Жребият за полуфиналите в Шампионската лига - Реал и Атлетико се разминаха

12:50
Жребият за полуфиналите в Шампионската лига - Реал и Атлетико се разминаха
Днес в централата на УЕФА в Нион бе изтеглен жребият за полуфиналите в Шампионската лига.

Процедурата стартира в 12.30 ч. българско време, а последните четири участници, достигнали до този етап от надпреварата, са испанските Реал Мадрид и Атлетико Мадрид, английският Манчестър Сити и немският Байерн Мюнхен.

Жребият бе воден от директора по състезанията към УЕФА Джорджо Маркети, а топките с имената на отборите бяха изтеглени от носителя на Купата в Шампионската лига с Интер Деян Станкович.

Жребият бе отворен - нямаше поставени и непоставени отбори.

Първите полуфинални срещи ще се изиграят на 26 и 27 април, а реваншите са на 3 и 4 май.

Финалът е на 28 май, на стадион "Сан Сиро" в Милано.

Ето какво отреди Фортуна:


Манчестър Сити - Реал Мадрид

Атлетико Мадрид - Байерн Мюнхен

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ZZ_10
16.04.2016 13:27

Ами ако ни се беше паднал Атлетико? Пак щеше да е нагласен,но този отбор елиминира Барса, а Сити елиминираха ПСЖ, на полуфинал няма слаби отбори,те щом са тука,значи са си заслужили мястото! Това е футболът,спомнете си за Днипро как стигнаха до финал, а всеки мач бяха аутсайдери, а и като не ви харесва турнира,не го гледайте, и без гова вашите отбори като гледам вече не са там защото УЕФА така са нагласили нещата,че не може да играете футббол *joking*

sdw
16.04.2016 14:53

Противен,гнусен,доста агресивен футбол,и все пак доста ефективен за жалост.Това,че могат да бият всеки отбор е факт,но не смятам,че са най-добрия отбор.

catalan
16.04.2016 14:12

Алтелито са най-добрия отбор в момента,просто играят супер мръсно.

sdw
16.04.2016 13:00

До коментар [@comment 1890727] от [@user deucec]:

Какви вибрации бе,слезте на земята.С тоя конспиративен манталитет,българите са станали едно от най-противните племена из цялото човечество.Жал ме е да го казвам даже,ама наистина сме стигнали дъното.

MaLkO_LuD94
16.04.2016 13:17

Наистина ли мислите че всичко е чисто и случайно ? Моля ти се такива съвпадения на 100% са малко нереални ми се струва *erm*

wengerout
16.04.2016 11:35

Точно такъв жребий исках.Исках да видя Сити с Реал и как Гуардиола ще се оправя с Атлетико.
Не знам защо, но моят фаворит е Атлетико.
Имат потенциала да преминат през Байерн, а с Реал са се разправяли често и се познават добре.
Ако пък Сити са на финала с Атлетико, тогава ще е непознато и може би няма да има изявен фаворит.

simi91
16.04.2016 08:43

Така е, приятели. Срещу Барселона скачат за подпиране от страна на съдийте и ни наричат УЕФАлона, за Реал М коментират, че жребиите са нагласени... Но както и да е...

Относно жребия: не е това, което ми се искаше, но все пак ще бъде доста интересно, поне според мен. Реал доста ще трябва да се потрудят, за да се класират на финал. За мен те са големият фаворит, играят страхотно и са в много добра форма, като изключим слабата игра срещу Волфсбург. Там имаше подценяване, каквото няма да има срещу Сити и ни чакат здрави два мача. И още нещо, което според мен е добре за Реал - гости са в първия мач и ще играят малко по-умно, а на реванша ще полудеят. Доста добре е и фактът, че се разминаха с градския съперник.
Другият сблъсък ще бъде страхотен. Сега е моментът Пеп Гуардиола да ни докаже, че е добър треньор и да затвори устите на критиците. Може Байерн да е фаворит, но Атлетико разполагат с много класни футболисти, които заслужават да играят на финала в Милано на 28 май. Докато Байерн бяха доста колебливи срещу Бенфика и ще трябва много работа от тяхна страна, за да влязат в двубоя с Атлетико, като равен с равен.
Успех и на 4-те отбора! Дано слабото съдийство в тези 4 мача да бъде само спомен!

sksw
15.04.2016 18:54

Байерн срещу Бенфика не игра най-добрия си футбол, но сега ще покажат на какво са способни. Робен и Боатенг се завръщат, така че всичко си идва на мястото. Атлетико ще им е много много тежко дори в първия мач. Между другото е добре, че Байерн е гост първия двубой.

Garrincha
15.04.2016 18:46

*lol* *lol* *lol* (clap) ... 100% никой не очакваше, че така ще се паднат ! 27.04.16г. Висенте Калдерон - " Шоуто на дърварите" ! Другите, така, две нулеви равенства ще им отиват !

RMCF_1902
15.04.2016 18:09

Само да попитам някой знае ли кой 1/2 финал ще се играе на 26 април и 4 май?

RMCF_1902
15.04.2016 18:27

Мерси!

stefanBG111
15.04.2016 18:24

Манчестър Сити - Реал Мадрид 26 април, реванш 4 май Атлетико Мадрид - Байерн Мюнхен 27 април, реванш 3 май

javorrrrr
15.04.2016 18:01

Мамка му - трябваше да се паднем с Шити за да им опънем ушите. Сега с Байерн ще е много трудно

martinski8447
15.04.2016 17:51

Точно жребия който исках! Харесва ми стила им на игра, нагласата и безпорно очаквам два големи мача с много положения, голове и емоции ! Нека по-добрият победи !

Futbolfen
15.04.2016 17:49

аве този жребии да не е на запис ве, тоя защо вика добър вечер*lol**lol**lol**lol*

Futbolfen
15.04.2016 17:44

важно е да не се допусне отбора с най грозна игра атлетико да стигне до финал, на всичко друго съм съгласен

Man_City16
15.04.2016 16:49

Не сме отбора от 2013 !!!

ComsteR
15.04.2016 17:25

Да не сте, имате един страхотен играч в лицето на Кдб, в защита ви няма.

bellaftpaige
15.04.2016 16:29

Забавно е как някои от вас смятат, че на този етап в ШЛ е възможно да има слаби отбори. Вашият отбор не успя да се класира напред, а все още имате наглостта да плюете по отборите, които успяха.

djarata
15.04.2016 16:15

Каталунците много злоба бе момчета...от къде тая злоба..

Hitchhiker1902
15.04.2016 15:56

Ех тая УЕФА, нареди си финала, шампиона и участниците в групите за 5 години напред. *lol*
Само да питам: що решихте, че отборът, който елиминира Барса, не може да елиминира по-бледото и копие? И що решихте, че тия от Мадрид, щом си купуват лесни съперници, ще си купят точно мач срещу най-богатия полуфиналист? (говоря не за декларирани милиони, а за безотчетни милиарди). Веселяци сте големи...
За мен - напълно непредвидими двойки, искам Реал и Байерн на финала, но да видим. (И аз искам разнообразие, но ако ще гледам Ръгбисти срещу Араби - не, благодаря, ще заложа на класиката *smile* )

AC_Milan_92_45
15.04.2016 16:03

Пха, сякаш те пита някой ко искаш да гледаш. Лека единия не го позна, като нищо и двата

bellaftpaige
15.04.2016 15:46

В големи конспирации живеят повечето от вас. Вземете се осъзнайте малко.

sakata_97
15.04.2016 15:24

Някои фенчета на Уефалона направо изумяват колко са смешни и жалки.Явно още не могат да свикнат със мисълта че тяхното отборче ще гледа ШЛ от телевизора и се чудят как да си изливат помията върху Реал.Жалки,много жалки хора сте вие катунци такива*confused**confused**stop*

scouser_pool
15.04.2016 15:18

Според мен победителя от двойката Атлетико-Байерн ще спечели турнира , най-вероятно Байерн...

fivooo
15.04.2016 15:18

Както си и знаех - яко нареден жребий. Не само че двата фаворита се разминаха, ами и дори в реваншите са домакини. Пълен фарс.*lol**lol**lol*

Drogba_d
15.04.2016 14:37

Леле като прочетох няколко коментара ми стана лошо ... Толкова мразите и ненавиждате реал мадрид че чак прекалявате с глупостите по тяхен адрес ... Нали знаете най добрите са най мразени *smile*

crip1
15.04.2016 14:36

Много ми е интересно нещо друго.Как разбирачите биха разбъркали топките? Като си хване една топка още отначало и бърка с нея в ръка, е нагласено.Като вкара ръката и бърка без да държи топка, е нагласено. Май единствения начин, да не е нагласено е да не бута с ръка, със затворени очи и УШИ да не забравяме. Смешки *joking*

mitko1010
15.04.2016 14:34

Сега всички ще кажат, че Реал Мадрид отново са извадили късмет с опонента. *stop* Какъв късмет? Щом Сити са достигнали до тази фаза на надпреварата, значи не е случайност. Не съм гледал мачовете, които са играли, но щом са тук- значи има защо.
Въпреки всичко, аз смятам, че имаме силите да отстраним ,, гражданите''. Сещам се за онзи мач на Бернабеу именно срещу тях, когато падахме с 2-1 до 80-тата минута мисля, че беше, и после се върнахме по страхотен начин. Спечелихме с 3-2 един мач, в който имаше всичко. Обрати, голове и Емоции.
Идва най- напрегнатата фаза на турнира- полуфиналите. Четири отбора ще трябва да направят последен отскок, който води към ,, Сан Сиро'' в Италия. Манчестър Сити, Реал Мадрид, Байерн Мюнхен, Атлетико Мадрид. Все сложни имена. *thinking* Колкото и да се мисли, колкото и да се размишлява, не може да се каже точно кои два от тези четири отбора ще достигнат до финала.
Обикновените прогнози са, че ние сме фаворит в нашия мач. Не искам да ни смятам за такъв, защото помня какво се случи миналата година с Ювентус пак в тази фаза на турнира. *sad* Мисля, че трябва да хвърлим наистина много сили в спечелването на тази купа. Най- голямата емоция за мен ще бъде да видя Зидан с Великата Купа в ръце. *smile*
В другия мач Байерн е смятан за фаворит. Атлетико не е отбор, който ще се даде лесно. *thinking* Нож с две остриета са тези полуфинали. Не остава много време до тях, сега ще дойде 27 април.
Дано съдбата, дано всичко каже, че Реал трябва да спечели своята 11-та. Дано стигнем до Италия! Дано ,, Сан Сиро'' бъде сцената, на която белият балет ще затанцува своя танц с Огромна Европейска Корона на главата под съпровода на Великия Зидан. Дано!

sviliev
15.04.2016 14:22

Байерн е отбор, който за разлика ат Барса не практикува контри, но и техните офанзивни играчи са по-бавни и това е нормално. А и Атлетико не дава възможности за контри. Байерн обаче са по-добри от Барса на статични положения. Колкото и стабилна да е една защита, тя винаги може да се огъне при статични положения. Много хора има в наказателното, става карамбол, и хоп, вътре. Така че това трябва да бъде едно от оръжията на германците, предполагам, че Гуардиола ще им обърне внимание и ще работят здраво над този елемент в следващите дни. За Атлетико ще бъде жизнено важно да се пази от червен картон.

stefanBG111
15.04.2016 15:51

Извинявай, коментара ми не беше насочен към теб, а към всички мрънкащи.

sdw
15.04.2016 14:20

1. От някои прочетох,че имаме най-лесния жребий до сега в ШЛ.Срещнали сме Волфсбург,Рома,Сити.Какво означава труден тогава?Да срещнем Барса,Байерн или Юве в по-ранна фаза ли?
2. От един специално ред–девил прочетох,че Реал сме слаби този сезон.Дефенирай "слаби".Да,не сме в най-силната си форма,както сме свикнали да бъдем.Паднахме в някои от испанските дербита,но и победихме в някои от испанските дербита,по-конкретно ел-класико.Имаме 22 победи в испанското първенство,а като домакини сме 14-1-2 ... В ШЛ имаме 8 победи,1 равенство и 1 загуба.Какво означава,че сме слаби?Че не сме номер 1 ли,ок.Та ние сме най-резултатния отбор в Европа бе хора ...
3. Жалко е,наистина е много жалко как Българското съзнание е толкова промито,че търси конспирация във всичко.Няма нищо случайно.Тоя бил нагласен,оня бил нагласен. Хората,които са с всичкия си и се абстрахират от журналистическите и социални промивания на мозъци,ще ме разберат.Все някви илюминати се въртят в главите на хората ...

123321
15.04.2016 14:39

Те нали, защото Олимпиакос,Динамо Загреб,Арсенал и Бенфика са много сериозни отбори..Я се стегни малко бе.Вие имахте един единствен труден съперник досега.И то добре, че късмета и съдията ви спасиха срещу Юве, че иначе Байерн изобщо нямаше да са тук.

deucec
15.04.2016 14:32

А и относно нагласянето : Откакто турците показаха в ефир как може да се налгаси жребий се съмнявам във всичко *smile*

deucec
15.04.2016 14:31

На суха статистика си прав: най-резултатният сте! Но погледни реално съперниците, които сте имали, за да стигнете до тази резултатност. *smile* Отбор от класата на Реал Мадрид е съвсем нормално да вкарва толкова голове на такива съперници. *smile*

Amateur1878
15.04.2016 14:26

Особено с 3-та точка съм много съгласен!

crip1
15.04.2016 14:14

За да поясня какво имах впредвид - Атлетико остраниха Барселона, но по-важното беше, че ги отстраниха заслужено, защото играха по-добре.Реално погледнато, това им беше единствения труден съперник, но то е и достатъчно - миналогодишния шампион. Байерн се измъкнаха на късмет срещу Юве, след като не играха по-добре.И не, не съм комплексиран, за малките деца да кажа, понеже няма от какво.Сити отстраниха пък ПСЖ.Не съм гледал мачовете и не мога да кажа дали са играли по-добре.Колкото до Реал - късмет през целия сезон в съперниците.Но само на пръв поглед.Щом трябваше да играем мача на сезона ни в реванша с вълците, значи не са били толкова лесни. Та това ми е мисълта, няма как да кажеш кой заслужава най-много.Особено пък за Байерн, защото изкараха късмет.По скоро ако може да се каже нещо подобно ще е за Атлетико.Но това няма никакво значение, след като или печелиш финала, или губиш.С кой си играл - все тая.Ако покажеш добра игра на финала и спечелиш заслужено - значи ти си заслужил най-много.

sviliev
15.04.2016 14:03

А за нашия мач не смея да коментирам, този сезон сме непредвидими. Бихме на "Ноу Камп", след 4 дни играхме посредствено срещу Волфа и паднахме 0:2. Сити и те са непредсказуеми. Да, може би тук има малко по-изявен фаворит, отколкото в в другия мач, но Бутрагеньо много точно го е казал:"И миналата година бяхме фаворити срещу Ювентус, но отпаднахме". Аз бих добавил, че беше така и срещу Дортмунд през 2013 г. Много ми се иска да видя Зидан с "Ушатата" 4 месеца след назначението му, но кой знае. Както казах, не смея да коментирам. Само да знаете, че много често, когато повечето хора очакватедин финал между предварително определените за фаворити, поне единият отбор се препъва. За мен фаворити няма, но никак няма да се учудя на финал Сити - Атлетико.

sviliev
15.04.2016 13:53

Атлетико отново ще играе с отбор, пракникуващ същия игрови стил, като Барселона. Само че играчите на Байерн, с малки изключения, не са такива техничари като тези на Барса. По-трудно отиграват с едно, по-трудно намират проснранство в защита, за да я разсекат с извеждащ пас, по-трудно играят 1 на 1. Отново ще гледаме 75:25 притежание на топката, но за Атлетико това не е никакъв проблем. Лошото за тях е, че са домакини в първия мач, но ако победят или завършат 0:0, ми се струва, че ще продължат. Не виждам как Байерн ще бие в Испания, голов хикс им е максимумът. Ако го поснигнат, надали ще то изтърват в Мюнхен срещу един търсещ голове Атлетико.

stefanBG111
15.04.2016 15:50

Сити и Атлетико Мадрид въобще не са слаби съперници, както ги смятат повечето. Само мрънкате ако бяха Байерн срещу Реал щяхте да кажете не ни се гледат едни и същи сблъсъци, сега жребият бил лесен за Реал,Атлетико изтеглили късата клечка, въобще знаете ли какво искате. Сити като играха с ПСЖ, всеки викаше Англичаните нямат шанс, ще бъдат смачкани и т.н, после какво стана Сити би ПСЖ. Атлетико имат всички шансове да бият Байерн, които не са чак толкова убедителни, както някои ги изкарват.

catalan
15.04.2016 13:48

Рома-Волсбург-Сити, ей на това му се казва късмет *lol*

Man_City16
15.04.2016 13:36

Да продължавайте да ни отписвате. Спомнете си какво говорихте и за ПСЖ , о ся ще размажат Сити туй онуй. Продължавайте да ни отписвате !!!

barca_samuraj
15.04.2016 13:34

На пръв поглед добър жребий за Реал, но Ман Сити набират голяма скорост и може да поднесат изненадата. На практика Сити се прости с шансовете си за титлата в Англя сравнително рано- преди около две седмици, докато определено Реал и Атлетико ще водят люта борба с Барса до последно. Според мен на финал ще играят Сити и Байерн, освен ако съдбата не даде шанс за поправителен на един отбор, който беше "скъсан на изпита" преди две години, и то точно в последните секунди. *wink* Интересно ще бъде, ще видим.

ComsteR
15.04.2016 13:34

Тея дето нямат нищо общо с жребия, и техните отбори са аут да не коментират. Вчера го казах финала ще е този от 2014.

Futbolfen
15.04.2016 13:33

незнам да ли сте забеляза ли, че отборът който отстрани барса или играе финал или го печели *lol*

barca_samuraj
15.04.2016 13:38

Ами естествено, Барса всяка година е или до четвъртфинал, или до полуфинал, ако всяка година Барса стигаше само до осминафинал, а отстранилият я отбор стигаше винаги до финал, тогав вече щеше да бъде странна тази тенденция, замисли се, ако Барса например е до четвъртфинал, отстранилият я орбор има шанс за финал 50%, а ако е до полуфинал, процентите са си сто.

ReDeViL666
15.04.2016 13:32

Стискам палци за финал Атлетико - МС и Атлетико да спечелят. Трудно обаче ще отпаднат и Реал и Байерн но според мен поне единия от тях ще си тръгне. Реал този сезон са слаби и според мен не заслужават да спечелят. Най -заслужават Байерн и още повече Атлетико особено ако отстранят и Барса и Байерн.

sdw
15.04.2016 17:35

Кво го куотвате това момче,няма смисъл.Реал са слаби.

ComsteR
15.04.2016 17:31

Защо пък Байерн заслужава а ние не? Няма отбор който да я е заслужил. Въпреки победа на Атлетико, не са показали, че са фаворити. Не знам от какво определи, че в момента сме слаби, особенно след обратът ни над Волсфбург(Да не са супер сила, но от 0:2 до 3:2 си е сериозна работа) Мислиш ли, че ще подценим Сити?

BECKZ
15.04.2016 17:07

Какво им е слабото на Реал?

crip1
15.04.2016 14:00

Интересно ми е на каква основа констатираш, че Байерн заслужават повече от Сити например?Към момента, особено ако Атлетико стигнат до финал, ТЕ заслужават най-много с оглед съперниците до сега. Но реално няма как да кажеш кой заслужава най-много, по простата причина, че като стигнеш до финала и го спечелиш - значи ти си си го заслужил.Особено ако го спечелиш с добра игра.

Futbolfen
15.04.2016 13:29

станкович даже и не разбърка топките, само ги докосваше леко за да усети вибрацията, гласят байерн и реал за финал, но аз мисля че тази година ще е Сити-Атлетико

lilikoli
15.04.2016 13:29

кво веднага наскачахте аутсайдери били,късмет имали,Байерн-Реал на финал. И миналия сезон Реал изкараха ''късмет" с Ювентус, а накрая кво стана ? И този сезон ПСЖ и Барса щяха да продължат, а кво стана ? Не знам за какво пък ведната отписахте Атлетико, като нищо ще отстранят Байерн с тази неубетителна игра на немския тим. След мачовете ще се види кои ще са на фина.Не слагайте рибата в тигана преди да сте я хванали

ivanrealmadrid1
15.04.2016 13:46

те не разбират от футбол, те прочитат името на отбора и почват да си правят заключения, даже не са гледали и 1 мач сигурно , но са супер специалисти

ReDeViL666
15.04.2016 13:27

Шанса на Сити е към 36% според мен.Реванша ако беше в Манчестър щеше да е повече .

sviliev
15.04.2016 13:26

Боже, какво доживях - фен на Челси да ми говори за срам и позор. След титлата от 2012? Това сериозно ли е? И как само отписвате веднага отбори, които елиминираха Барса и ПСЖ. Когато човек е подвластен на омразата, става жалък. Ако се бяха паднали Атлетико-Реал и Байерн-Сити тогава щяхте да ревете, че всяка година се падат. Замислете се какви глупости пишете, това е ШЛ, не е училищен турнир.

ReDeViL666
15.04.2016 13:09

Атлетико изтеглиха къса клечка с този реванш в Мюнхен . Ако реванша беше в Мадрид шанса им щеше да е към 32% , но сега бих го оценил на 22%

crip1
15.04.2016 13:12

Почти съм сигурен, че Атлетико ще отстранят Байерн - казвам го като неутрален. Стила им е корено различен. Мача се развие по следния начин - Байерн ще раздават 100 паса ляво, дясно без особени пространства.Атлетико обаче ще играят както срещу Барселона - няма да се закучат от зад 90 минути и мача ще е идентичен според мен.

sviliev
15.04.2016 13:08

Леле, чак и финалът почнаха да редят, сравнения правят. Доста смешно е това. Да, имаме късмет тази година при жребия, отборите, с които се паднахме наглед са по-слаби от другите възможни, но всеки трябва да си заслужи сам мястото на финала, не идва даром.

crip1
15.04.2016 13:08

Точно Байерн - Атлетико ми се гледаше, но си мисля, че ще е малко скучноват. Нещо от сорта на 600-150 паса.Но поне е нещо различно. Нашия също ще е интересен. Късметлии сме тая година. Падат ни се на пръв поглед доста по-скромни отбори от другите възможни. Но на 1/2 финал няма лесно, а комплексираните само това чакаха.И да не бяхме паднали със Сити пак щяха да циврят, няма угодия.Дреме ми.

CFCLondon
15.04.2016 13:08

Ако този слаб отбор на Реал вземе, че спечели ШЛ накрая, това ще е позор за турнира.


15.04.2016 13:35

Позор за турнира беше победата на жалкото челси, което спечели с антифутбол и нечовешки късмет. Реал играе красив и резултатен футбол и е най-резултатния отбор в турнира и в Европа.

ivanrealmadrid1
15.04.2016 13:08

Сити не са слаб отбор не знам защо ги имате за аутсайдер

ReDeViL666
15.04.2016 13:06

Сити не са лесни не ги отписвайте с лека ръка.Ако Реал изиграят първият мач както с Волфсбург и Сити вземе аванс с каквато и да е победа - реваншът изобщо няма да е същия и Роналдо да прави рекорди, защото ако и Компани играе Сити могат и чиста мрежа да опазят с една шепа късмет в тяхна полза.

deucec
15.04.2016 13:03

Пътят на Байерн : Ювентус , Бенфика (отбори, шампиони на страните си), Атлетико - корав и опасен отбор, практикуващ твърд футбол.
Пътят на Реал : Рома , Волфсбург, Сити - Посредствени отбори, борещи се за квота за европейските клубни турнири.

deucec
15.04.2016 14:25

Ти намеси исторически данни, не аз !

ivanrealmadrid1
15.04.2016 14:01

не знаех дали си им фен, затова. а аз не знам ти какво ми намесваш история и т.н., всеки отбор е имал лоши серии в Европа, включително и Реал с осминафиналите

deucec
15.04.2016 13:52

1-во - Да, 2 години са история. 2-ро - Аз не съм фен на Барса. 3-то - Не знам защо ги намесваш.

ivanrealmadrid1
15.04.2016 13:44

кой ти говори за история бе, това е преди 2 години. 6те осминафинала на Реал с удоволствие съм си ги гледал, ако в днешно време Барса направи това гаранция че ще смениш отбора, рано или късно и вашата ера ще свърши, Барса също са имали лоши серии в миналото но от къде да знаеш

deucec
15.04.2016 13:37

Стига вече с тези уроци по история бе ... Един друг да припомня? Осминареал говори ли ти нещо историко ?

ivanrealmadrid1
15.04.2016 13:12

така е много лесно като си ги наредиш с твоите виждания, преди 2 години беше обратната "Реал са обречени с/у немси тимове" и хоп 3те топ отбора бяха отстранени до финала, после и Атлетико.Тази годдина единствено с Рома беше по-лесно , Волфсбург бяха пдценени , а на 1/2 никога не е лесно с който и да е

LosBlancos7
15.04.2016 13:08

Да ни се беше паднал Бенфика по-добре от Волфсбург,все пак явно паметта ви е къса точно защото миналата година вълците изнасилиха с 4-1 Байерн за първенство,на всичкото отгоре взеха и супер купата срещу тях...Ювентус не виждам как даже имате наглостта да го споменавате като целия свят видя как съдиите ви избутаха в този мач,вие въобще не трябваше да сте на 1/4 финал...

ivanrealmadrid1
15.04.2016 13:03

по-простите фенове на барса са налазили пак с малоумни коментари

sviliev
15.04.2016 13:03

Хаха, почнаха хейтърските коментари как Реал нагласяли жребия. Точно това очаквах в случай, че се паднем със Сити. Давайте, забавлявайте ни *wink*

Gopcho
15.04.2016 13:02

Аз направих пари от жребия, беше ясен! Или просто си беше късмет, но съм доволен *lol*

sviliev
15.04.2016 13:00

Този път жребият ни отреди по-голямо разнообразие. За пръв път откакто Атлетико е в ''клуба на големите'', ще играе с Байерн и за пръв път Сити - Реал на елиминации.

Chelsea86
15.04.2016 13:00

Точно както очаквах да се паднат. Само дето исках Реал и Байерн да са домакини в първите срещи. От мен успех на Атлетико и Сити, защото искам да гледам един различен финал.

ever_green
15.04.2016 13:00

Тва как може тея педали Реал да се падат все с аутсайдерите .... Пълни мишки .... Само им нагласят жребия и всеки път на реванша те са домакини ... Дано Сити да ги изненадат и Атлетико да продължат за да гледаме различен финал .....

CFCLondon
15.04.2016 13:00

Тикат Реал и Байерн за финал. Очаквано с оглед политиката на УЕФА. Дано не им излязат сметките и Сити и Атлетико се срещнат на "Сан Сиро" накрая.

Futbolfen
15.04.2016 13:00

очакван жребии, поне спечелих 10 лв от бас, че сити и реал ще се паднат*lol* рома,волсбург,сити= на финал

Greenwich
15.04.2016 12:59

Ах,колко е жалко да си отборче,бутан години наред от УЕФА. Как си знаех,че на белите смешници ще им се падне Сити... че и гости в първия мач.Такова подпиране няма никъде. Сега остава първият мач на Ийсландс да е на 26-ти,което ще означава,че ревалците ще имат 8 дни почивка между двете срещи.Това ще е вече черешката на тортата.... Бял корумпиран отбор..с 3 думи.*devil*

MaLkO_LuD94
15.04.2016 12:59

Каква изненада не го очаквах честно *scared*

MaLkO_LuD94
26015 април 2016 [12:37]#197 0:0
До коментар [#196] от Stan1926:

Според мен пък Сити-РМ и Атлетико-Байерн ще са полуфиналите за да има финал Байерн-Реал а в другия турнир ще е Виляреал-Ливърпул и Шахтьор-Севиля като фаворитите ще са домакини на реваншите *cigarette*

MaLkO_LuD94
15.04.2016 16:17

Не е като да не познах ВСИЧКО а ?*joking*

ivanrealmadrid1
15.04.2016 13:02

браво браво не знам какво го натякваш все едно си уцелил 6ца, при 4 отбора големи предсказания няма що

Vanko2207
15.04.2016 12:58

Реал имат е*аси късмета тази година в ШЛ! Досега имат само отбори, които дори не заслужават да са в турнира (освен ПСЖ)!

stefanBG111
15.04.2016 13:11

Ами щом са на тази фаза от турнира заслужават да са тука. Ние сами сме си виновни за отпадането сряда, другите не са ни виновни. Колкото до жребия Сити и Атлетико не трябва да бъдат отписвани, още повече че едните остраниха ПСЖ, а другите ни остраниха нас ,накрая да не излезне така че финала да е Сити и Атлетико, вместо Байерн и Реал.

Amateur1878
15.04.2016 12:57

Хубави двойки, които уж предполагат хубави и зрелищни мачове. Успех на всички.