Фалкао напуска Челси през януари
Колумбийският нападател е разочарован от факта, че не успява да се наложи в титулярния състав на сините и е уведомил агента си да му търси нов отбор.
Фалкао играе на "Стамфорд бридж" като преотстъпен от Монако.
От началото на сезона Тигъра е започнал само един мач от Висшата лига като титуляр и се е появявал на терена 6 пъти като резерва.
В събота Фалкао бе оставен извън групата на лондончани за мача срещу Астън Вила.
През миналата кампания Фалкао изкара неуспешен период в Манчестър Юнайтед, където също не успя да се пребори за титулярно място.
Медиите на Острова прогнозират, че мениджърът на Челси Жозе Моуриньо ще опита да замени Фалкао с нападателя на Валенсия Пако Алкасер.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
20.10.2015 03:29
Колкото по самата тема според мен трябва да дадем време до края на сезона на Фалкао има нужда малко да се поизпоти и да влезе във форма а това става само с мачове.Не обвинявам МОУ ама той не му е дал достатъчно шансове според мен започваме да допускаме същите грешки като при Куадрадо,Де Бройне.Тази победа срешу Вила може и да значи,че навлизаме във форма но ни е нужен нападател който да изяжда мрежата.Колкото и да харесвам Диего Коща(един от малкото съм предполагам) той не е същият звяр като миналият сезон надявам се да започне да бележи възможно най-скоро.
19.10.2015 19:14
До коментар [@comment 1847198] от [@user bojkt]:
От шега не разбираш ли :Д
19.10.2015 19:06
А дали пък проблемът не е точно в това, че не му е дадена възможност да играе *thinking*. Страхотен нападател, който получава контузия и после търка пейката... как точно се очаква да е в добра форма. Да го бухнат пет мача титуляр и до последната минута на терена и гледай как "Звярът се завръща"
19.10.2015 18:47
Да се маха, колкото се може по-скоро.
19.10.2015 17:46
Ето това е поредната футболна драма, драги ми...Фалкао не бил успявал, защото видиш ли тревата на стадионите във Англия, била леко вирната откъм върха на крайчеца на север, така задържала повече влага и Фалкалио се лъзгал и не запецвал...Затова от Английската футболна федерация, са взели единодушно решение, не само да се стриже тревата с косачки препоръчвани от агента на играча, но също така и да бъде сменена самата трева, както и ориентирането на стадионите, за да не духа от северозапад океанския вятър, допълнително е уговорено при неуспех от всички тези начинания, метереолозите да измислят начин, за да се измени хода на вятъра, както и на океанските течения, указващи му влияние, според някой учени, това ще се окаже пагубно за северния ледовид океан, но задължително трябва да се направи нещо, за кариерата на Фалкао, както и за някой други футболисти, провалящи се на острова...От футболната асоциация, предлагат и изиграването на някой мачове в Испания или Франция, където тревата не била толкова влажна, това обаче надали е толкова важно, защото Фалкао вероятно е намерил други влажни места в Англия, които да спъват играта му и да го изморяват преди срещите. Моу, като наследник на стила на ЛВГ вероятно смята, че проблема на Фалкао е, че не участва добре в подредбата при спрелия автобус, там определено липсват някой от уменията на тигъра, като шпагати, извеждане на топката напред, подаване в празни пространства, гардиране и ако може игра по фланга, което Фалкао е трябвало вече да умее, защото видиш ли бил звезда, а не само да е ритнитопчо в наказателното и да играе наготово, но уви Януари месец идва, а тогава тревата става по лъзгава и Фалкао за сега ще се премести по на юг, докато ВЛ си оправят бъкиите...Простаци...!
19.10.2015 16:50
Все още немога да проумея как играчи като Анхел ди Мария и Радамел Фалкао неможаха да се наложат във ВЛ. Айде Ди Мария игра само при нас, като цяло не беше мега провал, дори аз исках да остане и бях сигурен, че ще успее да се адаптира вторият му сезон, но явно това което искаме ние и това което той търси са две различни неща. Фалкао нито при нас, нито в Челси успя да се наложи.
Антъни Марсиал и Мемфис Депай не ги бях и чувал до преди да дойдат при нас, а ето че сега се оказват ключови фигури за отбора ни !
Успех на Фалкао където и да отиде, но явно Порто и Атлетико са си неговите отбори. Аз лично го гледах в Атлетико и смятах, че след Меси и Роналдо той е най-добрият нападател.
Сега обаче има много играчи които го превъзхождат. Левандовски, Кун Агуеро , Суарес са само малка част от тях!
19.10.2015 16:49
Поредното доказателство,че колкото и талантлив да си, една контузия може да прецака цялата ти кариера, а вие още се подигравате с Божинов..
19.10.2015 16:13
Еееее, най-накрая! Ще вземе да осъзнае, че Висшата лига не е за него... *smile* Айде - Италийка, Францийка, Испанийка... някъде на по-лекинко *smile*))))
20.10.2015 03:21
Прав си ама всичко започна от 2008-2009 когато Барселона така ги бутаха,че дори да бяха завършили 3-ти в групата си за ШЛ Уефа щяха да измислят някакво правило с което 3-тия също да се класира.То се видя най-видно на 1/2 финала срещу нас сигурен съм,че ако феновете на МЮ можеха да избират с кой да играят финал щяха да изберат нас пред Барса.Просто през 2007-2008 видяха,че Английските отбори станаха доминираща сила и това не им се хареса.Не знам за вас ама има много истини в моя коментар.
20.10.2015 02:07
Това с колониите яко си се филмирал. Ние като бяхме под съветско влияние да не би да гледаме най-много руското първенство. А това за ШЛ действително в последните години английските отбори се представят слабо. След 2012, когато Челси я спечели положението стана трагично. Но нали знаеш колелото се върти. И италианските отбори бяха зле, но започват да изплуват. Така ще бъде и с английските. И вие шест поредни години не минавахте осминафиналите, но с Моу ги преодоляхте.
19.10.2015 23:54
Какво се хващате с този нагласен турнир ШЛ, от 5 и повече години яко се бутат испанските отбори от УЕФА. После боли най силни в Европа.
19.10.2015 23:00
И това го с гледаемостта съм го обяснявал десетки пъти, ама нищо, повторението е майка на знанието ! Английското е по-гледаемо по политикоикономически причини, а не по спортнотехнически. Навремето Англия е владяла половината свят и е нормално бившите, пък и настоящите колонии да се интересуват от първенството на империята. Само в Индия, за която казват че била "перла в короната" са 1 милиард цигани, като сложим и Пакистан с 200 милиона, Бангладеш, Китай, Хонконг и други азиатски страни, Австралия, Н. Зеландия, Канада, дори САЩ и ето ти необходимата бройка балъци дето ги гледат и оттам идват парите за тв. права. Испания също е владяла доста държави, но те всички в момента са развити футболни нации и на първо място си гледат собствените първенства и после испанското. Затова английското е по-гледаемо, но не е по-класно. То и китайското го гледат 1 милиард, ама не е дори и в топ 50 по класа. по-просто не може да ви го обясни човек. А това оправдание с лига Европа явно вече ще го ползвате и за ШЛ ! Явно и ШЛ не е достатъчно добър дразнител според фенчетата на "висшата лига" ! А всъщност би трябвало в стремежа си да доминират в Англия, да са станали достатъчно силни и за Европа, ама парадоксално не е така, въпреки похарчените милиарди. Което си е слабо, си остава слабо независимо от огромните инвестиции и разхищения за звезди !
19.10.2015 21:02
Защо според теб се дават милиарди за ТВ правата на Висшата лига? Защото е най-интересно и гледаемо, а защо е най-интересно, защото е най-конкурентноспособно. Значи повечето хора по света, които гледат Висшата лига са балъци нали и неразбират от футбол.
19.10.2015 20:48
Това че отборите от острова не ги вълнува ЛЕ а и ШЛ последните сезони не значи че са слаби. Последния в Англия взема повече от първенството от колкото спечелилия ЛЕ. А с новите договори за тв правата и ШЛ минава на второ място,целта е да се печели и да се завърши по напред в класирането във ВЛ.
19.10.2015 20:41
Фенчетата на балета сте много смешни като го хвали те испанското, надбягване с 2 коня и то куци.
19.10.2015 19:13
За испанското съм съгласен , но Лига 1 и Серия А не са по-добри от Висша Лига
19.10.2015 18:14
Уф, ти си поредния, на който трябва да обяснявам че не са само Реал и барса по-силни от измислените отбори в Англия. Виж успехите в Европа през последните 15 години на Атлетико М, Атлетик Б, Валенсия, Севиля, Виляреал и дори Селта и Малага. Те всички имат повече успехи от отбори като Сити и Арсенал, за Смотнъм и Евертън да не говорим. Абе вас ви бият като тъпан отбори като Динамо Загреб, Олимпиакос, Мидтиланд, Астра Гюргево, Базел, Бешикташак, Динамо Киев, Порто, ПСВ Айндховен, Фиорентина и дори затъналия в калчото Ювентус, да не изброявам и други. Иначе мога да ти дам поне 10 оспорвани първенства, където почти няма разлика в класите между първите и последните, примерно Алжир, Иран, Босна, САЩ, Бразилия, Колумбия и др. Излезте от филма наречен висша лига !
19.10.2015 17:56
Как не се научихте... Ей такива дечица като тебе много ме карат да се смея *lol* 1-во италия и франция с кое са по-добри първенства? и 2-ро испания има по-добрите 2 отбора но англия има по-доброто ПЪРВЕНСТВО има разлика къде по-точно е по-равностойното първенство и интересното първенство от английското ? Айде оточнявай си понятията. Че барса и реал са най-добрите (може и байерн) отбори в света не значи че първенството им е по-добро.
19.10.2015 17:36
Ами Ди Мария, Йозил сега и Педро, те не са имали контузий преди да преминат в Англия, просто ВЛ не е за всеки!
19.10.2015 17:32
Като казваш "по-добри" визираш грандовете ПСЖ, Юве, Барса, Реал, или аз нещо не съм те разбрал?
19.10.2015 16:54
И трите първенства, които изброи са по-добри от измислената уж "висша" лига. Фалкао си беше топнападател, но една контузия плюс грешни трансфери му разказаха играта, пък и отиде в челси в грешния момент когато са пълни с проблеми и са в криза. Във Валенсия ако му дадат време, може и да стане оня Фалкао от периода му в Атлетико. Жалко само за Пако Алкасер, който ще бъде поредния похабен талант от самовлюбения егоцентрик.
19.10.2015 16:02
Как да не наложи, като е трагичен.
Просто Челси, и като цяло Англия не са за него.
19.10.2015 14:56
Първи коментар*party*