При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
01.09.2015 12:02
Като се замисля, преди Фъргюсън да се оттегли от футбола, най-скъпият трансфер на Юнайтед беше Бербатов. А за последните 3-4 години, четирима или петима футболисти надминаха сумата платена за него... *sad* После защо кретат грандовете на Англия
01.09.2015 09:53
60м паунда +20м паунда бонуси ахаха тези не са добре от ман ю
01.09.2015 10:21
За 19-годишен - ДА!
01.09.2015 10:00
ясен е ама може би не са паунда ама евро са пак са доста
01.09.2015 09:56
Няма потвърдена информация за сумата около трансфера. Също така и трансфера не е обявен официално.
01.09.2015 08:57
[@link https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11951405_561590150664286_271850538881172745_n.jpg?oh=2a5b38c7442a5cde0ac8ba790b0355a6&oe=567E9D68]
01.09.2015 07:50
ето го новия ... уелбек
01.09.2015 06:18
Четох,че МЮ са платили 36-7 мил. паунда сега и под формата на бонуси сумата може да набъбне до 50 не знам колко е вярно това което четох,но ако МЮ са броили 70+ мил. евро за тоя за пореден път си мисля на къде отива футбола....
01.09.2015 01:10
До коментар [@comment 1832385] от [@user David_silva1986]:
Ей, Силва, ти па да не си фен на Сити, откак си бил на 8 бе? Ще говориш за Арсенал и Ливърпул. Това са МАРКИ. Ако си чувал за тая дума. Като чуеш Англия, се сещаш за Ливърпул, Манчестър Юнайтед и Арсенал. Другото е ала-бала. И вие ще станете като Челси - уж проект за мултимилонни харчове, а в един момент ще се окаже, че цяла общност дължи милиардни борчове на разни маймуни. Жал ми е за истинските фенове на тези отбори, защото моят любим отбор беше напът да фалира от "добри намерения".
Ама трудно ще вденеш. Така де, Челси поне успяха да изградят фен база и да се докажат в Европа - нещо, което аз поне не виждам как ще стане скоро на Етихад.
31.08.2015 23:17
Какъв талант.. ЛВГ се изложи с тоя трансфер яката 50мил.. По-добре да си беше взел пак Бербатов.
31.08.2015 23:09
Адебайор също..
31.08.2015 23:07
Просто не знам какво се случва с отбора в момента.. Чичарито,Де Хея,Навас,Марсиал,Янузай,Уилсон,Линдегаард,появи се информация и за Рохо... ужас
31.08.2015 22:52
До коментар [@comment 1832785] от [@user Red_Manc]:
Съгласен съм с тебе,но на всеки отбор има такива "фенчета" дето си мерят пиш*етата и вадят от уикипедиа информация за уж любимите им клубове.Надявамс се тези фенчета да изчезнат и да се засвидетелства уважение защото всеки един клуб заслужава респект
31.08.2015 23:09
Така е, но докато има такива тролове който само се заяждат трудно ще има уважение между феновете. Пожелавам успех на Сити и неговите истински фенове, защото Манчестър трябва да има и двата отбора в битката за титлата.
31.08.2015 22:37
До коментар [@comment 1832785] от [@user Red_Manc]:
Абе какво се занимавате с тоя бе. та той един коментар няма за Сити, само псува по Юнд
31.08.2015 21:40
До коментар [@comment 1832711] от [@user Red_Manc]:
*че не трябва
31.08.2015 22:00
Тоя се напи най-вероятно,последните му кометнари на тази мисъл ме водят.Успех и на вас!!!
31.08.2015 21:55
Така е тоя не знам какъв е,но спря реално да коментира.Аз съм на принцип всеки си гледа в своята паница и уважава съперника.Уважавам Юнайтед и се надявам този сезон пак да се получи манчестерско дерби за титлата.Успех!!!
31.08.2015 21:51
Приятел,уважавам всеки един фен на друг отбор и мисля,че така трябва,защото все пак сме хора.А този дори и да не е истински фен му личи ,че е психо отвсякъде.Преди години харесвах Сити,както и Челси а съм фен на Манчо и Барса!
31.08.2015 21:33
Ван Гаал се убеждавам все повече, че просто няма ясна идея и не знае какво прави... Окей за Чичарито ясно е, че не е онзи нападател от времето на САФ, та продажбата му до някуъде е разбирам. Пускаше обаче Янузай от началото на сезона всеки мач, момчето каза, че ще се бори за титулярно място и изведнъж хоп - под наем. Де Хея си заминава, Валдес също и изведнъж даваме без пари Линдегаард. Освен Рууни, нямаме друг чист нападател, защото тиквеника даде под наем и Уилсън(ако не се лъжа) както и Джеси Лингард. Ми със състав от има няма 20 футболисти и САФ би имал проблеми да стане шампион... а иначе говореше миналия сезон как нямало баланс в отбора и как на един пост имало конкуренция, на друг не..
31.08.2015 21:32
Сър-а сигурно се пука от смях и същевременно му се плаче!
31.08.2015 20:57
Сонг в Уест Хам отново
31.08.2015 20:52
Странен трансфер,Ей така буквално днеска без никакви спекулации изникна интересно ще е ако Юнайтед пръснат 50 милиона за него.Наблюдавал съм го,супер талант,но ако не се лъжа Монако отказаха 20 милиона паунда на Тотнъм за него
31.08.2015 20:40
Той е умрял ма хаха Тези фенове на Сити от къде ги раждат такива глупости.
31.08.2015 20:48
Като го видиш да завършва изречението си с "ебати съпорта" и ти става ясно абсолютно всичко. *lol**lol*
31.08.2015 20:34
До коментар [@comment 1832591] от [@user David_silva1986]:
Юнайтед е ВЕЛИК клуб няма как да умре*
31.08.2015 20:06
[@link https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11923612_801338999985336_7459397094358670037_n.jpg?oh=048f26e0ea18991037853e06b38b9cda&oe=5678AD6A] Чичарито в Леверкузен *smile*
31.08.2015 20:19
А Янузай в Дортмунд : [@link https://www.facebook.com/AdnanJanuzaj/photos/a.770946766346353.1073741829.677356085705422/831444786963217/?type=1&theater]
31.08.2015 19:55
тия юнайтед ме изумяват за пореден път... ако наистина стане, а на там са се запътили нещатата, от къв к у р им беше да го взимат чак в края на трансферният прозорец и от къв к у р им е да плащат толкова пари за него и от къв к у р им беше да продават Заха през февруари, като можеше да им върши същата работа за по-малко пари, а даже не му дадоха шанс на момчето. А защо пък не ползват Джеймс Уилсън и какво се случва с него е още по-голяма мистерия...
31.08.2015 19:46
Дракслер и Данте играчи на Волфсбург.
31.08.2015 20:07
Как няма да са голяма конкуренция , те даже са готови за финал на "Сан Сиро" ... Няма такива хора честно
31.08.2015 20:04
Волфсбург ще са голяма конкуренция в групите.
31.08.2015 19:45
А уинър се изложиха за пореден път, не знам сайта с колко администратори е но, да не пуснеш тема за всички трансфери в днешния ден е смешно....
31.08.2015 19:45
Марсиал е преминал успешно медицинските тестове и скоро ще бъде обявен като играч на Юнайтед.
31.08.2015 19:31
А това някой чел ли го е?
Adebayor offered to Man Utd
819
706
Emmanuel Adebayor has been told he has no future at Tottenham, with the club actively seeking an exit, and has now been offered to Manchester United after moves to West Ham and Aston Villa collapsed.
Source: Daily Express
31.08.2015 19:24
[@link https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11921669_981840758533103_855411750352494213_n.jpg?oh=b6cdc0b1cdb0b4b20f989ec07278247a&oe=563617F4] Марсиал в Манчестър.
31.08.2015 19:23
[@link https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11217582_981806821869830_2336464936378336035_n.jpg?oh=1bde87bbf1e0a65bd2925766567d5173&oe=5677130E] Чича в Германия.
31.08.2015 19:22
Подобни трансфери и суми могат да се получат само заради богатите английски клубове. Просто разликата между английските клубове и всички останали е огромна, та дори малките отбори в Англия могат да си позволят примерно 20 мил. за трансфер. Щом са имали парите, са го купили, трансферната сума никак няма да е важна, ако самият играч стане водещ в подобен клуб.
31.08.2015 19:33
Разликата е Тв права, и докато Висшата Лига взима нечувани пари, ще се увеличават и трансферните суми. Реално Телевизийте подържат това първенство, и на всеки му е ясно че не е най-силното а, най-оспорваното което означава и по-голяма конкуренция.
31.08.2015 19:22
[@link https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11914153_957937517582641_6674335974198640287_n.jpg?oh=dcebc181ee7b5bfa24826e7e377e9938&oe=56667E80]
31.08.2015 19:22
Чичарито е в Леверкузен, а Фелипе Мело е в Интер
31.08.2015 19:20
Официално Янузай е под наем в Борусия Дортмунд,а мениджъра на Франция (Дидиер Дешампс) е готов да освободи Юго Лорис,за да подпише с нас.
31.08.2015 19:20
Абе хора вие сте много спрели .. Започнете да ГЛЕДАТЕ мачове , то ще е цяло чудо ако Юнайтед го вземат САМО за 50 млн ЕВРО , те се възмущавали , не вярвали че отбора им бил толкова тъп ... Ама то така ще е като само си житкаме на лайфскора да видим и някой друг резултат ... Изумявате ме направо ... Ще го сравнява някой си с Лукаку , ПЪЛЕН СМЯХ ... Лукаку е изпята песен , той няма на къде да се развива , не е и силен психически и е затворена страница за големи отбори освен за резерва ... Виж вече Марсиал е друга работа само на 19 , показва страхотни индивидуални качества , освен че е БЪДЕЩЕТО , то още от сега ще започне да мачка в Юнайтед ... ИНФОРМИРАЙТЕ СЕ , 21-ви век е !!
31.08.2015 20:56
С кое си осведомен миличък? Не виждам да си казал нещо което не ЗНАЯ , И НЕ СЪМ изкарал Лукако звяр сещаш ли се?
31.08.2015 20:06
Да съм казал , че не са за пенсия ??? Аз точно Коща го плюя отпреди да сме го взели и СЛЕД като го ВЗЕХМЕ , с не малка част от феновете на Челси съм спорил , че едно не е супер класа и второ с поведението си просто го искам далеч от Челси , кво се мъчиш да се правиш на интересен , а Фалкао може да я изпята песен , но ДОСТА ДОБРЕ СИ ИЗПЯ ПЕСЕНТА и ако Лукако можеше да "пее" като него нямаше и в Белгия да е резерва на ... Ориги ... Можеш да остроумничиш на неосведомените катилчета и да си се кефите взаимно , обаче при мене не минаваш !
31.08.2015 19:47
Лукако ако е изпята песен, Фалкао и Кльоща трябва да се пенсионират в края на сезона.
31.08.2015 19:45
Най смисления коментар *smile*
31.08.2015 19:20
Аднан Янузай е в Дортмунд момчета
31.08.2015 19:03
Не вярвам да сме толкова тъпи да купуваме 19-годишен за 50 милиона и нагоре. По-скоро вярвам на инфото на Скай и ББС за 36 милиона. За 50 милиона Лукаку щяхме да вземем или Кейн дори + Чича да кажем, но не ми се вярва да хвърлим толкова много пари за Марсиал.
31.08.2015 21:10
О да, прав си. Малко съм зле с валутите.*joking*
31.08.2015 19:05
Чакай малко...Тук се говори за 36млн. ПАУНДА което се равнява на 50млн. евро...
31.08.2015 18:52
Най-добрия трансфер в историята на Монако. Ако тва е истина не знам ако тоя пич е 50 млн значи всеки 2ри нападател е по 100.
31.08.2015 18:45
Лично на мен, това ми се струва някаква глупост, измислица на изтръпнал журналист ...
31.08.2015 18:52
Не е..Скоро ще бъде обявен официално.
31.08.2015 18:42
36 млн. паунда e сделката
31.08.2015 18:25
и де Хеа вече е сигурен за Мадрид
31.08.2015 18:17
Вече е в базата на Юнайтед.Има снимки.
31.08.2015 18:05
Да това е трансферен удар ама за Монако :Д
31.08.2015 17:11
Беше крило, но от Монако вече го ползват като централен нападател, добър дрибъл, скорост, спокойствие, не високомерен както прочетох по-надолу, изглежда по стъпките на Анри, бих се радвал да дойде в Арсенал, но... Като чета надолу някои коментари все едно Юнайтед и Монако са се договорили за 20 млн, обаче Маршал е казал - не - искам да ме купите за 50млн, просто Монако отлично знаят какво да правят, неслучайно Венгер е бил там.
31.08.2015 17:07
L'Equipe са тези които казват, че става дума за 80 млн. евро с вкл. бонусите и това си е трансферната сума, а не и включената заплата на самия Мартиал. По-достоверни от тях в случая трудно ще намерите, т.к. става дума за трансфер на французин от Лига 1... Скай и ББС точно от Франция си получават инфото.
31.08.2015 17:02
50 млн евро е просто сумата, докато в 80-те млн са включени и бонуси. Не съм сигурен дали и заплатата не се прибавя, по-скоро се съмнявам, но чисто погледнато и 50 млн. си е пълна лудост за този.
31.08.2015 16:59
Нещото , което най - много мразя , а именно пръскането на прекалено много пари за играчи, а в случая за един играч. Мисля , че не е нормално това , един 19 годишен лапешник да струва 80 милиона евро ( по всяка вероятност това ще е цената, четох от Евроспорт ). Хора , Суарез е 80 милиона , а разликата между двамата е от тук до небето. Та този има 9 гола в 35 мача, миля. Кое по - точно струва 80 милиона . Какво толкова е направил. Нямам думи просто, съвсем са изперкали тия хора ..
31.08.2015 16:49
80 млн евро с всички бонуси и прочие. Само да вметна този има 50-60 мача на кръст В ЦЯЛАТА СИ КАРИЕРА НА КЛУБНО РАВНИЩЕ, като е вкарал, забележете, 13 гола. То по тая логика 80% от младите нападатели струват над 50 млн. евро. Пълно безумие, просто. И не го казвам с хейт към Юнайтед или защото не ги харесвам. Мартиал е страшен талант, говорят че е новия Анри и т.н., щях да съм доволен да го видя в Арсенал за нормална сума, но извинявайте ама Тиери дойде в Англия от Ювентус като световен шампион, а този пикльо, буквално пикльо, струва 8-9 пъти повече пари. Съжалявам, но аз не мога да възприема това, независимо коя година сме, какви са условията на пазара и т.н. Това е абсолютно извратено, каквато е и сделката с Де Брюн. Пожелавам му на Мартиал наистина да покаже качества, но не знам как трябва да се представя това момче, за да си избие парите някой ден... та той струва почти колкото Кристиано Роналдо за Бога...
31.08.2015 16:44
Еми хайде да ви е честит. Играч с доста голям потенциал ,но все пак поне за мен това са си доста пари. Дано се наложи в Англия !
Шокиращата сума от 80 милиона евро ще плати в крайна сметка Манчестър Юнайтед за нападателя на Монако Антони Марсиал, съобщава L`Equipe.
Тимът от Княжеството е отказал първоначалната оферта от 50 милиона евро за френския национал, не е приел и значително подобреното предложение от 70 милиона евро, но е приел третата стъпка – колосалните 80 милиона евро /включително бонусите/.
„Монако не устоя на невероятната офанзива на „червените дяволи“, пише авторитетното френско издание.
31.08.2015 17:01
Във много по-достоверен източник като ВВС, се споменава сумата от 36млн.паунда.
31.08.2015 16:54
Откъде пък си толкова сигурен?Не съм видял някой да го обяви официално така, че не бъди сигурен дали не е 80млн. евро.
31.08.2015 16:52
Ами хайде мерси, но нека изчакаме докато е официално. Най-достоверното за мен е, че официалният ни фотограф също е написал, че Марсиал пътува към Манчестър за медицински прегледи и ще го обявим скоро.
31.08.2015 16:48
Няма такова нещо.Сумата е 36млн.паунда.
31.08.2015 16:39
Странно ми е да го кажа, ама САФ ми липсва. Преди помня как отказа да даде 30 милиона евро за Лукас Моура, но отказа, защото е лудост да се дадат толкова пари за 19 годишен.
31.08.2015 16:15
Знам, че доста хора ще ме оплюят сега, но в последните години се превърнахме в трансферните идиоти на Европа(или поне с писанията по медиите станахме такива). Всяка година е пълен цирк при нас що се отнася за трансфери- тази тръгнахме добре- рано, рано взехме и Депай, Дармиан, Швайни и Шнайдерлин и то на добри цени, но през последния месец отново станахме за смях на всички. А и другото много страшно е какви заплати даваме- ужас. Казвал съм го и преди- от всички злини , които направи Мойс на клуба- новият договор на Рууни беше най -голямата простотия. Не може да позволяваш един залязващ играч така да ти извива ръцете и да си осигури договор, който ще му позволи и на 34-35 години да взима по 300 000 на седмица
31.08.2015 16:45
Заплатата на даден играч не се определя от треньора, а от финансово ръководоство. Разбирай, Ед Уудуърд. Треньорът казва дали иска този играч да остане или не, дали ще го налага в състава или ще го държи резерва, какви планове има за развитието на състава, тактиката и пр. Заплати и лични условия на всички играчи (нови или настоящи) се определят от финансово ръководоство. Така че Мойс няма вина за 300 000 паунда на седмица. Няма вина и за 250 000 паунда при Голямото циганене на Рууни 2010г. САФ го искаше да остане - остана! Ръководството вече е решило да му даде тези пари. Колкото до преподписването с Рууни, тогава помня как всички се молеха Рууни да остане при нас и да не ни зарязва понеже без него сме били наникъде. Сега вече пък не трябвало да преподписва с нас. Няма такова нещо! Тогава Рууни беше най-ключовият ни играч. Рио, Какрик, Гигс, Вида и Евра вече бяха на възраст. Ван Перси също не беше първа младост докато Рууни беше на 27-28 години. Добра възраст като цяло. Колкото до цирковете: тези циркове се правят от медиите, приятел, а не от Юнайтед. Това, че жълтите медии ни свързват с цял футболен свят не означава абсолютно нищо. В 90% от случаите е само плява. Дори за Педро се потвърди, че сме нямали интерес към него и не сме отправяли никакви оферти, но за сметка на това медиите го изкараха сигурен при нас. Единственото за това лято, което се потвърди и сме получили отказ от самият играч, това е Неймар. Дори АС бяха стигнали до там с абсурдите, че сме искали Роналдо, Бейл, Бензема, Варан и Карвахал. Е... мислиш ли, че това е истина!? Кой прави цирковете и фарса - ние или медиите?
31.08.2015 16:36
Кое е тайна- за повечето играчи се знае кой колко взима- с малки изключения
31.08.2015 16:26
Как така вие знаете кой колко взима в отбора след като е тайна?
31.08.2015 16:23
Много си прав!
31.08.2015 16:12
"АС": В момента тече среща между представители на Реал и Манчестър Юнайтед. Обсъждат се последните детайли около трансфера на Давид де Хеа.
31.08.2015 18:25
Договорен е уж, 30 милиона.
31.08.2015 15:51
До коментар [@comment 1832392] от [@user MemphisDepay7]:
Браво на теб играч , не знаех че има някакво състезание на тема : Кой е фен на отбора си от по-дълго време *lol**lol**lol**lol**lol**lol*
31.08.2015 15:48
Масово потребителите коментирали тук, не са изгледали един мач на момчето, иначе разбирачи го раздавате предполагам от Youtube клиповете си вадите изводите.
Качества има и то бая, но позицията на която играе в Монако не е чист централен нападател.
Трансферната сума е повече от завишена.
31.08.2015 15:38
Юнайтед що не казаха,че търсят такъв тип нападател,за 50мил щяхме да им дадем Ориги,като го гледам тоя Мартиал същия като Ориги.Разликата е че Ориги е с 40мил по-евтин хаха нз ама за мен това си е голяма набутвация,преди два сезона Мойс ей така панически купи Фелайни,който беше абсолютно ненуже трансфер,сега Ван Гаал прави същото.За 50мил евро със сигурност можше да намери по-доказан нападател.И после Ливърпул сипвали безумни пари за трансфери.Ами те Арсенал за тея пари взеха Йозил малее малеее,накъде отива футбола ужассс *joking*
31.08.2015 15:35
Не съм го гледал момчето, може би е талантлив, но 50 милиона просто.... Това по времето на САФ никога нямаше да се случи!! Дрема Ван Гаал цяло лято без да търси нападател или да прави опити за някакви нереални трансфери като Мюлер или Бейл и сега ще се оръсим 50 милиона за 18 годишен, който се очаква и да е титуляр и да ни мъкне на гръб...
31.08.2015 15:37
Стърлинг - 50 милиона никой не казва нищо, Мартиал 50 милинона everybody loses their minds. Никога не сме пращали оферти за Мюлер и Бейл, престанете да вярвате насам натам.
31.08.2015 15:18
Честно казано аз искам това да стане дрибъла му е страхотен *lol* *devil*
31.08.2015 15:10
Според вестник Le Parisien наставникът на Монако Леонардо Жардим е заплашил с оставка, ако Антони Мартиал бъде продаден. При мегаофертата на Юнайтед обаче ръковдството на монегаските едва ли ще слуша старши треньора
31.08.2015 15:07
Никой не взема парите от вашия джоб... Юнайтед разполагат с безкрайни средства, дано наистина е толкова добър и във Висшата Лига и да оправдае хвърлените милиони за него
31.08.2015 15:27
Според мен, погрешен начин на разсъждение. Като дадеш 50млн. за Марсиал, ще останеш без бюджет за други играчи след това, нали го разбраш това? То добре сме богат отбор, но защо сме богати според теб? Понеже винаги сме си правили сметка на парите и ако е трябвало да правим скъп трансфер, то сме знаели точно кой, а не сме хвърляли безсмислени суми за толкова рискови играчи. До момента се дадоха много пари за три играча. Мата: много добър трансфер! Успешен! Фалкао: тотален провал; Ди Мария: провал! Сега да видим какво ще става и с Марсиал ако го вземем. И казваш, "дано оправдае милионите". А какво става ако не ги оправдае? Продаваме го за 10-15млн. колкото да се отървем от него, псуваме го, ритаме го, наблъскали сме още 8-9мл. паунда за заплати и резултатът ще е хем грешен трансфер, който ни бърка играта, хем и с 30-40млн. евро минимум назад. За да оправдае тези огромни пари (минимум 50млн.), то единственият начин, за който се сещам, е да вкара 20 гола този сезон, което не виждам как може да стане. Така че сам виждаш, че трансферът е отвсякъде супер рисков.
31.08.2015 15:05
Аз четох само,че искат Янузай под наем за Ройс не ..
31.08.2015 15:03
Някъде излизе информация днес, че сме предложили на Борусия Дортмунд 45 млн + Янузай за Ройс...
Той и Ройс в такъв случай ще ни излезе 80 млн... интересно какво ли още може да се случи днес.
31.08.2015 15:52
Ти Янузай за 35 млн. ли го броиш ?
31.08.2015 15:01
Представям си каква откупна клауза трябва да му сложим на Матриал, ако наистина сумата която ще дадем за него е 50 млн. сигурно 150 млн ... За мен нито той, нито Де Бройне струват тези пари макс 25 млн.
31.08.2015 14:57
До коментар [@comment 1832324] от [@user David_silva1986]:
Монтеро дори не игра в последния мач,но как да го знаеш това нали не гледаш мачове само киснеш тука и хейтваш,играта на Суонзи се движи от Шелви,АЮ и Гомис но какво да ти обяснявам хора които могат само да мразят нищо друго не могат да разберат....като са банални коментарите ми защо ги четеш бе,защото всяка различна гледна точка от твоята те изкарва извън равновесие малко комплексарче, и да беше се скрил като плъх когато Сити не спечелиха никакъв трофей ,а аз винаги съм драскал коментари дори и като паднахме с 8-2 от МЮ, защото аз съм фен а ти си трол виждаш ли разликата?
31.08.2015 15:00
Аз не прочетох да е написал, че Монтеро е играл.
31.08.2015 14:56
До коментар [@comment 1832345] от [@user David_silva1986]:
Аааа е тогава помниш ли как Мидълзбро ви напълни кошницата цели 8 пъти ?? :Д :Д :Д
31.08.2015 15:17
ми ти от колко време си фен на Юнайтед КАТ те гледам си макс на 14-15
31.08.2015 15:12
Да спомням си. И нищо не ти разбрах тука ама айде
31.08.2015 15:07
Спомняш ли си как ви опитах е и със 4-1 мидълсбро също Нюкясъл с 5-0 а Лестър миналата година
31.08.2015 15:00
Да а ти спомняш ли си на олд Трафорд как ни е ви я напълнихме 6😀
31.08.2015 14:49
До коментар [@comment 1832324] от [@user David_silva1986]:
Искам само да ми кажеш едно : Ако шейха изостави дюнерите колко ще издържиш още да си фен на Шити? Ден - два?
31.08.2015 14:49
МарСиал се казва момчето! И повярвайте това за мен е един от най-добрите трансфери на лятото , ако стане факт. 19 годишен , бърз , техничен и обигран на най-високо ниво.
31.08.2015 14:48
момчето е много добър играч, но определено не струва 50 милиона.Едни 20 милиона са точната му цена.
31.08.2015 14:47
14:39 От Франция пристигат информации, че трансферът на Мартиал в Ман Юнайтед може да се окаже и по-скъп от вече споменатите 50 милиона евро. Говори се за суми между 70 и 80 милиона. Без коментар...
31.08.2015 14:44
Моето мнение е че 50 млн ЕВРО не са много за играч който е на 19 а вече 2 поредни сезона показва страхотни индивидуални качества .. За мен е с класа над Стърлинг ... Предвид че Монако продаа скъпо , последен ден е и Юнайтед е на зор не бих се учудил и по голяма да е сумата ... Съгласен съм за Икарди и Бентеке че твърде се раздува покрай тях , икарди е страшно леке не случайно Освалдо тогава съотборник едва не го пречука ... Мисля че за Мартиал сумата няма да е проблем той е твърде високомерен , но именно това може да е проблема
31.08.2015 14:42
Не искам да се дразня с никой от вас,но пишете така,че все едно вие ги давате парите за Мартиал.
31.08.2015 14:52
Иначе момчето е много добър футболист и ще ви свърши много добра работа според мен.
31.08.2015 14:51
много си прав даже , има кой да носи отговорност за провалените трансфери, проблема е чи никой все още ни му я търси, ама дано с това момче прокопсаме че няма кой да вкарва голове засега..
31.08.2015 14:39
Не следя особено Лига 1 и не съм го чувал, ама €50 милиона.... Едно време за Кристиано Роналдо на същата възраст €17 милиона бяха достатъчни, ако не и множко. Този спорт се изврати.
31.08.2015 14:36
Май продаваме и чикарито на леверкузен ,един чарли остин би свършил хубава работа а и едва ли ще е кой знай какви пари, че друг нз кой се продава , това момче от монако ще го вземем защото не се класираха за шампионската лига и се вижда че собственика им го интересуват само парите и нищо друго...
31.08.2015 14:31
Излезе и инфо че предлагаме 45млн + Янузай за Ройс... Дано е вярно и със сигурност Мартиал няма е капака днес
31.08.2015 14:30
WTF?!?!?!?!?!/!?! КВО!?!???!
До преди 5 минути пиша как 70 милиона за Де Брюин са много и изведнъж нашите шарани дават 50 милиона за Мартиал?!? Кой е тоя и как ще струва 50 милиона?!? Тва вече е тотална издънка,излишно дадени пари за недоказал се хлапак..тука вече нашите се оляха.
31.08.2015 14:41
От Франция пристигат информации, че трансферът на Мартиал в Ман Юнайтед може да се окаже и по-скъп от вече споменатите 50 милиона евро. Говори се за суми между 70 и 80 милиона. Без коментар...
31.08.2015 14:34
Ако вземем Мартиал за 50млн. (а какво ли остава за 75), определено ще обявя това трансферно лято като напълно неадекватно. Продаде се Ди Мария, взе се Швайнщайгер, изпуснаха се добри нападатели, изпуснаха се добри вратари, взима се някакъв младок за космическа сума! Феномени!
31.08.2015 14:29
Има и информации за 75 милиона евро. 75 милиона...
Момчето ще го засипят сега с очаквания и нищо чудно ван мангал да провали кариерата му, преди 10 години за по-малко пари можеше да си вземеш Дейвид Бекъм...
31.08.2015 14:25
Този не знам как ще им помогне , не си заслужава 50 милиона за 19 годишен освен ако не е комбинация между Меси и Роналдо
31.08.2015 14:22
Антони Мартиал е получил разрешение от Френската футболна федерация, за да официализира преминаването си в Манчестър Юнайтед.
Има и статия на френската футболна централа как го освобождават от лагера на националния отбор , за да пътува до Англия. *smile*
31.08.2015 14:18
Това вече е наистина малоумна история как може за тоя 50 млн.
31.08.2015 14:18
До коментар [@comment 1832288] от [@user the_game69]:
Май ще излезе истина тоя трансфер все пак френската футболна федерация го е написала, че лети за манчестър днес
31.08.2015 14:05
Тея ни имат за големи риби, за да вярваме на далаверите им, много ясно,че не струва 50 милиона.
31.08.2015 13:59
Боби Ваклинов дебне Ван Гаал със Златния скункс ми е струва *thinking*
31.08.2015 13:44
Интересно как изведнъж поникнаха като гъби фенове на Сити *lol* иначе трансфера ако стане няма да е лош, МЮ имат нужда от нападател тъй като няма голям избор са принудени да вземат този за толкова пари ,и пак е по-добре от колкото нашия пасивния стой, и нищо не прави нито дефанзивен халф търси нито нападател, пълна шушумига....
31.08.2015 14:47
Е тва с Икарди беше голяма глупост.Как така човек направил 5 силни мача има 27 гола за сезона?И това не му е първия силен сезон.
31.08.2015 14:32
Не съм много съгласен за нивото на Бентеке. С добри халфове и крила зад него щеше да лепи доста голове при нас, но както и да е. То вече е минало и заминало. Иначе съм напълно съгласен за играчите и агентите.
31.08.2015 14:19
Абе 22 гола в сериа а за тебе 5 силни мача ли са,при положение Интер на кое място завършиха и ако гомис е най добрия нападател във висшата лига значи критериите са ти много сбъркани.Според теб 4 гола в първите няколко кръга са мерило а миналия сезон колко гола вкара.Мога да се ловя че гомис ще вкара макс 15 гола тоя сезон.Спомням си такива временни явления като мичу и Грациано Пеле,които втората половина вкараха по 1-2 гола.според теб гомис е по добър от агуеро Бони коща Кейн бентеке луканки.Имаш определено странна логика.Да не забравя марсиал не е център нападател прочети малко,така че той няма да вкарва по 20-30 гола.другото което е да кажеш че бентеке е по слаб от балотели е меко казано смешен коментар.По добре коментирай Арсенал че с тези твои коментари ставаш за смях
31.08.2015 14:07
Бентеке е по-зле и от Балотели, така че не е загуба Лукаку щом Стоунс не продават не виждам как Лукаку ще продадат,а Лаказет реши да остане в Лион не знайно защо в момент има доста добри нападатели лошото е че последните години се наблюдава една тенденция да се взимат само футболисти които имат добри агенти ,и добра реклама ето например Мартиал да е направил максимум 5 силни мача Икарди също ,но се шуми около тях, и се надува цената излишно,а Гомис може би най-добрия нападател в ВЛ в момента бе взет като свободен агент....
31.08.2015 13:57
Проблемът е, че избор имаше, но нашите хора решиха да се борят за поредният централен халф, та дори уредиха такъв и на 31 години! Сиреч, дори не се мисли в перспектива. Сигурно сме отборът с най-много халфове. Блинд, Шнайдерлин, Швайнщайгер, Мата, Ерера, Фелайни, Янузай, Карик. Е*ати чудото. Няма да се изненадам зимата да привлечем още някой - ей така, да има! Сигурно в следващият мач ще излезем в схема 4-6-0. Та сега заради това, както и ти си го написал, трябва да хвърляме (минимум) 50млн. евро за този хлапак. А се изтърваха такива като Лаказет, Бентеке, Лукаку. Смешна работа, но да видим какво ще става до края на този ден.
31.08.2015 13:42
50 млн*confused**confused* Иначе момчето е много добро но ако Ман Гаал даде толкова пари после незнам какво ще му бъде оправданието
31.08.2015 13:31
Не е лош има потенциал момчето, бърз и борбен е до колко ще се впише е друг въпрос парите няма какво да се коментират ясно че на всички ни се струват много , но все пак като копуваш в последния ден това е положението ,ако това е истина де че се наслушахме на глупости цялото трансферно лято
31.08.2015 13:26
НЕ струва*
31.08.2015 13:18
Нищо не са уредили, Монако са отказали офертата и са поискали още пари + Рохо.
31.08.2015 13:19
Навсякъде пише различно, да се чудиш на кое да вярваш..
31.08.2015 13:16
Тука вече прекали с простотията си.. От Рамос , Мюлер , Кавани и Бейл и накрая взима този пич за 50млн! Ван Гаал си плаче за Златен Скункс!
31.08.2015 13:12
Ван Гал е абсолютен боклук.Прави това което прави във всеки един отбор ... харчи колосални суми а накрая резултатите жинаги са му били нулеви.Това е един абсолютно прехвален "специалист".И всичко това се случва при положение , че след 2 години ще спира с футбола ... абе ... проста му работа.
31.08.2015 13:10
Може би и трансфера на Рио от Лийдс в Юнайтед се е струвал скъп на доста хора, както трансферните суми днес на нас ни се струват надути. Представям си след 15 години колко ще струва един ''19-20 годишен талант''. Друго си е да преминеш в друг отбор на цената на чувал с топки и няколко конуса.
31.08.2015 13:43
Рио, когато дойде в МЮ вече бе един от най-добреите защитинци в света, а не някакъв недоказан младок от френското първенство. Първо - не се знае дали това е истина, а ако е истина дано наистина е някакъв невероятен талант, който да успее да се развие- но 50млн си е откъдето и да го погледнеш мега риск
31.08.2015 13:05
Трансферния удар на Юнайтед е Мартиал?*lol**lol**lol*
31.08.2015 13:02
50 ?!?!?!??! *scared**scared*
31.08.2015 13:02
Не е ли малко множко? 50 милиона?!
31.08.2015 13:00
50 млн за тоя ? на къде върви футбола..