Арсенал се издъни лошо, Уест Хям спечели първото лондонско дерби за сезона (видео)

17:23
Арсенал се издъни лошо, Уест Хям спечели първото лондонско дерби за сезона (видео)
Отборът  Арсенал започна по несполучлив начин сезона във Висшата лига, след като допусна домакинска загуба с 0:2 в дербито с  Уест Хям Юнайтед в мач от първия кръг на шампионата.
 
В грешник за артилеристите изненадващо се превърна новото попълнение Петър Чех, който направи две груби грешки за двата гола на съперника. Домакините напълно контролираха двубоя през първата част, но чуковете се отбраняваха добре и не позволяваха да се стигна до опасности пред вратата им.
 
Възпитаниците на Славен Билич нанесоха своя удар в 43-та минута, когато Чех излезе неразчетено след центриране от фал на Димитри Пайе и Шейку Куяте вкара с глава на опразнената врата. В 57-та минута Франсеск Коклен загуби наивно топката пред наказателното си поле, а с изстрел по земя от 25 метра Мауро Сарате излъга вратаря на домакините, който се бе пласирал учудващо слабо.
 
След този гол играчите на Арсенал се предадоха и не можаха да потърсят обрат, а на няколко пъти бяха отказани и от вратаря на гостите Адриан. По този начин Славен Билич започна по отличен начин кариерата си във Висшата лига, докато Арсен Венгер има сериозни задачи пред себе си, ако иска да превърне свия тим в истински претендент за титлата.
 
В другия ранен мач днес Нюкасъл и Саутхямптън направиха равенство 2:2 на "Сейнт Джеймсис Парк".
 
Състави:
 
Арсенал - Чех, Мертезакер, Дебюши, Монреал, Косчиелни, Йозил, Касорла, Коклен, Рамзи, Окслейд-Чембърлейн, Жиру; Резерви - Оспина, Гибс, Чеймбърс, Санчес, Уолкът, Артета, Паулиста
 
Уест Хям - Адриан, Огбона, Рийд, Томкинс, Кресуел, Оксфорд, Нобъл, Кояте, Пайе, Сако, Сарате; Резерви - Рандолф, Нолан, Джарвис, Колинс, Майга, Пойет, Ланцини
 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Danskrastev
10.08.2015 10:58

Проблема беше че си вирнахме носът прекалено рано ,и винаги почваме сезоните като малките деца детински грешки в началото ,и после се опитваме да наваксаме за мене Венгер е виновен, и това че размести отбора как можа да не пусне Белерин и Уолкът които бяха най-добрите му играчи през подготовката, а пусна Чамбо който и той се помисли за бог, и направи грешката за втория гол....Чех има вина за първия гол, но вината за загубата е на Венгер за мене той си остава един добър скаут който може да развие един играч ,и до там нито е психолог, нито е ментор всяка година едно и също докато не се махне няма да има промяна и ще гледаме едно и също още 10 години...и другото което е на скамейката нямаше един разиграващ халф ,къде беше Росицки...изведнъж от богатата халфова линия почти никой не остана вечно контузения Уилшър,и вместо да пусне Уолкът и Чамбо титуляри за да може например Рамзи да използва като резерва ,абе както и да тотално ми писна от Венгер...

bayo45
10.08.2015 10:37

Да бе Чеж бил виновен?Не е вярно мамкаму! А къде са головете които ние трябваше да вкараме.Няма нали!Разбирам мача да беше завършил 2:2 тогава бихме казали ама ние водехме с 2 на 0 ама Чех .....?*stop*

lubomirsb
10.08.2015 09:02

Не съм гледал мача, но от видеото ми изглежда, че головете са вина на Чех ? Айде втория може би на Чех и защитата.

RMRM7
10.08.2015 01:31

Към края на трансферния прозорец,след като английските тимове похарчиха толкова пари, точно в първия кръг от първенството отбори,които трябваше да бият (Челси,Арсенал,Евертън) губят изненадващо точки, доста интересно

RMRM7
10.08.2015 11:51

Забравих да напиша и Нюкасъл, които похарчиха 50 млн това лято, а останалите не са купували толкова много играчи,но все пак това е само мое мнение и е странно,не казвам,че не е нормално, но е странно, ако бях си пуснал мачове,нито един нямаше да позная

Danskrastev
10.08.2015 10:51

Преди да пишеш нещо се информирай малко ,защото точно тези отбора харчиха най-малко на пазара от английските отбори,отборите които похарчиха солидно като Ливърпул и МЮ си взеха мачовете дори и Нюкясъл и Уотфорд които направиха доста трансфери направиха хиксове....

stefanton4ev
10.08.2015 02:16

Извинявай за въпроса но кой тази година е похарчил толкова пари за трансфери.

Barbi_Fashion
09.08.2015 23:33

[@link https://www.facebook.com/Troll.Football/photos/a.345973325442890.83467.345971365443086/1529672757072935/?type=1&theater]

Uigtfri
09.08.2015 22:27

Доста хора смятаха, че това ще е сезона на Арсенал и заради това футболистите на Мосюто излязоха доста пренавити (струва ми се), но истина е, че Артилерията отново ще се бори за топ 4. Да ме извиняват привържениците на Арсенал, но само със Санчес няма как да стане. На всичкото отгоре нямат и нападение - френския кютюк Жиру и печката Уелбек са за отбори като Стоук Сити, Суонзи, Палас и т.н. Впрочем и ние преди началото на миналия сезон бяхме поставяни от повечето специалисти в ролята на фаворит за титлата заради добрите трансфери, които осъществихме през лятото, но се оказа още след първия двубой, че не сме готови все още за нея, а и играчите ни подходиха много високомерно конкретно в мача със Суонзи. Подобна е и ситуацията в Арсенал в момента.

Dontspeak2
09.08.2015 20:00

[@link https://www.facebook.com/Troll.Football/photos/a.345973325442890.83467.345971365443086/1529692930404251/?type=1]

Fabars
09.08.2015 22:41

Изобщо не си толкова безпристрастен за колкото се мислиш. Това ти пречи.

wengerout
09.08.2015 19:32

Айде тогава да го играем на махленски футбол-ще гледаме да вкарваме с един повече от другия,резултати 5-4,10-9,8-7 и така.Това е смешно нали разбираш?
И в двете ситуации полевите играчи на Арсенал направиха грешки,да.При първата мисля,че Кошчелни си изпусна човека.При втората Чамбо изгуби много лесно топката.
Но нали приказките в началото на сезона бяха как този вратар ще ни донесе поне около 10тина точки?
Нали за това отборите слагат супер класни вратари,защото при някой такива грешки вратарят да може да запази вратата чиста и отборът да победи,въпреки 1,2 грешки и така да се измъква в по-тежките мачове,когато играта не върви.Друг път пък нападателят,който е супер класа ще я ритне по някакъв начин и бам 3 точки.И така.Когато играта на целия отбор не върви,трябва индивидуалностите да се нагърбят и да печелят точките.Дали 1 със суха мрежа или три с някой гениален удар е друг въпрос.Днеска трябваше да е от първия тип,но....Да не говорим,че не се изискваше и колко гениалност при варденето.По тази логика защо разкарахме един млад и обещаващ вратар като Счезни?
Ще видим за напред какво ще стане,но това е първата голяма черна точка за Чех.

wengerout
09.08.2015 19:59

Не,Жиру е виновен.Трябва да купим нападател за 300 милиона паунда и тогава може би няма с 2 удара да ни вкарат два нелепи гола.Виж това не бях го мислил. През сезона отбора ще има малко мачове,в които няма да вкара.Може би 3,4 и тогава ще се очаква и да не допусне.Един от тези мачове допуснахме два нелепи гола.Вина има и защитата,но нали за това сме взели и толкова скъп вратар да е последната преграда,която ще спре топката.

Dontspeak2
09.08.2015 19:52

Напълно ме убеди че си кон с капаци. Щом казваш че Чех е виновен за загубата ви - така да е... Просто не ми се спори със човек който не вижда по-далеч от носа си ...

stefanton4ev
09.08.2015 19:09

Искахте Чех ето ви го.Венгер си помисли че като е взел добър вратар защита не му е нужна.

petko9305
09.08.2015 19:04

Вчера в темата за мача Ман. Юнайтед - Тотнъм, феновете на Арсенал, а и другите се правеха на много големи специалисти на теми "късмет" и "съдии". Как сме имали само един точен удар, а Тотнъм имаха повече точни и едва ли не дори ни смачкаха.
Истината е, че мача беше контролиран предимно от отбора на Ман. Юнайтед и дори на не беше автогола едва ли щяха да стоят в защита и да загубят или да изкарат с късмет равен...?
Ето Арсенал днеска може да са имали общо 22 удара към вратата от които 6 точни, но не успяха да вкарат, а Арсенал трябва да вкарат защото те нямат нужната класа да контролират изцяло мача и точно заради това допускат голове и губят. Арсенал или вкарва или губи...

Bitten
09.08.2015 18:28

Венгер: Трябва да си перфектен, за да вкараш на Чех


Трябва ли?

Bitten
09.08.2015 18:25

ХАхаха Вчера големи думи казахте, юнайтед като биха 'САМО' с 1 .... Честит да ви е старта на сезона xD

skalata85
09.08.2015 18:04

Още преди мача казах , че ще е труден, е наистина ни надиграха ни , толкова си можем ...

manol66
09.08.2015 17:55

Или сме гледали различни мачове или незнам как може да твърдите че Чембърлейн бил най на ниво та втория гол има повече вина от вратаря а от тези пробиви какъв успех имаше? Относно мача се забеляза че не играхме като отбор а като личности всеки искаше сам да решава мача и това беше резултата вместо да ги водим 3-4 на нула на половремето те ни взеха мача. В средата имахме един играещ и това беше Коклен. Йозил, Рамзи и Касорла общо нямаха такова кпд като него. Мога да отлича освен Коклен и Монреал всички други бяха с най-хубавите билети за мача

bayo45
09.08.2015 17:55

то хвалби и големи приказки преди началото на първенството.Аз знам,че хвалят ли те много трябва сериозно да се замислиш.Та Арсенал са си все същите и нищо не се е променило.Хубавото е че още в първият мач се издъниха което да ги стресне и да не допущат повече такава калпава игра.*stop*

CrookAngel
09.08.2015 17:52

Лош или добър старт на сезона няма никакво значение.Венго трябва още доста да поработи вижда се че имаме нужда крещяща просто от класен централен нападател с Жиру Уолкот и тем подобни смешници просто няма да стане работата , а не е зле и класен защитник да вземем че те наличните в момента ако не сбъркат няма просто как

Iron4
09.08.2015 17:48

Почна се старата песен на нов глас...иначе Чех можеше да се справи по-добре и при 2та гола но не трябва да го виним, и на големите се случва да сбъркат.По-притеснителното е че половината ни полеви играчи ги нямаше никви този мач.Рамзи беше пълна дупка днес,най-слабия на терена за мен,Жиру както винаги с обичайното си пошло представяне.Йозил и Касорла днес бяха леко незабележими,като испанеца изигра най-слабия си мач от доста време насам,няколко пъти само през второто му отнеха топката и като цяло не направи нищо креативно.Единствено Чембърлейн ми хареса,както винаги с много желание игра,страхотни пробиви по крилото,минаваше ги по 2-3-4ма като светофари....все пак евала на ''чуковете'', не очаквах да играят толкова добре,много подредена игра в защита,изчакаха своите моменти и ни наказаха.

valski
09.08.2015 17:40

Това все пак е АРСЕНАЛ,близките 138 години не се надявайте за ТИТЛА *thumb_up**thumb_up**thumb_up*

shoshibgFB
09.08.2015 17:46

Научи се да пишеш пич

LondonChels
09.08.2015 17:42

абсурт титла.. близките 50 год. титлата ще се редува Челси,Сити,Ман Ю

LiverpoolNiki
09.08.2015 17:39

Не съм учуден от развитието на този мач. Арсенал често започват лошо сезона...В този мач не може да се вини само Чех, защото целия Ви отбор не игра добре, може би само Окс се представи добре (поне от това, което гледах).

П.С Ако големите отбори не се изложат в началото на сезона, кога ? ВЛ, затова е най-интересното първенство.

wesselin1994
09.08.2015 17:42

Интересно е, защото топ отборите са слаби и са равностойни на по-непретенциозните отбори - да.

Dontspeak2
09.08.2015 17:38

Смешното е как се редят до момента едни други фенове на Челси , арсенал и юнайтед... Очаквайте включване и от тези на Ливърпул и Ман.Сити... *lol*
Истината е една - отборите на Суонзи, Уест Хям и Тотнъм във вчерашния ден искаха победата много повече от големите отбори.
1. Челси играха с човек по малко почти цяло 2-ро полувреме и въпреки това направиха равен.
2. Арсенал им е толкова слаба защитата и централния нападател, че без значение дали Чех пази или не, те ще губят.
3. Юнайтед минаха между капките с автогола на Уолкър, но това ако е успокоение просто не знам...
И 3-те отбора имат много да работят докато влязат в ритъм и започне да се разбират на терена.
Очаквам Стоук Сити да ударят Ливърпул като най-важните фактори са - Британия Стейдиъм на който се играе трудно и не дотам сработения отбор на Ливърпул с оглед на новите играчи...
Няма да се учудя ако утре и Уест Бромич удари Ман. Сити. Но има време и ще видим какво ще се случи в следващите 2 мача. Но да се плюете един друг че отборите ви са слаби е смешно... В момента и 3-те са на едно дередже ....

Salient
09.08.2015 17:37

Ще има трансфери на пожар и при Арсенал явно.

Salient
09.08.2015 20:08

Ами именно нападател имам предвид под трансфер. Такава хранилка отнася Жиру не знам кой сезон вече и оставам с впечатлението, че не може да се разчита пълноценно на него. Уелбек пък го ще го запомня единствено с гола му срещу Юнайтед за Купата след гафа на Валенсия. Личното ми мнение е, че без класен нападател с постоянство титлата е невъзможна. Имате ли такъв, за мен Арсенал е фаворит №1, ако не стане някоя серия от контузии. Ако има още 2-3 мача подобни на този бъди сигурен, че ще има спешни трансфери. При нас беше същото миналия сезон, доста е вероятно и този да стане. При вас също беше така през 2011, но тогава продадохте важни играчи и мащабът на събитията беше доста по-голям. Иначе, доколкото си спомням купихте Йозил в последния ден след загуба от Вила с 1-3 в първия кръг и после Арсенал оглавяваше класирането до февруари, ако не се лъжа. Трансферът преобрази психологически отбора тогава по мое мнение и един такъв сега може да има подобен ефект. За Юнайтед си прав, че последния път, когато стана шампион загуби в първия кръг и не купихме 10 играчи после, но това се дължи главно на САФ и трансфера на ван Перси, който вече беше завършен.

wengerout
09.08.2015 17:42

Какви трансфери?Кой да се вземе?За къде?На мястото на Касорла ли?Или на Йозил?Или Рамзи?Отбор имаме и той е готов за титла,с две малки изключения-ДМ и нападател.Това е.Аз мисля,че и без тях може да минем с малко повечко късмет.Просто адски глупаво и наивно е да се мисли по този начин след първия мач. За сравнение само ще ти напомня,че твоят любим отбор загуби в първия кръг последния път,когато стана шампион.Да не би тогава да сте купили 10 играча след това на пожар? И за тези,които ще ме разберат погрешно-не казвам,че Арсенал ще стане шампион,но не казвам и,че няма да стане.Това е първият кръг,момчета.Без толкова много емоции. *smile*

wengerout
09.08.2015 17:31

Много слаб мач.
Трезво мислещите фенове на Арсенал,а и не само,ще знаят,че още е рано за каквито и да е сметки.Един мач и то първият,не означава абсолютно нищо.Видяхме и вчера Челси се издъниха,а не се знае и Сити какво ще направят.Предният път,когато паднахме на старта,после играхме много добре,но до зимата.*beer*
Няма значение,де,не трябва да се правят трагедии,защото изглежда смешно как след един кръг се правят генерални изводи.Това се отнася и за феновете на Арсенал,ясно е,че чуждите ще се дразнят,но поне вие мислете малко трезво.Ще поживеем,ще видим.
Днес мога да отлича само Чамбо.
А аз преди време,когато писах да не се радваме толкова за Чех,защото не се знае в каква форма ще дойде,ми даваха минуси.Е,днеска загубихме три точки заради него.И двата голя бяха вратарски,кой каквото ще да ми казва.Да,играхме адски слабо,но нали уж за това дадохме толкова много пари за 33 годишен.Когато ние сме слаби,той да ни печели точки.Е вратар на отбор шампион би се погрижил днес поне да не допусне,а другите отпред каквото сътворят.Явно на вратата пак ще сме стария хал.Абсолютно недопустимо за толкова скъп вратар.Уж трябва да ни носи точки,а днес дори ни отне.Много съм разочарован от него.И недей да ми казвате на всеки се случва.То и на Счезни се случваше,защо тогава го разкарахме и защо никой не каза тогава,че се случвало на всеки.Идеята е на такива вратари да не се случва.

wengerout
09.08.2015 19:24

Или четеш през редовете,или изобщо не можеш да четеш. Първият точен удар на Юнайтед вчера дойде около 60 или 70та минута на мача,не помня точно.А какво до тогава да не би да са падали с 0-2?Не.Дори Тотнъм създадоха повече положения от Уест Хям. За стотен път ще ти го кажа-Арсенал игра слабо,но не можеш да допуснеш два такива гола и това е изцяло вина на Чех.Без тях не се знаеше мачът как щеше да се развие.Уест Хям не са ни натискали да ни смазват,няма никакво чисто положение.Дори 0-0 да беше,пак по-добре щеше да е. А това с по-спокойната игра си е точно така.Едно е 65/70 минута да губиш 2-0 и да се впускаш в атаки,друго е да е 0-0 и да изчакваш шанса и да си градиш атакат спокойно.Никой не е казал,че Уест Хям щяха да се бият сами,но нали се сещаш,че едно е да се играе при 0-2,друго е при 0-0? Уест Хям игра доста прилично,да,но целта им беше да не паднат,а след това всичко друго.А това всичко друго дойде заради елементарни и детски грешки на вратаря.Пак ще дам пример с 0-0.Едва ли ако беше този резултат в 60 минута,чуковете щяха да се впускат в непрестанни атаки,за да ни разбият. Просто Арсенал игра слабо,но тези голове бяха върха на простотията и за тях не е виновен Уест Хям. По тази логика значи Арсенал просто винаги трябва да повежда поне с 2 гола и то още през първото полувреме,щото може някой да ритне топката от 50 метра и да я вкара и после пак Жиру ще е виновен.

Dontspeak2
09.08.2015 19:00

Свали очилата и тогава коментирай. Толкова си афектиран и заслепен че не можеш да осъзнаеш че отбора ти беше НАДИГРАН на собствения си стадион. Пак ти казвам - гледай мача отново и виж каква защита "защитаваш"... При 0-0 второ можело да е по-различно... Можеше ама защо първото не беше различно в което отбора ти дори нямаше точен удар, а е домакин... Те от "никакви" вкараха 2 гола, вие от "някакви" (само ти знаеш че ги е имало) не успяха да вкарат... Колко са се затворили? При всяко удобно положение момчетата си организираха атака и това е. А това изказване е просто върха на идиотизма - "играчите на Арсенал нямаше и да са толкова изнервени и да бързат да вкарват 2 гола "... Ти какво очакваш ама съвсем сериозно питам - противниковия отбор да не се бори , само и само вашите да не са под напрежение и да не им се налага да вкарват бързи голове?! За да няма напрежение да си седят у дома, защото явно още не са дорасли да играят мачове в които има напрежение още повече когато губиш... За тези пари които получат не само трябва да играят под напрежение ми и хоро ще играят и в допълнение ще жунглират ако трябва в същото време... Чуковете ви "чукнаха" и това е положението колкото и да не ти харесва...

wengerout
09.08.2015 18:09

Какво са правили хората отпред бе,момче????Какво са виновни защитниците??Какви положения имаха Уест Хям?Какво съсипаха ли ни,какво стана?Чистили сме от голлинията ли,какво стана?Отправиха 20 точни удара и два са влезли ли,какво е станало?Какво???? От никакви положения вкараха два гола,това е истината.А това,че Арсенал не са вкарали,не е работа на Чех. Да не говорим,че при 0-0 примерно второто полувреме можеше да е много по-различно.Уест Хям можеше и да не се затворят толкова много,щяха да направят някоя друга атака,щеше да има много повече пространство,играчите на Арсенал нямаше и да са толкова изнервени и да бързат да вкарват 2 гола. Спирам до тук.

Dontspeak2
09.08.2015 18:04

Ами защо не купихте Де Хеа като е по-добър и не прави грешки?! Първо погледни какви ги вършеха хората пред Чех и тогава обвинявай него че той е виновника за тази загуба... Ако не си го видял на живо, гледай го пак мача ...

wengerout
09.08.2015 17:51

Моля те не говори глупости.Веднага ще ти кажа Де Хеа колко точки спаси за Юнайтед миналия сезон.Аз не казвам,че Чех трябва да отиде и да вкара 2 гола за нас.Казвам,че такива малоумни грешки НЕ трябва да ги има в неговия репертоар.За толкова пари това е престъпление,а и за такъв вратар. Първият гол-или излизаш и глътваш топката,или стоиш на голлинията.Ако беше Счезни съм сигурен,че щеше да бъде плют много как не преценявал като излиза.Гледах мача с коментар на Лий Диксън(мисля) и човекът каза:"Ако ще излизаш,тази топка задължително,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО,трябва да е твоя." Ако ще там да има 30 играча,плюс марсианци,плюс Лейди Гага.Ти си с предимство,ти си вратар,излязъл ли си,ще я вземеш. Вторият гол-глупава грешка на Чамбо,да.Сарате не е обръщал нищо,просто стреля.Другото всички го видяхме.

Dontspeak2
09.08.2015 17:44

Такъв вратар още не се е родил. Вратаря - отбор, какъвто ти търсиш. С тези играчи пред него това е резултата. При първия гол спокойно може да се види че Чех беше единствения от вашите който тръгна към топката. Останалите просто гледаха или съпровождаха отблизо Кояте. При 2-я гол какво да кажа - глупаво изчистване на топката. Явно вашите не са научени че топка не се чисти директно пред вратата, а в страни. Чех беше тръгнал към другия ъгъл, а Сарате майсторски обърна топката в противоположния. Така че не е виновен Чех, а тези пред него, този който ги е пуснал да играят и онези които още разчитат че този някой ще успее да направи нещо велико със едно и също мислене всяка година...

LondonChels
09.08.2015 17:24

Феновете на Арсенал си повтарят едно и също вече 10г. - Важното е, че играем красиво. Това са приказки за утеха на слабаците, които не могат да печелят титли. Пука им на Лестър или Бърнли, че играли красиов, ако изпаднат. И колко евротрофея спечелиха с играта си? Колко титли през последните години?

CFC_ACM
09.08.2015 17:29

Те даже и красиво не играха Уест Хям ги надигра...

Cleveland
09.08.2015 17:28

Вие до преди 5 години кви трофеи имахте? Смешно е да сравнявате шмелсито със отбори като Арсенал..

sakata_97
09.08.2015 17:27

Да го духаш и ти и смешния ти чукотски отбор*confused*

martyyyLFC
09.08.2015 17:25

Gold digger :] сигурно ако МЮ Ливърпул или Арсенал почнат да печелят титла след титла ще станеш техен фен?

Danskrastev
09.08.2015 17:19

Венгер обърка състава ,вместо Жиру,Дебюши и Монреал да беше пуснал Уолкът,Белерин и Гибс с бързи бекове играта щеше да върви по-добре няма бързина в атаките няколко пъти дори Жиру беше на фланга трагичен мач ,дано в следващия да оправи отбора и да пусне точните хора...

LondonChels
09.08.2015 17:18

Срам и Позор ! Всяка година едно и също.. пак борза за топ Топ4... успехх *smile*

Danskrastev
09.08.2015 17:20

Ей мухъл, вчера след вашата издънка имаше ли заядливи коментари успех ще пожелава ,пожелай го на твоя отбор ,защото и вас тази година не ви чакат хубави работи с преводача....

Captain_Vidic
09.08.2015 17:18

Мачкайте Чукове!!! Всеки супер много ги подценява или по-скоро всеки страшно много надценява Арсенал *smile*

wesselin1994
09.08.2015 17:12

Слабички Арсенал нещо, но пък чуковете правят добро впечатление.

pesholudiq
09.08.2015 17:11

Какъв е проблема с Йозил, някой може ли да ми обясни? Виждам, че има доста недоволни от него

Vaskovas
09.08.2015 17:08

Много слабо начало за топ отборите...

Rezors
09.08.2015 17:17

Да си оптимист,баце.*lol*

shoshibgFB
09.08.2015 17:14

Споко, като ни опънат Стоук и нас сега, ще сме пълно каре *lol*

gL_Manekena
09.08.2015 16:57

Венго *sleep**sleep*
Дано продадете тва дърво Жиру в най-скоро време, както Ливъра махнаха Стърлинг.Защото още 1 сезон с него ще си е наказание *scared*

Rezors
09.08.2015 16:53

А пък Нюкасъл и Саутхямптън правят уникален мач. Казвам го,щото за тях няма тема. *smile**joking*

martyyyLFC
09.08.2015 17:23

Случва се! Надявам се сега мойте да направят един такъв и да победят *tongue* *blush**beer*

Rezors
09.08.2015 17:20

Изпусна страшен мач.

martyyyLFC
09.08.2015 17:19

Гледам Арсенал , следя резултата на другия мач , и май ме е яд , че не гелдах него *lol*

Rezors
09.08.2015 17:18

Ама мача е супер.*joking*

martyyyLFC
09.08.2015 17:07

Да ..4 гола с глава :Д

Danskrastev
09.08.2015 16:49

Йозил мишока не му виждаме очичките мега трансфера на Венгер глупаци, и Жиру свободен имаше време да си е нагласи и пак нея вкара следващата атака 0-2 , и Коклен почна да бърка то като играеш с бездушници така става....

elbarca10
09.08.2015 16:49

Арсенал пада, Челси пада абе баси мамата.

martyyyLFC
09.08.2015 17:18

Не падна , но в момента в който останахте с 10 човека Бегович буквално ви спаси от резил . Личи си , че това ранно започванне на сезона повлиява на всички футболисти

asc_
09.08.2015 17:17

Челси не падна *smile*

sdw
09.08.2015 16:46

Бе не гледам мача и не искам да се изказвам неподготвен,но то това си е всеизвестен факт - Жиру е дърво,а Венгер е надценен.Не мога да го разбера това ръководство как може да го търпи тва тъпо франсе дето за 10 години спечели 2 пъти ФФА къп ...

s_portal
09.08.2015 16:45

Боже боже, тоя Чех нещо гола вода.

martyyyLFC
09.08.2015 16:46

еми цял сезон беше резерва , трябва му време , до 3-4 мача най-много и ще е стена ;]

elbarca10
09.08.2015 16:41

На Арсенал им трябва нападател поне от класата на Агуеро.

ub7
09.08.2015 16:39

Нюкасъл и саутхемптън правят як мач.

skivur
09.08.2015 16:36

Много ми харесв в Арсенал,че такива мачове ги обръщат.Ако УХ не вкарат гол,Арсенал ще ги обърне,поне така си мисля.

Danskrastev
09.08.2015 16:34

Как Чех нямал вина бе нали е негово изискването да има дупка между него и защитата за да може да има пространство тука трябваше да излезне по-бързо а не да чака до последния момент за това и клатеше глава след гола защото беше наясно че той е виновен и как е казал Гари Линекер време е Венгер да търси нов вратар или най-добре да си търси нов отбор френската шматка и да вземе с себе си другите две шматки Йозил и Жиру и ще се оправиме....

gL_Manekena
09.08.2015 16:47

Е излезна да боксира, не се получи, и това го има в футбола... Коварен гол *silent* Дано ги обърнете *thumb_up*

Danskrastev
09.08.2015 16:44

Казвам го защото се обясняват другите че не той е виновен, е кой е виновен закъсня с излизането, или стой на вратата ,или излизай по-рано....първи мач,но много лек гол....

gL_Manekena
09.08.2015 16:39

Много си интересен, ходи ти спаси гола *wink* Все едно всеки друг играе на 100%, ти Чех си тръгнал да хулиш в 1-вия му мач so mature !

valski
09.08.2015 16:32

Арсенал затова не са голям отбор,сьс слабите,слаби сьс сьлните 50/50 и после 4акате ТИТЛА няма как да стане.

Emirates1886
09.08.2015 16:30

Чех никаква вина няма да излезе и не прецени правилно ситуацията но и други вратари правят такива грешки ! Ние нямаме никакви положения за гол и за това е виновен Жиру и Венгер до като си мисли че този тапанар става за нападател на Арсенал !

s_portal
09.08.2015 16:27

Второто полувреме да пуска Уолкът че тоя Жиру гола вода.

overdrive
09.08.2015 16:27

Много лесен гол пуснахме и то в края, но рядко може да се види Чех да направи такава грешка, така че му е простено. Притиснителното обаче е липсата на положения, грешните пасове. Това не е този Арсенал от края на миналия сезон.. Да се стагят по-бързо!

Emirates1886
09.08.2015 16:26

Аз нямам думи за пореден път ! Този Жиру да ходи да рита във Франция ! Венгер немога да разбера защо не взима нападател какво чака !

s_portal
09.08.2015 16:28

Нали уж се пробва за Бензема.

THFC
09.08.2015 16:26

Не искам да го казвам, но нямаше фал при нарушението преди гола. Вчера на Норич отмениха гол за подобно действие, днес пак единия отбор пострада, заради своенравията на съдията.

Iron4
09.08.2015 16:25

Още като видях как ни е построена защитата точно преди изпълнението на фала и си викам тея са ще вземат да ни вкарат...оказах се лош пророк...дано 2рото се стегнем,че през 1вата част се1 гледах някъв мач от лятната подготовка,общо взето никой не си дава много зор.

mcneal
09.08.2015 16:24

Липсва атаките през центъра , само раздаване на ляво и дясно и центрирания , защитниците на Уест Хям са добри във въздуха а Жиру не знае пак къде е , смяна влиза Уолкът в центъра на нападението и бързи атаки през центъра ...

Danskrastev
09.08.2015 16:23

Вратарски гол от където и да го гледаш, но се случва на всеки да сбърка повече м е яд на смешниците Жиру и Йозил от както съм фен на Арсенал не съм се дразнел толкова на футболисти на Арсенал....безхарактерни идиоти които само се разхождат нищо друго не правят..........и защо дявол да го вземе е пуснал Жиру вместо Уолкът видя се че Чамбо и Уолкът се разбират перфектно той ми пуска умрелия Жиру най-смешния нападател който сме имали....

luiz_lfc
09.08.2015 16:22

Шампиони.*beer**blush**party*

Kireto1232
09.08.2015 16:31

Помня , но беше 1 фен ,повечето фенове на Арсенал в тоя сайт са стабиляги .. Иначе си мисля ,че със Жиру няма да стане ,има време Венгер да вземе напдател ..

luiz_lfc
09.08.2015 16:28

Не аз ония ден ходих в темата им да пиша колко са добри. А за нашите шансове ще видим.

Kireto1232
09.08.2015 16:24

Е пак имат повече шансове от нас ,какво се заяждаш :Д

iskren1981
09.08.2015 16:19

Много посно представяне на водещите отбори в Англия Ман Юнайтед Челси и днеска на Арсенал очаквах по силно да играят поне Арсенал и Ман Юнайтед

elbarca10
09.08.2015 16:18

Санчес не е ли контузен кво са го сложили там да пълни местата.

spoke_1912
09.08.2015 16:22

Грозен аватар.

overdrive
09.08.2015 16:22

Просто получи по-дълга почивка, заради Копа Америка и все още не е в оптимална форма.

wengerout
09.08.2015 16:17

Адски слабо първо полувреме,ама адски.Направо нямам думи.Толкова много грешни пасове и то елементарни.Толкова брак в играта.Прекалено много са се пренавили играчите заради всичките тези приказки как този сезон трябва да е техен.Венгер трябва да овладее това,защото ще изиграе много лоша шега.Всеки гледа да направи по-трудното,а не се придържат към простичкото.Коклен се мъчи да раздава някакви пасове като Шави,но не се получават.Мертезакер ми играе с петички,Касорла и Йозил се мъчат да задържат прекалено...Много,много слабо.
Огромна грешка също и на Чех,подплатена със слаба игра в защита и падаме.
Дано второто се успокоят,все пак това е едва първия мач,какво е това пренадъхване,какво е това чудо,не знам....

Uigtfri
09.08.2015 16:17

Доста хора чувам, че казват как това ще е сезона на Арсенал и как този отбор ще бъде основен фаворит за титлата, но истина е, че без Санчес Арсенал не може и няма как да се бори за какъвто и да е било трофей. Отсъствието на Алексис най-вече се забелязва в този мач, в който до момента Венгер и ко са създали само едно ЧИСТО голово положение. Все пак не играят срещу Тотнъм примерно, а с/у Уест Хям, които на всичкото отгоре играят с 16-годишен в състава си.

Uigtfri
09.08.2015 16:38

Имах предвид, че Арсенал е страшно ЗАВИСИМ от Алексис. А Алексис днес не играе и за мен не е изненадващо, че падате в резултата. Да не говорим, че трудно Санчес ще изиграе след това оставащите 37 мача от този сезон във ВЛ, тъй като не е малка вероятността да се контузи. И не му го пожелавам, но доста малко играчи успяват да изкарат цял сезон без травма.

wengerout
09.08.2015 16:18

Ах,ти какъв гений трябва да си,за да прецениш как Арсенал няма да спечели титлата от едно полувреме и то още в първия мач.Ах,какви разбирачи има в този сайт,мале хахаха

s_portal
09.08.2015 16:17

До коментар [@comment 1823086] от [@user elbarca10]:

Те последно Челси или Арсенал. Малко странно е да си фен на Челси и да подкрепяш конкурент за титлата.

vlatkyn
09.08.2015 16:16

Чех е бракуван, вратаря е Оспина, как Венгер не разбра че му трябва нападател а не вратар

Brezov25
09.08.2015 16:22

абе т"п гола ви дойде от слабата ви защита

spoke_1912
09.08.2015 15:52

[@link http://www.stream2utv.eu/watch/29898/1/Premier-League-Arsenal-vs-West-Ham-United.html]

Brezov25
09.08.2015 15:18

щъх го играя 3+ дон ама с този състав ще си трая

wengerout
09.08.2015 15:15

Санчез дори не би трябвало да е на скамейката,да.До онзи ден му гледах селфита от Париж.Нормално да пропусне първите няколко мача и дори се учудвам,че е в групата.
А Белерин има лека контузия и за това не е в групата.

I_LOV3_CHELSEA
09.08.2015 15:00

Твърда единичка. Просто не знам какво изненадващо може да се случи. Интересно ми е само защо Санчез e на скамейката *confused*

rarabg
09.08.2015 15:13

Тренира от 03 август, но явно е в добра кондиция щом въобще е в състава.

stefanBG111
09.08.2015 15:07

Венгер му даде повече почивка заради Копа Америка и още не е в оптимална форма.