Меси счупи каръка "Чех" и прати Арсенал в нокдаун (видео)

23:35
Меси счупи каръка "Чех" и прати Арсенал в нокдаун (видео)
Отборът на  Барселона преполови пътя си към четвъртфиналите на Шампионската лига, след като победи  Арсенал в Лондон с 2:0. Така действащият шампион в турнира се сдоби с комфортна преднина преди реванша на "Камп Ноу".
 
Двубоят на стадион "Емирейтс" имаше двуостро начало. Първата сериозна опасност пред една от двете врати се откри в наказателното поле на каталунците, но нищо по-важно. След 10-ата минута футболистите на Луис Енрике изтласкаха своите съперници дълбоко в половината им и по този начин упражниха натиск, който обаче не даде желания резултат.
 
В 22-ата минута Алекс Окслейд-Чембърлейн пропиля златна възможност, след като не успя да опъне мрежата зад Марк-Андре тер Щеген от чиста позиция, само на няколко метра пред очертанията на вратата на испанския шампион. След фрапантния пропуск на английския национал артилеристите успяха да изнесат играта в по-предни позиции и дори създадоха още няколко добри положения за откриване на резултата.
 
Малко след половин час игра Луис Суарес се откъсна зад противниковата отбрана, но Петер Чех излезе навреме и блокира уругвайския нападател на Блаугранас. В оставащото време до края на първото полувреме Барса отново взе инициативата в свои ръце и можеше да се оттегли на почивка с предимство, но в последните секунди на частта Суарес изпусна най-добрата възможност за каталунците до този момент, след като стреля неточно с глава.

В 49-ата минута на срещата Андрес Иниеста изведе Неймар очи в очи с Чех, но ударът по земя на бразилеца бе отразен от стража на Арсенал. В 60-ата минута и Оливие Жиру бе много близо да реализира гол, но Тер Щеген се намеси отлично и не позволи на французина да открие резултата. Последва опасен диагонален удар на Суарес, който обаче прати топката в аут.
 
В 71-ата минута каталунците организираха чудесна контраатака, която доведе до гол във вратата на топчиите. Попадението бе дело на Лионел Меси, който вкара на Чех за първи път в кариерата си, като досега той бе играл срещу чеха общо 6 пъти. В 77-ата минута Суарес пропиля още една отлична възможност, след като нацели страничната греда на метри пред голлинията.

Все пак Барса успя да покачи резултата на 2:0. Това се случи в 83-ата минута, когато Меси изпълни точно дузпа, отсъдена за нарушение на резервата Матийо Фламини срещу самият него. В края на двубоя Неймар можеше да направи преднината на гостите класическа, но Чех спаси удара му и с това всичко по-интересно на "Емирейтс" приключи.

Реваншът ще е на 16 март в Барселона.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

tonisport
24.02.2016 13:02

Бих сравнил отбора на Арсенал с този на Леванте,Еспаньол или Малага. Барса си ги би почти на ходом без да се напъват особено. Не направиха нито една смяна и създадоха още 4,5 100%-ви положения за гол. Вишата лига сериозно затъва и вече се доближава до нивото на Шотландското и Ирландското п-во. Просто Ла Лига е доминатор в съвременния футбол, затова и всички големи звезди са там или гледат натам. Всички испански отбори според мен ще прескочат тези елиминации в ШЛ и ЛЕ. Реал,Барса,Атлетико,Севиля,Виляреал,Билбао и Валенсия са с крачка напред. Има ли някой който още да сравнява ВЛ и Ла Лига и коя е по-силна. За пореден път се доказа, че техничния футбол е по-ефективен от силовоия. Ако отбори като Борнемут и Норич бяха в Ла Лига щеха да завършват сезона с голова разлика 7,8 на 150+ гола ! *lol* Сега фенчетата на ВЛ можете да ми нацъкате минусите.Покажете колко много цените мнението ми!

wengerout
24.02.2016 14:32

Шакири? Нюкасъл имат класен състав, при тях проблемът е друг. Както и да е, а какви трансфери направиха отборите извън топ 5,6 в Испания?Кой вземат? И за каква класа ми говориш в ЕКТ при положение, че там играят едни и същи отбори- Валенсия, Севиля, Барса, Реал, Атлетико и Атлетик. Какво ми говориш за Леванте и Еспаньол? И ще ми сравнява Арсенал с Леванте и Еспаньол. Аз не съм фен нито на ВЛ, нито на Ла лига, нито съм англичанин, нито испанец.И това, че подкрепям английски отбор, хич не означава, че ме е грижа за останалите такива в ЕКТ. Въпросът е обаче, че хейтъри като теб изнервят винаги ситуацията с непрекъснатите си сравнения. Ще ти го кажа по-просто, за да ме разбереш- няма как да ставниш коя лига е по-силна, защото отборите не играят един срещу друг.Аз със същия успех мога да ти кажа, че ако Барса отидат в Стоук с английски съдия, най-доброто, на което трябва да се надяват ще е хикс с минимален брой контузени.Дали е така или не , не можеш да докажеш. Най-добрите играчи в света отиват в Барса,Реал,Байерн и ПСЖ, после евентуално Юнайтед,Челси,Арсенал,Юве и така. Играчите, които не са искани от тези отбори респективно масово предпочитат ВЛ. И чак тогава вече и останалите отбори. Какво да си говорим, терените в Испания са толкова пълни, колкото в България.На Реал последното гостуване до колкото помня имаше 100 фена- РЕАЛ МАДРИД има буквално 100 фена на мач??? И пак ти казвам - не съм фен на ВЛ, не съм фен на Ла Лига, фен съм на Арсенал. Но не можеш да сравняваш коя лига била по-добра като чисто футболни качества, нямаш базата за това, защото не всички отбори са играли един срещу друг. Защото ако сравняваме само на мачове да,Арсенал падат от Барса, но отстраниха и Вилереал преди години, и Реал Мадрид, и Атлетико мисля.Челси си бият Барса редовно,Юнайтед, когато беше в ШЛ биеха и двата отбора, Пул премаза Реал, би и Барса като бяха в ШЛ. Това можеш да сравняваш. Но не да ми говориш врели некипели, че Леванте щели да смажат Евертън. Как го реши? Говори нещо, което е базирано на факти и статистика-посещаемост, пари и т.н.Тогава ВЛ е пред Ла Лига, но нещо имагинерно кой бил по-добрият, все едно сме в 6ти клас, няма как да звучиш сериозно.

tonisport
24.02.2016 14:11

Тук не говорим за пари. Говорим за това кои отбори са по-силни и това се вижда от представянето им в ЕКТ без значение дали в съответните отбори играят звезди или безизвестни анонимници. Какви трансфери направиха Нюкясъл щом имат толкова приходи. Всеха Джон джо Шелби от Суонзи,после ще го продадат на Съндърланд. Или пък Стоук дето взимат некадърници като Афелай и Къркич. Тея двамата от където не минаха там не ги изгониха с камъни!

wengerout
24.02.2016 13:46

Кой гледа натам,бе?Гледат само към Реал и Барса и нищо друго. Вл може да обере играчите на всички останали отбори, когато си поиска. Щом от Барса ходят в Стоук, си прави сметката.Мога да си заложа къщата и белия дроб, че ако питаш някой къде иска- Евертън,Нюкасъл или Леванте,Малага, 10 от 10 ще отиде в Англия.Отборите в Англия са най-богатите в света, като изключим естествено отбори като Байерн,Барса,Реал,Юве(може би) и евентуално още1,2, които са марки. Виж един Нюкасъл къде е по приходи до колкото помня беше и в топ 10 близо до отбори като Милан. После ми говори кой гледал към ла лига. П.С. веднага да поясня за хейтърите като онзи със снимката на роналдиньо(луд ли къв беше) този пост не е за чисто футболни аспекти и кой е по-добър, въпрос на който не може да се отговори.Като изключим Барса и Мадрид не мисля,че останалите са кой знае какво, но това е друга тема.Този пост е главно за пари.

chiki11
24.02.2016 10:25

Арсенал направиха това което могъха , но играчи като Йозил и Жиру не могат да ти печелят големите мачове.

persie1992
24.02.2016 14:53

Монреал? Най-добрият ни защитник през този сезон и най-постоянният ни играч? За другите съм съгласен, но Начо нищо нередно не направи дори и вчера. Моля те, не говори наизуст

tonisport
24.02.2016 13:41

Ти не видя ли, че Жиру излезе с кафяво на гащите и от страх и притеснение прецака сумати перспективни атаки на Арсенал. Фламини влезна при 0-1 и допринесе само с това положението да стане още по-безнадеждно. Йозил се скри което е нормално за него в големите мачове.Санчес е добър, но показа защо го разкараха от Барселона(липса на мисъловна дейност). Венгер отдавна е достигнал своя максимум и трябва нов човек да поеме клуба.Има вариянт да стане като с Манчестър Ю, но и този вариянт е приемлив с надеждата да има някакъв прогрес,защото ми се струва,че Арсенал няма да вземе ВЛ и след идването на Гуардиола в Сити ще минат сигурно 5-6г. преди да бъдат отново конкурентни. Да не забравяме,че Гуардиола е име и заради него в Сити ще се домъкнат доста класни играчи,докато Арсенал дочакат кончината на Венгер.Съжалявам за грубия израз,но на там отиват нещата!

kiril_kovachev
24.02.2016 13:31

Проблема не е в Жиру и Йозил. Проблема е, че те играят с Уолкот, Фламини и Монреал. Представи си, че беше 1:0 за Арсенал и тоя сватбар Фламини прави дузпата и оп 1:1. С какво са виновни Йозил и другите, че тоя малоумник им се подиграва на играта?

sundza
24.02.2016 10:17

Няма нищо ненормално в това да те победи отбора на Барселона. В днешни дни е повече от ясно, че могат да победят всеки. Добра игра за нас, жалко че не си вкарахме положенията (без да имам претенции, че евентуална победа би повлияла на крайния изход от двата мача). Но съжалявам, че резултата е такъв след като футболистите хвърлиха доста сили да се представят добре.

simi91
24.02.2016 09:51

Според мен заслужена победа! Определено Арсенал просперира в последните години. Видя се в играта им промяна и то коренна в защита и в халфовата линя. Но с подобни прехвалени нападатели не виждам как биха могли да успеят в Европа. Нямат изявен лидер, който да ги вдигне от калта и да ги поведе. Никой не ми изглежда с поне близък на този образ. Както написах в един друг коментар, не може двама футболисти, които напуснаха Реал М и Барса, защото бяха непотребни, да бъдат лидерите ти на отбора. Въпреки, че А.Санчес откакто е извън сянката на Меси играе доста освободено и изглежда много по креативен. Снощи си пролича класата му.
Ние пък играхме нашата си игра и нещата се получаваха, макар и трудно и доста бавно, но това е стилът на Барса срещу големите отбори, какъвто е и Арсенал. Разликата в мача беше, че се възползвахме повече от положенията си за разлика от тях. Имаше пропуски в защитата и то сериозни. Ако с подобна игра в защита ни хванат отбори като Байерн, ПСЖ,Реал М. и т.н. ще имаме много главоболия.

ПС: Изглежда, че английските отбори са в критично лоша форма, щом отборът на 2-ро място в първенството и борещ се за 1-вото е с подобни възможности... Мисля, че този сезон Италия имат шанс да изместят Англия в ранклистата на УЕФА, ако постигнат значителен успех в Лига Европа!

sdw
24.02.2016 03:39

До коментар [@comment 1876910] от [@user CFC_H_A_Z_A_R_D]:

Това,че отбор като Челси е победил веднъж Барса преди 7 години,не значи,че в това издание единствените,които може да ги биете сте вие.Да ти имам и логиката.Има 5 отбора в Европа в момента,които са една класа пред всички други.6-т и 7-т също не са английски,говоря за Наполи и Атлетико Мадрид.Та,без да се обиждаш,всеки си има мнение,но твоето е абсурдно.

rokera_henry
24.02.2016 08:54

Наполи над Челси, ман сити, Арсенал, Юнайтед????? До тук бях с четенето на коментарите ти.. Не искам и да знам кои са и другите отбори... Пълни глупости *smile* По темата - Няма как да надиграваш Барселона, съответно да ти се открият 3 чисти положения, пропускаш ги и да искаш да победиш, няма как, не и срещу Барселона.. Ясно се и видя разликата междо двата отбора - Нападението! Ако Санчез може да бъде сравнен с един от тримата на Барса в атака, то Жиру и Уолкот/Чембърлейн няма как да бъдат сравнени, от там дойде и разликата в резултата... Жиру цял мач се оттърваше от топката, не смееше да я задържи и подаваше дори без да гледа, а Уолкот нямаше нито едно отиграване за цяло полувреме. И накрая дойде и поредната грешка на Венгер.. Губиш в резултата и заменяш дефанзивен халф с дефанзивен.. Ама то поне резервата да беше адекватна и еквивалентна на титуляра, ама то.. Фламини.. Няма как, но и по добре, че на 3 фронта много ще ни дойде.. Каквато ни е късичка скамейката..

kiril_kovachev
24.02.2016 01:22

Аз колко коментари изписах по темите, че Арсенал са си Арсенал и няма как мача да е лесен. Ще кажете 0:2, да, но Арсенал имах шансовете си. Вярно е, че Барселона също можеше да мушне още, но пропуските са част от играта. Не харесвам Санчес, но го поздравявам ! Само суперлативи за Петър Чех, ако някой след края на мача забеляза как той отиде и с усмивка поздрави Меси. Това само може да ви покаже за какво уважение става въпрос между играчите и отборите, докато ние феновете се храним на живот и смърт. Жалко за Арсенал, все се натрисат с нас. Според мен сега, един мач Арсенал - Реал М щеше да е направо уникален. Жалко за Арсенал ,Волфсбург да продължат, а те - не . Както и да е, успокойте се с тези съдии, грешките са постоянно и навсякъде. В неделя подрпяха Реал и аз ги защитих, да не кажете, че съм пристрастен. На момента там долу всичко е различно, когато 60 000 човека ги грабнат, Съдията направи грешки, но нищо което да не се вижда всеки ден и нищо, което да повлияе на резултата. Лека вечер от мен !

П.С Фламини е най-големия бездарник, подигра се с цял отбор и фенове тоя смешник !

sdw
24.02.2016 02:14

Специално за последния ти ред от коментара - направо се смях с глас като му видях на тоя безхаберник първото докосване *lol*

CFC_H_A_Z_A_R_D
24.02.2016 00:28

Колкото и да ме оплюете като прочетете това,ще трябва да го кажа.Единствено Челси може да се противопостави на тази Барса.Същата през 2009 която убихме и спукахме от бой няма да обсъждам съдията казваме,че си е свирил правилно онзи мач.После 2012 тогава още на моста успяхме да неутрализираме бързината и подаванията на Иниеста и най-важното имахме голяма доза късмет.После реванша на Кампа 2:0 с червен картон и то не на кой да е а на Тери,тогава просто хитрецът беше надхитрен демек Гуардиола.Проявихме изключителен разум,вместо да се впускаме като тигри в атака изчакахме нашите шансове и онова изумително изпълнение на Рабмо и гола на Торес който според мен трябва да му опрости всички пропуски.Имахме също късмета Меси все още да не е вкарал на Челси.Това е нужно изключителен разум и малко доза късмет това са начините да победиш тази Барселона.

MiTaKa_D
24.02.2016 00:20

Просто Арсенал е един повторяем филм всяка година по-това време, нещо като ''Сам в къщи'' по Коледа!

sviliev
24.02.2016 00:12

Английските отбори са в тотален нокдаун последните 3-4 години.Сити може би ще продължат, но нататък имат шанс само срещу Реал, Атлетико, Бенфика и Волфсбург. С много късмет биха отишли на 1/2, което обаче няма да направи по-красив мрачният пейзаж, който рисуват английските тимове.

sviliev
24.02.2016 00:22

Съгласен съм, Челси години наред бяха най-постоянни. Но след като спечелиха ШЛ и те започнаха да окапват там. Ще видим догодина какво ще направят Сити в ШЛ с Гуардиола. Много жалко, че Моуриньо най-вероятно няма да участва. Очаквам обаче най-късно 2018 английски отбор на финал, Моу и Пеп ще са се адаптирали, ще са обиграли отборите си, пък и Меси и Суарес ще са свалили нивото си, а Иниеста ще е пред пенсиониране.

CFCLondon
24.02.2016 00:15

Нека да не се самозалъгваме. На което и място да се намират в първенството, както и да се развива сезона, то единствено Челси може да постигне нещо в ШЛ от английските отбори в последните години. Под "нещо" имам предвид отстраняване на топ отбор. Динамо Киев не се броят.

sviliev
24.02.2016 00:06

За другия мач ми се сбъдна прогнозата, че Байерн няма да бие тази вечер. Отбор на Гуардиола много рядко побеждава като гост на елиминации. Адмирации за Ювентус, но все пак си мисля, че германците ще ги бият с 1 гол на реванша. Нещо им липсва на Байерн, за да бъдат машина - много добри са, но не са това, което бяха през 2012/2013. Впрочем, днес те играха едва с трима германци в стартовия състав. Жалко, че и те вече разчитат основно на чужденци.

NoDiggity
23.02.2016 23:58

Добър мач за Арсенал, поздравления, но просто Барса е извънземна! И преди съм го казвал, че съм горд, че мога да наблюдавам това невероятно трио в пикът си и в частност извънземния Меси! Арсенал обаче изтърваха и много положения. Ако си ги бяха вкарали и затворят мача можеше и победа да измъкнат.

CFC_H_A_Z_A_R_D
24.02.2016 00:13

Както на финала през 2006 тогава много се затвориха след гола и ако не беше червения на Леман щяха да спечелят.Този мач много ми напомни на онзи.Всичко беше почти същото освен това,че този път нямаше червен картон,иначе два късни гола на Барса и много,много чисти положения за Арсенал и те са изпуснати.Според мен звучи налудничаво,но шансовете остават дори на Кампа.Мога да кажа,че се видя,че Белерин все още не е изял хляб за такъв мач,можеше да пресече със шпагат паса на Неймар,но основната грешка си остава на Мертезакер.

desire789
23.02.2016 23:56

Барса като цяло си разцъкваха без много зор тоя мач.Арсенал пък имаха някакво желание в някои играчи да направят нещо но...толкова си могат.Следващ мач се видя че няма да има и Барса чака следващият претендент

stefanBG111
23.02.2016 23:55

Честита ни победа. Поздравления за Арсенал, изиграха много добър мач, но просто някои моменти решиха мача в наша полза. Нещо все не им достига, по скоро постоянство им липсва. Не е срамно да паднеш точно от тази Барса и феновете им трябва да се гордеят с отбора.

sviliev
23.02.2016 23:54

За пореден път ще трябва да се повторя - това, което прави Барселона в последните години е нещо уникално. Вижте само за какво постоянство говорим - мачове през 3 дни и въпреки това нижат победа след победа. Още по-впечатляващото е, че след много слабо първо полувреме, през второто им скриха топката. Гледай, Флорентино, и се учи как се прави. Парите не са всичко, само с пари не става. Дано го проумееш някога, но щом 10 години не успя, значи никога няма да можеш. Очаквам Барселона да стане първият отбор с два поредни требъла и две спечелени ШЛ поред. Все пак оставям някакви минимални шансове на другия финалист, в един мач е с 5 процента по-вероятно Барселона да бъдат победени.

barca_samuraj
23.02.2016 23:55

О, чул те Господ!

Uigtfri
23.02.2016 23:52

Закономерна победа. Все пак можеше и с повече да ги бием, но при 0:3, 0:4 интрига нямаше да има, докато сега съществува минимална такава, която обаче вероятно ще бъде ликвидирана до 20-ата минута на реванша. Като цяло не играхме добре, особено през първото полувреме. През второто се разиграхме, но през първата част все едно наблюдавах Барса при Тата Мартино. Безкрайни пасове, без никаква идея как да се превземе противниковата врата. След почивката започнахме да играем нашата си игра, а футболистите в червени фланелки са поумориха и резултатът дойде. Резултат, който аз лично дадох като прогноза преди мача.

xienata_14_72
23.02.2016 23:50

Арсенал можеха да вкарат поне 3 гола..Барса и те..Като не вкарваш ти вкарват.Хубавото е че Арсенал ще отпадне на 99 процента от ШЛ и ще може да се концентрира само върху първенството и ФА.Надявам се като фен на Арсенал да спечелим титлата и Венгер да се оттегли спокойно и да дойде нов треньор със нови играчи.Хора като Габриел ,Артета , Фламини ,Уилшър Уолкът и Оспина могат да си заминат без проблеми..Единственото хубаво нещо в този мач за мен беше Уелбек който играе със много желание и хъс откакто се завърна от контузия.

Banditos
23.02.2016 23:49

Всички фенове на нисшата лига, време е за лягане в събота и неделя са големите мачове, а и догодина с три отбора в ШЛ честито хаххаах

varvarin86
23.02.2016 23:49

Логичното се случи...Трябва да сте луди,да си помислите че Арсенал може да бият...Хаха....Арсенал е отбор за 4-то място в Англия и за 8мина финал в ШЛ...Пет пари не струват

varvarin86
24.02.2016 00:00

Това че в Англия са окания се дължи на Моу...но виждаш от тогава какво правят,ав последните години само те защитават честта на Англия в Европа..ако Англия чака на вас,по-добре да закриват първенството

persie1992
23.02.2016 23:55

Голямо уважение, няма що. Да не казвам как стоят нещата с твоя любим Челси, но ще си замълча.

sakata_97
23.02.2016 23:48

Добър мач направихме,аз съм доволен от представянето и раздаването на играчите на Арсенал,ама имаше нещо в мача което ме издразни много и това беше малоумната смяна на Коклен за некадърника Фламини,който със първото си докосване направи ужасно смешна дузпа.Този наивник Венгер по най-бързия начин да разкарва това гнусно изчадие от отбора ни веднага*angry**angry*.Във неделя срещу Юнайтед ще се види във каква посока ще тръгне сезона ни.Лека вечер от мен*smile*

MaLkO_LuD94
23.02.2016 23:48

Жал ми е само за Санчес голям мач направи колкото душа имаше я остави на терена *sad*

ComsteR
23.02.2016 23:45

Добре че на Сити им се падна Динамо, да минат 1/8 финалите поне.

pesholudiq
23.02.2016 23:44

Да изкажа и аз едно мнение за мача: без да обиждам Арсенал, обаче от километри си личи, че нямат класата за ШЛ. Днес единствените им играчи бяха защитниците (особено Косчелни) + Чех и Санчез. Може би и Уелбек не се включи зле, но с такива играчи като Фламини, Уолкот, Жиру и подобни не се печели ШЛ. А такъв нещастник като Фламини не знам дали има на друго място, не за пръв път прецаква отбора си във важни мачове. Общо взето Арсенал имаха своите шансове, но не им стигна класата в предни позиции.. Видя се желанието на Санчез, но само с него няма как да стане. А Барселона далеч не бяха кой знае какъв фактор според мен, ако им излезе един Челси (сравнявам ги с тях, не защото съм им фен, а защото стила им на игра в момента е почти идентичен), който да е по-подреден в защита и да разполага с повече възможности в атакуващ план ще се огънат. А Йозил толкова посредствен играч, не знам какво толкова го хвалят тоя.. Във всички важни мачове го няма абсолютно никакъв... Фабрегас според мен е къде къде по-ефективен от тоя.. Общо взето Арсенал за да спечелят ШЛ, ще трябва още доста хляб да изядат..

ComsteR
23.02.2016 23:43

Картинката беше следната, до първият гол на Меси, Арсенал стоеше повече от отлично. Невероятна контра и мачът свърши *joking* Фламини е най-големият олигофрен, още при влизането му казах, че ще направи некоя глупост. Барса спокойно може да излезе с младоците в реванша*beer*

catalan
23.02.2016 23:42

Виж класирането в Англия,виж мачовете на Челси и Арсенал

Double_De
23.02.2016 23:55

Да виждам Челси имат дубъл този сезон над тях, и всички(освен може би ти) много добре знаем какво се случи за да са на тази позиция в класирането. Надявам се да се паднем с тях( Арсенал) за ФА Къп, защото другия удобен( освен барса) отбор на Челси са именно те. Можеш да си направиш справка за сблъсъците м/у тях във ВЛ.

black_wolf_97
23.02.2016 23:41

Очакван мач ! Честито на барса,видя се отново нашите качества които ги нямаме от страна на играчите и докато Венгер спи през трансферните прозорци и това е много .В първенството картинката е същата накрая нищо по различно от всяка година не се случва,но феновете са радостни какви чудеса прави Венгер и трябва да му имаме доверие за силните избори които направи тази вечер и ще направи в предстоящите мачове *wink*

Banditos
23.02.2016 23:39

Вчера се говореше как Меси няма гол срещу Чех,но пък Арсенал са му любимци, 10 гола в 7 мача *beer*

persie1992
23.02.2016 23:37

Браво на Барса, страшни са. Бяхме близко до равен (дори имаше няколко добри шанса за гол) срещу отбор, който буквално разфасова Реал Мадрид. Планът за игра беше добър, но имаше някои моменти, които провалиха всичко. Не виня Мертезакер, да сгреши, но пък цял мач се справи доста добре и ограничи до минимум шансовете на триото. Фламини няма какво да го коментирам, този играч не е за Арсенал.

methazoid
23.02.2016 23:48

Не че нещо, но мача на Барселона с/у Малага беше по-труден от днешния.

persie1992
23.02.2016 23:45

Първо бийте отбори като Малага и Билбао като гости, след това гостувайте на Арсенал. Ще ви видим и вас на Камп Ноу дали няма да отнесете пак 3-4 парцала

Drogba_d
23.02.2016 23:43

отбор който разфасова реал? И какво? Кога ли ще се паднем с вас че да ви ударим и ние 5-6 гола общо че да се скриете веднъж за винаги ... Се барса изкарват късмет с вас

MaLkO_LuD94
23.02.2016 23:37

Сега по темата Арсенал може би не заслужаваха да загубят но се видя че им липсва класа не играхме много добре но вкарахме 2 очаквам на Камп Ноу да играем по-добре *beer*

vargala1313
23.02.2016 23:34

Арсенал могат да се сърдят само на себе си (ако не вкарваш ще ти вкарат)

RMRM7
23.02.2016 23:37

Арсенал могат да се сърдят само и единствено на съдията мен ако питаш *beer*

wengerout
23.02.2016 23:34

Ако трябва да съм честен, не съм ядосан. Едва ли има някой, който да отрече, че Барселона са над нашето ниво. Това се вижда от самолет. Например- вижте Меси или Неймар колко грешни топки имат, вижте и Санчез. После се чудете защо са го продали. Страхотен футболист, но за да играеш там, явно трябва да си повече от страхотен.
Съдията в началото изнерви доста мача, а и футболистите на Барса падаха много лесно, това трябва да се признае дори и от феновете им, както аз си признавах превъзходството.
Играхме добре като цяло и спокойно мога да кажа, че дори една идея по-зряло и мъдро от онази победа с 2-1, просто нямахме много късмет.
За тези, които казват, че сме паркирали автобуса- паркиране на автобус и късмет означаваше, когато Барса те премазаха по всякакъв показател, изпускаха всичко, което успяха, изпуснаха и дузпа, а ти имаше 1 удар. А това днес беше предпазлива игра срещу най-добрия отбор в света.
Нищо лично към Челси, просто това беше за тези,, които ще плюят.
И последно - Венгер е абсолютен малоумник и го доказва с всеки изминал мач.
До сега можеше да сме много по-добре и спокойни в Англия, но не.
Тази дузпа(която също е сто процентова) можеше да я няма, но не.
Този човек ако не дърпа отбора надолу, то поне го държи на едно ниво.
Който и да докара, каквото и да направи и който и да продаде, в крайна сметка продукта ще е един и същ - приятно играещ отбор, който е на второто стъпало в Англия и европейския футбол, с "много малко", което не достига, за да сме сред най-големите. И това много малко ще го чакаме дълго.
Лека вечер на всички!

ComsteR
23.02.2016 23:49

Не съм съгласен изобщо, Санчез може би беше най-добрият на терена до 60 минута, доста топки отне и доста пъти изпоти защитниците на Барса. Неймар и Меси бяха отлично спряни до грешката на Мертезакер. Друг е въпроса, че Суарез изпусна две 100% ситуации. Но като цяло, пак казвам стояхте добре.

Droktar
23.02.2016 23:33

Интересното е че мача си беше равностоен през цялото време но някой играчи на Арсенал трябва да си сменят професията.

CFCLondon
23.02.2016 23:32

А иначе нищо изненадващо не се случва в този мач. Арсенал за поредна година се сдухват на 1/8ф. Нямат манталитет, характер за повече. Годинките на франсето също си тежат.

catalan
23.02.2016 23:28

Йозил горкия анонимник, на Чех кошничката пълна

Red_Manc
23.02.2016 23:26

Време беше Меси да вкара на Чех, даже станаха и 2 гола.

varvarin86
23.02.2016 23:53

Челси ако продължат Барса няма да мине толкова лесно през тях...Единствено Челси се представя добре срещу Барса от всички Английски отбори

MaLkO_LuD94
23.02.2016 23:35

Казах че няма как да ви бием в Чемпиъншип Барса не играе *beer*

CFCLondon
23.02.2016 23:34

Браво, оригинален си *wink* Дано ако елиминираме ПСЖ се паднем с вас. Няма по-удобен съперник за нас.

Ginekologa
23.02.2016 23:34

когато биете Челси ми пиши

MaLkO_LuD94
23.02.2016 23:31

Меси в Чемпиъншип не играе *party**party**party*

CFCLondon
23.02.2016 23:30

Всички знаем защо вкарва на Чех. По-интересно е кога гол срещу Челси ?

barca_samuraj
23.02.2016 23:26

По - точно трябва да кажа "великия английски шампион ".

catalan
23.02.2016 23:26

"Меси да вкара на Чех и тогава ми говорете", еми ето говоря, напълни му кошничката, и не,не се оправдавайте ,че е в Арсенал,понеже Арсенал са 10 пъти по-добри от Челси този сезон.

Ginekologa
23.02.2016 23:36

този да , но срещу Барса само 1 отбор играе

Double_De
23.02.2016 23:35

10 са малко най-малко 20 хахахах

RMRM7
23.02.2016 23:25

Ей съдията даде несъществуваща дузпа *joking*

MaLkO_LuD94
23.02.2016 23:25

Ех съдията пак ни бута баси вземиииииииииииииии *party**party**party**party**party*

black_wolf_97
23.02.2016 23:22

Жал ме единствено за Чех,Косчиелни и Санчес,че дават всичко от себе си,другите са....

methazoid
23.02.2016 23:17

Няма как с такива играчи да искаш да направиш нещо с/у Барселона.

Droktar
23.02.2016 23:16

Арсенал ако имаха малко по кадърни играчи можеха дори да бият но с тези дървари няма как.

Double_De
23.02.2016 23:15

трябваше задължително нарушение в центъра и щяха да предотвратят гола, но....

RMRM7
23.02.2016 23:14

Съдията вкара гол за барса хахахаха

Amateur1878
23.02.2016 23:13

Е това беше с Арсенал! Нека продължават да търчат. Перфектно изморени ще бъдат за мача с нас *smile*

ZPM
23.02.2016 23:13

Е Меси най-накрая вкара гол на Чех *lol*

MaLkO_LuD94
23.02.2016 23:13

Айдееееее *party**party**party**party**party**party**party**party**party**party**party**party**party**party**party**party**party*

Danskrastev
23.02.2016 23:11

Много хубав мач само се надявам по-скоро да смени Жиру направо все едно е пиян не знае какво прави....

barca_samuraj
23.02.2016 23:07

Полека, злобари, полека! Видяхме го английския шампион миналата година на осминафинал срещу Барселона какво представляваше.

barca_samuraj
23.02.2016 23:24

Това не им пречи да са шампион на Англия за 2014 та година. Е, видяхме го английския шампион какво направи.

Ginekologa
23.02.2016 23:22

виж не помня хаха ама те нямат опит срещу Барса

barca_samuraj
23.02.2016 23:18

А Ман Сити какви са? *joking*

Ginekologa
23.02.2016 23:15

не сте играли с англичани на 1/8

barca_samuraj
23.02.2016 23:13

Защо?

Ginekologa
23.02.2016 23:12

нещо си в грешка ахаха

ZPM
23.02.2016 23:04

Не им прави чест на Барса за циганските номера. Не могат да вкарат гол и започват с циганиите и просенето на картони. *stop*

MaLkO_LuD94
23.02.2016 23:03

Значи все пак имало нещо което обединява феновете на Английските отбори а именно злобата към Барса *beer*

MaLkO_LuD94
23.02.2016 23:28

Още от началото на мача за всеки объркан тъч мрънкаш от съдията дали не ти пука *wonder*

Amateur1878
23.02.2016 23:26

От какво да ме боли бе, приятелче? Аз дори се надявам да изморите Арсенал както си трябва, ти ми говориш, че ме боли *lol**lol**lol* Но и така беше достатъчно, така че се надявам задачата ни уикенда да е по-лесна *smile*

MaLkO_LuD94
23.02.2016 23:18

Че симулира спор няма но ти направо го изгони от терена *joking* Прекаляваш разбирам че те боли ама айде лягай си вече водим не мисля че имаш какво повече да коментираш *beer*

Amateur1878
23.02.2016 23:16

Е Алба да не беше реагирал и Жиру си получаваше картончето като пич! Но то хем симулирал, хем и провокира и той! Както и да е. Мачът в Барса се обезсмисли, така или иначе. Честито на феновете на Барса!

Amateur1878
23.02.2016 23:15

Е така е! Няма да отговориш за конкретнат аситуация! Разбирам защо всеки те мисли за някакъв палячо и всеки си прави шеги с теб. Реших да не се влияя от мнението на другите, но явно са били прави *smile* Честито класиране!

Daley_Blind
23.02.2016 23:14

Хах, добре.*joking**lol*

barca_samuraj
23.02.2016 23:11

Това го каза човек с никнеим Blind. *joking*

BerbaTheBest
23.02.2016 23:09

За Алба съм съгласен, но не мислиш ли, че ако Жиру не го провокира и не му даде шанс да се направи на ударен, нямаше да се стигне до това? *smile*

MaLkO_LuD94
23.02.2016 23:08

Или просто никой не обича отборите които се гаврят с любимия ти отбор 2 пъти на финал в ШЛ *wonder*

Daley_Blind
23.02.2016 23:08

Всички им фенове са си такива - заслепени !

Amateur1878
23.02.2016 23:06

Няма конспирация, приятел. Просто никой не обича отборите, които играят симулативно. Или може би ще ми кажеш, че нямаше симулация и че Алба не заслужаваше минимум жълт заради главичката!? Първо заради симулацията, второ заради репченето? Хайде моля ти се! Хубаво си пристрастен, но... Това е чак фенщина твоето *smile*

BerbaTheBest
23.02.2016 23:04

Злобата към испанските отбори изобщо. *lol*

pumpet
23.02.2016 23:02

Айде бе пристрастните фенчета на Фарца,айде появете се да ми обясните защо симулират така тия подобия на футболисти,балерини смешни.

Amateur1878
23.02.2016 22:59

До коментар [@comment 1876742] от [@user Ginekologa]:

Тихо бе! Пристрастни сме и не сме видяли! Всичко, Жиру е засегнал лицев нерв на Алба като го докосна с кутрето по лявата цомба и той заради това се хвана за лицето *smile*

Ginekologa
23.02.2016 23:00

*lol*

Amateur1878
23.02.2016 22:58

не бе не, сега нямаше симулация и Алба не биеше главички... ХИЧ *lol**lol**lol*

RMRM7
23.02.2016 22:57

До коментар [@comment 1876736] от [@user j_mourinho]:

Аз споделям мнение и информация за Колина? Ако не ти харесва знаеш какво да направиш

zakhaev
23.02.2016 22:56

До коментар [@comment 1876730] от [@user j_mourinho]:

чети коментара на wengerout

nom3rcy
23.02.2016 22:55

Отивам да си гледам двата любими отбора единнсрещу друг, а вие продължавайтее да ревете. Типично за нас *joking*

Daley_Blind
23.02.2016 22:53

До коментар [@comment 1876730] от [@user j_mourinho]:

Много точно казано !

Daley_Blind
23.02.2016 22:48

До коментар [@comment 1876719] от [@user j_mourinho]:

Нормално да си ги тачи, все пак той си е такъв.*wink*

BerbaTheBest
23.02.2016 22:44

Арсенал ако продължават да се пазят толкова и да разчитат на контри, няма да издържат много през второто. За сега мачът е равностоен, с малко предимство за топчиите. *smile*

BerbaTheBest
23.02.2016 22:41

До коментар [@comment 1876692] от [@user vlatkyn]:

По-скоро е обратното, предвид факта, че топката бе вече у Масчерано когато Чембърлейн му връхлетя.*wink*

vlatkyn
23.02.2016 22:41

Е Масчерано успя да контузи Чембърлейн безнаказано и не само да го контузи ами го вади и от мача.

vlatkyn
23.02.2016 22:46

Не може да се оправдава опасна игра с невъзможности Масчерано яко изшути Чембърлейн в крака.

MaLkO_LuD94
23.02.2016 22:44

Масчерано беше много преди Чембърлейн при топката професоре айде научете ги малко тези правила щом и там търсиш нарушение не знам за какво изобщо го гледаш тоя футбол *cry*

nom3rcy
23.02.2016 22:43

Това беще борба за топката, по-скоро грешката беше на Чембърлейн щото си поведе много топката и нямаше нужното време, за да я стигне = > удара беше неизбежен, също така и да хване топката беше невъзможно

Amateur1878
23.02.2016 22:43

Е точно с Чембърлейн си беше чисто. Това, че двамата се сблъскаха лошата е друг въпрос. Но Масчерано си игра за топката, игра си с топката и се сблъскаха. Неприятно, но чисто. Поне според мен!

Droktar
23.02.2016 22:40

Рефера е адекватен ама тоя жълт картон беше много измислен.

MaLkO_LuD94
23.02.2016 22:43

Реферът си свири каквото вижда направи по 2-3 грешки и в 2-те посоки просто някои хора се презастраховат от евентуална загуба дори с грешен тъч само и само да са ощетени *cigarette*

Amateur1878
23.02.2016 22:39

Иначе да - хубаво първо полувреме, с доста борба по терена. Арсенал впечатляват с представянето си и с това, че се опъват на Барса. Чак да се чуди човек защо са толкова непостоянни във ВЛ.

Daley_Blind
23.02.2016 22:39

До коментар [@comment 1876693] от [@user j_mourinho]:

Или Реал.

Kireto1232
23.02.2016 22:38

Добър мач лошото е че Арсенал изпусна 2 чисти положения ,и си мисля ,че второто може и да нямат такива положения ! Все пак пожелавам късмет на Арсенал *smile*

nom3rcy
23.02.2016 22:38

До коментар [@comment 1876692] от [@user vlatkyn]:

че фала на Меси си го имаше. Айде свали си очилата и гледай по-обективно на нещата

vlatkyn
23.02.2016 22:43

Когато са в ущърб само на един отбор не е нормално.

nom3rcy
23.02.2016 22:42

може и да се бъркам. Не ги помня вече, но съдията си е добре засега. Имаше 1,2 грешки , но не бяха сериозно, нещо нормално за всеки съдия и във всеки мач

vlatkyn
23.02.2016 22:40

бъркаш фала на Коклен с прекия свободен удар

Luxury
23.02.2016 22:35

Арсенал противодейста успешно на Барселона през 1-то полувреме, браво ! Успех през 2-то !

MaLkO_LuD94
23.02.2016 22:34

Слабичко играхме първото полувреме очаквам доста повече 2-рото като се поумоят Арсенал *cigarette*

barca_samuraj
23.02.2016 22:34

До коментар [@comment 1876687] от [@user nom3rcy]:

Те феновете на Арсенал плюха по съдията и 2011 та година, така че сме свикнали.

Luxury
23.02.2016 22:27

До коментар [@comment 1876680] от [@user Danskrastev]:

Изненадан ли си ?

Amateur1878
23.02.2016 22:20

До коментар [@comment 1876674] от [@user barca_samuraj]:

Няма тихо, приятелю. В случаят не ми дреме кой ще победи и загуби, а коментирам като безпристрастен фен.

MaLkO_LuD94
23.02.2016 22:22

Ама разбира се като абсолютно БЕЗПРИСТРАСТЕН коментираш *beer*

Amateur1878
23.02.2016 22:15

Хора, наистина не мога да разбера какво става с това съдийство. Само в рамките на 10сек. не дадоха две нарушеня срещу Арсенал, но на Барса веднага дадоха! Не знам и аз какво става, наистина! Барса в момента, в който легнат и нарушение.

Amateur1878
23.02.2016 22:26

При положение, че и при двата топката не се отклони, заради това прецених. Сиреч, нямаше допир на топката от страна на играч на Барса. Иначе не се вживявам, повярвай ми. Просто ми е чудно. Имаше някакво нарушение срещу Алвеш, което така и не го видях, та прекъснаха устрема на Санчес. Не видях кой върна на Щеген, но не свириха непряк свободен удар. Тези два шпагата... И двата отбора използват ръце, за да вземат предимство, но на Арсенал ги свирят, на Барса не. И това само за едно полувреме. И не ме разбирай погрешно - не съм фен на тези изказвания като УЕФАлона и пр. Пак казвам - просто отбелязвам. По-скоро се възмущавам как може некадърник като Чакър все още да свири толкова големи мачове.

MaLkO_LuD94
23.02.2016 22:21

Не аз не знам как от камерата на покрива прецени от раз че шпагатите не са чисти *beer* Мисля че прекалено много се вживяваш за фен на Юнайтед *cigarette*

Amateur1878
23.02.2016 22:19

Да бе, приятел. Знам, че всичко е точно! Дори ви ощетяват в момента понеже вече спестиха два червени картона за Арсенал *smile*

MaLkO_LuD94
23.02.2016 22:16

От кога на 2 чисти шпагата с които се взема топката е нарушение *wonder*

Amateur1878
23.02.2016 22:12

Трябваше да има непряк свободен удар, според мен.

respect_kn
23.02.2016 22:02

Когато Арсенал играе с 11 човека в защита.

wengerout
23.02.2016 21:53

Ако някой залага онлайн, нека заложи, че Арсенал няма да завършат мача с 11 човека.