Велико! Байерн би Юве в една от най-големите футболни драми в историята (видео)

00:15
Велико! Байерн би Юве в една от най-големите футболни драми в историята (видео)
Отборите на  Байерн Мюнхен и  Ювентус изиграха един от най-епичните мачове в историята! Двата колоса на европейския футбол сътвориха невероятно шоу на "Алианц Арена", който приключи с успех на немския първенец. Баварците спечелиха с 4:2 след продължения. Редовното време на двубоя приключи при резултат 2:2, както бе завършила и първата им среща в Италия.

Гостите от Торино започнаха двубоя много агресивно и още в 6-ата минута Пол Погба изненадващо откри резултата. Голът на френския национал дойде след груба грешка в защитата на баварците. Впоследствие футболистите на Пеп Гуардиола се опитаха да наложат типичния си стил на игра с продължително владеене на топката, но бианконерите изпълняваха безупречно тактическите указания на своя наставник Масимилиано Алегри и не оставяха празни пространства.
 
В 28-ата минута Старата госпожа отново смълча трибуните на "Алианц Арена". Бианконерите подхванаха образцова контраатака, Алваро Мората осъществи впечатляващ рейд, елиминирайки няколко съперника, стигна до границата на наказателното поле и подаде към непокрития Хуан Куадрадо, който от своя страна излъга Филип Лам и с прецизно изпълнение покачи резултата на 2:0.
 
Първата реална опасност пред вратата на Юве бе регистрирана чак в 42-ата минута, когато Джанлуиджи Буфон отрази удар на Дъглас Коща. Малко по-късно Куадрадо можеше окончателно да реши мача, но Мануел Нойер с блестяща намеса изби топката.

След почивката Мората изпусна нови два добри шанса за Юве, но от 60-ата минута нататък баварците тотално натиснаха съперника си. Тяхната настойчивост даде резултат в 73-ата минута, когато Роберт Левандовски се разписа с глава след центриране на Коща. 
 
Драмата на "Алианц Арена" стана пълна, след като Томас Мюлер изравни в 91-ата минута и вкара мача в продължения. В първото продължение нямаше опасности пред двете врати, но в 108-ата минута грешка на защитата на Юве позволи на резервата Тиаго Алкантара да вкара решаващо попадение след двойно подаване с Мюлер. 
 
Само минута по-късно Кингсли Коман вкара 4-ти гол за баварците и реши всичко в този вълнуващ сблъсък. Така Байерн Мюнхен продължава на 1/4-финалите с общ резултат 6:4.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Nexes
09.04.2016 11:26

Много излишни коментари чета , не знам какво толкова спорите и намесвате други отбори , когато темата е Байерн-Юве. Браво на Байерн , макар че лично аз мисля , че Юве заслужаваха повече да са на 1/4 финал , но това е футбола , всичко е възможно! Късмет на всички по-нататък и нека има радост за всички фенове , това е спорт и респекта е на 1-во място !

Garrincha
17.03.2016 18:06

Голям мач - спор няма ... щом пропуснах гола на Меси !!! Незнам дали Байерн бяха по-добри, но истината е, че вкараха от две центрирания ! Като цяло Юве си изтръваха мача ! Между другото никага не съм харесвал гозния малък терен на Алианц , но както и да е ! Чакаме ви следващият кръг !

stefanBG111
17.03.2016 17:11

А Юве си играят много приятен футбол, онзи nofh не му се разчита нищо и взема да обижда всеки отбор егати наглото фенче на Байерн, затова реагирах така гледам да не се заяждам с никого, но онзи вече прекалява.

stefanBG111
17.03.2016 17:04

И не ме яд че Байерн продължават, но някои техни фенчета прекаляват с това че са най-силният отбор в света, бяхте 2013, сега е Барса в момента, тази година ще се види кой ще бъде, но да казвате че в момента сте най-добрите в света е абсурдно.

red_machine
17.03.2016 16:29

Байерн си заслужаваха да продължат напред от където и да го погледнеш, хейтърчетата до 73 мин.много знаеха, а след това пиха една студена вода*lol* а аз бира след бира...*beer**joking*

stefanBG111
17.03.2016 18:17

Вие като падате си намирате причина и се оправдавате или обиждате другия отбор.

red_machine
17.03.2016 17:29

Е ти пък много знаеш за нашия мач, явно доста си следял.*lol*

stefanBG111
17.03.2016 17:00

Ти се благодари, че до 70 минута не губихте с 4 или 5 гола.

stefanBG111
17.03.2016 16:58

Интересно е, че никой не говори, че отмениха гол на Юве, а засада нямаше никаква, а кога подпират Барса и Реал нали сте първите, да не кажа че това е 2 мач, в който ощетяват Юве срещу Байерн. Вие сте егати наглите фенове, дано някой ви натрие носовете, че много ви знае устата.

mitko1010
17.03.2016 14:44

Какъв мач само. *thumb_up* Невероятно зрелище, което остана в съня ми. Какво да кажа. Думите са просто излишни. *cigarette* Когато Ювентус поведе с 2-0 на Байерн, сърцето ми се преобърна от радост. Италианският гранд ме респектира с начина си на игра. В първите минути започнаха с масиран натиск и това им помогна да стигнат до два бързи гола, дело на Куадрадо и Пол Погба. После започнаха да търсят трети гол, с което евентуално да затворят мача и да изхвърлят германците. Но съдбата каза- НЕ! Най- трудно е, когато тя вземе думата. *sad* *sad* Играчите на Алегри имаха някои много добри положения за трети гол, но просто топката не пожела да влезе. После италианците се върнаха в глуха защита. Именно там се крие грешката им. *confused* Знам, че трябва да си физически много подготвен, за да пресираш, но те не трябваше да се подреждат като шишета пред вратата си. *thumb_up*
После съдбата се усмихна на Байерн. Те се настаниха в наказателното поле на Юве и натискаха до последно- типично в германски стил- никога не се предават. Натискаха, натискаха и стигнаха до два изравнителни гола, които пратиха мача в продължение. След като се стигна до това, си помислих, че просто физически италианците ще рухнат. Така и стана. Кингсли Коман и Тиаго Алкантара пратиха побеснялата публика на ,, Алианц Арена'' в делириум и отборът им се класира напред за четвъртфинал. По едно време германската публика тръгна да се опитва да разруши желязната стена и да нахлуе на терена при резултат 2-0 за Ювентус. Ех, ако това е мач осминафинал, какъв ли ще бъде финалът? *thumb_down* *beer*

sdw
17.03.2016 14:10

Относно мача се радвам,че хванах двойния шанс X2 на 3 коефициент *smile*
А определено от общ резултат ... 2:0 за байерн,4:2 за Юве,6:4 за байерн - уникално!

Levski123456
17.03.2016 12:03

Колкото по тeмата.. мача бeшe уникалeн, жалко, чe глeдах Барсeлона-Арсeнал..
Браво на Ювe, играха прeкрасно, но сами си загубиха мача.. Браво и на Байeрн за това, чe показаха характeр.

mitkoddk
17.03.2016 13:31

Не недей. Защо изобщо му отговаряш? От всичките фенове писали тук, само 1 беше писал по темата. Останалите намесваха Ливърпул. Явно имат някакъв комплекс, не знам и аз. И ги гледам се ядосват и обиждат... типично за тях де *smile*

MaLkO_LuD94
17.03.2016 13:15

Не виждаш ли че е фен на Барса какво очакваш да гледа Акрингтън-Уикъмб ли *wonder* Това е достатъчно голям мач че да си заслужава да го гледаш дори и като неутрален фен дори и когато всичко беше решено още първият *erm*

El_Fenomeno_9
17.03.2016 12:55

А що се отнася до оценките , които даваш - кой какво заслужавал , кой какъв фен бил и от кога и кой какви мачове имал , е по твоята логика тия "отборчета" въобще не трябва да имат фенове , а не дай си боже Гладбах или Фиорентина да си намерят "мафиоти" и да ги надуят "изкуствено" , както "ми се случи" с Челси , тогава значи трябва да се откажа и от тях ??? Само като прочетох "гледах Барса-Арсенал" и ми става ясно какъв капацитет си за футбол ...

Amateur1878
17.03.2016 11:55

Само и единствено поздравления и за двата отбора за спектакъла, който предоставиха. Определено това беше един от най-добрите мачове, които бях гледал в последните 2-3 години. Повече такива мачове да си пожелаем да има.

Anatoli93
17.03.2016 11:52

Идентични бяха и двата мача.. интересното беше, че и в двете срещи госта не заслужаваше това, което получи *smile* Радвам се, че Байерн продължи. Честито на всички колеги, фенове на баварците.

Arsenal966
17.03.2016 10:46

Страхотен мач се получи, радвам се че го гледах !*thumb_up*

Chelsea86
17.03.2016 09:40

Юве изпуснаха спечелен мач и класиране на 1/4 финал много елементарно. До 70 мин. не се виждаше как Байерн ще вкарат гол с едното си положение... Глупавите грешки в защита си казаха думата и след първия гол играта на Байерн тръгна, а Юве се стъписаха и бяха разбити. Сега се надявам на 1/4 финала да се паднат Барса и Байерн. *beer*

RoSKo0o0
17.03.2016 09:27

По-добрият победи! Поздравления за Ювентус за отпора, но и в двата мача не излязоха от наказателното си. Общо взето тук италианците направиха повече положения, отколкото първия мач. Ясно ми е, хората, че ги е яд, но реално статистиките, играта, положенията показват кой беше по-добрия! *smile* Все пак не е лесно да играеш срещу 9 човека в защита, никой отбор не играе добре срещу такава формация. Моля ви се! Но няма как да го разберете, понеже освен Челси и Ювентус - други не съм виждал да го практикуват.

deucec
17.03.2016 21:12

Това е съвсем друго нещо. Пределно ми е ясно кой, какво показа. Просто реших да се заям с теб, защото спомена думата статистика, а тя е много излишна и маловажна, щом става въпрос за футбол.

RoSKo0o0
17.03.2016 19:17

Оооо... съвсем не съм съгласен, господине! 4 от ударите снощи на Ювентус бяха БУКВАЛНО ИЗПЛЮТИ в ръцете на Нойер - никаква сила, просто му беше подадена топката, а ударите на Диего Коща бяха в пъти по-опасни. Съжалявам, но няма как да се съглася тук с теб. *smile*

deucec
17.03.2016 18:51

Гледай ударите във вратата, те са важни! Ударите извън вратата са афиф работа. *wink*

RoSKo0o0
17.03.2016 17:16

И какво излиза? Че Байерн и по статистики пак е по-добрия отбор *smile* Дори при ударите... *smile* Какво да говорим повече.

deucec
17.03.2016 11:32

Понеже говориш за статистика... 1-ви мач: Ювентус : Байерн total attempts - 12:14 on target - 7:5 2-ри мач: Байерн : Ювентус total attempts - 26:16 on target - 8:11 Владеенето на топката и пасовете(като % успеваемост са равностойни) въобще няма да ги коментирам, на фона различния тип игра, която практикуват двата отбора.

lubomirsb
17.03.2016 08:30

Само не разбрах сега имаше ли засада на Мората при отмнененият гол през първото полувреме ?

Получи се зрелищен мач, който пре-спокойно мога да гледам до 3-4 без да заспя. Видяхме другите отбори какво правят. Вчера при мача на Атлетико заспах 5 пъти и накрая го изгасих. Изобщо ей това е футбола.
Ама Юве направиха много лоши грешки. Да изкараш Мората толкова рано, който правеше защитата на Байерн на пух и прах , да прибереш отбора при положение че знаеш от първия мач колко гола ти вкарват като си прибран и знаеш колко гола ти вкарваш като играеш разгърнато. Това беше най-лошата тактическа грешка която съм виждал скоро.

Иначе голям хъс в Байерн , затова им се радвам ! Миналата година когато падаха от Барса с няколко гола и нямаха никакъв шанс играха така все едно им трябва 1 гол да продължат. Даже ме изкефи Рибери като излизаше едва дишаше, даже едва имаше въздух да излезе *lol*

sviliev
17.03.2016 11:55

Никаква засада няма, ясно се вижда. Освен това Левандовски трябваше да бъде изгонен. Никой не говори сега за съдии, ако бяха Реал или Барса щеше да има доста злостни коментари.

BrianRobson1
17.03.2016 09:55

Никаква засада,Кимих я покрива .

sviliev
17.03.2016 02:11

И забележете, че Ювентус практикува много хубав футбол след като в рамките на един трансферен прозорец продадоха няколко ключови играчи - Тевес, Пирло и Видал, а едва ли някой от вас смята, че Манджукич, Кедира и Куадрадо са адекватни заместници. Казах вече - Ювентус са ми безразлични, нито са ми приятни, нито неприятни, но към момента мнението ми за тях е строго положително. Съжалявам, че мнението ми в момента за моя любим отбор Реал е строго отрицателно, но така ги виждам аз нещата. Винаги съм се стремял да бъда максимално обективен в коментарите си, надявам се, че сте се убедили в това.

sviliev
17.03.2016 02:04

Плюс това Юве миналата година си отстраниха Реал напълно заслужено, надиграха ни с футбол. Дори и срещу Барса на финала играха достойно, даже имаше 20-тина минути, в които доминираха. Ювентус изобщо не играе грозен футбол, напротив, от това, което съм гледал в ШЛ в последните 2 години мога да кажа, че играят много хубав футбол. Просто все още нямат тази индивидуална класа и постоянство, което имат Барса и Байерн, например. Но като гледам как играят и как се развиват Юве и ПСЖ, много скоро ще вземат Ушатата. Има изгледи в следващите години да има 6-7 отбора в Европа на изключително ниво, не само 3, както беше, да речем от 2011 до 2015.

sviliev
17.03.2016 01:45

А Юве вече започват да стават абонат на Байерн. Доста пъти поред вече отпадат от тях. Байерн играят най-успешно срещу Ювентус и Ман Юн, Милан им е най-трудният съперник в исторически план. Срещу Реал и Барса си разменят ролите, обикновено се редуват. Ние, например имаме точно обратната на баварците статистика срещу Юве на елиминации - бухат ни яко, това е най-черната ни котка. Най-удобни са ни Юнайтед, аз откакто гледам футбол срещу тях сме 3 от 3. Срещу Юве обаче сме 0 от 3 *smile* срещу Байерн сме 4 от 7.

sviliev
17.03.2016 01:32

Много ми е жал за Юве обаче. Никога не са ме дразнили, но никога не съм им симптазирал. По принцип смятам, че Милан, макар и да нямат титлите на Ювентус, поне в първенството, имат доста по-голям брой легендарни играчи. И макар че Юве 4 поредни пъти ни елиминират в ШЛ, и то в два от случаите ни елиминират като настоящ европейски шампион, съжалявам за тях. Толкова много пъти вече отпадат незаслужено и толкова финали загубиха. Нещо не им върви в ШЛ. Отбор като Интер има повече трофеи от тях. А Челси, с ужасно грозния си и отблъскващ футбол спечелиха ШЛ и играха 1 финал в последните 10 години.

sviliev
17.03.2016 01:11

Само не разбрах защо Алегри смени Мората...

sviliev
17.03.2016 01:02

Като правя уточнението, че Юве до 70-ата минута бяха фантастични, а след това трагични, а Байерн обратното. Затова и твърдя, че футболът загуби, просто заслужаваха повече. Единственото лошо в този мач бе, че в много по-голямата част от времето Юве мачкаше, а след това Байерн. Ако се бяха получили равностойни 90 минути, без такива големи амплитуди в представянето на двата отбора, мачът щеше да бъде още по-велик.

sviliev
17.03.2016 00:59

И все пак - поздравления и за двата отбора! Истински футболен спектакъл, за мен бе огромно удоволствие да го гледам. Може би най-добрият и емоционален мач, който съм гледал в последните 5 години. А най-интересното е, че един от най-добрите на терена - Мората, пропусна да реши всичко, а баварците обърнаха, загърбвайки Пеповия стил. Страхотен мач, макар и да бях за Юве и да смятам, че много повече заслужава, наистина страхотен мач, браво! Дано да има повече такива, защото футболната поема вече е рядко срещано явление.

CFC_H_A_Z_A_R_D
17.03.2016 01:03

Лестър са доказателство,че това ще е един луд,луд сезон.Може да имаме финалист в ШЛ Сити,ПСЖ(въпреки,че 2-рите те за мен са фаворит за спечелването на трофея.) сезона наистина е откачен.Много обрати много сензации.

Hitchhiker1902
17.03.2016 00:54

Невероятен сблъсък, мога само да благодаря и на двата отбора - върнаха ни във времето, когато големи отбори с големи играчи играеха ФУТБОЛ. Малко ми е жал за Юве, но няма как - един страхотен отбор трябваше да си тръгне тази вечер (но пък нали се насладихме на "мачове" като Сити-Киев, Зенит-Бенфика и Волфсбург-Гент...). Успех на баварците в ШЛ, а Юве - надявам се догодина да вземат реванш.

П.П. И следващия път, когато някое журнале оскверни клавиатурата със "Сити влиза в историята" или "Грандът Челси..." - да си спомни този мач. Стига само да видиш здрависването между гиганти като Лам и Буфон, за да си дадеш сметка колко нелепо е нареждането на някакви проектчета до наистина Големите...

CFCLondon
18.03.2016 15:17

Присмиваме се, защото вие се присмивате. Истината е, че от както Абрамович ни купи през 2003 не се спряхте другите фенове - "изкуственяци", "без история", "пластик фенове", "съсипахте футбола" и др. и др. Е, както се казва, каквото си посееш, това и ще пожънеш. Не феновете на Челси започнаха конфликтите, а точно вие, феновете на отборите с успешна история. Така че...

CFCLondon
18.03.2016 15:13

Да. Точно ти. Защото никога не съм твърдял подобно нещо за Ливърпул. Коментара ми беше за мача Байерн - Юве и коментара на фена на Пул, че не сме играли такива мачове, което е нелепо. Байерн-Юве беше страхотен сблъсък, но не може да се твърди, че Челси не е участвал в по-велики. Но така е, когато се чете между редовете.

Levski123456
18.03.2016 13:15

Аз ли сe излагам *lol* или човeкът който твърди, чe Чeлси имат по-eпични и голeми мачовe от Ливърпуул? *lol* *lol*

shoshibgFB
18.03.2016 02:48

Никой не ви го оспорва това. Историята ви е от 1905та, но успешната ви история е от 2003та насам, демек 100 години почти нищо. Какво се оспорва, е че не сте нещо велико, а пък се правите на такива. Че и имате наглоста да се присмивате на феновете на другите отбори, които нямат вашите успехи в последните няколко години, а в продължение на стотина години са ви порили където ви хванат. Един вид Лудогорец, с повече парички. Ако имахте малко респект към другите отбори и техните фенове, никой нищо нямаше да ви каже. Сами си правете изводите, и стига сте се излагали. Вече.

CFCLondon
17.03.2016 23:14

Стига се излага вече. Челси е основан 1905г. От тогава датира историята на този клуб. Историята не се измерва с купи.

Levski123456
17.03.2016 22:37

Можe би нe сe изразих правилно *lol*. Прочeти послeдната част на комeнтара ми! Тeпърва им прeдстои да градят история *wink* А това за 2012 си e лично мнeниe. По-логично щeшe да бъдe да спeчeлят ШЛ прeз 2008, когато бяха можe би най-постоянния отбор, но уви..

ZPM
17.03.2016 13:58

Не, не и аз не мога!! Такова плоско мислене се среща често за жалост. Челси може да нямат успехите и титлите на Ливърпул и Барса, но това не прави отборът им без история и истински фенове. Любимата ти Барса до края на 80-те години също не е била кой знае какво а погледни сега. Само за 10 години над 20 трофея. Какво пречи на Челси, Сити, ПСЖ и други отбори наричани изкуствени от вас феновете на отборите с много титли и успехи в слеващите 20 години да имат над 10 титли и няколко европейски трофея? Няма винаги Барса, Байерн и Реал да са най-силните и да печелят всичко. Има си равновесие, спадове и прочие. Всеки един отбор заслужава уважение без значение колко трофея и титли има.

Levski123456
17.03.2016 12:01

*lol**lol**lol**lol**joking**joking**joking**lol* Нe, нe!! нeмога!! *lol* *lol* *lol* *lol* Странно ми e, защо си мислитe, чe щом спeчeлихтe Шампионска лига вeчe стe отбор с история? Мeждудругото, това бeшe най-късмeтлийското спeчeлванe на Шампионска лига в историята изобщо.. Мачкат ви цял сeзон, завършватe 6-ти във ВЛ и въпрeки това спeчeлихтe.. То нe бяха грeди, то нe бяха автобуси, рeйсовe и прочиe.. Нe съм фeн на Ливърпул, но опрeдeлeно имат по-голяма история, по-запомнящи сe мачовe и повeчe истински фeновe. Това e положeниeто! А такива тъпи комeнтари само и само да напишeтe нeщо ви правят смeшни. (Нищо против Чeлси) Това коeто са сeга e проeкт на Абрама, историята можe би щe я градят тeпърва.

pesholudiq
17.03.2016 01:10

Говори за история, само това ви остана.. И Клоп няма да ви спаси вас *lol* Може да е добър треньор ама чак толкова добър треньор не е *lol*

CFCLondon
17.03.2016 01:09

Дай ми определение за "гранд"? Понеже те и Милан имат огромна история, но на база това което са сега, то не бих казал, че са гранд.

Hitchhiker1902
17.03.2016 01:07

Браво! Лузърпул пък обърна Милан от 0:3 за полувреме и взе ПЕТАТА си титла... Сега наистина тихо! Темата е за Байерн и Ювентус...

Hitchhiker1902
17.03.2016 01:05

Когато Ювентус и Байерн са играли велики мачове, Челси са броили със завист титлите на Хъдърсфийлд... Да, имате своите велики мачове, но до "гранд" ви остава още доста история...

pesholudiq
17.03.2016 01:02

Грандът Челси изравнява Барселона с от 2-0 с човек по-малко на Камп Ноу. Така, че Ливърпул ги искам тихи и да си гледат Лига Европа

CFCLondon
17.03.2016 00:57

Челси са участвали в по-големи и по-велики мачове от този. Не ставай смешен.

ComsteR
17.03.2016 00:51

Както върна в мача Юве в Италия, така го изхвърли от Шл Алегри, смените тотален провал, сами загубиха мача Торинци, а трябваше да водят на прехваления Байерн с 0х:4 до 60-тата минута, жалко наистина , че продължи изкуствено напудреният Байерн.

stefanBG111
17.03.2016 18:29

Вие с тези закани, Реал да не ви направи пак криви. Първото полувреме незнаехте къде се намирате и късмета ви спаси и ще ви видим какво чудовище сте на 1/4 финала.

sksw
17.03.2016 04:59

Ми те и Байерн първата среща преди Юве да вкара 2-та си гола, трябваше да водят с 5-6 на 0, вместо с 0:2, но резултата е такъв. Напудрен или не, Байерн е силен и го доказа снощи. А се надявам в Петък да се паднем точно с вашия тим, за да видим кой е напудрен и кой не.

Kirilov_10
17.03.2016 00:38

Като изключим съдията, Алегри загуби мача. Не може да вадиш Мората в 65 мин., при положение, че тероризира цялата защита на Байерн, а на всичкото отгоре пускаш контузения Манджукич, а не бързия Заза. Второ за пореден път след като повежда в резултата и надиграва съперника, той връща отбора в глуха защита.... Честито на Байерн. Дано Алерги и Компания си вземат поука.

Kirilov_10
17.03.2016 01:10

Здрав е и много ме учуди, че не го пусна, защото Заза играе ролята на SuperSub(вкара доста голове като резерва). Явно Алегри търсеше провокацията, пускайки бивш ас на Байерн, но си личеше че Марио не е готов, защото като е на 100 % пресира неуморимо. Киелини не липсваше много, въпреки че е страхотен защитик има навика да прави глуспоти в големите мачове, Бонучи и Бардзали се справиха на ниво за мен въпреки резултата. Може би ако Киелини беше здрав, щяхме да играем 352 и мачът щеше да е коренно различен. За мен по-голяма загуба беше че не играха Маркизио Дибала. Маркизио разпределя и дава началото на всяка атака на Юве, а Дибала щеше да помогне много на Мората и двамата съм сигурен че щяха да разпилеят защитата на Байер. Хубаво е че си сверихме часовниците с един от най-добрите отбори в света и видяхме че сме горе-долу на едно ниво. Важното е да си извадят поука Алегри и компания

Hitchhiker1902
17.03.2016 01:01

Абсолютно си прав. Дзадза здрав ли е впрочем, щото ми се видя много странно да пусне тромавия Манджукич, не го разбирам, ако Симо е в кондиция... Все пак Алегри с поочукан състав надигра Пеп в големи периоди от мача, чест му прави. Ако разполагаше с Дибала и Киелини не ми се мисли... *smile* Успех в Калчото сега, а Ушатата - догодина няма да се учудя, ако я приберете.

tonisport
17.03.2016 00:47

Подкрепям те напълно.

tonisport
17.03.2016 00:37

Според мен Алегри направи грешка с двете резерви Манджукич и Стораро. Стораро е много слаб и съм го псувал в много мачове на Юве, докато Манджукич е мързелив хърватски ..... както го нарече Де Роси. Фактически след извършването на смените играта на Байерн тръгна. Кингсли Коман е страхотен играч и дано Юве са взели добри пари за него. Все едно гледам Абомеянг. По-настоятелния отбор победи! Това е класата на големитя отбор. Да играеш зле и все пак да победиш.

sksw
17.03.2016 00:34

Един от най-добрите мачове, които съм гледал. Адмирации и към двата отбора ! Иначе си пожелавам Реал на 1/4..

sviliev
17.03.2016 00:39

Вие и преди 2 години това си пожелавахте, но отнесохте 0:5. Внимавайте какво си пожелавате, това мога да кажа. Действивително феновете на германския футбол като цяло, не само на Байерн, са ужасно надменни. Продължавайте да се надценявате, ще бъдете отрезвени. С тази игра няма вечно да ви се разминава.

bellaftpaige
17.03.2016 00:34

Жалко за Юве.. Само няколко минути ги деляха от това да се класират напред. Сами си се издъниха обаче. Трябваше да вкарат трети гол и всичко да приключи, а те решиха да се дръпнат в своята половина и видяхме до какво доведе това.

scouser_pool
17.03.2016 00:33

Голям мач.Може би най-добрия в последната година от тези на най-високо ниво в Европа...жалко за Ювентус но Байерн заслужено продължиха.Кофти смяна направи Алегри когато извади Мората за Манджукич и мисля че тогава се промени мача и Юве вече не представляваха същата опасност на контраатака

Kirilov_10
17.03.2016 00:33

[@link http://www.corrieredellosport.it/foto/calcio/champions-league/2016/03/16-9526426/champions_league_bayern_monaco-juventus_morata_gol_ma_larbitro_annulla/#1]

lazera0
17.03.2016 00:32

Браво на Байерн, немеца не умрял докато не му отсечеш главата и не я ритнеш на поне 2 метра от тялото *lol*, хубави мачове станаха и 2 добри отбора напуснаха турнира, за разлика от други, които продължиха, но какво да се прави

kaqtabg
17.03.2016 00:30

Любимците на целия свят продлжава! само БАЙЕРН МЮНХЕН!!! обаче това е вярна, че най-добрите Отбори са най-мразени *lol*

kapitana123
17.03.2016 00:27

Айдеее, катеначосите отлетяха с автобуса *beer*

sviliev
17.03.2016 01:35

Хохохо, фен на Челси говори за катеначо? Вие играхте 30 минути срещу ПСЖ, а Юве играха 100 срещу Байерн, миналата година играха и срещу Реал. Брей, откъде такова самочувствие имате? Феновете на Барса не се изхвърлят така, при положение, че техният отбор е класа над другите и от 10 години в огромна част от времето е хегемон.

red_machine
17.03.2016 00:25

Истинското лице на Байерн се видя от 73 мин. на татък, честита победа на всички фенове на баварците!!!
Юве и те не са лош отбор, не заслужаваха да отпаднат още на 1/8 финал, но се паднаха с нас... успех догодина.*beer**smile*

kristianoooo
17.03.2016 00:24

Достаааа съмнителни са и двата изравнителни гола на МюНхЕнн.....*joking* Мисля че няма човек който не го е забалезаллл....!☜☜*erm**erm*

nom3rcy
17.03.2016 00:23

Най-добрите винаги са най-мразени.
Примери: Байерн, Барса, Реал М...?

Плюнчете се, но няма да промените историята и фактите.

Тази година купата е за Барса или Байерн!

П.с.
Надявам се да е за Барса*beer*

nom3rcy
17.03.2016 00:52

Те също *lol*

petko9305
17.03.2016 00:45

Ман. Юнайтед е най-мразеният отбор в световен мащаб или поне така беше до преди 3-4 години.

dopeyy
17.03.2016 00:21

Кво стана с вашето Юве ве разбирачи. Един и същи мутри коминтирате за един отбор, негативни коментари сетне пък полужителни как да ви разбере човек. Юве та Юве, на! ви ! ся! Юве!

sviliev
17.03.2016 00:19

Много жалко, футболът загуби. Абсолютно нищо не игра Байерн М, второто полувреме поне започнаха да са малко по-остри в нападение. Но не показаха нищо - центрирания към Левандовски, който трябваше да бъде изгонен, центрирания към Мюлер, пак към Левандовски, пак към Мюлер. Юве се измориха след 70-ата минута, а дотогава трябваше поне с 3 гола да водят. Много, много жалко, по-слабият отбор продължава. И сега пак ще ги възхваляват тези от Мюнхен, пак ще се сипят суперлативи, а се видя колко струват. Дано да отпаднат още на 1/4. Байерн винаги са ме дразнили, но след този мач 3 пъти повече ме дразнят. Вече съм убеден, че ако играят срещу Барселона, ще съм твърдо за Барса.

CFCLondon
17.03.2016 00:18

Жалко само, че Ювентус отпаднаха толкова рано, а на 1/4ф. ще гледаме слаби отбори като Реал М. и Манчестър Сити.

pesholudiq
17.03.2016 00:49

Радвам се, че сте правили, сега вкарвайте като побъркани на Селта и тем подобни, но накрая винаги Барса, а вече и Атлетико ще са пред вас *lol* *lol* *lol*

RMRM7
17.03.2016 00:43

Ние когато сме правили хубави мачове в ШЛ, вие сте се радвали на суха мрежа срещу Нотингам

pesholudiq
17.03.2016 00:38

Точно пък "изпадащия" Челси спретна по-хубав мач с ПСЖ, отколкото вашите манекени са правили или ще направят до края на кампанията в ШЛ

sviliev
17.03.2016 00:23

Може да са слаби, но поне са на 1/4, а Челси къде са? В първенството пребориха ли се за оцеляването си?

RMRM7
17.03.2016 00:21

но за сметка на това няма да гледами изпадащи отбори като челси

nom3rcy
17.03.2016 00:17

До коментар [@comment 1883070] от [@user pesholudiq]:

За Арсенал не му пука, докато Венгер е начело. Гледам си другия ми любим отбор-Барселона. Не харесвам футбол в стил - "бус в гаража". Пътя и в Италия.

Браво баварци!

SuperMario77
17.03.2016 00:17

Честито на спечелитите. В Хонг Конг определено също са доволни, както и в Байерн... Да живее черното тото..

pesholudiq
17.03.2016 00:17

До коментар [@comment 1883079] от [@user shoshibgFB]:

Айде пак уроците по история *lol* Сега е 21 век мой човек, века в който Ливърпул вече не са нищо освен история. Същото важи и за Арсенал.

shoshibgFB
17.03.2016 00:56

И ние, и Арсеналци, от 13 години ги слушаме вашите изпълнения от типа на "вечно 4ти" и т.н. Изтъркахте се. Пробвайте друго.

CFCLondon
17.03.2016 00:45

Това за дърпането на шалтера го слушаме вече 13 години. Изтърка се. Пробвайте друго.

shoshibgFB
17.03.2016 00:43

Да бе, то футбол се играе от 15-16 години, преди това хал хабер са си нямали... Ти за нас не се кахъри, ами гледай Чукотский като дръпне шалтера какво мазало ще стане.

vale_pika555
17.03.2016 00:14

Не съм фен на нито един от двата отбора , но феновете на юве защо все още не са така отворени както преди малко ?

MaLkO_LuD94
17.03.2016 00:14

Честито на феновете на Байерн случи се това което най-много не исках а именно хем да ми скъсат фиша хем да се класират но още при 1-2 беше ясно че ще е така *erm*

RMRM7
17.03.2016 00:11

До коментар [@comment 1883073] от [@user Ginekologa]:

пиша на разбирачите като теб,които се крият в дупките си сега,точно както Юве направи и в двата мача

RMRM7
17.03.2016 00:08

До коментар [@comment 1882921] от [@user Man7united]:

аривидерчи !!!

methazoid
17.03.2016 00:08

По-добре за футбола е Байерн да продължи.

sviliev
17.03.2016 00:22

И на каква база го говориш това? Че на хартия имали по-добри играчи? На терена се показва, а Юве доминираше поне в 100 от 180-те минути. Напротив, футболът загуби, че Байерн се класира.

Kalinski88
17.03.2016 00:08

Все едно гледам Реал Мадрид и Атлетико на финала преди 2г. *smile* както тогава така и сега мишлето замалко да излъже котарака и в продалженията ги разпориха *smile*

shoshibgFB
17.03.2016 00:08

Браво на Байерн. Голям зор видяха обаче...

nom3rcy
17.03.2016 00:07

Смешните жабари като махнат автобуса се видя кво става. Същите смешници като челси

SuperMario77
17.03.2016 00:08

Каза фена на Арсенал който за поредна година ще се задоволи с 4-то място *lol*

ivanrealmadrid1
17.03.2016 00:06

чесито на феновете на Байерн , на 1/4-те ще става мазало

RMRM7
17.03.2016 00:05

хахахахахахахах ето това е , по-добрият победи

nom3rcy
17.03.2016 00:05

Ахахахахаххахахаха. Гуардиолааааааааа!

catalan
17.03.2016 00:05

Физически са много по-добре Байерн

SuperMario77
17.03.2016 00:05

Тоя им го наби зверската, нищо че до скоро беше техен *lol*

Vidich
17.03.2016 00:03

хайде сега хавлийките и обратно в Торино при жените си

tylergalabov
16.03.2016 23:53

Рибери иска да влезне с топката във вратата...

RMRM7
16.03.2016 23:48

Има ли някой който все още мисли че Юве играят футбол?

sviliev
17.03.2016 01:59

Да, аз. Не искам да влизам в спорове с фенове на Реал, просто нека дебатираме умерено и възпитано. Издъхнаха момчетата след 70-ата минута, а имаха и къса скамейка за този мач, пък и късметът бе на страната на Байерн. Извинявай, но при положение, че до 70-ата минута Юве вкараха 2 гола, изпуснаха още 3 и им отмениха редовен гол, а Байерн не знаеше къде се намира, да твърдиш, че немците играели футбол, а италианците не, меко казано, е пресилено. И не забравяйте, че германци винаги играят трдуно срещу италианци, особено на равнище национални отбори. Там никога не са побеждавали в официални мачове, да си имат едно наум за Еврото.

ivanrealmadrid1
16.03.2016 23:54

Аз ще ти кажа - и двата отбора

Ginekologa
16.03.2016 23:53

за 20 мин немците играха , но други си пазиха резултата

red_machine
16.03.2016 23:53

Ами играха в началото, ама вече се отиграха явно и изпушиха.*lol*

RMRM7
16.03.2016 23:51

кажи ми кой играе футбол?

Ginekologa
16.03.2016 23:50

нали ви биха явно за това хейтиш

martinski8447
16.03.2016 23:38

Тия жабари играха цял мач грозно и подредили автобуса отзад, дано да ги бие Байерн!

Luxury
16.03.2016 23:38

Дано се стигне до дузпи, а там вече желая успех и на двата отбора!

drogba_fen_911
16.03.2016 23:37

Много жалко, сега Байерн най-вероятно ще бият, защото последните 30 минути направо ги смазаха, Юве вече са грохнали.

Дано има дузпи

RMRM7
16.03.2016 23:37

До коментар [@comment 1882881] от [@user Inevitable]:

здр аз съм с прогнозите

catalan
16.03.2016 23:37

Аз не бих отказал едни дузпи *lol* ама те играят с такова високо темпо,че нищо чудно да паднат още няколко гола в продълженията

Amateur1878
16.03.2016 23:37

Искам да гледам дузпи!!!!!!!! Там вече няма значение кой ще продължи *smile*

Salient
16.03.2016 23:36

Уникален мач! Браво на Байерн, че се върнаха в мача

SuperMario77
16.03.2016 23:35

Дали Байерн, дали Ювентус тези отбори нямат шанс да спечелят лигата... Толкова бездарни отбори че не е истина... Водят с по 2:0 и накрая 2:2 ... Един финал ПСЖ - Ман. Сити ще е най-добрия завършек на този сезон.

pesholudiq
16.03.2016 23:42

Сити ще са на финал само ако играят срещу отбори от първа и втора дивизия на Англия *wink*

SuperMario77
16.03.2016 23:38

А защо не?! Нещо след 1-я гол ти дойде пауъра да се изявиш... Преди това по-нисък от тревата...

Toshiro1900
16.03.2016 23:36

Ти чуваш ли са ПСЖ-Сити финал *lol**lol**lol*

nofx_
16.03.2016 23:34

сега да видим сме6ните италиянци 6е устискат ли бузки до дузпите

ivanrealmadrid1
16.03.2016 23:37

в продълженияа Юве ще имат малко повече предимство щото мушнат ли един, Байерн пак 2 им трябват

red_machine
16.03.2016 23:34

Опаааа вземи вземи вземи вземи *joking*

Amateur1878
16.03.2016 23:35

Аз какво ти говоря бе, приятел *smile* Ти не вярваше *smile* Имай вяра в своите хора повечко!

RMRM7
16.03.2016 23:34

Къде сте бе умници хахахахахахахаха

Amateur1878
16.03.2016 23:34

И отново: не отписвам Байерн за тотален обрат *smile*

shoshibgFB
16.03.2016 23:33

Не че съм фен на италианците, който и от тях да играе, но е кеф като фаворит гризне дръвцето!

ivanrealmadrid1
16.03.2016 23:17

АЙдее бравоо за неутралния фен днеска е голям кеф :Д Дано дузпи Нойер срещу Буфон !!!

Amateur1878
16.03.2016 23:27

Бил съм само на Олимпия Щадион на техен мач. Феноменална атмосфера от Зюд Курва! На Алианц съм бил само за гледам мач на екран на Германия. Страхотно съоръжение.

ivanrealmadrid1
16.03.2016 23:21

Живна мача и атмосферата на стадиона е уникална, представям си какво е на живо

Amateur1878
16.03.2016 23:19

Това ще е истински празник за неутралният зрител *smile*

Luxury
16.03.2016 23:17

1-2 ! До края ще бъде много интересно.

Amateur1878
16.03.2016 23:17

Както написах - не отписвам Байерн! Предостатъчно време ако не за пълен обрат, то поне до продължения!

Vetrigo177
16.03.2016 23:12

В момента Юве играят по - класен футбол от всеки един отбор в Англия!..Явно колелото рязко се е завъртяло в последните години..

ub7
16.03.2016 23:00

Брайтнер има ли да каже нещо по въпроса?

sviliev
16.03.2016 22:44

Казах ви преди време да сте по-умерени в изказванията си, да не се изхвърляте кой кого щял да бие с 3-4 гола. Казах ви и да не подценявате Юве, и най-вече да спрете да надценявате Байерн. Тогава ми цъкахте минуси, но отново се оказах прав. Признавам си обаче, че не очаквах след 2:2 в Италия мачът да се развие по този начин. Жалко за пропуска накрая, при 3:0 всичко бе ясно, сега още не е. Страхотен Мората, жалко, че не продава фланелки. Гранде Юве, още един гол и всичко приключва. Хайде, госпожата *smile*

123321
16.03.2016 22:44

Надявам се след този мач всички да разберат колко всъщност е прехвалено това отборче.И за пореден път се доказва, че Гуардиола не е специалистът за който го мислят.

Amateur1878
16.03.2016 22:43

До коментар [@comment 1882917] от [@user red_machine]:

Защо бре? Нали ще спечелите дубъл - Бундеслига и КУпата на Германия? Така или иначе, аз все още не ви отписвам от този мач.

Amateur1878
16.03.2016 22:54

Сигурно си прав. Въпреки всичко, не ви отписвам!

red_machine
16.03.2016 22:48

Ако беше стария Байерн можеше да навакса с тия два гола, но в момента с тоя треньор няма как*sad*.Но нищо следващата година ще е по-добра, успех на Юве по нататък, от всички останали те са ми най-симпатични, дано да вдигнат ШЛ.

pesholudiq
16.03.2016 22:41

Иначе Байерн с Анчелоти може и да вземат ШЛ, той е добър треньор. Просто нямам търпение да видя как Гуардиола ще се провали в Сити.

crip1
16.03.2016 22:41

Италианци, к'во да ги прайш *smile* Така става след много приказки, да ви е сладко.

Минаха години откакто Байерн беше доминатор, последно при Хайнкес бяха ИСТИНСКИ радващ отбор, доминиращ с красив и ефективен футбол. Такъв ще са и след като ги подхване Карлето, Ех, една такава топлота ме обхваща като кажа това име, истински го обичам тоя човек. С удоволствие ще гледам Байерн догодина *smile*

ivanrealmadrid1
16.03.2016 22:39

Байерн имат цяло полувреме, не е сигурно още, все пак дано Юве продължат,Жалко, че Дортмунд ги няма тая година щеше да е доста интересно с тях

pesholudiq
16.03.2016 22:39

Колко се радвма, че Гуардиола идва в Сити, да ги съсипе. Едвам едва му връзва в ШЛ.. Пък във тая лесна Бундеслига разликата щом е само 5 точки .. смятай.. Добре, че отказа на Абрамович да дойде в Челси ..

CFCLondon
16.03.2016 22:38

До коментар [@comment 1882917] от [@user red_machine]:

По-скоро си ви трябва някой немец за треньор според мен.

kibo1992
16.03.2016 22:34

Ето това е момчета!! Ако искат и 10000 паса да направят.

nofx_
16.03.2016 22:34

Коман и Робен са то4ното подкрепление

Amateur1878
16.03.2016 22:34

Два гола да вкарат Байерн на Алианц Арена не е невъзможно. Има още едно полувреме. Но поздравления за Юве. Много грамотна игра.

А само като си спомня как всички плюеха Алегри заради провала във вече проваленият Милан!

CFCLondon
16.03.2016 22:39

Аз преди бях писал, че Конте го олицетворявам с Манчини по някакъв начин. Много кадърен специалист, способен да създава и изгражда печеливши отбори, но в Европа не знае как да елиминира по-силен отбор в елиминации. Но както и да е - не е тук мястото за тези дискусии.

drogba_fen_911
16.03.2016 22:38

Конте има един четвъртфинал и едно отпадане в групите с Юве, докато Алегри вече има 1 финал, нищо чудно тая година пак да ги закара до финал Принципно съм оптимист за Конте в Челси, но Алегри се справя доста по-добре от него...

manunitedevils
16.03.2016 22:32

и все пак байерн ако вкарат може да им тръгне играта

CFCLondon
16.03.2016 22:31

Няма да се учудя ако Ювентус спечелят ШЛ този сезон. Все пак, колкото и да са силни Барса, предвид различния шампион всяка година в турнира, 2те поредни титли на испански отбори, шестгодишната суша на италианския футбол, а и изненадите през годините в надпреварата, то има доста голяма вероятност да се случи. именно това. Честно казано ще е супер, макар и да има още доста време дори до края на тази среща.

night_wolf1984
16.03.2016 22:30

Отиде ми фиша,но пък какво от това Юве е по добър дотука*smile*

mitko1010
16.03.2016 22:45

И на мен ми отиде фишът, но не ми пука, честно казано. Не очаквах това от Ювентус. Сега съм много приятно изненадан. Нищо, друг фиш ще има.

fivooo
16.03.2016 22:29

Браво! Очаквах по-настървена игра от Байерн, но и Юве не им позволяват до този момент. Още един гол и всичко приключва.

nofx_
16.03.2016 22:28

Пеп до къде доведе отбора ни.... да се пънат сре6ту некви сме6ни италианци.... да взима Алонсо с него и в Ситй о6те утре

Chelsea86
16.03.2016 22:25

Ехе браво. Много стабилна и ефективна игра от Юве. *smile*

Man7united
16.03.2016 22:22

Юве са адски организирани в защита принципно не само тоя мач и като видиш на вратата Буфон допълнително респектират.

RMRM7
16.03.2016 22:22

До коментар [@comment 1882874] от [@user Man7united]:

Приятно ти е да гледаш два часа дефанзивна игра? Челси номер 2 са италианците, и в Италия Байерн бяха по добрите, и тука са по добрите, но индивидуалните грешки бяха фатални,но никой не може да каже че Юве са по добрият отбор, трябва да си малоумен за да не разбереш че юве не играят нищо

RMRM7
16.03.2016 22:45

Точно така, в Италия Байерн доминираха защото имаха по чисти и повече положения и мачът можеше да завърши дори с 0-4,но не се случи, както и да е ще видим какво ще стане

Man7united
16.03.2016 22:35

Доминация не значи владеена на топката и атаки, а значи да си ефективен и достатъчно бързо да се организираш в защита и да не позволяваш по никакъв начин контрол над играта на другия отбор, това точно го правят Юве днес, перфектни са дотук.. дори и Гуардиола не е очаквал Алегри да излезе по-този начин, а и ние.. и аз мисля, че Юве ще спечелят, прибързана прогноза, но това е мнението ми.. едната причина е, че никога е нямало 2 поредни шампиона в ШЛ, а другата е, че Барса просто ще издишат, ако им се поднесе някаква изненада и без т'ва ги няма в защита по никакъв начин.

ziLonG
16.03.2016 22:35

След първото полувреме може да кажеш , че Байерн са по-добрия отбор ли *lol* *lol* *lol*. Ясно ми е , че си захлупен ама надигни я малко тая глава

RMRM7
16.03.2016 22:26

В Италия кой доминираше през цялото време ?

Man7united
16.03.2016 22:24

Ти просто си кривиш душата, сляп ли си как така не играят нищо, по-скоро Байерн не играят нищо.. 300 паса 80% притежание на топката и стигнаха 2 пъти наказателното голяма игра..

likata
16.03.2016 22:21

Гуардиола глътна въздух.Големия треньор,който ще се згромоляса със скоростта на светлината.

SuperMario77
16.03.2016 22:19

Гуардиола за пореден път показа че не става за треньор. Нищо чудно Ман. Сити в последния момент да се откажат от него *lol* Иначе все си мисля че Байерн ще прескочат.

likata
16.03.2016 22:23

договора вече е подписам,ако се откажат неустойката ще е дебела.

Luxury
16.03.2016 22:18

Юве заслужават адмираций за представянето си до момента на "Алианц Арена".Дано успеят да отстранят Байерн с прехваленият им треньор!

Drogba_d
16.03.2016 22:17

Не разбрахте ли че байерн не са такова страшилище колкото ги изкарват всички ... срещу стабилни отбори правят 181818 паса и нямат 1 положение ? Видя се миналата година с барса , видя се и преди две години срещу реал е сега и срещу юве ще се види що за стока са баварците всъщност *smile*

simi91
16.03.2016 22:17

Все още има шанс за дузпи *lol* Страшен тоя Мората! *smile*

drogba_fen_911
16.03.2016 22:16

Байерн са смешни, ето ви го големия треньор Чеп Гуардиола *lol**lol*

MaLkO_LuD94
16.03.2016 22:15

Нещо ''най-силният'' отбор в света си замина май а *wonder**party*

RMRM7
16.03.2016 21:54

Много лошо за Юве,че вкараха толкова рано и ядосаха звяра, сега вече не им мърдат 4 5 гола

sviliev
16.03.2016 21:29

Надявям се да се получи страхотен мач - с много голови положения, бързина и красиви отигравания. За Юве съм, нямам нищо против тях. Барса и Байерн са ми най-неприятните отбори, но каталунците играят футбол от друга планета. Хайде, госпожата *smile*

nofx_
16.03.2016 21:14

според мен продължаваме напред без много зор

biancorosso
16.03.2016 20:59

Лошо и Манджата остава на пейката.... *sad* За първи път ще играем с 4-2-3-1. Дано успеем. Дано това да е вечерта на АЛВАРО МОРАТА !

Uigtfri
16.03.2016 20:07

Далеч съм против тези полемики около това кой е най-добрият отбор в света. Няма да се обяснявам излишно, за да не стане нескончаем спор, затова ще споделя накратко моите виждания. Да, Барса е най-силният отбор на планетата, но това първо място във футболната йерархия, което ни отдават медии и футболни фенове, няма да има никаква стойност, ако не спечелим Шампионска лига и този сезон. Едва ли някой привърженик на Барса или Байерн го интересува дали тимът му е най-класният в света, ако той не стигне финал в турнира и не го спечели. Като цяло подобни дебати ми се струват твърде безсмислени и си е чиста загуба на време.

Колкото до днескашния мач, Ювентус трябва да играят напълно безпогрешно в отбрана, ако искат да продължат, а това трудно ще стане при отсъствието на Бонучи и наличието в състава на Бардзали. Донякъде отсъствието на Дибала може да бъде коз за Юве, защото не е много бърз, а на италианците днес ще им са нужни добри спринтьори за контраатаките. Киелини пък неведнъж е оплесквал нещата в такива важни двубои и като цяло си е доста рисков защитник, така че това също не бива да се смята за някаква огромна загуба за Ювентус. Италианците имат своите шансове, но трябва да бъдат ефективни пред гола, а не да пропускат ситуациите си, защото едва ли ще играят често с топката.

fivooo
16.03.2016 15:56

Иначе за мача - не знам. Наглед лесна 1-ца, предвид контузени все титулярни и важни играчи за Юве.

mitkotouo6191
16.03.2016 15:18

Колко труд метнаха Юве и най-накрая Байерн. Ибаси късмета дето имат. Дано се случи чудо и Юве продължат, колко години Буфон иска да дигне купата на ШЛ и все нещо се проваля. Пък той го заслужава.!!! Forza Juve !!!

stefanBG111
16.03.2016 14:40

Дано Юве натрие носовете на наглите Баварски фенове и по скоро на тоя сксв. Определено съм за тях, Байерн имат големи проблеми в защита, и ако Юве използва шансовете си може да продължат напред, стига да не излезнат като насрани. Стига, това че Байерн е някакво извънземно чудовище, защото видяхме на Алианц Арена какво чудовище бяха срещу Реал и срещу Барса миналата година.

RMRM7
16.03.2016 14:01

Юве с този състав няма да успеят да вкарат два гола, а баварците със сигурност ще вкарат поне 1, просто е смешно да мислите,че Байерн ще се оставят точно в Германия да ги елиминира половин отбор.

RMRM7
16.03.2016 16:52

Съгласен съм,че всичко може да се случи,но по-вероятно е Байерн да си вземат мача без стрес, Юве изглеждат силни,защото първенството им е слабо, и когато ги видях миналата седмица срещу немците трябва само да се радват че завършиха наравно. А ако говоря като цяло за политиката на двата отбор- Байерн планират всичко за 10 години напред, Рибери и Робен колкото и контузии да получават не ги продават от години, няма и да го направят, а Юве продадоха най добрите си играчи (Пирло,Видал) и няма кой да ги замести,а сега половината им играчи са контузени, затова ТОЗИ състав на Юве няма шансове

deucec
16.03.2016 16:02

Това е футбол .. всичко може да се случи. Цветущи примери за това са финалите от 1999 и 2012, в които участва именно Байерн *smile*

lubomirsb
16.03.2016 13:56

Според мен Юве ще продължат. Нищо, че ги водят аутсайдери.

sviliev
16.03.2016 12:58

Дано Ювентус да сътворят мини чудо и да продължат напред, определено съм за тях.

Stratievv
16.03.2016 12:47

До коментар [@comment 1882687] от [@user razbira6tia]:

Дано Юве поднесат изненадата заради такива като теб и за фена на Байерн sksw , за който Байерн е
най - добрият отбор в света. Ювентус са способни да отстранят Байерн твърдя го от седмици наред. Дано се получи хубав и зрелищен мач и по - добрия победи! Жалко , че един измежду Байерн и Ювентус ще изхвърчи на толкова ранен етап от турнира (заедно с Арсенал) , за сметка на Волфсбург и Бенфика.

Amateur1878
16.03.2016 22:28

Винаги съм се чудил на писанията ти и сме влизали в спорове с теб не един път, но точно в този случай: поздравления за коментара! Няма "най-силен отбор". Има моментна форма!

Luxury
16.03.2016 22:21

На кой да кажеш..

Man_Red
16.03.2016 22:20

Неговото беше сарказъм, тъпоглавчо

Ginekologa
16.03.2016 22:19

не се излагайте няма такова нещо най добър отбор

Salient
16.03.2016 22:17

Ман Юнайтед са най-добрият отбор в света, откъдето и да го погледнеш. Това какво става този сезон, не променя тоя факт. Е толкова абсурдно звучи твоят аргумент, с който се застраховаш от провал на отбора ти, който е все по-вероятен..

Ginekologa
16.03.2016 21:43

леко пък да са пхаха

crip1
16.03.2016 20:51

Доста тъпо и безсмислено, то е пределно ясно кой е най-силния отбор в момента, не мога да разбера вие феновете на Байерн какво се пъните, като в момента Барса е !поне! с 1 класа над всички други, по мое мнение.То това всъщност ви е навик. За мача мисля, че дори и без основни играчи пак мача е троен.Няма да крия симпатиите си към Юве, най-вече заради това, че до сега не съм видял техен фен да се изхвърля.

Stratievv
16.03.2016 20:39

7up кога беше? Когато Рибери и Робен бяха неудържими , а Барса се чудеше към кой треньор да посегне и бяха наистина много слаби. В момента колкото и не ги харесвам , заради двата ни загубени финала в ШЛ от Барса през 2009 и 2011 , то в момента Каталунците са най - добрият отбор в света!

stefanBG111
16.03.2016 19:07

Вие само с това се хвалитер че сте ни били с 7-0, да ти обяснявам ли причините за тази загуба, както направи онзи сксв миналата година, когато ви бихме с 3-0 и орева света, че сте имали контузени и не спря да се оправдава, в момента ние сме най-добрите в света разбра ли го, вие сте на 2 място. Даже Левандовски го каза, само вие заблудените фенчета отричате, много ми е чудно, ако Юве ви тресне с какво ще се оправдавате тогава.

MaLkO_LuD94
16.03.2016 19:03

Последният сблъсък м/у 2-та отбора Барса ви скриха топката отделно 37 мача без загуба и купища рекорди а и като цяло всеобщото мнение е че Барса е най-добрият отбор *thumb_up* Разбира се това не означава че в евентуален сблъсък м/у 2-та отбора Барса ще излезе победител но към момента това са фактите *thumb_up**erm*

red_machine
16.03.2016 18:56

Нали за момента говорим, а ти ми излизаш със стари резултати , забравили за 7 up,

stefanBG111
16.03.2016 18:45

Ами в момента ние сме най-добрият отбор в света харесва ли ти или не. Никой не оспорва това, само вие наглите фенчета на Байерн, и с какво Байерн е най-добрият отбор в света не разбрах, че падат от Реал първо с 1-0 и после 4-0 и то на Алианц, без да отбелязат гол, или от това че ви бихме с 3-0 миналата година с това ли сте по-добри. Изкарватe се някаква чудовище, силни сте, но не чак толкова да сте най-добрият отбор в света в момента.

fivooo
16.03.2016 18:39

Е той може да излезе със същия довод.

red_machine
16.03.2016 18:33

Ами не можеш да кажеш, че Барселона са най-добрия отбор в света в момента по простата причина, че не са играли с Байерн!*wink*

Man_Red
16.03.2016 18:15

Ако кажа, че Барса са най-добрия отбор в момента, а не Байерн, можеш ли да ме обориш?

fivooo
16.03.2016 15:51

Е не е особено добро сравнението ти. Не твърдя, че са абсолютно за 1-то място, но определено са в топ 3. Всъщност най-добрите отбори в Европа са 4 - Барселона, Байерн, Юве и ПСЖ.

Greenwich
16.03.2016 15:23

Пич,ходи да се прегледаш. *lol* Ако Байерн е най-добрият отбор в света,то Пирин Благоевград е най-класният отбор в България.*lol* *stop*

razbira6tia
16.03.2016 14:24

Начина по които взимат трофея с измислена дузпа след като нарошението е метар извън наказателното поле по принцип срещата не е трябвало да се играе

futbolista_rs
16.03.2016 13:59

Юве са виновни, че вашите вандали стрелят с арбалет и умират 39 невинни фена в последствие от падналата стена. По-добре да бяха поощрили това?

razbira6tia
16.03.2016 13:05

Фен сам на Ливърпул но мразя юве за това което се случи през 1985 година и последствията за английския футбол след това

sksw
16.03.2016 12:49

Те са най-добрия, откъдето да го погледнеш.. Това какво ще стане довечера, не променя този факт.

lazera0
16.03.2016 12:46

До коментар [@comment 1882687] от [@user razbira6tia]:

Юве стигна финал миналата година, щом това е жалко не знам, за едни други отбори, които не минават групите ако ги минат, макса им е осминафинал