Бензема: Не отрязах Юнайтед за пари

20:34
Бензема: Не отрязах Юнайтед за пари
Карим Бензема заяви, че е отхвърлил офертата на Манчестър Юнайтед в началото на лятото, защото се е надявал да получи предложение от Реал Мадрид, а не защото е искал повече пари. Както е известно, нападателят бе основната цел на сър Алекс Фъргюсън в този трансферен прозорец, но в крайна сметка Бензема акостира на "Сантяго Бернабеу".

"Истината е, че говорих със сър Алекс в средата на юни. Но честно казано, на този етап не исках да играя в Англия. Винаги съм мечтаел за Реал Мадрид и мисля, че това е било известно на всички през цялото време", коментира френският голмайстор.

"Когато обсъждам оферта от някой отбор, никога не мисля за парите. Те не са от основно значение за мен. Просто искам да играя в отбор,на който симпатизирам и за това съм много щастлив, че в крайна сметка се озовах в Реал, допълни Карим Бензема.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

samomanutd
12.08.2009 13:04

аз му вярвам за мен той не е 4овек които 6е ни зареже да пари просто коат е бил 13-14 годи6ен реал са били наи-големите и сигорно им е фен а и след милан те са най-титолувания отбор в света.И аз ако стана футболист и ми дадат две оферти например от европейския 6ампион-Лацио и отбора завър6ил без титли на 4 място в ви6ата лига Ман Юн 6е избера Манчестър...Тва сигорно му е била мечтата

sasedq
12.08.2009 09:32

el_pipita прав си, но по малките и глупави създания като теб ,който повтарят едно и също не знаят как са им спечелени титлите.

cvetko_00
12.08.2009 02:03

Реал пак ще си е нищо също като миналата година .... стига сте ги хвалили тия манекенчета отиват там само заради пари

el_pipita
12.08.2009 01:40

Плюйте по Реал.Пак ще са на върха, защото са най-титулувания Клуб в Европа, дори света.Хейтари гаднИ!

Kalinho
12.08.2009 01:34

аз 20 пъти ти казвам че не съм им фен харесват ми някой играчи ама не съм им фен и все пак не знам защо всички ги плюят *smile* А Сити ги имат парите ама няма да ги дадът за тва. То много отбори може ако искат собствениците им да извадят пари ама не им стиска, Реал рискуват и ще видим резултата. То и Батков можеше да вземе по - добри играчи ама ...

barcalevski
12.08.2009 01:30

еми то дай тогаа понеже шейховете на Сити имат 500 милиарда да ги изхар4ат вси4ките за единсъстав с игра4и по 40милиардаа доста тъпо се изказа *joking* освен тва пак ти каам про4ети кф са каали пеле и платини зареал после с еоправдай ама зн ли не ми се спори пое4е ясно е 4е феноете си подкрепят отбора в всяка една ситуация макар 4е понеже не севоди6 за пубер би треало да разбере6 4е реал праат огромна простотия *wink*

Kalinho
12.08.2009 01:26

Роналдинъо дойде световен шампион *smile* ако това значи да не си звезда добре, аз си го помня как ги правеше не смещи 2002 а не беше в Барса а за инфлацията винаги си я е имало и винаги има рекордни трансфери това, че някой има повече пари кво да ги изгори и да не купи играчи ли?

Kalinho
12.08.2009 01:22

много добре знам изказването на Платини, ама той платини виж какво направи с ШЛ вече не е онзи турнир от преди само със супер отбори (вярно, че така имаме по голям шанс). не знам как реши че Реал няма да направят нищо, много ми е интересно врачка ли си, ако имаш такива способности кажи. За Бензема никога не съм го чул да казва че иска в Манчестър, тва, че на много хора им се иска да е така ама не е. Роналдо отдавна искаше в Реал просто му трябва ново предизвикателство. А за парите ти не ги мисли Барса, Реал, Атл. Билбао и още няколко отбора в Испания имат по особен икономически статут и по лесно изкарват пари

barcalevski
12.08.2009 01:18

Къе рони готов тои бе6е в франция в Парижте да са някъв гранд *wonder* Не той там си бе6е мн добър но звезда стана истинска и спе4ели вси4ко при нас нали несме му провалили ни6то той сам си го напраи.Което е мнхарактерно забразилците сампо4на да се лигави сам по4на да не спазва никви режими и те са длъжни да го търпят ли? Анри го взехме за17милиона тва акое мн Алвес за30 което поония времена толкоа струаха най добрите футболисти а той опрделено е сред тях.И тука пак си проли4а 4е си пубер ти акогл само парите и игра4ите зна4и верно си леко тъп просто наедно место толкоа мн звезди първо мн трудно се разберът второ за половин година нема как дасесработат толкоа мн игра4и освентва заплатите които зимат са толкоа големи 4е те нямат за кф дасе борят ве твав което отборите с амбиции го има.а тва не съм казал 4е съм едно цяло с барса а пи6а така 6от ми е по кратко *wink* аи то4но вие немое ни упреквате за готови игра4и *joking*

barcalevski
12.08.2009 01:11

Kви паари имате бе брат вси4ко е кредит от банката сантандер и имате там неколко години да ги изплатитие тия кинти.А кое му е ло6ото ли 4е напраихте ифнлация в футбола ако има6 акъл в главата 6е зн кф зна4и тва.Той Платини мн ясно си го каза не е нужно да го повтарям .А за съсиването иам предвид от Ман 2рия най силен отбор в света който има сили да напрай мн и тоя сезон да отие6 в реал които отново не праят ни6то Кака в место да отие в ман той насила отие в реал бензема съ6то предпое4ете малко пое4е па4ки отколкото купите.И са 6е станеме свиделите на провал галактикос а тоя провал стане ли вси4ки тия звезди които имате залязват.$атка6 ли а ако иска6 се поразрови малко из нета за изказванията на Ми6ел и пеле те мн ясно са го казали и за да не кае6 4е едно 13 гои6но хлапе ги казватия просотии за вас феноете на реал се увери сам *wink*

Kalinho
12.08.2009 00:59

а и кое му е гадното на политиката? ако имаш пари вземаш играчи, ако не бяха Реал щяха да са други, не са вързали никой на сила. А и как ги съсипват играчите ако търкат пейката да съсипват им кариерите ама ако играят редовно какво им пречат?

Kalinho
12.08.2009 00:53

barcalevski да съм ти казал, че са юноши, че се радваш, че не са ? не нали ама имаш две мозъчно клетки и видяха нещо малко и давай айде *smile* от кога ти и Барса сте едно ми е най - чудно. И Роналдинъо го взехте готов и след 3-4 сезона го провалихте. Анри, Д.Алвеш не ги ли взехте за големи суми? или пак забрави не съм фен на Реал ама с тази селекция и тези пари дадени за трансфери няма как да не спечелят поне примиера ако не и ШЛ по един или друг начин ще спечелят нещо този сезон

barcalevski
12.08.2009 00:46

a i калинхо пак да ти кажа Игуин не е ва6 Роббен съ6то а освен тва той е на 25 къде след години 6е стаазвезда кат стане на 30 ли *joking* а пипита вие сте доволни ман съ6то ама неосъзнавате ли кф при4инихте на футбола бе *sick* вие в буквалния смисъл сте на път да го убиете а за боян искам ти кажа 4е той о6те тоя сезон може да се появява мн 4есто 6тото той заяви 4е мое да играе в всяка една позиция в атака а Анри определено не мое да издържи цял сезон,Но немое да отре4е6 4е имате може би най гадната политика за футбола

el_pipita
12.08.2009 00:39

barcalevski , аз пък теб да те светна че Раул не е юноша на Реал.
Така да си изкажа и аз мнението.Вярно че полетиката на Реал не е правилна, но просто така правят нещата.Който както може.Едни купуват млади юноши по целия свят, други(Реал Имам предвид) ги купуват готови футболисти, или преотстъпва своите талантливи юноши да играят в други отбори и след т'ва като се развият като футболисти, като предобият вече опит Реал си ги връща за смешните 3-4-5 милиона.Това обаче никой не го споменава нали? Според мен тази политика е най правилна.Р По слабите отбори в Примера играят талантливи млади играчи и когато Реал преценят си ги връща.Супер измислено, нали? Боян Къртич колкото и да е талантлив колкото и да му се играе, то няма да играе в Барса като титуляр в близките най малко 5 години защото Барса ся като купи Ибра ще му търка пейката доде играе.Немога да разбера само какво има нередно в това.Реал купиха Кр.Роналдо - Реал щастливи, МанЮн щастливи, Реал не купуват играчи на сила, те идват да играят по собствено женалие, не идват на сила.НИкой неможе да отрече че футбола не е пари.
Оф стига толкоз.Много ви здраве

barcalevski
12.08.2009 00:10

брей странно но аз съм убеден 4е ти не си на пое4е от 15 години.Ама Месси .Боян ,Хави ,Иниеста ,Пуйол ,Пике ,Валдез сега и Бускетс вси4ки тия са звезди и ние сме си ги създали а и да те светна Рамос не е ва6 а на Севилия ама нали си им голем фен и вси4ко знае6.А не съм мн сиорен 4е 6е поставите много отбори на мястото най мн пак да ви треснем вси4ки яко и тогаа 6е ви виим кф 6е измислите.а ронито се скара с Лапорта не с трениора пак да те светна и тва стана 6тото откакто взе златната топка се разлигави а ние не понасяме такиа игра4и *wink*

Kalinho
11.08.2009 23:59

Роналдинъо беше светова на звезда още в ПСЖ и точно сезона преди да иде в Милан от там му тръгна кариерата надолу, щоото не се разбираха с тренъора *smile* Игуан, Гаго, Робен, Дренте, Бензема след време ще са едни от най - добрите в света този сезон Реал ще поставят много отбори на мястот им barcalevski тва, че ти си още в пубертета не звачи, че всички са там

barcalevski
11.08.2009 23:45

От вси4ки които ми изреди единствено Касияс и Рамос а Раул се видя че вече изпърдя и тия младоци не се от световна класа май а.Да ве виде се къв футбол играете 2:6 за кфо ти говори а , на мен за тва 4е немое да играете никъв футбол ни в нападение ни в за6тита.Имате само един Касияс който ви спаси от невероятни резили.Така 4е аре тихо 6ото не сте в състояние се праите на велики при положение формата на Барса,Ман,4елси Поол които съ6то яко ви натупаха Арсенал Валенсиаи тнт така 4е млък и или подкрепяй некой друг отбор или си трай.А впро4ем ти на колко години си бе 6от според акъла ти не си пое4е от 15 *joking*

DuFkaTa
11.08.2009 23:45

Кажи ми Kalinho колко големи имена в футбола са идвали от велики отбори и след предстоя си в Мадрид, в кфи смешни клубове ходят след това.Др въпрос. Колко от златните топки дето са минали през Реал са я постигнали в клуба *wonder* Двама трима най мн.Пък от де искара че Барса са развалили кариерата на Роналдъндю *sick* Па та точно те го направиха име, те го направиха най добрия, те го направиха носител на златната топка. След това отиде в Милан и затихна.

Kalinho
11.08.2009 23:35

barcalevski коментара ти е напълно тъп и безмислен, че те през 21 век нямат ли успехи ? за 9 години 3 или 4 титли на Испания ШЛ още какво искаш *smile* 3 добри години от 8 и половина си е повече от една трета. барса колко имаха ? и те провалят кариери, кво стана с Роналдинъо а ти кажи нали си разбирач от най - добрия в света. нямат колектив да бе те имат едно ядро - Касияс, Рамос, Раул, Гити от години имат и млади - Игуаин, Гаго имат и опитни Раул, Кака кво повече може да се иска от един отбор играят атакуващ футбол

DuFkaTa
11.08.2009 23:34

Бензема предпочете Реал заради "великата" история и купищата спечелени,купени или подарени титли и заради тлъстата пачка която ще взима в Реал. Тука казва че не отиде в Реал заради пари, да но то и Адебата каза че отива в Сити за да печели титли а не заради пари ам кой му повярва *wonder* Ако Бензема беше по умен щеше да отиде в Ман под ръководството на Сър Алекс и тогава щеше да стане един от най добрите *stop* ам а де за съжелиние парите командват света в днещно време *sad*

barcalevski
11.08.2009 23:17

arc имах предвид осмина финали сру.Добре ме мама му дееба как така преди дъртия пор с парите да дойде не6то феноете на реал хич ви нямаше освен коато да критикуате кат Барса е осере.И каоато дойдоха Звездите Аналдо,Кака и Бензема от които уваажам само Кака. Всички им станахте феное до смърт.Да реал са един от най титулуваните отбори в света така е клуб с наистина голяма история.Само че сега ние живеем в 21век нали а не през 20 а то4но в тоя 21 век имахте 3 добри години и след тва вие станахте говеда.И просто няма как да не плуя на вас след като навредихте толкоа мн на футбола и на самите игра4и.Само 4е се вижда 4е само с пари и звезди не стаа треа си сработване треа си колектив от по големи и от малко по малки игра4и от по млади и по опитни.От време и от най важното за игра4ите да не мислят само за пари а в реал може би само Касияс и Робен не са такиа. Но тука просто е сме6но да се твърди 4е в момента реал са велик клуб те бяха но ве4е не те са анти клуб.Клуб съсипващ футбола и игра4ите.Така 4е калинхо малинхо помислете малко и не се отваряйте много *wink*

Kalinho
11.08.2009 22:59

DuFkaTa, какво учакваш, това само говори, че повечето са лапета на по 10-12г. Ще кажеш, че Челси има повече фенове от Реал мадрид ли? (лично на мен челси са ми по симпатични) ама много познати който са били в испания казват че Барса и Реал са си религия. Иначе и аз не и м харесвам политиката ама факта, че играчи като Бензема (за мен най - добрия млад играч) предпочитат Реал пред манчестър говори много

arc
11.08.2009 22:53

Напълно съм съгласен (за 1-ви път с Методиев) тия Реал Мадрид (реално Smadrid "смърдят"). Политиката им наистина смърди *smile* . Парите на "борч", с които разполага новия им президент няма да върнат славата им от преди 2-3 години, когато пак беше на борч същия президент. И за феновете на Реал (и не само) само мога да кажа че футбола е пари не игра, както е била преди години. Не трябва да плащат луди пари за футболисти, а за трофей. И barcalevski няма 18 финали *wink*

Jayfrog
11.08.2009 22:52

barcalevski Само да кажа,че 2002,2003 ШЛ,ако не се лъжа естествено не те нападам,но мисля,че беше спечелена от Реал Мадрид !? *thumb_up*

DuFkaTa
11.08.2009 22:52

mamadou86 Добред как така са един от клубовете с най - много фенове след като Челси дето съществува от няколко години (нш лично), в winner.bg имат повече фенове от Реал *wonder* *wink*

Kalinho
11.08.2009 22:51

кой биле Реал мадрид ли? ами като начало най - успелия отбор в света *smile* никой не може да ги стигне по титли в ШЛ

mamadou86
11.08.2009 22:46

barcalevski жалък и смешен си ти *smile* Не се гледа само последните 7-8г. a и преди точно 7 години бяха на върха Раул и Касияс примерно като знаеш толкова, че нямат школа на коя школа са продукт кажи ми ти...
Реал Мадрид са един от клубовете с най - много фенове както в Испания така и по света, дали целия свят са жалки или ти? сам презени. А аз лично съм фен на Барселона и не навиждам К. Роналдо, ама тва си е мое мнение

onzzy
11.08.2009 22:42

чичкото Перес съсипа школата или по точно не даде шанс на хората излели от нея и затова сега си ги събира обратно арбелоа , гранеро, негредо ,де ла ред,мата ,солдадо

barcalevski
11.08.2009 22:30

kalinho доста си жалък бе момче кои са Реал Мадрид ли? Еми отбор който в последните 7-8 години не може да стигне по напред от 18 финалите в шампионската лига.Единствено в испания играят стабилно и то поради причината че барса през вси4ките тия години се съзтезава до последно в най-комерсиалния футболен турнир на планетата.Освен тва вие нямате школа нямате нищо и докато не дойде Перес поради простата при4ина 4е вие нямате политика тъп4ехте все на едно място .И са когато дойде 4и4кото с кредитите кф праите купуате готови звезди праите инфлация във футбола съсипвате го ,освен тва пропилявате кариерата им .Еми на вас освен едно Курви кф друго са каже бе *sick*

DuFkaTa
11.08.2009 22:29

Мен ми е интересно как всички искат в Реал заради "великата" история на клубъ и купищата титли който били спечелили но като но като погледнем безпристраснно ще видим че голяма част от титлите им са купени и подарени. Чудно ми е как ваобще имат фенове извън Испания *thumb_down*

Alternative
11.08.2009 22:21

абе наистина ли си толкова зле или нарочно се правиш?отбор за 2 години така ли? Та реал имат 3 титли в шампионската лига само за 5 години е 1998 2000 и 2002 е,Манафчестър Юнайтед имат толкоз за цялата си шибана история?Какво сравнявяш лийдс с най добрия отбор в света за всички времена ? Ако искаш и с Нотингам форест ги сравни.Преди миналия сезон,кой 2 пъти подред спечели и Примера Дивисион е балък?Като не си компетентен трай по добре че се излагаш

onzzy
11.08.2009 22:18

не си догледал нещо като дойдоха Зидан Фиго и т.н. вече имаха 2ШЛ и бяха шампиони и половината им отбор беше от школата после Перес съсипа всичко

Kalinho
11.08.2009 22:14

и сега имат Рамос, Албиол, един от най - добрите вратари в света *smile* какво повече да имат, данебида другите имат по добри и имат перфектното нападение от всякаде

MeToDueB
11.08.2009 22:10

е спомням си .. гледал съм. Имаха отбор за 2 години, изграден с много пари и от мега-звезди, но след това .. пак си станаха мизерници и не само станаха, а и си останаха .. че чак до сега. И сега .. си мислят, че като купят големите звезди .. и край.. пак ще направят 1,2 сезона *joking* от защитата да започнат първо, че преди имаха защитници.

Kalinho
11.08.2009 22:06

MeToDueB, казах ти изтегли си някой запис от преди 7-8 години щото явно в тоя период не си гледал футбол и виж кой са Реал мадрид *smile* не съм им фен ама тая година поне полуфинал а Лийдс нямат никаква база за сравнение. Реал са институция в Испания нещо което Лийдс никога не са биле

MeToDueB
11.08.2009 22:04

те и Лийдс са били голям гранд, ама сега къде са ? Дайте да зачитаме на преден план настоящето .. какво ще кажете ? По-добре ли е да си имал няколко титли там за Шл .. и да си орисан, повече никога да не спечелиш .. и да не минеш четвърт финалите ха-ха ..

onzzy
11.08.2009 22:02

ами ШЛ беше създадена преди 20г кой колко спечелени купи има *stop*

onzzy
11.08.2009 21:54

да а на второ място милан по натам не помня

troublesome86
11.08.2009 21:47

Реал е обявен за отбора на 20 век и са ми много смешни тия капацитети дето ми говорат колко по-велики били Манчестър и Барселона

Kalinho
11.08.2009 21:36

MeToDueB виж колко титли имат виж и прехвалените англичани и пак ела да коментираш *smile* смешно звучат хора който гледат футбол от 4-5 год. да коментират кой клуб е по - добър за даден футболист, поне виж историята *wink*

MeToDueB
11.08.2009 21:34

точно пък Реал по-добър и класен от Ман Ю, Челси, Ливърпул *lol**lol* смешно звучи. Може .. да е по-добър от Ман С .. в трансферите обаче *joking*

Kalinho
11.08.2009 21:09

Браво на момчето показа на тъпите англичани, че не могат да имат всичко и, че има и по добри и класни клубове от техноте