Жребият отреди: Три големи дербита на осминафиналите в Шампионската лига

13:24
Жребият отреди: Три големи дербита на осминафиналите в Шампионската лига
Днес в Нион бе изтеглен жребият за осминафиналите в Шампионската лига.

Отборите, завършили на второ място в груповата фаза, са домакини в първите срещи.

По регламент в тази фаза един срещу друг не можеше да се изправят клубове от една и съща страна, както и такива, които са играли помежду си в груповата фаза.

УЕФа също така размина Динамо Киев и Зенит заради политическата обстановка в Украйна.

Фортуна реши да зарадва феновете с три големи дербита в тази фаза.

Ето и пълния жребий:

Гент (Бел) - Волфсбург (Гер)

Рома (Ит) - Реал Мадрид (Исп)

Пари Сен Жермен (Фр) - Челси (Анг)

Арсенал (Анг) - Барселона (Исп)

Ювентус (Ит) - Байерн Мюнхен (Гер)

ПСВ Айндховен (Хол) - Атлетико Мадрид (Исп)

Бенфика (Порт) - Зенит (Рус)

Динамо Киев (Укр) - Манчестър Сити (Анг)


Срещите ще се изиграят на 16/17, 23/24 февруари, 8/9 и 15/16 март 2016 година.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Omen
16.12.2015 00:46

Гент (Бел) - Волфсбург (Гер) 35%-65%
Рома (Ит) - Реал Мадрид (Исп) 35%-65%
Пари Сен Жермен (Фр) - Челси (Анг) 60%-40%
Арсенал (Анг) - Барселона (Исп) 30%-70%
Ювентус (Ит) - Байерн Мюнхен (Гер) 45%-55%
ПСВ Айндховен (Хол) - Атлетико Мадрид (Исп) 40%-60%
Бенфика (Порт) - Зенит (Рус) 50%-50%
Динамо Киев (Укр) - Манчестър Сити (Анг) 45%-55%

Slivnishkigeroy
15.12.2015 21:02

Напред са: Волфсбург, Реал, ПСЖ, Барселона, Ювентус, Атлетико, Бенфика и Динамо.

Matteo_Poker
15.12.2015 08:43

Чудя ви се на недоволството.... Ако примерно бяха се паднали Барселона с Бенфика, Байерн Мюнхен с Гент ще кажат "нищо интересно в 1/8 финалите "

Matteo_Poker
15.12.2015 08:39

Въобще не е гарантирано, че ако Арсенал бяха победили Монако щяха да се паднат с Ювентус и Реал Мадрид .А това,че се падат трудни съперници, както казаха по-долу, Арсенал като си вземе групата това ще го избегнат.

MaLkO_LuD94
15.12.2015 12:23

Ние като си взимаме всяка година групата та виж какви съперници ни се падат на 1/8 финал Арсенал, Ман Сити, Ман Сити, Милан, Леверкузен, Арсенал *cigarette* Така че и да си вземеш групата няма гаранция че ще имаш лек жребий това е Шампионска лига ако я искаш трябва да си готов за тези мачове *thumb_up*

CFC_H_A_Z_A_R_D
14.12.2015 23:26

Не знам защо така подценявате Английските отбори.Да откакто ние спечелихме ШЛ всичките отбори от Англия се излагат меко казано в турнира ама не си мислете,че като са Арсенал-Барса например 2-рите още от сега продължават напред.Да досега във всички възможни 5 шанса на Арсенал за слава те захвърлиха всички 5 ама 6-тия може да е от тото знам ли има каква ли не чудеса във футбола.Или пък ние с ПСЖ да за мен имаме по-малко шансове но ние не трябва да сме отписвани.Само си спомнете Наполи невероятния обрат в който никой не вярваше всички си мислеха,че това е краят на Английския футбол.Но меко казано Лъва възкръсна.А пък Сити колкото и да не ги харесвам не мога да кажа,че имат класният състав да стигнат поне 1/2 финалите.

Sottirow
14.12.2015 22:51

Интересни мачове почти не виждам.Интрига ще има само в ПСЖ-Челси , Бенфика-Зенит , ПСВ-Атлетико.Всички други мачове вече знаем крайния изход.

Matteo_Poker
14.12.2015 22:43

Мачовете са интересни.2 от тях вече са гледани и преди в близкото минало,но недоволството смятам за неправилно.Е то принципно във всяко първенство повечето мачове са едни същи,все едно да кажете омръзна ми да гледам Арсенал - Тотнъм примерно.Защото всяка година играят по 2 пъти,а и ако се срещат по купите става 3.В повечето мачове продължаващите са ясни,но няма да преминат с лекота.Може да има изненади.Фаворитите(поне за мен) Барселона и Байерн може да отпаднат,а може и да не отпаднат.За Реал Мадрид - Рома като фен няма да е лесно да отстраним лесно..Онова 6:1 срещу Барселона мач с мач не си прилича.Нещата много ще се променят до февруари.Треньора им е пред уволнение на Рома заради слаби резултати.Реал Мадрид не е във форма..Но би трябвало да ги победят.

Xmeno
14.12.2015 22:03

Арсенал няма да отпадне,вие вече ги изхвърлихте 10 пъти.Ман.Сити ,Реал и Зенит са според мен сигурните участници напред.*whistle*

Rezors
14.12.2015 21:39

Хващам се на 100 лева бас,че един от фаворитите за купата ще отпадне още на 1/8-финалите. Всички Българи сме си големи разбирачи и многознайковци по рождение,ама почти никога прогнозите ни не се сбъдват,така че давайте го по-леко с епитетите и определенията.
Сигурни продължаващи няма,дори и Сити може да се подхлъзнат. За по-лесно забравящите ще ви припомня,че миналата година Динамо счупи от бой Евертън,а Сити са си царе на излагациите в Шампионска Лига.
Като изключим на английските отбори дежа вю-та двойките са прилични и могат да се получат интересни двубой.
Пожелавам ви много приятни моменти с отборите ви,ние ще си цъкаме в ЛЕ и ще гледаме голям футбол само на екраните през Февруари и Март. Ама нека бъдем оптимисти. *beer*

wengerout
14.12.2015 20:26

За последно ще пиша,защото не знам дали видеото от линка,който дадох ще се отвори.
[@link https://twitter.com/Kiwi317] Ето профила на човека,който е споделил видеото в туитър.Тук ще може да го гледате със сигурност,просто скролнете малко надолу.

wengerout
14.12.2015 20:23

Да не говорим,че както всяко нещо,така и това много лесно може да се манипулира.Мислите,че като го гледате по телевизора на живо е сто процента вярно ли?Ако сте толкова наивни,ще си патите много.
НЕ казвам,че е 100 процента нагласен,но казвам,че ИМА такава ВЕРОЯТНОСТ.И това не е абсурдно.
Да не говорим,че преди няколко години бях видял снимка на мачовете,които ще се паднат преди жребия,а след него успеваемостта на тази снимка беше около.....100 процентова....
А тука защо ми се струва,че Хавиерко изобщо не разбърква топките??
[@link http://www.thesportbible.com/articles/watch-twitter-users-say-champions-league-draw-was-a-fix]

Айде лека ви вечер.

wengerout
14.12.2015 21:02

Да съм казал,че само Арсенал са ощетени???Посочи ми къде го твърдя това? И пак ще ти кажа,защото явно четеш между редовете-НЕ МИ Е ДО ОТПАДАНЕТО,а до разнообразието.Аз исках Реал Мадрид,въпреки че и те могат да ни отстранят.Да не говорим,че дори да бяхме изтеглили Зенит или друг,ако бяхме продължили на по-късен етап щяхме да играем или с Барса,или с Байерн,защото и те щяха да продължат по всяка вероятност.Но да ни ги натискат постоянно тях вече е досадно. Това вашето с Лион също беше абсолютна пародия. А да говориш,че три срещи с Юнайтед за 16 години са равни на 5 с Барса за 10,е смешно. Като цяло пак ще ти повторя нещо-мен не ме интересува дали ще отпаднем или не.Естествено като фен ще подкрепям отбора,но исках разнообразие.Дори да бяхме се срещнали с друг,ако искаме да спечелим ШЛ,ще трябва да минем или през Барса,или Байерн,това е ясно. А дали ще отпаднем на 1/8 финал или на полуфинал,мен това не ме интересува,защото така или иначе не печелим титлата.Ако схващаш логиката.


14.12.2015 20:39

Не съм съгласен с теорията на конспирацията. От УЕФА нямат никакъв и особено финансов интерес от повтарящи се двойки и биха нагласили по-интересни мачове ако можеше. Какво да кажем ние феновете на Реал, след като с Байерн досега имаме 22 мача в Европа и никога не сме играли финал. Това е най-играното дерби в евротурнирите. С Манчестър Юнайтед пък също се срещаме три пъти от началото на века, с Ювентус също играем доста често, два пъти и в групи. Преди няколко години пък играехме почти всяка година с Лион, имахме и един период между 99 и 2005г, със няколко сблъсъка с Динамо Киев.После често играхме с Рома, три пъти в група и един осминафинал. Така че не сте само вие ощетени, но само вие се оплаквате, може би защото най-вероятно отпадате. Погледни го от хубавата му страна, едно ранно отпадане ще ви помогне за титлата на Англия. А лично аз като фен на Реал исках Бенфика защото вече над 50 години не можем да ги срещнем и да си върнем за изгубения финал през 62г.

wengerout
14.12.2015 20:14

За всички,които казват,че феновете на Арсенал хленчели.А тези всички,предимно са 15 годишни,като гледам правописа и епитетите,които използват.Фенове на Арсенал,които да хленчат няма.Аз написах 2 коментара,защото се ядосах на жребия.А да ми говорите,че било ясно,че ще се падне Барса,защото шансът бил голям,е абсурдно.Имаше още 4 отбора,с които не сме играли скоро,а с някой може би никога,не си спомням сега на прима виста.
За тези,които казват,че не сме играли често с еднакви отбори
Барса,Барса,Милан,Байерн,Байерн,Монако,Барса
За разнообразие са ни пуснали Милан и Монако,където и двата отбора можехме да ги отстраним без никакви проблеми и за тези мачове сме си виновни само ние.
А преди първия мач с Барса,имахме и един с Милан.
Това ли е огромното разнообразие на така вълнуващия турнир ШЛ?
"Хленча" незаслужено,защото никога не сме играли с Барса,нали?
И това е само за мачовете след групите.
Ако погледнем групите,мога да ви покажа,че също има едно 70 процента от повтарящи се мачове.
И това е само с Арсенал
Ако погледнем Барса с техните любимци Селтик и Аякс...
Ако погледнем и другите отбори,ще видите,че в ШЛ няма никакви интересни сблъсъци.
Така,че малко прочетете преди да ми казвате,че било супер интересно и вълнуващо.
Ясно е,че гледате футбол от 2 години и знаете,че Арсенал са играли с Байерн и Монако и за вас това е разнообразие,но някой гледаме ШЛ от малко по-отдавна.
Да не говорим, че ако върнем още малко по-назад, за последните 10 години в ШЛ с Барса сме играли в 5 от тях и някой 14 годишни,необразовани лумпени да ми викат,че никога не гледали такъв мач и се вълнували,е смешно....
А колко пъти сме играли със Зенит за последните 10 години?Колко с немците?Колко с Реал?(исках страшно много Реал,за тези които си мислят,че е само въпрос на отпадане.Не,не е,просто исках нещо различно.)Колко пъти с Атлетико?

rokera_henry
15.12.2015 03:10

И без това за повече от 1/8 финал нямаме скамейка.. Всеки сезон сме с по 10 контузени, от там идва и гневът, защото няма да сме в оптимален състав.. То за това и ни отписват.. Колкото и луди мачове да сме правили, скамейката натежава винаги... Честито...

CFC_H_A_Z_A_R_D
15.12.2015 01:47

Честно казано и на мене ми се гледаше Реал-Арсенал.Ама мафия братко какво да се прави?Миналата година имахте шанс срещу Монако дори да си отворите вратите към Берлин.Щото после ако ви се падаше Юве там вече нищо не се знаеше,после Реал и там имахте шансове.И накрая Барса реванш за 2006.Ама ако пък бяхте отстранили французите щяха да ви треснат я Байерн я Барса.Аз ще стискам палци за вас на 1/8 финалите с Барселона просто е време един път и вие да ги отстраните колкото и ранен да е етапа от турнира.

wengerout
15.12.2015 01:02

Вие май не четете,друго обяснение нямам.Казах,че ако не спечелим титлата,не ме интересува дали ще отпаднем на 1/8 финал или на полуфинал,защото няма значение.А ако ще спечелим титлата,ще трябва да играем сигурно с Барса.Друга ми е мисълта,но да сме живи и здрави,няма какво да обяснявам вече за 100 път след като никой не чете внимателно. Кое е банално на Арсенал-Реал?1 път за 20 години сме играли с тях. С Барса пак ще кажа-10 години-5 срещи.Има ли сравнение?????

Uigtfri
15.12.2015 00:25

Арсенал-Реал Мадрид... такъв мач също щеше да бъде приковаващ окото, но ако се съди по твоите виждания за време, то и тези два тима не играха толкова отдавна. По-точно през 2006 г. Така че от твоя гледна точка и такъв двубой би трябвало да ни е "банален" вече. И сега като се замисля излиза, че ти просто си се надявал на един по-лек жребий, който да ви противопостави срещу Волфсбург или Зенит, не толкова заради повтарящите се сблъсъци. Ако пък ви се падне случайно Барса (както и се случи), то ти вече си готов с оправданието, че видите ли ние вече сме ставали свидетели на подобни срещи. Така или иначе няма как да знам от какво ти е породен гнева, но все пак се успокой и горе главата. Кой знае, възможно е пък да ни треснете - отборът ви е правил какви ли не луди мачове през годините. Пък и никой не знае какво ще става до февруари.

Uigtfri
15.12.2015 00:20

Приятелю, не се тюхкай толкова. Барса и Арсенал не са играли от 5 (ПЕТ) сезона насам, така че със сигурност няма как да кажем, че ще наблюдаваме "един и същ" сблъсък. Пет години е немалко време, а по-малките почитатели на тази игра най-вероятно за пръв път ще гледат двубой между тези два отбора. Да не споменаваме и факта, че две срещи между Арсенал и Барса ще бъдат в пъти по-гледани и в пъти по-вълнуващи за неутралните зрители, отколкото да речем дуел между Арсенал и Волфсбург/Зенит. А турнирът Шампионска лига е интересен именно заради подобни двубои като този.

Gazara_rs
14.12.2015 19:45

има ли вероятност зенит и динамо киев - ако продалжат да се паднат един срещу друг освен финала

nofx_
14.12.2015 19:48

може и ореди финала

Mukovd
14.12.2015 18:18

Каквото ще да става, на Стамфорд Бридж ще бъдем и ще подкрепяме отбора до край.

MaLkO_LuD94
14.12.2015 17:42

319 ПАРИ СЕН ЖЕРМЕН (ФР.) - ЧЕЛСИ (АНГ.) 1.74 2.92 3.52
321 АРСЕНАЛ (АНГ.) - БАРСЕЛОНА (ИСП.) 3.85 3.08 1.62
322 ЮВЕНТУС ТОРИНО (ИТ.) - БАЙЕРН МЮНХЕН (ГЕР.) 3.18 2.85 1.87
327 БЕНФИКА ЛИСАБОН (ПОРТ.) - ЗЕНИТ СТП (РУС.) 1.91 2.83 3.10
313 АА ГЕНТ (БЕЛ.) - ВОЛФСБУРГ (ГЕР.) 2.74 2.77 2.11
317 РОМА (ИТ.) - РЕАЛ МАДРИД (ИСП.) 3.30 2.87 1.83
311 ДИНАМО КИЕВ (УКР.) - МАНЧЕСТЪР СИТИ (АНГ.) 3.10 2.83 1.91
325 ПСВ АЙНДХОВЕН (ХОЛ.) - АТЛЕТИКО МАДРИД (ИСП.) 3.30 2.87 1.83

Така стоят нещата в Еврофутбола към момента *thumb_up*

Napadatel_9
14.12.2015 17:02

Не знам за вас момчета, но ще се видим направо на 1/4 финал, успех на отборите ви.*joking**wink*

fivooo
14.12.2015 16:56

Интересен жребий, при който има двойка достойна за групите на Лига Европа или дори плейофа (Гент-Волфсбург) и двойка достойна за финал в ШЛ (Юве-Байерн). Не мисля че някой отбор може да бъде упрекван.
Шансовете според мен са:

Гент - Волфсбург 35%-65% - не мисля, че Волфсбург са толкова непреодолими за Гент. Все пак не са Байерн;
Рома - Реал Мадрид 15% - 85% - лек жребий за Реал, но ако са с Бенитес шансовете на Рома са малко по-високи;
Пари Сен Жермен - Челси 55%-45% - може би ПСЖ са малко по-нахъсания отбор;
Арсенал - Барселона 3%-97% - най-сигурния 1/4 финалист
Ювентус - Байерн Мюнхен 30%-70% - най-интересния сблъсък като допускам, че може и да се случи изненада;
ПСВ Айндховен - Атлетико Мадрид 20% - 80% Атлетико не би трябвало да имат проблеми;
Бенфика - Зенит 48%-52% - никаква идея. Тея ще играят на два напълно противоположни климата;
Динамо Киев - Манчестър Сити 40%-60% Изобщо не смятам Сити за сигурен 1/4 финалист.Като нищо да се осерат само както те си знаят.

CFC_H_A_Z_A_R_D
15.12.2015 22:52

Рома с тази игра с 40% шанс срещу Реал,доста интересно.Арсенал пък най-много ги подценявате ама ако случайно на всички тези дето мислят че Барса са вече на 1/4 финала им излезе през носа тогава ще викате Арсенал новият шампион на Европа.За Байерн и Юве вече си прав тука е абсолютно 50%-50%.Ние имаме поне 30% шанс срещу ПСЖ,да не кажа,че ако спечелим първият мач се вдигат до 40%,45%.Динамо пък с повече % шанс от Сити е това е върха на сладоледа.Сити имат състав поне за 1/2 финал.За Атлетико шансовете трябва да са доста по-големи поне 65% ПСВ е големият аутсайдер от тези 16 отбора.За Гент срещу Волфсбург също те подкрепям,че са тези процентите.

Slivnishkigeroy
15.12.2015 21:07

Гент - Волфсбург 33% - 67% Рома - Реал 40% - 60% ПСЖ - Челси 80% - 20% Арсенал - Барселона 0,5% - 99,5% Ювентус - Байерн 50% - 50% ПСВ - Атлетико 47% - 53% Бенфика - Зенит 55% - 45% Динамо (К) - Манчестър Сити 51% - 49%

Arsenal966
14.12.2015 17:12

Това е вярно,но забравяш факта,че ПСЖ играят като отбор,мачкат всичко в Лига 1,Ибра бележи редовно,Ди Мария може да се каже,че е във форма,а и Кавани се опитва да помага с голове.По-добра игра показват от миналия сезон,а не можем да кажем същото за Челси...

rekontra
14.12.2015 17:08

Съгласен съм с прогнозите ти,освен с тази за ПСЖ и Челси.Напротив,Челси са по-нахъсаният отбор.Висшата лига е отписана,тоест догодина нямам как да играят в ШЛ освен ако не я спечелят.

MaLkO_LuD94
14.12.2015 16:40

1/8 финалите на Барса в последните години Арсенал, Ман Сити, Ман Сити, Милан, Леверкузен, Арсенал при положение че всяка година сме били 1-ви в групата *erm* Мисля че другата година трябва да останем 2-ри пък знае ли се може да се паднем с Волфсбург *joking*

Omen
14.12.2015 16:28

Срещу Баиерн имаме лоши показатели помня един ма4 преди 4-5 години в групите играхме на Олимпико ди Торино (сега стадион на ФК Торино,щото нашия се строеше) трябваще ни Х и продължавахме на 1 място в групата ,Трезеге вкара ранен гол,вси4ки се усполоиха и като се по4на,Подолски ,Модолски...и.1-4.кр. Дано да не се повтори тоя кошмар.

Omen
14.12.2015 16:17

Не изхвърляите Рома още от сега,тези 2 отбора са се срещали 8 пъти в ШЛ 3 победи за Рома ( 2 от тях на 1/8 финал) 1 Х и 4 победи за Реал в групите .

NoDiggity
14.12.2015 16:11

Много интересни сблъсаци, въпреки че сме ги гледали тия мачове по не знам колко пъти последните години. За жалост Английските отбори не виждам как ще прокопсат, освен може би Сити, въпреки че те се дънят редовно срещу слабаци и нищо не се знае. Все пак има много време до Февруари и винаги нещата в даден отбор се променят, така че нищо не е сигурно. Според мен напред ще се класират:
Волфсбург
Реал
ПСЖ
Барселона
Байерн
Атлетико
Зенит
Сити

ComsteR
14.12.2015 16:55

Имаше ли смисъл, от този твой коментар, при положение че го е написал? "Все пак има много време до Февруари и винаги нещата в даден отбор се променят, така че нищо не е сигурно. "

Brezov25
14.12.2015 16:42

с мерак има 2 месеца и половина могат да станат много неща

ComsteR
14.12.2015 16:02

Челси заминава, Арсенал също. Сити им върза.
Псж,Барса,Байерн,Реал,Сити,Бенфика,Волфсбург и Атлетико.
Псж-Сити, Барса-Бенфика, Реал-Волфсбург и Байерн-Атлетико.

sksw
14.12.2015 15:48

Юве са много силен отбор и не трябва да има никакво подценяване, колкото и голямо чудовище да е Байерн в пълния си титуляр..

AC_Milan_92_45
14.12.2015 15:41

Нещо не е наред, не ни се падна Барса или байерн, не не, аз сънувам, като се събудя ще видя, "Киев изхвърлени, за сметка на това сити ще се срещне със смесен отбор на Барсенола и Байерн"

Brezov25
14.12.2015 15:32

Е стига бе какво редене кака пък 3 години с псж пу

dmtbg
14.12.2015 15:14

да,знам,че в днешно време политиката е навсякъде,буквално,ама футболът е едно от малкото радости останалото на хората в днешно време,айде тука на нас,другите държави пари си имат

Arsenal966
14.12.2015 15:07

През 99-та 2 пъти,на финала на ШЛ,през 2010-та 2 пъти и през 2011-та пак 2 пъти.....а някои фенове на Барса ми пишат тук,че нали от преди 3-4 години не сме играли с тях,имало го разнообразието ...?!?! Щеше да има разнообразие ако се бяхме паднали срещу Реал ! Доста фенове искаха да гледат това шоу.Срещу Волфсбург пък щеше да е адски интересно,срещу Атлетико Мадрид щяхме да видим отново нещо ново,но неее....Барса.Другият сезон предлагам Барса/Байерн в групата,заедно с Олимпиакос разбира се и на 1/8 финалите....отново за разнообразие естествено......Барса/Байерн ! За ПСЖ и Челси пък няма какво да се каже....Сити пък айде да ги видим този сезон и на 1/4 финалите.

komara92
14.12.2015 15:03

Стига с тия ПСЖ бе аман вече,тежко ни и горко ...

j_mourinho
14.12.2015 16:04

Трябва да търсим трансфер от по-скромни отбори, защото играчи от тимове, които играят в ШЛ не можем да използваме в турнира.Трябва да разкараме 3-4ма от тима през януари.

Chelsea86
14.12.2015 15:16

Аз съм оптимист, ако направим 3-4 добри трансфера може и да успеем. Ако нищо не се промени тогава наистина горко ни... *smile*

valeri777
14.12.2015 14:56

Успех за всеки заслужил отбор във осминафиналите! За жребият ще кажа късмет,малшанс и възможност за някои по малки отбори да градат история!За съжаление и щастие много силни отбори се срещат и зрелището е гарантирано, за съжаление много от тях ще отпаднат! Отностно феновете недоволни от жребият със труден съперник ще повторя това е ШЛ за да станеш шампион трябва да преодалееш всички фаворити и да покажеш способностите. Според мен ще има доста изненади и някои фаворити ще отпаднат на тази фаза. Да си пожелаем зрелищен футбол гарниран със много голове! Отностно моят отбор няма какво да коментирам , докато тетрадката е начело за мен по добре да поспя малко, защото знам че или 0-0 или гол разлика загубен от нас разбира се. Весели празници на всички любители на футбола!

kaizerabg
14.12.2015 14:54

Ювентус-Байерн Мюнхен ....Нямам търпение вече Юве не са за подценяване...
Арсенал-Барса.....Също ще е интересен,но Барса ще ги отстрани !!
Гент-Волфсбург....Белгийците отпадат според мен Вълците продължават !
Динамо Киев-Ман.Сити.....От сега казвам честито на феновете на $ити..ако изобщо има такива...
Бенфика-Зенит....Нямам никаква представа кой ще продължи !
ПСВ-Атл.М...Честито на Мадридчани
ПСЖ-Челси...АбсолЮтно не знам какво да очаквам от този мач....
Рома-Реал...Без проблеми за Реал според мен...

CFCLondon
14.12.2015 14:53

Чета как фенките на Франсенал пискат и се смея гръмогласно. Значи последните 10 години сте играли ТРИ пъти с Барселона, като за последно през 2011 година/това е преди 4 сезона/. Второ, никой не ви е виновен, че не можете да отстраните отборите срещу които играете. Ето, миналата година срещнахте Монако, и пак нищо. Не ви е виновна УЕФА за това. А и за да спечелите ШЛ някога, то трябва да започнете да отстранявате именно най-силните отбори в света. То и затова никога няма да постигнете триумф в този турнир, щото почвате с пораженческо мислене още от началото. Бахти малодушието. Аз ся като за 3ти пореден сезон Челси ще играят с ПСЖ /най-силния отбор от 2ра УРНА в момента/ да съм тръгнал да пищя? Не, даже се радвам, че ще имаме възможност да си отмъстим. Просто нямате манталитет на победители, нито футболистите ви, нито франсето което ви води, нито вие, феновете. За това и търсите под вола теле. Смешно е.

Zanz1bar
15.12.2015 01:50

Не за последните 6 години сме играли 3 пъти с барса, за последните 4- 3 пъти с Байерн, последните 4- 3 пъти с Борусия, за последните 5- 3 пъти с Олимпиакос и за послените 5 -2 с Мърсилия. А с Реал за последни 2006 , да не би ПСЖ и те да не са отбор, Ювентус , Атлетико и още много

barca_samuraj
14.12.2015 14:47

Стига сте мърморили, бе, разбирачи, не виждате ли, че точно този жребий дав възможност и на по-скромни отбори като волфсбург, Гент, Бенфика, ПСВ!

Arsenal966
14.12.2015 14:58

На какво им дава възможности ? Възможности все някои от тях да направят перфектно подаръче на отбори като Барса,Байерн и Реал на 1/4 финалите ли ? Нека бъдем честни...Гент - Волфсбург и Бенфика - Зенит са мачове,които са по-скоро за Лига Европа,а не за 1/8 финалите в ШЛ.То по-големите отбори ще си заминат още на 1/8 финалите и ще стане интересно отново чак на полуфиналите,стига на 1/4 финалите за големите отбори да се паднат победителите от "интересните" мачове като Гент - Волфсбург и Бенфика - Зенит ! ПСЖ - Челси,Юве - Байерн,Арсенал - Барса...3 големи отбори ще си заминат и вместо тях ще гледаме на 1/8 финалите....Бенфика може би и Волфсбург ?!?

Banditos
14.12.2015 14:46

И двата най хубави мача ще ги дават в един ден *thumb_down*

Banditos
14.12.2015 14:41

Пиша от тела и се извинявам за грешките *sad*

Banditos
14.12.2015 14:40

Фенавете на Ревал се подиграваха,че Рома м слаби,сега ще видим вие с колко ще ги биете и дали въобще ще ги отсраните *wink*

stimulant
14.12.2015 14:36

Рома и реал ще направят двата най красиви мача на осминафиналите *beer*

Banditos
14.12.2015 14:36

След като излезна първата двойка Бенфика-Зенит само 4 -Атлети,Барса,Реал и Волсбург или 50% шанс да се паднат С Барса *wink*

scouser_pool
14.12.2015 14:30

Пак някакви теории за конспирация на жребия от потребителите на Уинър...не разбрахте ли , че така се падат на късмет , какъвто и да е жребия все е "уреден" , няма как да не се повтарят някои мачове , те толкова много отбори са играли помежду си а за Арсенал имаше само 6 възможности май...пък и Арсенал и Барса последно видяхме чак преди 3-4 години май....

Banditos
14.12.2015 14:22

Пак гледам се оплакват феновете на Арсенал от жребия,ами догодина си опитайте да спечелите групата си и аз ви гарантирам,че нито Барса нито Байерн ще ви се паднат на 1/8 финал,просто шанса да истеглят Барса беше повече от 30%

Zanz1bar
15.12.2015 01:48

Ами ние го направихме 2012, но уви разбира се от 7 ВЪЗМОЖНОСТИ, пак повтарям но с малки букви 7 възможности се паднахме с Милан, който беше реално единствения конкурентен отбор. Мен не ме дразни че се падаме със силни, мен ме дразни, че в последните 7 жребия за ШЛ в 6 от тях теглим възможно най-трудни съперник.

bayo45
14.12.2015 14:10

Едно и също и пак едно и също!Футбола в световен и европеиски мащаб се тресе от корупция.Както казва баи Ганю" УИДУРМА"? Нищо ново под слънцето!*sad**erm**stop*

j_mourinho
14.12.2015 14:04

Снимка която описва състоянието на Арсенал, нямам думи за каква пародия на ''жребии'' говорим.Нашите политици да бяха го правили, нямаше да е толкова корумпирано и нагласено. [@link https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/12316592_10156337580650440_2256932942982097671_n.jpg?oh=193c9a218588affe74c683d7354660ff&oe=56D600C9]

Mukovd
14.12.2015 14:02

Малко утеха за феновете на Арсенал - досега Меси не е вкарвал гол на чех.

Tanaka92
14.12.2015 23:33

Меси може да не е ама Суарез го е пъхал и от ляво и от дясно и от горе и от долу!

MaLkO_LuD94
14.12.2015 15:07

Но е вкарал много на Арсенал *thumb_up* И според мен проблемът на Арсенал няма да е Меси а ще са Суарес и Неймар

j_mourinho
14.12.2015 14:05

*lol* хаха да, почти бях забравил този всеизвестен факт, но уви е истина.

marioooooooo
14.12.2015 13:58

Новото е Реал Мадрид - Рома...останалите съм ги гледал вече *smile*

MU1977
14.12.2015 13:57

Прекрасен жребийи за италианския футбол*joking*Пак ще си останат с три отбора в ШЛ*smile*

futbolista_rs
14.12.2015 14:04

Не бързай толкова, че топката е кръгла.

Red_Manc
14.12.2015 13:54

Ювентус - Байерн очертава се зрелище. Дежа вю за Барса и Челси.

wengerout
14.12.2015 13:52

Нека направя едно супер трудно предсказание.......Догодина ще гледаме Барса с Аякс или със Селтик в групите,Арсенал за разнообразие ще е с Байерн,защото не сме ги срещали от групите тази година,а в групите може да сме с Олимпиакос отново,докато Байерн ще са със Сити.ПСЖ понеже няма да има с кого да играят,защото Челси няма да се класират вероятно,ще изтеглят познайте кого...........Барселона.Ооо,каква изненада.
Или пък,за да направят още по-вълнуваща ШЛ могат да сложат Арсенал и Барса в една група.Няма тогава какво да се оплакваме,щото до сега винаги играем на 1/8 финал,а сега в групите още.Нещо съвсем различно.Следователно ние ще излезем втори,а Байерн първи в другата група.И познайте...Да,точно така,по някаква минимална възможност ще играем с Байерн.Ех,че мач ще стане...

barca_samuraj
14.12.2015 14:44

Миналата година кат играхте с Начко Моначко ко стана, а? Само недейте да ревете!

I_LOV3_CHELSEA
14.12.2015 13:51

Пичове, имам едно голямо усещане, че ще станат много изненади през този етап на турнира. *lol* Помнете ми думите ! Единствените, които ще продължат със сигурност, са Манчестър Сити. Във всички други случаи нещата са непредсказуеми, според мен. Уникални мачове ни очакват. *smile*


14.12.2015 15:15

Точно Сити е много възможно пак да се насерат както те си могат. Динамо не е слаб отбор и челси беше пред отпадане ако не беше щастливия гол на Вилиан.. Миналата година Динамо разбиха Евертън.

vargala1313
14.12.2015 13:46

Не съм фен на Арсенал, но изобщо не бих се изненадал ако поднесат изненадата и отстранят барса

vargala1313
14.12.2015 13:45

Сега вече разбрахте ли че жребия го правят предварително (а после гледаме една пародия на жребий)

Amateur1878
14.12.2015 13:35

Никога не съм бил за тези конспирации във футбола, където резултатите се дирижират на някакво високо ниво, но човек как да не се усъмни в истоността на жребия за ШЛ!? Отново Арсенал и Барса. За разнообразие догодина, нека в груповата фаза се срещнат Арсенал и Барса и на 1/8-на финал да им се падне Байерн. Ей така, за разнообразие. Пък по-догодина Арсенал пак с Барса.

ПСЖ и Челси също се повтаря. Големи "съвпадения" значи. И това идва от организацията, чиито президент е свален за корупция. Ами човек няма как да не се замисли.

Другите мачове предлагат някои интересни двойки. Сити наистина имат чудесният шанс да се класират за 1/4 финалите. Успех на всички.

wengerout
14.12.2015 13:33

Като фен на Арсенал,а и на футбола,съм изключително разочарован.
Първо,като фен на Арсенал,ние изтегляме най-силния възможен противник...Абсолютни аутсайдери сме и може би сме до тук.
Второ има толкова глупави двойки-Бенфика-Зенит,Гент-Волсбург,ПСВ и Атлетико,ниво Лига Европа...
За коя поредна година тази шампионска лига все едни и същи мачове ще гледам и започва да ми писва,съвсем сериозно.
Арсенал от 4,5 години в групите винаги е с Олимпиакос,а след това сме с Барса или Байерн.Исках Реал,исках нещо различно,но уви...
Челси и те отново с ПСЖ.
Другите редовни двойки са Сити и Байерн,които нищо чудно отново да се срещнат,този път обаче няма да е изтеглено,така че предполагам е по-нормално.
Ядосан съм, не защото ще отпаднем най-вероятно, а защото отново ще играем с Барселона.Ами не са ми интересни тези мачове вече,наистина...
Кой е този мазохист да гледа всяка година едно и също, не знам.

sundza
14.12.2015 17:12

Арсенал е отбора, на който симпатизирам в Англия. Не е защото играем срещу вас, ако това питаш.

sundza
14.12.2015 17:07

Арсенал

barca_samuraj
14.12.2015 15:46

Tи от кой отбор си?

sundza
14.12.2015 15:18

На някой му изнася накрая да са едни и същи отбори. Пари, пари и пак пари. За това си го и създадоха този турнир, а не за да се радваме ние на този или онзи мач. Жребия от край време си е дирижиран - признавам, че дори не го и гледах. Току що влязох да видя все пак с малка надежда, че ще играем с някой друг,вместо Барса, но уви - стана си това, което всички знаехме, че ще стане. Дано има поне изненади, ама надали.

MaLkO_LuD94
14.12.2015 14:19

От 2011 не е имало сблъсък Барса-Арсенал така че на мен ( със сигурност не е само на мен ) ми се гледа такъв мач *thumb_up* Нещо повече спектакълът е сигурен *thumb_up*

kolio_vg
14.12.2015 13:32

Вълнуващи двуной ни очакват. Предполагам,че ще продължат Барса,Юве,Реал,Волфсбург,Зенит,Атлетико,Ман Сити,само за ПСЖ-Челси не съм сигурен.

John_Jameson
14.12.2015 13:32

ПСЖ и Челси отново един срещу друг, това не исках да се случва, за да не гледаме отново едни и същи мачове. Към момента категорично ПСЖ са фаворити, ноо Челси не трябва да бъдат отписвани в никакъв случай! Могат да продължат. Моите фаворити за 1/4 финалите са: Волфсбург, Реал Мадрид, Челси(мисля, че този път ще се справят с ПСЖ), Барселона, Байерн Мюнхен, Атлетико, Зенит и Манчестър Сити.

Captain_Vidic
14.12.2015 13:32

Омръзна ми това ПСЖ - Челси, всяка година, 3та поредна ли вече стана? *lol* Жалко за Ювентус имаха 4 възможности и се набиха на Байерн, но ако могат да отстранят тях,значи могат да вземат титлата! Два големи сблъсъка поне ще наблюдаваме, Арсенал може да се намират в добра форма, но мисля,че Барса няма да се затруднят дори, все пак се надявам на изненада и Ювентус и Арсенал да продължат и да се разбие сценарият,в който всяка година на 1/2 финал са Байерн,Барселона и Реал Мадрид *wink*

j_mourinho
14.12.2015 13:29

3-та поредна година се падаме с ПСЖ...няма такъв цирк.

John_Jameson
14.12.2015 13:29

Любимите ми отбори един срещу друг! Ще бъдат два грандиозни сблъсъка!!! *smile*

sakata_97
14.12.2015 13:27

Арсенал-Барселона шии припадна*joking**lol* Уникален късмет имаме*lol*