Ман Юнайтед изхвърли Вила от Висшата лига (видео)
Бирмингамци бяха неизменна част от елита през последните 28 години, но след трагичната си кампания, изпаднаха в Чемпиъншип четири кръга преди края на сезона.
На "Олд Трафорд" днес домакините бяха пестеливи и неубедителни в последните минути, но все пак стигнаха до успеха, благодарение на гол на Маркъс Рашфорд в 32-та минута. Младият нападател на червените дяволи се разписа с прецизен изстрел след подаване на Антонио Валенсия.
През втората част възпитаниците на Луис ван Гаал пропуснаха няколко добри възможности да увеличат преднината си, а гостите също имаха своите шансове в края, като изстрел на Руди Гестед срещна гредата.
В крайна сметка двубоят завърши преди резултат 1:0 и Манчестър Юнайтед продължава борбата си за място в топ 4, докато Астън Вила ще играе в Чемпиъншип през следващия сезон.
Стартови състави:
Ман Юнайтед: Де Хеа, Валенсия, Смолинг, Блинд, Рохо, Фелайни, Шнайдерлин, Мата, Рууни, Депай, Рашфорд
Астън Вила: Гузан, Хътън, Кларк, Лескът, Сисоко, Уестууд, Гай, Бакуна, Синклеър, Ричардсън, Аю
► Ман Юнайтед - Астън Вила 1:0
1:0 - Рашфорд, 32'
Останалите резултати:
Евертън - Саутхямптън 1:1
Нюкасъл - Суонзи 3:0
УБА - Уотфорд 0:1
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
18.04.2016 00:18
И при вас ли излизат предупреждения, че сайта не е безопасен и т.н?
18.04.2016 11:20
Да бе дали верно има някакви вируси?*thinking*
18.04.2016 09:51
ДА
18.04.2016 00:05
Защо няма тема за Барселона? Започнаха да падат и вече нищо не пишете.. обаче Реал Мадрид Ако паднат сме на първа страница нали смешници...
18.04.2016 00:12
Имало някъв проблем със сайта
17.04.2016 19:08
Затова пък ще влезне един доста симпатичен отбор като Мидълзбро.И не просто симпатичен,а и традиционен.Дано се задържат повечко във Висшата Лига.
17.04.2016 17:54
Да се спечели ШЛ е много по-трудно от колкото да завършиш 4ти в което и да е първенство, така че не виждам защо изобщо ги сравнявате. ШЛ винаги е с предимство.
17.04.2016 19:59
Така е. Заради това казах - едното не трябва определя другото. Казваш, в първенството можеш да допуснеш грешка и да я поправиш. Факт е! Но в крайна сметка, след 38 мача си показал, че си се справил по-добре от поне 16 други отбора - допускал си грешки и си ги поправял и най-умело си ги поправял. В ШЛ, както отново го каза, напрежението е огромно. Два мача могат да определят всичко. Но в един от елиминационните мачове може противника да има 7 основни играча контузени и да го минеш лесно. Разбира се, същото важи и с обратния знак. Просто, това са две различни квоти, ако щеш го наречи. Именно заради тези различия не мисля, че двете трябва да са свързани. Не едното да влияе на другото, а едното да НЕ влияе на другото. А това става лесно - просто увеличават с още една бройка максимумът на отборите от една държава. Тогава ще има смисъл хем да се бъхтиш 38 мача и да знаеш, че след тях ако си бил стабилен ще играеш в Лигата на милионерите, хем и ако си спечелил ШЛ или ЛЕ пак ще играеш. Всичко е точно. Но за едно се съгласявам: правилата не ги определяме ние. Но въпреки всичко, не пречи да дискутираме *smile*
17.04.2016 18:18
Не казвам, че е лесно, но аз гледам от друга гледна точка на нещата. Примерно при 38 мача винаги можеш да допуснеш грешки, дори повече от една. Може и с 10 загуби пак да си 4ти, тоест имаш много шансове да се поправиш /както Лестър например сигурно ще станат шампиони, а имат в актива си загуба с 2-5/. Докато в ШЛ /особено в елиминациите/ една грешна стъпка и си аут - напрежението е петорно по-голямо. Но това си е моето мнение все пак. В крайна сметка не ние определяме тези правила и до утре да ги разискваме няма да има голяма полза. *smile*
17.04.2016 18:13
Ами не знам. За мен са две коренно различни неща и според мен едното не трябва да има връзка с другото изобщо. Това ми е главната идея. Хубаво - спечелил си европейски турнир и за награда - класираме те директно в ШЛ за следващият сезон. Чудесна идея, подкрепям с две ръце и четири крака. Но защо трябва да се дава предимство на каквото и да е било!? Не твърдя, че е лесно да спечелиш ШЛ/ЛЕ, но не е и лесно и да покажеш постоянна форма и да изпревариш други 16 отбора, за да си на 4-тото място след 38 изиграни мача. Или може би е лесно!?
17.04.2016 13:25
ЗАЩО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЗАЛАГА,ОСВЕН НА СУПЕРТОТО .Някой спокойно си залагат
17.04.2016 09:40
Браво на Рашфорд!
Жалко за Вила, но дано се върнат догодина във ВЛ.
16.04.2016 20:30
Абе не знам и аз. Объркано ми е с тези неща, но доколкото разбирам, УЕФА са се застраховали против случаят "Тотнъм" от 2012г., когато те не играха в ШЛ заради Челси, които завършиха 6-ти, но спечелиха ШЛ. Заради това сега се класират всички отбори, които са в топ 4 на първенството и които не са носители на ЛЕ или ШЛ.
Но мисля, че ако Пуул са 4-ти и спечелят ЛЕ, а Сити 5-ти и НЕ спечелят ШЛ, то английските отбори ще са пак 4 - Пуул (заради ЛЕ и няма да играят квалификация) и първите трима. Сити няма да играят понеже така или иначе са на местата извън ШЛ.
Но не съм сигурен. Просто не съм запознат с тези нови правила.
17.04.2016 18:09
За съжаление, в името да предотвратя такива малоумни коментари, забравих да доуточня и че не говоря са строго определена държава, а за класирането в която и да е държава. Испания, Италия, Германия, Франция. Но някак си... очаквах някой фен на Реал да дойде и да се изцепи с нещо подобно. То по мое виждане в ШЛ не трябва да участват други отбори освен шампионите на страните, но това е друг въпрос. Ще се отплеснем от темата. Но защо давам примера за ВЛ? Понеже това вече се е случвало (отбор извън топ 4 да печели ШЛ и четвъртото място да е изгоряло за ШЛ) таман два пъти и то все с отбори от ВЛ. Знам, че от другите първенства е смехотворно да се очаква нещо подобно. Представям си само Виляреал да спечели ШЛ. Или Реал Сосиедад. Или пък Волфсбург! *lol**lol**lol* Наистина, смешно звучи! Голям "капацитет" имат за ШЛ, правилно. Но разбери го - ВЛ е имала пример и то два пъти. Такова е първенството, какво да направим... Единият път при такива правила щяха да изгорят Евертън, но пък те тогава си провалиха шанса (2005г., когато Ливърпуул спечелиха ШЛ, а бяха 5-ти във ВЛ), а вторият път Тотнъм направо си изгоряха заради такова правило (2012г., Челси, които бяха 6-ти). Просто не е справедливо. Независимо кой отбор и от коя държава.
17.04.2016 16:56
То едни усилия да завършиш на 4то място в Англия *lol*. Как искаш от Англия да класират 6 отбора при положение само 1 или макс.2 имат капацитета да стигнат полуфинал дори?Има много отбори от другите първенства които заслужават вместо 5тия и 6тия в Англия, та 4 тия дори.
17.04.2016 14:27
Нене, не ме разбра. Говоря за 6 отбора МАКСИМУМ! Защо? За да се избегне следната ситуация, при която са ПЕТ отбора максимум: Лестър, Тотнъм, Арсенал, Юнайтед са в топ 4. Ливърпуул са седми, Сити девети. Ливърпуул печелят ЛЕ и отиват в ШЛ. Сити печелят ШЛ и отиват в ШЛ. НО!!! Тъй като максимумът на отборите сега е пет, то четвъртият в първенството излита и му плюят на всичките усилия от тези 38 мача през сезона понеже, разбираш ли, някой измежду Сити и Пуул са играли 13 мача, от които са имали 4 тежки. Справедливо ли е според теб!? И в примерът ми няма значение кои са отборите, че някои хейтъри да не започнат да пишат глупости. Четвъртият може да е Арсенал, Тотнъм или който и да е, а този на девето място и спечелил ШЛ да е Юнайтед, Челси или Лестър. Разбира се, ако носителят на ЛЕ или ШЛ си е в топ 4 - добре. Тогава ще са си пет. Но защо да се взима мястото на четвъртият при даденият от мен пример!? Защо трябваше да се взима 4-тото място на Тотнъм 2012г., които са се потили през настоящият сезон 38 мача, за да станат 4-ти, а Челси се сринаха на 6-тото място? Ако тогава максимумът на отбори от една държава беше 5, то всичко щеше да е точно. Юнайтед, Сити, Арсенал, Тотнъм И Челси (като носители на ШЛ) щяха да си играят. УЕФА видяха, че не е справедливо (колкото и рядко да се случва) и увеличиха бройката на пет. Ето заради това, МАКСИМУМЪТ да е 6. Трябва ли някой отбор да изгърми, за да се сетят? Никой не ти говори директно да се класират от първо до шесто място.
17.04.2016 13:51
Сити няма да спечелят ШЛ, а и защо 6тия? Няма да е справедливо, защото 6 отбора от Англия значи, че някоя друга държава ще трябва да бъде ощетена.Все пак се надявам да спечелим Фа Къп и да завършим 4ти.
17.04.2016 13:25
Май УЕФА действа на принципа: "Нека се случи пък тогава ще го мислим" *lol*
17.04.2016 10:19
Абе то уж нямаше логика и да не играеш в ШЛ при положение, че си се бъхтал цял сезон 38 мача да завършиш в топ 4 и най-накрая 6-тият да спечели ШЛ по някакъв начин след 13 изиграни мача, някои от които срещу израелски, украински, беларуски, гръцки и пр. отбори и да те изхвърли, ама... Та заради това и сега не се знае каква простотия може да има, но да - прав си! По принцип, не би трябвало да има как петият да играе в ШЛ. Въпреки всичко си мисля, че отново не е справедливо 4-тият да не играе в ШЛ при положение, че отбори зад него в класирането са спечелили европейските турнири. Нека УЕФА да направят максималната квота за една държава 6. За да може и на първите 4 (или три, зависи от първенството) отбора усилията да им се възнаградят, а спечелилите ШЛ и ЛЕ също да си играят. Според мен това е най-справедливото.
16.04.2016 22:33
Разбира се, че в примера който си дал класиращите се отбори ще са 4. Няма как отбор, който е 5ти и не е спечелил ШЛ или ЛЕ, да играе в ШЛ другия сезон.
16.04.2016 20:00
Някой може ли да ми каже статистиките на Рашфорд какви са. Като освен голове ако може да каже и с каква тежест са. Не за пръв път ви носи 3 точки. Страхотно играе, евала на него. Замаза положението с ЛВГ, ако не е Рашфорд положението щеше да е мн по-лошо. Страхотен талант, дано един ден ви е капитан и ви води към успехи !
Не е много по темата, но имам следния въпрос: Ако МЮ станат 4-ти и изпреварят МС, които от своя страна спечелят ШЛ и Ливърпул спечелят ЛЕ, Англия 6 представителя ли ще има в ШЛ догодина ? Колкото и странно да изгледа тази теория има своя немалък шанс да се случи.
16.04.2016 20:22
Все същото. Максималната квота за една държава е 5 отбора. Носителите на ЛЕ и ШЛ отиват директно. Останалите три места се разпределят от първите трима в класирането. Да кажем, класирането е Лестър, Тотнъм, Арсенал, Пуул, Сити, Юнайтед, а Пуул и Сити спечелят Европа. Те си се класират директно, както и Лестър, Тотнъм и Арсенал. Ние отиваме в ЛЕ догодина. Но сега така като гледам, то сме на 3т. от Арсенал в момента и с мач по-малко. Сити водят на Челси. Имам чувството, че можем да се надяваме повече на грешка на Арсенал, ебати!
16.04.2016 20:12
Не, една държава може да има максимум 5 отбора едновременно в ШЛ. Ако стане, както си го написал, Юнайтед гори и няма да играе в ШЛ. Ще играят първите 3, Сити и Ливърпул. Не съм сигурен какво ще стане, ако Ливърпул влезе в четворката и спечели ЛЕ. Колкото до Рашфорд, мисля, че пичът има 7 гола в 12 мача и 2-3 асистенции. 2 гола срещу Арсенал, 2 срещу датчаните в ЛЕ и този сега са с тежестта на много ценни победи. Възползва се от шанса си с пълна сила!
16.04.2016 19:24
Жалко, че точно ние трябваше да ги изритаме. Наистина жалко, но и честита ни победа! Сега да се надяваме Челси да победят Сити, за да се доближим отново на точката!
16.04.2016 19:08
Жалко за Вила,имаха шансове в края,но нямаха късмет.
16.04.2016 19:07
Честита победа, илюзорните надежди за топ 4 продължават да живуркат. Жалко за Вила...велик клуб, който не заслужава такава съдба, но от няколко години е на свободно падане. Дано това е дъното и пропадането спре, но имам опасения, че няма.
16.04.2016 17:42
Няква идея що не стават залагания в сайта?