Абрамович отделя 130 милиона паунда за нови играчи през лятото

12:35
Абрамович отделя 130 милиона паунда за нови играчи през лятото
Собственикът на Челси Роман Абрамович ще отдели 130 милиона лири, с които новият мениджър да разполага през лятото, съобщава „The Sun”. Очаква се, че с тези средства Челси ще купи четирима играчи.

Сред имената са тези на Артуро Видал от Байерн Мюнхен и Джон Стоунс от Евертън.

Все още не е ясно кой ще оглави лондончани, но основен кандидат е селекционерът на Италия Антонио Конте. Освен него, пресата спряга и Масимилиано Алегри, Хорхе Сампаоли и Диего Симеоне.

Вероятно следващият месец името на новия мениджър ще оповести.


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Ginekologa
25.02.2016 20:08

Видал е на 29 трябва нещо по младо ако има някаква истина

El_Fenomeno_9
25.02.2016 18:53

Първо говорим за Европа , не за вътрешните първенства ! Второ не подценявай фактора треньор , който фактор играе ОСНОВНА роля ПСЖ да се лутат и да нямат ясна стратегия срещу най - големите ... Реал каквито и факти да изброяваш като статистики , това е РЕАЛ (освен фактора за треньорите , защото аз в това число фактор треньор слагам и лигльовците , които се лигавят точно защото няма кой да ги сложи на място) . Реал е страшилище за всеки , без значение в каква форма е , кой ги води и кой е съперника ! Трето - за случая на Арсенал ... Говорим като цяло да могат да опонират , не да изиграят един мач и то у дома като хората и едва ли не вече да заслужават да класират напред ... Те и Милан бяха били Барса 2-0 , нооо после ....

Amateur1878
25.02.2016 20:49

За съжаление съм пропуснал да напиша, че въпросът ми беше риторичен относно играчите на Реал. Така или иначе, това не променя същината на дискусията. Че не (не)наличието на мега-звезда/и е ключът към успеха, а именно треньора и, следователно, колектива. Иначе преди беше срамно да хвърляш много пари. Абрамович като започна да буха парите и всички сочеха с пръст Челси колко са зле и как не могат да направят нищо сами, а само с пари. Преди беше престиж да направиш "от нищо нещо". Сега вече футболът се изроди тотално - един отбор не се смята за гранд и перспективен ако не хвърля лудите пари за играчи и то по няколко на трансферен прозорец. Колкото повече, толкова си "по-перспективен". За съжаление, това се получава.

Man_Red
25.02.2016 20:40

Ти май не разбираш, че тия играчи, те не ги купуват за да печелят титли. Реал отдавна смятат печеленето на титли за демоде. Няква си купа..и кво можеш да правиш с нея - нищо! Само една шкембе-чорба можеш да изсърбаш от нея. Има къде, къде по-романтични цели пред маркетинговата агенция Real Madrith.

Amateur1878
25.02.2016 19:50

По принцип, аз именно фактора треньор имах предвид под "добър колектив". Понеже добрият колектив се гради именно от треньора. Нещо, което Реал нямат. Те имат Роналдо, но не и колектив като цяло. Заради това и в последните 8 години не са толкова печеливши. А това, че винаги са фактор и са силни - спор няма. Но без трофеи... Какъв е смисъла да се блъскаш с мега-звезди!? Малко като примера ти с Арсенал и Милан се получава - и Реал са силни и все фаворити, нооооо после... *smile* Няма какво да вадя статистики - те са повече от очевадни. Така че тук съм на 100% съгласен с теб - факторът "треньор". Имате ли читав треньор, то можете преспокойно да купите добри играчи (без мега-звезда) и да спечелите титла + ШЛ. Всичко опира до треньора, а не толкова до (не)наличието на мега-звездата. А ако говорим за Европа, то темата се разширява доста. Накратко: английските отбори като цяло не наваксват в Европа именно заради тежкото местно първенство. Именно заради факта, че доста отбори могат да си позволят "добри и среден клас играчи". Докато в другите първенства (Франция, Испания, Германия) болшинството от отборите са съставени от играчи под средната класа. Тук-таме изгрява по някой супер играч, но той бива прилапван веднага от големите акули, а в повечето случаи: английски отбори. Но не просто от 1-2 английски отбора, а от 4-5. Преди Юнайтед, Арсенал и Челси бяха сила и играха финали и полу-финали и печелеха ШЛ понеже... имаше ясно изразен топ 3 и другото беше някъде си назад. После се появиха и Сити. После и Арсенал си изплатиха стадиона. После и Ливърпуул се събудиха на пазара. Тотнъм започнаха да задържат играчите си. Евертън направиха отбор. Саутхептън започнаха да бълват още повече таланти. А Лестър направо сцепиха мрака този сезон. В момента, не мисля, че има топ 4 дори, а да не кажа и топ 5, а защо не и 6. Докато е така, винаги ще страдат английските отбори, та ако ще някой да вземе и Неймар и Суарес в пакет. Просто, не може и не е коректно да се гледат само европейските турнири, в които играят веднъж на високосна година без да се отбележи ситуацията и в първенството, в което играят всяка седмица

sensea
25.02.2016 18:27

130 млн не са никак малко при условие че ще строим стадион , а и Русия е в криза ....така че Абрамович вече брои парите.....

Ginekologa
25.02.2016 20:18

леко да ги брой като 80% бизнеса му е извън русия

El_Fenomeno_9
25.02.2016 17:42

А по въпроса за парите , които се дават от Челси искам да кажа , че те са ПРЕКАЛЕНО малко ПОСЛЕДНИТЕ СЕЗОНИ за отбор с претенции за Шампионска лига , да опонира на голямата тройка ... Не знам кой е "виновен" за това . Може би на Абрамата не му се дават пари за солидни трансфери , може би Жозе не искаше да прави гръмки такива , но факта си е един и никой не може да го отрече - Челси изостана доста като силен "купувач" последните години . Политиката се промени - сега повече се взимат по - млади играчи , които масово се пускат под наем и се търси под вола теле , някой от тях да стане мега звездата . То няма лошо да стане така и да го открием , но под вола теле е защото се прави масово , което дава да се изясни , че не е съвсем координирана политиката и може би скаутската програма куца

El_Fenomeno_9
25.02.2016 17:37

Ако погледнем реално на нещата , няма как да бъдеш претендент в Европа ако не си дал някаква главоломна сума за играч тип супер световна звезда . Ако не си създал такава(ПОНЕ една) разбира се , за която да се дават сума от порядъка на 100 и нагоре милиона . Това правило важи не само за съответния сезон , но има тежест и за няколко сезона преди това (3-4) , но това в зависимост от "амортизацията" на играча ... Колко и да изброяваш Сеск , Коща и там другите , които взехме като Куадрадо , Салах и т.н. и т.н. - те са просто добри играчи и точно за това Юнайтед не може да дръпне напред , защото се взимат просто добри играчи , не и мега звезди . Докато в момента "разпределението на силите" ако въобще има , е такова че има доста такива звезди НАКУП в отбори , а където няма има сериозно отстъпление . Това е причината и Челси и сити да изнемогва в Европа , те дадоха много пари , взеха Силва , Агуеро и ЯЯ , но тези играчи се амортизираха , не са като в най - добрите си дни и сега са просто много добри играчи , но я няма ярката звезда . Какво щеше да бъде един Бензема сам в Реал ?? Или Лева сам в Байерн ???

Ginekologa
25.02.2016 20:16

е в Барса колко са меси,неймарсуарес,иниеста другите не ги броя

Amateur1878
25.02.2016 18:09

И само като допълнение, че избързах с коментара си. Барса в момента са с три мега-звезди, но това не попречи на Арсенал да им играе като равен през по-голямата част от мача. И хем, че Арсенал нямат читав нападател, който да им вкарва положенията. Имаше ли - сам разбираш, че поне две от 4-5-те положения, които създадоха влизаха. Дори не им трябва мега-звезда за нападтел на Арсенал, а просто добър играч и ще докарат сериозни главоболия на всички - включително и Барса.

Amateur1878
25.02.2016 18:06

Значи, донякъде съм съгласен. Особено с частта за амортизирането на играчите. Но веднага опонирам - Юнайтед дадохме огромните пари за мега-звезда (Ди Мария, 60млн. ПАУНДА) и въпросната звезда беше обградена от играчи като Фалкао, Ван Перси, Мата, Рууни. Все класни. Всички знаем резултата какъв беше миналият сезон - хем без евротурнири, хем отпаднали от К1К и ФА и въпреки всичко, треперене допоследно за мястото в топ 4. От друга страна пък гледаме Лестър какво правят. Пример втори: с цялото ми уважение към Реал, но какво от това като Бензема не бил сам в Реал? Реал в последните 8 години имат 1 титла, 1 ШЛ. А хем са сбрали все мега-звезди и пръскат пари като обезумели - Хамес (80млн.), Роналдо (то и сега са много пари, но по онова време хептен 94млн.), Бейл (100млн). По логиката ти би трябвало Реал да печелят трофей след трофей. А всъщност!? Дори Атлетико взе титлата, а не Реал. Гледаме и отбори като Атлетико (титлата и финала), Лестър (продължаващи да затварят усти), БВБ (преди време с двете титли), Юве (които се опънаха яката на Байерн). Та в този ред на мисли си мисля, че не е въпросът до мега-звездата. Най-вече до колектив е. Понеже ако имаш един отбор с 2 мега-звезди, 3 добри играча и останалите играчи средна ръка, то ще си в пъти по-зле от отбор с 7 добри играча и останалите средна ръка. А ако се верни слуховете, то с тези 130млн. паунда можете да вземете 4 добри играча като добавка към добрите играчи Коща и Сеск. Разбира се, това е просто само моят поглед на нещата.

razbira6tia
25.02.2016 15:03

Следващия сезон се очертава като мега интересен,не че сегашния не е.Очаквам много трансфери лятото,вапроса е,кои отбор ще направи правилните за да спечели,титлата но кандидатите ще бъдат доста в предвит и новите мениджъри просто супер.Англиската лига е велика

bojkt
25.02.2016 13:13

за чемпионшип ще им стигнат...

ApricotGarden
25.02.2016 12:52

Никакви пари по днешните стандарти

Amateur1878
25.02.2016 13:33

Всъщност, не са никак малко пари. Не забравяй, че говорим в паундове. С тези пари преспокойно могат да си позволят 4 играча по 30млн. паунда (38млн. евро), което е сериозна цена за играчи от Континента. А 4 играча са си доста сериозна бройка нови попълнения. Да, ако искат да купуват някакви мега-имена са малко пари. Но добри играчи за 30-35млн. паунда в Англия и Европа колкото си щеш. Например, Коща струваше 32млн. паунда, Санчес 35млн. паунда, Сеск 25 млн. паунда. Това са добри и класни играчи и сам виждаш, че те са с обща сума 92млн., та дори могат и още един играч от подобна класа да си вземат с тези 130 млн. Парите не са никак малко. Въпросът е да се използват разумно.