Мъри разкри стартовия състав за Латвия, Бербатов самотно острие

21:20
Мъри разкри стартовия състав за Латвия, Бербатов самотно острие
Станимир Стоилов обяви стартовия състав на България за контролния мач с Латвия ден преди началото на срещата. Звездата на тима Димитър Бербатов отново ще бъде единственото изявено острие на "трикольорите", но този път зад гърба на Берба ще действа Ивелин Попов. За първи път от доста време в центъра на защитата за националите ще действат футболисти, които не са обличали екипа на Левски. Стоилов ще заложи на дуото Александър Тунчев-Кирил Котев в сърцето на българската отбрана. Двамата се познавам много добре от времето им в Локомотив Пловдив и по-късно в ЦСКА.

Ето и съставът на България за утрешния двубой:

Вратар: Николай Михайлов

Защита: Станислав Манолев, Кирил Котев, Александръ Тунчев, Живко Миланов

Полузащита: Станислав Ангелов, Чавдар Янков, Мартин Петров, Благой Георгиев, Ивелин Попов

Нападение: Димитър Бербатов

Очаква се Станимир Стоилов да използва тактическата схема 4-2-3-1, където основният акцент в нападение е в агресивните действия по двата фланга.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

drummer
12.08.2009 17:24

Това все пак не е контрола на Левски с ....Горна баня? А иначе и аз съм за "доверието", и много ми се иска "специалиста" Стоилов да гостува с този състав на, ......Кипър! *sick*

Vratarchety
12.08.2009 16:06

Според мен никой играч не е извикан в националния отбор заради фамилията си ! И какво толкова ми хваляте тоя Тунчев бил с класи ала бала. ...... 1.С какво е над Топузаков ? Опит , мачове в евротурнири с какво !?! 2. Сега не е във форма ,което е много важно при представянето му! А ако е концерт пожелание искам да не гледам ония дето дреме като дърво нападател , а искам да видя Домовчийски , Гошо Христов и Ивелин Попов! А колкото до Блажко Курвичката може да се пробва друг на неговият пост- Иван Стоянов го следя от няколко години и според мен има място в националния ( следя от време когато още почти никой не знаеше за него) За вратата бих предпочел Митрев , но трябва да се даде шанс и на Ники Михайлов ! Баща му и той правеше доста грешки в началото на кариерата си така ,че имайте доверие! А подкрепям Kalinho за братята Миневи ! Г.Петков е най-добрия вратар в бг !

Kalinho
12.08.2009 13:13

svetlio_vn проблема в националния не е само михайлов ами Тунчев не е играл от кога? а Чавдар Янков? защо не се даде шанс дори и в контрола да е на В.Илиев? Виданов какво прави там изигра 2-3 мача и то не много добре ама айде да го викнем, а Миневи и двамата изиграха много силни сезони сега пак играят добре ама не ги викат и защо? Просто националния колкото и да не ми се иска е като мениджърска агенция *smile*

svetlio_vn
12.08.2009 12:28

За защитаващите Ники Михайлов - нормално ли е вратар , който играе в клуба си само при отсъствието на титуляра(т.е. изключително рядко) да бъде викан в националния тим ? Нима е по-добър от Г.Петков ?!? Или ако говорим да се пробва млад вратар , защо не е Илко Пиргов например , който играе редовно в тима си ?
Няма спор , че Ники Михайлов е правил и някои страхотни мачове , но главната причина да бъде викан в тима е не играта , а фамилията му !!!

dumbo_s
12.08.2009 11:16

MB_KrisS напълно съм съгласен , но след като с тези застаряващи момчета не се класирахме да пробва с други , които има надежди в тях ... *wink* М.Петров уникален играч , но в контрола си мисля , че можеше да пусне някой младок ? ... И.Стоянов , ако продължава да играе така , защо да не е в национала ? ... Том макар да не е българин какво пречи да го вземем ... Има си и българско гражданство и всичко ? Затова става въпрос не използваме максимума да вземем най - добрите играчи ...

cesekarchetooo
12.08.2009 11:11

Futbulfen, първо ме псуваш, после потвърждаваш всяка моя дума. Нема такъв екземпляр... все едно не може да пусне Занев ляв бек и Драги Коцев десно крило, ми мъчи някви играчи, дето никога преди не са играли на тези позиции. И на врата да беше пробвал Митрев или Караджов, щото тоя просто не мога да го търпя. А Тунчев вярвай ми, знае много добре как се рита топката и ни е най-добрата алтернатива в защита (със сигурност с класи над Топчо и Коловати). Другото е горе-долу добре, като се има предвид кви играчи имаме..

MB_KrisS
12.08.2009 05:21

Дъмбо говориш сякаш сме Бразилия! Ние тези играчи не можем да сработим, та дай да пускаме играчи дето повече няма и да повикат. Нали трябва да се сработи отбора, а не като излязат да не си знаят и имената, затова се правят контроли, за да използва Мъри различни схеми и да види как се получават нещата. Тези момчета имат отбори и там трябва да се доказват, а не в националния. Като изградят име в клуба си, ще бъдат повикани и за България.

dumbo_s
12.08.2009 02:24

Нима в тези контроли не може да се пуснат млади момчета ? ... Г.Иванов , Н . Дюлгеров , Михаил Александров ,Радослав ( не съм сигурен за името ) момчето от Рединг.М.Петров няма какво да говорим най - доброто крило с което разполагаме , но от дясно ?Защо Благой като той играе в центъра било даже и дефанзивен халф ? Петаков , Страхил Попов играят постоянно дори и да било в малки клубове , но показват много повече от други прескъпи играчи. В нападение не смятам , че трябва коментар.След като с онова поколение не можехме да спечелим нищо , защо да не градим нов отбор.До кога ще се налагът синчета,копелен*а и такива на които таткото е с дебело протмоне ? Искаме да печелим значи трябва да има промени ?Защо да не започнем да градим отбор сега за да има някакви резултати и да не тъпчим на място като свине ?Не е ли малко смешно страна с футболни традиции да не може да премине клафикации.Крайно време е не да си притеснява ме как ще се класираме , а да се притесняваме за това кои може да пожалим.

dumbo_s
12.08.2009 02:23

Колко то схемата и тези които ще започнат мача съм изумен.Най - доброто с което разполагаме.Лично аз също смятах , че Михайлов ще го пускат само заради баща му , но явно съм грешал - момчето е доста добра , но ако спре с Лозанова , Яна и тем пудобни куроволяци може и да пази чак в Ливърпул.В защитата пак не разбирам защо не вика В.Илиев и като трети защитник И.Иванов.Беговете са добре освен Ж.Миланов.Винаги съм твърдял , че го бутат между шамарите.Нито психика , нито физика , нито тактика не обиждам никой левскар , но той може да е добър с/у Ботев , Локо Мз , Вихрен и това е С.Манолев няма какво да кажем.Момчето показа , че може да играе отиде в ПСВ и там започна титуляр просто един от ТОП играчите ни ... В средата нещата са трагични ... Не знам как може да пусне Ч.Янков при положение , че формата му пада всеки сезон като дори и клуба го преотстъпи в друг по - ниско дивизионен клуб ???

Vratarchety
12.08.2009 02:08

Добра ти е идеята! Как ме е яд ,че дори в контролите женичката ще играе централен нападател вместо някой по-млад

Kalinho
12.08.2009 01:55

те Бали даже ако не се бъркам изпаднаха *smile* мен много ми е кофти като няма някаде теми за В групите

Lollipopp
12.08.2009 01:54

седя , чета и се смея на глас *joking* толкова прост народ не бях виждал ... някой направил си гаф преди 2-3 години и вече не става за нищо ... а колко от вас стават за нещо ??? кои сте вие да казвате кой какво може ??? когато излезнете от мишите си дупчици и погледнете на света с реален поглед , тогава може да седнете и да коментирате кой , какво , кога и защо ... иначе да и мен ме вбеси това което направи Ники Михайлов и елементарните му голове , но без грешки каква щеше да е играта ??? но той показва че може да му се има доверие и че може да прави много добри мачове от повечето добри вратари в Европа ;] мен лично много ми допадна как игра в мачовете срещу Спортинг Лисабон и само нескопосаната намеса на защитника разби цялата работа ... и да нека се пускат младите да играят , защото и тези които са сега няма да са вечно и после след време изведнъж като няма кой да ги замести и пак ще ревете , че тоя неможе това , оня неможе онова ... и да съгласен съм че има самочувствие и нека го има само не трябва да му се вдига до небето ... това е от мен :]]]

Kalinho
12.08.2009 01:51

не са само те в тази част на престижното класиране *smile* междо другото тренирах по едно време с Академик, докато бях студент

Vratarchety
12.08.2009 01:46

Според мен трябваше да играят утро по 1 полувреме Митрев и Татков златен ама не е моя работа , а колкото до Кирев честно казано не го харесвам като вратар

Kalinho
12.08.2009 01:42

Северозападна - долната половина *smile* ама се отказах преди сезон и половина(контузия), въпреки, че сега пак ме викат ама ме е ствах вече. А опита на Ники не е ли редно и другите да имат шанс, Митрев, Кирев и в младежкия играеше Ники и то от доста малък

Vratarchety
12.08.2009 01:39

Стига ми! Е според мен този мач не е само за самочувствие ,но и има едно чудовище опит се казва *joking* аа Kalinho сега ако ми кажеш в коя В група си ще имам занимавка да се мъча да позная от кой отбор си

Kalinho
12.08.2009 00:56

Vratarchety В група стига ли? а и аз не отричам, че има качества има физика има и всички нужни предпостваки да стане наистина вратар от световна класа, ама му е рано за национала *smile* плюс това сега има високо самочувствие което няма нужда да се напомпва допълнително

RagnaroK
12.08.2009 00:45

Futbulfen а почни да гледаш вече щото ме дразниш с тези си изказвания и ша ти набия накрая 2 шамара *joking* ламя с ламя

Vratarchety
12.08.2009 00:43

От тук хората който пишат искам да попитам колко човека играят или са играли през живота си футбол няма значение на какво ниво ?!? Защото от някой коментари си проличава никакво разбиране ! И добре най-вече за Михайлов защо е смешен това ,че преди години допуснал 2 нелепи гола е дайте му шанс да се реабилитира ! Нима баща му едно време не е пускал леки голове! Макар ,че не сам го гледал защото сам бил малък ,но просто съм гледал мачовете на Боби и той в началото пускаше нелепи голове ,но после вижте какво стана какъв вратар! Дайте шанс и на малкия , не вярвам връзките на Боби да са стигнали до Ливърпуул за да го вземат така,че явно момчето има качества! И това е идеалното време да го пробва Мъри!

Futbulfen
12.08.2009 00:01

Пардон Котев ще е титуляр..недоглеждане.

Futbulfen
11.08.2009 23:59

cesekarchetooo тука не е входа за кочината или обора с манджа за да мои пишеш такива коментари чорбар мръсен.Че Живко не е ляв бек-не е..но е сърцат и можещ футболист. Не разбирам и какво точно ти харесва в центъра на защитата?! Може би това че единия екземпляр играе в ц(*ка , а другия е бил .. по това ли съдиш бе? Тунчев е забравил с кой крак рита след тая контузия а парлето Ванчо определено не е най-точния избор (последната дума има Мъри и нито аз нито който и да било може да променим нещо с тия спорове). Няма спор обаче ,че на вратата ни утре ще застане едно смешно вратарче на което цяла Европа се смее и до днес (остави Вердер..спомни си гола на Моке във Варна след който Черно море ни лиши от 3те точки). С връзки и до извънземните ше стигне..именно затова сме на такова дередже и излизане скоро няма да има *sick*

meh0
11.08.2009 23:55

Не че Михайлов играе редовно ама,... вече преценка на ръководството. Спирам да пиша *stop*

meh0
11.08.2009 23:53

Кирев няма как да го викнат, той игра за младежката формация срещу Гана! За Митрев съм съгласен, но той също не играе редовно, Бг първенството с Ередивизия нещо не върви *wink*

Vratarchety
11.08.2009 23:52

Не мога да разбера защо спорите! И двамата според мен са еднакво добри а колкото до грешката всеки вратар прави ужасяващи грешки в своята кариера и ако има вратар ,който ви каже ,че никога не е правил можете да му се изсмеете и да го заплюете! Но трябва да се спре се повтаря тази грешка , а колкото до Митрев много е добър и той голямо бъдеще има! НАЙ–МНого се нервя на педалчето капитанчето *evil* Пак ще играе толкова искам се скарат с Мъри и да го изгони !

mamadou86
11.08.2009 22:50

meh0 не е само гафа с вердер, в няколкото мача който игра за левски пусна уникално смешни голове. meh0 що тогава не се викне поне веднъж Митрев, Кирев ей тай да им напомнят, че и на тях може да се разчита. А и ники не е токлова по добър от другите та да го налагат още от сега

meh0
11.08.2009 22:49

*joking* Добре, спирам. Не казвам че ще се представи блестящо, дори да не се представи такива мачове са само + за него(опит, самочувствие и т.н)
Живи и Здрави *wink*

Go6oSeXa
11.08.2009 22:46

е стига бе човеко стига го коментира толкова туй вратарче *wink* ще изчакаме да видим резултатите от действията му *smile* Силно се надявам пак ти казвам ти да си прав и да е в добра форма

meh0
11.08.2009 22:44

Ако не беше направил Михайлов Гафа срещу Вердер дали щяхте да мислите така? Вече не коментирам дали баща му има пръст или не!

meh0
11.08.2009 22:43

Неее Гошо Секса не става дума за тебе спокич *wink* Калинйо. Еми дай тогава да не играе 10 години футбол и като стане на 30 години да го вземем в националния !!! След 2 3 години ще разбереш защо от сега се пуска Михайлов. Пак казвам в такива мачове трябва да се използват !!! Защото рано или късно той и Кирев ще заместят Петков и Иванков !!!

Go6oSeXa
11.08.2009 22:42

cesekarchetooo ей човек така се изсмях като го видях това че направо майка и татко събудих *wink*

Go6oSeXa
11.08.2009 22:41

MeToDueB абсолютно съм съгласен и с теб , защото Митрев е поне 5 пъти по - добър от Михайлов, просто незнам защо го защитават толкова . Смисъл дори и публиката не е съгласна той да играе *wink* Добре че е баща му !!!

cesekarchetooo
11.08.2009 22:40

Играем без ляв бек, дясно крило и вратар. Все пак има напредък - сложил е свестни централни защитници.

mamadou86
11.08.2009 22:37

разни идеяли ама трябва да има и етика, не кой на кой е син и баща и кой му е агент. Що тогава не дадът шанс за изява и на Марио Кирев, Б. Митрев (нищо, че в момента е с контузия), що не викне някой от Миневи и още доста такива примери

Go6oSeXa
11.08.2009 22:37

аве човек ти верно ли си мислиш че имам 2 регистрации , ако е така искам да ме баннат *wink* Ако съм с две админите ще видят ИП-то така че мой човек нито съм малоумен нито имам 2 регистрации А колкото до всичко друго ще видим просто изказвам мнение и то е че Михайлов не е за там просто и други хора са на това мнение Но за да не спорим ще видим утре какво ще направи той силно се надявам да даде най - доброто от себе си *smile* България над всичко !!! *stop*

MeToDueB
11.08.2009 22:37

комшията Митрев по ме кефи, но момчето не е връзкарче и няма как да го купят в някой голям отбор, без да тече много пот от челото му, нито пък .. да го викнат в националния. А Ники Михайлов .. въобще, кога го забелязаха, за да го купят Ливърпул и след това Твенте .. уреди се. Не казвам, че е толкова зле .. това с Левски, по-скоро беше плод на притеснение от негова страна и посрами България със своите намеси, а след това .. говори нахално, нагло и не бе дори гузен .. иначе съм го гледал и на живо България - Португалия 0-0 (младежи) и пази много добре, а при всяко негово докосване .. публиката го иронизираше нещо. Със сигурност има качества, но се чудя .. какво видяха в него Ливърпул и Твенте .. кога го видяха в игра, освен в срамната Шл .. ще се научи със сигурност, а и гледам, че вече е по-сериозен, но ако и Митрев .. примерно .. имаше неговия късмет, да заиграе в по-голямо първенство и т.н .. щеше да е къде къде по-напред от него, защото тръгва от нищото и има по-голям потенциал.

Дано Михайлов се представи добре, а аз лично имам надежда, че от него ще стане вратар.

Kalinho
11.08.2009 22:35

meh0 не съм сигурен кой говори на изуст май май си ти *smile* за вратарите е ясно даже на малките деца, че най - добрите им години са предимно след 30 докато при полевите преди 30 ама ти си знаеш и зада си в националния трябва да си титуляр в клубния а не да си на пейката

Vratarchety
11.08.2009 22:34

Оня педал шибана звезда пак ще играе *evil* Че и централен нападател

meh0
11.08.2009 22:33

Разни хора, разни иде"Я"ли, ясно е че няма как да стигнем до една обща точка. Това са коментари и всеки има право на мнение, НО УВАЖАВАЙТЕ И РЕШЕНИЕТО НА ТОЗИ КОЙТО ИМА ПОСЛЕДНАТА ДУМА !!!

meh0
11.08.2009 22:31

Въобще не му е рано на Михайлов, да го калят от сега!!! Момчето е на 21 години и има голямо бъдеще, а и в такива мачове(контролни) и то срещу Латвия трябва да се използва, за да си приповдигне самочувствието. ПО твоята логика значи е "РАНО" и за ДРУГИТЕ МЛАДИ ФУТБОЛИСТИ?

meh0
11.08.2009 22:28

Жалко, че няма да съм тъй като съм болен, ама ти трябва определено РОМ, че ще хвърчат монитори *joking*

ГошоСекса, отново доказваш че си малоумен. Един човек с 2 регистрации *lol* Неподготвен си и пак говориш Наизуст. Жив и Здрав да си *wink*

Go6oSeXa
11.08.2009 22:28

Kalinho ето браво братле радвам се, че се някой мисли като мен *smile* Смисъл неискам наще да берат срам, но това че баща му е еди кой си незначи че синчето му трябва да е в националния, той е за най - добрите а Михайлов не е от тези *wink*

Kalinho
11.08.2009 22:26

Михайлов наистина се поразви в твенте ама чак за национал сякаш му е малко рано, ама все пак и на мен баща ми да е шеф на БФС и мен ще викнат. При Ники интересно е, че поканата му я пратиха преди мачовете със Спортинг и на практика нямаше за какво, просто Мъри извади късмет, че Ники влезе в игра и го спаси от критики. А иначе момчето има и физика и талант просто му е прекалено рано за нац.

Go6oSeXa
11.08.2009 22:22

хахаха не несъм го гледам в Твенте нека да е проспериращ, дано туй лекенце да напрай нещо щото иначе няма да съм добре с нервите... А колкото до бутилката кажи кой сектор си и ида *wink*

Kalinho
11.08.2009 22:21

meh0 той и Зидан беше най - добрия и доказан ама в момента не е . Стига с това класата е вечна като не си играл 1 год, за ква форма ми говориш? най ме кефят един човек с две рег. *smile* мислят еднакво и трезво нали

meh0
11.08.2009 22:20

GoshoSexa *lol* "Тоя" Вратар в момента е един от най проспериращите и успели вратари в БГ. Ти гледал ли си Мач на Твенте, да видиш за какво става дума? Михайлов не е онова "момченце от преди 3 4 години, когато беше в Левски. В Твенте го превърнаха в ПРОФЕСИОНАЛИСТ, който има бъдеще пред себе си. КОМПЛЕКСИТЕ НЯКАДЕ ДРУГАДЕ и БУТИЛКА РОМ ЗА ТЕБЕ *joking*

meh0
11.08.2009 22:17

Всички сте ебати тъпите парчета *sick* изключение Методиев, който мисли трезво *devil*

1-во Абе Калиньо ти малоумен ли си или да? Ти медиите гледаш ли,четеш ли? Мъри каза, че всеки от играчите ще изиграе минимум по 40 минути!!! Ти ако си малко по умен ще стигнеш до извода че второто полувреме ще влязат младите играчи.

2-ро ФОРМАТА Е ВРЕМЕННА, А КЛАСАТА ВЕЧНА !!! Дори Тунчев да не е играл много и да е бил контузен, нали все пак трябва да се види на какво ниво е. Аз съм сигурен, че ще играе много добре въпреки проблемите тъй като е опитен играч и доказал се!!! НЕ ГОВОРЕТЕ НАИЗУСТ !!!

Go6oSeXa
11.08.2009 22:16

ей да го махат тоя вратар да не откача утре и да го заколя... ше му е*а майка*а най - накрая дайте некой по класен... няма да ми се развяват некви пе*алчета утре искам БЪГЛАРИЯ да се слави а не да ни опозорят ... Утре предполагам че ако ни остане тоя скапан вратар ще паднем с много ......

MeToDueB
11.08.2009 22:15

Топузаков *lol**lol* А Вальо Илиев отдавна не съм го гледал, но когато Тунчев играеше .. Илиев беше доста далеч от успешните игри, които правеше Тунчев и за ЦСКА и за националния ..

Kalinho
11.08.2009 22:12

в момента и Топузаков и В. Илиев *smile* и все пак са имат официални мачове през 2009г. нещо което Тунчев няма

MeToDueB
11.08.2009 22:08

кой е по-добър от него .. ? Български защитник ? Кажи един ?

Kalinho
11.08.2009 22:07

що живееш в миналото преди 1 година и не беше толкова по класен от другите, а и не забравяйте факта, че Тунчев в момента е здрав и въпреки това е резерва в клубния си отбор

MeToDueB
11.08.2009 22:05

нямам предвид игровата форма, а като класа .. и преди контузията е показал и доказал, че е най-добрия защитник за момента ...

Kalinho
11.08.2009 22:04

MeToDueB как реши, че в момента ни е най - добрия защитник след като не е играл почти година ? а иначе в момента е най - добрия каде го гледа, искам и аз да го видя *smile*

MeToDueB
11.08.2009 22:02

отбора ми изглежда много стабилен, като изкл Чавдар Янков, който върви само надолу .. а Тунчев .. поне 45 мин, каза Мъри, че ще го изпробва .. все пак е най-добрия ни защитник в момента и претърпя .. тежка контузия .. ще видим дали е загубил качеството на играта си

ZeroCold
11.08.2009 22:00

САМОТНО острие? На Мите жена му го е изоставила? *cry* Олей, горкия човек...

Kalinho
11.08.2009 21:38

много странно ми е кога видя Ал. Тунчев в игра и Чавдар Янков че ги викна *smile* а също така като иска да изпроба млади що не ги пуска ? как ги изпробва от пейката и аз не знам