Роналдо и Хесе осигуриха комфортна преднина на Реал в Рим (видео)

23:35
Роналдо и Хесе осигуриха комфортна преднина на Реал в Рим (видео)
Рома загуби от Реал Мадрид с 0:2 на стадион "Олимпико" в Рим в първи осминафинален мач от Шампионската лига.

Главен съдия на двубоя бе чехът Павел Краловец.

Преди почивката и двата тима подходиха предпазливо. Залагаше се на продължителни разигравания във фаза атака, темпото не бе високо, а чистите голови положения пред вратите бяха малко.

През втората част вълците погледнаха по-смело към вратата на Навас, но това им коства скъпо.

В 57-та минута Марсело изведе Кристиано Роналдо зад гърба на десния бек на джалоросите Флоренци. На границата на пеналта португалецът финтира елегантно своя персонален пазач, нагласи си топката на удобна позиция за стрелба, след което с мощен удар не остави шансове на Шчесни. При изстрела кълбото рикошира в крака на Флоренци и допълнително заблуди стража на италианския тим.

След този епизод Рома натисна. Спалети пусна в игра Един Джеко и центриранията в наказателното поле на Реал зачестиха. Рядко вратата на Навас обаче бе застрашавана.

В 84-та минута домакините имаха претенции за дузпа, след като Карвахал подсече Флоренци в наказателното поле. Реферът не видя нищо нередно в това и пусна играта да продължи.

Две минути по-късно резервата Хесе Родригес проби през центъра на защитата на Рома и с шут по земя прати топката в долния десен ъгъл на Войчех Шчесни. Така бе оформен и крайният резултат. Реал Мадрид взе комфортен аванс преди реванша на "Бернабеу".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

mitko1010
18.02.2016 13:57

Оставяйте споровете настрана, защото вече те са безсмислени. Мачът мина, Реал Мадрид победи Рома с 2:0. Малко са отборите, които качествено могат да се противпоставят на гранда от Мадрид. Рома не бе един от тях и заради това загуби. Кристиано Роналдо бе много деен и активен през този мач. Всички европейски медии гръмнаха, че той се завръща. Сестра ми, гледайки мача, нарече Раджа Наинголан циркуляр *joking* . Реал Мадрид огъна циркуляра. *cigarette*

simi91
18.02.2016 13:04

Прибирам се от работа вечерта, гледам ще дават Рома и Реал Мадрид и си викам "оха, супер, ще има готин мач"... И в 70 и някоя минута си легнах отегчен до смърт. Дано Реал играят по същия начин в по-голямата част от оставащите им мачове, ще бъде супер. Но пък ми се стори, че те просто не си даваха зор и не им пукаше особено, ако мачът завърши 0:0.
А колкото до Рома... Не знам какво да напиша. Арабите им са страшно зле (фешънчето може би трябва да спре да стои във фризьорския салон повече отколкото на игрището и някой ден (може би) ще стане нещо от него), защитата им не работеше както трябва. Не виждам шанс за тях, никакъв.

Drogba_d
18.02.2016 12:52

Абсолютно всеки отбор има мачове в които са свирили за него и мачове които са свириши против него такава е играта просто не знам защо спорите за глупости...

Daley_Blind
18.02.2016 13:19

В Барса си ги има симулантите, но и Реал не правят изключение.

Drogba_d
18.02.2016 12:49

Ако почна да ти изброявам ситуации в които са подкрепяли барселона трябва да си одделя доста часове

Drogba_d
18.02.2016 12:47

Малко_луд барса са с рекорден брой дузпи половината изпуснати другата половина несъществуващи , отделно всеки ви знае като най подкрепяния отбор в света както и отбора с най много симуланти в света ... А ти ми спориш как не са дали няква дузпичка на рома вече 16часа ?

MaLkO_LuD94
18.02.2016 12:53

Спорим за съвсем различно нещо от дузпата на Рома научи се да четеш *thumb_up* Аз също мога да ти извадя много ситуации в които Барса е порязана също и много в които Реал са бутани и какво *wonder* Не това е темата изобщо не говорим за бутане както вече казах и да я дадат тази дузпа няма да промени нещата говорим за ситуацията с Хамес и по-точно за начинът по който я тълкуват някои фенове на Реал *thumb_up*

sviliev
18.02.2016 11:32

Миналата година победихме Шалке с 2:0 като гост, но помним какво стана на реванша. Дано да не се случи пак, че като знам какъв е манталитетът на испанците, твърде възможно е да се отпуснат на реванша. Успокоение ми дава факта. че и италианците не са много по-различни. Иначе не блестяхме много снощи, но си взехме своето. Нататък обаче ще ни е много трудно, има отбори в по-добра форма от нас, липсва ни постоянство.

Droktar
18.02.2016 11:00

За съжаление доста хора нямат идея за правилата на футбола предимно феновете на Барса.

MaLkO_LuD94
18.02.2016 12:40

Всеки който знае правилата и прочете теориите ти би се скъсал от смях значи няма значение че има засада щом не е свирена значи няма както ти казах със нарушението е същата работа щом не свирено значи няма ПО ТВОЯТА ЛОГИКА която разбира се както видяхме я използваш както на теб ти е УДОБНО *thumb_up*

Droktar
18.02.2016 12:32

Пасивни са за да не падат на нивото ти което и без това е уникално ниско вече гледай си твоя отбор и измислените футболни правила и не се занимавай с Реал Мадрид.

MaLkO_LuD94
18.02.2016 12:22

Това звучи много странно от устата на човек който доказа че не ги знае *cigarette* За съжаление останалите фенове на Реал виждат че не си прав и затова са пасивни а можеше просто да ти го кажат *cigarette*

MU121
18.02.2016 10:57

Съдията ако беше свирил дузпата за Рома трябваше да даде и червен картон, за това може би не я свири.

DuX4o0
18.02.2016 10:27

Според мен е време да въведат видео наблюдение.Техниката е достатъчно напред. *smile*

DuX4o0
18.02.2016 15:38

Хахахаха *smile*

MU121
18.02.2016 10:59

Тези видео наблюдения трябва да ги гледат поне 3 човека, Чакър ако е зад монитора се сещаш какъв ще е резултата.

xienata_14_72
18.02.2016 09:25

Тука има ебати...Гледайте головете и се радвайте че такова изпълнение като на Роналдо не се вижда всеки ден..И съдията квото и да беше свирил Реал взимаха мача..Рома са все още един отбор средняк който има още да се развива за да се бори със тимове като Реал

ibryam93
18.02.2016 08:50

Всичко на една страна : Снощи всякъш гледах пак на 25 годишни рамос и роналдо НАЙ ДОБРИТЕ !!!

lilikoli
18.02.2016 02:53

добър мач,харесаха ми Рома,че не се страхуваха и стана равностоен двубой,слаба атака на Реал тази вечер особенно през 1 полувреме,но пък добри индивидуални изяви при двата гола.Слабо съдийство доста нарушения не бяха отсъдени в полза и на 2та отбора

Droktar
18.02.2016 00:05

Те феновете на Барса дори като бие отбора им гледат повече Реал какво прави и само те ако забелязвате казват че рефера ощетил Рома нищо че Хамес 2 пъти напуска терена заради несвирени нарушения и удари без топка срещу Роналдо бяха подминавани ей така.

MaLkO_LuD94
18.02.2016 00:22

По-скоро казваме че гледате едностранно пристрастно или както щеш го наричай за идентични ситуации при едното казваш има го при другото няма го *thumb_up*

Drogba_d
18.02.2016 00:02

И най накрая доживяхме да сменят роналдо *joking* който е и играч на мача де *wink*

Drogba_d
18.02.2016 00:01

Стига сте говорили глупости съдията беше ужасен но ощети и двата отбора толкова ли мразите реал че изкарвате се тях лошите? А когато се свири против реал никви ви няма ...

barca_samuraj
17.02.2016 23:58

Абе Рома на този етап няма ресурса да се противопостави на Реал. Има един италиански отбор, Юве, другото е пълнеж в момента. Избухването на Роналдо наклони везните, може би някои съдийски решения попречиха на Рома да се отърве с по- малко неблагоприятен резултат. Реал заблуждават с гръмките си победи над Хихон и Ла Коруня, че са силни, но според мен няма голяма промяна от времето на Бенитес, с тази игра тази година няма да играят финал.

ComsteR
18.02.2016 00:16

Роналдо припомни за себе си, и днес и в събота срещу Билбао когато вкара 2 прекрасни гола. Днес също бих казал , че беше играч на мача. Все пак и един много важен за нас играч липсва, Бейл който тамън също беше влезнал в час.

barca_samuraj
18.02.2016 00:09

Не съм очаквал, разбира се. Казвам само, че Роналдо е далече от формата си преди две години. Както и че на този етап не виждам голяма разлика между Реал на Рафа и сегашния отбор.

ComsteR
18.02.2016 00:05

Коментарът ми е до Dontspeak2

ComsteR
18.02.2016 00:04

Кажи ми само, че това в 17-та минута е дузпа за теб, и ще ми стане ясно колко разбираш от футбол.

ComsteR
18.02.2016 00:03

Какво очакваше да минем през Рим с 0:5-6 ли? Най-важното е, че гол не ни вкараха, имаме 90 минути на Бернабеу за да те впечатлят. Аз съм доволен, от играта и резултата.

Dontspeak2
17.02.2016 23:52

Логиката е бетон на феновете на Реал... Само да попитам за опасна игра някой да е чувал?! Точно за оная която едва ли не е отнесе главата на Хамес... Съдията беше надрусан, но това не омаловажава факта че грешеше много повече в полза на Реал...

crip1
17.02.2016 23:47

добър резултат, дузпа няма за мен, не става въпрос за пристрастия.Влизането на Карвахал е без коментар, във всяка друга ситуация това е дузпа, НО топката отива директно в Навас без никакъв шанс да бъде застигната и да се стигне до голов удар и според мен точно това накара съдията да не отсъди.Много добър поглед.

Droktar
17.02.2016 23:44

На Рома последните им 20 минути бяха трагични добре че Роналдо и Хамес не можаха да нацелят вратата.

ComsteR
17.02.2016 23:44

Рефера беше под всякаква критика, Хамес трябваше да умре за да му се извади на тоя червеният? Манолас хубав лакет прасна на Роналдо, дузпата срещу Роналдо също беше явна, шокиран съм, чиста дузпа и за Рома подмина.

RMRM7
17.02.2016 23:41

До коментар [@comment 1875246] от [@user Dontspeak2]:

Реал Мадрид е по силният отбор,точка

Drogba_d
17.02.2016 23:39

Само аз ли си мисля че ковачич е по добрия вариант от иско ... Испанеца задържа топката пп 899 минути и като цяло нищо не прави докато ковачич е доста бърз и експлозивен и раздвижи доста нещата

methazoid
17.02.2016 23:37

Нещо Модрич ми се изгуби тоя мач, иначе по мача Рома са слаби, просто не виждам как ще се противопоставят на Реал.

Droktar
17.02.2016 23:34

И срещу Роналдо имаше удар с ръка в лицето дори нарушение нямаше.

danialves2
17.02.2016 23:33

Два страхотни гола. Бих казал честито класиране на Реал за 1/4 финалите. Не мисля, че ще има драма като с Шалке. *smile*

biserms
17.02.2016 23:32

А и се чудя тоя Джеко как го търпят в Рома, няма такъв дървар, а Спалети извади Фараончето заради него и точно след кат влезе изпусна най-чистото положение за Рома в мача.

biserms
17.02.2016 23:31

Тънки моменти решават мачовете някой път. Точно след спестения авантаж, когато Салах се откъсваше сам в половината на Реал падна 2ри гол. Подпряха си ги съдиите няма кво да си кривим душите.

LosBlancos7
19.02.2016 04:17

Да,ясно ми е че на Бернабеу няма какво да направят,но просто смятам,че макар и с доста мързелива игра заслужавахме победата и имаше едно дърпане/бутане срещу Роналдо което даже Смукачев който е върл хейтър на Реал и Роналдо,каза че според него има дузпа и според мен също можеше да се свири,а тя даже мисля че беше 1вото полувреме.Отделно за тая засада на Хамес която не е сигурно че е засада,ония можеше да му разпори главата с тая бутонка,а даже и картон не получи...дали има или няма засада няма значение,не можеш да си позволяваш да риташ някой в главата,има други начини да се отнеме топката.

biserms
18.02.2016 09:05

Пич не съм хейтър просто отчитам квото съм видял. В тоя мач си бях напълно неутрален, така че ми е все тая кой ще продължи *wink* Даже и преди мача казах, че не вярвам Рома да ви отстрани - дори да им бяха дали дузпата и авантажа и да ви бяха били 2:1 на Бернабеу щяхте поне 3ка да им пишете така че не мисля, че е от кой знае какво значение.

LosBlancos7
18.02.2016 03:56

Да бе,то всчки тука дребни хейтърчета всеки път едно и също мрънкате...Даже не знам какво правите в темите на Реал,при положение че не ви засягат вас и вашите отбори....

sundza
17.02.2016 23:38

Прав си, но признай, че Салах се откъсна няколко пъти тая вечер и...?! Колкото и да им се иска на много хора само със Салах няма как да стане.

RMRM7
17.02.2016 23:33

Влизането на Карвахал не попречи на футболиста да отиграе ситуацията-да бие в аут,в моментът на влизане топката беше почти в аут, такива дузпи не се дават, ако не беше я отиграл тогава вече е наказателен удар, малко по различно е когато е в наказателното,затова усхокойте топката и не говорете наизуст всички

Droktar
17.02.2016 23:31

Уникално слаб рефер имаше чисти дузпи за Реал и Рома и червен картон за удара в главата на Хамес. Реал беше по - ощетен от Рома като цяло.

MaLkO_LuD94
18.02.2016 09:19

Точно на това им се смея но някои хора или не разбират от футбол или се правят на тъпи *cigarette*

lilikoli
18.02.2016 03:07

Може да е имало засада но щом не е маркирана играта продължава и след това има нарушение за червен картон това че рефера е пиян не значи че няма. Може да е имало нарушение за червен картон,но щом не е маркирано играта продължава *lol**lol**lol* харесва ми логиката на някои хора тук *joking*

ComsteR
18.02.2016 00:10

22 минута нарушение на Ванкур срещу Роналдо- контакт безспорен, симулация няма.

ComsteR
17.02.2016 23:58

Казах ти, повтарят мача ако искаш ще останем да коментираме ситуациите.

ComsteR
17.02.2016 23:58

Я си пусни Ринг и изгледай мача пак, защото Шарауйто трябваше да получи картон още в 10-тата минута.

Dontspeak2
17.02.2016 23:57

При ритник в гърдите надали ще падне така, ама логиката ви тая вечер пръска *lol*

MaLkO_LuD94
17.02.2016 23:57

Ок за дузпата ме интересуваше *thumb_up* Не не бяха 8 но често си политаше но няма значение друго коментираме *thumb_up*

ComsteR
17.02.2016 23:55

Дузпа си имаше, второто имаше дузпа и за нас, ритник в гърдите на Роналдо, тея 8 симулации ги видя в мача с Хихон предполагам.

Dontspeak2
17.02.2016 23:54

Питай ги ситуацията през първото полувреме в която Карвахал искаше да свали тениската на Шарауи още преди края на мача *lol*

methazoid
17.02.2016 23:53

Имаше ритник в гърдите на Роналдо, както и дузпа за Рома, така че общо взето положението е танто за танто.

MaLkO_LuD94
17.02.2016 23:50

8 симулации не ги ли видя ? И аз не видях да има ритник в гърдите а и коментираме друга ситуация *thumb_up* А дузпа за Рома трябваше ли да има само това ми кажи ??

MaLkO_LuD94
17.02.2016 23:49

Гледате както ви е удобно значи че има 2 метра засада няма значение важното е че има фаул евала *beer* Няма какво да коментирам аз мача си го хванах парите си ги взех вие си наглейте *thumb_up*

ComsteR
17.02.2016 23:47

Какво от това, че е имало засада? Ако беше маркирана нямаше да се стигне до удара в главата на Хамес. Дай са като е имало засада да го убие и да го подмине рефера?Ритника в гърдите на Роналдо не го видя? или на Манолас лакътя.

Droktar
17.02.2016 23:46

Нагъл си ти че не знаеш правилата на футбола а пишеш няма смисал да споря с теб отностно съдийство то за феновете на Барса и без това не съществува.

MaLkO_LuD94
17.02.2016 23:44

Ами от гледната точка на рефера няма и нарушение и играта си върви *wink* Наглееш много има засада не маркирана и там приключват спорните положения при тази атака *thumb_up*

Droktar
17.02.2016 23:41

Има засада НО след като не е маркирана от гледна точка на рефера НЯМА засада следователно играта продължава и в това продължение има брутално нарушение за червен картон. Засада няма маркирана и играта си върви.

MaLkO_LuD94
17.02.2016 23:36

Може и да е имало но щом не е маркирано значи НЯМА твоята логика следователно реферът е трезвен *beer*

Droktar
17.02.2016 23:34

Може да е имало засада но щом не е маркирана играта продължава и след това има нарушение за червен картон това че рефера е пиян не значи че няма.

MaLkO_LuD94
17.02.2016 23:32

При положението с Хамес имаше 2 метра засада която ако беше маркирана изобщо нямаше да се стигне до там *thumb_up*

Dontspeak2
17.02.2016 23:32

А засадата в ситуацията с Хамес?! Или тя не е фактор?!

biserms
17.02.2016 23:26

Честно казано не очаквах такова представяне от Рома. Играха много добре и само малшанса ги лиши от поне 1 гол. Явно един миг на гениалност от Роналдо ще реши мача. Но на Реал ще им е много трудно напред в турнира.

RMRM7
17.02.2016 23:25

Няма дузпа понеже играчът на Рома вече отигра ситуацията и допката беше почти в аут и в моментът в който Карвахал го събори,тоест и с това влизани и без него нямаше да има никакъв гол

Dontspeak2
17.02.2016 23:32

Е как няма да ги биете, съдията днеска се почуди как да ви бутне...

MaLkO_LuD94
17.02.2016 23:31

Дузпата си е 100% като цяло доста неадекватно съдийство но едва ли щеше да промени нещо дори да я бяха дали както казах вече тази Рома не може да спре Реал

RMRM7
17.02.2016 23:31

Няма причина да гонят никой и така си ги бием

Dontspeak2
17.02.2016 23:29

Не се обяснявай, че ако одеве беше изгонил играча на Рома, сигурно щеше да е справедливо според теб...

Notlike
17.02.2016 23:23

Хехехе, тея Реал какво бутане, какво нещо, просто... оная засада, влизането на Варан в опорния, ами тази дузпа - просто нямам думи. Не съм фен на Барса, фен съм на футбола, ама тва е просто..

sundza
17.02.2016 23:28

Брат, и аз не съм фен на Барса, ама не съм съгласен. Какво бутане, коя засада, щото имаше или нямаше няколко и то в двете посоки. Слабо съдийство като цяло. Айде и Хесе казва край.

ivanrealmadrid1
17.02.2016 23:25

съдийските грешки не са бутане приятел, имаше неотсъждания и за Реал

MaLkO_LuD94
17.02.2016 23:20

Скъса се да се хвърля цял мач как не му писна не знам *joking*

sundza
17.02.2016 23:03

Опаааааа, къде ст уимляни?! Няма да е 5:0, явно ще е на 1. То и това не е сигурно.

catalan
17.02.2016 23:01

слаб мач като цяло, Реал ще продължат най-вероятно,ама нататък не ги виждам,ако им се падне по-силен отбор, слабички са този сезон,не случайно Барселона ги размаза с 4 гола

sundza
17.02.2016 23:04

Браво на Барселона!

blq
17.02.2016 22:48

Очаквам все пак Реал Мадрид да вземе мача!

sviliev
17.02.2016 22:38

Чудех се до последно дали да гледам мача, тъй като още ми е много мъчно мъчно за Трифон Иванов, съжалявам, че го намесвам, но той го заслужава. Особено след кадрите, които видях днес - това да видиш Стоичков в такова емоционално състояние е нещо...нямам думи, за това оставам многоточие. Такива хора се раждат веднъж на 100 години. От любов към футбола реших да гледам мача в Рим, надявайки се на зрелище. Такова обаче не видях през първото полувреме. Реал има леко превъзходство, но липсва завършващия пас, тъй като не влагаме достатъчно фантазия в играта. Жалко, че не влезе падащият лист на Марслео, бе нещо красиво, нещо стойностно. Браво на Варан за намесата в края на полувремето, това бе в стил ''Трифон Иванов''.

sundza
17.02.2016 22:55

Изключително отиграване - и пас, и изстрел. Сега, говорим за слабо полувреме на Реал, но исках да чуя тези, които преди мача се деряха, че Уома ще ни отстранява, надиграва, 5:0! и т.н. Може би след мача ще се явят. Ако претендент - отстраняващите вземат, че вкарат 5 през второто, де

crip1
17.02.2016 22:37

Прекалено предсказуем е повечето пъти

El_Capitan
17.02.2016 22:36

Много слабо полувреме за Реал. Рома изглеждаха доста по-добре на контри. Реал владее топката но незнае какво да прави с нея освен центрирания. Много грешни пасове и необяснимо напрежение в отбора на този етап от ШЛ.

crip1
17.02.2016 22:36

Хич не ми харесва играта, иска ми се да видим без Кристиано някой мач, нещо много слабо ми играе, бавен е, грешни пасове, слаб мерник.

123321
17.02.2016 22:34

Доста слабо първо полувреме.Много грешни пасове и играхме без почти никаква скорост в атака.Дано второто се подобрим.

Dontspeak2
17.02.2016 22:06

Тези допълнителни съдии за никакъв ... не стават... Карвахал почти взе тениската на Шарауи и никаква реакция..

RMRM7
17.02.2016 22:22

През следващия сезон в Бундеслигата ще въведат видео повторения само за един съдия,който ще следи мача в съблекалнят и всеки път когато има спорна ситуация ще съобщава това на главния рефер

MaLkO_LuD94
17.02.2016 21:22

0-2 или 1-2 мисля Рома постигнаха няколко победи но 3 от тях бяха срещу 17-тия 18-тия и 19-тия така че да не се залъгваме не могат да спрат Реал дори няма и да са близко и ако случайно в първият мач измъкнат нещо от сорта 1-1 то в реванша поне 3 гола не им мърдат *thumb_up*