Шефовете на Юнайтед се отказаха от Моуриньо, ще дадат път на Гигс и младоците

15:23
Шефовете на Юнайтед се отказаха от Моуриньо, ще дадат път на Гигс и младоците
Ръководството на Манчестър Юнайтед се отказа от Жозе Моуриньо, съобщи британският всекидневник "Мирър".
 
Директорите са взели решението заради неумението на португалския специалист да развива млади таланти, а тези на червените дяволи блеснаха в последните седмици. 
 
Според "Мирър", Луис ван Гаал ще напусне мениджърския пост в края на сезона, а неговото място ще заеме Райън Гигс. Директорите смятат, че влиянието, харизмата и шампионският манталитет на уелсеца ще помогнат на Маркъс Рашфорд и неговите млади съотборници да доразвият своя талант и да достигнат пълния си потенциал. Самият Ван Гаал обаче е сигурен, че ще изпълни целия си договор с Юнайтед. Той дори работи по трансферите: "През следващия сезон ще привлечем някои футболисти, на които съм обещал шанс за изява".  

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

sdw
07.03.2016 03:20

До коментар [@comment 1880211] от [@user tonisport]:

Ван Гаал заслужава!

General96
06.03.2016 21:35

Дано си останат с Ван Мангаал, че да има 1 конкурент по-малко за титлата!

Amateur1878
06.03.2016 20:59

Ужас, болен съм като куче и пиша глупости.

Втора поправка: *а в близко МИНАЛО, при Моуриньо ситуацията е.....

MiTaKa_D
06.03.2016 20:33

Най-логичното нещо. Успех на Ман.Юн. И Моу не е лош треньор, но явно като престои много дълго в само в един отбор не му се отразява добре и трябва да сменя средата. А още може да отиде в клуб който да поеме и да направи нещо от нищото. *smile*

United9
06.03.2016 20:12

Това е човека за нас бих го чакал 2,3 години, но после знам какво ще следва. *smile*

Ginekologa
06.03.2016 20:10

лятото на моу не ми дадоха пари за нови играчи и видяхме резултата

CFC_H_A_Z_A_R_D
06.03.2016 18:59

Помнете ми думата МОУ ще отиде в Милан и ще ги върне на върха в Италия.Просто съм над 100% сигурен в това.

night_wolf1984
06.03.2016 19:07

а колко ще хвърлят Милан ...1 млрд..и пак не е гарантирано,че ще се справят с Барса,Реал, или Байерн.За момента Юве е най добрия отбор в италия..като до преди година разчиташе на отхвърлени и недооценени футболисти,който в последствие продадоха добре и то доста *smile*

j_mourinho
06.03.2016 18:03

Сега е момента за Арсенал.Време им е да разкарат Венгер, и да се оставят на треньор като Моуриньо, който знае как се печелят големи мачове и трофеи.

Chelsea86
06.03.2016 17:34

Ако ще градите отбор за след 4-5 години то Гигс наистина ще е добър избор. Обаче, ако искате Юнайтед бързо да се върне в борбата за титли, купи и ШЛ то Моу е правилния човек според мен. Тези, които казват, че Моу не е никакъв треньор явно грам понятие си нямат от футбол... Единственото, което трябва да направят от ръководството на Ман Юн като условия към Моу е да поискат да продължи налагането на млади играчи и да не практикува защитния стил на игра толкова често както беше при нас... Успех и дано следващия сезон да има повече силни отбори във ВЛ за да е още по-интересна. *beer*

Amateur1878
06.03.2016 17:17

Жълтите медии утре ще напишат, че следващият сезон ще го караме направо без треньор понеже нямаме нужда. А пък знам ли... Може и Ники Бът да спрегнат за треньор.

AC_Milan_92_45
06.03.2016 17:14

Верно сте тъпи. Трябва ви треньор, доказан. дори СЪРА беше доказан треньор като дойде. сега ще имате една футболна легенда позираща за снимки на тъча. Е нищо, нямам против където се намирате сега, но после не се чудете защо

Amateur1878
06.03.2016 22:02

Абсолютно съгласен, приятел. Ама тотално! Заради това съм го написал и в последният си абзац: няма да стане! Именно ако трябва да разсъждавам като собственик на отбора и трябва да мисля за печалби, пари, изплащане на дългове, цени на акции и пр. Заради това и съм го написал последното за Гигс: "Дано, ама надали" *smile* Колкото до големите играчи: нищо лично, но виждаме какво правят големите звезди при нас сега. Както сега, така и миналият сезон. Те правят следното: големи трансферни суми, големи заплати, големи думи, големи очаквания към тях и най-накрая - нищо! Миналият сезон зверска борба за 4-тото място до последните 1-2 кръга, този сезон дори май и до топ 4 няма да се доредим. Видяхме и големи звезди, класи и опитни играчи и срещу Арсенал миналата година - размазване от бой. Видяхме и големите звезди в Дания, срещу гранда Мидтиланд: паднахме! Но пък, от друга страна, виждаме какво правят и юношите ни! 5:1 срещу Мидтилад, бихме и Арсенал. И най-важното: с много добра игра. Атрактивна, нахъсана, мотивирана, резултатна. Ами започвам вече да се замислям: има ли смисъл да продължаваме да хвърляме по 150млн. паунда на сезон за някакви прехвалени звезди? Или можем да си разчитаме на сегашните опитни играчи (Блинд, Ерера, Мата, Фелайни, Шнайдерлин, Швайни, Рууни, Йънг, Валенсия, Рохо) + млади закупени играчи като Шоу, Марсиал и Депай + момчетата от школата (Бортуик-Джаксън, Фосу-Менса, Рашфорд, Лингард, МакНеър, Варела)!? Понеже се видя, че Варела се представи по-добре от Дармиан, например. Бортуик-Джаксън по-добре от Рохо. Лингард е супер добре на дясното крило. Депай в последните мачове играе повече от прекрасно. За Рашфорд има ли смисъл да коментираме!? Та, има ли смисъл да дадем 60 млн. за някой латинос, който я се впише, я не се впише? Вече започвам сериозно да се замислям за това. Може би и някой друг трансфер тип Стоунс или Лукаку - това добре. Но... определено големите имена при нас нещо разочароваха миналият сезон. А хем ги бяхме насъбрали Мата, Ди Мария, Фалкао, Ван Перси и Рууни.

Ecclesiastic
06.03.2016 21:21

Извинявай ако не съм те разбрал правилно, но не смятам, че ако си собственик на отбора, ще си на същото мнение относно 3-4 сезона без какъвто и да е успех. Това са загуба на пари, инвестиции, спонсори, щета върху имидж, реноме, респект и какво ли още не. Освен това никой топ играч няма да се интересува от трансфер в Юнайтед срещу безсмислени обещания (както се случва в Ливърпул, което е и най-голямото ми опасение). Доказан треньор като Моуриньо може да помогне именно с това - има връзки с играчи на най-високо ниво, което може да е предимство в даден момент. Окей, и други отбори прибегнаха до това (назначаване на доскорошен играч за треньор), но виждаме какви са изискванията към тях и какво постигнаха в началото на престоя си. Съгласен съм, че Гигс е дългосрочната перспектива, но нека му се гласува доверие когато е напълно готов. Смятам, че основата, която ЛВГ гради не е най-стабилната - не може една юноша на 18 години да направи два добри мача и хоп - отписваме всички и градим отбор около юношите. Освен това се вижда, че отборът все още е разклатен и добрите мачове са просто изблик на моментна форма. Просто лично мнение *smile*

Amateur1878
06.03.2016 20:58

Приятел, разбирам те напълно ясно. Но как да ти кажа - предпочитам да гледам В МОМЕНТА даден треньор как се представя, а не какво е правил преди 12 години (с Порто) или преди 7 години (с Порто). А в близко бъдеще, при Моуриньо ситуацията е следната: провал с Реал, тотален крах при Челси и то след трицифрени суми на сезон за нови играчи и вече налични мега-класни играчи в състава (особено в Реал). А при Челси дори опасно доближаване до зоната на изпадащите. Значи... не просто ивън топ 4, а зона на изпадащи! Сериозен крах! Понеже той и Ван Гаал е печелил ШЛ с Аякс и то с юноши. Че и с Байерн Бундеслиата. Че и с Барса Примера (хем по време на доминацията на Реал по онова време). Че взе и че спечели Ередивизи с АЗ Алкмаар при наличието на доминантите ПСВ и Аякс. Но това е било преди доооооста време. Сега го виждаме! След изхарчени 250млн. и не може да бетонира Юнайтед в топ 4 (не шампиони, а просто топ 4) в Англия, отпадна срамно от ШЛ и от К1К и се очаква същото и за ФА скоро. Така че, не съм сигурен, че той е нашият човек. Може би ако САФ се беше отказал от футбола 2004г., когато Моу си търсеше нов отбор след Порто и беше дошъл при нас - тогава може би да! Но точно сега, изобщо не мисля, че е нашият човек. Не и за постоянно, а на нас ни трябва постоянен и лоялен треньор.

Amateur1878
06.03.2016 20:51

Ами недоказният беше по-добре от него, та хем и с по-малко пари, със състав в пред-пенсионна възраст и много по-малко класни играчи. Говоря за Мойс. Мисля, че този сезон подобрихме всякакви анти рекорди, които ударихме при Мойс. Да не говорим, че миналият бяхме доста близо до тях отново. А иначе относно тотално недоказаните треньори си прав, но си има и изключения. Изобщо съм далеч от мисълта, че с Гигс започваме да стрижем всички още от слдващият сезон. Ще има доста бой над нас, ще има и сезони без ШЛ, та дори и без ЛЕ. Ясно ми е. Но поне лично за мен, това е приемлив риск предвид това какво би се получило ако наистина се окаже И добър треньор Гигси, освен страхотен футболист и наш юноша. Склонен съм на компромиси и търпение към него. Но както казах и преди, това е МОЕТО мнение. Ако трябва да гледаме реално на нещата, ясно е, че собствениците няма да ги устройва това Гигс да води Юнайтед и Юнайтед да не участва из Европа и да се бори с Евертън и Уест Хям за 7-мото място не е опция пред американците. Било то и за 3-4 сезона. Парите завъртяха футбола прекалено много. И преди парите са били важни, но сега вече са ИЗКЛЮЧИТЕЛНО важни. Така че на подобни новини, че Гигс ще ни е треньор изобщо не вярвам. Бих се радвал, но ме съмнява. Както са го казали хората: "Дано, ама надали" *smile*

Nasko Chelsea_fan
06.03.2016 20:41

Да, бе озлобявал ги за сезон, два? В Порто и Интер като той имаше последната дума за всичко как отборите му играеха силно през целия му престой в тях? Останалото са клишета. Клише, след клише, след клише! Ако се замислиш малко по задълбочено ще стигнеш до извода, че шансът Моу да е по-подходящ от Почетино е в пъти по-голям. Да, Почетино прави "чудеса" с Тотнъм, но Юнайтед не е Тотнъм. Тези "чудеса" ще са му задължение всеки сезон, във всеки турнир в който участва. Дали ще се справи, дали ще издържи на напрежението? Да не се повтори като с Дейвид Мойс? И той правеше чудеса с Евертън, но Юнайтед са "от друго тесто". Дано си ме разбрал правилно!!!*wink**wink*

AC_Milan_92_45
06.03.2016 20:35

Доказан и виж го, а сега си представи не доказан. той дори не е водил отбор, какъвто и да е отбор, където и да е по света и изведнъж го хвърлят в черната дупка ВЛ.

darklight
06.03.2016 19:41

Сега ще ми кажеш, че имал равна власт и с АВБ-то.

Nasko Chelsea_fan
06.03.2016 19:22

Абсолютно съм сигурен, че нямаше пълната власт. Еменало му купуваше играчите. Абрамович пък иска светкавични резултати с което се спира развитието на млади играчи. Никой мениджър преди Моу не е налагал млади и недоказани, защото предпочитат да се купят звезди и да не рискуват да ги уволнят.

night_wolf1984
06.03.2016 19:04

той не ги озлобява ..той ги изцежда..след което не стават за нищо *smile*

Amateur1878
06.03.2016 18:57

Не съм съгласен, приятел. Моуриньо озлобява играчите за 1, макс 2 сезона и това е. Докато САФ ги мотивираше да играят всеки сезон така. САФ, също така, всяваше и страх в играчите си, в някаква степен. Но НИКОГА не ги е озлобявал към противниковият отбор. А дали точно Моу ще ни върне в голямата игра - по принцип, ако му се гледа визитката, би тррябвало, да. Но аз имам големи съмнения. На нас не ни трябва на всяка цена голям треньор, а ни трябва ТОЧНИЯТ треньор, който не е задължително да бъде доказан! А точният треньор е този, който се придържа към нашата философия, а не този, който се пробва да ни промени философията изцяло. За първият случай, например, Почетино! С разчитане на недоказани играчи и да ги гради и да прави отбор. За вторият случай: Моуриньо, при когото можем да забравим за млади и неопитни играчи, а минимум по 100млн. паунда на трансферен прозорец. Но предвид комерсиалността на футбола в днешно време, може би собствениците ще предпочетат Моуриньо и ще се превърнем в един от много отбори - ще сменяме треньорите на всеки 2, макс 3 години и всеки път нов стил, нови играчи, нови пари!

darklight
06.03.2016 18:55

Ако Моуриньо нямаше пълната власт в последните 3 години мислиш ли, че щяха да бъдат продадени всички добри играчи, които бяха продадени? Мислиш ли, че ако нямаше пълната власт щеше да разиграва автобуса сезон и половина? Абрамович показа огромно търпение с него, ако не помниш Ди Матео беше уволнен след като в Англия отбора беше на второ място. Да приемем, че е имал 80% власт - виждаме докъде доведе това.

Nasko Chelsea_fan
06.03.2016 18:36

Ако искате да се върнете в голямата игра за трофеи Моуриньо е точния човек. Той е твърд, силен характер "тип Фергюсън" . Само трябва да му се даде пълната власт и ще изгради шампионски отбор без никакъв проблем, както го направи с Порто и Интер. Докато в Челси Абрамович не му я даваше и никога не я е давал на който и да било.

Amateur1878
06.03.2016 18:18

А Моуриньо да бе ни да са плакали зад него като са го изритвали навсякъде? Това прави ли го повече или по-малко опитен и доказан треньор!? А и надали Ван Гаал като се е махал точно от Аякс са го ритали и псували. Или пък от АЗ Алкмаар. Така или иначе, това няма никакво значение дали са го плюли и псували. Това не променя факта, че е доказан треньор. И това, което имах предвид е, че като е доказан треньор, който е печелил доста трофеи, какво от това? Цъфнали сме и сме вързали!

Ginekologa
06.03.2016 18:07

щом го изгониха от всеки клуб с които е бил и играчите го плуят

Amateur1878
06.03.2016 17:18

Не че нещо, но Ван Гаал какъв треньор е? Недоказан ли?

WDale
06.03.2016 16:39

Сериозно ли толкова много хора тук смятат, че Гигс изведнъж е станал огромен тактик и треньор, подходящ за топ отбор като Юнайтед? Щото той и Стоичков беше огромен футболист, ама треньор - не толкова, колкото и да са си го обичали. От друга страна Фъргюсън има син, който май водеше Нотингам Форест или кой там долнодивизионен обор, пък не се е чуло да е някакъв тактически гений и той. Изобщо, само от това, че Гигси беше легенда за нас да го правим треньор в един от най-трудните моменти за отбора? И това било добра новина!? Лудост!

Daley_Blind
06.03.2016 16:40

И аз съм на твоето мнение.Моуриньо е човека, Ван Гаал вън !

Daley_Blind
06.03.2016 16:31

Язък! Моуриньо тъкмо си купи къща в Манчестър, а нашите се отказват от него.*lol**lol*

ComeOnChelsea
06.03.2016 16:25

Ама, иначе Моу вече си е купил имение в Манчестър *joking**joking*

nom3rcy
06.03.2016 16:19

тоя Рашфорд вкара 2 гола в един мач и се насраха тия медии.... нищо няма да излезе от тоя.

PRI_A_TEL
06.03.2016 16:10

Уинър пак със старите новини на нов глас...Интересно, че има хора, дето се връзват...

Stan1926
06.03.2016 16:06

Прави са хората, Моуриньо не е никакъв треньор. Вижте Челси на кое място е само и само протежетата да си стоят титуляри.

Luxury
06.03.2016 15:55

Пълен цирк са жълтите медий! Сами назначават треньори, а после ги уволняват..Цирк!

gordon_shumway
06.03.2016 15:53

Даааа!!!
Дано да е вярно - не съм се радвал толкова на новина за Юнайтед от години!

bojkt
06.03.2016 15:29

ааа дано... имало акъл и в техните глави...