В самото начало на второто полувреме лисиците удвоиха предимството си. Този път точен за домакините бе Рияд Махрез. Четвърт час преди края на срещата сините успяха да върнат едно попадение чрез резервата Лоик Реми, но силите им не стигнаха за нещо повече.
Приказката продължава: Лестър би Челси и оглави класирането (видео)
В самото начало на второто полувреме лисиците удвоиха предимството си. Този път точен за домакините бе Рияд Махрез. Четвърт час преди края на срещата сините успяха да върнат едно попадение чрез резервата Лоик Реми, но силите им не стигнаха за нещо повече.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
15.12.2015 20:34
Не знам,но тревожни са многото контузии на ключови играчи.Навярно ще има и още.Може до някъде да стане ясно още на 21 декември с М.С. дали ще сме в състояние да се борим с тях за трофея.Като че ли резервите ни доста се натягат да исползват шансът си да се докажат и с това да спечелим този мн.важен мач.Ами то всичко си е божа работа,но дано всевишият да е с нас него ден.*blush*
16.12.2015 16:59
Абе от няколко години,Сити колкото и да са силни,все успявате да ги биете.Много трудно играят срещу вас.Обаче много сериозно се нуждаете от един качествен таран.Жиру като му дойде музата ги мушка,обаче е много непостоянен.
15.12.2015 20:23
само искам да направя едно сравнение ако може.....Може би си спомняте някъде преди 5-6 години Хофенхайм бяха на първо място около Коледа (и Ибишевич също като Варди не спираше да вкарва, но накрая завършиха ако не се лъжа на местата даващи право на участие в Лига Европа. Искам да кажа че Лестър не са нито първия нито ще са последния непретенциозен отбор който е първи по Коледа, но в последствие не са шампиони.....
15.12.2015 18:44
АБРАМОВИЧ? Да се чуди човек как може един хитър евреин да направи такава минавка с подписването на този договор с такава голяма неустоика.Сигурно още от началото на сезона си гризе гема от яд и сега си трае ще не ще????*confused*
15.12.2015 18:47
Да ти кажа,и аз съм се замислял по този въпрос.Това евреин да се прецака.Явно на пук ще го държи до края на договора му,за да може да спи спокойно.
15.12.2015 17:40
После,погледнете мачовете които им предстоят до 1ви март и дали ще останат там където са сега.Не ми се вярва това да стане господа.Не ми се вярва и Арсенал да остане на това место колкото и да не ми се ще.Реално погледнато така си е?????*stop*
15.12.2015 18:49
Аз пък си мисля,че Арсенал няма да паднат надолу.Усещам един спад във формата на Сити.Юнайтед не ги виждам в розово бъдеще с ония холандския,безформения.Пуул ще вървят само напред,но пък са и доста назад за сега.Ако кажа,че виждам Сити,Арсенал,Лестър и Пуул в 4-ката,някои може и да ми се изсмеят,но наистина така ги виждам нещата.Естетвено ЛВГ може и да задържи положението да е поне в 4-ката,но не вярвам да е за сметка на Арсенал.
15.12.2015 15:17
Лестър може би правят сезона на живота си.Никой не е очаквал и Блекбърн да стане шампион през 90-те.Така, че и тоя сезон не се знае....дано повече такива отбори да изпъкват без финансови възможности и звезди.*smile**smile*
15.12.2015 16:37
Абе хора.Вече 4-5 коментара засичам как сравнявате Лестър с Блякбърн.Разликата от небето до земята,не се излагайте.
15.12.2015 15:41
Не знам колко си запознат със състава на Блекбърн когато стават шампиони през 95г. но техния успех беше подготвян няколко години.С треньор Кени Далглиш и играчи като Алън Шиърър и Крис Сътън в редиците си те бяха почти непобедими в Англия.С две думи си бяха един от фаворитите за титлата!Докато при Лестър ситуацията е различна.Миналия сезон едвам се спасиха да не отпаднат от Висшата Лига а сега са първи и то с доста добра игра.Промяната при тях дойде от треньора Раниери-това е истината!!!
15.12.2015 14:39
Да добри са,само че Лестър-Арсенал маи беше 2-5 ако не се лъжа?*wink*
15.12.2015 18:46
Ами не знам,просто такова впечатление ми направи.Но за ЛестърБлякбърн засякох 2 сравнения в 2 различни теми,преди тази.
15.12.2015 16:53
Така е, но Лестър май са първи с 2т. разлика пред въпросният Арсенал!? *smile* sdw, всъщност, само в един коментар май се прави аналогия между Блекбърн и Лестър!? Къде ги видя тези 3-4, не знам *smile* Така или иначе това не променя факта, че Саутхемптън също бяха изненада миналият сезон, но не и каквато Лестър. Вече са ти го написали защо. Разбира се, никой не твърди, че Лестър са главният фаворит за титлата и ще я спечелят. Всички сме на мнение, че рано или късно ще се охълцат. Но определено са по-костелив орех от Саутхемптън *smile*
15.12.2015 10:42
Същите като Саутхямптън миналата година.Определено радват окото,но за жалост ще паднат бързо бързо 2-т полусезон.Лично аз бих искал да ги видя дори на върха,но се съмнявам.
15.12.2015 16:33
Саутхямптън първи не са били. Бяха 2ри, 3ти до края ноември, след това пропаднаха до около 5тото място където стояха почти цялата пролет. Накрая се сринаха до 7мо място. Няма база за сравнение с Лестър, които имат повече точки, по-малко загуби, повече победи и са по-напред спрямо "светците" от миналия сезон. Но и според мен по-нагоре от 5тото място трудно ще завършат.
15.12.2015 16:24
Саутхямптън бяха дълго време 2-ри и около нова година тръгнаха надолу.
15.12.2015 15:52
Преди две седмици Раниери каза че Лестър не се борят за титлата а да не изпаднат и е прав в изказването си.Така както правят добра победна серия,може да направят и серия от доста лоши резултати и доста бързо да се озоват в долната част на таблицата?!Според мен това обаче няма да се случи освен ако водещите им играчи не се контузят за дълго време.Раниери е доказан треньор и няма да се поддаде на напрежението,поне аз така си мисля.Каквото и да си говорим истината е че с отбор като Лестър в челото шампионата изглежда малко по-интересен и романтичен!!!
15.12.2015 12:36
Не съм много сигурен в това, приятел. Имам предвид, за първото място на Саутхемптън. Каквото и да е, Лестър в момента се представят в пъти по-добре от тях, независимо от класирането.
15.12.2015 11:42
Ако не се лъжа Саутхямптън държаха позиции до декември,а 2-т полусезон започнаха да издишат.Не виждам никаква разлика.Те дори бяха първи повече време.
15.12.2015 11:16
Абе не точно, приятелю. Саутхемптън миналата година радваха окото, но се въртяха някъде малко по-надолу от топ 4. За сравнение, почти половината сезон мина и Лестър са са вече втора (или трета!?) поредна седмица еднолични лидери във ВЛ след почти половин сезон изигран. Всички отлагахме сриването им в хода на този полусезон, но в крайна сметка: лидери са и с начинът си на игра към омента показват, че са най-постоянният отбор във ВЛ. Нищо не се знае. И аз мисля, че по няков време ще изпаднат от топ 4, но това си го говорим още от началото на сезона и все не става *smile*
15.12.2015 09:49
Гледах целия мач и тайно симпатизирам на Лестър поне този сезон *smile* Уникално играят и се раздават момчетата! Никакви сложни комбинации тип нашия главун(да пазим топката и да направим атака с 300 паса). Хваща топката първия и пасове само напред докато не сбъркат. Страшно много ме накефиха. А Варди и Мерез няма какво да ги коментирам *smile* Тоя сезон направо ринат! Съмнява ме да ги задържват лисиците обаче или най-много да ги устискат до лятото.
15.12.2015 09:25
Лестър продължават да впечатляват и определено са спечелили сърцата на феновете, които на подкрепят английски отбор. И има за какво де. Само и единствено респект за тези момчета. На това му се казва да тръгнеш от нулата и да стигнеш до върха. Надали някой е очаквал в началото на сезона Лестър да са на първо място по Коледа. Дано така да продължават, но ако не направят някакви трансфери зимата, то пролетта батериите им ще свършат и ще излязат от топ 4. Този сезон, според мен, в топ 4 са Сити, Арсенал, Юнайтед и Ливърпуул. Точно как разпределени по местата не се наемам да прогнозирам, но според мен това ще са.
Челси са неузнаваемо слаби. От шампион да се сринеш към зоната на изпадащите е направо покъртително. Липсва им нападателя отново. Или по-скоро май им липсва отборният дух като цяло. Не знам какви ги върши Жозе, но определено е странно.
15.12.2015 06:17
Ел тигре защо не играе? колко гола има за чесли до момента
15.12.2015 08:58
За му е да играе , като има такива балъци като Монако , МЮ и Челси да плащат огромната заплата
15.12.2015 02:07
Отдавна не съм писал под тема на Челси. Готино е това, което виждам! :3
15.12.2015 00:39
Програмата на Лестър за следващите два месеца (до 13 февруари):
Евертън (Г), Ливърпул(Г) , Манчестър сити(Д) , Борнемут(Д) , Тотнъм(Г) ФА къп , Тотнъм(Г) , Вила(Г) , Стоук(Д) , Ливърпул(Д) , Ман Сити(Г) , Aрсенал(Г).
След тази серия имат 9 кръга със само слаби отбори.
Ако след тази ужасна програма отбора е около топ4 , когато им дойдът мачовете с по-лесните съперници , Лестър ще може да се бори за топ4 , че и повече. Важно е януари да се подсилят и ако го направят може да направят някое чудо.
15.12.2015 02:06
Не мисля Палас и Уест Хям за боеспособни, въпреки победите им срещу Сити,Челси,Пул или Юнайтед. Да симпатични отбори са, аз бях очарован от лекцията на Стоук изнесена срещу Сити, Саутхямптън,Уест Бромич,Нюкасъл и Суонзи също са симпатични.
15.12.2015 01:58
Евертън не ,че би се борил за то4 реално, повече би пречил на Арсенал,Сити,Ливърпул,Тотнъм,Юнайтед и Лестър. Иначе Карамелите са си от 5 до 8 място, но пък защо да не се опита за пробив, имат играчите Бейнс,Лукако,Баркли,Стоунс,Миралас,Деуфуело,Ленън и Коне,Нейсмит,Бари и Оузмън. Както могат да паднат от всеки, така могат и да бият всеки, това място което отвори Челси за топ4 ще е много апетитно. Едва ли някой в началото на сезона, би си помислил, че Челси ще се бори за 15 място със Съндърланд.
15.12.2015 01:26
Евертън са непостоянни и са на 10-то място, защо всеки ги включва в борбата за топ 4 :? За мен Кристъл Палас и Уест Хям са по-стабилни отбори в момента от тях (естествено не ги включвам в борбата за 4-ката)
15.12.2015 00:47
Също минаха мачовете с Челси и Юнайтед, прибраха си 4-ти точки. Ако от Евертън,Сити и Тотнъм вземат нещо, като нищо и за титлата да се борят, че ще отпаднат лт Фа къп е ясно, което значи, че се състезават на един фронт. Общо заето Челси си се бори за оцеляване, Юнайтед за тоо4, Ливъра изплюва, Тотнъм изненадващо загуби от Нюкасъл, първа загуба след загубата от вас. Истината е че пилците се броят есента, ясно е че борбата за топ4 ще е свирепа, Сити,Арсенал,Юнайтед,Ливърпул,Лестър,Тотнъм и Евертън.
15.12.2015 00:30
Тва подобие на отбор Лестър няма ли кой да ги спре ве *beer*
15.12.2015 00:22
Важното е да сме живи и здрави! *beer*
15.12.2015 00:20
УОУУУ Видяхте ли двата гола на Лестър? Това ме върна едно-две десетилетия назад.. особено втория гол е уникално изработен! Евала на тея момчетаЧ
15.12.2015 00:10
С цялото ми уважение към Моуриньо и към всичко което е направил за отбора,но вече трябва да си ходи.
15.12.2015 00:08
Лестър имаха 500 000 харесвания във фейслбук сега имат драстично по-голям брой ! "Феновете" на Челси са доста бързи *lol* *lol* *lol*
15.12.2015 00:05
Мога само да поздравя Лестър за победата. Варди и Марез отново бяха разликата която спечели мача. Относно нашия отбор - трагедия... Пълна демотивация от страна на играчи, от страна на Моуриньо... Не знам и не разбирам защо Абрамович позволява това нещо да се случва. Крайно време е португалеца да си стяга куфарите. Успя да срине отбора за отрицателно време...
15.12.2015 00:02
Чудя се другия мач дали да го гледам, хем ще спестя ядове. Докато Моуриньо е треньор отбора няма да види нищо хубаво. Да, смечелихме титла, но по какъв начин? Със супер грозния футбол и със супер измъчените победи с по 1 гол разлика
15.12.2015 01:27
а бе неандерталецо тъп, това, че съм казал, че няма да гледам следващите мачове доакто Моуриньо е начело не означава, че ще го направя и че спра да ги подкрепям, просто ще си спестя ядове като пропусна "великолепната" ни игра.
15.12.2015 00:53
Баце, катеначото не е непременно брой вкарани голове, а манталитет! Вкарваме и веднага паркираме автобуса. Те и Интер ся вкараха 15 гола за два мача, но това не ги прави по-малко пут*и и врагове на футбола *wink*. В случая пешотъпото е прав!
15.12.2015 00:16
Абе комик какви победи с 1 гол разлика те гонят.Челси през миналия сезон вкараха 73 гола и бяха втори по този показател след Сити.И в крайна сметка е важна победата, а не да играеш 90 минути и накрая да ти го вкарат.Като ти се гледа красива игра, отивай да гледаш мачовете на Барса и Байерн, нали те са красиви.Пълно с комици тука.
15.12.2015 00:15
Типичен "фен" на Челси *lol**lol*
15.12.2015 00:00
Много радват тези лисици но като им гледам следващите 3 мача се съмнявам да задържат това 1-во място след тях *thumb_up*
15.12.2015 00:00
Честитоооо !!! *lol* *lol*
14.12.2015 23:52
*lol* ами толкова си можем, аз и не очаквах друго.Имах малки надежди, че можем да измъкнем нещо, защото срещу Порто играхме добре, но явно съм се заблудил.Честита победа на Лестър.Варди и Махреза са много добри и бързи, пожелавам на Лисиците титлата.
14.12.2015 23:45
Аз да съм резерва на Астън Вила примерно, хем не играя, хем испадаме, бих прежалил 5 мача наказание, ма с едно хубаво шпагатч да пенсонирам Коща, това просто е.... Коща е това за светония футбол, което е БФС за българския
14.12.2015 23:49
По-скоро Коща ще те пенсионира, ако не уцелиш от раз, но продължавай да си мечтаеш.
14.12.2015 23:44
изпуснахме поне равния
14.12.2015 23:38
да се учи коста 2 положения и гол
14.12.2015 23:35
хубав гол за Челси и пак Коста се спречка нещо с вратаря на Лестър *lol* *lol*
14.12.2015 23:48
Аз коста го харесвам ,защото дразнеше повече Реал като беше в Атлетико отколкото Барса, доста съм безпристрастен
14.12.2015 23:46
Не го защитавам, всички го знаем какъв е, но просто в този случай не беше той виновен.
14.12.2015 23:44
да да, прав си, моя грешка, идеята ми е ,че всички му се дразнят и все търсят нещо с него, и той с тях *lol*
14.12.2015 23:36
Не, вратаря на Лестър се спречка с Коща, всъщност.
14.12.2015 23:32
Тоя сезон е супер странен, отборите които се справят добре обикновено нещо им става, само Арсенал си се справят както предните сезони,но са първи понеже нямат голяма конкуренция
14.12.2015 23:31
и Челси не са по-слаби от по принцип,просто Лестър са си добри и го доказаха в доста мачове тоя сезон.
14.12.2015 23:32
да не са 9 загуби
14.12.2015 23:30
виж го бе 2 гола осра
14.12.2015 23:30
Лестър шампион але але *lol*
14.12.2015 23:28
не мисля че имат шансове за топ 4 вече.. *nerd* жалко
14.12.2015 23:25
Абе вие не разбрахте ли че Челси нарочно падат в Англия...вдичко е фалш и заблуда...нарочно го правят,за да си пазят силите за ШЛ...защото виждате в ШЛ как играят а в Англия не ми се коментират...отдавна те си отписаха сезона в Англия....и ще хвърлят всичко в ШЛ...а ако я спечелят нали се сещате че и 15 да са пак ще играят в ШЛ следващата година...желта на Моу е да ги направи Европейски шампион и да ги остави накрая...той само тва му липсва с тях...обра всичко в Англия и само това му остана...той е хиена и е замислил нещо и ще се обедите сами....
14.12.2015 23:29
каква шл бе чак февуари
14.12.2015 23:23
Любопитно ми е ... кое ще е по голяма сензация за футболния сват ? Челси да изпаднат или Лестър шампион ? *lol*
14.12.2015 23:37
Именно , без шега , ще е е огромна сензация , което и от двете да се случи , да не говорим ако се случат и двете ...
14.12.2015 23:31
Това между другото е много хубав въпрос,не бях се замислял за него. Мисля,че обаче нито едно от двете няма да стане.Иначе,ако говорим хипотетично,според мен Челси ще е по-голямата изненада,предвид бюджета,футболистите и треньора.Същото може и да се каже за Лестър,де,но конкуренцията в момента е много слаба.Аз не мисля,че Арсенал,Сити,Пул,Юнайтед,Челси,Тотнъм са на нужното ниво.
14.12.2015 23:22
коста напусни отбора катил
14.12.2015 23:20
Вилиян да вкара от някъде, че работата отива на зле!
14.12.2015 23:15
След първото полувреме се чудех да гледам ли още? Сега реших да го пусна и виждам 2:0. Е няма смисъл да се ядосвам повече. Още след първия им гол не виждах как ще вкараме. Този мач го завършваме с 0 и тва е... След това идват по-лесни мачове. В тях се надявам да вземем няколко победи.
14.12.2015 23:15
до януари има много време още 2,3 загуби и абрама ще откачи
14.12.2015 23:14
Тия Шмелси ли Челси ли кви бяха, да ги Е§@* и кавалите всеки който ги хване ги дере яко
14.12.2015 23:13
Тия Лестър бхт симпатягите ,много играят.Браво!
14.12.2015 23:12
Баси, кой е очаквал толкова силен Лестър
14.12.2015 23:12
все едно гледам един немски отбор от миналата година
14.12.2015 23:10
Лестър ли е силен или Челси е слаб, чакайте... Лестър е силен и Челси е слаб
14.12.2015 23:08
влез му бе какво го чакаш да бие пуууууу
14.12.2015 23:01
За 45 минути Челси нямат точен удар... А Лестър са просто машини *confused**confused*
14.12.2015 22:59
Не мисля, че има смисъл да си гледам отбора, доакто Моуриньо е мениджър .. Само загуба след загуба, след загуба и когато имаме късмет - равен... Цял мач великолепна игра - само някакви убити пасове и накрая Иванович центрира в защитника им и това ни е играта.. Ама тръгнал да ми печели ШЛ.. хахаха не мисля, че Моуриньо може да допринесе с нещо позитивно и не мисля, че ще тръгнем нагоре докато той е мениджър на отбора.
14.12.2015 23:30
Не знам как най - слабият вратар в лигата има най - много чисти мрежи , ти ще кажеш. В мачовете с Арсенал , Евертън , Тотнъм направи изключително много на брой важни спасявания! Това , че в последните няколко мача има неубедителни намеси го признавам , но смятам , че е временно и ще се поправи..
14.12.2015 23:26
До края на сезона имах в предвид. Извинявам се *wink*
14.12.2015 23:24
МИниоле ви е спасил ?????? ти гледа ли ония ден мача ... всеки гол ама всеки гол от началото на сезона ви е вратарски имате най слабия вратар във висшата лига къде ви е спасявал не знам хаха
14.12.2015 23:23
Че то до края на годината има 2 мача бе *lol**lol*
14.12.2015 23:21
Разбирам те , но ще ти дам що годе подобен пример с нашия Симон Миньоле. Имаше период в който беше доста неубедителен и дори беше в един период резерва. Някои от нашите фенове тотално го заклемиха и му теглиха майната. Миньоле се върна и ни спаси в толкова много мачове и ни донесе супер много точки, дори е с най - много чисти мрежи за календарната година и започнаха да го обичат отново. Мисълта ми е , че нищо не е нито черно , нито бяло и трябва търпение. Дайте шанс на Жозе поне до края на годината , защото ако направи силна поредица и ви вкара в топ 4 ще съжаляваш за думите си..
14.12.2015 23:11
Може да е дал ама това да знаеш как ще свърши мача преди да е почнал.. Не знам остана ли отбор, с който да сме играли и да не ни е победил.. Моуриньо е изцеден до краен предел, нищо хубаво не може да донесе на отбора и съм абсолютно убеден в това.
14.12.2015 23:07
Брат , много е лесно да кажеш няма да ги гледам докато се трупат загуба след загуба и Моу е мениджър. Сега е момента да покажете , че сте лоялни фенове и сте зад отбора и в слабите моменти. И най - вече зад мениджъра , който ви е дал толкова много позитиви..
14.12.2015 22:57
Единствените който се опитват да направят нещо са Матич и Вилиан и горе доло Коща. Другите са трагични. Тая топка я бутат от единия край на игрището до другия без цел......
14.12.2015 22:53
Тери защо не посегна за тази топка не знам.. Амън от тъпотии! Нищо не правим отново! Никаква идея в атака.. Коста започва все повече да ми прилича на Торес.. Халфовете ни се въртят като м*до в кофа.. Заслужено Лестър ни вкараха гол и ако не се промени нещо, ще ни бият!
14.12.2015 23:03
прав си.. за почти 20 години опит така да я гледаш тая топка си е направо за смях
14.12.2015 22:52
Лекотата с която играе Марез е наслада за окото. Всичко прави на терена този човек. Дано се получи хубаво второ полувреме! *beer*
14.12.2015 22:52
много е зле работата иска се нов нападател , някой плеймейкър и 1 защитник
14.12.2015 22:51
Много играят Лестър
14.12.2015 22:51
Ебахти малшанса днес... Първо ни се паднаха ПСЖ, сега Азар се контузи и ще паднем от тия, по принцип не се ядосвам, ама тва ми идва в повече.
14.12.2015 22:47
Марез и Варди са извънземни !!!
14.12.2015 22:42
Аре ве Челсииии бийте ги тия Лестър ебаси мууууу *thumb_down*
14.12.2015 22:36
Цялата магия е в Марез!
14.12.2015 22:34
Гоооооооооолллллллллллл
14.12.2015 22:05
Мача според мен е сигурен челситата.
14.12.2015 21:55
ЛЕСТЪР ШАМПИОН!!!
14.12.2015 21:50
въпреки, че не харесвам моу е крайно време Челси да започнат да излизат от кризата.
14.12.2015 21:24
гол/гол съм го писал, така че да не се офлянкват
14.12.2015 21:16
2:1
14.12.2015 21:13
0-3