Официално: Хосеп Гуардиола поема Ман Сити

16:01
Официално: Хосеп Гуардиола поема Ман Сити
Хосеп Гуардиола ще оглави Манчестър Сити, след като е подписал 3-годишен договор, съобщиха от клуба.
 
" Манчестър Сити може да потвърди, че финализирахме преговорите с Пеп Гуардиола, който ще бъде мениджър на Сити от сезон 2016/17. Договорът е за три години. Преговорите бяха подновени, след като водим разговори от 2012 година."
 
"Изказваме дълбоко уважение към Мануел Пелегрини и играчите, но решихме да оповестим публично решението си, за да няма спекулации. Мануел подкрепя решението ни и в момента е изцяло фокусиран върху представянето на клуба в настоящия сезон", се казва в изявление от клуба.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

RoSKo0o0
02.02.2016 13:55

Отървахме се! Честито изпадане Ман Сити! *lol*

lilikoli
02.02.2016 02:15

Моето мнение по темата е : Гуардиола е страхотен треньор,но винаги отива при завършен отбор,а не го изгражда от нулата.Няма да се учудя ако след Сити отиде в ПСЖ. Наистина не омаловажавам успехите му които са факт,но великия треньор изгражда отбора от нулата до шампион без отбор за 400 милиона

BerbaTheBest
02.02.2016 13:26

Съгласен съм, но единствените треньори, за които се сещам да са почнали да изграждат нещата от нулата са САФ и Клоп донякъде. Няма как да застанеш начело на топ-отбор и да нямаш все някаква основа. Факт е, че Гуардиола направи драстични промени в началото на престоя си в Барселона, които се струваха странни и доста хора им се чудеха, но след това всички станахме свидетели на хегемонията на Барса следващите години и дори смятам, че Гуардиола има своя отпечатък върху отбора, дори сега. Играчи като Шави и Иниеста например, преди не бяха това, което са сега. Да не говорим колко играчи от школата се наложиха по времето на Пеп. Глупаво е да се омаловажават успехите на Гуардиола, само защото е бил начело на Барса. След него видяхте кризата, която ни сполетя, особено при Мартино, което е доказателство, че не всеки треньор може да води Барселона. *smile*

Uigtfri
02.02.2016 01:01

В тази статия се начетох на най-големите глупости, които някога съм срещал в този сайт. Да се смея или да плача?!! Жалко, че чак в 00:45, когато страстите вече са утихнали, станах свидетел на безумията в опитите за философствуване и разсъждения на потребителя с ник ComsteR. Да напишеш, че Пеп нямал никаква заслуга за постиженията на Барса в периода 2008-2012, си е направо несериозно. Всъщност не съм сигурен, че въпросният Йордан (ако наистина така се казва), написал тези буламачи долу, е осъзнавал какво в действителност пише, но все пак се надявам, че тези нелепости, родени от неговата глава, са били примерно в опит да си подсигури наградата "Зевзек №1 на годината" (ако има въобще такава) или пък да са били продиктувани от нещо друго, което би му донесло да речем някаква полза. Не мога поне аз да проумея с каква цел тръгваш да спориш с човек, който вероятно е много по-наясно в сравнение с теб с личността Гуардиола и, разбира се, с клуба на сърцето му, на който и е привърженик (визирам MaLkO_LuD94) и да му даваш наклон на онази работа. Все едно аз, който не съм счетоводител, да се бърка на някой специалист в тази област в осчетоводяването себестойността на това, което се произвежда (не знам дали дадох напълно уместен пример).

MiTaKa_D
02.02.2016 00:48

Интересно е да се наблюдава как английски отбор ще тик-така.*lol*

thereddevil7777
02.02.2016 00:47

Не мога да разбеа, защо се сменят треньори, като в случая например Пелегрини си върши добре работата.. Ако отборът е в криза и не показва добра игра - добре. Макар че слаби периоди има при всеки отбор и не мисля, че трябва да се сменя треньора заради няколко слаби мача. Колкото до Гуардиола, както споменаха някои колеги долу в коментарите - докато не поеме някой "заспал" гранд като Милан, Рома, Манчестър Юнайтед ( в моментната им състояние ) и т.н , които нямат готов, изграден състав и не направи нещо значимо с тях според мен не може да се определя като един от най-добрите треньори. С Байерн, Барса и Сити много треньори ще постигнат успехи.

kristianoooo
01.02.2016 23:29

Доста посредствен Треньоррр.....*erm* Който няма никакво място в Англия!!! ☜ Жалкооо за Сити....*erm*

ReDeViL666
01.02.2016 23:00

Лошо! Никой конкурент на Сити не го чака нищо добро с този треньор начело на отбора им и с техните финанси ,с които ще може да си купи който си поиска футболист.*thinking*

Nanas18
01.02.2016 21:09

Еее сега става страшно до 2 години очаквам ШЛ и требъл

kapitana123
01.02.2016 20:28

Ситито са симпатичен отбор. Жалко, че си натресоха тоя обирач на чужди лаври

catalan
01.02.2016 18:59

Ние го научаваме това сега, Пелегрини и Гуардиола са знаели преди месеци

General96
01.02.2016 18:39

Честито! Не харесвам особено Гуардиола, но му желая успех начело на Манчестър Сити.Жалко за Пелегрини, по мое мнение си вършеше добре работа, дано все пак завърши престоя си в клуба с трофей!

ivanrealmadrid1
01.02.2016 18:38

В Байерн където титлата му в първенството беше 99.9999% сигурна нищо не доказва, ако сега успее да направи нещо значимо със Сити, ще го призная вече.Не казвам че едва ли не е някой абсолютен некадърник, но не е и толкова велик колкото го определят заблудените му фенове.Онзи отбор на Барса и умрялата ми котка да го водеше щеше да има същите успехи.Англия е истинското предизвикателство и тук ще стане ясно дали става или не

MaLkO_LuD94
01.02.2016 22:47

Не е най-добрият треньор който сме виждали но да казвате че няма принос за развитието на Барса е не само смешно а и жалко *thumb_up* Не следя Байерн но от няколкото мача които съм им гледал коментаторите не спират да го хвалят с това колко много е израснал Байерн при него и колко са доволни от това че ще се махне защото според тях който и да поеме Байерн те няма да са такъв доминант там какъвто са в момента *thumb_up* С други думи казваха така ''който и да поеме Байерн ще е крачка назад'' пък дали се е справил или не си нито ти нито аз този който ще каже *thumb_up*

ComsteR
01.02.2016 22:39

А най-лесно е да кажеш, приключвам да споря, защото фактите ти куцат. На интересен почна да се правиш а? Найс ама другаде ще минеш по тоя начин, факт е, че при немците не му се получи, ще видиш в Сити дали ще е по различно, лека от мен размишлявай цяла нощ, колко велик е Пеп.

MaLkO_LuD94
01.02.2016 22:29

Очаквам и да кажеш че Зидан в Реал е свършил повече работа от Гуардиола в Барса и да се приключва *beer*

MaLkO_LuD94
01.02.2016 22:26

Ама как бе естествено че Гуардиола не е променил нищо от 2 нулеви сезона при Рийкард изведнъж при Гуардиола спечелихме 6 трофея още в първия сезон ама то това беше щото играчите искаха да уволнят Рийкард не защото Гуардиола има някакъв принос той беше просто един наблюдател *cigarette* Отчайваш ме честно *scared*

ComsteR
01.02.2016 22:19

Отдавна разбрах от кога си им фен, щом за теб Гуардиола е направил радикални промени.

MaLkO_LuD94
01.02.2016 22:04

Твърдиш че при Рийкард и при Гуардиола сме играли с един и същ стил да добре приключвам да споря с теб *thumb_up* За твое съжаление съм им фен от доста по-отдавна *wink*

ComsteR
01.02.2016 21:55

Кое е създал пак те питам? Нищо не е! ФИЛОСОФИЯТА ви с подаванията беше наложена още от времето на Кройф преминала през Ван Гаал, Рийкард и стигнала до Гуардиола и другите мениджъри които съм изброил. Просто си фен точно от периода с него, и не си запознат с философията на любимият ти отбор. А това че, избра Баварците още повече доказа, че няма топки. Преминаването му в Сити го потвърждава още повече, че ходи на готово.

MaLkO_LuD94
01.02.2016 21:40

Нека да не забравяме че ти много завиждаш на този отбор *beer*

MaLkO_LuD94
01.02.2016 21:35

Няма какво да коментирам вас професорите вие сте по наясно от хората оценили Гуардиола, Бускетс, Пике и тн... Нека за вас не струват нищо нека за вас са най-слабите мен това не ме касае аз като фен на Барса знам какъв е приносът им за Барса и съм повече от щастлив с това което са постигнали откакто Гуардиола е в Барса ( и преди това разбира се ) пък нека са си слаби надценени и тн... *thumb_up*

Ginekologa
01.02.2016 21:31

леле и си фен на този отбор*lol*

pako7
01.02.2016 21:26

ПикенБауер?!???!?!?!? Ти луд ли си ??!! Пике е най-най ама НАЙ-НАДЦЕНЕНИЯ централен защитник!! бавен, муден... без грам усет за пласиране!!!! Пикенбауер - ще падна от смях!!! какво толкова е направил Гуардиола!!! замести Роналдиньо и Деко , два залязващи звезди - с Иниеста и Меси (които си личаха километри, че са топ играчи). А Бускетс а с класи под Яя Туре... а Гуардиола, изгони африканеца , за да може да налага ония симулант!!!!

pako7
01.02.2016 21:11

Много точно казано.... !! Който и мениджър да води Барса , той дефакто не променя нищо в играта на отбора!! Тя си е ясна , а ако някой се опита да промени нещо...си тръгва - примера е Мартино!! Колкото до Гуардиола - отново избра най лесния вариант - Челси и Юнайтед трябва да бъдат изградени почти от нулата.... а Сити са си готов отбор , който е в борбата за титлата , а и разполага с неограничен бюджет!!

MaLkO_LuD94
01.02.2016 21:11

Първото му дело бе да освободи двама ключови футболисти от Барса на Рийкард – Роналдиньо и Деко. А това означаваше пълно преразпределение на игровите функции в полузащита и атака. Сега изглежда, че Меси винаги е бил универсален играч. Преди пет години имаше големи съмнения дали той ще може да подава на своите съотборници в средата на терена, или ще си остане добър дрибльор в десния фланг на атаката. А Шави? Не е ли уникално, че кандидатът за „Златната топка” и признат за световна футболна звезда стана такъв именно при Гуардиола, независимо че преди него вече бе играл 10 години за клуба. Той също получи ново пространство и спектър на действия, позволяващи му да разкрие огромния си потенциал. Как започна да играе като див Даниел Алвеш! Как бе поставен в основата на всичко никому неизвестният Серхио Бускетс, който независимо от лошата си репутация израсна до един от най-добрите опорни полузащитници в света! Как ограниченият откъм футболни възможности Педро стана автор на голове във финала на Шампионската лига и на световното клубно първенство! Как се превърна в Пикенбауер с нищо непроявилия се в Манчестър Юнайтед Жерар Пике! Наистина Гуардиола не събираше своя отбор с обяви във вестника, но на всеки трофей на „блауграна” през тези четири години стои неговият подпис. Както и на всяка загуба. Пеп успя да създаде отбор, който раздели футболния свят на обичащи Барселона и ненавиждащи го. Със своята доминация, със своя идеален стил бе създаден отбор, който в редки случаи може да загуби, но не и да бъде надигран. Гуардиола доведе идеите на Кройф до болезнено съвършенство. Точно затова в съвременния Барселона Хосеп така или иначе присъства на всяка картина. Промени коренно стила на игра на Барса с тъй наречения стил тики така или тотален футбол и постави всички отбори в шах което не е малко *thumb_up*

IvailoGeorgiev
01.02.2016 20:28

Ам всъщност Мартино дойде на мястото на Тито ( лека му пръст ). Не целя да се заяждам само това да добавя. Съгласен съм с теб само за Енрике, въпреки че според мен той си върши работата добре. Въпрос на мнение. Прочети автобиографията на Меси, защото там са описани ''реформите'' на Гуардиола, но пак казвам - въпрос на мнение. Аз лично мисля, че ще се справи. Разполага с класни, добри играчи и може да докара Сити минимум до полуфинал.

ComsteR
01.02.2016 20:11

Кое е направил , че не разбрах? Пое абсолютно готов отбор от Рийкард с Ето,о, Рони,Анри,Яя,Иниеста,Шави,Меси ,Пуйол,Деко и всички други звезди. Стилът си беше вече наложен, след това върна един Пике и школата на Барса извади играчи като Бускетс,Педро и Боян. Просто оназа Барса беше орисана да спечели трофей. И ги спечели, 6 на брой. Последва Херардо Мартино който реално не промени нищо в отбора. На негово място дойде Тито светла му памет, нямаше късмета да води отбора дълго. Сегашният ви човек, също попадна на уникален състав, с два невероятни трансфера Неймар и Суарез, трансфери които ви донесоха требъл. Просто Барса има философия , ясен и изграден през годините стил на игра.

MaLkO_LuD94
01.02.2016 19:39

Това е твоето мнение *wink*

vlatkyn
01.02.2016 19:30

като треньор имам предвид

vlatkyn
01.02.2016 19:29

никакъв

MaLkO_LuD94
01.02.2016 19:01

Ами като е очевидно че не се справя колко да изкара ? Няма да споря повече по тази тема всеки знае какъв е приноса на Пеп за Барса *thumb_up*

ivanrealmadrid1
01.02.2016 18:57

и какво понеже Тата не справил и край ... погледни цялостно Барса след Пеп да не би да станаха средняци, пак са топ отбор и печелят, а пък и мартино мисля че най-много година да беше треньор

MaLkO_LuD94
01.02.2016 18:49

Казвам ти че не е толкова лесно да водиш такъв отбор *wink* Тата Мартино да не би да се справи ? А Бенитес нали е много лесно защо не успя има и още куп примери *wonder* Именно Пеп наложи това тики така в Барса което макар и в малко по-различен вариант и до днес носи успех на Барса *thumb_up*

ivanrealmadrid1
01.02.2016 18:45

Какво общо има Реал бе хах какво сменяш темата като не си подготвен.Реал си имаше правилната котка, но го изгониха и мен специално още ме е яд.

MaLkO_LuD94
01.02.2016 18:42

Този отбор на Реал твоята котка също би трябвало да го нправи шампион да ама виждаш че не е точно така така че за какво дрънкаш глупости не ми е ясно *cigarette*

Uigtfri
01.02.2016 18:30

Пеп ще направи Сити една добре смазана машина, за съжаление. Още повече, че си е научил урока от Байерн, когато през първия си сезон там се опитваше да налага "тики-така", сега в Сити едва ли ще повтори грешката си отново. Не ми се иска да го казвам или пиша, но лично според мен комшиите се превръщат във фаворит №1 за титлата следващия сезон, а за другите отбори ще стане още по-трудно. Все пак има доста време дотогава и не е особено уместно да правим прибързани предположения, но с идването на Пеп, бъдете сигурни, Сити ще бъде два пъти по-силен.

martinski8447
01.02.2016 17:43

Грешка е това обявяване по време на сезона и според мен ще има негативни последици от всичко това! От друга страна по време на днешната пресконференция Пелегрини каза че е знаел още преди месец, вярвам че и футболистите знаят, силно се надявам да запазят спортния си хъс и да не прецакат сезона. Това което не ми харесва в стила на Гуардиола е прекаленото задържане на топката и безбройните пасове назад напред. От друга страна пресата която правят ръководените от него отбори е убийствена и мен лично ме впепатлява. Вярвам че няколко от основните играчи в последните години за нас ще бъдат заменени . Пожелавам му успех ! Успех също и на Пелегрини, той продължава да върши своята работа прекрастно и заслужава само адмирации!

drogba_fen_911
01.02.2016 17:06

Ами Челси да вземат Пелегрини, добър треньор, печелил ВЛ

NoDiggity
01.02.2016 16:28

Емии предпочитах него пред Мауриньо, но явно отново ще гледаме сблъсък Мауриньо-Гуардиола от догодина. Ако стане така, поне всеки топ отбор от Англия ще има качествен треньор. Не мога да кажа същото за съставите обаче или поне нашия.

Salient
01.02.2016 16:14

Ако дебилите от ръководството въобще обмислят Гигс за постоянен мениджър значи може да се сбогуваме, с каквито и да е мечти за трофеи.

Иначе не съм изненадан от решението на Гуардиола. Както винаги, сигурен избор.

ivanrealmadrid1
01.02.2016 18:40

в барса това от доста отдавна е започнало да се гради и да се създава докато дойдат плдовете на школата, после приноса на Кройф и т.н.

MaLkO_LuD94
01.02.2016 18:39

''футболистите, с които той ни правеше шампиони, надали някой друг би го постигнал.'' Ти го каза аз нямам какво да добавя *thumb_up*

MaLkO_LuD94
01.02.2016 18:38

Най-голямата заслуга е негова *wink*

ivanrealmadrid1
01.02.2016 18:33

Напълно съм съгласен, Съра от някакви дървета правеше футболисти за милиони,легенди и.т.н. След него Моу успява и последно време Симеоне, има още доста добри треньори в момента, но не са в толкова влиятелни клубове и не ми се изброяват

ivanrealmadrid1
01.02.2016 18:29

фен си на барса пък не знаеш защо отбора ти е доминант последното десетилетие, къв гуардиола кви 5 лева

Daley_Blind
01.02.2016 18:23

Добрият треньор може да постигне много, дори с не толкова класен състав.САФ е най-пресният пример за това, футболистите, с които той ни правеше шампиони, надали някой друг би го постигнал.

MaLkO_LuD94
01.02.2016 17:44

Барса той ги направи такъв доминант *thumb_up* Казвал съм го и пак ще го кажа с играчите които имат Милан и господ да им е треньор няма как да са на върха *thumb_up* Добър треньор логично е да търси и добър отбор *thumb_up*

drogba_fen_911
01.02.2016 17:28

Постигнал е, ама все със отбори, който доминират. В Барса имаше късмета да извади най-силното поколение от школата + Меси. В Бундеслигата и аз да съм и аз ще печеля всеки мач. Сега отива в Сити - отбор с безкрайни ресурси и пълен с играчи от световна класа. Като е толкова добър, що не отиде в Милан(примерно) и да ги върне на върха в Италия и Европа??

pumpet
01.02.2016 17:23

За пари и думичка не съм казал,изграден състав е съвсем друго нещо. *smile* Що бе за Меси колко пари дадохте?

ponchini
01.02.2016 16:55

Напълно подкрепям!

MaLkO_LuD94
01.02.2016 16:33

Виж какво е постигнал после коментирай пак *thumb_up* Не всеки може и с пари примерите не са един и два *thumb_up*

Mesut213
01.02.2016 16:28

Само дето, Гуардиола не се нуждае от твоето признанение и всичките други, които го хулят и не разбират от футбол *smile* . Просто и ясно .

pumpet
01.02.2016 16:24

Естествено,ти да не очакваш да отиде в отбор където трябва да гради наново?Например Челси или Юнайтед,невъзможно,тоя е посредствен до последната гънка в тялото си и няма да спра да го твърдя докато не го видя да направи нещо съществено с отбор,който не е вече изграден преди неговото пристигане.

kibo1992
01.02.2016 16:05

Ако и Моуриньо отиде в Юнайтед ще става голяма касапница догодина.. *confused*

andreevvw
01.02.2016 16:05

Клоп - Ливърпул , Гуардиола - Манчестър Сити , Манчестър Юнайтед - Моуриньо ( най-вероятно ) мисля , че следващия сезон ще е страхотен .

BlueWorld
01.02.2016 18:32

Обаче Симеоне, играе така, защото не разполога с кой знае какви играчи, добри са ,но до там, може би само Гриземан и Годин са от световна класа,ако тръгне всеки мач да се надиграва с Реал и Барса, ще им напълнят мрежата. Според мен ако има по-хубави играчи, ще играе и по-хубав футбол.

dzhalev_71
01.02.2016 16:48

Не, че нещо ама шанса Арсенал, да заиграе в селския стил на Симеоне е нищожен, да не кажа, че изобщо няма такъв. Да Симеоне успява да си надъха момчетата максимално, ама касапския фактор в стила му, нещо никак не ми се нрави. Венгер толкова години се стара, да превърне играта на отбора в красива и приятна за гледане и се съмнявам това нещо, да се промени по някакъв начин, дори и след неговото напускане.

andreevvw
01.02.2016 16:33

Ще се радвам ако тази година спечели ВЛ и от догодина да отстъпи мястото си на млад треньор като Диего Симеоне . Време е Английския футбол отново да доминира в Европа *cigarette*

persie1992
01.02.2016 16:13

Венгер пак го забравяте, като нищо напук на всички ще вземе ВЛ тази година.