Барселона с пълен обрат срещу десет от Атлетико (видео)

23:40
Барселона с пълен обрат срещу десет от Атлетико (видео)
Барселона победи Атлетико Мадрид с 2:1 на "Камп Ноу" в първи четвъртфинален двубой от Шампионската лига.

Главен съдия на мача бе немецът Феликс Брих.

Гостите изненадващо поведоха в резултата в 25-та минута след красиво отиграване на Коке, който с пас по земя разсече защитата на Барса, извеждайки Фернандо Торес на позиция "очи в очи" с Тер Щеген. Нападателят на Атлетико стреля с едно докосване и прокара кълбото между краката на вратаря.

Торес бързо се превърна от герой в грешник за своя тим. Реферът Феликс Брих изгони острието на мадридчани в 36-та минута, показвайки му втори жълт картон за нарушение срещу Серхио Бускетс.

До края на първата част дюшекчиите задържаха преднината си.

През второто полувреме обаче силите на гостите не стигнаха. Веднага след подновяването на играта Барса натисна. Удар със задна ножица на Меси мина на сантиметри покрай страничната греда. Секунди по-късно Неймар нацели напречната греда.

Каталунците затягаха обръча. Неизбежното се случи в 62-та минута, когато Алба засече центриране отдясно, намирайки Луис Суарес непокрит в малкия пеналт. Уругваецът протегна крак и прати топката в мрежата.

Петнадесет минути преди края отново Суарес бе на точното място. Той направи красиво двойно с Дани Алвеш, който центрира в пеналта и уругвайският голаджия с глава заби кълбото в мрежата на облак.

Между двете попадения на Барса, футболистите на Атлетико настояваха Луис Суарес да бъде изгонен за груб фаул срещу Филипе Луис. Феликс Брих показа картона с жълт цвят на бившия играч на Ливърпул.

В последните минути домакините продължиха с натиска си в търсене на ново попадение, но защитата на Атлетико не се пропука за трети път. Барса победи, но дюшекчиите запазват своите шансове.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Droktar
06.04.2016 11:24

Жалко че пак рефера развали мача отново в ползва на Барса естествено.....

MaLkO_LuD94
06.04.2016 11:17

До коментар [@comment 1887509] от [@user CFC_Forever]:

Имаше 4-5 положения в които имаше претенции за дузпа обаче тази година излъчването на ШЛ е като за нашата В група и повторенията ЛИПСВАТ и дадоха повторение единствено на ситуацията с Меси при която спокойно може да се даде дузпа *cigarette*

CFC_Forever
06.04.2016 10:42

Преди мача казах, че при нормално съдийство Барса няма да победят. - Прав бях!

Futbolfen
06.04.2016 09:07

на калдерон играем по успешно и няма да имаме проблем, 0-4 0-5

night_wolf1984
06.04.2016 10:32

как си представяш с тая защита Атлетико да допуснат 5 гола като домакини.....невиждаш ли какви рендета са *smile*

Futbolfen
06.04.2016 09:00

тия атлетико кога ще се научат да играят поне малко футбол, с грозният си стил осират цялата ШЛ

koshmaraTI
06.04.2016 08:57

Ако гледаме обективно, спестен червен картон на Суарес, което нямаше да доведе до двата гола... Спестен първи жълт на Бускетс... Следователно при втория и той излизаше! Видя се че до изгонването на Торес Барса просто нямаше положение... Във първенството стана същото, Атлетико поведе, и 2-червени, сега пак същата пародия... Барса не трябва да се радват на такива победи извлечени със клизма! Факт е че владеят повече топката, но какво от това? При равни сили се видя, че Барса не са нищо особено.. Просто численото превъзходство си каза думата, а колкото до картона на Торес, първия го нямаше ! *wink*

norwich_ajax
06.04.2016 06:30

Крайно време е да бъдат въведени видео повторенията ! Футбола тотално се изврати. От УЕФА неистово се опитват на фаворизират няколко отбора (основно Барса и Байерн визирам) и да им създадат визитка на НЕПОБЕДИМИ чрез адски много съдийски аванти в тяхна полза. Само че така си правят анти-услуга, защото на хората им писва всяка година да гледат същите отбори на 1/2 финал и то на всичкото отгоре ДОБУТАНИ НАСИЛА дотам. Байерн срещу Ювентус колко пъти ги бутаха не е реално просто - 1вия им гол в Торино Левандовски беше в засада и пречеше на Буфон да вижда, Видал игра с ръка в първия мач в наказателното, 10000% редовен гол за италианците в Мюнхен на Мората ако не се лъжа беше отменен поради засада-фантон и куп други. Неслучайно преди малко видях и статия в един друг спортен сайт за това кои са най-облагодетелстваните от съдиите отбори в ШЛ и познайте кои бяха.... Барса и Байерн. Срам за УЕФА, Колина да си подава оставката !

General96
06.04.2016 10:53

Много точно!

mitko1010
06.04.2016 06:19

Фен на Реал съм, но тики- таката, която Гуардиола изповядваше, беше невероятна. Просто Барселона тогава беше неудържима. С полузащитници като Шави, Иниеста и Бускетс на едно място- добре им се получаваше.
След загубата от нас Барселона е разклатена. Истина си е, няма какво да спорим. Атлетико още от първия съдийски сигнал им дадоха як отпор, започнаха ги с яка преса. Малко бяха типичните за каталунците разигравания с множество подавания. Торес хубаво ги попари. Голът си беше хубав, но не виждам защо му дадоха този червен картон. Абсолютно пресилен. И тук се усеща съдийската ръка, която подпира Барселона в европейските клубни турнири. По статистика, червеният картон на Торес е общо 30-я, който са инкасирали противници на Барселона.
Ако Торес не беше гонен, победата можеше да стане факт. В края Симеоне щеше да направи няколко промени и можеше да се случи чудото, защо пък не. Все пак това е резултат, който може да се обърне. Каталунците изобщо да не си мислят, че са си свършили работата! Атлетико ще ги чака на Калдерон, мотивиран повече от всякога. А току- виж се появил някой съдия, който отреже каталунските глави, че да им покаже какво е да си от другата страна, от губещата.
Атлетико Мадрид е един хубав отбор. В него играчите се себераздават на 100 процента. В топ 10 на най- големите бегачи в Шампионската лига през този сезон, 5 играчи са от мадридския клуб. В този отбор няма изявени звезди, за които всички да работят, за да им се подобряват головите сметки. Този клуб трябва да си заслужи 1/2 финала.
Ама било съдийски подпирания, няколко картончета и Барса ще докрета до 1/2 финал.. Типично. Все пак големите винаги биват с една крачка напред от малките отбори, които са всъщност по- големи от тях.

mitko1010
06.04.2016 15:44

Уважавам мнението ти. Такъв е стилът на Атлетико. Но замисли се, щом от това печелят, защо да го променят. Треньорът изповядва такъв стил. Трудът на играчите им трябва да се оценя. Помня как стигнаха до финал на Шампионска лига. Там замалко да ни победят. Може да играят крайно дефанзивен футбол, но щом се намират на второ място в таблицата на Ла Лига, значи има нещо в този стил, има печеливша светлина. Не ми харесва да гледам дефанзивен футбол, но важното е какво постига отборът с този футбол.

lubomirsb
06.04.2016 11:32

То това е логиката, да спечели най-добрия . Той се определя от качествата на футболистите и умението им да играят в отбор + правилната тактика. И точно това ми е писнало да гледам , тактиката нека да се затворим и да се надяваме на късмета. Приятно е за очите да гледаш креативна игра, а не балтии и ръчканица, не знам ти какво се кефиш на отбор като Атлетико, който с малко преклалификация могат да минат и за ръгбисти. Има си турнир за този тип отбори -> ЛЕ . В ШЛ искам да гледам раздвижена игра. То няма лошо да се защитаваш като напада противника, ама умишлено да си стоиш в защита е грозно за футбола.

Redbula
06.04.2016 10:54

Аве пич по твойта логика който държи най-добрите футболисти, той печели! И пак ще гледаме едни и същи. Винаги е имало и ще има фактора тактика и дисциплина. Дано да продължи да ги има че да гледаме лестъровци, порто и атлетико Тва го казва фен на Челси

lubomirsb
06.04.2016 08:34

Какво им симпатизирате на Атлетико наистина ? Ако Барса не се беше събудила второто полувреме щяхме да гледаме един от най-скучните мачове. Вижда се какво правят Атлетико, 11 човека в защита. Е айде стига от такъв футбол. Аз не сядам като неутрален зрител да гледам отборите , аз сядам да гледам футбол. А това да се прибереш така и да разчиташ на някаква късметлийска контра понеже противниковият отбор е с 11 човека в твоята половина от терена си е тъпо. Колко години вече гледаме едно и също ? Е не ви ли писва ? Червеният на Торес си беше заслужен ! Дават ти жълт картон демек успокой топката момче , ти вземи направи нарушение няма и 10 минути след това и 2 минути след това още 1 безсмислено нарушение. Е кажи ми ако има 1 играч който върви из терена и прави леки нарушения постоянно къде ще му излезе края ? В този случай ние няма да гледаме футбол изобщо гарантирам ти. А иначе си тряваше и червен за Суарез.

ZZ_10
06.04.2016 01:13

Меси винаги тръгва сам и губи топката, а иначе и всяко влизане му е фал, Луис Енррике пак хубаво го изтърпя до края на мача

sdw
06.04.2016 04:17

Е то самото му присъствие на терена увлича поне 2-ма защитници.Дори да не докосне топка и да не го чуем цял мач,името му си е изиграло достатъчна роля,че да освободи терен на негови съотборници.Иначе и аз съм съгласен,че нищо не игра.Нито в предния мач срещу нас,нито в по-предния срещу Виляреал.

Hitchhiker1902
06.04.2016 01:12

Тегав за гледане мач стана, жалко. Футболът се нуждаеше от съдийски подаръци, за да победи Антифутбола, още по-жалко. (каквото и да си говорим - червеният на Торес бе пресилен, червеният на Суарес - задължителен). Как да е, успех на Барса в реванша пожелавам, не ми се гледат дървари на 1/2 финал. И дано тогава бият с игра, 11 на 11 и без дузпи. И се стягайте, да няма после "ма той полуфинала не ни беше важен, ние се пазехме за Купата на Краля...)

ComsteR
06.04.2016 00:59

До коментар [@comment 1887473] от [@user Ginekologa]:

Жалко но факт, преди 2-рият му гол трябваше да излети.
Бандитос, не се слагай на 1/2 финала, рано е още. 90-минути на Калдерон не са малко време видя се, че 11-11 Атлетико е по-добрият отбор.

MaLkO_LuD94
06.04.2016 01:04

Не знам какво се е видяло но една контраатака не прави даден отбор ПО-ДОБЪР *wink*

SuperMario77
06.04.2016 00:40

Жалко е целия свят да говори как си най-добрия във световния футбол, а си печелиш мачовете с не футболни средства... VAMOS REFEREE ...

sdw
06.04.2016 00:34

Може коментара да не е тук,но само аз ли си мисля,че Байерн отпадат на полуфинал,който и отбор да срещнат.Имам предчувствие за ПСЖ тази година...

MaLkO_LuD94
06.04.2016 01:02

Поведат ли ни на реванша ще е почти невъзможно да им вкараме гол просто се надявам да не успеят да ни поведат или дърварският им стил да им донесе нов червен картон иначе ще бъде много тежко *erm* И аз имах надежди на по-лек жребий като за последно но уви *erm* Само Байерн и Атлетико не исках но паднаха ни се Атлетико *erm* Дори вас предпочитах пред тях но уви дано на полуфинал да се случи ако стигнем до там *cigarette*

sdw
06.04.2016 00:49

Имай предвид,че Годин ще играе следващия мач.Има хора,които го смятат за най-добрия централен защитник в света в момента.Аз също го слагам може би в топ3.Аз лично,когато разбрах,че няма да играем срещу тях,бях много доволен.

MaLkO_LuD94
06.04.2016 00:46

Точно от тази гледна точка и заради самият стил Атлетико са най-неприятният съперник който може да срещнеш автобусът на Челси пасти да яде пред този *erm* Точно за това казвам че изобщо не е сигурно че Барса ще е на полуфинал много коварен отбор са тези *erm*

sdw
06.04.2016 00:41

Ти недей си прави изводи за Барса от Атлетико Мадрид.Хората,които гледат испанското първенство,знаят много добре колко трудно се играе срещу тея дървари.Те дори когато бият с 5:0,пак имат по-малко владеене на топката.Защитата и е безупречна.

MaLkO_LuD94
06.04.2016 00:39

Как ги наредихте и 4-та фаворита на полуфинал не знам но с тази игра до тук нито Байерн показаха че заслужават да продължат нито Барса *cigarette* Няма да се изненадам ако единият отпадне още в тази фаза *erm*

crip1
06.04.2016 00:39

Едва ли, тая година ако Барселона и Реал продължат вече ще има мач на 1/2 финалите.

sdw
06.04.2016 00:38

Възможно е,но мисълта ми беше,че ПСЖ ще успеят да бият Байерн според мен.Почти нямам никакво съмнение за двата испански отбора.

Banditos
06.04.2016 00:36

ПСЖ ще се паднат на вас *wink*

vale_pika555
06.04.2016 00:33

Много бутат съдиите Барса значи , супер тъпото се получи в тоя мач . Изобщо не заслужаваха Атлетико да играят 1/3 от мача с 10 души и съдията да се прави на сляп когато Барса направят нарушение... Суарес трябваше да бъде изгонен и тия два гола нямаше да ги има , мача съвсем различен щеше да стане , ама кой да види Суарес каквии ги върши....

Banditos
06.04.2016 00:30

Успех утре и ви чакаме на полуфинал *wink* предрекох че ще играете с Волфсбург,а сега съм сигурен,че ще има поне още едно Ел Класико

crip1
06.04.2016 00:25

Инъче за Атлетико пак ще кажа - явно са малоумни играчите им щом от последните 2 мача срещу Барса имат 3 чк.

scouser_pool
06.04.2016 00:25

Като изключим феновете на Барса , които си нормално си защитават отбора единствения смислен коментар тук е на сдв...всичко друго безпочвен хейт , а съдията имаше най-много 1,2 минимални грешки

crip1
06.04.2016 00:23

Жалко, че уникален футболист като Суарес има психически проблеми.Личи си по физиономията, че не е добре, като почне да става трудно и започва да си изпуска нервите, ритане, хапане, лакъти, блъскане.И това не е просто спортна злоба, загледайте се в погледа му и ще го видите!

sdw
06.04.2016 00:31

И все пак е доста добър зъбатия.Наистина има някакъв проблем.В Уругвайския национален отбор също има случаи на хапене.Нещо повредено има в него,но сред топ финишърите в света.

crip1
06.04.2016 00:27

Не знам човек, обаче Пепе отдавна не е толкова груб както беше преди, доста си изчисти играта.А виж Суарес какво прави, а погледа му е на обезомял..

sviliev
06.04.2016 00:25

Копира от Гатузо и Пепе *lol* *lol*

RealMadrid_4ver
06.04.2016 00:22

То ако питаш феновете на Барса във всеки мач независимо от червените картони дадени на другия отбор, са спестени още няколко, че и за дузпа.
Някой може ли да ми каже кога играч на Барса за последно(а и въобще) е изгонен заради симулация? Не ми казвайте, че няма такива.

scouser_pool
06.04.2016 00:22

Много добре си водеше мача съдията , Барса ги надигра тотално , аз за целия мач видях една смислена атака на Атлетико , останалото време с по 2,3 докосвания и до центъра макс*smile*

scouser_pool
06.04.2016 00:30

Ами така смятам да , гледал съм доста мачове и мисля , че единствената грешка на съдията беше когато пропусна да даде жълт картон на Бускетс през първото полувреме...дузпа нямаше за Барса , а Суарез правилно получи жълт картон за бутането си...не го слушайте коментатора като казва , че някои съдии щели да дадат червен картон при такава ситуация ...Суарез го бутна непозволено , но за жълт макс , ето повторение [@link https://www.youtube.com/watch?v=zIgd8IXWJ8c] както виждаш Филипе Луис пада доста лесно не беше кой знае какъв удар

sviliev
06.04.2016 00:25

Човек, ти наистина ли мислиш, че съдийството бе на ниво? Интересно мнение *smile*

Banditos
06.04.2016 00:21

Пиша от таблет и се извинявам за грешките

sviliev
06.04.2016 00:19

Не знам дали Симеоне е способен да направи някакви промени, но щом 7 пъти поред пада от Барса, и то в повечето случаи по един и същ начин, промяната е наложителна. Дано ни покажат нещо по-различно на реванша, аз си мисля, че там ще тръгнат на щурм първите 15 минути в опит да вкарат бърз гол и след това ще почне премазването по целия терен на играчи на Барслеона. Впрочем, много съм учуден как Барса винаги се отървава без контузии след такова ритане, големи късметлии са.

Barsabg
06.04.2016 10:41

Това е най противния отбор на Земята!Такова ритане наистина няма другаде а претендират за голям отбор...имат много добри футболисти като Гризман Караско Коке обаче как да се развихрят с този метод на игра.Суарез трябваше да бъде изгонен наистина но и Торес е пълен тъпак.Пускат авантаж и той отива и го спъва,напълно безмислен фал а за нарушениеъо срещу Бускетс просто доказа колко е прост.Като изключим тези два момента единствената друга грешка беше закъснелият жълт картон на Бускетс и тук там някои фалове които не даде и за двата отбора.Дано втория мач се играе футбол.

MaLkO_LuD94
06.04.2016 00:34

В интерес на истината спрямо минали мачове с Атлетико днес не ни ритаха много даже и аз съм учуден като ги знаем как играят *erm*

sviliev
06.04.2016 00:12

Меси в този мач игра зад Суарес и пред Иниеста и Ракитич. Въобще някаква много странна бе схемата на Барса - 4-1-2-1-2 *smile* Като в големи периоди от мача Алвес игра като дясно крило, а Пике като централен нападател *lol* *lol*

sviliev
06.04.2016 00:09

Някой гледа ли нещо от мача на Алианца? Само 1-0 били Байерн, аз съм малко учуден.

sviliev
06.04.2016 00:14

Съгласен съм, и аз мисля, че Юве повече заслужаваха да продължат. Иначе от месеци разправям как Байерн много ги надценяват. Много са добри, но не са на нивото на Барселона, както някои хора го изкарват.

sdw
06.04.2016 00:11

Не го гледах,но аз лично не съм очарован от играта на баварците.Юве бяха по-добрия отбор в осминафинала.Няколко мача и от бундеслигата гледах последните месеци и също не бях очарован.

football952
06.04.2016 00:00

И все още не сме видели свестни повторения на двете ситуаци ,в които барса претендираше за дузпа при паданетп на Месси и на Неймар второто полу време . Да ,Неймар о Суарез са симуланти ,спор няма ,което не го одубрявам ,но това са си те ,както и много други такива за жалост. Неймср ,ако си изчисти играта точно от тези типични за латинотата номера ,ще е пушка

sdw
06.04.2016 00:00

Иначе се радвам,че и Мидълзбро биха днес.Най-сигурния мач от Чемпиъншип.Ако утре Реал бият и вдругиден Виляреал,ще хвана 9 коефициент с 50 лева *smile*

kaizerabg
05.04.2016 23:56

хаахах на мача Байерн-Бенфика 5 коментара на мача Барса-Атл.М 250... :Д :Д

Uigtfri
05.04.2016 23:56

Няма какво да кажа за съдията. Преди мача писах в една друга статия за издънките му през годините, а тази вечер отново с нищо не ме изненада. Направи абсолютно всичко възможно да замаже положението и да се реваншира един вид на Атлетико за червения картон на Торес, който бе напълно заслужен, но тотално се провали. Първото полувреме отсъди несъществуваща засада на Алба, второто ни спести две дузпи (за нарушения срещу Неймар и Меси), показа абсурден жълт картон на Роберто, а за капак не изгони Аугусто Фернандес от Атлетико за влизане с двата крака напред. А иначе нарушението на Суарес срещу Ф.Луис си е между жълт и червен картон, но другите спорни ситуации, които бяха отсъдени във вреда на Барселона, не могат да компенсират това положение. Иначе футболът спечели срещу антифутбола тази вечер. Мисля, че всеки неутрален зрител трябва да се радва на това, вместо да коментира решенията на рефера, които така или иначе бяха в ущърб на отбора, който игра футбол.

Banditos
05.04.2016 23:53

Какъв червен картон на Суарез бе,вие гледахте ли мача,незнаех че за изблъскване се дава червен,мога да дам много примери както с Роналдо така и с други псевдо играчи които са имали далеч по сериозни случаи като ритане без топка,но не са били изгонвани

sdw
05.04.2016 23:54

Не беше червен картон наистина.С теб рядко съм на едно мнение.

mancityyy
05.04.2016 23:53

До коментар [@comment 1887389] от [@user Banditos]:

Зидан ще пори катуна или какво?

LosBlancos7
06.04.2016 00:39

Остави го тоя,аз също заложих за този мач за наша победа,но коеф. не беше 6 и силно се съмнявам комплексарите които пишат тук и се правят на тарикати да имат повече от 10 лв в джобчето си,а даже и да имат повече,е доста жалко и унизително тука да говорят за пари...

sdw
06.04.2016 00:27

Ами аз играх Мидълзбро(3-0),Барса(2-1),Байерн(1-0) и чакам двойката на Реал и единицата на Виляреал от ЛЕ.9 коефициент съм направил.Не мисля,че Реал ще допуснат дори и хикс,въпреки,че е в Германия.Волфсбург няма да се класират и за ЛЕ тази година.

Banditos
06.04.2016 00:27

Ако искаш дай си фейсбук да ти изпратя фиша *cool*

ComsteR
06.04.2016 00:22

Заложил си за нас, ама в сънищата ти.

sviliev
06.04.2016 00:21

Приятел, не искам да се заяждам но днес първото ви нямаше на терена. Второто играхте вашия си футбол, макар и с човек повече.

Banditos
06.04.2016 00:18

Да вие играхте на 100%, но ние едва ли,познавам си отбора перфектво и ниждам когато играят и когато не играят,защото ако се напъваха с вас през всичките 90 минути,едва ли щяха да играят така както днес и най вече през второто,надявам се вече да ме разбираш какво искам да ти кажа,иначе победата си е победа,допи заложих за вас и си спечелих едни триста лева,просто защото коеф 6 в ел класико си е подарък,без значение за кой отбор. Хайде останете си със здраве лека вечер

IvailoGeorgiev
06.04.2016 00:17

Не съм сигурен, но мисля, че теб те биваше в даването на футболни прогнози. Можеш ли да ми дадеш предложение за краен резултат на вашия мач ? Мисля да пусна още един фиш, па да видя к'во ще стане *lol**lol*.

sdw
06.04.2016 00:12

Пропуснал съм ги,но то е ясно,че както има и дразнители,така има и фенове на футбола,не просто на емблема.Респект!

IvailoGeorgiev
06.04.2016 00:11

Много фенове на Барса ви честитихме победата и добавиха думите ,,..играха по - добре и искаха победата'' .*smile**smile*. Има и хора, респектиращи врага си.*smile*

sdw
06.04.2016 00:08

Никога класико няма да е протоколно,запомни го от мен.Не може ли един фен на Барса да каже,че Реал играха много силно преди 2 дена.

Banditos
06.04.2016 00:06

Да не мислиш че ще е като протоколния мач преди няколко дни?

sviliev
05.04.2016 23:53

Ккви са тези коментари, бре, момчета? Къде е онзи Гринуич, който ми разправяше как Атлетико били по-класни от Реал. Естествено, не пожела да направи сравнение по постове. Рамос и Пепе газят, но Атлетико определено превъзхожда доста Реал в кеча, няма спор.

Barca_For_ever
05.04.2016 23:52

Ами то ви се е паднало сега. Плюйте, плюйте, ама да не се обезводните.

IvailoGeorgiev
05.04.2016 23:52

Най - много обичам след мач да гледам коментарите на компетентни спортни журналисти и хора, които са тяхно свързани с футбола. Сипят помия на поразия при нещо нередно, но случи ли се с техния любим отбор, видиш ли съдията не бил видял, можело това положение да се или не се свири. Погледнете темата за Байерн - Бенфика и сами си правете изводи що за комплекси някои хора имат...

vargala1313
05.04.2016 23:51

То някой хора отдавна си го казаха, това отдавна не е ШЛ, това е някакъв цирк.

sviliev
05.04.2016 23:51

И този съдия бе колосално слаб. Нарисуван жълт картон за Барса при 0-1, спестен чк на Суарес при 1-1, кристален чк за Атлетико при 2-1, а спокойно можеше и резервния футболист, който влезе в края, да бъде изгонен.

sdw
05.04.2016 23:52

Наистина много лошо съдийство.Не мога да кажа,че някой е ощетен.И на футболисти на Атлетико бяха спестени втори жълти картони.

football952
05.04.2016 23:51

Колкото си искате хейтвайте ,но атлетико сами си го правят всеки мач срещу нас . Който е наблюдавал този отбор малко или много ще разбере ,че атлетико са дървари . Червен за Аугусто Фернадес също можеше да се вторто ,за влизане с бутоните напред , опасна игра ? Втори жълт можеше и Бускетс да получи ,но да ми казвате,че всеки мач е така ,ставате смешни . Яяя ,вижте от коя минута почнаха да бавят ? Първите 20мин какво беше пред вратата им ? Атлетико нищо не играха ,нито направиха за да победят или поне Х да направят ,ако Торес имаше акъл друго яче можеше да бъде .

sviliev
05.04.2016 23:49

За пореден път антифутбол от страна на Атлетико в пълния му блясък. В отборите на Моуриньо има повече футбол, отколкото в Атлетико. Не са бедняци, разполагат с достатъчно средства и ужасяващият им футбол е доста жалък на този фон. А изгонването на Торес е едно от най-глупавите, които някога съм виждал. Но при такива тактически указания, най-нормалното нещо е да си изкараш малоумен чк. А трябваше и още 2 червени да получат кечистите. Не знам какъв футболен (не)естет трябва да си, за да си фен на Атлетико М. Този отбор е срам за привържениците на красивия футбол.

sdw
06.04.2016 00:09

Аз за Юнайтед го казах с ирония *lol* иначе Милан,Пуул,Интер липсват.

sviliev
06.04.2016 00:04

Мен също ме е жал. И не само за тях, но и за Милан, Ливърпул, Интер. Но много се дразня на индивиди, които уж не симпатизират на даден клуб, а хейтват редовно кръвния му враг. Още повече, че техните любими тимове се мъчат срещу изпадащи. Този мисля, че беше фенът на Юнайтед, който редовно обиждаше Роналдо тук. Човек, дал толкова много на уж любимия му отбор. А може би го хейти заради десетте му гола на Кампа.

sdw
05.04.2016 23:56

Недей човек,спри.Мен малко ме е жал за Юнайтед *sad* *sad* *sad* *sad*

sviliev
05.04.2016 23:55

Този мач е единственият, в който ни биха с красив футбол. Цялата ни титулярна защита отсъстваше, както и Модрич и Хамес, което повлия тогава, но хайде. А ти поредния фен на Барса, пишещ се такъв на друг отбор ли си? Вие кога ще биете Барселона ми е интересно?

sdw
05.04.2016 23:53

Мисля,че последния мач не беше 4:0 ? Поправи ме ако греша.

Man7united
05.04.2016 23:51

Вие си играйте "красивия футбол", а те да си ви бият по 4:0.. голям футбол играете нямам търпение за следващия ви мач.. наслада за очите..

sani_1234
05.04.2016 23:48

Гледам колко фена на Реал Мадрид се заяждат тук на фона на какво немога да разбера...... биха ни ОК но до тук защо продължават да обиждат Барселона. Всеки фен си има отбор и го подкрепя призив към вас мадритисти гледайте си отбора и стига вече обиди.......

sdw
05.04.2016 23:51

Не визирай фенове на Реал.Видях повече негативни коментари от фенове на английски отбори.А аз и още няколко колеги от Реал,не сме обиждали и писали глупости.Което до какво води? Всеобщо мнение.В интерест на истината,големите отбори може да са харесвани много,но и са мразени много.И нас ни наричат непрекъснато балерини и т.н в наши теми,но умните хора не трябва да приемат провокации или пък да слагат емблемата на клуба на пиедестал.Това е до човека.

vargala1313
05.04.2016 23:48

Суарес трябваше да бъде изгонен за удар без топка, Бускетс първото полувреме трябваше да му се покаже жълт картон и с картона който поличи през второто полувреме щеше да бъде изгонен, но съдията не гони "наши хора". Чак сега разбирам защо толкова много хора мразят Барса, преди си мислех че ги мразят защото най-добрите винаги са най-мразени..ама не било това...

nofx_
05.04.2016 23:47

атлетико според мен са на полуфинал

ComsteR
05.04.2016 23:46

Съдията тоталноо се усра. Пропусна червен за Суарез, и дузпа за Барса. За жълтия на Роберто съм без коментар.

123321
06.04.2016 00:10

Само дето на Суарез бяха спестени два червени картона.

sdw
05.04.2016 23:57

Това казах и аз

MaLkO_LuD94
05.04.2016 23:55

Като цяло съдийството изобщо не беше едностранно просто много хора са свикнали да са анти Барса защото това е модерно единственото грешно отсъждане в полза на Барса бе спестен червен на Суарес и спестен жълт на Бускетс който в последствие получи по лековат такъв *thumb_up* Докато можеше да се даде дузпа за Барса и спестен червен за техен футболист *cigarette*

sdw
05.04.2016 23:48

Дам,на Меси можеше да даде дузпа наистина.И първото полувреме имаше засада,която не съществуваше.

sdw
05.04.2016 23:45

Абе може Барса да са най-големия ни противник в историята,но със сигурност се радвам,че победиха този дърварски отбор от индустриалната зона на Мадрид ...

Banditos
05.04.2016 23:45

Това е отбора който искам да гледам,само късмета спаси Атлетико от разгром.Мачкай и смело напред към нов требъл *cup**cup**cup*

MaLkO_LuD94
05.04.2016 23:44

Усещам как много хора няма да успеят да заспят тази нощ *joking*

sdw
06.04.2016 00:03

Да ти кажа честно,и на мен ми е тегаво като му чета коментарите.Затова се дразня,когато някой му визира негов коментар и каже "вие феновете на Реал".

IvailoGeorgiev
06.04.2016 00:02

Затова казвам можеше, а не че щяхте - има разлика. Имаха си доста чисти положения, които можеха да вкарат и тогава мача ставаше доста по - различен. Въпросът е, че такива типове като цифричките не пропускат да се заядат в абсолютно всяка тема.

sdw
05.04.2016 23:59

Е недей говори за Рома,моля те.Имахме повече положения от тях.Ами ако и ние ги бяхме вкарали?

IvailoGeorgiev
05.04.2016 23:57

Охо, присмял се хърбел на щърбел. Бихте ни в едно Класико, в което няма лошо, и видиш ли индивиди като теб се навъдиха и излязоха от мишите си дупки. Рома не си вкараха положенията иначе можеше да гризнете дръвцето, но ние сме слаби, нали. Лека нощ, успех утре с-у немците!

MaLkO_LuD94
05.04.2016 23:57

Чакай да си запиша смешните ти коментари имам някакво странно чувство че ще ми потрябват *beer*

123321
05.04.2016 23:50

Момчее..Видя колко ти струва жалкото отборче.За всеки един отбор на 1/2 финалите ще бъде привилегия, ако се изправи срещу вас, защото ако не е съдията всеки един от останалите отбори ще ви спука от бой.Айде кефи се, че като изберат нов президент на УЕФА само ще си мечтаеш за трофейче.*lol**lol**lol*

MaLkO_LuD94
05.04.2016 23:47

Съдията не знам ама ти със сигурност от злоба и завист *beer*

123321
05.04.2016 23:45

Май съдията няма да спи от угризения.ХАХАХАХАХАХАХ.*lol**lol**joking**joking**joking**lol**joking**joking*

123321
05.04.2016 23:44

До коментар [@comment 1887373] от [@user Garrincha]:

Моля ти се бе.Как не го е срам така жестоко да ощети Барса.Не им даде поне 1 дузпа, само 1 червен картон за Атлетико и накрая не свири двуметрова засада на Торес при гола на Атлетико..Ей не го е срам ей..

Garrincha
05.04.2016 23:43

А, и един голям червен, пожелавам на монтанския бек ! (P)

gL_Manekena
05.04.2016 23:42

Хора залагаите коли,жени апартаменти,пари,злато, абе кой квот имане има.Тази година Уефа ще направи Барса първия отбор почелил ШЛ 2 поредни години *wink*

123321
05.04.2016 23:40

Съдията ощети Барса..Не стига, че изгони само един футболист на Атлетико ами и не им даде дузпа.КАК МОЖЕ БЕ???

vargala1313
05.04.2016 23:39

Ако Барса продължат полуфинала ще е Ел Класико

j_mourinho
05.04.2016 23:39

До коментар [@comment 1887365] от [@user cesekarchetooo]:

Всъщност е от Цска и Реал МАдрид.

gL_Manekena
05.04.2016 23:38

Ех явно дузпата ще е евентуално за реванша, нали и там ако Атлетико ги почне, някой пак тряя удари едно рамо *erm*

vargala1313
05.04.2016 23:33

Второто полувреме обърнах да гледам мача на Байерн...и сега виждам че Бускетс е получил жълт картон...което означава че ако и през първото полувреме му беше дал онзи жълт картон, сега нямаше да е на терена ама уви....

sdw
05.04.2016 23:37

Жълтия картон на Бускетс не беше никакъв жълт картон.По-скоро беше даден заради съмненията за жълт първото полувреме.

123321
05.04.2016 23:36

Добре, че си обърнал на Байерн, че щеше да ти стане смешно да гледаш как бутат това жалко отборче напред.И после фенчетата им се дъхат, че били най-великият отбор на всички времена.Пълен цирк..*lol**lol**lol**lol*

Garrincha
05.04.2016 23:32

Ако съм на вас, няма да гледам Барселона - в знак на протест срещу подпирането от УЕФА ! Ко, само вдигате кръвно и се ядосвате, че и залозите ви изгоряха, ви ева !

j_mourinho
05.04.2016 23:41

Нали това ти обяснявам...

Garrincha
05.04.2016 23:39

А, ей го - първия изгорял ... обръщалки , ала-бала ! Ти, игра ли го обръщалка ? *lol* *lol* *lol*

j_mourinho
05.04.2016 23:37

Какви залози за горели?Още, когато Атлетико вкараха гола и цял свят пусна мача обръщалка.Все пак Барселона са най-силния отбор...класата е вечна, дори когато съдията ги реже, но не се предават и продължават напред.

j_mourinho
05.04.2016 23:31

Определено има една голяма нередност.Трябваше да свирят дузпа за Барселона.Отново, ще останем разочаровани от съдийските своеволия.Дано от УЕФА се сезират.

CLOTH
05.04.2016 23:31

Да ви кажа ли кое е най-лошото? Когато Реал играе с Атлетико, влизания като това на Торес не се санкционират дори с фаул, камо ли да се изгони играчът. А когато Реал играе с Барселона, ако Рамос направи това, което Суарез направи, му дават червен картон не само за това Класико, ами и за следващото. Жалка гледка са катуна, когато не им върви играта и трябва да има външни намеси.

djarata
05.04.2016 23:31

Е то няма такъв жалък отбор като тая Барцилона..как може винаги като не върви резултата за тях и винаги г-н съдията да помага..срам!

GaLaxY94
05.04.2016 23:30

Дайте им дузпа.. иначе как ще се класират аххахахаха

Garrincha
05.04.2016 23:34

Засрами се - 0 на 4 на "Бернабеу" и пак си "голям" ... *lol*

Napadatel_9
05.04.2016 23:28

Тоя съдия е слаб 84 мин, още не е дал дузпа за за Барса.

Luxury
05.04.2016 23:31

Има време.*beer*

plus1
05.04.2016 23:30

Има време Месита трябва да вкара гол 500 *wink* падна за дузпа как не я свири швабата. *surprized*

plus1
05.04.2016 23:25

Кажете ми как човек да не мрази това гнусно съдийско отборче. Все си мисля че на толкова добри футболисти не им трябва помощ. *blush*

manunitedevils
05.04.2016 23:24

Ся трябваше втори червен, нали уж уефалон...къде е бутането сега????

cesekarchetooo
05.04.2016 23:29

Ти първите 70 минути проспа ли ги? Къде било бутането, хахахаха.. .

plus1
05.04.2016 23:23

Да ни изгонят още двама трима и няколко дузпи на Уефалона да даде гнусния шваб. Ако може зъбатия да бие шамари наред още по добре. *lol*

Daley_Blind
05.04.2016 23:22

Вие добре ли сте? Как ще дадат червен картон на Суарес, след като трябва Барса да бие.*lol**lol*

Drogba_d
05.04.2016 23:22

Кога сте виждали пък вие червен картон за играч на барселона ? Как да изгонят вампира*joking*

j_mourinho
05.04.2016 23:22

Как бе, Барселона са най-ощетения отбор, не се правете на луди.Трябваше да дадат червен картон и на Облак за бавене на време, и на капитана на Атлетико, защото носи капитанската лента, по-надолу от позволеното.

Luxury
05.04.2016 23:25

Те от години насам винаги са били най-ощетения отбор.*lol*

123321
05.04.2016 23:23

Трябваше да дадът и на футболиста който зъбатия удари, защото онзи му докосна ръката с лицето си..Официално Барселона са ощетени в този мач.ХАХАХАХАХА*lol**lol**lol*

123321
05.04.2016 23:20

До коментар [@comment 1887316] от [@user manunitedevils]:

Играч на мача - Феликс Брихт.*lol**lol**lol*

djarata
05.04.2016 23:20

Много силни тия Барцилона ,в тежките мачове винаги с човек повече трябва да са иначе греди все..Браво на Атлетико.

Garrincha
05.04.2016 23:22

Дааам, така бихме Байерн ... и Реал на "Бернабеу" ...

cesekarchetooo
05.04.2016 23:20

Барса е гнусен съдийски отбор... Колко години е гледаме едно и също? И освиркват химна на ШЛ преди мача. ОТ К'ВО СТЕ НЕДОВОЛНИ БЕ???

Garrincha
05.04.2016 23:20

Нека видим Атлетико в мач, който трябва да атакуват ...

MaLkO_LuD94
05.04.2016 23:30

Е пожелавам ви на края на сезона този мач да ви е най-големият успех *beer*

123321
05.04.2016 23:29

Плюят цирка от каталуния.Погледни, че всички освен фенчетата на цирка сана едно мнение, а именно, че вие от години започвате мачовете си с 3-ма човека повече.*lol**lol**lol**lol*

sdw
05.04.2016 23:27

Бе в събота можехме,пък не знам

Garrincha
05.04.2016 23:27

Криси, стига, е - навсякъде те плюят и ти пак ...

MaLkO_LuD94
05.04.2016 23:26

Е то вие и със съдиите не можете какво да правиш *joking**joking**joking*

123321
05.04.2016 23:24

То и твоето отборче няма да печели, ако не играе с 3-ма човека повече.*lol**lol**lol**lol*

MaLkO_LuD94
05.04.2016 23:23

Нека видим как Реал печелят трофей ех мечти мечти *joking**lol**party**party**party**party*

123321
05.04.2016 23:21

Нека видим мач в който отбора на Барса не е подпиран.Ех мечти мечти..*joking**joking**joking*

123321
05.04.2016 23:19

Суарез какво прави още на терена бе?Ти еба в съдийския отбор ти еба..Кефете се, че биете Атлетико с 14 на 10..Честита победа на великия отбор.
*lol**lol**lol**lol**lol*

plus1
05.04.2016 23:19

Айде радвайте се тоя къде трябваше да е изгонен вкарва. Да живее УЕФАЛОНА само така могат да бият.

SuperMario77
05.04.2016 23:19

Смях да става :Д Човека с червения картон който му беше спестен, бележи :Д

SuperMario77
05.04.2016 23:18

Чудя се що Симеоне ни им каже да им изпучупят краката и да извади отбора *lol*

plus1
05.04.2016 23:17

Пънете се сега да говорите как съдията не помагал *joking*

PetarRM
05.04.2016 23:17

Абе вие феновете на някой отбор срам нямате бе направо ми е жал за вас жалкари какво говорите като 2 пореден мач играете срещу 10 ! Какво следващия кръг срещу Реал или Байерн пак ли ще сте срещу 10 срам за футбола е вашия клошарски отбор !

123321
05.04.2016 23:17

Влизане отзад на Торес жълт картон, влизане отзад на Неймар няма картон?

j_mourinho
05.04.2016 23:16

Хахахахахах сигурно нямаше червен за зъбатия??Браво на силната и велика Барселона, скоро очаквайте и дузпа в мача.

Luxury
05.04.2016 23:16

Суарес трябваше да бъде изгонен!

Napadatel_9
05.04.2016 23:15

Ахаахахахахахаха е не, не честито на уефата!!!*beer*

ogi999
05.04.2016 23:15

дузпааааа.....сукачеввввв майна типичен фен на Барса ...за удар на Суарес дузпа иска за Барса хеххехехеххееххехехе клоуниииииииии

plus1
05.04.2016 23:15

Умишлен удар в лицето с ръка и само жълт. *lol* Е добре бе добре ахахаха

simi91
05.04.2016 23:15

Отдавна казах да продават Алба и да купуват Фелипе Луиз ама не ме чуват д'еба

123321
05.04.2016 23:15

Удар без топка не би ли трябвало да е червен картон?

SuperMario77
05.04.2016 23:15

Червен е , ама ако беше играч от друг отбор *lol*

Garrincha
05.04.2016 23:14

Между другото, Байернките ако продължават така. ще играем с Бенфика на полуфинала ! *lol* *wink*

SuperMario77
05.04.2016 23:13

Най-много се кефя когато критерия е "еднакъв" *lol*

Garrincha
05.04.2016 23:11

Ей, Атлетико верно са "дюшекчии" - изнесли са се на "дюшеци" пред вратата !

ogi999
05.04.2016 23:10

Евала на Неймар дигна сам отбора.....другите умрели риби

sdw
05.04.2016 23:12

И Иниеста.

crip1
05.04.2016 23:09

Какво очаквате от Атлетико, те и с 20 човека да са пак ще са в окоп, камо ли 10.Логичното се случи.Барса си взимат мача.Жалко, че ще гледаме скучен мач на една врата сега.

simi91
05.04.2016 23:09

Меси играе ли?

simi91
05.04.2016 23:13

Имах предвид дали е на терена хаха Толкова неиграещ с топката не съм го виждал.

sdw
05.04.2016 23:10

Не човек.Не знам дали е в слаба форма или защитата на Атлетико се е фокусирала към него главно,но мое мнение е,че нищо не играе.

sdw
05.04.2016 23:07

Еми очакваше се.Последните 15 минути един отбор играеше.

sdw
05.04.2016 23:06

Атлетико така са изолирали Меси,че определено се справят със задачата си.Не мога да му чуя името.

Garrincha
05.04.2016 23:04

Много трудно стана ... много се окопаха ! Позната история !

MaLkO_LuD94
05.04.2016 23:01

Никакъв късмет нямаме *erm* И не мога да разбера защо няма повторения на ситуациите в наказателното на Атлетико *erm*

MaLkO_LuD94
05.04.2016 23:08

Ти гледай да не си имаме и 3 купи в помощ защото тогава вие какво ще имате *wonder**beer*

123321
05.04.2016 23:07

Е за сметка на това си имате 4-ма съдии в помощ.*lol**lol**lol**lol*

Crissstiano
05.04.2016 22:59

Суарес и Неймар се спукаха от симулации! За Рамос предния мач пак претендираха след негови превивания за картон ( на Суарес ).

simi91
05.04.2016 22:58

Тоя нашия ше пуска ли Туран или ше си го пази за некой мач с Лас Палмас и Гранада?

Bitten
05.04.2016 22:58

Каквото и да е мнението ви, ако след мач от подобен калибър главната тема на разговора е съдийството, нещо не е било наред.

sdw
05.04.2016 23:05

Имах предвид и Балъков,но както и да е.

plus1
05.04.2016 23:04

Ти какво очакваш от Смукачев да коментира каталунските съдии? Той само като извика Месиииииииииииииии и получава душевен оргазъм и не само. *lol*

sdw
05.04.2016 23:01

Ами то проблема е,че темата за съдийството се говори само тук.Защо в студиото не се говори за съдийството,а по-скоро за глупостта на даден играч.

Garrincha
05.04.2016 22:56

Добре е включиха на 2-ра ... жалко , че са с 10 , та паляците да ни плюят !

Garrincha
05.04.2016 23:09

Шшш, тихо Криси - поздравих ви за победата, ай бегай !

123321
05.04.2016 23:07

Нали се сещаш, че ако са с 11 човека това няма да се случи.Видяхме ви до 35-та минута какъв велик отбор сте.*lol**lol**lol**lol**lol*

plus1
05.04.2016 22:56

хахаха ебати жалкия опит за симулация *joking* смешници

vargala1313
05.04.2016 22:55

Дай Боже Атлетико да бият защото така най-ще ги боли

sdw
05.04.2016 22:54

И между другото,този жълт картон на Бускетс не беше жълт картон.Съдията си поправи грешката.

Napadatel_9
05.04.2016 22:54

До коментар [@comment 1887249] от [@user Man7united]:

Какво грачиш ве мършоляк нали си фен на Ман.Юн, гледай си тях.

sdw
05.04.2016 22:55

Ти мачове само на Атлетико и Стоук ли гледаш?

Man7united
05.04.2016 22:55

"ве" и няма смисъл повече да чета нататък.

plus1
05.04.2016 22:53

Това трябваше да е втори жълт на Бускетс и червен. *cool*

radunchu
05.04.2016 22:50

Тримата тенори.... На опера ли ще ходим, кво ще прайм...

scouser_pool
05.04.2016 22:49

2 нарисувани жълти картона на Торес. В коментарите си личи че е пълно с олигофрени , които не разбират правилата на играта*lol*

simi91
05.04.2016 22:48

Торес направи нарушение, последва картон. Торес направи второ нарушение, последва авантаж и предупреждение. Торес направи трето нарушение, последва втори жълт, автоматично червен. Кво повече?

simi91
05.04.2016 22:53

Ебати причината да циврите. Разбирам да е станала след тва голова атака, или да е имало обратен тъч, или да е станала дузпа, или да е трябвало да го изгонят. Първо нарушение на Бускетс и то не чак толкова грубо, компромис. А Торесита си изпусна нервите. Тва е преценката на реферчето и толкос. Лошото е, че сега, като паднем с човек повече за вотри път за 4 дена, ще ни се смеят още повече. По-добре да си бяхме паднали 11 срещу 11... *sad*

sdw
05.04.2016 22:50

Доста точно го описа.

Luxury
05.04.2016 22:49

Повечко се циври за това, че Бускетс не получи 100% жълт картон.*smile*

ogi999
05.04.2016 22:48

Харесвам Барса и Меси и Суарес най-вече, но колко стотин мача трябва да изгледаме за да чуя феновете има да признаят че са най-подпирания отбор......Челси няколко пъти Реал няколко пъти Атлетико няколко пъти червени картони за нищо отменени голове и какви ли не измислени съдии от майната си.
Футбола е игра за мъже като тези от Атлетико и Лестър а не за такива като Бускетс .......

Daley_Blind
05.04.2016 22:46

Картоните на Торес и бяха заслужени, но и Бускетс заслужаваше жълт картон.Успех на Атлетико през второто полувреме!

MaLkO_LuD94
05.04.2016 22:45

До коментар [@comment 1887229] от [@user sdw]:

Говорим за сходни ситуации и различни критерии какво като е от друг мач там мълчите тук сте отворени ето къде е разликата *wink*

sdw
05.04.2016 22:53

Къде се бутам бе?Да гледам само мачове на Реал ли?Аз преди това да съм фен на Реал,съм фен на футбола и обожавам да гледам мачове дори на отбори от втора дивизия.Тук повечето фенове май си гледате мачовете само на любимите отбори.

MaLkO_LuD94
05.04.2016 22:51

По тази логика къде се бутате феновете на Реал в мач м/у Барса и Атлетико ? Но не ми се занимава да споря сега червеният е заслужен и спестен жълт на Бускетс това е до тук *erm*

sdw
05.04.2016 22:49

Ама ти имаш някаква мания да говориш в множествено число и да слагаш всички под общ знаменател,сякаш феновете на даден отбор са едва ли не Секта.На Рамос му спестиха червения картон,да.Ситуациите бяха различни,съдиите други и там може да се поспори.За нарушение отзад не може да се спори.Не ме карай да говоря за друг мач,освен този,който се коментира в момента.Заради теб и още 2-3-ма фена и на двата отбора,стават караници между феновете.Ти си в основата на всичко.Къде намесваш Реал в мач на Барса и Атлетико не ми е ясно само.

SuperMario77
05.04.2016 22:45

До коментар [@comment 1887222] от [@user Garrincha]:

За какво да гледам Байерн?! Гледам УЕФАЛОНА и поредната доза бутане...

Garrincha
05.04.2016 22:53

Айде, гледай ... но те искам по-спокоен и уравновесен !

SuperMario77
05.04.2016 22:51

Не, ще гледам смешниците на които си фен... Като опрете в стената и съдията ви е пръв приятел...

Garrincha
05.04.2016 22:50

Вдигаш кръвно ... гледай някой сериал !

crip1
05.04.2016 22:44

Абе вие сте много смешни всичките, защо си мислите, че причината да мисля по този начин е, че съм фен на Реал. Света не се върти околко Барселона за мен пичове, не съм обсебен като вас и играчите ви.Това си е мое лично мнение. Вие го казвате,Различни съдии, различно мислене. Но точно фенчета на Ман Юнайтед да ме нападат едва ли не, дето от вече 3 години плачат за червения на Нани, дето е 30 пъти по груб от това влизане, е меко казано смешно.

ComsteR
05.04.2016 22:48

Те си мислят, че света се върти окомо тях и техният отбор, всяко решение за тях е благо, а всеки ущърб на противника е грешка, деца са си и това си е истината.

varvarin86
05.04.2016 22:43

Второто полувреме очаквам несъществуваща дузпа в полза на Уефалония...
Само така може да продължи Каталунската измет...най-смешния отбор във футбола...Не че нещо но УЕФА развалиха ШЛ със смешното си отборче,което торирира всяка година...Затова неискам да гледам вече футбол!

Man7united
05.04.2016 22:44

Да развалиха го идиот, за това им направиха тъпо и ги накараха да излязат с резервния си екип. В България измекяри колкото щеш..

MexicanCoyote
05.04.2016 22:41

На човек и крак да му счупят някой хора.. ще продължават да си говорят относно "подпиране" *smile*

vargala1313
05.04.2016 22:41

Евала catalan че си признаваш....ние точно от това се възмущаваме, не от червения картон който си е заслужен, а от това че на Бускетс не даде

j_mourinho
05.04.2016 22:41

Браво на Барселона, отново честно, ще си спечелят мача, ако успеят първо да вкарат гол разбира се.Сега ако им дадат и една заслужена дузпа, ще бъде нещо напълно неочаквано.Успех и на двата отбора, особено на единия, ще му трябва много сърцата игра.

plus1
05.04.2016 22:40

"Като не може с игра и съдията е решение" каталунска народна мъдрост. *cigarette*

Matteo_Poker
05.04.2016 22:39

Картоните на Торес са заслужени..Ненужни и леко груби опити за вземане на топка.Обаче съдията спести 1 и на Бускетс.

Garrincha
05.04.2016 22:38

Слабичко ... колкото до картона на Торес - не ми се иска да бием по такъв начин, 'щото даваме "хляб" на смешковците !!!

simi91
05.04.2016 22:37

Ми глейте са, мачът свърши. Никъв шанс нямаме. Вижда се, че на Барса им е упаднала формата. Меси го чух три пъти дотука, Суарез не знам дали е на терена, а фризирания бразилец дано ПСЖ да ги даде тия 200млн. парички и да го взимат, че не мога да го гледам. Успех на Атлетико на полуфинала! Айде лека нощ!

sundza
05.04.2016 22:45

Радващо е, че има хора като теб - гледащи и разсъждаващи нормално. По едно време се чудех кое ме радва повече - дали рухването на твърдението и увереността, че загубата в събота е била с цел пазене на силите за тази вечер или дълбокото мълчание на Алекси Сокачев в студиото. Честно си казвам - понеже малко или много уважавам почти всички и тяхното мнение в този сайт - второто ме радва изключително много. А ти не се отказвай така лесно от полуфинала. Все пак сте Барса, този мач не е свършил, а има и втори. Не вярвам, че ще се оставите така на селяните.

ogi999
05.04.2016 22:37

Мача си беше коректен до картона на Торес сега ще бъде антифутбол второто полувреме а съм го бъцнал над 2 .5 гола .....ако не изгонят още някой няма как да свърши повече от 1-1

ComsteR
05.04.2016 22:36

Гавра си направиха с Атлетико, Барса не знае къде се намира, жалко за секачите...Не заслужаваха подобна гавра. Къде беше жълтият на тая жена Бускетс???

Man7united
05.04.2016 22:42

Хамес е пълен провал честно. Модрич става.

ComsteR
05.04.2016 22:41

От Кой от Модрич ли? Касемиро показа как се спира и Меси и Суарез, а ти мишка си гледай Шнайдерлинките и Катерчите, защото играч като Модрич или Хамес няма да имате скоро.

MaLkO_LuD94
05.04.2016 22:39

Като спестиха на 2 пъти жълт на Рамос не помня да пита къде са *wonder*

Man7united
05.04.2016 22:38

Жена, мена Бускетс е 300 пъти по-добър от вашите халфове взети заедно, просто остава в сянката заради триото и Иниеста, но ако не сте забелязали Бускетс е титуляр във всеки мач и си върши работата перфектно от поне 7 години.

vargala1313
05.04.2016 22:36

Абе каквото и да си говорим..докато свирят съдии(хора) ще има грешки....Трябва роботи да свирят мачовете за да няма грешки...то с хора нема да стане вижда се*beer*

WDale
05.04.2016 22:36

Доволно. Останаха 45 минути пазене на резултат.

catalan
05.04.2016 22:36

До коментар [@comment 1887198] от [@user ComsteR]:

е нямаше ли 2 жълти ? при положение,че 5 мин преди това Торес направи още 1 нарушение без топка

ComsteR
05.04.2016 22:39

Виж, за първият донякъде ще са съглася. Вторият е отвратително пресилен, първото което нарушението изобщо не беше грубо, Торес се вижда, че се подхлъзва преди самият контакт. Нищо не пречеше да го предупреди отново. Такива сблъсъци в Англия, ги има през 2 минути.

Amateur1878
05.04.2016 22:35

Няма как човек да харесва такъв мач като този. За съжаление, доста прилича и на този от събота. Лежане по терена, груби влизания, много нерви, много малко футбол.

И докато това го отдавах на Класико и напрежението покрай този мач, то сега го виждам пак! Много жалко понеже се гласих за хубав мач. Към момента тотално разочарование.

plus1
05.04.2016 22:35

Второто полувреме очаквам минимум една дузпа за Уефалона

MaLkO_LuD94
05.04.2016 22:33

Няма ли поне един треньор който да им каже че от и около дъгата не е забранено да се бият удари *stop* Онези са се наредили нашите си паскат за удар никой и не помисля ето това е единственото което ме дразни в стила ни при толкова плътно затворени отбори едни удари от средна дистанция биха свършили перфектна работа *erm* Уви ако продължаваме да се опитваме да влезем с топката във вратата мача си свършва 0-1 *erm*

plus1
05.04.2016 22:32

Пак бутат отборчето на Уефа *angry*

vargala1313
05.04.2016 22:31

Барса са най-силния отбор (спор няма),,но винаги когато се затруднят в ШЛ и съдията гледа да им помогне....айде отречете го?????????

Man7united
05.04.2016 22:40

Можеш да видиш статистики кой отбор е допуснал най-малко голове, а и положения пред вратата и тогава ми говори, че не е дисциплина.

WDale
05.04.2016 22:38

Дисциплиниран отбор чийто играч не може две минути да си сдържи емоциите и като пълен олигофрен си оставя човека час и нещо време с човек по-малко? От кога на това му се вика дисциплина?

Man7united
05.04.2016 22:34

Отричам го. Вие виждате това, което искате да видите например не помните мачовете, в които да кажем не са им дали дузпа или картон, а само когато ги подпират. Със всички отбори е така.. не виждам причина да се заяждате като мухи на лайно по 30 човека. Червен си имаше и точка. Атлетико са по-дисциплинирания отбор и този картон не виждам как ще помогне на Барса.

Drogba_d
05.04.2016 22:31

Абе торес е идиот как може с толкова опит и да прави такива глупости...

sdw
05.04.2016 22:33

Да не се объркаш,за Торес имах предвид,че е идиот *lol* че така както го написах ...

ogi999
05.04.2016 22:30

трагични Барса само съдията може да ги съживи ...къде е голямото трио а сигурно ако играе срещу 9 човека ще вкарат.

cesekarchetooo
05.04.2016 22:29

Как да харесваш Барселона, като ги подпират така...

vargala1313
05.04.2016 22:29

Червен картон си имаше..ама къде е жълтия картон за Серхио Бускец..при положение е фала с същия

THFC1882
05.04.2016 22:29

Съдията не свири еднакво и за двата отбора. За първото малко по-сериозно нарушение на Торес и картон, втория е ясно че беше правилно вдигнат. След това за доста по грубо нарушение Бускетс не получи картон. Излишно отново съдията става главен обект на коментари. Жалко е, че се изнервя още повече обстановката

crip1
05.04.2016 22:29

Еми каквото и да си говорим, това беше абсолютно неправилно решение.35 минута, задължително ПЪРВО предупреждение преди да го изгони.Това би било правилното решение.Поне за мен.

Инъче Атлетико са доста глупави явно, щом вече 2ри мач срещу Барса - 3 ЧК.

crip1
05.04.2016 22:40

Ми това е мое мнение бе човек. ЗА МЕН това не е правилно решение. Много съдии нямаше да го изгонят в подобна ситуация, не винаги се върви ръка за ръка по правилата.Пак ще кажа, говорим за 1/4 финал, а минутата е 35. Мнението ми по никакъв начин не е породено от това, че съм фен на Реал. И пак ще кажа, Атлетико явно са глупави, това им е 3ти червен картон за 135 минути срещу Барселона.

catalan
05.04.2016 22:37

а кажи му на тоя, иначе жълт на Бускетс трябваше да има също, за мен това беше грешката,а не червеният на Торес дето 5 мин преди това имаше същото нарушение

catalan
05.04.2016 22:36

Като е против правилата ще гони ами,то невероятна логика имаш,дай като е 30та мин да пребият на терена,защото е началото на мача,дали е 30та или 90та мин е все тая момче.

Man7united
05.04.2016 22:36

Пичага това е футбол с различни съдии, които имат различно мнение и оценяват ситуациите по различен начин, един ще изгони друг няма да даде картон. Това не е перфектна система, не може да функционира винаги точно. stop bitching

sdw
05.04.2016 22:36

И аз съм от Реал,и аз не харесвам Барса,ама ти не говориш обективно брат.Или не знаеш правилата,не знам.Без значение колко е грубо или не,по всички правила на играта,нарушение отзад и без да играе с топката е жълт картон по всички,ама по всички правила на играта.Ако е много грубо,може и директен червен.

crip1
05.04.2016 22:34

Абе аре моля ви се, как ще гониш в 35 минута в мач с такова значение, колко пъти сме виждали в пъти по- груби нарушения и не сме виждали даже и картон.Кой каквото и да ми говори, няма и 35 минути и вече да гониш с втори жълт картон си е направо престъпление!

WDale
05.04.2016 22:30

Жълтия картон какво мислиш, че представлява ако не предупреждение, че ще те пратят на Вала?

sdw
05.04.2016 22:30

Какво предупреждение?Жълтия картон преди това не е ли достатъчно.Все пак говорим за нарушение отзад.Да не говоря,че минута преди това направи много грубо нарушение,но беше даден авантаж.

simi91
05.04.2016 22:28

Ми аргумента на съдята е, че това му е първият фаул на Бускетс. А Торес поредното такова влизане!

Man7united
05.04.2016 22:32

Има разлика голяма.. Неймар мина 3ма и създаваше опастност, а Бускетс в центъра никаква ситуация.

123321
05.04.2016 22:31

Еми пич по тази логика е първия жълт картон за Торес му беше първото нарушение и му вдигна жълт картон еми извинявай ама...

ogi999
05.04.2016 22:31

поредното второ влизане....всяко беше картон

gL_Manekena
05.04.2016 22:28

Мача от интересен ще стане още по-груб, и твата отбора ще се осъкатяват...

Man7united
05.04.2016 22:27

Имаше си червен картон, стига циврихте госпожички.

Napadatel_9
05.04.2016 22:27

Хахахаха и няма тук жълт картон за Барса при абсолютно нарушение което направи и Торес.......

djarata
05.04.2016 22:27

'Извънземната" Барца пак ,почнаха да я бутат...

vargala1313
05.04.2016 22:27

Това на Бускец си беше жълт картон.(същия картон като на торес (първия му) Съдията свири за Барса

tishowinner2
05.04.2016 22:26

Картони за уефалона не се дават не ви ли стана ясно

MaLkO_LuD94
05.04.2016 22:26

Вече май не останаха читави съдии изгони Торес в правото си е но Буси също си заслужаваше жълтия картон тук *erm*

Amateur1878
05.04.2016 22:26

Момци, ако това е мач между испански отбори, изобщо не се изненадвайте, че никой не иска да гледа Примера и че единственият гледан мач е Класико! Такива симулации и влизания и то от двата отбора не съм виждал никъде!

Нямам думи просто!

Drogba_d
05.04.2016 22:26

А за бускетс няма картон хахахах айде изгонете още 1-2 и им дайте дузпи

Luxury
05.04.2016 22:26

Торес, Торес...Заслужено беше изгонен!

ilkoc
05.04.2016 22:26

Господи, Уефалона се завърна с гръм и трясък "НАЙ-ДОБРИЯТ ОТБОР"!!!

123321
05.04.2016 22:25

Пак ли ви бутат бе момчета...Айде кефете се, че ще биете 5 пъти по-евтиния от вас отбор на Атлетико с четирима човека повече..*lol**lol**lol*

simi91
05.04.2016 22:25

Тва момче е емоционален инвалид и рентабилно слаб!

sdw
05.04.2016 22:24

Еми трябва да си доста тъп,за да имаш жълт картон,1 минута преди това да направиш грубо нарушение и сега да направи нарушение отзад.

Amateur1878
05.04.2016 22:23

Съжалявам много, но ШЛ е някаква тотална пародия!!!!!!!

crip1
05.04.2016 22:22

Бахти и добрия футболист е Гризман, тоя човек е навсякъде, бърз, техничен, и добър голаджия!

WDale
05.04.2016 22:18

"Първата фаза беше да вкарат гол, втората е да ги наритат едно хубаво" *lol* *lol* *lol*

Napadatel_9
05.04.2016 22:14

Просто Тоооооооооооооооорееееееееееееееесссссссс!!!

Banditos
05.04.2016 21:53

Само незнам защо играем с резервния екип,а сме домакини *thumb_down*

MaLkO_LuD94
05.04.2016 22:13

Уж за да се различават повече 2-та отбора *erm* Иначе заслужено Атлетико поведе това от което се опасявах най-много точно това стана *erm*

Salient
05.04.2016 22:11

И аз това щях да питам, ама явно и за феновете на Барса е странно. *lol*

Amateur1878
05.04.2016 21:46

Сега да видим дали Барса са пазили сили в събота срещу Реал, за да си решат мача с Атлетико в ШЛ. Имам такива съмнения, понеже са на 7-8 точки пред Реал, така че можеха да си позволят някакъв слаб резултат предвид съперника днес.

Но да видим! Дано се получи хубав мач и успех и на двата отбора.

j_mourinho
05.04.2016 21:24

Хайде очаквам Атлетико поне малко да затруднят Барселона, защото целия свят е сигурен в победата на каталунците.

crip1
05.04.2016 21:20

1/2 финал де.Измислих нещо ново аз. *joking*

crip1
05.04.2016 21:19

Атлетико няма да може да продължи според мен, но със сигурност ще си поритат и в двата смисъла. Инъче според мен ако и Барса и Реал продължат ще се паднат на 1/3.Почти съм сигурен в едно такова развитие.

Fcb10
05.04.2016 21:25

Ако продължат всичко зависи от Уефа , дали ги искат на полуфинал , или на финал.

gL_Manekena
05.04.2016 21:17

Пожелавам късмет на Атлетико, ще им е нужен защото Барса са в убийствената форма.Дано стане интересен мач! Наслука фенове *beer*

biancorosso
05.04.2016 21:15

Липсват ми времената със силни Ман Ю, Пуул, Челси, Милан, Интер в ШЛ... Имаше разнообразие, дори отбори като Валенсия, Виляреал, Леверкузен объркваха много сметки.... *sad*

varvarin86
05.04.2016 21:20

Така е...само Барса,Реал и Байерн...омръзна ми от тая ШЛ...преди години беше много по-интересно...Дано с идването на треньори като Гуардиола и Конте Челси и МанСити станат силни и вдигнат яко летвата,МанЮ,Юве,Интер,ПСЖ.. Тези отбори искам да гледам

Luxury
05.04.2016 21:19

Ще се върнат и тези времена.*smile*

catalan
05.04.2016 21:17

Колелото се върти

Drogba_d
05.04.2016 21:10

Нали на атлетико половината им отбор беше контузен... *stop*

biancorosso
05.04.2016 21:09

Може би е, защото Ювентус отпадна, но все пак ми се струва, че ШЛ става все по-безинтересна всяка година. Ето сега от 3-те 1/4 финала само при ПСЖ - Сити има няква интрига горе долу за продължаващия отбор. Другите 3 мача ще се решат още преди реваншите. И предполагам, че на 1/2 финала ще гледаме пак Байерн - Барса и Реал - ПСЖ / Сити. 1/8 финалите бяха доста по-интересни.

varvarin86
05.04.2016 21:09

Ще стискам палци на Атлетико,стига с тая Барса...Вярвам в Атлетико...както преди 2 години го сториха и сега могат...Успех Атлетико...Давай Гризман!

biancorosso
05.04.2016 21:10

Няма кой да спре Барса в 2 мача. Единствено на финала някой измежду Реал и Байерн може да ги изненада според мен.

sakata_97
05.04.2016 21:03

Според мен Барселона ще победи,ама Атлетките ще ги сритат здравата нали са си дърварско отборче*smile*

MaLkO_LuD94
05.04.2016 20:54

Много тежък мач ни чака надявам се на победа с поне 2 гола разлика но ще е трудно *erm*