Официално: Литекс бе изхвърлен от "А" група!

14:14
Официално: Литекс бе изхвърлен от "А" група!
Дисциплинарната комисия към БФС все решение Литекс да бъде изваден от "А" група. Това стана ясно след днешното заседание на комисията.  Клубът ще трябва да плати и глоба от 20 хиляди лева.

Президентът на "оранжевите" Трифон Попов пък бе глобен с 15 хиляди, тъй като той пое вината за изваждането на тима от терена. Така футболистите на Литекс няма да бъдат наказани.

Напомняме, че по нареждане на ръководството футболистите на Литекс напуснаха терена по време на мача с Левски и двубоят бе прекратен. Това е причината "оранжевите" да бъдат извадени от шампионата, тъй като правилникът е такъв.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

j_mourinho
17.12.2015 13:38

До коментар [@comment 1859920] от [@user night_wolf1984]:

Влез ми в профила и натисни на ''коментари'' и ми покажи една статия на цска в която съм писал коментар.Всъщност има само един коментар и ставаше въпрос за фракцията ''Офанзива'', дори в случая хваля фракцията.Другия път си проверявай информацията.

manutd_forlife
17.12.2015 08:48

До коментар [@comment 1859891] от [@user sundza]:

Очевидно съм наясно. И какво сега да съм щастлив, че не тях подпират? Да се радвам, че сега вие сте любимците на съдиите, така ли искаш? Спри да се отдалечаваш от темата като вкарваш злоба, имам злоба и омраза да, към отбори, които развалят играта като от първият съдийски сигнал са с човек повече. А за момента тези два отбора са Левски и Лудогорец, не ме интересува дали си съгласен, очевидно 5те фена на Лудогорец не са, както и вашите, но цялата страна мисли по-друг начин. Футбола ни умира и това е само, защото хора с власт си имат любимци и не им пука за честната игра и тези, които са против тях и го казват публично, че има нещо некоректно(дават конкретни примери и мачове) са линчувани от народа поради някаква причина...

Chelsea86
17.12.2015 11:12

Кои 9/10 като тук е пълно с многоникови цесекари под прикрите. И 9/10 не е целия народ, нито пък всички. Коментирай си колкото искаш, не ти казвам да спираш. Само да не слагаш всички към твоето мнение. Не е сложно да се разбере...

manutd_forlife
17.12.2015 10:07

Ако искаш направо даже да махнат секцията за коментари? Не е трудно да намериш няколко фена на различни отбори и да ги разпиташ за положението на А група. Като 9/10 ти кажат едно и също какви изводи се изваждат? Няма много хора, които са привърженици на това, което става в момента.

Chelsea86
17.12.2015 09:54

Гледай два мача ако искаш. Това не ме интересува. Но не говори от името на всички хора. Независимо дали са тези, които гледат бг футбол или не. Нито всичките са на твоето и моето мнение, нито имаме право да ги използваме за да защитим собственото си мнение. Няма нужда да се повтаряш, че не те интересува дали сме съгласни с теб. Въпросът е да не си налагаш мнението. То си е твое и няма да тръгна да те уча и да ти налагам моето. Нека всеки да отговаря за себе си или ако отговаря за някой това да са феновете на неговия отбор.

manutd_forlife
17.12.2015 09:22

Не са конспиративни теории. Просто си пускам да гледам 1 мач от А група. Когато ЦСКА и Литекс се оплакваха от съдийските тесли към Лудогорец, вие къде бяхте? А да, бяхте на 4-5 място и не ви пукаше, ама да напсувате ЦСКА и Литекс бяхте готови. Въобще не намесвай хората, които не се интересуват от футбол. Ясно е, че говорим за хората, които следят този спорт в България, не сменяй темата. И последното ти изречение е напълно грешно, но сигурно и, ако 100 хиляди души излезнат на протест, за теб това няма да е от значение. Въобще не ме интересува, дали виждате нещата по моя начин, вижда се, че всяка година нещата стават все по-зле и качествата на терена вече нямат значение, а колко възнамерява някой шеф да даде, всичко това отблъсква хората от нашия футбол(понеже толкова много хора я гледат в днешно време). Аз не желая да гледам порно, както беше Левски-Литекс, но може би аз съм единствения, според твоят коментар.

Chelsea86
17.12.2015 09:06

Очевидно е, че с нищо не си наясно на този свят. Толкова много глупости на едно място скоро не бях чел. Спрете малко четивото на ГА, че тия конспиративни теории ви изяждат душичките и все повече се превръщате в зомбита плямпащи простотии. "но цялата страна мисли по-друг начин" - дам, ти сигурно си разпитвал цялата страна. Или цялата страна се интересува от нашия футбол! Боже, Боже, слез и си прибери вересиите... Само като чуя някой да говори от името на страната разбирам колко е компетентен по-темата. Ако смяташ, че страната се състои от поклонниците на ГА с облъчено самосъзнание страшно много грешиш. Само недейте да използвате за оправдание всички и страната, защото има хора, които се чудят как да изкарат 5 лв и въобще не им пука за футбол. Само хора, които няма как да докажат твърдението си използват масата като оправдание.

kapitana123
17.12.2015 02:57

До коментар [@comment 1859898] от [@user tonisport]:

Ами ти чудиш ли се къде е твоята? Напъни мозъчето и опитай да обиждаш по друг начин *wink*

Goveb_Stadoakan
17.12.2015 01:02

До коментар [@comment 1859901] от [@user putopalo]:

Не е вярно, аз го върша това през цялото време..*ball**ball*

night_wolf1984
17.12.2015 00:02

Нищо лично към коректните Левскари съндза и челси_ 86...към тях с уважение!!!

sundza
17.12.2015 08:02

Респект, брат. Ясно е че се дрънкате и заяждате, ама смисъла е никакъв. Главното не е кой кого ще..., а това че всичко се превръща в грозен сценарий и дори да биеш и печелиш титли все по-малко хора вярват, че това в истинско. Потвърждение на думите ми са смешните ни евроучастия, смешния ни национален отбор....Въобще футболът ни върви със страшна сила по стъпките на баскетбола. А в същото време отговорните мишки се крият (само една разградска си е подала мазната муцунка и църка, ама тя си е нагла по начало). За това казах по-долу и на Манчестърския че трябва дружно да насочим агресията си към когото трябва, а именно да изринеме тия буклуци от управлението и да спасим футбола ни. Освен ако не искаме победите на отборите ни да не означават нищо и да са част от поредния цирк, режисиран от някой новоизлюпен перач на чужди пари.

ou7law
16.12.2015 23:44

Литекс вече официално стана най-измисления и смешен отбор в историята на българския футбол.

j_mourinho
16.12.2015 23:39

До коментар [@comment 1859915] от [@user red_machine]:

Имаш филмарско самосъзнание.Заучените фразички ги остави настрани.Не говоря специално за този кръст, говоря за старите ти профилни снимки и голямото ти филмарско Съзнание.След няколко годинки, ще пораснеш и сам, ще си се смееш.

manutd_forlife
17.12.2015 08:40

Показах ти няколко, спри да се правиш на ударен като останалите ти колеги. Не може да живеете цял живот във вашия измислен свят. Те няма да са на власт винаги, че да ви покровителстват вечно.


17.12.2015 00:42

Ти сериозно ли си вярваш че Иво тонев и адвоката на Пеефски са реалните собственици на леФски ? Ето кой е Иво Тонев, бивш директор на спортния тотализатор и после прибран от Гигов като изпълнителен директор в Локо Сф. Може би със спестените заплати от Гигов си е купил акциите в леФски ? Всички знаят че Тонев е протеже на мутрата от Банкя дето си мисли че управлява България. Адвокатчето пък въобще да не го коментираме, там връзката с Пеефски е очеизвадна. Тия двамата нямат собствени пари за да отворят една бакалия, ама били собственици на леФски. Даже Баткоф в разцвета на бизнеса си едва смогваше да издържа леФски, та тия ли цървулкьовци ще го издържат !

rad011
17.12.2015 00:07

Докажи,че тия двамата ни помагат,дай едно доказателство значи.Ставате банални с това,че политиците като тия мутри ни помагат.*nerd*

night_wolf1984
17.12.2015 00:01

Що не кажеш за Дилянчо и Боко тиквича,бре пич..щото не ти отърва...кой мислиш плаща лицензи и съдейте,аз ако бях също щях да извадя отбора..по добре отколкото да гледам геренско порно и да се радвам и трия по бахура!!!Смешници...Само ЦСКа...той ще ви го набута..та чак и рогата ви ще омекнат..все едно са топени в оцет!!!

black_wolf_97
16.12.2015 22:54

Хората които са високо в йерархията и перат пари,закриват българския футбол с бизнес,но и БФС им помага....жалко,фен съм на Левски,но наистина те не са виновни за нищо а това е един сценарии които се е планувал от отдавна !!

Realist
16.12.2015 21:19

Сега без ЦСКА, Локо и Литекс това е годината на WC '14

seliaka
16.12.2015 20:31

Оставете само Левски в А група дано стане шампион,божее боже колко мъка има на тоя свят боже

nofx_
16.12.2015 20:37

аз съм 100% безпристрастен и ми е интересно как изкарва6 Литекс за претендент за титлата....

Berrba
16.12.2015 20:28

И Лудогорец махнете*cry**cry**cry**devil*

Voinski
16.12.2015 19:37

А и това което се говори за сливането - не виждам какъв ще бъде плана и ползата от сливането. След 5-ти януари вече може да се говори дали има смисъл от сливане или не. Всичко зависи от това, дали Божков ще развърже кесийката или не. Ако идеята беше сливането - трябваше да се изчака до тогава. Ако Божков реши че може да се оздрави дружеството - ЦСКА ще може да влезе във Б група и без да се слива с Литекс които също ще са в Б група догодина. Може би нещо ми убягва?

bql_chovek
16.12.2015 19:39

*lol* Джуджето от Микре няма да даде селското отборче просто така.Божков когато беше на крачка от цецка вие го махнахте сега искате да го върнете ама късно *lol* Цирк цецка *party*

kapitana123
16.12.2015 19:22

В БФС е внесено предложение лозунгът на А група от "Честна игра! Честна победа!" да се промени както следва: "Състезание с един кон! Макар и куц - шоуто е гарантирано! Забранено за лица под 18г."

Ginekologa
16.12.2015 19:15

сега Уефа да изхвърли и Левски от турнирите за тези дългове които имат както и от А група

manutd_forlife
16.12.2015 18:52

А кога официално ще дарят титлата на Левски, за да мога да знам, точната дата на края на българският футбол?

MaLkO_LuD94
17.12.2015 10:25

Сега да сравняваш правилата в Испания с тези в България е нелепо и смешно *thumb_up* В Испания се видя че правилата са за всички няма Реал няма Барса докато тук не е така правилата са за определени клубове *thumb_up* Ако в България правилата се спазваха това означава да нямаме професионален футбол ама то и без това натам сме тръгнали до 2-3 години ще си оставят само леСни в групата пък дано поне тогава я спечелят *beer* Но според мен ще са 2-ри *party*

KILLna7
17.12.2015 05:27

Сега да те успокоя малко, че нещо си пенясал... До оня ден обясняваше как Реал трябвало да бъдат изхвърляни от купата на краля, но нямало да ги изхвърлят, защото били подкрепяни... Е изхвърлиха ги и справедливостта възтържествувала... (След като са сгрещили наистина трябва си носят последствията и смятам, че правилно са ги изхвърлили). Сега понеже също има закони които трябва да се спазват и съвсем в правилника е да изхвърлят Литекс виждаш ли, ТИ обясняваш как не е трябвало да се спазва закона и да изхвърлят Литекс, и го направили заради Левски... Ти болен ли си, комплексиран ли си, внимание ли ти не достига или наистина си толкова тъп? Вземи се уточни кога важат законите, а не да говориш празни приказки!

MaLkO_LuD94
16.12.2015 20:30

Всички им го казаха но и аз ще го кажа: И сами да ги оставят в първенството ще намерят начин пак да са 2-ри *beer*

manutd_forlife
16.12.2015 19:10

Не, просто съм наясно какви са страхотете на Лудогорец, когато играят срещу вас и те далеч нямат нищо общо с уменията ви на терена.

manutd_forlife
16.12.2015 19:07

Всичко е нагласено и си много прав за това. Само дето прогнозите ти са леко изкривени. Има нещо много гнило, щом Лудогорец, от всички възможни отбори, се оплакват как някой отбор е обичан от съдиите.

sundza
16.12.2015 19:06

Единствения, който разчистваше отбори от пътя си, включително и вашия, беше Домуса. Така че и тоя сезон подаръците ще са за някой друг, не за нас. Не знам ослепели от омраза ли сте или сте си природно глупави, та не вземете да я насочите тая агресия към който трябва.

General96
16.12.2015 19:00

Успокой се! Ние няма да сме шампиони, то се знае.След като кренвиршите дръпнат с 5 точки пред Левски, то ще имат нужда от 1 победа и са сигурни шампиони, все пак Ганчев и Домуса са комбина и всичко е нагласено.

manutd_forlife
16.12.2015 18:54

Еми, ако си пуснеш един мач, ще разбереш. Не е мой проблем, че не следиш какво става.

General96
16.12.2015 18:53

И как по точно ще ни я дарят? Както са я дарявали на вас през годините ли ? хах

General96
16.12.2015 18:45

Честито на чорбата! Вече е на 100% ясно, че ще се сливат с Литексу.*smile*

Колкото до решението на БФС, то е напълно правилно, колкото и да ме е яд за отбора на Литекс, все пак всичко е било нагласено от самото начало от Ганчев.*smile*

bql_chovek
16.12.2015 18:32

другия комплекс ама не последен е тоя че Левски София никога не е изпадал или играл в по-долно ниво от А група или Първа Софийска докато цска си играят на село и ще продължат да го правят и може да стане още по зле защото ще има обединение с латекса хахахахах *money*

bql_chovek
16.12.2015 18:29

другия комплекс е че ние сме създадени от група студенти от идеята за Васил Левски, докато четирибуквието е създадено от партията майка.Вечно вторите сте вие, първи създадоха цска Москва *lol*

bql_chovek
16.12.2015 18:25

Нашето име идва от Карлово, вашето от Москва!Това е техният вечен комплекс.Цура и латекс винаги на село мухахахха *cry*

night_wolf1984
16.12.2015 18:03

Гледам синичките много се интересува съдбата на цска...Вместо да си гледат отбора..си врът човките в разни конспираций.май още ги сърбят дирниците от ЦСКА.Да вземат да извадят всички отбори,че да вземат да станат шампиони...ама то при тях мотото сами бягат втори стават е на дневен ред!!!

j_mourinho
16.12.2015 19:34

Ние вече сме ви изгонили, както виждаш играете по селата *lol*

night_wolf1984
16.12.2015 19:30

Ние сме зад вас за да ви правим кефа....че ще сте на сухо иначе.Много има да ни гоните...ама много*smile*

j_mourinho
16.12.2015 18:23

Боже мой...хаххаххх *lol* кой говори за ''навиране'' и ''конспирации''.Ти не пропускаш тема и статия за Левски бе мой човек *lol*, ти ли говориш за гледане на отбор.Ти си толкова злобен и комплексиран, (както повечето фенчета на цска), но някои поне си мълчат и прикриват мъката си, докато ти я изкарваш на яве.Винаги зад Левски моето момче, винаги.

Chelsea86
16.12.2015 18:14

Левски отбори не може да вади... Това само глупаците го пишат. Нито имат правомощия, нито желание за подобно нещо. И как няма да се пише за любимото ти ЦСКА след като целия цирк е заради вас, а вие и вашия подсъдим бос насочвате вниманието към Левски. И накрая се оказва, че всъщност лошият отбор на Левски е губещ от цялата ситуация.

FcB189928
16.12.2015 17:50

Няма МИКРЕ,няма цесека има само ЛЕВСКИ СОФИЯ !

j_mourinho
16.12.2015 17:48

До коментар [@comment 1859815] от [@user sakata_97]:

Поредния срам за българския футбол, след всичко което се е случило през годините, сега се появява и ГМО отбор.Не стига срамната история на цска, ами сега ще гледаме и ГМО отбор в Елита.Това е срам за цялата футболна общност.

MaLkO_LuD94
16.12.2015 17:31

До коментар [@comment 1859810] от [@user j_mourinho]:

И какъв е смисъла и 100 да ви дадат пак ще сте 2-ри *joking*

j_mourinho
16.12.2015 17:22

Предполагаше се, че БФС ще анулира всички мачове на ловчанлии, което означаваше, че "сините" щяха да изостават на пет точки от разградчани.

Това обаче няма да се случи, защото по правилник резултатите се анулират, ако има още двубои до края на календарната година. Скандалното дерби на "Герена" обаче беше последен двубой през есента.

"Няма да анулират резултатите. Изваждането е след последния мач за календарната 2015. Литекс продължава за Купата.

Redbula
16.12.2015 17:08

А за който все още смята че бфс помага на Левски да стане шампион само да ви покажа нещо и да ви затворя устичките:

Ето как ще изглежда класирането в "А" група след анулиране резултатите на Литекс:

1. Лудогорец - 36 точки
2. Левски - 31
3. Берое - 30
4. Славия - 30

j_mourinho
16.12.2015 17:39

Всичко което каза за Домуса и Лудогорци е така, за това не си правя илюзии за титла.Целта на отбора е класиране в Европа.Там вече каквото стане.

AC_Milan_92_45
16.12.2015 17:35

И второ, мачовете на Литекс са анулирани, същевремено и точките спечелени срещу тях също, така е сте на 5 зад разград, не че има значение. Ако искате да сте шампиони вижте разкарайте Разград от А група, докато той е в А група, друг шампион няма да стане. Щото там шевчето си дава парички, взема сииграчи, треньорче и му е през.... за съдиите и перуката.

Chelsea86
16.12.2015 17:33

И как се помага на Левски? Ако им махнат 5 точки ще е голяма помощ. Да не казвам, че и сега са наравно с Лудогорец и ако не пипнат класирането няма да има промяна. Виж разбирам, че вече бяхте припознали Литекс и имахте нагласата да играете в А група от следващия сезон като ЦСКА-Литекс, но джуджето има съвсем различен план явно. Затова и бяха тези циркове.

MaLkO_LuD94
16.12.2015 17:27

Естествено че се помага на леСни и сега и за в бъдеще нека другата година да изхвърлят Лудогорец пък пак говори че не им били помагали и така пак ще си имат собствено първенство *thumb_up*

j_mourinho
16.12.2015 17:20

От началото на сезона твърдя, че ние шампиони с такива играчи няма как да станем, просто му казвам, че по последна информация нищо в точките няма да се пипа.

AC_Milan_92_45
16.12.2015 17:17

И ко, да не станете шампиони, пхаха

j_mourinho
16.12.2015 17:13

Класирането няма да се пипа.Нищо в точките няма да се промени.

j_mourinho
16.12.2015 17:06

Има справедливост на този свят, Бог забавя, но не забравя.Само Левски и България!

Man_Red
16.12.2015 17:06

Защото, ако излезе, че си прав Redbul- е. тва значи, че 40 процента от населението на България няма морал и достойнство. Това е голяма пречка и извън спорта.

Redbula
16.12.2015 17:04

ааа и да добавя АКО подчертавам АКО Литекс продължи за купата и стане шампион то цска макар и в Б група ще играе лига европа= с 1 коршум 2 заека

yordak86
16.12.2015 17:04

Ако действително искаха да запазят честа си Литекс просто трябваше да оставят Левски да изпълни дузпата и след евентуален гол за Левски просто да не подновят играта след свиренето на съдията.По този начин щяха да го принудят ТОЙ да прекрати мача. Всичко е дирижиран театър Гришата да поеме ЦСКА.

citizen
16.12.2015 16:41

Бистришките тигри срещу ЦСКА ?

nasran_chorbar
16.12.2015 16:53

Това е аматьорски футбол и там правилата са други, не като в професионалния.

Slivnishkigeroy
16.12.2015 16:40

Довиждане! Чакаме ви след 2 г. в А група ЦСКА-23 или както там бяхте!...

Man_Red
16.12.2015 16:29

Неутрален съм, просто ми е любопитно по какъв начин изваждането на Литекс прави сливането им с ЦСКА по-лесно?

Man_Red
16.12.2015 17:05

За мен е важно да разбера това за да мога да си изградя мнение евентуално за морала и достойнството на феновете и като цяло ЦСКА. Благодаря!

Redbula
16.12.2015 17:01

От всички коментари до тук този е с може би най-добрия въпрос- Как точно отпадането на Литекс ще улесни нещата с цска? Аз в интерес на истината немога да отговоря на този въпрос мога само да изразя мнение и да изкажа хипотеза. Според мен единствения начин за слизане беше ако Литекс не са в А-група. С тея футбоолисти няма как да отпаднат от А група пък и феновете на отбора няма да са съгласни и ще недоволстват. Ама Гришата вади отбора и за пред феновете им това е нормално обаче опааа не сме прочели уж правилника ще ни махнат от А група оооооо ся и бфс-то е виновно и е с-у нас и Гришата излиза и казва еми реферите и бфс ме карат да се откажа от отбора... Отбора е в Б група няма собственик и пари и ще се разпадне обаче няма дългове.Хоп става цска който има 20 мил дългове и фалира. Хем цска в Б-група,хем с Гришата ,хем с пари и за 1 сезон са в А група и са 2рия Лудогорец но с повече публика.Това е то бизнес нюх! Не ангажирам никой с моето мнение просто го изразявам.Ще се радвам да прочета и други хипотези,а накрая ще видим кво ще стане и кой е бил прав кой крив!

Banditos
16.12.2015 16:08

Абе направо да разпузнат цялата А група,най добре ще е за бг футбола *beer*

night_wolf1984
16.12.2015 16:06

Само,че Литекс може да обжалва в срок от една седмица!!!

tagen
16.12.2015 16:17

и ? има ли смисъл изобщо ? тук правилника е като камък няма вратички няма нищо никой не е очаквал като го е писал че някой гранд ще е толкова тъп та да оставят вратичка това е .... въпроса само е дали литекс ще станат цска а в тоя случай никой не може да се оплаква защото цска трябва да играе в б група жалко че литекс се съсипва но след като собственика не иска повече да дава пари е напълно нормално и това ...

Arsenal_tr
16.12.2015 16:02

и в А група вече ще е много интересно... кренвирши срещу пееФски. Единствено Берое остана по-приличен отбор в тая група

ApricotGarden
16.12.2015 15:55

Сега вече спокойно могат да се обединяват с ЦСКА

dmtbg
16.12.2015 15:06

Едва ли ще върнат Левски за купата,най-вероятно е отборът,който се падне срещу Литекс да се класира служебно за финала

CFC_H_A_Z_A_R_D
16.12.2015 18:01

Реал Мадрид отстраниха за купата на краля,та Литекс ли няма да отстранят.Но причините на Реал бяха къде,къде по нормални.

Chelsea86
16.12.2015 15:32

Първо не се знае дали изобщо ще ги изхвърлят от купата, защото това е отделен турнир макар, че някои неща като картони и наказания важат и за първенство и за купа. Второ в правилника си пише, че вече отпаднал отбор няма право да се връща. Както си написал, ако това се случи един от отборите се класира директно на финал. *wink*

sundza
16.12.2015 15:23

То не е и редно да ги връщат, след като са отпаднали. По правилник е точно така - следващият им съперник се класира служебно.

katal0neca
16.12.2015 15:02

Всичко си се навързва както са си го планирали. Нарочно го направиха този цирк на мача с Левски, защото знаеха, че ще стане голям отзвук и вниманието ще се насочи повече към Левски. Ето защо и Регекампф си се върна в Румъния 1-2 седмици преди този цирк. И Петрочвич откакто дойде винаги отговаряше на въпросите на репортерите за това дали ще остане и за другия полусезон, че е дошъл само да помогне. Ясна си е работата от всякъде, да ги сливат и да се свършва вече.

kibo1992
16.12.2015 14:54

Ето за това не гледам български фубтол и никога няма да гледам! Смешна работа....

tagen
16.12.2015 14:51

До коментар [@comment 1859738] от [@user MaLkO_LuD94]:

АБСОЛЮТНО СЪЩИТЕ изваждане на отбора от турнира в случая от купата не виждам разлика а да сравняваш 1996 с 2016 почти е ЛУДОСТ се едно да ревеш защо за равенство сега се дават 1 точка а преди са били две и отборите да се оплакват защо им дават по 1 точка ...

Docker
16.12.2015 14:57

Съгласен съм с написаното от теб, корекцията ми към коментара ти е, че преди се даваше 1 точка за равен и 2 за победа, а сега за победа се дават 3.

quitgame
16.12.2015 14:51

Нормално е да ви е странно като закона влезе в сила това само в България може да се случи хората да се чудят че се спазва закона *lol* *lol*

rad011
16.12.2015 15:41

Пич,ако знаеш колко си прав!*beer**beer**beer*

Redbula
16.12.2015 14:49

Аз съм Левскар и искрено съжалявам за цялата ситуация. Огромна загуба за А група ще е липсата на Литекс. Колкото до двубоя м-у 2та отбора честно да ви призная гледах всички ситуации и освен че Минев можеше да бъде декориран с картон(жълт) не че не можеше и червен ама 1во неговото беше не толкова от гняв с-у футболиста колкото от желание да изпълни фал-а по бързо и ги блъсна ,но нищо общо с изблъскането в наказателното поле довело до червения картон и дуспата. 2рото беше ситуацията с Гаджев. Вижда се че удря с лакет ,но не е нарочно.Тук можеше 1 жълт да се извади. Ситуацията с тяхния вратар и нашия футболист няма кво да я коментирам.Има лек контакт и ако вратаря беше пострадал или се беше ядосал щеше да падне да се превива или да блъсне той футболиста на Левски.А се вижда че той пада и веднага се изправя опитвайки се да вкара топката в игра.Но футболиста на Литекс отива и блъска нашия играч( няма кво да коментирам директен червен+дуспа) Дали щяхме да бием също е под въпрос. 1во сме слабички и не се знаеше дали щяхме да вкараме дуспата и 2ро Литекс с човек по малко щяха да се затворят а на контра са много добри както се видя за купата. Така че това че Литекс напусна терена и загуби служебно и няма да играе в А група си е за тяхна сметка и ще тежи на техните плещи. Рефера може да е побутнал Левски ,но не беше нищо скандално че да се прекратява мач. Виждали сме къде къде по-големи съдийски тесли!

MaLkO_LuD94
16.12.2015 14:39

Очаквам простотията да достигне връхната си точка и да върнат леСни в борбата за купата на мястото на Литекс *cigarette*

Betinfinity
16.12.2015 14:33

Накрая ще останат само двата делиормански, братски отбора с имена, които започват с "Л" - за да си делят купата и титлата в най-смешното първенство на планетата - гордост на БФС!

Chelsea86
16.12.2015 14:31

Жалко, но се очакваше. Ясно е, че всичко е запланувано предварително. Никой не би извадил отбора си при каквото и да било съдийство като знае, че следва изваждане от групата. Това само показва, че цирка се прави с една определена цел. Който е поне малко умен ще зацепи за какво става дума.
Лошото е, че всичката помия се изсипа върху Левски, а виновниците са в съвсем друг цвят... *wink*

rad011
16.12.2015 14:23

Сега ще бъде по-лесно да се слеят с цуцката.Нали за това изиграха тоя сценарии.Прав ви път!*beer*

Отговор
:
10
RoSKo0o0
16.12.2015 16:22

И аз съм на същото мнение, че Литекса нарочно разиграха всичко това, хем да натопят Левски, хем да се слеят по-лесно вече с ЦСКА и от пролет да играят в Б група *smile*

quitgame
16.12.2015 14:28

така е *beer*