Ах, този Абрамович! 45 млн паунда за Пато и го оставят под наем в Милан

09:57
Ах, този Абрамович! 45 млн паунда за Пато и го оставят под наем в Милан
Страхотна оферта подготвя лондонският Челси за футболиста на Милан Алешандре Пато.

Роман Абрамович е склонен да брои 45 милиона паунда за "кариоката", но това не е всичко. Треньорът на "сините" Карло Анчелоти е съгласен да остави бразилеца да играе в италианския гранд през новия сезон, пише "News of The World".

От "Стамфорд Бридж" искат на всяка цена да вземат Пато, като са готови да вземат 19-годишния футболист следващата година, а до тогава той да играе в Милан като преотстъпен.

"Анчелоти е готов да чупи рекорди за Пато. Също така е склонен да го даде под наем на Милан за новия сезон", съобщи източник от щаба на Челси.

До скоро за сигурно ново попълнение на Челси се смяташе друг футболист на "росонерите" – Андреа Пирло, който обаче остана верен на Милан.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Madjarov93
30.12.2009 21:52

*lol* Милан-Байерн-4 :1 И Милан-Барса-4:0 само това ще ви кажа А отнсоно пенсиите виж пич май не разбираш то футбол много нали? човек на 30 ако е песния?спечелил са последно през 2007 ШЛ с тия песнии А са средната възраст им е 28 кажи ми например средната възраст требе 20 години келемта ли да има за тва ще си остане Милан един от най великите тимове а не невки смешници Байерн кото падат от нас 4 на1 в ШЛ и ние им връщаме жеста като падаме с толко в техната измислена купа Опел ли Лада там

Dagoberty
18.08.2009 12:00

barsalevski,ти недей говори против Милан,а виж преди неколко години как съдията ва подпря срещу нас ,чист гол на Шева беше отменен(то и Пуйол си призна че гол имаше)в реванша и ва бехме нагънали,така,че си затваряй големата уста

barcalevski
10.08.2009 13:27

Абе са говорим за последните ви 2 сезон сте пълни говеда отбор предимно съставен от дъртаци продадохте си Звездата на път сте и таланта и от година на година кризата висе зааадълбо4ава и изхода ви е само 1 и той е да раскарате вси4ки дърти и да запо4нете да зимате на игра4и на по 23 най мн 26 години ина4е така ни6то ама ни6то нема да напраите повервай *wink*

Forza_ACM
09.08.2009 23:52

и това че Милан в момента не са в най - добрите си времена не са ама по твойта логика изкара байерн наи великия отбор защото и ман юнайтед паднаха и ко и те може би са жалки хаха .. ай не ме карай само да вадя хронологии от преди 2-3 години да видиш Милан - Байерн да видиш как сме ги били като дайре-та .. *smile* ..

barcalevski
09.08.2009 23:43

Ami те некаси ги имат шото май пое4е няма да вземат .Ами да неби да са великата сила ве bayern ви напраи за смях Бока Челси интер а и от неколко годии стаате се по зле и по зле *wink*

Forza_ACM
09.08.2009 23:36

barcalevski .. наричаш МИЛАН жалки ли ве ?! .. я виж колко КЕШ-а имат Милан (7) .. жалки биле .. хахах .. нищо против нямам БАРСА .. тва че не си гледал 1 мач на Милан не значи че са жалки .. *stop*

barcalevski
09.08.2009 23:00

Aми няма то4но зарай тва 4е той е за по голем клуб бе ммангисимо 6ото са толкоа жалки тия че дори цска ше им се опънат *lol*

haramilio
09.08.2009 22:23

От тези футболисти, които ми изброй единстено Меси се пребори с конкуренцията и то благодарение на това, че Ронката беше изгонене *stop* а другите футболисти няма как да ги коментирам Шави и Пуята с вечни от както се помня. Иниеста и тои е незаменим от край време. Очевадно че нямаш достатачно мозък за да спориш с мене.

haramilio
09.08.2009 22:18

barcalevski КАЗВАМ ТИ, ЧЕ НЯМА МЯСТО ЗА СРАВНЕНИЕ МЕЖДУ ПАТО О БОЯНЧО, защото Пато ще носи Милан на гърба си, а Боянчо в най-добрия случай ще търка пейката и ще е играе в мачовете за купата на краля или турнетата в САЩ. ХАИДЕ СЕ ЧУПКАТА КЕЛЕШ МИЗЕРЕН. *sick*

barcalevski
09.08.2009 21:39

haramilio То е мн лесно коато си в отбор пълен с лайна да се праиш на велик нали?А Боян ще се пребори с тази конкуренция както го напраиха Месси,ХАви,Иниеста,Валдес и Пуюл .Да не мислиш че те както са станали футболисти веднаага и титуляри.Вси4ки те са изминали пътя който в момента изминава и Боян .Той е едва на 18 ли 19 но още този сезон ще се редува с Анри и в някои ма4ове с ибрата .Така че лайненце преди да се праиш на умен помисли малко *evil*

barcalevski
09.08.2009 20:32

ACMilan22 да ,но не само той Боян,Македа,Матта същоо са с огромно бъдеще *wink*

Dragon36
09.08.2009 19:41

абе кавали,стига сте спорили!!!Ако искате вървете и на FIFA се оплаквайте за полуфинала.Тук се обсъжда офертата за Пато,така че спорете другаде *evil*

ACMilan22
09.08.2009 19:24

Абе признайте си че,Пато е наи-обещавашият млад талант в момента,и до там! *wink*

bianconer85
09.08.2009 18:29

Сега за това кога са били подкрепяни барселона от съдиите - така на прима виста ми идват няколко спомена - например полуфинала с Милан ( отменен чист гол на Шевченко), на финала с Арсенал (изравнителния гол на Ето'о от засада). За испанското първенство няма да говоря, защото знаем че във вътрешните първенства понякога големите отбори са подкрепяни. И последно, така и не ми стана ясно какво имате предвид когато казвате, че барселона е смачкала челси, може би хилядата къси паса направени в тяхната половина или единствения точен удар във вратата на челси в продължението на редовното време. Не е сериозно да се говори така при положение, че "великата" барса не можа да създаде голова ситуация за цял мач. А челси както казвате "с 10 човека в защита" създадоха тройно повече положения

bianconer85
09.08.2009 18:16

Понеже обичам да споря с хора, които си имат представа за какво говорят веднага ти отговарям eXpLos1oN. Относно съдиите в крайна сметка си спомням само как не бяха намерени неопровержими доказателства и случаят завърши с наказание единствено за Юве, след като в скандала бяха въвлечени поне десетина отбора. Не мога да кажа дали наистина всичко е било както се писа в пресата или е имало някои скалъпени доказателства затова смятам че да се спори по този въпрос е безмислено. А пък Ювентус в европа не си спомням да са били подкрепяни безугледно от съдиите и въпреки това са постигали успехи. Относно това дали знам какво значи думата манталитет - смятам че не ти си човека, който можа да оценява знанията ми при положение че пишеш "съдийте". Разберете го това - буквата "й" не се използва за множествено число на думи завършващи с буквата "я". Няма такава дума като спекулаций, симулаций и т.н.

eXpLos1oN
09.08.2009 17:51

А и да ви попитам още нещо, в кой друг мач Барса са били "побутнати от съдийте"? Гледали един мач на Барселона и вече благодарение на съдийте са направили требъл. Връщам се от почивка и веднага се намират някакви идиоти да ти отровят деня, с недодяланите си изказвания. bianconer само не си спомням Барса ли пратиха в Б група за подкупване на съдий или ЮВЕНТУС - твойте хора? Айде моля те, припомни ми... Много знаете да лаете по чуждите отбори, ама аз ви предлагам първо да си погледнете вашите и тогава да говорите!

eXpLos1oN
09.08.2009 17:38

Абе не знам дали съдията е изиграл мача, ама знам кой отбор не игра футбол, а ръгби.За мене не е нормално 30 минути преди края на мача, с човек повече и един крехък гол преднина, 11 говеда да се набутат в своята половина на терена и да се бутат като изоглавени... Lollipopp, нали ако Абрамович не ви беше взел, още щяхте да се мъчите да избутате до групите на Уефа. Деба и кирливия отбор. Не стига, че хвърлят сума пари по трансфери и пак не правят нищо. Сменяйте си футболистите и треньорите по два пъти на сезон, па ще видиме до къде ще стигнете... До колкото bianconer85, аре моляте провери в речника какво значи манталитет и тогава пиши.

Lollipopp
09.08.2009 16:16

barcalevski - колкото и да съм истински фен , няма как да призная че заслужено сте спечелили ШЛ , това е нещо немислимо , по-добре ще е вие да си признаете че в този мач , не вие го изиграхте, а съдията *smile* нямам какво повече да кажа *wink* ся ще кажа нещо и по темата вече - ами те си знаят какво да правят , но според мен няма нужда да се дават пари на вятъра , по-добре е да дадат тези пари за Агуеро

barcalevski
09.08.2009 16:05

A добре щом тука правите такъв проблем за правописа ще по4на да пиша нормално.Та аз съм на13 и не че иам толкоа против Челси или някой друг клуб.Просто искам да си признаете като едни истински фенове ,че заслужено станахме европейски шампиони.Просто играта която показахме не я може нито един друг европейски отбор и за това мисля ,че заслужено станахме TriCampions.A това със съдиите и оправданията винаги го имало не е 1вия нито последния случай .А и не сме ние единствения отбор който съдиите подкрепят ,макар 4е специално за spanish league те много често ни ощетяваха и това е безпорно ,но и това е част от играта винаги го е имало и винаги ще го има *wink*

bianconer85
09.08.2009 15:46

Хм... явно с теб нормален спор не може да се води, щото когато нямаш аргументи почваш да храниш ама тва е щот си на 15 сигурно както и да е. И аз също ти пожелавам да се паднем с вас, и като казвам ние имам предвид Ювентус. А за това относно историята наистина е много тъпо тя да се изтъква, особено от хора които я познават само от книгите или от разказите на бащите и дядовците си. Ми нали всеки отбор е бил без история някога и след това е почнал да печели и е изградил тази история. Може би в началото на 90-те така са казвали и за Манчестър Ю, сега обаче незнайно как те са видиш ли най-великия отбор. Като искате да се обиждате поне не говорете за история, а за манталитет на отбора - типичен пример според мен за отбор без манталитет е Арсенал, иначе са ми симпатични

Forza_ACM
09.08.2009 15:41

Момчета не мислите ли че тази тема не е мястото да спорите *wonder* .. тази тема е относна за ПАТО един млад талант .. Това не е тема кой и с какво бил по добър отбор от другия .. замислете се малко .. *stop*

Lollipopp
09.08.2009 15:38

barcalevski - мойто момче , иди се научи да пишеш и после ела да ми говориш *sick* и не споменавай Господ , защото в този мач един неизвестен мухльо от незнам си коя скандинавска държавица се правеше на Господ ... но то си има възмездие както ти казваш , тази година оставате без трофей , ако пак не ви добутат съдийте *joking* защото колкото и да играете , ако не ви дадат едно рамо съдийте , та понякога и 2 рамена , няма да стигнете много далече *stop*

barcalevski
09.08.2009 15:26

bianconer85 Ами аз не съм виновен 4е Дрогба е циекаджия и там наистина мое6е да има но за 4ервения картон си бе6е или симулация или нару6ение за жълт картон ами вие кажете ми как играхте ве ми6ки плъхове ами господ раздаде справедливоста красивата игра да попеди а вие с тая сел6тина кф искате така 4е все пак 6ампин е барса признат от вси4ки специалисти които са доста по умни от вас така 4е спора е изли6ен добри сте но не толкоа за 6л а само несе оправдайте със съдията подкрепчлни бил глейте васкфо ви праи после плуйтедруите сме6ници плъхове пожелавам ви да ни се паднете пак и тогаа отново да ви го на4укаме мъ4ително и болезнено да ви виим пак кф 6е измислите *evil*

Lollipopp
09.08.2009 15:15

alternativa - печели и то много *wink* най-вече защото играта става по зрелищна *smile* gutito1964 - и ти май си от хората с така заучената фраза - "нямат история" - какво е историята на един отбор , това колко титли има или това какво е правил през годините , защото по тая логика , ако някой спечели всички купи където може , той вече ще има история и други които са ги печелили в продължение на годините няма да имат история ли ??? и съм напълно съгласен с bianconer85 - ако не са съдийте да подбутнат Барса , няма как да стане нещо , най-много ме е яд за тази година когато благодарение на "Великата Барса" или по точно "Великата свирка"(съдията) които всячески се стремеше да добута Барса до финала беше като сляп за всичко случващо се против Челси и винаги виждаше всичко което е в ощърб на "Великата Барса" , така че за тази година мога да кажа , че трофея на Шампионската лига спечелен от Барса е напълно не заслужен така че ... Go Home Barca Bitches !!! *joking* *sick*

bianconer85
09.08.2009 15:14

От това което каза съм съгласен, че когато челси останаха с човек повече наистина трябваше да довършат барселона. Относно другото - да наистина смятам че челси заслужаваха да са на финал, защото колкото си да се натяква как челси били 90 мин в защита, статистиката показва кой отбор имаше повече шансове за гол и това определено не бяха барса. И първия мач не беше нещо по различно - тогава барса имаха 2 чисто положения, челси едно което обаче беше доста по-чисто. А относно червения картон на Туре - за мен той трябваше да го получи 20 минути по-рано дори за една прегръдка която направи на дрогба, който обаче е тъп и не падна а се довлачи до наказателното за да падне там и да иска дузпа, която там наистина не съществуваше.

barcalevski
09.08.2009 15:02

Смешко я ти 4есно ми кажи според тебе първия ма4 не ви ли спестиха поне 3 4 жълти картона и според тебе тоя 4ервен картон на Туре заслужен ли бе6е да има6е 2 дузпи за вас но ако ви бяха дали тия картони коато буквално не спряхте ни ритате което не е ни6то ново от вас вие нема6е да излезете вс нас с половината си съставбе а и кажи ми според тебе с тая игра заслужавахте ли да сте на финал с 10 4овека в за6тита на грозни контри и постоянно спъване освен тва 6ампионската лига няма6е да спе4ели толкоа от тоя финал ако се бе6е повторил отколкото барса ман барса най красиво играе6тия отбор в света вс един актрактивен и корав отбор така 4е трай а и ако имахте малко акъл кат останахме с 1 4оек по малко спокойно моехте ни натиснете и да удържите ама вие продължихте да играете кат ми6ки и в крайна сметка заслужено и показанато на терена си оказа влиянието така 4е тихо а и ако тва ви е опраавданието сте бахти отбора *sick*

bianconer85
09.08.2009 14:49

Хахаа. леле майко фен на барселона искал да се смее на челси, брат всеки що годе интелигентен фен на барса ако само чуе за челси трябва да си замълчава и да излиза от стаята след като "великата барса" с "магьосника" меси в отбора беше добутана от един норвежки педал до финала. Едва ли е нещо ново де, след като преди 3 години "великата" барса тогава с друг "магьосник" - роналдиньо пак видя зора срещу милан и трябваше съдиите да подпират. Няма спор че барселона играе красиво, но когато ги набедят за фаворити и видят зора в някой мач просто няма какво да говорим за съдийството.

barcalevski
09.08.2009 13:57

haramilio ей бастун недоебан я трай а на вас моа се смея и плуя колко си искам шото сте толкоа жалки и смешни с вашата велика история 4е напраоми идва да се изпикая и изсера на еблемата ви *devil*

haramilio
09.08.2009 13:11

barcalevski, научи се да пишеш и тогава се смей бе охлюв *stop* *smile*

alternativa
09.08.2009 11:44

chelsea28 и на кое точно трябва да завиждам бе,на това че смешното ти отборче няма как да се мери с титлите и историята на Милан.Или на това че смешната ви лига превърна фудбола в комерс.СПРЕТЕ КОМЕРСИАЛИЗИРАНЕТО.100% ANTI ENGLAND

chelsea28
09.08.2009 11:29

така виждам че сте много запалени и гледам че всички пишете само че челси нямали история не ви ли омръзна да пишете само? И също така гледам всички все викате че ако не беше Абрамович челси няма да са това сега което са да ама не вие само и просто си завиждате!!! *stop*

Forza_ACM
09.08.2009 10:22

Неееееееее .. неща да гледам любимия си играч в Челси *sad* .. искам си го в Милано .. дано се провалят плановете на Татко Карло *stop* .. Forza Milan !

Batigol87
09.08.2009 10:14

това английското първенство много смешно само искат да вземат на останалите първенства играчите ако ги нямаше тез милиардери никога нямаше да имат такъв рейтинг *lol*

gutito1964
09.08.2009 10:09

нищо не става от челси те са клуб без история и традиция ако ще още 10 руско-еврейски крадци като абрамович да дойда с крадени пари нищо не става

alternativa
09.08.2009 10:06

Kaкво печели наи великата игра от хора като Абрамович.НИЩО!!!