При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
28.02.2016 11:57
Радвайте се ,че Роналдо има най-много голове в ШЛ, това ще ви е *lol*
28.02.2016 11:47
Реал просто са супер слаби и феновете им още не могат да приемат,че този сезон е пълен провал.
28.02.2016 11:46
Не мисля, че проблема е Зидан. Така се представяха горе-долу и при Бенитез. Може и друг треньор да промени нещата, но далеч не е сигурно. Има вариант и просто да са се изчерпали футболистите. Фактът, че отбор като Реал е силно зависим от Роналдо не говори никак добре. Роналдо не съм сигурен дали беше сложен в нападение, но той там от много време е неефективен. На крилото поне като съм забелязал повече работа върши. Липсва човек с идеи в средата на терена явно. И тук идва въпроса, кой реши да продаде Ди Мариа!? Може би искаше повече пари, но като гледам как играе в ПСЖ щеше да си ги заслужи...
28.02.2016 16:07
И аз отначало се зачудихг, че не се заяждаш, но след като е така не виждам смисъл да нападам, пък и не е правилно като няма причина. Фактите са такива, че Реал е в слаба форма. Както сега се говори, че са много слаби, така и в началото бяхме един от отборите с най-малко допуснати голове, силна защита и сравнително добра ефективност в атака. Някак и аз немога определя точния проблем, но определено трансферната политика е един от тях...
28.02.2016 12:18
Написал си коментар който не е насочен към мен сигурно сънувам *confused**confused**confused**scared*
28.02.2016 08:19
Много от фуболистите на Рвал трябва да си тръгнат заедно с Перес.
27.02.2016 23:00
Излязох прав, че играта на Реал не се е променила много от времето на Бенитес.
27.02.2016 21:51
Честита победа за Атлетико. В Реал са нужни промени Перез може да е правил и добро на Реал, но в последно време повече пречи на отбора, превърна го в маркетинг, явно целите са му да продаде повече тениски, отколкото да го интересува отбора. При нас има модел на развитие, стил и най-вече развиване на школата, а в Реал го няма това в момента. Все пак ви пожелавам успех и смятам че ще тръгнете нагоре.
27.02.2016 21:34
Мачът днес, описва целия сезон. До сега всеки един мач е бил истинско мъчение за гледане. Безидейни пасове настрани или назад, мързеливо и бавно бягане, оставяне на свободни пространства, игра без хъс и желание, просто няма колектив. Атлети, направо ни разкъсаха, направиха ни да изглеждаме смешни и жалки, ама момчетата излизат за победа, а не просто да убият номера. Най-добрият ни мач, беше преди седмица срещу Рома, тогава сякаш видях лек проблясък и то най-вече в Кристиано, който откакто Зидан пое отбора се представя на горе-долу прилично ниво. Единственото спасение на поредния изгубен още по средата сезон е титлата в ШЛ, ама за каква титла да говорим ? Можем да стигнем максимум до 1/2 финал, ако на 1/4 се паднем срещу Бенфика или Волфсбург примерно *lol* . Всички останали отбори ще ни изядат с парцалите.
28.02.2016 07:46
Само тва не бях виждал - фенове на Барса пожелаващи успех на Реал М. Ок, искате да кажат после "феновете на Барса са с добър характер", ама тва вече е смехотворно... Дори Реал да са последни и да играят с прекия ни конкурент за титлата, никога няма да викам за тях и да ги подкрепям... *lol* ама че работа
27.02.2016 21:21
На президентските избори дори и да има 1-2 кандидати за поста ме съмнява перез да не спечели ще има да се мъчим още...
27.02.2016 21:14
Адиос Перез няма да ни липсваш. Взимай и половината некадърници със себе си.
27.02.2016 20:45
Перес направи чудовищна простотия като уволни Анчелоти. Сега да си сърба надробеното. Реал бяха на едно ниво с Барселона и Байерн, сега са доста назад основно заради него.
27.02.2016 21:00
Знам, че не е само Анчелоти, но това е последната му засега сериозна глупост. И още повече не осъзнава как влияят тези му ходове на отбора..
27.02.2016 20:55
То да е само Анчелоти. Той бе последният фрапантен случай. Дел Боске, Йеро, Макелеле, Капело, Ди Мария, Анчелоти. Аман от глупости. При Карло повечето пъти падахме от Атлетико, но с изключение на онова 0-4, излгеждахме по-добре от днес. А в почти всичките мачове на Анчелоти срещу Барса Реал доминираше, но нямае късмет.
27.02.2016 20:41
''Кристиано избухна: Ако всички бяха на моето ниво, щяхме да сме първи'' *confused*
27.02.2016 20:32
Честита победа на всички фенове на Атлетико!!! *beer**smile*
27.02.2016 20:04
Някои може ли да ми обясни защо Реал уволни Анчелоти?
27.02.2016 20:08
Това е въпрос без отговор... *sad*
27.02.2016 20:01
Балерините - абонати *cigarette**lol**joking**cool*
27.02.2016 20:07
Хаха тихо там Шампионска лига *lol*
27.02.2016 19:58
Да, в замяна на Кроос и Хамес....
27.02.2016 19:34
Иначе стила на реал е бърз футбол а ние освен бейл нямаме едно бързо и добро крило ... Хесе е бърз ама е толкова елементарен че с тея опити за надбягване на защитите че и в нашето първенство трудно ще му се получават нещата
27.02.2016 19:33
Налага се много бързо да забравим за този мач.. Тъжни 90 минути.
27.02.2016 19:21
Най-големия проблем момчета не е нито Перез,нито който и да било.Главния проблем са контузиите помислете малко,кой да пусне Зидан като няма никой под ръка
27.02.2016 19:25
И кой е виновен за това, че няма кой да замести Бензема? Или пък Марсело? Колко ненужни играчи се копуват и колко на места, на които наистина са нужни.Просто е, сам си отговори.
27.02.2016 19:21
Според мен Реал ще трябва да се задоволи със 3-тото място.Просто взеха да правят много грешки а Атлетико и Барса няма да ги оставят ненаказани.Според мен класирането ще е такова след края на сезона.
1.Барса-просто не виждам кой (освен Байерн,Юве,ПСЖ) би дръзнал да им се опълчи да не говорим за ЛА ЛИГА
2.Атлетико-след този мач според мен няма да изпуснат преднината пред Реал дори да е 4-точки
3.Реал-прекалено много грешки направиха а има и вероятност да направят още
4.Виляреал-имат прекалено голяма преднина пред Севиля
Та общо взето то е ясно,че това ще са отборите който ще играят в ШЛ догодина.
27.02.2016 19:07
Реал ако продължават с тази безобразна игра могат да се притесняват и за 3-тото място дори разликата с Виляреал е само 5 точки а Виляреал утре приема Леванте разбира се не вярвам чак до там да се стигне според мен дори ще минат пред Атлетико до края на първенството *cigarette*
27.02.2016 19:32
Ми псж вече видяхме какво се случи СМААЗАХА ни само с късмет не загубихме а байерн и барса не ми се мисли *lol*
27.02.2016 19:23
Ти си представи какво ще стане срещу Барса, Байерн, ПСЖ, Атлетико на 1/4 в ШЛ. Меркантилино това не го интересува, важното е да се нагуши лятото от продажби ня фланелки на някакви прехвалени звезди. Друг приоритет на този сатрап е преименуването на стадиона.
27.02.2016 19:17
абе не се знае да ти кажа с тези безобразници още другата седмица ще паднем от леванте все пак гостуваме ... и вилерял нищо чудно да ни минат тогава
27.02.2016 19:06
А да, вярно, по-доло ме подсетиха, че Атлетико имаха мач преди 2 дена! Ххахахахахахахахахахаха, смятай за какво си говорим, и пак бягаха над 10 километра повече! ХАхахахахахахаахахахахахахаха
28.02.2016 10:24
Много точен коментар. Без Бейл и Марсело сме заникъде. Особено това празно място на Марсело. Данило, вече се убеждавам, за нищо не става, както казваш ти. Той е от онзи тип футболисти, които само могат да бягат и да навържат два паса в целия мач- нищо друго. От началото на сезона следя дали ще можем да имаме два поредни мача, в които ще сме със състав във вида: Навас, Карвахал, Варан, Рамос, Марсело, Модрич, Хамес, Кроос, Кристиано, Бензема, Бейл. Големи проблеми, голямо нещо ни съпътства този сезон. Мисля, че сме нямали два поредни мача с този титулярен състав. Всичко потрошено.
27.02.2016 19:58
Аз като се замислих колко са мудни и бавни колегите на роналдо в атака разбрах че няма голям избор за комбинации*lol*
27.02.2016 19:52
Аз мисля че ви трябват няколко нови класни попълнения тези в момента които имате излизат примирени със съдбата си и нямат характер нещо друго нямате и колектив Роналдо играе предимно за себе си а това вече не носи успех *thumb_up*
27.02.2016 19:49
Точно, пък дори и само да сравниш техните атаки, дето са главно през центъра, със нашите безсмислени и глупави центрирания от ляво и от дясно, всичко ти става ясно.
27.02.2016 19:44
В мачовете, които съм гледал на Барса този сезон виждам точно обратното.Тичане и отдаденост.Възможно е обаче, от малкото количество мачове, които съм виждал да не виждам цялостната картинка.Инъче съм съгласен, за отборите с по-малки възможности.А я си представи, отбор с възможности, да има същата отдаденост каквато имат Атлетико? За мен Барса е пример, дори не ми е трудно да го кажа, защото е истина.Колкото и да е гадно, че това е най-големия ни съперник.Просто истината няма нужда от изкривяване. Мисля, че едно положително нещо може да има от този сезон и то ще е трансферния бан, което ще е все едно Флорентино да го няма.
27.02.2016 19:37
Барса владее много топката, има разлика. А и Барса има фантазия и знае как да намира празни пространства. Нашите не тичат, не знаят как да застанат, работят бавно с топката, притъпявайки остротата в атаката, мислят бавно... Въобще жалка история.
27.02.2016 19:32
Тичането може да компенсира отборите които нямат толкова големи качества и възможности но не мисля че Реал е от тези отбори за разлика от Атлетико примерно *thumb_up*
27.02.2016 19:30
Не мисля че тичането е чак толкова важно например Барса далеч не е от отборите които тичат много *thumb_up*
27.02.2016 19:28
Микля, че никога досега не съм бил така съгласен с теб. Всичко, което си написал, е абсолютно нярно. И много правилно си го обяснил - само пласирането може да компенсира тичането. Те обаче не знаят и как да застанат. Личи си, че разбираш от футбол.
27.02.2016 19:22
Братле, Реал и с Марсело и с Бейл е пълна трагедия! То за пасовете е ясно, че са без никва идея, няма абсолютно никакъв контрол върху топката.Но бягането е едно от най-важните неща във футбола, не може съперника ти да е имал мач преди 2 дена и да има НАД 10 километра повече покрито разстояние от теб! Ако поне покриваха повече разстояние, можеше да не паднем, щото точно от там дойде гола, загубиха топката и си притичваха лекичко отзад, а тия отзад дето бяха останали да се оправят.Еми няма как да стане.Никакъв колектив няма, никаква сработеност и това ще продължи още много време, докато се отървем чумата Флорентино.Атлетико за това са толкова трудни за побеждаване - и обратно, затова ние сме толкова лесни за побеждаване.Заради тия 2 неща - сработеност и отдаденост.Те буквално бягат като коне и се борят като бикове.Това е резултата от добра работа и план на клуба.От Атлети и Барса можем само да се учим!
27.02.2016 19:10
Проблема не беше в бягането,а в безидейните пасове.Играта е един истински хаус.Роналдо за пореден път ми харесва.Опитва се да прави хубави рейтове и шутове,но по едно време имах чувството,че само той си дава зор...Данило за нищо не става.Карвахал е много силен в нападение,но нещо му куца защитата.В смисъл такъв,остава доста празни пространства,не че няма добри защитни умения.Просто Реал без Марсело и Бейл направо е трагичен...
27.02.2016 19:02
Не бил виновен Меркантилино... 10 години покупки и продажби на килограм, смяна на треньори, които са станали шампиони и са овладели съблекалнята. Така няма как да се изгради стил на игра. И школата е нула, тотално е пренебрегната. Меркантилино разруши Реал, срам и позор.
27.02.2016 19:02
a само искам да вметна че атлетико имаха мач преди 2 дена в шампионката лига и бягаха повече от наще направете си сами изводи *smile*
28.02.2016 02:26
Изводите са ясни - всички знаем кой как влезе в тоя двубой! Трябва си ни нов отбор. И не можем да чакаме тоя и ония да се оправи. Не можем да чакаме тоя и ония да влезе във форма.Не можем да чакаме тоя и ония два, три или колкото там му трябват сезона, за да се адаптира и да помогне на отбора да спечели нещо. НЕ МОЖЕМ!. За щото не сме Леванте, не сме Хихон....Ние сме РЕАЛ и тук трябва да играят велики играчи. Както преди. Защото ние помним оня РЕАЛ, от който всички трепереха, а сега ние треперим дали ще вземем някоя точка от Атлетико!!! на Бернабеу!!!!!. Докога?!?!? Честито на феновете на Атлетико и в частност на Napadatel_9, който е изключително умерен този път. Без сарказъм.
27.02.2016 19:00
недопустимо*
27.02.2016 18:57
Едни от най отегчаващите 90 минути в живота ми.....!!!☜☜*erm**confused*
27.02.2016 19:03
Ами гледай мач на Барса тогава*smile*
27.02.2016 18:57
Перез....
27.02.2016 18:56
как разбрахте че зидан не става за трениор вие какво очаквате от него да вземе отбор пълен с манекени и бездарници които не им пука за отбора и то по средата на сезона и да ги направи шампиони ли ? е не че нещо ама който и да е на неговото място резултатите нямаше да са различни
27.02.2016 18:55
Атлетико вкарат ли първи гол са непобедими.Сбогом и на тая титла. дано скоро набараме някой треньор от ранга на Моу или самият той и койото и да е и какъвто и да е да не го сменят известно време, останалото го имаме
27.02.2016 18:59
Само една поправка.Атлетико на два пъти през този сезон поведе на Барса, но и в двата мача загуби.
27.02.2016 18:53
Нищо ново! От години вече по-добрия отбор от Мадрид е Атлетико. Даже очаквах и с повече да ги бият, но нищо и така е сладко! Интересно зализания дали тоя сезон ще вкара поне 1 гол на топ отбор. Как му се иска на милия всяка седмица да играят с Мьолде...
27.02.2016 19:04
То същото се отнася и за град Манчестър където от доста повече години вече по-добрият отбор е в синьо.И да не играем добре този сезон,но ми е чудно дали бяхте толкова отворени ти и другите барселонски комплексари до преди 1 година когато бяхме в безкрайна серия от победи,но сега иначе сте много смели всичките.А до този Banditos ли какъв е,ще ти се играчите на Реал толкова да могат,но колкото и да не ти се иска,Реал ще се възроди рано или късно и нали знаеш,че палачинката се обръща доста често и въобще не се знае вие какво ще спечелите и въобще как ще сте след 1 година,така че бих ти препоръчал вместо да се правиш на оригинален да си мълчиш и да се молиш да не ви почнат контузиите както нас през последните 2 години,че тогава ще видиш за какво става въпрос...Че и това 0-4 дет го повтаряте ви пожелавам ние да сме с всички титуляри и да нямаме контузени,а вашите половината контузени тъкмо да се върнат в игра срещу Реал и да видим тогава.
27.02.2016 18:53
честито на атлетико отново ни направиха за смях ... дано зидан се е усетил и никога повече до края на сезона да не видим иско и хамес в игра *smile*
27.02.2016 18:51
Абонат Мадрид пак изядоха палката от Атлетико *lol**joking**lol**joking**joking*
27.02.2016 18:48
Зидан не става за треньор.
27.02.2016 18:48
Бийте 50 пъти, може и да уцелите вратата, смехурковци. Аз почти всеки ден тичам между 6 и 9 км. без спиране, а на тия марлячи им се плаща по 10 млн. евро на година и не искат да се размърдат...
27.02.2016 18:45
Сега разбрахте ли го вече, не в треньора бе проблема, просто футболистите ви толкова си могат *wink*
27.02.2016 18:53
Колкото и да си противен, коментарът ти е абсолютно верен. Хамес е кръгла нула, защитата не се представя добре, няма как да се получат нещата. Зидан може би не е готов за треньор също, но не мисля, че той е в основата на проблема. Очаквам лятото сериозни ротации в отбора и доста нови попълнения, защото очевидно трябва освежаване в отбора. Двубоят беше равностоен, имаше няколко тесли в наш ущърб, но това не променя факта, че играхме зле. Честито на Атлети! Те поне имат някакъв шанс за титлата, но не виждам как Барса ще сдаде първото място.
27.02.2016 18:42
Сега очаквам Меркантелино да си измие ръцете със Зидан. После наред ще е някой друг. А през това време ще продължаваме да трупаме нулебъли и да ядем бой от Барселона и Атлетико.
27.02.2016 18:37
Как падат за дузпи само смешковците... Де да можеха и така добре да играят. Навремето в Реал играеха велики футболисти и мъжкари. Сега, с 2-3 изключения са се събрали алчни, апатични, егоцентрични, надути лекета.
27.02.2016 18:28
Посмешище! Флорентино Перес - най-добрият президент в историята на Барселона! Не искаме маркетинг, а футбол! Оставка! Оставка! Оставка!
28.02.2016 02:33
Стига си чакал Роналдо да ти влачИ Реал на гърба си. Роналдо ги е решавал такива мачове, че ги е решавал. Крайно време е на всички като теб да ви стане ясно. че Роналдо приключи за този отбор и ни трябва нещо ново. И то не един човек влачещ отбора, а няколко играещи като един. Както преди. И да -Перес е виновен, че развали тази система, залагайки на one man show. Очевидно така не става. Очевидно, за да си достоен опонент на Барса, а напоследък и не само,се иска повече от един футболист, бил той и Роналдо.
27.02.2016 19:00
Ех, де да беше проблема само в Роналдо, братле...... ти виждаш ли тичане, раздаване, идея, борбеност? Защото аз виждам едни мърди по терена, дето Атлетико са бягали над 10 километра повече от тях.Само едни апатични центрирания, и все в тея пусти ъгли се забиват, от там се хвърля топката наизуст в наказателното и цикъла се повтаря.И да, много ясно, че Перез е виновен, кой е виновен? Какво прави Перез в полза на отбора, ако можеш да ми отговориш на тоя въпрос ще те призная! Обаче аз ще ти кажа, едно голямо нищо.Всеки сезон започва от нулата, докато отбори като Атлетико все повече и повече градят.Всеки сезон си прави шмекериите, пълни си джобовете, а футбола е на произвола на съдбата.Имали сме треньори дето всеки е готов да привлече на момента.Имали сме колектив.Всичко, което се случва, е благодарение на Флорентино.На кратко това е.Всеки сезон от 0, до 0.
27.02.2016 18:59
съгласен съм с теб !
27.02.2016 18:57
Пич,да Перез е виновен със своята политика ,която е изключително тъпа ,за да се оправи Реал Пвевз трябва да си замине ,да се вземе един свестен тренер и да се махнат всички играчи с изключение може би на Бейл, Марсело и Модрич, Перез купува играчи ,за да има маркетингов успех , а не ,защото са нужни за Реал ,не може да има толкова бавен футболист като Хамес това е недопостимо. Според мен това лято Реал трябва да има нов президент да се раздели с Роналдо ,Бензема ,Хамес и Иско и да се вземат едни креативни, бързи и по-качествени отговарящи на играта на Реал Мадрид футболисти,сега тъкмо след това лято имаме наказание 2 транферни прозореца хем новите играчи ,които трябва да се купят да могат да се обиграчт.
27.02.2016 18:56
Абе, хайде моля ти се. 10 години едно и също, кой го управлява този отбор? Да не започвам пак да идреждам глупостите на Меркантилино. Няма такъв позор - най-богатият клуб в света да не може една купа да вземе, да не може да вкара на Барса и Атлетико у дома...
27.02.2016 18:48
Kaкъв Перез бе?Перез ли ти е виновен, че Роналдо не може от 7 метра да вкара напълно сам?Перез ли ти е виновен, че отново Роналдо не може да уцели вратата сам срещу Облак?Перез ли ти е виновен, че уж невероятно креативните Иско и Кроос подават само настрани и назад?Вярно е, че и Перез има вина за всичко това, но не мисля, че той е виновен за това Роналдо да се крие цял мач и да не направи абсолютно нищо.
27.02.2016 18:34
Посмешище си ти, да не би да играе Флорентино Перес, нали имате най-скъпоплатения манекенски отбор, защо сте такива смешници?
27.02.2016 18:25
Никъв шанс за победа не виждам аз.Толкова са зле, губят топката на 10 метра пред дъгата и НИКОЙ не тръгва да я гони, стоят и гледат 3мата останали отзад какво ще направят.Абсолютно нищо не правят, пълни смешници.
27.02.2016 18:17
Хахаха, егаси трагедията са тия. Боже, колко са слаби, не е истина. Тия ли заслужават да играят в Реал? Бият по-слабите отбори с по 4-5-6 гола на Бернабеу, но срещу Барса и Атлетико мишкуват. Кога Реал ще бие Атлетико в първенството? На Бернабеу даже и равен не могат да им взематмъчениците в бяло.
27.02.2016 18:14
роналдо да се учи от атлетико вместо да бие всеки път да вземе да комбинира малко...можеше спокойн да подаде на майорал или иско в началото на полувремето и ние да водим в момента .,,,,
27.02.2016 18:29
сега ще видите без мърдите хамес и иско как ще играем по добре !!! най накрая ги смени
27.02.2016 18:20
Не разбрахте ли, че последните сезон-два за Роналдо са по-важни головете му, отколкото победа за отбора
27.02.2016 17:57
Крилата ни не са ефективни, а точно от там трябва д атакуваме. Тея се защитават с 12 човека и през центъра няма да стане. И Хамес, и Иско трябва по-бързо да отиграват и да правят пасовете.
27.02.2016 18:02
Освен карвахал не виждам кой друг може да направи нещо опасно от крилото... Хамес е по бавен от арбелоа
27.02.2016 17:55
Седя и се чудя и се мая, как да опиша тия центрирания при 10 човека на Атлетико в наказателното, май най-точната дума е "безполезни".То ясно, че с целия им отбор пред вратата каквото и да мъчиш ще е трудно, ама със сигурност пък с такива банални центрирания е още по-трудно. Дано поне 1 мач да видя смислени атаки през центъра, а не едни и същи отегчаващи опити.
27.02.2016 17:56
всеки мач срещу тях е така ... няма кой да се нагърби да измисли нещо различно за сега а между другото има 1-2 центрирания даже и те липсват *lol**lol**lol*
27.02.2016 17:52
с атлетико последните 2-3 години играем много трудно ... няма за какво да виним зидан предшествениците му също се проваляха (освен мачовете в шампионска лига )
27.02.2016 17:49
Много зле..Нямахме нито едно реално положение за гол освен удара на Роналдо от фаул, но там Облак нямаше сериозни трудности.За цяло едно полувреме един точен удар и то не от игрова ситуация...Няма какво повече да се коментира.Дано поне второто да заиграем по-добре, че иначе нищо добро не ни чака.
27.02.2016 17:44
Тез секачи се отпушиха и за малко да ни хакнат гол.Но 5 минути мач не прави,като цяло по-силно първо полувреме за Реал,това мога да кажа.
27.02.2016 17:41
Бензема е трагичен...
27.02.2016 17:34
Хубав пряк свободен.За малко и хубава добавка.Мисля,че най-хубавото положение до сега.
27.02.2016 17:00
Някой може ли да ми каже откъде мога да гледам мача от телефона?
27.02.2016 17:09
Мерси!
27.02.2016 17:05
ако имаш булсатком увас, изтегли си приложението, направи си рег и гледай ! Ако не, тегли си Ustream и там ще намериш стрийм някакъв.
27.02.2016 17:00
От гледанта точка на фен на Барселона този мач е супер. Първо, че са двата ни конкурента за титлата и 2-ро, че Атлетико гостува на Бернабеу. Най-добрия резултат за нас е Х, а след това е победа за Реал. Това обаче са само сметки. Със сигурност ни очаква супер дерби, с много напрежение, страст и положение. Надявам се на зрелище с голове, едно 2:2 или 3:3 или победа с 3:2 за някой от двата отбора ще е добре дошла. Успех в дербито !
27.02.2016 16:51
Очаквам мач с много нерви и не толкова приятен за окото,впредвид това какви секачи са ни градските съперници.Мисля,че победата обаче няма да е минимална.3-1