Моуриньо прие предложението на Ман Юнайтед

10:55
Моуриньо прие предложението на Ман Юнайтед
Жозе Моуриньо ще замени Луис ван Гаал начело на Манчестър Юнайтед от следващото лято, гръмнаха медиите на Острова.
 
Късно снощи доскорошният наставник на Челси е казал "да" на предложението на червените дяволи. За новината съобщи и репортерът на "Sky Sports Italia" Алесандро Алчато, който написа в социалната мрежа "Twitter", че Специалния и Манчестър Юнайтед са много близо до споразумение. Италианецът също така допълни, че това ще означава нов сблъсък между португалеца и Пеп Гуардиола. От лятото настоящият наставник на Байерн Мюнхен, че ще поеме градския съперник на Юнайтед – Манчестър Сити.
 
Що се отнася до въпроса дали Ван Гаал ще бъде освободен предсрочно или ще продължи да води отбора до края на сезона, по всичко изглежда, че холандският специалист ще изпълни договора си Юнайтед и ще си тръгне сам през лятото. 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

vargala1313
05.02.2016 11:58

Аз вярвам че точно Моу е правилният човек (И Гигс да беше пак щеше да се радвам) Това е човекът който ще ни върне там където ни е мястото. Не виждате ли че той отдавна си мечтае да е мениджър на Юнайтед.

Bitten
05.02.2016 19:01

Ох, моля ти се. Глупости. Преди челси да му бие шута той каза, че никога не би си тръгнал от челси ако зависеше от него и никога не би поел друг отбор в англия освен тях. И после те го изгониха като мръсно коте и тия думи се забравиха. Така че за мечти не ми говори *lol*

Amateur1878
05.02.2016 14:44

Въпрос: защо не дойде след отказването на САФ? Защо не дойде след уволняването на Мойс? В рамките на две поредни години, мечтата му можеше да се сбъдне на два пъти. Нали Гуардиола и той много иска в Юнайтед!? Е ето - защо не избра Юнайтед за следващият сезон, а избра Сити? Клоп и той можеше да изчака още един сезон и да дойде при нас. Всички големи имена се правеха и се правят на големи смелчаци, но като се заговори за реално поемане и започнаха да измислят оправдания.

GUNFIGHTER
05.02.2016 02:34

От следващия сезон ВЛ ще е много интересно първенство, то и сега е интересно, но от другия сезон ще е най-силното според мен.*smile*

CFC_H_A_Z_A_R_D
05.02.2016 03:22

Че то сега не ли???

Bitten
05.02.2016 02:05

Който каквото иска да говори, за мен пътя към връщането на МЮ към върха трябва да мине през връщането първо към корените ни. И човека който ще го направи не е Мяу.. Човека е Гигси.

Bitten
05.02.2016 10:56

Именно. Не е гаранция дали ще му се получи на Гигси, но ти сам си даде отговора. В днешно време " ако даден мениджър не пасне на отбора винаги може да се уволни." Айде тогава да не си правим експерименти с Мяуриньо, а да си ги направим с Гигси, може ли? Защо да взимаме треньор който загуби последната си работа и срина отбора от шампион до 15 позиция? (да знам, знам, имате си извинения за това, но това са фактите, пък защо и как и друг въпрос) Какво пречи да се даде 1 сезон на Гигс? Нека да пробва. 'Големи' треньори са най-НАЙ- голямата грешка която МЮ може да направи. МЮ е институция, не е отбор, а големите, именитите треньори променят отбора според техните си виждания. На нас ни трябва човек който да дойде и да води отбора такъв какъвто винаги е бил, а не да го променя. Мойс имаше 'философия', Ван Мангал има 'философия'. Мяу пък е 'специален'. Не ми трабват такива. Искаме си Гигс.

Amateur1878
05.02.2016 10:23

Приятел, на Мойс просто не му дадоха парите. Не е до това, че класните играчи не искали да играят при него. Виж Мата - класен играч, доказан играч, идващ от голям отбор, от английски отбор, та дори и през зимата. Не беше въпроса до това, че класните играчи не искали да играят за него. Просто не му дадоха неговите 150млн. паунда на сезон, за да си направи трансферите. Не му дадоха 80млн. евро за неговият "Ди Мария". Това беше проблема при него. Не беше казано да са някакви големи имена. Видяхме ги големците миналият сезон - и двамата вече не са при нас и бяха засенчени от 20-21 годишни момчета за по 2-3 млн. паунда. Единият отново е скамейка в Челси, другият се правеше на мъж в Реал пред испанските колчета, дойде в Англия, всички се изгавриха с него и отиде да се прави на мъж пред френските аматьори и то в единственият читав отбор там. Винаги съм го твърдял и ще продължавам да го твърдя: на нас ни трябва точният треньор с точните играчи. Този треньор не е задължително да е мега-доказаното име и тези играчи не е задъжлително да бъдат мега-доказаните. Мойс, според мен, беше възможно най-точният. Но с 60млн. паунда няма как да се подмени повече от половин отбор. Не и за един сезон. Друг... не се сещам. МНого ми се иска да е британски треньор. Но започнем ли и ние да сменяме треньорите през 2-3 сезона - нищо добро не ни очаква, помни ми думите. За Гигс съм съгласен с теб, че му раничко и изобщо не е гаранция дали ще сполучи. Но ако го назначат съм готов да му гласувам дълго време доверие, независимо от резултатите.

darkway
05.02.2016 08:59

Харесвам и уважавам Гигс като личност и футболист наша легенда и т.н, но до тук като мениджър никой не знае дали ще се справи. Не е и гаранция а точно обратното като си бил успешен футболист да станеш и такъв мениджър. То ако е такава логиката в момента Зидан трябва да е най добрият мениджър защото не виждам по успешен футболист който в момента е мениджър на даден отбор или помощник дори от него. Аз лично не харесвам Ван Гал и за мен е по-добре да се махне, ако се замисля за разликата от него и Мойс може би ако на последният се беше дала същата сума за трансфери може би щеше да е поне на нивото на Ван Гал, но тогава друг може би е бил фактора че никоя звезда не е искала да играе под негово ръководство. Хубавото в случая е че ако дойде Моу при нас и видим същият успешен мениджър който е бил през годините със сигурност ще се задържи по-дълго при нас, защото може би сме единственият отбор който дава такъв кардбланш на мениджърите си (до някъде и ливърпул бих сложил). И както се каза по долу в коментарите ако даден мениджър не пасне на отбора винаги може да се уволни. По лошо е да виждаш че нищо няма как да се промени и да държиш този човек на поста му. GGMU!

CFC_H_A_Z_A_R_D
05.02.2016 00:34

Дори да отиде там аз му прощавам защото е дал прекалено много на Челси,за да бъде мразен.

sundza
04.02.2016 21:30

Квото и да се лаете човека си е треньор и където е отишъл се е доказал и който твърди обратното просто нищо , ама грам нищо не разбира от футбола. На него му трябва отбор с богати собственици и футболисти ,които да го слушат. В МЮ има и от двете и го усещам как вече потрива ръце в смисъла на " ей сега ше видите вие". Успех на Моу, където и да иде емоциите са гарантирани.

vargala1313
04.02.2016 20:25

Със тренъори като Клоп, Гуардиола, Моуринъо,Венгер (челси също ще вземат голям тренъор)...С тези тренъори и с парите които стоят зад тези отбори: Бъдеще сигурни че английските отбори отново ще доминират във ШЛ!!!!! Това е неизбежно. Да в момента Барса мачкат всичко живо, но не забравяите че Меси по-млад няма да става!!!

CFC_H_A_Z_A_R_D
05.02.2016 00:36

Аз последният път когато наистина ми беше интересна беше сезон 2011-2012 не защото я спечелихме,а защото имаше много както ти го каза атрактивни мачове.

fivooo
04.02.2016 22:02

И да доминират и да не доминират - ШЛ отдавна не е атрактивен турнир.

Rasho79
04.02.2016 19:12

Очертава се много луд сезон 2016-17 г. остава остава само Конте и Чоло да дойдат в Англия и може да се очаква пълна лудница!

Amateur1878
04.02.2016 19:51

Е то точно това е - че като се насъбере плеяда от треньори и играчи, позициите на английските отбори в Европа няма да се възвърне понеже всичко ще отива във ВЛ и местните купи. Представи си какво е: Хидинк (или Симеоне при вас), Клоп, Пеп, Венгер, Моуриньо (или Ван Гаал), Раниери. Мармалад голям във ВЛ *smile*

CFCLondon
04.02.2016 19:14

Цяла плеяда от класни треньори се събра за да върне позициите на британските отбори в Европа. Дано сполучат.

Daley_Blind
04.02.2016 18:26

Откъдето и да го погледнеш, по-добре Моуриньо пред Ван Мангал!

darklight
04.02.2016 18:43

Абе то беше и по-добре Ван Гал отколкото Мойс преди, нали?

Uigtfri
04.02.2016 18:20

С5циалният в Юнайтед? Да не дава Господ. Но от Глейзърите, за съжаление, абсолютно всичко може да се очаква. Видят ли, че липсват титли и купи, като нищо ще му бият камшика на Ван Гаал след края на сезона. Все пак има и две благоприятни новини - някои от футболистите ни не харесват Преводача (ако съдим по плъзналите слухове в медиите), а Гигс очевидно също не го одобрява много много. Надявам се тези факти да наклонят везните в полза на Ван Гаал и човекът да си изкара контракта до 2017 г., защото поеме ли ни друг треньор, положението ще стане пагубно. Разбира се, вероятно е имало играчи в отбора, които не са обожавали особено много и Ван Гаал, но това недолюбване се дължеше най-вече на изключително изцеждащите методи на холандеца. В пресата преди няколко седмици обаче се появи статия, в която пишеше, че Ван Гаал е клекнал пред цялото това мрънкане по отношение интензивността на тренировките и е започнал да се съобразява с желанията на футболистите, което може би означава, че лошите чувства към него са позабравени и атмосферата в тима е добра. Не съм сигурен обаче, ако сетубалецът дойде, дали настроението в съблекалнята ще бъде същото, каквото е такова в момента.

Vers
04.02.2016 18:14

Който и да ви вземе,скоро едва ли ще се докопате повече от четвъртото място.То се видя че като се махна съра и обръча от съдии които ви подпираха и треньорите на другите отбори падна,и ето го резултата.Така че не се надявайте на нещо кой знае какво.От пето до десето място ви приляга най добре.Не се сърдете ама това си е истината за близките години докато изградите нещо истинско а не изкуствено отборче,както беше при великият ви Сър.

ivanrealmadrid1
04.02.2016 17:37

Ако това е истина, едно е сигурно - няма да изпусна мач на Юнайтед, голямо шоу ще става, въпреки че не ги харесвам.

biancorosso
04.02.2016 17:20

Че то футбола на Жосе е по-дефанзивен от този на Ван Гаал ?!?*confused*

drogba_fen_911
04.02.2016 16:53

Дано отиде, ще е супер интересно колко ще се задържи и какво ще направи. Да не говорим битките с Пеп

sdw
04.02.2016 15:44

Хахахах най-ми е смешно ако дойде в Юнайтед и махне отново Мата *lol*

gerrard9000
05.02.2016 12:37

Мата тъкмо се спаси от него *lol*

catalan
04.02.2016 13:54

Юнайтед е добра дестинация,не уволняват треньори при най-малкото,дават им шанс докато тотално не се провалят по принцип.

Tearstained
04.02.2016 13:02

За мен лично, при Моу Юнайтед ще са по-зле и от сега. Той обича прагматичния и сигурен стил на игра, не обича да се надиграва с противниците си, а по-скоро да им руши играта. А и не е треньор за дългосрочни проекти - за 2 сезона буквално изстисква отборите си и ги умъртвява. Доказа това във всеки един клуб, който водеше.
Ако няма други кандидати, то по-добре холандеца да си изпълни договора. Имаме по-голям шанс при него да заиграем добре, отколкото при Моуриньо....

Amateur1878
04.02.2016 19:49

1. Кой!? Лофтус-Чийк ли? С неговите цели два мача (я има, я няма) ли е наложен? Кенеди? С неговите 2-3 мача!? Варан също грейна при Моу, но само и единствено при положение, че Пепе и Рамос бяха контузени. Та то дори Бортуик-Джаксън има повече игрови минути вече от тях. Приятел, съжалявам, но това за мен не е налагане на играч. Налагане е това, което става с Лингард. Дори Мата беше на скамейката за негова сметка. Дойде ли Моуриньо съм убеден, че ще има звездни попълнения на техни места и те ще са последна дупка на кавала. 2. Въпреки всичко, спазваме традициите си, да. Правилно, пръснахме 300млн. евро за нови играчи. Но за колко? За цели 11 играча. Та това си е почти цял отбор, както и да го гледаш. Особено предвид сегашните луди цени на играчите, това изобщо не са много пари. И въпреки всичко, продължаваме да налагаме юноши и млади играчи - Марсиал, Шоу, Депай (закупени), както и Бортуик, Лингард, МакНеър (школа). Разбира се, купиха се и доста играчи, но както казах: предвид сегашните цени и, най-вече, предвид спешната нужда да подменяме над половин отбор, изобщо не са много пари това. 3. Прав си, Порто си продължиха да си печелят. То там е малко като в Шотландия. Или по-скоро Германия. Те все си бъхтят всички. Но в евротурнитие... За Интер какво да ти кажа... требъл и след това срив. Доста голяма разлика. За Реал Мадрид и това, че Анчелоти спечелил благодарение на Моуриньо изобщо не съм съгласен. Карло получи един отбор, прояден от вътрешни раздори, препирни и скандали покрай последният сезон на Моу. Анчелоти, реално, ги направи отново един нормален колектив. Бенитес не го коментирам. Да не говорим, че отборите му винаги са до такава степен нахъсани, та чак озлобени. С мощна злоба играят, непрекъснати циркове по терена. Съжалявам, но не искам такова нещо да гледам в моят отбор. 4. Разбира се, че САФ вече го няма и няма как да очакваме да останем същите. За това съм съгласен. Но един отбор има ли си една линия на спазване, то тя продължава, независимо от треньора. Стилът на игра може да се попромени, разбира се. Няма два еднакви треньора все пак. Но като основната насока се спазва. При Мойс я спазвахме, сега и Ван Гаал я спазва (това няма как да му го отрека). Гигс дали ще успее - не знам. И аз съм на мнение, че разглезените ни фенове и ламтящите за пари Глейзър няма да го оставят дълго време без успехи. Аз, лично, съм склонен да го оставим и за 5-6 години без трофеи и участия ШЛ/ЛЕ, но заслужава си шанса. Не всичко е трофеи, в крайна сметка. Ако е било за това, то отбори като Тотнъм и надолу ще играят на празни трибуни. Така че дали сме късметлии? Не знам! За 1-2 години може и да сме, но както казах: предпочитам да играем нормално и да не печелим отколкото да печелим и да приличаме на отборите на Моу. Лично мое виждане на нещата и не претендирам, че моето мнение е най-меродавно. Разбира се, никой не ни пита нас, феновете, кой треньор предпочитаме. Който и да е, ще се подкрепя, няма как.

CFCLondon
04.02.2016 19:06

1) Идва Моуриньо и забравяте за млади играчи ? Глупости. В Реал кой наложи Варан? А в Челси кой започна да налага Чийк и Кенеди? А кой бетонира Зума като титуляр? Помисли над това. 2) Забравяте за традициите ? Какви традиции ? Може ли да се говори за традиции въобще в съвременния меркантилен свят? Традициите си ги нарушихте вече - като назначихте не-британски треньор /Ван Гаал/ и като пръснахте 300 млн. за трансфери. Така че и вие сте вече в потока, не се надявайте да е другояче, който и да ви е треньор. 3) За потопа на отборите след Моуриньо също не си прав и не всичко е по негова вина. Да започнем от по-рано. Порто - след него беше ли сринат клуба - не. Продължи да си става шампион със същото темпо като преди. Челси - знаем колко успехи постигнаха последвалите мениджъри след 2007 с отбора изграден от Жозе. Фактически той сплоти колектив, който доминираше британския и европейския футбол почти 10 години. Интер - който и треньор да бе поел клуба резултата щеше да бъде същия, понеже трябваше да се подмени цял един отбор застарели звезди. Реал - ха, та отбора спечели 10тата благодарение на състава изграден от Моуриньо. Това, че Анчелоти и Бенитес се провалиха в първенството с такава звездна селекция си е чисто техен проблем. Сега в Челси, можем да кажем, че за първи път в кариерата си, Моуриньо изживя слаб период и клуба действително пострада от това, без да имаше каквито и индикации да се случи точно това. Но пък кой ли няма слаби периоди ? 4) Последния ваш отломък от миналото - САФ - се пенсионира. От тук нататък трябва да приемете, че развитието на клуба ще е в крак със съвременния свят. Да, тежко е може би, но трябва, иначе винаги ще сте недоволни. И аз не харесвам какво се случва във футбола, но трябва да се приема. Гигс, колкото и да се надявате да ви поеме, не ви ли носи трофеи във витрината и места в Шл - ще изхвърчи, както и следващия и по-следващия. А аз се съмнявам уелсеца да създаде доминация във вашия клуб, при всички уважения които имам към него. Единствения спец който може да ви ВЪРНЕ там където бяхте преди / колкото и да ми е неприятно да го кажа, защото не искам той да ви е треньор / е Моуриньо. Той може и е способен да изгради ДОМИНИРАЩ отбор който може да МАЧКА и го е доказвал. Малко са тези треньори във футбола в момента. Така че трябва да сте най-големите щастливци от тази новина.

BrianRobson1
04.02.2016 18:23

И аз съвсем не съм за Моу,но нас кой ни пита.Дойде ли Моу забравяме за млади играчи Мата си тръгва веднага,а като мине малко време ще видим с колко човека се е скарал Моу.

Amateur1878
04.02.2016 17:24

До някаква степен се съгласявам с Tearstained. В Реал стилът му беше нападателен понеже знаем колко е конкурентно първенството. Вчера също се показа. То оставаше и с такава селекция да играе дефанзивно на Леванте и Хетафе. Но го помним срещу Барса каква игра практикуваше. Дойде ли при нас, можеш да бъдеш сигурен, че Мата излита, било то доброволно или не. Също така, забравяш и за бъдещето на Янузай, Лингард, Бортуик-Джаксън, Макнеър - сиреч, школата ни. Дори се съмнявам силно и за Шоу, а и за Депай дали ще прокопсат при него. А точно тези играчи не ми се иска да ги губим и ми се иска да ги гледам в нашият отбор. Особено Мата, Шоу, Бортуик и Лингард. Възможно е да му дадат 200млн. паунда и да изпонакупи готови и класни играчи, но това ли е Юнайтед? Това ли са традициите ни? Да не говорим, че е възможно да спечелим някакъв трофей, но след това какво ще остане от нас? След две години ще търси ново предизвикателство и хайде пак. Също така бях чел (слух, разбира се), че Моу дойде ли, Гигс си заминава. Ето още един минус. Че Моу е някакъв вид мотиватор за 1-2 сезона - мотиватор е. Но, поправи ме ако греша, на следващият сезон след като напусна Реал, въпросните дори завършиха трети. Атлетико успя да пребори Барса, но не и Реал. Челси сега ги виждаме на какво приличат. Интер и Порто също. Изобщо не ми се иска да видя моят отбор на същото дередже и да сме изгубили толкова много играчи. Така че в някаква степен се замислям за това дали да вземем Моу или да се даде шанс на Ван Гаал още един сезон. Ван Гаал и аз не го харесвам какво прави в момента, но ако не друго - поне дава шанс на млади играчи. Определено то началото на годината се забелязва и прогрес в играта ни. Започнахме да владеем по-малко топката за сметка на повече дълги и извеждащи пасове, повече положения, повече голове. Поне към момента! Значи - можело! Както играчите, така и треньора. Просто, Ван Гаал показва, че може както атрактивно да играе, така и льольовската. Досега льольовската е повече, но както казах - забелязва се прогрес определено. Докато при Моу друго май няма. Смятай, миналата година щом излезе без чист нападател срещу нас. За какво си говорим!? Казваш, радваме се на победи над Стоук и Дарби - няма лошо! Трофеи се печелят срещу по-малките отбори - особено първенство. Но да си призная - предпочитам да не печелим трофеи и да играем атрактивно отколкото да печелим трофеи както Челси спечелиха миналата година. Разбира се, това е само и единствено мое мнение. Дойде ли Моу, и него ще подкрепя като наш треньор, ясно е. И на него ще се даде време и шанс. Но определено бих избрал който и да е друг треньор пред него.

AC_Milan_92_45
04.02.2016 16:46

Коя от двете простотии дето каза е по-голяма. Моу може да кара скучната, но успехите идват. При Ван Гал нито игра, нито успехи. Бил ги изстисквал, еми като не можеш да търпиш ходи на балет. Горките мъжлета, да не се попотят малко за милионите си

NoDiggity
04.02.2016 13:50

Брат, вярваш ли си и ти самия за Ван Гаал честно? *smile* Колко шанса трябва да му се дадат за да се докаже? Със селекция за 300+ милиона упряхме до там да се кефим на победи над Стоук и Дерби Каунти...Какво остава ако се класираме напред в ШЛ за в бъдеще и ни хване една Барса/Реал/Байерн? Аз също не харесвам Мауриньо първо защото до сега е водил отбори, които ненавиждам и второ защото е скандалджия. Стилът му на игра вярвам, че може да го промени, защото Реал под негово ръководство не играеха толкова дефанзивен футбол. Факт е обаче, че е прагматик както си казал. В момента на отбора му трябва някой да му вдъхне доверие, което да доведе до някакви по-сериозни резултати, защото футболистите според мен са и обезверени, че са един средняшки отбор и едва ли не играят със страх срещу топ отборите(най-скорошния пример е мача с Ливърпул - играхме футбол е силно казано, просто извадихме невероятен късмет с гола). Да го назначават Мауриньо, да се пробва поне 1 сезон как отбора ще изглежда и играе и ако не става, най-лесно е да му се бие шута и на него и да се търсят други опции. За момента не виждам друг свободен треньор от топ ниво, който и да иска да дойде при нас, защото шансовете да не играем в ШЛ догодина са доста големи, освен ако Тотнъм и Арсенал не рухнат тотално до края на сезона..

MaLkO_LuD94
04.02.2016 12:49

Отново ще има екшън Пеп-Моу *beer* + Венгер с Арсенал и Клоп ако успее да привлече няколко класни играчи ще има голямо шоу а не се знае и кой ще поеме Челси но със сигурност ще бъде интересно *beer*

Chelsea86
04.02.2016 12:46

Ако това стане поне Моу ще си осъществи една от мечтите. *smile* Само, че за да върне славата на Юнайтед ще му трябват поне 5-6 добри трансфера. По мое мнение в момента доста от играчите не отговарят на класата на отбор като Юнайтед. Доста промени ще трябва да се направят.

mitko1010
04.02.2016 11:51

Да видим какво ще направи тук. *erm* В Реал имаше няколко силни години, но нравът му съсипа всичко изградено.

DuX4o0
04.02.2016 11:46

Лошото е,че ние ще изпаднем и няма да можем да попарим Пеп на Ст.Джемсис...Така както попарихме Клоп при първото му идване и както винаги попарваме Моу *smile* Жалко *smile*

Ginekologa
04.02.2016 12:21

едвали имате много контузени ако почнат да се връщат има време за спасение

Daley_Blind
04.02.2016 11:23

Чака ни голям следващ сезон във ВЛ! Пеп в Сити, Моуриньо при нас (дано успее), Ливърпул с Клоп, Челси евентуално със Симеоне, или друг добър треньор, Арсенал са си Арсенал, Тотнъм и те ще станат по-силни при Почетино, стига да запасят състава си, очертава се страхотен сезон!

По-темата: Никога не съм харесвал Моуриньо, но ще му пожелая успех, и дано бъде много по-успешен от предшественика му Ван Мангал!

AC_Milan_92_45
04.02.2016 16:43

Тази тройка недей чака да я видиш скоро, особено докато Венгер е треньор

pesholudiq
04.02.2016 12:11

Нали се сещаш, че това няма как да стане, защото Ливърпул отдавна не са фактор *lol* Ние ще си оправим формата през новия сезон и се връщаме, където ни е мястото - топ 3 минимум.

Delcho_1892
04.02.2016 11:36

Дано успеете при него и дано смачкате Челси в мачовете следващия сезон ! Мечтая да видя топ 3 на Англия да е както си се полага - Ливърпул,Манчестър Юнайтед и Арсенал.Може да съм фен на Ливърпул и да си обичам отбора,но изобщо не мразя Юнайтед и никога не съм го.

Amateur1878
04.02.2016 11:21

Притеснителното е, 1е въпросният репортер от Скай Спортс винаги говори неща, които са проверени и не сса някакви измислици.