Де Хеа изпуснал офертата на живота си

19:09
Де Хеа изпуснал офертата на живота си
Вратарят на Манчестър Юнайтед Давид де Хеа е щял да получи 66,7 милиона паунда, ако трансферът му в Реал Мадрид в края на август се бе осъществил, съобщава сайтът "Football Leaks", който публикува тайни документи от футболния свят.
 
Преминаването на испанския национал на "Сантяго Бернабеу" пропадна, тъй като от Кралския клуб се забавиха с документацията и пропуснаха крайния срок. 
 
Според информацията на "Football Leaks" Де Хеа е щял да получи 8,4 милиона паунда още при подписването на договора с мадридчани, а заплата му е щяла да бъде 9 милиона на година, в продължение на 6 години. 
 
Впоследствие вратарят подписа нов 4-годишен договор с Манчестър Юнайтед, като според медиите на Острова получава по 200 хиляди паунда на седмица. До момента от двата клуба отказват да коментират твърденията на "Football Leaks". 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

mitko1010
10.02.2016 20:52

Изпуснал.. Минало време. Сега си имаме Навас, който прогресира.

levskirealfen
10.02.2016 11:14

Самият факт, че играчи като Роналдо, Ван Нистълрой и Бекъм, които бяха най-добрите играчи на Юнайтед в епохите си, говори за това, че Реал е една крачка нагоре в кариерите им! Защо не отидоха в друб отбор, а точно в Реал? Защото след Манчестър само Реал и Барса е следващата крачка! Случайте в които играч, който си е тръгнал от Реал и Барса и е вдигнал нивото си са много малко и се броят на пръсти! Робен, Снайдер и Санчес и дотам! Това само говори колко над останалите клубова са Реал и Барса! Една равносметка показва, че играчи, който в Ла лига играят за отбори далеч под нивото на Реал и Барса, например Мата, Д. Силва, Диего Коща, Негредо и резерви в отборите на Барса и Реал (най-пресен пример Фабрегас и Санчес) стават звезди на отбори от Висшата лига!

ReDeViL666
10.02.2016 01:00

Ревахте ли като не го взехте , а ревахте ли? Гледайте си във вашата паница и стига посягайте към нашата и то към сочните мръвки! Който вярва на всичките тия спекулации , които пратиха целите отбори на Байерн, Реал и Барса в Юнайтед е пълен ИДИОТ! Всички медии спекулират най - много с Юнайтед, защото са най - големият отбор и защото имат най - много фенове в света. 97% от това което пишат са пълни измишльотини, които са подхвърлени от знайни и незнайни футболисти и агенти, които целят да си вдигнат АКЦИИТЕ!

pesholudiq
09.02.2016 23:41

Тия Реал друго освен пари не могат да предложат на играчите ..

KMFDM
09.02.2016 23:18

Дано и повече да не го потърсят защото Кейлор Навас пази страхотно ,а Де Хеа вече се превърна в посредствен вратар и го разбирам ,защото играе в отбор без амбиции.

ziLonG
09.02.2016 23:31

Де Хеа се превърнал в посредствен вратар *lol* *lol* *lol* *lol* GoodOne

united_direct
09.02.2016 21:31

В момента според мен :
1. Де Хеа
2. Нойер
3. Куртоа
4. Чех
5. Буфон

Лично мнение*joking*

vlatkyn
09.02.2016 20:54

Де Хеа е испанец и е родом от Мадрид бе тиквеници.

Bilyan86
09.02.2016 20:17

Томна е информацията , 66 мил. е общия сбор за 6-те год и парите при подписването

biancorosso
09.02.2016 19:57

Нещо или аз не мога да разбера или информацията ви не е като хората. Щял да получава в Реал по 9млн. на сезон и това виждаш ли е "офертата на живота му", а в Юнайтед взимал по 200 000 на седмица, което прави 9.6млн. и то ПАУНДА не година ... Еми ?!?

Amateur1878
10.02.2016 10:53

Не съм съгласен, приятелю. В случаят се говори само и единствено за финансовите измерения на договор. Заради това и коментираме финансовите параметри. Колкото до гарантираното му място в националният - то все едно, че не е гарантирано и сега. Играе редовно в голям отбор и пази повече от добре. Дори може да се каже, че при нас блести с повече умения понеже другите отбори във ВЛ не излизат със свалени гащи срещу топ-отборите на първенството. Докато при вас ще си бърка в носа 90 минути срещу другите отбори и ще има работа в мачовете срещу Барса. За ШЛ - Юнайтед и този сезон игра в ШЛ. Следващият също може би ще играе (ще видим). Но много играчи вече са го доказвали, че отиват в други отбори дори и да не играят в ШЛ. Не е най-важното дали играеш 12 мача повече на сезон, а по-важното е къде играеш всяка седмица. Правилно, в Мадрид се връща. Това е единственото, за което може да се каже, че има резон. Но нима ще ми кажеш, че още в школата на Атлетико си е мечтаел да играе за Реал Мадрид? Или пък в първите си години в първият отбор на Атлетико в мачовете срещу Реал е бленувал как ще пази от другата страна на терена? *smile* Не мисля! Играенето още дълги години и след договора - в Юнайтед също ще играе. Разбира се, ако тръгне да преподписва. Но дори и при вас не се знае дали ще иска да остане след тези 6 години (евентуални де). Като допусне 2-3 гола от Леванте и Ейбар и ще започнат да го освиркват феновете ви. Не на всеки се харесва това. Така че, нещата, които си написал са доста субективни. Именно заради това хората пишат и за цифри - тях няма как човек да ги оспори *smile* А определено, ако беше подписал с вас щеше да получи повече пари. Така или иначе не му се губят. Ако реши да ходи при вас след като ви падне забраната, плащате 30-40млн. паунда и е ваш *smile* Дотогава ще сме намерили друг вратар, убеден съм. Показвали сме го не един път, че не сме зависими от един играч. Вие сте тези *smile*

ComsteR
10.02.2016 00:38

Не офертата на живота му е защото, отива в родината си, гарантира си титулярно място в националния, ще пази също за велик отбор, отбор който играе в ШЛ и ще пази доста над тези години в договора. Е кажи ми, кое е офертата на живота на даден футболист?

kiril_kovachev
09.02.2016 23:46

Братле, Де Хеа тея сметки не мое ги направи никогиш според мен *joking**joking* шегата на страна, Де Хеа е супер вратар, ако порасне малко на акъл може да стане икона на МЮ и да пази 15-20 години за тях.

Amateur1878
09.02.2016 22:11

"Офертата на живота" му е понеже са щели да му дадат 8.4 млн. паунда ей така, при подписването, за добре дошъл. Иначе е ясно, че заплатата му при нас е по-висока от тази, която Реал са го офертирали. Но дори и с тези 600 000 паунда на година повече при нас, те не могат да компенсират бонуса му от 8.4 млн. паунда (разлика от близо 6 млн. пауда). Аз поне така разбирам нещата.

Man7united
09.02.2016 21:05

Ами това за заплатата е по новия му договор, който подписа след като с Реал не стана сделката. Всичко е 6

Man7united
09.02.2016 19:55

Кралския балет няма всеки път да намазва звезди от Юнайтед, я. Да се оправят сами.

Amateur1878
10.02.2016 12:30

Абсолютно се съгласявам с това, че имаше шанс Де Хеа да ни напусне във ваша посока. Аз лично за това не си правя илюзии. Дори не си правя илюзии, че тази възможност е изчезнала. Но поне хубавото е, че отново ще ви изцоцаме, а няма да го губим за 15млн. паунда. Както казах, не ме притеснява това, че ще ни напусне. Друг ще намерим. И други ключови играчи е трябвало да заменяме през годините и сме го правили. И Роналдо "преживяхме", та и титли печелихме, и финал играхме без него. Но ако ще ходи Де Хеа при вас, поне да му вземем хубава сумичка. Колкото до Мората - ами, гледам, че за 4 години е записал сумарно минути като за 17 мача. Не мисля, че това е даване на предостатъчно шансове, но както и да е. В тези мачове е вкарал 11 гола и е направил 6 асистенции. Горе долу така излиза, че средно във всеки мач е бил замесен по някакъв начин в един гол. Не е зле според мен! Гледал съм му (може би) повечето от мачовете с негово участие при вас и именно тогава ме впечатли. Не говоря за Юве и головете му срещу вас. Никога не си градя мнението за играч от моментни проблясъци или от клипчета в ЮТуб. Не говорим и за доказан играч, а именно за играч, който с още малко оформяне да се превърне в добър голаджия, за който да не си дал 50млн. паунда. Разбира се, сравнено с Бензема не може да се сравни, но в крайна сметка нали това ви беше (а и може би все още е?) проблема - че нямате друг нападател? Бензема като се контузи и се посирате от страх и пак заговаряте за това, че нямате заместник. И отново казвам - аз не твърдя, че Мората, едва ли не, е мега-звездата и мега-силата и Бензема е трябвало да седне на скамейката и край! Просто, перфектен беше за отбор, който е свикнал да прави талантливите играчи в супер играчи. Отбор, който не е свикнал да купува много. Отбор като нашият. За съжаление, и отбор като Ювентус. Но и на Марсиал съм доволен, макар че струваше греховни пари *smile*

LosBlancos7
10.02.2016 12:02

Само като видях какво си написал,че на Мората не му се е дало шанс в Реал и вече спря да ме интересува какво си писал.На Мората му се дадоха доста шансове в които можеше да покаже,че може да е конкуренция на Бензема,но не ги оправда.Това,че вкара на Реал 2 гола на 3 метра от вратата не ми променя мнението за него,още повече да говорим за 2 мача в които Господ пазеше жабарите и от 40 удара вкарахме 2 гола в 2та мача...И сега да дойде пак няма да е по-добър от Бензема който от началото на този сезон е в извънземна форма.Няма да споря за трансферите,друга песен щяхте да пеете ако бяхте взели част от тези играчи и да колкото и да ти е трудно да повярваш при несъгласие на Рамос за новия договор отиваше в Юнайтед.

LosBlancos7
10.02.2016 11:55

Е да, те и Реал не искаха Де Хеа,нали ...лесно е да се каже когато нещо не се е получило,но това са фактите.Както Рамос можеше да отиде в Юнайтед,така и Де хеа можеше да отиде в Реал.Мен ми е пределно ясно защо беше цялата работа и беше прав да ги прави тези неща,но да кажеш,че реална заплаха не е имало за трансфер са глупости...На медийте не вярвам,но нещо като ти е всеки ден в лицето има доза истина,както беше и за Ди Мария,който след известно време спекулации накрая беше продаден точно където казваха,че ще отиде.От изредените имена единствено за Роналдо съм съгласен и донякъде за Нистелрой.Бекъм беше посредствен отвсякъде и беше дал най-доброто от себе си преди да дойде в Реал където главно парите го интересуваха.А до онзи измислен фен на Челси ще кажа,че Реал могат толкова много неща да предложат на един играч колкото фенките на Челски не могат да си представят и ми е чудно отбор на 10 години какво може да предложи освен пари във вашия случай... ?!

Amateur1878
10.02.2016 10:59

Говориш да не се изразяват хората неподготвени, но ти реално пишеш за новини от Сън, Мирър, Марка и Дейли Мейл. Браво бе, юнак! Два играча сме искали на Реал - Ди Мария (при Ван Гаал) и Коентрао (при Мойс). Единият го взехме, за другият се врътнахте (отново) в буквално последният момент понеже не успяхте да привлечете някакъв си играч (забравих му името). Всичките други писания за Бензема, Роналдо, Рамос Бейл, Карвахал, Модрич, Варан, Касияс и кой ли не са писаници на журналисти, на които вярват шараните! Дори по едно време се появи "новина", че сме искали и Пепе! Простотии. А ако ти наистина вярваш на тези неща, то това не говори добре за теб. Аз лично исках един играч страшно много от Реал - Мората! Младо и перспективно момче с много умения. Разбира се, не му дадохте капчица шанс. Този играч го исках много, но явно нашите хора не го искаха, та Юве нацелиха десятката с него.

Salient
10.02.2016 01:52

Честно казано за Рамос си спомням, че от BBC бяха писали за някаква оферта, но и да е имало такава, тя е била заради ситуацията му с договора, въпреки че на всеки нормален човек му беше ясно, че това никога нямаше да се случи.

ComsteR
10.02.2016 00:50

Кой произведе манасенасири ми кажи само? Имена на играчи излезли от школата на Реал са десетки, едни от най-запомнящите са , Камбиасо,Бутрагеньо,Раул,Касияс,Гути,Карвахал,Мата,Санчиз,Дел Боске и Солдадо. Има и такива които играят в градският съперник, което говори достатъчно за Ла Фабрика.

ComsteR
10.02.2016 00:41

Нали знаеш, че вие нямате качествен защитник от 2 години? Оферта за него е имало, и на всеки му е ясно.

Salient
09.02.2016 22:46

Толкова и са го искали Рамос от Юнайтед. Просто на Серхито му се стори вече малка надницата и реши да използва Юнайтед за да си укрепи позициите, щото чичко Перес се дърпаше за повече. За Бейл само една оферта е имало и тя беше докато още беше в Тотнъм, всичко останало са медийни глупости. За Бензема също глупости, да не говорим, че беше далеч по-свързан с Арсенал. За Йозил специално нямам никакъв спомен, но се съмнявам да е било някакво сериозно.

Man7united
09.02.2016 22:36

Излез от филма, тук броим само трансферите, които са станали, а те са Ди Мария.. Твой е проблема, че вярваш на медиите, според мен Юнайтед никога не е искал Бейл или Йозил. Роналдо, Рууд Ван Нистелрой, Бекъм.. вземи тея имена. Можеше просто да си го признаеш, а не да се правиш на оригинален.

LosBlancos7
09.02.2016 22:23

Да нали, както червения манафчестър се нареди на опашката веднага за Ди Мария,а и за Йозил се опита...А това лято като искахd да привлекат Рамос!?Ами за Бензема колко пъти се писа...Недей се изказва неподготвен,че само показваш че не се различаваш от другите "фенки" наоколо.А за малко да забравя Бейл,който не спирате да го преследвате,но човека и без това не би отишъл в потъващ кораб,сам си го каза.

Daley_Blind
09.02.2016 22:20

Точно!


09.02.2016 21:22

Школата на Реал е направила и продължава да прави достатъчно много световно известни играчи. Вместо "да ревеш на чужди гробища" се замисли дали вие сте произвели и половината от това, което Реал е произвел и защо сте в това плачевно състояние и с вас се гаврят селски отбори като Сасуоло, Емполи, Удинезе, а ако скоро въобще се върнете в евротурнирите, ще сте непоставени поради липсата на коефициент. За другия ти отбор Сити пък да не говорим. Там всичко е изкуствено и благодарение на каприза на шейха, дори в нарушение на ФФП, но странно защо уефа се прави че не забелязва машинациите на Сити защото е интересно как ще хвърлят 300 и повече милиони за селекция при положение че нямат приходите на Реал, барса, Байерн и т.н., нито пък са продали скъпо някой техен играч за да се вместят във ФФП.

AC_Milan_92_45
09.02.2016 20:26

Ехеее, как бе Реал да си правят сами звезди.... ти си луд бре