Изхвърлят Реал Мадрид от Купата на Краля

08:52
Изхвърлят Реал Мадрид от Купата на Краля
Отборът на Реал Мадрид е изправен пред опасността да бъде изхвърлен от турнира за Купата на краля. Въпреки че снощи Лос Бланкос спечелиха с 3:1 гостуването си на Кадис в първа срещата от 1/16-финалите, продължаването на тима в надпреварата е под сериозна въпросителна.

Причина за това е неправомерното участие на играча на мадричани Денис Черишев. Руският халф трябваше да изтърпи наказание от една среща за получени жълти картони през миналия сезон с екипа на Виляреал. Именно Черишев откри резултата още в 3-ата минута, а след почивката Иско реализира нови две попадения съответно в 65-ата и 74-ата минути. Автор на почетния гол за домакините пък стана Кристиан Маркес в 88-ата минута.

"Не бяхме наясно със ситуацията, защото не получихме известие нито от футболната федерация, нито от Виляреал. Освен това и самият играч не е знаел, че има наказание", заяви директорът на Кралския клуб Емилио Бутрагеньо.

В друг мач от 1/16-финалите Барселона разгроми третодивизионния Вилановенсе с 6:1 в реванша между двата тима игран на "Камп Ноу". С хетрик за каталунците се отличи Сандро Рамирес (21’, 31’ и 69’), два гола реализира Мунир (51’ и 76’) а едно попадение добави Дани Алвеш в 4-ата минута. За гостите се разписа Хуанфран Гуарнидо в 29-ата минута.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

GaLaxY94
04.12.2015 01:32

Въпреки,че всички трябва да се третират еднакво за санкции и прочие, тук е малко по-различно, като изключим Голямото Име Реал Мадрид, тук става въпрос за отбор който е в топ 3 на най-популярните и известни клубове, които освен,че печелят много, също и дават много на футбола,на своите фенове, на икономиката на Испания... така,че мисля,че когато става въпрос за подобно нелепо нещо, нека да се даде една служебна победа, но поне да се остави шанса за реванш във втория мач...

Moskovskia
04.12.2015 02:05

Това са глупости на медиите ,няма как да ви изхвърлят от турнира ,ако елиминацията се състоеше от 1 мач ,тогава вече хвърчахте от турнира ,но в този случай не ,просто ще се даде служебна и реванша ще се играе на Бернабеу.

MaLkO_LuD94
04.12.2015 00:56

До коментар [@comment 1856305] от [@user GaLaxY94]:

Говориш защото в случая се отнася за твоя клуб ама когато е за Барса солиш и ти и останалите *thumb_up* Иначе безспорно ако ви изхвърлят ще стане безинтересно но поне една служебна загуба 3-0 си заслужавате *thumb_up*

MaLkO_LuD94
04.12.2015 00:43

Защото такива са правилата защото не спряхте да мрънкате как Барса трябвало да бъдат наказани за 2 трансферни прозореца защото не спряхте да хленчите че Меси и Неймар трябвало да са в затвора за данъчни измами и куп други глупости защото когато ви е изгодно да нападате го правите а когато нападат вас ама защо така ама по-добре ли ще ви е ама това ама онова такива са правилата ако трябва и ще ни изхвърлят а това колко е добра Барса вече се видя *thumb_up* Дай като са Реал и да си правят каквото си искат и да няма санкции защото били Реал и без тях нямало да е интересно ???

GaLaxY94
04.12.2015 00:21

Дори и да е допусната грешка е малко подмолно и жалко хората да пишат пълни глупости... ? Нали искате хубави мачове, дербита нали Барселона иска да се докаже колко е ДОБРА защо фенчетата и искат РЕАЛ МАДРИД да отпадне СЛУЖЕБНО от купата на краля? По интересно ли ще ви е мач между неизвестен отбор и голям тим??!!? буквално медиите направиха от мухата - слон... Чудят се с кво да се захванат с цел да дразнят и да спекулират разни медии и фенове... Не могат по-нормалния начин да ни бият или отстранят от турнира,чрез загуба ами чрез някакви грешки които са допуснати в миналогодишния сезон и то Играча е бил в друг отбор.. И това няма да Помогне РЕАЛ МАДРИД си е РЕАЛ МАДРИД... !

ComsteR
03.12.2015 23:33

Мисля че наказание няма да има, този документ не е бил предоставен на Реал, според Перез.

Drogba_d
04.12.2015 06:04

А наистина защо не подкрепяш факта че меси трябва да е в затвора ??? Името му дава имунитет ли и може да си крие данъци и да си прави каквото си иска ли? Нали много уважаваш законите ми дай да влезне в панделата да видим дали ще подкрепиш това...

Moskovskia
04.12.2015 02:02

Само не разбрах къде в цялата ситуация видя Барса?То са "малкопарички" Реал и Неймар може да вземат ,но после ще трябват "малко парички" да се раздадат и на рода му..и на мене ми е любопитно ,ако Барса бяха в това положение ,какво щеше да говориш.Пак не безпристрастен щеше да се правиш и да увърташ както правиш сега с много дузпи за отбора ти.Предния сезон само мърмореше за много свирени дузпи в полза на Реал ,а този сезон - "щом има ,защо да не се свири"

GaLaxY94
04.12.2015 01:28

Не говоря защото става въпрос само за моя клуб.. преди време когато обявиха,че ако каталуния се отдели от Испания,аз бях изключително възмутен, въпреки,че са Кръвни врагове на моя отбор и на мен, някак си не го виждам първенството и изобщо футбола ако няма дерби между двата отбора.. това ще е като Бомба във футбола...

MaLkO_LuD94
04.12.2015 01:14

То с малко парички може да се окаже че и този документ не съществува *thumb_up* Въпроса е че когато се отнася за Барса се почва Уефалона и тн.. а когато е за Реал търсите какви ли не оправдания не били уведомени трябвало да не ги наказват защото са Реал Мадрид пък онези били Кадис и нямало да е интересно и тн... А много ми е любопитно ако Барса бяха в това положение какво щеше да говориш ? Защото отговора го знаем и щеше да е коренно различен *wink*

ComsteR
04.12.2015 01:01

Добре представи си, че наистина никой не е уведомен. Черишев започва нов сезон, с нов отбор кое не е нормално да се случи, ами този документ ако е сниман днес? Виж ако вината е в някой от Реал, наказанието трябва да си е сурово. Не трябва да се толерират дадени отбори, само заради името им.

MaLkO_LuD94
04.12.2015 00:00

Ще се намери някакво фалшиво и смешно оправдание то е ясно *thumb_up*

CFC_H_A_Z_A_R_D
03.12.2015 23:58

В кръга на шегата.Извикал някоя друга испанска мутра и те са уплашили хората които е трябвало от Кадис и така този документ не е достигнал. *lol**lol**lol*

123321
03.12.2015 17:21

Иначе вчера Хамес за пореден път показа, че е може би най-добрият футболист на Реал Мадрид. Направи две невероятни асистенции, а и цялата игра се въртеше около него.Все още не мога да разбера защо Бенитес го държи толкова често на резервната скамейка, но от такъв "треньор" като него всичко може да се очаква.

Amateur1878
03.12.2015 16:54

Въпрос към феновете на Реал: сега чета някаква информация, че и Mayoral (не знам как се произнася понеже никога не съм го чувал) не трябвало да бъде на резервната ви скамейка понеже получил червен картон в младежката КнК? Сигурно бъркам някъде, но ако и това е станало, то ръководтвото на Реал трябва да си подаде оставката независимо от решението на футболната асоциация.

MaLkO_LuD94
03.12.2015 19:45

В 20;30 има пресконференция на Перес *thumb_up*

123321
03.12.2015 19:25

Не просто ми е ясно, че едвали някой от ръководството ще поеме вина за този гаф.Колкото до това с треньора аз просто се надявам, че има някакъв шанс Бенитес да бъде уволнен след това, но се съмнявам да стане...

Amateur1878
03.12.2015 18:49

За резили като тези, дали само треньорът е виновен? Убеден съм, че проблемът е много по-дълбок. Да пусне Роналдо като защитник - това е вина на треньора. Да се пуснат играчи с червени картони от миналият сезон - това вече е друго нещо.

sundza
03.12.2015 17:53

Ние да го пожертваме?! Да го пожертва малоумника Перес, дето си го назначи незнайно защо. Лошото е, че дори да ни изхвърлят от турнира, тая смрад пак ще си изкара сезона заради неустойките и нежеланието на Перес да признае грешката си.

CFC_H_A_Z_A_R_D
03.12.2015 17:25

Така е,може да пожертвате сезона за Бенитез.Въпреки,че вие в Купата на Краля бяхте последната ми надежда,че Барса няма да вземе требъл и този сезон.Е все пак ми остава една малка,мъничка надежда,че Байерн ще ги спре в ШЛ.

123321
03.12.2015 17:18

Да мисля, че и той е получил червен картон на финала, но не съм сигурен дали е можел да играе заради това, че го е получил в младежката купа на краля.Колкото до това с ръководството аз съм абсолютно съгласен Бенитес да бъде уволнен моментално, но това са само мечти...

Drogba_d
03.12.2015 15:24

Някой знае ли кога федерацията ще обяви какво ще ве случи?

123321
03.12.2015 15:26

Мисля, че в петък всичко трябва да бъде ясно.

ComsteR
03.12.2015 15:08

До коментар [@comment 1856206] от [@user lazera0]:

Искам да попитам аз нещо, вчера в мача на Барса, играхте с 10човека, след контузията на Матю, имахте право на смяна а довършихте мача с човек по-малко.

ComsteR
03.12.2015 15:24

Точно некадърност е думата.

CFC_H_A_Z_A_R_D
03.12.2015 15:19

Алекси беше споменал,че има правило което гласи,че ако искат могат да довършат мача с 10 души на терена.Ама не съм много запознат.Иначе за Реал какво да кажа.Съжелявам,че изпадат от турнира.Толкова голям клуб но с толкова хайде не некадърно(за да не обидя феновете на Реал),но толкова лошо ръководство,че по-лошо не виждам как би могло да бъде.

ComsteR
03.12.2015 15:07

До коментар [@comment 1856206] от [@user lazera0]:

Видях го, значи санкцията е ясна - изхвърляне от турнира.

MaLkO_LuD94
03.12.2015 14:53

До коментар [@comment 1856206] от [@user lazera0]:

Естествено че са били просто някой хора се чудят какво да измислят в опитите си да ги изкарат невинни *thumb_up* Грешката си е изцяло тяхна и трябва да си понесат последствията така както го правят другите клубове *thumb_up* Не може да не си информиран за собствените си играчи и да търсиш постоянно вина в другите *thumb_up*

ko4o4
03.12.2015 13:41

Кой е сгрешил и кой е прав си има органи , които да вземат решение. .. Само че не виждам какво ще спечели футбола и запалянковците от отстраняването на Реал от турнира поради подобна глупава причина ... На всеки е ясно кой е по-стойностния отбор, кой заслужава да продължи борбата за трофея и кой би донесъл на феновете повече радост и удоволствие с играта си ...
апропо едва ли и футболистите на Кадис някога ще се гордеят и ще се хвалят , че са отстранили Реал по този начин...
п.п. всичко това разбира се не означава, че ръководителите на Реал не трябва да се вземат в ръце и да престанат да вършат глупости ...

night_wolf1984
03.12.2015 13:34

Щом Осасуна е дисквалифициран по същата причина и Реал трябва да си поемат последствията*smile*

Matteo_Poker
03.12.2015 13:19

Няма как да се размине на Реал Мадрид,не може да се преиграе мача.Мача не е бил прекратен при лоши атмосферни условия или нещо друго.Тук си има нарушение в правилата и като не се спазват отбора се отстранява независимо за кой отбор става въпрос.

Droktar
03.12.2015 12:50

Най - голямата ни победа и трофей този сезон ще е уволнението на Рафата да се надяваме до края на годината да е пътник.

ComsteR
03.12.2015 12:36

Иначе санкцията е само една, изхвърляне от турнира.

ComsteR
03.12.2015 12:22

Абсурдната грешка на Реал Мадрид в дебютния мач за сезона за Купата на Краля срещу Кадис е, може би, черешката на тортата в един дълъг списък от издънки в последните пет месеца.

Авторитетното испански издание Marca ни припомни в хронологичен ред хаотичните действия на "Сантяго Бернабеу". Всичко започна на 12 юли, когато иконата Икер Касияс се сбогува след 25-годишна вярна служба на "белия балет". Той си тръгна на трогателна пресконференция, на която не успя да сдържи сълзите си. Тръгна си не защото искаше, а заради Флорентино Перес.

Босът си беше навил на малкия пръст, че ще доведе Давид де Хеа от Манчестър Юнайтед. След дълги и мъчителни преговори, които изгубиха много ценно време, двама клуба най-накрая се договориха. Вратарят стегна куфарите за Мадрид, но кепенцата на трансферния прозорец хлопнаха и сделката пропадна заради няколко минути. Реал и Юнайтед започнаха да се обвиняват взаимно за проваления трансфер. В крайна сметка Де Хеа поднови договора си с "червените дяволи".

После дойде големият брой контузени играчи. Обтегнатите отношения на футболистите с медицинския екип са ясни отдавна, но 19 травми на 14 различни играчи преляха чашата на търпение и капитанът Серхио Рамос публично призна, че той и съотборниците нямат доверие на лекарския щаб.

Това обаче далеч не е всичко. Дойде ред на секс скандала с Карим Бензема, който е обвинен от френските власти, че е изнудвал Матьо Валбуена. Има вероятност нападателят да бъде тикнат на топло, а кариерата му в Мадрид вече е сериозно застрашена. Последва гръмкото 0:4 от Барселона на "Сантяго Бернабеу" и изоставането на шест точки от каталунците.

И за капак сегашната издънка с Денис Черишев, заради която "кралският клуб" най-вероятно ще бъде дисквалифициран от Купата на Краля. Да не пропускаме и непрестанните информации за разделения на групички в съблекалнята на Реал и за нетърпимостта на Кристиано Роналдо и Хамес Родригес към Рафаел Бенитес.

scouser_pool
03.12.2015 12:04

Липсва тема за мача между Саутхямптън и Ливърпул снощи

ComsteR
03.12.2015 12:15

Въртях мача паралелно с Барса, играта ви под ръководството на Клопо е уникална, 6 парцала не са малко.

bojkt
03.12.2015 12:00

Бенитез си ви дърпа стренглаво към дъното, то не е само Черишев, на пейката е имало друг наказан футболист, който има наказание от финала на юношенският вариант на турнира... Относно това че излъчваха мача по Ринг, някой знае ли дали ще се излъчват и мачовете от първенството по каналите на бтв, както се говореше преди???

Drogba_d
03.12.2015 12:06

Няма да дават първенството но има слухове че ще го копуват но не знам кога *joking*

j_mourinho
03.12.2015 11:57

Вината не е само на Реал Мадрид.Това е все едно да изтеглиш пари от банкомат, но да нямаш карта.

123321
03.12.2015 11:49

Емилио Бутрагеньо: „Член 41 от Дисциплинарния кодекс на испанската футболна федерация гласи, че санкцията не може да влезе в сила, ако заинтересованата страна не е уведомена лично, както и самият играч.Ето защо Черишев игра в снощния мач, защото нито той, нито ние знаехме за санкцията му“.

RoSKo0o0
03.12.2015 11:47

Нека за още едно десетилетие да отделим време за Реал и да им се посмеем ХАХАХАХАХАА

Moskovskia
03.12.2015 10:49

В случая вината не е изцяло на Реал.Има си органи ,които следят за редовността на играчите.Делегатът на срещата и комисията е трябвало още преди началото й да отбележи дали има наказани състезатели.
Ще присъдят служебна победа на Кадис ,няма как да изхвърлят Реал ,защото елиминацията не се състои от 1 мач ,а от 2.

sundza
03.12.2015 11:05

Браво - един нормален коментар.

Drogba_d
03.12.2015 10:48

А ако наистина от реал са виновни нека ни дисквалифицират за да уволнят някой друг малоумник!

Drogba_d
03.12.2015 10:41

Вие за вашите отбори не се интересувате толкова колкото за Реал бе хаха... Ами ако наистина федерацията е направила грешката и не е уведомила Реал ???? Как решихте че Реал са виновни Анан от хейтъри

MaLkO_LuD94
03.12.2015 10:18

Електронното издание на вестник "Марка" побърза да изрови правилника при нерегламентирано използване на футболист в турнира за Купата на краля по повод гафа на Реал Мадрид с Денис Черишев. В член 112 се казва ясно, че когато един играч е наказан и няма повече мачове от същото състезание през годината, санкцията се прехвърля за следващото издание.

Картоните се изчистват на 1/16-финалите само за отборите от Сегунда "Б" и Сегунда, които са играли на по-ранен етап от Ла Копа. Кралският клуб няма видимо основание, за да иска да остане в борбата за трофея.

Поглеждайки няколко месеца назад, установяваме, че Черишев е наказан за натрупани три жълти картони и Дисциплинарният комитет се е произнесъл и му е наложил санкция. Предстои да разберем официалното становище на властимащите органи.

Mesut213
03.12.2015 10:13

Вместо да търсят "вратички" в закона, Перес да излезе да каже: "Виновни сме, сгрешихме и ще си понесем последствията" Ето, това би било достойно за уважение, ама няма как да очакваме от него такава постъпка. Най-вероятно притискат Кадис да не подават жалба...

MaLkO_LuD94
03.12.2015 09:32

Само глупости пишат това не са Осасуна а Реал Мадрид не вярвам че ще ги изхвърлят 100% в закона има някаква вратичка която ще ги допусне до 2-ри мач а там всички знаем какво ще стане *thumb_up*

ComsteR
03.12.2015 12:13

Има ди делегати които трябва да съобщат за санкции на футболисти, нещо което не е казано на никой, а както каза пича под мен, има още 1 наказано момче на скамейката. Всичко с Рафа-Гага е грешно за момента.

MaLkO_LuD94
03.12.2015 10:21

Според мен си е ясно какво ще се случи ще загубят служебно с 3-0 и ще си се играе 2-рия мач а там ще си бият с 6-7 на 0 зависи колко ще са ядосани *thumb_up*

rqazpr7
03.12.2015 09:58

Аз съм играл футбол, в България, ако ти закъснее писмото с наказанието - можеш да играеш, но това се случва по често при ДЮФ. Едва ли в Испания може да се случи нещо такова.

kaizerabg
03.12.2015 09:27

Това е НЕДУПОСТИМО за отбор като Реал...Дано ги изхвърлят да си знаят смешниците

crazy_rabbit
03.12.2015 08:59

Още не мога да повярвам, как е възможно в ОГРОМЕН клуб като Реал, да се допусне такава аматьорщина...