсолютно всеки свой конкурент в бундеслигата отткакто гледам футбол (т.е. 1985-6). аб-со-лют-но всеки. включително и с мениждъри - справка - хитцфелд. кирливите ризи които изкараха навремето за даум и го накараха да прави тестове за наркотици...

Amateur1878
22.04.2016 18:50

Добре, прав си. Така да е. Просто го дадох теоретично. По стечение на обствоятелствата, Реал и Барса са хем кръвни врагове, хем и претенденти за титлата. А между Юнайтед и Ливърпуул доскоро беше така. Но прав си, да!

scouser_pool
22.04.2016 18:26

Конкретно примерите , които си посочил не са най-подходящите понеже Барса и Юнайтед са кръвен враг на Реал и Ливърпул съответно докато Байерн и Дортмунд са само конкуренти за 1-вото място...но виж примерно Барса как взеха Арда Тюран от Атлетико или Юнайтед Ван Перси от Арсенал...не само Байерн го правят този номер

Amateur1878
22.04.2016 16:48

Никой не говори откъде намират парите Байерн. Ясно е това. Но като фен на Реал, Ливърпуул и Аякс, ти как ще се почустваш ако Барса купят Рамос, Бензема и Хамес? Или пък Юнайтед купят Коутиньо, Хендерсън и Стъридж? И тук не говорим ИЛИ-ИЛИ, а говорим за И. И тримата! Пак ли ще бъдеш на същото мнение? Че всичко си е точно и просто това е политиката на Барса и Юнайтед? Убеден съм, че сега ще ми кажеш "Да, много ясно", но... всички знаем, че няма да е така.

stefanBG111
22.04.2016 14:21

Не разбирам защо му е на Хумелс да напуска Борусия Дортмунд, те му дадоха всичко и той сега направо да се изсере буквално. После обаче да не реве като Гьотце да се връща, само Левандовски от напусналите Дортмунд успя да е твърд титуляр, другите се провалиха с гръм и трясък. На Дортмунд не им трябва предатели и дано това връщане на Гьотце да не стане, да е мислил преди, а не сега. Клоп и затова напусна Борусия, повечето играчи го предадоха.

jean11
22.04.2016 21:19

Боже боже,ебаси простотиите!

Marco_Reus11
22.04.2016 13:53

Да не стане като с Марио който сигурно в момента най-много на света мечтае да върне времето назад и никога да не беше подписвал с Байерн,но уви ще видим какво ще стане. Възможно е това да е просто спекулация и просто да се създават конфликти между нас и феновете на Байерн.

RoSKo0o0
22.04.2016 13:41

Не виждам такава новина никъде. Явно искаме внимание в сайта и естествено да се отприщят хейтърите *tongue* :] А и sviliev... да отслабваме Бундеслигата сякаш е по-малко безболезнено, отколкото да отслабваме цяла Европа по пътя ни към 11-та ШЛ *smile*

Amateur1878
22.04.2016 14:44

И само като допълнение - махне ли се Пеп и дойде ли Анчелоти, тогава битката за титлата ТОТАЛНО ще се обезсмисли. За мен Анчелоти е в пъти по-добър треньор от Пеп. Но това е само и единствено мое субективно мнение.

Amateur1878
22.04.2016 14:41

Е чакай сега малко... ясно е, че няма ли го на официалният сайт, то не е истина. Ама и не е като да няма спекулации из медиите относно подобен трансфер. Или какво ще ми кажеш - четеш новини само от официалните сайтове на отборите? *smile* А сега какво друго ще ми кажеш - че деветият в Бундеслигата е на ниво да победи третият, на 1-2т. от лидера, в Испания ли? *smile* Това е все едно да кажа: виж ВЛ каква сила е щом 6-тият в първенството спечели ШЛ!? *smile* Нивото си е доста ниско, но пък за сметка на това има един супер отбор - Байерн. Колкото до трансферите на Реал - това са си трансфери. Не ме карай да ги защитавам понеже и аз не одобрявам трансферната им политика с големте пари. Но... всеки трансфер отслабва някой отбор. Няма как просто. Иначе интригата е голяма, факт. вторият е на 20т. пред третият *smile* Може би има някаква интрига за 4-тото място понеже разликата е 4т., но... това е. Но няма ли интрига за титлата, то за неутралният (като мен) фен това не представялва интерес. Мое мнение, разбира се.

ComsteR
22.04.2016 14:32

Чакай бе, ти четеш ли му коментарите изобщо? Какво значи отслаби Лион? Лион не прибраха 38 милиона за Бензо нали? Юнайтед не прибраха 100 за Роналдо нали? Вие Левандовски за колко го взехте?Монако и те не прибраха пари нали? Я се осъзнай малко, пича ти го е казал точно, докато Реал,Барса,Челси и Псж купуват от цял свят, то Байерн разхлабва конкуренцият в Бундеслигата. Ами ако Дортмунд си беше запазил отбора? С Лева и Батман в атака, Ройс и Гьотце крила и Гюндоган и Шахин в центъра. Доста силен отбор изглежда. Кога вие ще продадете звезда на Дортмунд?

RoSKo0o0
22.04.2016 14:16

Не го ли видя на официалния си сайт - не вярвам. Тези сайтчета са публивкували какви ли не трансфери, които реално не са ставали. Да не казваме, че трансферите на Бербатов са част от тях *wink* Реал отслабиха Манчестър Юнайтед, отслабиха Лион, отслабиха Милан, отслабиха Монако и т.н. Смисъл да не си говорим за отслабване, защото Байерн не купува от всички немски отбори за съответния сезон. А и видяхме Реал Мадрид какъв зор имаха срещу Волфсбург, че да кажеш, че било отслабено първенството - да... не е на висотата, на която беше преди години, но смятам, че след като си отиде Пеп Гуардиола нещата ще се оправят + какво да направим, че в момента виждаме най-силният Байерн Мюнхен в цялата му история - няма как да избегнем и неспоспобността на останалите отбори да се борят за 1-вото място. Под първото място обаче е изключително интересно.

Amateur1878
22.04.2016 13:51

[@link http://www.bayerncentral.com/2016/04/mats-hummels-transfer-rumour/] [@link http://www.espnfc.us/story/2855925/borussia-dortmunds-mats-hummels-open-to-bayern-munich-return-father] [@link http://www.teamtalk.com/news/bayern-begin-hummels-negotiations-report] [@link http://www.bild.de/bild-plus/sport/fussball/mats-hummels/30-mio-angriff-von-bayern-45483266],var=b,view=conversionToLogin.bild.html Толкова е лесно само като човек използва Чичко Гуугъл преди да се пише нещо, та чак и да критикуваш *smile* Последният линк е именно от Билд, но нямам абонамент, за да си постна цялата новина. Поне заглавието можеш да си преведеш, което достатъчно говори. Та, кой иска внимание? *smile*

sviliev
22.04.2016 11:59

Точно заради това Байерн винаги ми е бил най-противният чуждестранен отбор, заедно с Барселона, разбира се (по обясними причини). Някои ще кажат, че Хумелс е юноша на Байерн - така е, но вече доста години е основен стълб в отбраната на уж големия им конкурент за титлата, така че този факт не е с голяма тежест. Байерн ще спечелят от трансфера, самият Хумелс също, Дортмунд ще получат сериозна сума, но никой не знае как ще се отрази този евентуален трансфер върху представянето им. Но какво да се прави - на Байерн почти винаги това им е била трансферната политика - да разграбват всичко най-добро на немския пазар. А и имат нужда от повече германци в състава, защото в сегашния си отбор те са най-малко на брой в цялата им история. Байерн не харчат такива луди пари за трансфери, както например Реал, Барса, ПСЖ, Ман Юн, Ман С или Челси, но в ДНК-то им е заложено обезкървяването на конкуренцията, а това бие по имиджа на цялата Бундеслига. Отборите, които изредих, тези, които харчат повече от Байерн, поне не отслабват така преките си конкуренти - обикновено пазаруват от чужбина и в по-редки случаи от друг местен тим, но от пряк конкурент на вътрешната сцена - веднъж на няколко години.

ComsteR
22.04.2016 14:26

В годините, доста играчи са носили екипите и на Реал и на Барса. Един прост пример ще ти дам, треньорът на Барса в момента, игра за Реал 5 години.

sviliev
22.04.2016 12:53

Прочети ми докрай коментара и го осмисли преди да се явяваш защитник на Барселона.

the_game69
22.04.2016 12:35

Защо споменаваш само Барса? Бъди обективен кажи си и за любимия Реал – нима те не пазаруват като Байерн или Барса? Даже ако съпоставим Барселона и Реал кой кого е взел, то везните ще са доста наклонени към Реал. Дано сам се сетиш, защото ще падне голямо изреждане

ReDeViL666
22.04.2016 11:59

Отдавна го чакаме в Юнайтед, но така и не идва . Ако не влезем в топ 4 ще го видим през крив макарони.

razbira6tia
22.04.2016 11:56

Подобни трансфери станаха вече Гиотце,Левандовски,нищо ново под слънцето.

the_game69
22.04.2016 11:36

Все пак да не забравяме, че е и юнуша на Байерн

Luxury
22.04.2016 14:02

Няма значение, че е им юноша, но все пак Борусия го изгради като футболиста, който е сега.

deucec
22.04.2016 11:20

Каква е разликата, дали ще отиде в Байерн или в Арсенал/Манчестър Юнайтед например ? Трансфера си е трансфер... В крайна сметка всичко си зависи от самия футболист. Отделете повече време да се радвате на любимият/те си клуб/ове, вместо да плюете по другите. *smile*

Amateur1878
22.04.2016 18:49

Ами обясни де *smile* Възможно е да не съм разбрал, да!

deucec
22.04.2016 16:53

Нищо не разбра от цялата работа ...

Amateur1878
22.04.2016 14:13

Е като са ги спасили, дай да им подаряват де-що-как имат читав играч ли? Изобщо не го забравям. Един вид, заради това БВБ да им бъде развъдник на играчи? Понеже ти май искаш нещо подобно да се получи - БВБ да развиват играчи и Байерн като ги поиска, да склонят покорно главици и да продават веднага понеже батко им е дал пари преди време? Едното няма общо с другото. Едното е финансова помощ. Байерн са се съгласили да дадат 2 млн. евро заем за БВБ, които съм убеден, че са изплатени, че и с лихвите дори. Ако не са били Байерн, друга институция е щяла да им даде парите, убеден съм. Другото е в името на първенството, конкуренцията, спорта. И аз не казвам, че се мразят отборите. Дори не знам и дали наистина има някаква омраза между феновете. Не съм запознат с фенските настроения в Бунделигата.

deucec
22.04.2016 14:00

Немците не мислят по този начин. За тях е по-добре даден играч да си остане в първенството и примерно, ако никой отбор не го иска, може да напусне в посока чужбина. Не забравяй, че именно Байерн спасиха преди години бвб от фалит! Така че не ми говори за отслабване и схеми... Тези отбори не се мразят, само феновете се мразят ..

Amateur1878
22.04.2016 11:45

Огромна разлика. Ако отиде в Байерн, ефектът е с двойна сила относно първенството. Първо: отслабва БВБ; второ: пряко подсилва главният претендент за титлата, с който уж БВБ се бори за титлата. Докато ако отиде в Реал/Юнайтед/Арсенал, ефектът ще е само отслабване на БВБ. Ще подсилят някой друг отбор, но този отбор няма да им е пряк конкурент за първенството. Така че, разликата е голяма. Хубаво иска да напусне (ако е вярна информацията), но да напуснеш в посока друг немски отбор си е направо... предателство, ако щеш го наречи.

Amateur1878
22.04.2016 11:13

Аз не бих казал, че БВБ са конкуренти на Байерн. Вторият по сила отбор на Бундеслигата - да! Конкурент - не! Как може да се каже, че са им конкуренти при положение, че борбата за титлата този сезон е феноменална понеже БВБ са на само 7т. зад Байерн. Миналият сезон дори не бяха в топ 4, преди това завършиха на 20т. за Байерн, а пък още преди това на 25т.

Е това конкурент ли е? Имаше 1-2 проблясъка преди време на БВБ в Бундеслигата, но само това. Така че зрителският интерес към Бундеслигата за неутралният фен отдавна вече е изчезнал. Германците си я гледат, нормално. Но и с това си остават. А ако наистина продължават с подобно разграбване от вторият отбор на Германия, то определено и доста негативни мнения ще насъберат.

razbira6tia
22.04.2016 11:10

После защо Байерн няма конкоренция в парвенството,ами няма няма и да има додето не доиде някои арабин и не налеи много пари в някои немски клуб.Интересно ще е следващия сезон Ред Бул/лаипциг/ какво ще направи в Бундеслигата.

sdw
22.04.2016 10:55

С тази политика да купуват най-добрите играчи на преките си конкуренти в първенството им играе лоша шега.Не само рейтина на първенството,но и загубата на неутрални фенове,които малко или много са важни за постъпленията на клуба.Противно е просто ... никъде го няма тва.