Реал обърна Барса на "Камп Ноу" (видео)
Каталунският тим претърпя първо поражение от месец октомври насам и не успя да подари победа на покойния Йохан Кройф, който витаеше във въздуха тази вечер.
Жерар Пике откри резултата в 56-ата минута, но голове на Карим Бензема (62') и Кристиано Роналдо (85') донесоха успеха на "белите".
Гостите стигнаха до победен гол две минути след изгонването на Серхио Рамос.
Въпреки загубата Барса е убедителен лидер в Примера дивисион - с аванс от 6 точки пред Атлетико Мадрид и 7 пред Реал
Стартови състави:
Барселона: Браво, Алвеш, Пике, Масчерано, Алба, Бускетс, Ракитич, Иниеста, Меси, Суарес, Неймар
Реал Мадрид: Кейлър, Карвахал, Пепе, Рамос, Марсело, Касемиро, Кроос, Модрич, Бейл, Бензема, Роналдо
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
04.04.2016 19:02
Нищо не се оправдавам :
1 - гола на Бейл беше 100%
2 - нарушението срещу Меси беше 100%
3 - Червения картон на Рамос беше 100%
4 - Най-чистото положение беше на Суарез
5 - Барселона се пазиха за мача с Атлетико
6 - МСН играха на ходом - все пак дърводелците Рамос и Пепе бяха в игра ... ние си знаем !
7 - Честита победа !
03.04.2016 17:36
Горе главите,приятели! Не е станало кой знае какво. Не смятам, че да загубиш от Реал Мадрид не е срамно, дори на Камп Ноу, дори в такъв момент. Да, тежко е. Боли. Знам, че е неприятно и прекъснаха серията ни, но също мисля, че онова 0-4 още топли сърцата ни и няма поводи за негодувание. Играхме слабо, просто не ни се получаваше играта и заслужено загубихме. Може само да се радваме от факта, че тези дето изпълзяха от пещерите така се радват и изливат злобата и омразата си. Това е атестат, че сме постигнали много, а най-добрите винаги са най-мразени. Вече не е сензация, когато Реал загуби, а когато Барселона загуби. Мадридисти, вече не сте фактор - свиквайте!!! Сме и ще бъдем! Повече от клуб! 1899 > 1902Един живот, един отбор, една любов - БАРСЕЛОНА!!!
03.04.2016 16:50
Няма смисъл от оправдания,Реал си ни биха и това е, Барселона игра много слабо.
03.04.2016 16:41
До коментар [@comment 1886473] от [@user Greenwich]:
А ти специално си толкова смешничък. 10-1 ми прогнозирал преди мача, сега ми почнал с оправданията. Свали малко каталунските очила.
03.04.2016 16:37
Пичове спрете да се оправдавате, Реал си ни биха напълно заслужено, ние подходихме, като че ли много високомерно към този двубой и си изпатихме. За пореден път се видя че в такъв мач, няма значение в каква форма си. Паузата за националните отбори не трябва да ни е оправдание, сами сме си виновни, сега дано се стегнат срещу Атлетико и да отговорят на тази загуба. Титлата в първенството не е решена все още, има мачове, като този със Сосиедад, на техния стадион играем много трудно, но се надявам този път да бием.
03.04.2016 15:24
До коментар [@comment 1886473] от [@user Greenwich]:
Ти си Мишкааааа, къде е 10-1?
03.04.2016 14:50
Май Барса въобще не взеха насериозно мача.Аз не мога да си представя Барса с пълния си потенциал да падне на "Камп Ноу" (пак повтарям на "Камп Ноу") дори срещу отбор като Реал.Предполагам, че ще видим съвсем различно лице на Барса срещу Атлетико във вторник, защото Барса снощи в действителност игра слабо и под възможностите си. Може би заради пътуванията на Меси, Неймар, Суарес, Алвеш и Масчерано до Южна Америка за мачовете на националните им отбори Барселона не действаха толкова убедително и солидно.При всички положения заради този голям маршрут, който са изминали, тези петимата са чувствали някаква умора и поради това от този двубой едва ли хората могат да си правят каквито и да е било изводи. Марсело е единственият латинос в състава на Реал, така че едва ли в техния отбор можем да говорим за умора. Все пак честито на феновете на Реал Мадрид.
03.04.2016 16:41
Това е все едно да си говориш със стената, не те чува.
03.04.2016 16:40
Ясно, резервите сме им били вчера.
03.04.2016 16:39
Само първото ти изречение прочетох и ме напуши смях. Като не можеш да повярваш, прочети ''Алиса в страната на чудесата''. Аман от напудрени фенчета на Барса заради успехите в последните 10 години. Или обратното, хейтъри на Реал заради един определен играч, но за сметка на това голям футболист - Роналдо. Все едно Неймар, Суарес и Мюлер са големи симпатяги на терена. Интересно ми е защо преди 10 години хората с артикули на Барселона бяха кът, а сега се навъдиха отвсякъде? Ти, както и оня, дето се пише, че е от Сити сте точно такива фурнаджийски полатки.
03.04.2016 15:43
Аз съм фен на Испанския национален отбор по футбол и може би имам някакви сантименти към Барса, но Кроос, Карвахал, Иско и Роналдо изминаха сравнително малки дистанции със самолет, докато на петима футболисти на Барса им се наложи да пътуват до Южна Америка.Едно е да пътуваш до Южна Америка, дргуго е да се поразкараш замалко в Западна Европа, нали така?Както и да е, предполагам че и двата отбора, най-вече Барса, са забравили този мач и ще се съсредоточат към по-важните си дуели, но пак го казвам от вчерашния мач не бива никой да си прави генерални изводи, защото това не беше истинската Барселона.
03.04.2016 15:29
Ами Кроос? Оправдания в такъв мач, няма как да има. Не може отбор парадиращ с невероятна атакуваща мощ, да се оправдава с аванса в лигата, или мач в вторник. Още повече ако бяхте били, щяхте да се извисявате до небето сега, и за това, че сте изпратили Кройф както подобава.
03.04.2016 15:26
Не ви ли писна да се оправдавате бе? Нима Рамос не се върна с контузия в гърба? Карвахал,Иско и Роналдо също не пътуваха нали?
03.04.2016 14:37
Нали Зинедин Зидан уж беше казал,че обича неговият отбор да играе по-продължително с топката ,а вчера като гледах... ми те реалците наляли бетона и чакат на контри. Кога Реал мадрид ще играе атакуващо срещу Барселона ми е въпроса????? Сигурно никога няма да доживеем,за да видим това. Мен ще ми е интересно срещу Волфсбург,когато германците ще им оставят инициативата как Реал ще вкарват. Или пък ще ми е интересно реал срещу Барса на полуфиналите или на финал,когато каталунците вече ще са си научили урока.
03.04.2016 16:31
Защо на профила ти пише, че си от Сити, а не от Барса? Комплекси, комплекси, по-тихичко там, че ставате смешнички с оправданията си. Имаше 3-4 фена наБарса, които честитиха, но другите не го направиха.
03.04.2016 15:11
Ти не мисли как Реал ще вкарват на Волфсбург,а по-добре помисли със колко гола ще се отървете от мачовете си със ПСЖ*confused*
03.04.2016 14:18
отворено*
03.04.2016 12:42
Снощи трябваше да има 2 червени картона, единия за Рамос когато спъна Меси на границата на наказателното поле (тук не съм много сигурен, може би Меси потърси контакта) Но съм абсолютно сигурен че съдията не свири нарушение само защото Рамос вече имаше един жълт картон и при тази ситуация беше ли свирено нарушение трябваше задължително да се покаже жълт картон. А другия изгонен трябваше да бъде Суарес за удар без топка (съдията го видя удара и му показа жълт картон ( според мен му показа само жълт само защото по-рано не изгони Рамос та затова пощади и суарес) по-правилник за удар без топка се дава червен картон независимо дали удара е лек или силен......Но като цяло съдията се справи
03.04.2016 15:28
Няма нарушение, меси сам потърси контакта. Отделно че първия картон на Рамос беше измислен от съдията и затова не му вдигна втори в 47 минута, а после му го даде в 83м с "натрупване" без това му нарушение да е чак за жълт картон. От друга страна на вас ви спестиха червен на Суарес и втори жълт за постоянните рендета на Масчерано. Отменения гол пък да не го коментираме. Май ние имаме повече поводи за оплакване.
03.04.2016 14:22
Ами за мен това си е нарушение от където и да го погледнеш но както и да е излъгахте ни това е *erm*
03.04.2016 14:12
Не виждаш ли, че си търсят оправдание? Дали топката е крива, дали имало смисъл да играят изобщо. Защо излезнаха на терена като не им се играе? Защо и Меси и Иниеста се правиха на мъже преди Класикото, а първият го нямаше в мача, Говориха колко са силни преди мача, че с по-малко от 4 парцала няма да се приберем в Мадрид, че Мсн са машини и най-добрите игралк някога. Е Факт опънахме си ги на Камп Ноу, с човек по-малко, в бенефиса на Кройф. Гледам и мамин Ицко, не е активен в соц.мрежи хахахаха.
03.04.2016 14:03
"Това не беше Барса" .... това си е нормално Класико, то и за първия мач като ни пребихте ние можем да кажем същото. Отборите тоя сезон са на двата крайни полюса.Единия прави най-слабия си сезон в историята, другия има най-силния си отбор в историята. За щастие, това почти никога няма значение, знаеш.
03.04.2016 13:57
[@link https://www.youtube.com/watch?v=5z_-A5iJLjg] Ето сам да се убедиш, че е точно така. Прочети коментар #166, ако намериш нещо, което не е обективно или пристрастно, кажи.
03.04.2016 13:31
Ти хубаво гледаш контакта на Рамос със Меси при тази ситуация,но не видя ли че Рамос първо игра със топката и чак тогава докосна Меско*confused*
03.04.2016 13:24
И къде по-точно Меси пада преди контакта *wonder* Ей само един има то*ки и си каза както си е а именно че Рамос трябваше да бъде изгонен най-късно в началото на 2-рото полувреме и мачът щеше да е различен *erm* Това е положението надхитрихте ни но това не беше Барса дано се срещнем на полуфинал в ШЛ ( ако се класираме ) там мисля че нещата ще бъдат различни не казвам че няма да ни отстраните но ще покажем играта която можем *cigarette*
03.04.2016 12:58
Щеше да е, ако Меси не беше паднал преди контакта.В случая сам си е виновен, в противен случай, 100% Рамос излиташе.
03.04.2016 12:51
Нарушението срещу Меси беше 100% - оттам мача свършваше ... между другото бях го забравил .
03.04.2016 11:31
Да поздравим все пак "белия балет" - стана сравнително добър мач ! Сякаш имах някакви съмнения за "X" ... ! Предстои по-важният мач - там всичко трябва да е наред ! *wink*
03.04.2016 12:45
Ами, какво да ти кажа ... като върл фен на Барса, приемам тази загуба толкова спокойно, че си нямаш представа ! Толкова да нямаме стимул срещу Реал, незнам да е било ! Мисля само за мачовете в ШЛ !
03.04.2016 12:28
Наистина мача ви с Атлетико Мадрид е по-важен в случая.Но знаеш ли какво ми прави силно впечатление.Последните 2 седмици,феновете на Барса изтъкват със всеки възможен коментар,това кой мач е по-важен.Сякаш се оправдахте за загубата си днес предварително.Не го приемай лично,аз нищо лошо и не казвам,но последните 2 седмици съм прочел над 20 коментара за това как мача ви с Атлетико в по-важен.Това изтъкване на очевидните факти е излишно за хората над 20.Успокоявайте се с мисълта,че Атлетико са по-труден съперник,както го пишеше в 15 от 20-те подобни коментара.Не забравяйте обаче,че въпреки не-кой-знае добрата форма на Реал,шанса на Барса,Байерн и Реал е абсолютно еднакъв за триумф на финал на ШЛ.Все пак успех срещу онея секачи и дървари от столицата.
03.04.2016 11:27
Относно съдийството и на мен не ми хареса.Нямаше някой ощетен,но съдията даваше нарушения за всяка една борба за топката.В смисъл,футбола не е балет,а мъжка игра.Отменения гол на Бейл например,за мен не е никакво нарушение.Натисна го при скока действително,но доста съдии не биха дали нарушение в такава ситуация,което е правилното според мен.В центъра на терена имаше доста глупости също.За пореден път се възмущавам от Дани Алвеш... Да не си помислят феновете на Барса нещо.И в Реал да беше този бразилски циганин,пак не бих толерирал тъпите му симулации при всяка една борба за топката...
03.04.2016 11:13
Браво, Зизу!
03.04.2016 10:55
Еее да сме живи и здрави... *lol**joking**lol**lol* ...Квото и да беше станало в този мач честно казано не ме ебеше,защото то е ясно кой ще бъде шампион,така че това беше най-излишното Ел класико досега *smile*
04.04.2016 17:30
Довечера ще ти постна линк да преброиш победите.
04.04.2016 10:42
Отделно няма как периодът от началото на века да е най-слабия в историйката ви,тъй като имате 3 ШЛ оттогава.*wink*По-скоро може да ви е най-силният,а Барса от 2000 до 2005 наистина изживяваше най-слабия си период.
04.04.2016 10:38
Защо всички фенчета на бялото протекторско отборче лъжете като дърти цигани?От 2011 г имате още една година,в която загубихте и двете дербита с Барса и тя беше миналата.*wink*През 2008 Барса спечели едно от двете дербита- с 2:0 на Камп Ноу,така че и тук те хванах да лъжеш. През 2007 пък единият мач завърши 3:3 с първия хеттрик на Меси срещу вас. И тази статистика за победите от началото на века 100% също не е вярна,щом те хванах да лъжеш на ТРИ пъти.*wink*
03.04.2016 23:18
Колко рядко да печелиме срещу вас ? Всяка година от 2011 поне по веднъж на сезон. Единствено 2009 и 2010 загубихме и двете дербита, но 2007 и 2008 ги взехме и двете. От началото на новия век при общо изиграни 47 мача във всички турнири, имате само 2 победи повече, а уж това е най-силния ви период, а на нас най-слабия !
03.04.2016 20:30
Пич ние и с тази победа и без тази пак щяхме да сме шампиони...Разликата беше,че сега поне имате шанс да завършите 2-ри....А и + това самия по който се радвате доказва колко рядко печелите срещу Барса...
03.04.2016 19:15
Реално наистина нямаше толкова голямо значение този мач,че си бихте си бихте,ама Барса трудно ще изпуснат титлата.
03.04.2016 18:28
Така ше кажеш щото скапаната ти уефалона падна. Сигурен съм че ако бяхте били друго щеше да говориш.
03.04.2016 10:48
Карлес Пуйол и Шави можете да кажете, че са дали много на отбора, а не Неймар и Суарез, които играят от 2 сезона... писна ми да го чета това, че не ги вините, щото са дали много на отбора. Слаби бяха в атака и те са главните виновници, че загубихме, включително и Меси, който не знам дали имаше и 2 удъра към вратата снощи. А в защита няма какво да коментирам. Най-слабото звено, което винаги съм изтъквал в наще, е защитата. Но да оставим това настрана, играем срещу Реал и головете са нещо нормално, не можем да се сърдим, че Алба и Пике гледаха как ни вкарват на два пъти, затова големите виновници са така наречените MSN! Срещу отбор, като Реал Мадрид, трябват голове, а не централно наблюдаване на играта!
03.04.2016 09:51
Честито на феновете на Реал!Играхте силно и бяхте добре подготвени от Зидан...скандално съдийство за пореден път в Ла Лига.Като цяло Каземиро е ключа в играта на Реал Мадрид.С него са много по добре в дефанзивен план и извършваше тактични нарушения когато трябваше.Меси днес щеше да ни е по полезен на крилото а не да влиза в полузащитата,опитваше се но днес Неймар и Суарез все едно ги нямаше.Слабо играха и двамата но не мога да ги виня,дали са толкова много на отбора.Получи се напрегнат и интересен мач и тази загуба ще ни върне на земята,което е най хубавото.Очаква ни тежък месец с много трудни мачове но трябва да се справим.Честито на феновете на Реал и дано днес Атлетико направи грешка.
03.04.2016 02:05
Като фен на Барса съм разочарован от загубата, като фен на футбола мога да честитя победата на Реал защото я искаха повече от нас. Доста несериозно от страна на нашите футболисти да играят по този бих казал "надут" начин. Това е Ел Класико, а те каточели на сила са на терена и играят срещу Лудогорец не срещу Реал. Дори и феновете на Реал ще признаят, че сме по-добрият отбор в момента, но наистина станахме много високомерни - това ни изигра лоша шега и Енрике не е виновен за това. Съдийството под всякаква критика.. първити 24 минути фаулове и несъществуващи засади, доста накъсана игра, съдията не ги остави да играят футбол и за наше щастие не се стигна до саморазправа между играчите, а неотсъдения фаул срещу Меси и отменения гол на Бейл няма да ги коментирам. Е , честито на феновете на Реал, а ние можем да си извадим необходимите поуки и да се фокусираме върху мача с Атлетико.
Vamos Barca
03.04.2016 01:36
Честита победа на феновете на Реал (М)! Напълно заслужена, при тях се видя желание, при нас - не, сякаш Барса ги подцени, което е груба грешка, защото отбор от такъв калибър винаги е заплаха, независимо от временната форма. Белите бяха надъхани, а ние - не. Дано тази загуба подейства отрезвително на отбора, за да им се напомни, че не са непобедими. Надявам се във вторник да видим съвсем различна Барса. Лека вечер! *thumb_up*
03.04.2016 01:35
Няма какво да хвалите Реал Мадрид .. Те са 3-ти в класирането с 7 точки зад Барселона ..когато фактите говорят всички ще мълчим. Важно е в рещаващите двубой кой ще е победител wink emoticon 98% Барселона е шампион, така че няма смисъл да пишете и да си хабите речника
03.04.2016 09:25
ХОХОХО.На мен лично ми е все тая,че победихме.Но на теб толкова ти боде в дупето,че газ пикаеш.
03.04.2016 03:43
Абе победа на Камп Ноу, при всичките писания 3-4 дни преди мача, с вкаран гол при ситуация с 10 човека е повече от сладко, въпреки решена титла. Пак казвам, знаем и Иниеста и Меси какви ги говориха, че излизат за победа!
03.04.2016 01:30
Само можем да кажем евала на Зидан. Не направи безсмислени смени. Осеен това, когато Рамос бе изгонен не направи дефанзивна такава, каквато биха направили и Бенитес и Анчелоти с цел да избегнем резил, с риск да ни свързват с "АВТОБУСИ" и др подобни, а дори освежи нападението, така че дори и да бяхме паднали щеше да е в духана истински шампиони, борейки се до последно. Ако Перес го барне в края на сезона и не му даде шанс, лично ще организирам атентат срещу него *joking* *lol*
03.04.2016 09:07
Ако Перес ще направи това, и аз ще участвам в атентата. *lol*
03.04.2016 01:12
Стига сме се оправдавали, че имало пауза за националните отбори или за мача с Атлетико. Реал съвсем заслужено си ни биха, а повече като че ли искаха победата за разлика от нас. Време беше да загубим, не може все да бием, има ги и такива мачове, загубите са част от играта, важно е да се вземат поуките от тази загуба. Титлата момчета, още кога ние ви бихме с 4-0, казах че не сме я спечелили още, както някои ваши фенове казаха че сме, продължавам да твърдя, че не сме си свършили работата още и ни чака много работа, има време до края. Ще видим какво сме постигнали накрая на сезона, Реал имат шанс да се паднат на финала в ШЛ с нас. Мисля, че полуфиналите ще са такива Байерн- Реал и Барса- ПСЖ.
03.04.2016 01:03
Хора, успокойте се малко забравяте, че в този мач нямаше реален залог. Утре сутринта като се събудите прочетете си коментарите и ще разберете за какво говоря. Малко излишно "се филмирате". Също така искам да добавя, че няма засада от аут, толкова и гледате футбол не знаете прости правила...
03.04.2016 07:15
А нарушение от аут има ли?
03.04.2016 00:59
Картони, голове, съдии... минало! Барса не е непобедима - ясно беше, радвам се, че точно Зидан го показа. Реал взе мача, Барса взе титлата, честито и на нашите, и на вашите!
Обаче... фенове на Барса... докато се притеснявате за спестените 18 жълти, 6 червени и доживотна каторга на Рамос, не се ли затормозвате от това, че човек с "Благодаря, Йохан" на гърдите и 5 златни топчета във визитката се отчита с един удар и два паса за 90 минути? Един Гигант, епоха в световния футбол, дали не заслужаваше тия 11-те да се понапънат малко повече? Или и те като Месутчо смятаха, че този мач ще се помни 1 седмица. А Кройф - цели 10 дни, евентуално? Ама то рекордите са по-важни от хората, те за серията от 40 мача се закахърили...
03.04.2016 00:50
Няма да тръгна да се оправдавам. Просто за пореден път се затвърди мнението ми, че играем изключително колебливо след пауза за националните отбори. Това се наблюдава вече от няколко години насам, което трудно мога да си го обясня. Иначе личеше си, че доста от футболистите ни се щадяха за много по-важния двубой с Атлетико от ШЛ, в т.ч. Меси и Неймар и при подобна ситуация не е въобще изненадващо това поражение. Но най-много ме издразни две неща: наивната грешка на Алба преди да падне изравнителния гол и това, че след като Реал останаха с човек по-малко, тръгнахме дето се вика "юруш напред", оголихме съответно половината и бяхме наказани. За Алба явно няма такъв вариант "пас назад", защото и в други мачове е правил подобни глупости. Очевидно за него винаги подаванията трябва да бъдат напред, което изобщо не е добър навик, пък и в такъв момент е нужно просто топката да се задържа. Съдийството пък няма дори да го коментирам. Защо ли точно на този младеж повериха такъв мач не мога да проумея? Значи Рамос получава жълт картон още в началото на двубоя, а впоследствие в 24-ата минута извършва фаул за втори такъв и съответно трябваше да напусне терена. Съдията явно не мислеше по този начин, но това иде-дойде. Ами в началото на второто полувреме пък отново Рамос прави нарушение, което заслужава жълт, но въпреки това пак не му е показан. Вече в 83-ата минута, когато определено си просеше преждевременното отиване под душовете, реферът най-сетне го декорира с червен картон, но така или иначе бе късно да сторим каквото и да е било при оставащи 9 минути. Нищо, мен лично тази загуба не ме боли, а за играчите ни може да послужи за назидание. При условие, че срещнем Реал в ШЛ в два мача, съм убеден, че ще ги бием и в двата, но вчера просто нямахме ден, а и футболистите ни се пазеха, че чак се оляха.
03.04.2016 11:09
Така е, ще ги биете и в двата мача, колкото ги бихте и снощи.*lol**lol*
03.04.2016 00:48
Жалко... Сега ако Барса бяха били малко тъпия реколта 94 щеше се пеняви и прави на интересен, и да е изписал поне 15 пъти повече коментари, но уви... Сега се прави на монахиня... Равностоен мач, съдийте в Испания очевидно са на някакви хапчета.... Страхотни грешки и към двете страни, но браво на Реал. Бейл поне по мое впечатление много играе, а Роналдо въпреки гола с тази егоистична игра много вреди на отбора...
03.04.2016 00:40
Най-хубавото от тази победа е, че ще сплоти колектива още повече (след идването на Зидан Реал започна да играе като отбор), а също и това, че дори и да не спечелим ШЛ (а там конкуренцията е жестока), с тази победа Зинедин си заслужи кредит на доверие и за следващия сезон, дори и Меркантилино няма да го пипне.
03.04.2016 00:28
А отменения гол на Бейл е срам за футбола по редовен гол от този този сезон аз не съм виждал. На тея странични рефери да им спират правата веднага.
03.04.2016 00:23
А, и още някои неща се сетих:
Първо, за пореден път отборът в по-слаба форма победи, и то като гост. Като цяло коеф. 6 за победа на Реал, независимо срещу кой отбор и на кой стадион, ми се вижда доста несериозно.
Второ, Роналдо отново показа, че просто му върви на ''Ноу Камп''. Доста атаки провали, защото прекаляваше с индивидуалната игра и ми идеше да го напсувам, но отбеляза победния гол. 10 гола на стадиона на Барса, при най-силната Барса в историята, само за 12-13 мача, не е малко, наистина не е малко.
Трето, искаше ми се този резултат да е от миналата пролет, когато залогът бе титлата, за разлика от сега, но какво да се прави, все пак съм усмихнат.
Четвърто, испанските съдии са за рубриката ''без коментар''.
03.04.2016 00:20
Еми...... това е всичко, което някога сме желали - хъс, отдаденост, СЪРЦЕ! Първото беше слабо като атракция, Реал се защитаваха, Барса нападаха, без особени положения пред вратите.По-долу казах, че е мач без особено значение, разбирай класиране.Но забравих да спомена, че от психологическа гледна точка е много важен.Барса са в чудовищна форма, разкъсват, режат, мачкат. Месеци наред.Няма кой да ги спре.Кой друг, ако не Реал - безценно. Другото нещо, което най-после се случи - много тактически грамотна игра, Марсело и Карвахал почти не напускаха, което направи защитата много стабилна. Касемиро - уникален, както винаги.Не знам колко ключови намеси имаше. То това ни е и проблема като цяло в защита.Прекалено много хора в атака и обратното в защита.Е, тоя мач беше коренно различен подход.Особено второто, беше много, много добро.От сърце съм крещял от радост.Зидан направо ни разказа играта.
Друго, което ми направи впечатление.Играчите на големите мачове - Неймар и Бензема, никакви ги нямаше, особено Неймар. Но пък, ето че Карим с пореден важен гол, дори когато не играе добре - ГОЛЯМ!
Съдиите, колкото да се говори за тях, по-добри няма да станат.Изключително слаби.Всеки мач го доказват. Нито главните съдии, нито страничните. То не са засади, то не са нарушения, то не е чудо на чудесата. Но тука на Ернандес Ернандес трябва да му се признае едно - ситуацията с Меси не можеше да бъде по правилно разчетена! Защо? Защото чисто и просто Меси си го търсеше и скочи преди да се осъществи контакт.Ако не го беше направил, 100 % нарушение. Рамос така и така го фаулираше! Отменения гол на Бейл беше черешката.Аз скоро за по-чист гол, отменен, не се сещам.Не знам какво породи това решение, Жорди Алба дори не успя да скочи, отлепи се сигурно 30 сантиметра от земята, при което се удари в Бейл, който вече бе във въздуха.
За феновете на ВЛ ще кажа само, че може би почти всеки фен на Реал и Барса гледа и английското, така че, тяхната оценка е в пъти по-реална от вашата, дето хем не гледате Примера, хем сте разбирачи.Да се чуди човек.
ХЪС, ОТДАДЕНОСТ, СЪРЦЕ!!! ВАМОС!!!!
03.04.2016 00:18
Е, най-накрая мадридистите имаме повод за усмивки. След Десетата не ни се случва често. Честиа победа на нашите тук и честита титла на каталунците!
Относно мача - може би мнозина са очаквали по-качествен двубой, но трябва да се вземе предвид факта, че Реал играе много слаб сезон и допреди месец не приличаше на нищо. През първото полувреме домакините доминираха, Реал рядко минаваше центъра, но атакуваше опасно. Направи ми впечатление, че Марсело не направи нито един пробив през първата част. Второто отново започна с надмощие на Барса, но след гола до края на мача Реал игра по-добре, с повече идея, макар и на контри. Марсело започна с познатите си сламоми, но този път успявахме да го подсигурим в зоната му, което почти никога не се случва, и това се възнагради. Иначе смятам, че Рамос трябваше да бъдеизгнен още в 25 мин. и тогава резултатът най-вероятно щеше да е 3/4/5:0. Дори и в случаите, в които се защитаваме добре срещу каталунците, отново наш защитник получава червен картон. Другото, което много ме издразни е, че отново ни вкараха от статично положение. Толкова са по-ниски от нас, а за пореден път в последните 3 години ни вкарват от статично положение, неприемливо е. Ако трябва да се дават персонални оценки, от Барса бих отличил Иниеста и Суарес, Алба и Неймар бяха най-големите длъжници. От Реал бих отличил Марсело, Навас и Бензема. И като за финал, направи ми впечатление, че Зидан бе помощник на Карло, но този мач го изигра като Жозе. Много добра победа за него, малко очаквана, насред ''Ноу Камп'', с човек по-малко. Казваме ''браво, добре е'' и продължаваме напред, без да вирваме носове. В сряда ни чака много отговорен и тежък мач срещу гладните ''вълци''.
03.04.2016 00:16
Успях да изгледам само първото полувреме, Барселона имаше смазващо превъзходство до около 20 минута може би,после мачът се поизравни. Изпуснал съм второто полувреме *sad* Подобен развой не е изненада, мачът винаги си е троен,когато се срещат 2 отбора от подобен калибър, да се чуди човек защо букитата дадоха 6.00 коефициент на Реал да вземе мача.
02.04.2016 23:59
А и само да не забравите че Роналдо вкарва само на малките отбори *lol**lol**lol**lol*
02.04.2016 23:52
Ако Зидан ни беше треньор от началото на сезона щяхме да сме шампиони със сигурност Рафата направи Барса шампиони и отиде да изпадне с Нюкасъл.
02.04.2016 23:47
хахах ей ако ще и да изпаднев в сегунда дивизион, да победиш дерби на Камп Ноу е винаги от значение, особено тази Барса, която е във върхова форма, точно този мач ще се помни дълго
02.04.2016 23:44
Каквото и да говорите Резултата е Ясен! Видяхме МЕси видяхме и Роналдо, Видяхме Неймар видяхме и Бензема, каквото и да говорите днес игра не показахте Фенове на Барса, За съдята какво не беше ли във ваша полза? Едни Картони ги раздаваше като Автографи, Пък за Отменения гол хахах.. По-добре си замълчета...
02.04.2016 23:44
Щом си се засегнал си от фенчета на Роналдо, извинявай ако има нещо
02.04.2016 23:41
И като победихте кво.Да не би да сте шампиони? единствено ме е яд че развалихме хубавата серия,но рано или късно трябваше да се случи
02.04.2016 23:37
Чувството за отмъщение след онова 4:0 е хубаво. *beer* В този мач имаше моменти, в които Барселона ни надиграваше, това не трябва да се пропуска. Ние, обаче, в края се съживихме и вкарахме два гола. Барселона загуби- факт е, не са непобедими. Ние показахме, че имаме сили за вземането на трофея от Шампионската лига. Трябва да хвърлим много сили в него. *wink*
02.04.2016 23:37
Голям Реал Мадрид евала показахме защо сме най - великия отбор дори когато не сме в оптимална форма. Зидан в първото си класико изнесе тактическа лекция на всички треньори по света как се играе срещу Барса. Честито на всички фенове напълно заслужена победа напук на рефера.
02.04.2016 23:37
До коментар [@comment 1886344] от [@user ComsteR]:
Ако имаш самочувствие, че си над него, защо изобщо го обиждаш ? Да те е нападнал, нещо ? Глупаво от твоя страна ....
02.04.2016 23:43
Първото ти изречение говори достатъчно.
02.04.2016 23:41
Ти сляп ли си ? Това какво е "Честито на Феновете на Реал, тая победа ще им дойде добре преди мачове в ШЛ"
02.04.2016 23:40
Ако не ти харесва коментара, просто го подмини, брат. Няма нужда от излишни конфронтации. Още веднъж честита победа!
02.04.2016 23:38
Как няма да го нападам? Веднага търси спорове и кавги с коментара си, няма явно достойнството да честити победата!
02.04.2016 23:36
Реал играха 1от 80та до края. През другото време Барса ни пребиха... Спорно съдийство. Трагичен Роналдо, като изключим гола... Но все пак стана луд мач...РМ
02.04.2016 23:34
Има Господ момчета имааа! Рамос му дава жълт цял мач да трепери при явна засада и нарушение, Пепе го задържат 2 пъти в наказателното на Барса - няма дузпа, корнера преди гола им Меси държи с 2 ръце пепе няма нарушение, на Бейл гола му го отменят защото е по-висок? Накрая с 10 човека ги бием с гол на " слабия" Роналдо - магическо!
03.04.2016 00:32
Виж това, че Суарес крещи все едно го голят не е жълт картон! Ако всички нарушения са картони никой мач няма да завърши! Иначе за вашите картони нищо не казваш или за другите положения?
03.04.2016 00:25
Ами в интерес на истината и 2-те положения си бяха за жълт прочети коментара и на sviliev тъй като на мен не ми вярвате пък явно и не ви стиска да си признаете *thumb_up* Както и да е няма значение продължаваме напред и ние гледаме към вторник *beer*
03.04.2016 00:25
Какъв спестен червен картон при положение че първия беше измислен. Нещо да кажеш за спестения червен на Суарес затова че удари Пепе в лицето или за спестения втори жълт на рендето Масчерано, за нарушението при вашия гол и за престъпно отменения гол на Бейл ? Май ние имаме повече поводи за недоволство.
03.04.2016 00:22
Да всяко нарушение на Рамос е за жълт! На Ракитич червен и доста жълти за вас спестени, но по-сладка победа!
03.04.2016 00:16
Още в началото на 2-рото полувреме имаше 2 ситуации в които Рамос прави нарушение за жълт картон така че дори да приемем че първият е незаслужен след това 2-та спестени пак означават червен картон *thumb_up*
02.04.2016 23:57
Ок ако е така не бях сигурен, извинявам се, ама нарушение имаше така или иначе.
02.04.2016 23:54
Засада от тъч и аут няма
02.04.2016 23:52
Добре бе човек, кажи ми ако си беше свирил и засада и нарушение щеше ли да се стигне до 1 картон?
02.04.2016 23:45
Като за спестен червен картон още в 50-та минута не ми звучи така но както и да е няма да споря мачът не беше толкова важен насочваме се към ШЛ и това е *thumb_up* И пак да ви кажа честита победа да не мрънкате после че съм се скрил *beer*
02.04.2016 23:41
Ами май така се получи.
02.04.2016 23:37
Стига бе ти го изкара че съдията ви е заклал направо *joking*
02.04.2016 23:32
Страхотен мач за Касемиро!!
02.04.2016 23:33
Абосолютно съгласен. Толкова пъти не помня някой да е отнемал топката на Меси. Каземиро показва страхотно развитие през този сезон.
02.04.2016 23:31
Признавам си че очаквах загуба от типа на 2:1,3:1,но съм приятно изненадан от Реал в този мач,браво на момчета всички се раздадоха на макс и във фаза защита и във фаза атака.Победихме във момент който никой не очакваше заради чудовищната форма и серия на Барселона,която днес най-сетне приключи.Победа като гост на Кампа ще подейства добре на футболистите най-вече в психологически план,точките които загубихме трудно ще се наваксат,но поне в ШЛ имаме шанс за триумф,което е добре.Лека вечер от мен и честита победа на всички фенове на Реал*beer**beer*
02.04.2016 23:30
Заслижоха си победата. Разочарпван съм, не че паднахме, а че играхме да не паднем, а накрая паднахме, а трябваха да изорът стадиона не заради това, че играха срещу реал, а заради Кройф. Резултата е справедлив.
02.04.2016 23:30
Честита напълно заслужена победа на феновете на Реал. На мен все още ми е чудно как вкарахме от корнер, а не толкова, че Реал са победили. Не знам за какви се помислиха тримата отпред нито веднъж да не се върнат в защита, но нямам право да говоря против тях имайки предвид какво са донесли на клуба. Реал показаха, че с нужната концентрация и агресия без никакъв проблем могат да бъдат изключително опасни. Още веднъж честита победа и успех до края на сезона! *smile*
02.04.2016 23:34
Страхотен коментар, евала! Не като оная госпожичка.
02.04.2016 23:33
Евалата пич! МНОГО малко хора ще кажат тези думи! ХАЛА МАДРИД!
02.04.2016 23:29
Със сигурност Барса може и повече...
02.04.2016 23:29
Пике изгледа топката при гола на Роналдо, сякаш в този момент му хрумна да не си протяга крачето да спира топката, защото ще му избяга печалбата...
02.04.2016 23:29
Точно на време дойде тая загуба, а не знам някои фенчета на Роналдо какво се надъхват, нали Ви е ясно ако разликата не беше толкова точки мача щеше да е друг.
Честито на Феновете на Реал, тая победа ще им дойде добре преди мачове в ШЛ
02.04.2016 23:40
Еми браво, едно е да знаеш, че при загуба пак ще си шампион, друго да знаеш, че ако загубиш може и да не си
02.04.2016 23:36
Аз съм я приел, ама само, че в края на първенството ще сте втори, не би трябвало някой да ми се радват все едно сте шампиони
02.04.2016 23:35
Евала пич.По-глупаво оправдание от това едвали някога ще видя. И още веднъж честита победа, мадридисти!!!!
02.04.2016 23:32
Това ли са оправданията сега ?? Толкова бяха нахъсани преди мача Барса заради паметта на Кройф... приеми загубата и стига писа глупости *smile*
02.04.2016 23:29
♕Велик РЕАЛ!!!♔ А съдиите какво винаги бяха на МНОГО високо нивоооо....!*joking**joking**joking*
02.04.2016 23:29
По-едно полувреме си разменихме, при ситуацията с Меси и Рамос, играе ли Серхио с топката, че го изпуснах.
Каква интрига се е върнала добре ли сте? Барса стана шампион след мача с Атлетико.
02.04.2016 23:29
Аз като казвам, Барса трябва да вземат Владо Стоянов не се шегувам.
03.04.2016 01:56
Що ве старче кво ми е на мисленето? Нещо грешно ли написах, че ако Владо Стоянов беше на вратата за Барса, Барса по-голям шанс имаха да бият?
02.04.2016 23:51
Не, че нещо пич, но с какво ще се запомни тази победа толкоооооова дълго ? *lol* След 3-4 седмици, когато видиш трофея в ръцете на Барса за този мач ли ще си спомняш, или пък когато отпаднете от ШЛ ще кажеш - ние бихме Барса на Камп Ноу, ШЛ не ме интересува... Тази победа изобщо не боли поне за мен, защото мача във Вторник е поне 5 пъти по-важен от днешния. Жалко, че рекорда падна, но той трябваше още миналата седмица да приключи, явно му е дошло времето. Този мач няма да се помни повече от 1 седмица.
02.04.2016 23:47
Пхахахахаххахахаахха .............Е,логично мислене за индивид с Петолъчка. Дано да знаете сегашното поколение какво означава тази звезда и да се срамувате..... Това е КОМУНИЗЪМ който трябва да се забрани в световен мащаб!
02.04.2016 23:26
Роналдо вече с 16 гола в Ел Класико, някой знае ли на Бензема колко станаха
02.04.2016 23:26
Този пепе за нищо не става
02.04.2016 23:28
честита победа ! за мен беше равностойно до 80 минута след това барса се сринаха може би бяха по уморени не знам но все пак .честито *smile*
02.04.2016 23:25
Истински срам!! Никаква игра, футболистите ни, трябва лично да се извинят на всеки един техен фен на стадиона заради тази пародия на футбол, който играхме в този мач! Честита победа на Реал напълно заслужена! Дано наще се осъзнаят, че сезона няма да бъде доиграван!! *erm**evil*
02.04.2016 23:25
Честита победа, мадридисти.Показахме им, че далеч не са непобедими и извънземни.Този мач показа, че сезонът ни все още не е приключил и, че имаме сили да вземе ШЛ
02.04.2016 23:25
Честито, Реал ! Показахте характер и класа! *beer* Жалко само заради Йохан, но има и такива мачове.
02.04.2016 23:24
Какво стана пичове, Непобедимата Барса? Дори съдята не стига за да Биете?.къде е Меси къде е Неймар хайде кажете?... Нали много хейтвате по Роналдо, е сега видяхте ли го? ХАЛА МАДРИД!
02.04.2016 23:24
Избяга му Х/Х на съдята, сигурно е в шок *sad*
02.04.2016 23:24
Ами честито на Реал и техните фенове бяха дошли с ясна цел и тактика и я постигнаха ние не играхме нищо и очаквано загубихме *thumb_up* Да се надяваме просто че е имало някакво пестене за вторник или просто е синдромът на паузата за националните отбори който имаме в противен случай ще ни бъде много тежко в предстоящите мачове с Атлетико *thumb_up*
02.04.2016 23:23
Реал направиха изненада.*smile*
02.04.2016 23:22
Честита победа на балета!
02.04.2016 23:21
Честито, скъсахте много фишове. Жалко, жалко заради Йохан. Честито, Реал!
02.04.2016 23:19
Реал заслужават победата днес, показаха, че сезонът им не е загубен все още. Имат реален шанс в Шампионската лига, удобен съперник за четвъртфинал и продължаване напред.. не виждам причина феновете на отбора да не почнат да мечтаят за 11-тата още тази година. Първенството също не е напълно решено, особено ако завърши с победа този мач на Реал Мадрид.
02.04.2016 23:18
Най-голямата пародия на футболен мач и дерби в историята... *lol*
02.04.2016 23:18
0:3 реален резултат досега...
02.04.2016 23:16
Рзгелеее... Роналдо пак на Камп ноу - calm calm *lol*
02.04.2016 23:22
ще видим, реал дори да не вземе титлата се нуждаеше от тази победа
02.04.2016 23:18
То и титлата ще е там - calm calm *joking*
02.04.2016 23:15
Еми заслужено си ни излъгаха не бяха по-добри но това е беше ясно че след паузата мачът няма да е лесен *cigarette*
02.04.2016 23:25
първоро полувреме беше за вас, спор няма, но второто дори с човек по-малко ви надиграхме даже ни отмениха чист гол, и все пак съдийството си беше зле и в двете посоки, но и на съдията не му е лесно , труден за свирене е класикото
02.04.2016 23:22
Равностоен е правилно да се каже, да. Но пак ние бяхме отборът с повече чисти положения.
02.04.2016 23:20
Ами равностоен мач не може да кажеш и че сте по-добри затова казах че изглежда че го контролираме но не е така *wink*
02.04.2016 23:17
Хайде сега, не сме били по-добри. Какво направи Барса повече освен владение на топката. Хайде, кажи ми и те признавам за разбиращ от футбол. Какво имаха, повече положения ли? Или пък повече удари?
02.04.2016 23:15
Докога бе, UEFALONA? Докога!
02.04.2016 23:15
ХАхахахахаахха "непобедимите".*lol**lol* ХАХАХАХАХАХАХХААХАХАХ.Не стига, че вкарахте нередовен гол, не стига, че отмениха редовен гол на Бейл и накрая с човек по-малко повеждаме..Еми дори и да не победим няма как да не се изкефя..
02.04.2016 23:14
Айдеее отменете и тоя гол... смешки
02.04.2016 23:14
Просто заслужаваме победата, какъвто и да е крайният резултат. Затова Роналдо е на терена винаги, без значение моментната форма.
02.04.2016 23:14
Рамос днеска ги размаза *lol* гордея се с червения му картон ххха
02.04.2016 23:14
Ехе стига бе червен картон за Рамос сериозно ли *joking* Иначе през целия мач изглежда сякаш контролираме мача но реално го контролирахме само до 20-та минута
02.04.2016 23:13
Спомнете си холивудската игра на Алвеш при корнер на Реал в съприкосновение с Рамос, превива се 5 минути като пребит а реално му няма нищо. Вижте сега и ПЕДАЛСКОТО падане на Алба,... НАТФИЗ Кръстьо Сарафов
02.04.2016 23:12
дайте някъв линк, който да не забива и да не цикли?
02.04.2016 23:12
Първото полувреме беше бавно и мудно. Второто показва защо Класикото е най-интересният двубой по света. *smile*
02.04.2016 23:11
Няма толкова смешен мач и толкова надрусани съдиии *lol*
02.04.2016 23:11
Некапосле фенчетата на Барса се смятат за непобедими...*lol**lol**lol**lol**lol*
02.04.2016 23:17
Кой е казал, че сме непобедими? Радваме се на играта, която показваме ( в този мач сме слаби но.. ). Вие не се радвахте, когато и вие имахте поредица от мачове без допуснато поражение ли ? Или не ? Вие просто констатирахте фактите...
02.04.2016 23:11
eee Бейл ше вкара един път и ще му отменят гола *cigarette* тоя скапан съдя може да иде да се снима, нямаше фаул. Бати слабаците сме!
02.04.2016 23:11
Съдията Х ли го е играл бе??
02.04.2016 23:11
Чист гол ... чист гол отмени тоя
02.04.2016 23:10
eeeee това е редовен гол
02.04.2016 23:10
До кога? До кога? Абсолютно редовен гол беше отменен. *smile*
02.04.2016 23:10
Айде еби му мамата...И как после Барса има 39 мача без загуба...
02.04.2016 23:09
Този мач ли не ви е интересен ? *joking*
02.04.2016 22:57
Роналдо само гол би му оправдал днескашната игра, направо се дразня
02.04.2016 22:55
Съдията е на тежки наркотици явно е дал и на страничните от тях ама то е нормално не е имало нормално съдийство в Класико от 5/6 сезона насам.
02.04.2016 22:53
Як гол на Бензема
02.04.2016 22:53
МАрсело ги развинти
02.04.2016 22:52
Бензема играеше много слабо, но винаги обича да вкарва на Барса.
02.04.2016 22:51
Роналдо тоя мач само падане и блъскане, да влиза Хесе на мястото на него или на Бензема
02.04.2016 22:49
Всичко друго го преживявам, ама не и гол от статично положение за Барса.
02.04.2016 22:48
Меси извършва фаул в нападение и съдията дава корнер, а от него гол *lol* Искам да разбера кой е дилъра на съдиите *lol*
02.04.2016 22:47
ллее барса да ти вкарат от корнер
02.04.2016 22:46
Не знам Пепе какво прави на терена.Горкичкия няма нито едно вярно отиграване за цял мач..
02.04.2016 22:45
навас как я спаси :0
02.04.2016 22:44
Съдията е толкова надрусан че не е истина ... Чист червен спестен на Ракитич... Пълни клоуни са тея на терена...
02.04.2016 22:40
И пак Рамос *stop**stop**stop*
02.04.2016 22:55
Не е така. Съдията прави ужасно много грешки и в полза на Реал, и в полза на Барса. Но с хленчене нищо няма да променим. Просто съдиите в Испания са трагични..
02.04.2016 22:53
Ами ако беше в обратната посока щяхте да се на**рете от рев ама нали е за вас може *wink* Иначе голям гол на Бензема *cigarette*
02.04.2016 22:45
Ако си мислиш, че с постоянен рев, ще промениш нещо в мача, много се бъркаш.Колкото бутат Реал, толкова и Барса са били бутани през годините.Стегни се малко като мъж, какво само сополи падат от тебе.
02.04.2016 22:43
Стига хленчи бе. Рамос, та Рамос. Гледай си мача и това е.
02.04.2016 22:36
Пак Рамос пак Рамос пак спестен картон *joking**referee*
02.04.2016 22:39
И след това 2 пъти му спестяват кристален 2-ри такъв нали ? Я му махни първия и му дай другите 2 да видим какво ще се получи *wonder*
02.04.2016 22:37
А за първия смехотворен жълт на Рамос нищо не казваме, нали? Не съм изненадан. *smile*
02.04.2016 22:36
тея които са спорят за първенствата са ебахти дебилите, все едно да спорите кой какво обича да яде, единия даже не го бил гледал и за това било тъпо
02.04.2016 22:35
От много, много време нв съм виждал Реал да играят така концентрирано в защита, но в предвид разликата в класите в момента, може би е логично, въпреки, че този мач е чисто и просто за спектакъла.От което мога да си извадя няколко извода:
Вижда се Реал колко по-добре играят в защита, когато Марсело и Карвахал са 90% на мястото си, което от друга страна пречи на атаките.
Другото, което ми прави силно впечатление е, че играча на големите мачове - Бензема, днес е много вял.НО, като се има в предвид, че мача не е важен, въпреки, че е с Барселона, не е толкова важно.
И последно, още като видях, че не се получава обичайния спектакъл, веднага разбрах, че ще налазят почитателите на ВЛ, да разказват обичайния си репертоар.За жалост, точно този мач (полувреме) уцелиха да гледат, и сега не може да им се затвори устата.
02.04.2016 22:30
Нещо което съм забелязал е че когато някой от така наречените дербита или топ мачове в английското или испанското първенство не оправдае очакванията за зрелище един куп хора се изсипват да пишат колко безинтересно били конкретното първенство*lol* Пичове един мач не се знае как ще се развие това че примерно днешния мач не е особено интересен не значи че всеки път е така
02.04.2016 22:24
като не ви харесва не го гледайте *smile*
02.04.2016 22:23
Моля ви не започвайте спорове пак дали английското или испанското е по-добро, защото предпочитам да пикая кръв отколкото да си проваляте живота така.
02.04.2016 22:21
И ако това е най-великия, най-гледания и чакан мач, аз няма какво да добавя повече.Пълна простотия и безвкусица.Камерите 13213 пъти ни показаха Меси и Роналдо в близък план.И двамата имаха точно 3 удара към вратата (общо за двамата говоря).
02.04.2016 22:37
Какво общо имат Челси и Тотнъм?Аз не съм гъ*олизец като вас, че за Испания да си давам и най-милото.Казвам си мнението за това което съм видял и следил през годините.Да не каже някой нещо против Реал и Барса.Леко само да не се разплачете.Жалка гледка...
02.04.2016 22:32
e не може да се сравнява с дербито между Тотнъм и Челси така е
02.04.2016 22:27
В последните 12 класики само едно е било с под 3 гола и завършва 1-1 пък щом това е простотия и безвкусица ок *cigarette*
02.04.2016 22:21
Представлението през 1-вото беше на ниво. Очаквам същото и през 2-то и някой измислен гол *lol*
02.04.2016 22:20
Тия мачове всеки път едно и също - бой, симулации и накрая Барса печелят... Толкова са тъпи тия Ел Класикота, че няям думи.. Последните 3-4 год. не съм ги гледал и грам не съжалявам.
03.04.2016 01:53
ти бавен ли си, бе, все едно не гърмят медиите кой кого ударил, кой как симулирал и не знам си кво.. Предпочитам да гледам едни мач от сорта на Уест Хям - Лестър, пред тва ..
02.04.2016 22:34
Забелязвам, че това е така в всяко едно голямо дерби без значение в кое първенство.
02.04.2016 22:25
Нищо в този коментар нямаше логика*lol*
02.04.2016 22:22
Българина - не е гледал, но си знае, защото е екстрасенс..
02.04.2016 22:20
не си ги гледал, а пък знаеш кво стаа, как стаа тоя филм? Ааа, момент, сигурно някой ти е казал *lol**lol**lol**lol*
02.04.2016 22:16
На Бензема не му е мястото на терена
02.04.2016 22:05
Работата отиде на
Барса- съдията 0:0
02.04.2016 22:03
ще е чудо ако до края няма червен
02.04.2016 22:05
Минимум 3 *lol*
02.04.2016 22:02
Съдията е под всякаква критика...100 % дуспа
02.04.2016 22:28
Нарушението е извън наказателното поле. 100-процентово нарушение, но не и дузпа. Пак си плямпате, без да гледате обективно дори. :/
02.04.2016 22:00
Не, не , не *lol* Това не е най-смешния мач *lol*
02.04.2016 22:02
Определено не е.*lol*
02.04.2016 21:59
Поръчково съдийство в полза на Реал...или съдията е сляп!!!
02.04.2016 22:02
А дано ама надали *lol* Съдиите са толкова смешни че нямат едно правилно отсъждане до момента *lol* Та е спорно кого подпират *lol*
02.04.2016 21:58
Иначе натискаме доста голът се пече ама да видим *cigarette*
02.04.2016 21:57
Какво е това с/у Меси *wonder*
02.04.2016 22:26
а първият картон на рамос за какво е ? *erm*
02.04.2016 22:10
А 1-я картон на Рамос за какво е?! При положение че имаше поне 5 метра засада... Пълен цирк е тоя мач, така че грам не говорете за подпиране *lol*
02.04.2016 22:07
Не говоря за дузпа но е нарушение с нарисуван жълт картон а Рамос вече има такъв макар и за може би основателно протестиране *wink* А и знаем Меси как изпълнява фауловете от подобна дистанция *thumb_up*
02.04.2016 21:59
Със сигурност не е дузпа.*wink*
02.04.2016 21:59
Пич, моля те дай някав линк щото ми писна от тея шибани линкове мамицата им .....
02.04.2016 21:45
Какъв е този некадърник за съдия днес, особено страничния.. за 10 минути 2 грешки.. очевидно нарушение току-що на Суарес срещу Рамос, той го подминава, а Суарес беше и в засада поне 5 метра.. да е оставил топката и да не я вдигнат окей, но точно тук можеха Барса да поведат.... преди това вдигат засада за Барса, а двама играчи на Реал Мадрид я покриваха... тези съдии да започнат малко по-отговорно да си вършат работата, затова са ги назначили за това дерби на Испания!!
02.04.2016 21:44
Няма такъв цирк като тоя мач... Суарез в чиста засада и накрая картон за Рамос... Отделно че основното нещо е хвърляне по терена...
02.04.2016 21:42
Суарес, Суарес,,
02.04.2016 21:44
Какъв Суарес,Суарес 48 метра засада имаше тук, ако нямаше засада зъбатия щеше да я вкара, но се притесни щото знаеше, че хем извърши нарушение хем имаше засада.. съдията е пълен неудачник, но това не е изненада съдиите в испания са олигофрени.
02.04.2016 21:34
Очаквам трудна победа с 2-1 *cigarette*
02.04.2016 21:30
дайте линк
02.04.2016 21:28
2-1 за Барса.
02.04.2016 21:27
Даже не е нужно да си парвиш рег, там ще видиш друга опция и директно влизаш, слагаш намерения копиран линк и си готов *smile*
02.04.2016 21:13
За първи път от доста време ще си пусна мача от Испания..Там кажете къде го излъчват и дали канала се плаща. .
02.04.2016 21:02
Дано се получи хубав мач, и нека по-добрият победи!
Андреев, livetv.sx без допълнителни софтуери.
02.04.2016 20:56
Победа за Барса!!!
02.04.2016 20:56
Пичове някой може ли да ми обясни как се свалят тези програми ( Сопкаст мисля , че беше ) та да гледам и аз мача като бял човек *joking*
02.04.2016 21:11
sport+HD казваш на тати да плати и гледаш като бял човек