Венгер ще дава повече шансове на Уолкът, Жиру сяда на пейката

13:17
Венгер ще дава повече шансове на Уолкът, Жиру сяда на пейката
Мениджърът на Арсенал Арсен Венгер призна, че нападателят Оливие Жиру ще трябва да прекарва повече време на пейката за сметка на Тио Уолкът.

Френският таран бе неизменен титуляр на върха на атаката на "артилеристите" през последните три сезона, но слабата му форма от началото на този е принудила Венгер да помисли за други опции.

"Когато Жиру играе, хората ме питат защо Уолкът е на пейката. Когато Уолкът играе, е обратното. И двамата са нападатели от най-високата класа, така че ще трябва да си поделят времето на игрището", обясни Венгер.

Въпреки признанието на Венгер за ротации в атаката, тази вечер се очаква Жиру да излезе като титуляр в дербито с Тотнъм в лондонското дерби от третия кръг на турнира за Купата на Лигата.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Kalinho
23.09.2015 16:28

не, че нещо ама Уолкът си е чисто крило и там му е силата. Бърз и с добро центриране. За нападател няма нито визика нито инстинкт на хищник в наказателното поле.

wengerout
23.09.2015 14:34

Поредните гениални планове на нашия уникален тактик.Уолкът е уникално дърво за мен и освен на фланга,другаде не е полезен.Единствено скорост има в това момче.Много пъти се вижда,че повежданията му и спиранията са дори по-зле от тези на Жиру.Много често му изневеряват първите докосвания или после я рита с коляно или кора и я гони като луд.Отделно,че е по-слаб физически и не може да играе с гръб към вратата,така наречената hold-up play,тоест само ще му я ритаме,а той ако си я пипне 2 пъти хубаво,ще му пляскаме.Да не говорим,че завършващия му удар и той е по-слаб от на Жиру.За да вкара един гол,пропуска по 3 преди това.Като цяло имаме слабо нападение,но за мен това дори е по-слабият вариант от двата.Да не говорим,че Жиру каквато е примадона сега ще се разсърди,като не играе много ще му спадне и формата и няма да има файда от него като влиза за по 20 минути.Съвсем я сколасахме,честито на печелившите.

Arsenal966
24.09.2015 13:48

Приятел...много нереално гледаш на нещата ! Реал е от клубовете,които могат да си позволят да откажат оферта от 70 милиона за техен играч.Тук зависи и за кой става въпрос де....примерно ако е за Арбелоа....е ясно какво ще стане,но щом е за Бензема,тук не можеш да кажеш,че Реал биха го пуснали веднага,защото.....кой ще го замени ?? С кой ще играят в атака ? Някои от 2-рия отбор ли ще вземат ? Бензема е важен за Реал,Перес го харесва,футболиста си иска в Мадрид,а в същото време нито Сити пускат Агуеро,нито Байерн пускат Левандовски......не можем ние да се появим с 50-70 милиона и просто да вземем Бензема,не става така,не е толкова просто всичко.Не се свежда всичко до парите ! Ако беше така,Йозил щеше да отиде при ПСЖ,а не при нас,а пък Алексис като нищо да беше отишъл в Ливърпул ! Много нереално гледаш на нещата,за кой ли път ти го казвам !

wengerout
24.09.2015 00:25

Точно,че не е фифа.Това са огромни пари,а те са нужни на всеки отбор.Няма отбор,който да може да си позволи в днешните времена да откаже оферта от порядъка на 70млн паунда.Бензема не е центъра на света и за толкова пари Перес щеше да ни го даде барабар с къщата му сигурно.Така си мислиш,че се отказват такива пари. Айде няма смисъл да спорим.Ти ако си мислиш,.че ако Венгер и борда пожелаят и дадат нужните пари не могат да имат почти всеки играч се бъркаш. Да не говорим и че ако Реал наистина настъпят за Агуеро,то той им е в кърпа вързан. Парите движат света,а футболистите имат най-малкото право на избор от всичко.Ако му кажат ще играеш в Миньор Перник,там ще играе,дори да е 1000 стъпки назад в кариерата му. Арсенал мисля си публикуваха финансови отчети за тази година и пари има.Трансфери не се направиха,а се освободиха около 10 играча,ако не и повече,мързи ме да търся и да ти покажа.А това е адски голямо облекчение от бюджета.От тях само можем да си позволим една заплата на играч от порядъка на 150/200 хиляди паунда седмично.Отделно,че паунда е по-силен от еврото и винаги ще бъде.И за това вече не съм сигурен,но мисля,че в Англия данъците са по-ниски.За това последното не съм сигурен. Както и да е,не ми се спори за глупости.Дали сме можели да го вземем или не,можем само да гадаем.

Arsenal966
23.09.2015 20:59

Можем да си купим,който си поискаме ? Отново ще го кажа.....това не ти е ФИФА ! За Бензема,не ставаше въпрос само до това,че 50 милиона за Реал Мадрид им се е струвало малко.Оферта и в размера на 70 милиона можеха да я откажат без проблем,защото освен Агуеро и Леванвоски,те няма с кой да заменят Бензема,а нито аржентинеца,нито поляка щяха да вземат без да има овъртания цяло лято ! В крайна сметка,нито Сити пуснаха Агуеро,нито Байерн пуснаха Левандовски,което е напълно нормално и затова и Бензема не дойде при нас.Да не говорим и че ние трябва да го навиваме да дойде в Арсенал,защото малко или много...то ще бъде стъпка назад в кариерата му,защото с Реал има огромни шансове да спечели ШЛ + титлата,а при нас нещата не стоят точно така...и айде вземи да го навиваш,че той ще е в центъра на вдигането на отбора.70 милиона за Ибра......да не е на 25 години ? Заплатата му знаеш ли каква щеше да е ....каквато няма НИКОЙ в отбора ни в момента ! Така си ги мислиш ти някои неща......почти ме отказа от това да пиша коментар,още с първото изречение от твоя коментар ! Адски нереално гледаш на нещата и това е повлияно от това,че се нервираш задето не сме взели полеви играчи това лято !

wengerout
23.09.2015 20:32

Можем да купим,който си поискаме.Това е бизнес.Няма Бенземи,няма Левандовскоцки.Нормално е да не купим никой края на Август.Все пак тогава отборите наистина няма как да ги заменят.Но съм абсолютно убеден,че ако Венгер беше хвърлил едни 70 милиона паунда за Бензема още Юли,до сега вече щеше да е изиграл поне 3 мача с червената фланелка.Във футбола съм видял всякакви трансфери и да кажеш,че не е възможно да купиш някой е смешно.Но Венгер се скръндзи естествено и за това сме така.Как ще ти кажат от Пул,че Суарез е 40 милиона клауза,а ти ще дадеш 40 милиона и 1 паунд??Дай 65 и да видим дали няма да вземем Суарез.А преди 2 сезона с него щяхме да сме шампиони. Пак ще кажа-няма играч,който да не може да се купи.Може би Меси и Роналдо е по-трудно,но все пак не е невъзможно.Да не говорим,че Бензема го искаме още от 20 години,когато е бил в на баща си топките,дето се вика.Ако наистина го искахме,щеше да дойде,уверявам те. Какво пречи също ПРИМЕРНО да дадем 70млн и за Ибрата?Нямаше да дойде ли какво?Ако наистина си мислиш,че няма кой да се купи....Как другите винаги намират играчи,а се ние не можем.Топ,топ,топ куолити....

Arsenal966
23.09.2015 17:26

Ами виж сега...то хубаво си дал пример с ФИФА и това,че не можеш да пуснеш извеждаш пас,Уолкът да изпревари всички и да вкара с finesse shot,който в Фифа 11 и 12 примерно е в 7 от 10 случаи,сигурен гол.....но пък и за последното което каза......това,че не сме предоставили конкуренция на Жиру...то не е и като на Фифа,да пуснеш 40 милиона оферта на РМ за Бензема и да ти го дадат веднага,без абсолютно никакви овъртания ! Три сезона Жиру е без никаква конкуренция,но реално и кой можехме да купим ? Веднага може да се каже примерно Джеко или Бака или Мартинез,но отново.....не е като на ФИФА,при всички тях има усложнения,фактори поради които не е станал трансфера....но и при никой от изброените не я има сигурността,която ние търсим.Да се вземе нападател и да се знае,че има огромен шанс той да бележи доста за нас.....ние това търсим,а сме били "близко" до такъв нападател само като ни свързваха със Суарес и Бензема.По това може да се пише...много....но ще гледам накратко да го кажа.Състава ни,не е зле,имаме класни играчи на повечето позиции и ако просто ни потръгне,отбора може да постигне много неща,но поради различни неща,все малко не ни достига или пък рухваме напълно.Дали ще е лош късмет,дали ще са много контузии на важни играчи,лошо съдийство или пък липса на отборен дух в точните моменти.....все малко не достига ! Стига да ни потръгне,ние можем да спечелим ВЛ дори само с Уолкът и Жиру отпред....ама дали Жиру ще ги вкара неговите 15 гола,като в същото време,Уолкът да помогне с още 15,а Рамзи,Касорла,ОХ и Йозил да помогнат с 25-30 примерно.....дали ще стане това ? Предполагам,че все пак темата наистина е твърде дълга и ще завърша само с един въпрос .... Какво ли щеше да е ако Байерн се бяха спряха спряли на Жиру и в резултат на това,да оставят Манджукич на нас ?

wengerout
23.09.2015 16:42

Тия празни пространства,така известните,за които всички говорят,не са като на фифата.Защитниците не играят вече постоянно на центъра,че да може Уолкът да бяга сам като луд.Пускат му я понякога,но има защитници,които да го гонят,а и вратар,който да скъси.Няма някакви огромни пространства за него,а на него това му трябва.Иначе ако е пренаселено с футболисти,та дори и един да има,той ако продължава да си я бута с тези крака,издялкани от орех,няма да стане.Понякога дори крачката му избързват със стъпките като тротинетка,а той още не може да обработи топката и се получава куриозно.За мен лично му липсва много,много,много техника.Не харесвам и Жиру,но за мен той е по-добре в тази част на играта. Иначе за липсата на конкуренция на франсето съм абсолютно съгласен,но това нали знаеш на кого пак е вина?

Arsenal966
23.09.2015 15:26

Срещу някои опоненти е по-добре да сме с бърз нападател в атака,а не с Жиру.За мен завършващия удар на французина е далеч по-добър от този на Уолкът или Уелбек,но понякога ни липсва скорост,не само по крилата.Жиру е 3 сезона твърд титуляр и това попринцип,колкото е добре,толкова е и зле за един нападател,защото говорим за абсолютно никаква реална конкуренция .....цели 3 сезона,не може така просто ! Не взехме нападател,затова Венгер има правото да си ротира коооооолкото си иска 2-мата ни нападатели в атака за 1 полусезон,тъй като Уелбек е контузен,а пък зимата ще се надяваме да бъде взет някои играч.Проблема е че горе долу по това време ще се върне Уелбек и може Венгер да се изкуши да не вземе никой.

arsenal_king
23.09.2015 15:26

защо му е hold-up play,като той може да получи топката зад защитниците с доброто му пласиране и заради креативността на всичките ни футболисти и най-вече на казсорла и месут.Да съгласен съм,че не е достатъчно техничен и пропуска понякога,но не е дървар и с/у всеки голям отбор има гол или асистенция,това което жиру не може да направи