Лудогорец аут от Европа (видео)

19:57
Лудогорец аут от Европа (видео)
Отборът на Лудогорец допусна грандиозна издънка, след като направи загуби с 1:2 в реванша си с молдовски Милсами и по този начин отпадна от евротурнирите още на старта с общ резултат 1:3.

Шампионите на България бяха считани за явни фаворити срещу непретенциозния си съперник, но не се представиха на ниво допуснаха две поражения. След загубата в Разград с 0:1, днес възпитаниците на Бруно Рибейро започнаха силно и след няколко пропуска, успяха да открият резултата в 27-та минута, когато добра комбинация между Кишада, Марселиньо и Вандерсон бе завършена от последния. Само минута по-късно обаче домакините отвърнаха на удара и изравниха резултата чрез Георги Андроник, който вкара с глава след добавка.

Орлите изглеждаха шокирани и загубиха инерцията в играта си, като все пак до края на полувремето създадоха още едно чисто положение, пропуснато от Вандерсон. През втората част българският тим игра далеч по-слабо и нямаше идеи как да преодолее добре подредената отбрана на домакините. В 72-та минута капитанът на молдовците Андрей Кожокари получи втори жълт картон и бе изгонен, но и това не помогна на Лудогорец. До края на мача гостите продължиха да изглеждат безидейни, а при една контраатака в 89-та минута Милсами вкара втори гол чрез резервата Петру Раку.

По този начин Лудогорец допусна шокиращ провал и приключи с участието си в евротурнирите още през юли. Новият наставник на тима Бруно Рибейро пък записа трета поредна загуба начело на тима през този сезон.

Стартови състави:

Милсами:
Мицу, Раили, Ерхан, Шедрак, Расулов, Петраш, Белак, Г.Андронич, Кожокари, А.Антонич, Буд

Лудогорец: Стоянов, Минев, Ал. Александров, Моци, Ангуло, Дяков, Препелица, Вандерсон, Марселиньо, Мисиджан, Кишада

Милсами - Лудогорец 2:1
0:1 - Вандерсон, 27'
1:1 - Андроник, 28'
2:1 - Рацу, 89'


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

skiitur
22.07.2015 13:02

Каквото било... било...време е да погледнем напред и да стискаме палци за Берое и Черно Море.Да се завърнат ЦСКА и ЛОКО СОФИЯ в А група и изобщо най-накрая да се създадае една силна на национално и клубно равнище дъпжава.За целта трябват : нов УС на БФС , Контрол и правомощия от министерство на спорта,нови закони относно футбола...Крумови закони!Облекчение на данъци при спонсорство на футболен клуб и забрана за практикуване на футбол на клуб уличен в уговорени мачове!Тежки наказания и за съдии и за футболисти и треньори при неспазване на правилата.Референдуми за националния отбор по футбол.Краткосрочен 1годишен мандат на президента на БФС! Ако се справя се преизбира и т.н.

aa2
22.07.2015 09:05

Никога няма да разбера наглостта на хората в този сайт(не всички, просто повечето).Как може да се смеете на отбор на има-няма 3 години, че губи от шампионът на Молдова като вашите два ''гранда'' Левски и ЦСКА посрамваха България в рамките на едно десетилетие без да им мигне окото?То не бяха мури, то не бяха тамперета, зимбрута, и какво ли още не.А вашите отбор се пишат за нещо велико, за сила в Европа едва ли не.Не ви ли е срам, че отборът ви се слави като евроидиотът?Вместо да погледнете реално на нещата, да осъзнаете, че отбор на 3 години просвали България с добро повече отколкото вашите отбори за десетки години, вие се редите да ги псувате и да им се смеете.Бооожее...Тъп народ сме, наистина много тъп!

lubomirsb
22.07.2015 08:52

Тука половината се кефят все едно са спечелили нещо от тази загуба. Бе хора това е БГ отбор, миналата година колко народ се зарадва, че играем в ШЛ. Какво да ви обяснявам, то като не го усещаш няма смисъл от думи.

sdw
22.07.2015 03:14

Баа колко отрицателни коментари.... Да,бяха много слаби...Но този клуб ни накара да се гордеем,че сме българи.Без значение колко българи играеха в отбора,емблемата е важна!След комунистическото поколение явно дойде време на вечно-мрънкащото...

RoSKo0o0
22.07.2015 09:17

Знаеш ли защо са тези "драматични" изказвания? Защото отрицателните коментари са НЕРЕАЛНИ и пресилени. Значи Милсами са анонимници... а Лудогорец какво са? Левски, ЦСКА? Какво знае ги Европа ли? Хахахаха... че са направили един силен сезон не ги изкарва от графата "анонимници". Дебрецен мислиш ли, че ги знае някой сега? Марибор и Пилзен мислиш, че някой ще ги помни след 2-3 години ли? Българските отбори са същите анонимници, каквито са и Милсами, Тампере и т.н., но наистина тъпото ви самочуствие, което е без никакво покритие и нереалните очаквания довеждат до тези негативни коментари. Вие просто не живеете в реалния живот, а в някакъв як филм.

sundza
22.07.2015 08:45

Добре бе, защо са тия драматични изказвания относно отрицателните коментари? Същото плюене беше и преди 10-тина години, когато същия крах претърпяваха и Левски, и ЦСКА. Плюеха ги собствените им фенове дори. Не помня някой да се е радвал, че веднага след пробива Левски се е осрал. Или пък да е горд, че ЦСКА е играл в групите на ЛЕ, а веднага след това отпада от шушумиги. Е ква е разликата сега и защо трябва да ги щадим тия нещастници? Престанете вече със зелената кауза - свърши, няма я. Каузата е България и когато някой я посрамва го чака това.

MamkoviDaebagov
22.07.2015 01:46

Явно няма да се случи осъществяването на многохилядното скандиране от едноименната трибуна: Мооооооци, Мооооооци, Мооооооци!!!*lol**joking**joking*

mostoles
22.07.2015 01:24

добре,че отпаднаха сега,че току виж следващия кръг да дойдат я Малмьо,я Легия,я Стяуа...тогава резила щеше да е още по-голям

Gopcho
22.07.2015 00:56

Тази година не му се получи с треньорските рокади преди Европа! Един път със стомна за вода, два пъти, на 3-тия път се счупи!

red_machine
22.07.2015 00:56

Все ми е едно, че тия отпаднаха то се знаеше още след първия мач,че са пътници....
Успех пожелавам на Берое и Черно Море дано се борят до последно и се класират за ЛЕ.*smile*

meray
22.07.2015 00:50

направиха два мача миналата година се взеха за много добри като ги гледам от кви отбори губят и се чудя да се смея ли да плача ли

sraMEEuroidioti
22.07.2015 00:10

И това ако не е може би едно от най-позорните петна върху историята на българския клубен футбол..., мамма-миа, стана тя - каквато стана!

stefanBG111
22.07.2015 00:06

Егати злобата у някои хора, това показва на какво ниво е стигнала България. Ударихме дъното с простотията си, завистта ще ви изяде бе хора големи Българи сте няма що, направо сте за смях и резил. Що не си гледате вашите отбори и недейте на всяка манджа мерудия да се бъркате. Паднали и толкоз, да ги убием ли и те са хора не са роботи. Футбола от 94 няма да се върне скоро, онова незабравимо лято за България, Лудогорец поне ни донесоха радост, която не бяхме изпитвали от 94. Виждаме на какво ниво са Левски и ЦСКА, с извинение към истинските им фенове, тези 2 отбора са на ниво А окръжна, даже Б окръжна.

stefanBG111
22.07.2015 00:43

Точно!

RoSKo0o0
22.07.2015 00:36

Нали, човече? Тази злоба е болест. Болни са хората тук. БОЛНИ! Това е притеснително. Точно за тези хора ще кажа, че си заслужавате и В група и си заслужавате да бъдете отново във втората половина на класирането, защото сте болни!

Ali_MU_MUn_REZA
21.07.2015 23:54

Липсата на Марселиньо и съответно резултатът в първия двубой оределено предопределиха крайния изход от сблъсъка. Когато срещу Мадрид го изгониха миналата година съвсем заслужено и обективно Марселиньо, той се върна и не искаше да излиза, защото знаеше, 4е ако това положение беше в българското първенство – нямаше да го отсъдят! Затова се разправяше със съдията, не е свикнал да се спазват правилата, но тук така го нау4иха! Добре, 4е тогава и Ешпиньо не показа среден пръст на Ан4елоти – санкцията щеше да бъде още по-сурова и фатална (пак за разлика от в България)!! Оба4е ве4е в Европата това не е достатъ4но...*goal*

Fcb10
21.07.2015 23:50

Аз да питам тоя зализан пе***аст Киро защо изгони Дерменджиев и на негово място домъкнаха някакъв анонимник ? И той не знае отговора на този въпрос , сигурен съм в това

1945taskotaskov
21.07.2015 23:38

Освен червения картон и една дузпичка би свършила работа, но нейсе......*referee**cards*

RMRM7
21.07.2015 23:32

Колкото по-рано изгонят Рибейро,толкова по-добре ще е за момчетата, вече никой няма да има уважение към него, а и в А група нямат нужда от треньор за да станат шампиони,това и сами го могат

teleshibec
21.07.2015 23:12

Сега поне ще се съсредоточим в българското първенство, главният конкурент в лицето на Леевски си знае мястото..

mitaka
21.07.2015 23:08

Уникален отбор със уникален президент. Сега Домусчиев на кой трябва да вика ОЛИГОФРЕНИ !!!

Manchester4o
21.07.2015 22:30

Малееее сега видях статистиката на тоя Рибейро,че той от близо 60 официални мача има 14 победи,от каде са го изкопали тоя*joking*

ApricotGarden
21.07.2015 22:57

Може би си има добър мениджър*joking**joking*

vasil74
21.07.2015 22:27

е то ако не друго,поне се присъдениха към групата ;евроидиоти;*joking* аре честито.

admirall
21.07.2015 22:17

Така става като си купуваха мачовете в нашето първенство.

ApricotGarden
21.07.2015 22:27

Даа... За мен това е главната причина отборите ни рядко да стигат до групите на един от двата европейски турнира (без значение Лудогорец, ЦСКА, Левски или който и да е). Днес бият на ходом в мач с предизвестен край и когато дойде мача в Европа срещу отбор, който уж е по-слаб, получавам днешния резултат.

Red_Manc
21.07.2015 22:03

Домуса как не разбра, че парите не са всичко.

fena_man_utd
21.07.2015 21:41

Следващият мач да се отложи за да си починат,че много умора се насъбрала.

Rezors
21.07.2015 21:33

Ейй,толкова много жалки хора като вас надали има. Въобще няма да пиша по темата с подкрепата на българските отбори. Вие сте безнадежден случай. България си заслужава съдбата на тоалетна на света напълно. По-хубав избор над кой да с*рат,от вас,надали има.

mostoles
22.07.2015 01:21

не само българският народ,ами и целия свят да ги пдкрепя,те като са си балъци,все тая....лесно е да биеш Марек и Любимец,ама в Европа се иска класа,класа която тея анонимници от плажовете на Копа Кабана я нямат.Домуса още 5 "трансферни бомби" с резерви на отборчета от бразилската Серия Б да направи ако ще,отборчето му пак ще си остане еднодневка

RoSKo0o0
21.07.2015 21:27

Момчета... тази злоба ще ви погуби. Вие за мен не сте хора. Имате нужда от професионална помощ - съвсем сериозно! :\ Срам ме е, че има такива хора, не българи... хора.

karakoko
21.07.2015 21:25

Основна разлика е че ако сини и червени паднат, за ден е резила, но намират подкрепа на огромната си фенска маса която ги подкрепя в противовес на противниковата която се подиграва.
Тука проблема е че разградския тим няма фенска маса, а му скачат и го подиграват феновете на поне 4 от най-популярните български отбори.
Така че Домуса да е мислил да си затвори голямата уста и сега да си сърба попарата!

AC_Milan_92_45
21.07.2015 21:06

И тея Сисиньо, Лукоки, Чунчуков, дет си ги купи, за како висяха на пейката, поне в началото на второто да ги беше пуснал, че не били обиграни, пък тея сачми дето са обиграни, щото свършиха нещо.

fred_duffy
21.07.2015 20:53

Този сценарий вече го гледахме с Латекса,сега Домуза ще покаже пълния си селски произход.
Междувпорчем само той е виновен за провала - никаква селекция до полседно след като беше ясно че ще напуснат поне 6 титуляра,измислен терньор и ....яко подценяване.Така е в живота,.всичко се връща.

El_Fenomeno_9
21.07.2015 21:03

Съгласен съм само че само той е виновен , защото се оправдават , че нямало време за сработване (макар че аз още на пристигането на тези играчи изразих мнение , че са бездарни до един освен Сисиньо , а тоя големия трансферен удар ли бомба ли гранатомет там някакъв Кафу , дето минал покрай Кафу , че не закачил .. И той ще е поредния некадърник , та идеята ми е : нали знаеше , че ако ги вземеш 10 дена преди мачовете с Европа , няма как да се сработят или ти си Реал Мадрид и другите отбори са на светлинни години , че с превръзки на очите да излязат играчите ти ще бият ... Не можеше ли да вземе играчи по - отрано , ако не зимаа , за да се сработят цял втори полусезон , айде от зимата трябваше да им плаща много заплати и да мине тънкаж не взе нищо , но поне малко по - рано през Април Май да се беше задействал , видя че взима титлата , развържи кесийката .. Заради дебилските правила на УЕФА некадърни отбори да влизат в Шампионската лига за сметка на стабилни и класни отбори с въвеждането на МАЛОУМНИЯ шампионски поток , и той си мисли , че ейтака ще си влиза , българска работа

Getcatta
21.07.2015 20:48

Домус на турски е ....., та такава ми работа. Не може да се гавриш със всичко...има господ.

Dunhill1893
21.07.2015 20:45

Да видим Домуса дали ще продължи да налива, след като този сезон е предварително обречен на минус от към приходи...

wikingrusse
21.07.2015 20:41

Накратко искам да поздравя БФС една от многото корумпирани организации във нашата мила родина които съсипват всичко до което се докоснат със успехите на родните отбори и националите във всички турнири , намаляваме отборите за да гледаме повече качество *smile*
и 4 пъти Левски -цска браво РЕФОРМАТОРИ
що се отнася до Лудогорец ,спомнете си Левски във същия турнир какво стана следващият сезон и ще получите отговори на всички въпроси
ФИФА И НЕЙНИТЕ ПРОИЗВОДНИ СА ГОЛЯМА МАШИНА ЗА ПАРИ ТЕ ОПРЕДЕЛЯТ КОЙ КЪДЕ ЩЕ ИГРАЕ
ПРИМЕР : помните ли Апоел от Кипър стигна до 1/4финал на ШЛ всички знаем колко са добри отборите там максимум 1 отстранен отбор и чудо как става това
от тази футболна мафия винаги пускат някой напред който повечето не са чували със цел популяризирането на играта а от там и увеличаване на техните приходи
КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ
Мога много примери да ви дам но ще ви отнема удоволствието от тази страхотна но много корумпирана игра
поздрави за бъфъсъ и не хабете нерви не си заслужава всичко се знае от определените за това организации като уефа

sports_fan
21.07.2015 20:40

Безспорно Милсами имаха късмет, но това изобщо не оправдава Лудогорец. Никаква идея за атака през второто полувреме и същевременно ужасно слаба защита. Просто Лудогорец в момента не прилича на отбора от миналата година. Аз не мога да разбера откъде намериха тоя Рибейро и защо Дерменджиев бе уволнен.

RMcF_
21.07.2015 20:37

миналия сезон е водил Витория Сетубал 17 мача, в които има 3 победи АХАХАХАХАХ .. Домуса мноо зле, мноо.. уволнявали са го от отбори в третата лига на Португалия.. *lol**lol**lol*

RMcF_
21.07.2015 20:32

чета инфо за тоя Рибейро, пълен смешник леле..
In early March 2011, after Fernandes was sacked by Setúbal, Ribeiro was appointed his successor. He had just started his coaching career months earlier, having been appointed at the club's under-17; on 13 February 2012, following a 0–3 away loss against S.C. Braga that placed the team last in the league, he was relieved of his duties and later harshly criticized the board of directors, but Vitória eventually retained its league status.

In early June 2012, Ribeiro signed with S.C. Farense in the lower leagues. From March to November 2014 he worked with Moura Atlético Clube, also in the third level.

Ribeiro returned to Setúbal in late January 2015, taking over from fired Domingos Paciência[10] and eventually managing to avoid top flight relegation even though he only won three of his 17 games in charge. On 17 June, he was appointed at Bulgarian side PFC Ludogorets Razgrad.

Sve86
21.07.2015 20:25

Бруно да си заминава час по скоро , за да започват преговори за новия наставник .. То се видя , чè този няма максималният потенциал... Много съжалявам за Крейзи форест , ама , като не показваш класата от която се печелят пари , си оставаш на домашна сцена. Можеха пак да са сред 32 най - добри на континента. Ама да ви кажа , малко ме изуми , защо не ги пуснаха напред нашите.?.

ApricotGarden
21.07.2015 20:23

До коментар [@comment 1817042] от [@user Banditos]:

Е нормално е да ги получиш. Само с една такава загуба не е достатъчна за да им се присъди тази титла. Трябва си постоянство...знаеш как е.

Uigtfri
21.07.2015 20:22

От години не съм се чувствал толкова ужасно, но какво да се прави. През първото полувреме играме както през миналия сезон, през второто футболистите ни се умориха и нормално започнаха безцелните центрирания към наказателното поле, които не водеха до нищо. Не мисля, че Рибейро е виновен за загубата, а просто не си реализирахме многото положения през първата част. Ключовият момент обаче бе факта, че допуснахме изключително нелепо изравнително попадение след всичкия труд, който хвърлихме преди това, за да върнем гола от първия мач. Това беше разковничето може би. Наистина ми е трудно да пиша в момента, така че ще спра дотук.

pompeto
21.07.2015 20:20

Едно не ми е ясно , защо махна Дерменджиев ???// Не му ли хареса как играха с/у Реал и Пуул?
Ся кво уя му

sofascore
21.07.2015 20:22

Падна за купата , направи 2 равенства за шампионата

spurs122
21.07.2015 20:17

спирам защото нещата отиват на спор а не това искам.всеки има право на виждане и мнение.моето е такова футбол с дървета и пари не се прави с дървета и пари се прави парк *smile*

El_Fenomeno_9
21.07.2015 20:40

Кво да се разпитват , ве некадърник ... Ти знаеш ли зализания колко пара изгуби от тоя мач , поне другия кръг да бяха отпаднали , че за бараж за групите на Лига европа да играят ... Колко идиоти има на тоя свят , чак яд да те хване ... Кажи ми кой трябва да играе от Лудогорец , че да е нещо по - различно , напуснаха най - добрите играчи на отбора Абало , Ешпиньо и КАЙСАРА , на тяхно място бяха взети само пълнежи , толкова ли е трудно да го проумеете , Лудогорец няма играчи , искал бил той некадърника да се разследва .... МАЛОУМНА РАБОТА

popi68
21.07.2015 20:33

Приятел не се прави че не разбираш много ти е ясно ама ти си знаеш аз искам само едно мача да се разследва от UEFA да се разпитат всичките играчи на Лудогорец по колко пари са взели и за колко се продадоха.

spurs122
21.07.2015 20:26

яакай малко къде отиде ти кой знае лудогорец па камо ли мислами? те половината букмейкърски къщи не са го сложили тоя мач,а там дет са го сложили са го гледали само бедни играчи като нас *smile* тея с милионите играят на барселона реал и така нататък *smile* за некви жълти стотинки на мислами букмейкърите ше се бъхтят стига смях и те се уважават няма пълзят по дупките *smile*

popi68
21.07.2015 20:23

Не са дървета приятел просто така е казано че тези Мионасрани трябва да продължат това е не го ли разбирате бре хора? Примери много Бразилия домакин полуфинал с Германия как свърши спомняте ли си 7:1 някой беше ли го залагал 7:1 не нали колко пари влязоха в заложните къщи еее сега още един пример Гранада-Барселона 1:0 такива мога да давам колкото искате е какво се чудим че Лудогорец пада от Мионасрани букмейрска му работа.*cards*

ivanrealmadrid1
21.07.2015 20:15

До коментар [@comment 1817025] от [@user RMcF_]:

домус ги отряза финансите му вече не поддържат официалния им сайт

popi68
21.07.2015 20:15

Вие да видяхтте ли играчите на Лудогорец и в двата мача да имат желание за игра нямат нали , не говоря за победа поне да имат желание за игра а те абсолютно нищо продукция нула най добрия ни отбор да пада от някакъв измислени боклуци срамота тогава защо изобщо ставате шампиони да се излагате по такъв долен начин просто нямам думи за бездарната игра то не може да се нарече игра а ходене и подаване в аут или на чужд играч това беше двата мача.

karakoko
21.07.2015 20:10

Ха ха ха .... И разградския тим спечели медал - Евроидиот!
А Домуса ще млъкне поне за малко, че си разчекна устата да се надува до сега ...и писна на всички.
Иначе не е виновен португалския тренер-масажист, той толкова си може. Виновни са идиотите дето го докараха за да спестят пари.

popi68
21.07.2015 20:09

Играчите направо знаят резултата предварително а как ще си направят сценария за цирка си е тяхна работа видя се че стриктно изпълняват заданието на Букитата.

popi68
21.07.2015 20:17

А защо ? Да не би ти да си залагал за Миосрами да не работиш като букмейкър?

spurs122
21.07.2015 20:11

стига с тея бъртвежи за уреден мач *smile* ако мача беше уреден разград щяха да продължат а не да отпаднат*smile*

liouben
21.07.2015 20:08

Това им беше вече няма футбол в България
падат но поне показват игра а иначе Лудогорец си играха страхотно. В България изпуснаха мача, няма да играят в Евопа изобщо.*wink*

popi68
21.07.2015 20:07

Според мен UEFA трябва да разследва и двата мача на Лудогорец явно се видя че отбора на Лудогорец не играе дори вратаря Стояное при първия гол можеше да хване топката или да я избие с крак защото удара беше много слаб и насочен в тялото му но той остави топката да влезе във вратата му абсолютен автогол забележете и втория гол как стана ами преди него имаше едентично положение само че тези са големи дървета и играча им направи поф и не можа да улучи топката а бяха го оставили сам на празна врата и вече минаваме на втория гол където също оставиха непокрит играч е не може два пъти да те оставят на празна врата все единия ще вкараш и така стана 2:1 и толкова честито на всички които са залагали за Лудогорец сега може да си скъсат фишовете най важното че сценарея след чеврвения картон беше уникален всички залагаха на живо за Лудогорец е несъмнено трябва да се даде Оскар и на този който е измислил този сценарии не е бил никак глупав доста парички влязоха в касите на Букитата а залагащите за пореден път пиха студена вода така ще е докато има залози никоха няма да има истински футбол и ще си гледаме циркове като този.

cyra
21.07.2015 20:06

Журналята не смеят да се гаврят, доста нежно отразяват събитието!!! Ако бяха Левски, ЦСКА.... досега да са написали името на новия треньор и да са изгонили половината отбор...

RMcF_
21.07.2015 20:05

последен път го пиша, дано няма повече въпроси:
отпадане 2ри кръг: Няма мачове в Европа..
отпадане 3-ти кръг: 2 мача бараж, за влизане в ЛЕ.
отпадане плей-оф: Групите на ЛЕ .. Лудогорец отпадна във втория кръг

DJ_Nixx
21.07.2015 20:10

Ебаси тъпото човек..... *evil*

spurs122
21.07.2015 20:04

че какво очаквахте? една година пробили и вече всяка година та те нямат история и традиция *smile* поредното селско отборче направено с пари за 1 сезон.докато не се върне футбола в Левски и Цска нито национал ще има нито футбол в Бг пък по селата нека си бият гърдите по един два сезона.със селяни футбол не се прави не го ли научиха и Левски и ЦСКА .няма школа,няма футбол.имаш пари зимаш селяни и се получава тва което гледаме *smile*

spurs122
21.07.2015 20:38

е мен си ме боли и за лудогорец и за Тотнъм и за футбола но не се паля толкова *smile* яд ме хваща когато има некви моменти успехи и не се гледа как и с какво са постигнати и се лети и като паднат на земята айде букмейкърите,айде били уморени айде съдята ги прецака,а общо взето дървета е с дървета толкова *smile* треа се радваме като им върже някоя и друга година *smile*интересно ми е дали пък букмейкърите не уредиха лудогорец - базел та да имат некви точки тука и сега затва лудогорец да връща *smile* или може още от стяуа да връщат и да не се окаже че тоя успех на лудогорец е дело на букмейкърите но никой не им го призна тогава,а сега служат за оправдание *smile*и как букмейкърите винаги са виновни за загубите а за победите е дело на отбора *wink* риторични са въпросите пичове не отговаряйте *smile*

ApricotGarden
21.07.2015 20:27

Лично за мен футбола отдавна е приключил като спорт, както и други доходоносни спортове. Като малък бях заблуден и се палих когато отбора ми губеше, но вече не. Само си следя Юнайтед, не за друго, а заради моментите които са ми донсли - иначе вече дори и не мога да се подразня когато загубят.

spurs122
21.07.2015 20:22

и на 80 като стана пак ще гледам футбола не успехите...футбола е вечен и успехите свързани с футбол са вечни...успехите с пари са модно явление *smile*

ApricotGarden
21.07.2015 20:21

Ти да не би да си на 80 години та помниш такива работи ?

spurs122
21.07.2015 20:15

преди години се знаеше кои отбори играят за левски кои за цска *smile* разликата е в една единствена дума....ИГРАЯТ... сега се продават и не играят *smile*

spurs122
21.07.2015 20:14

да бяха редовни и такива отборчета си тръгваха от герена и армията с една мрежа топки *smile* но тогава се играеше футбол без пари за чест за слава и това да докажеш че можеш *smile* а сега нито могат нито знаят какво е чест нито имат футбол *smile* само едни голи пари *smile*

RoSKo0o0
21.07.2015 20:12

Братле... говориш така, все едно Левски и ЦСКА нииикога не са уреждали мач и ниииикога са нямали пари. :>

RMRM7
21.07.2015 20:12

Какви юноши бе брат, не виждаш ли как играят чужденците Вура,Марселиньо,Вандерсон,Безяк какъв беше, кои български футболисти играят така, Чунчуков Мунчуков,Мишо Александров,само показват прически и стойки, ако съм на мястото на Домуса само чужденци ще купувам,щото иначе няма светлина в тунела

spurs122
21.07.2015 20:08

да защото нямат футболисти от школата,защото се подведоха по селския манталите на портучанов на гриша ганчев които с копуване на мачове уреждане и така нататък постигнаха успехи със селски футболисти и чужденци на колграм. иЛевски и СЦКА имаха управници които се поведоха по сеслките свирки и затва докараха клубовете до това положение.

RoSKo0o0
21.07.2015 20:06

А какво ще кажеш за Левски и ЦСКА??? Те не пробиват ли веднъж и това им е? Уж имат история и традиции, ама? Не означава ли това, че и те са селски отборчета? Как така, когато едно нещо отговоря на определени изисквания е селско, а другите не?

ApricotGarden
21.07.2015 20:06

Ако историята и традициите бяха достатъчни, Левски и ЦСКА щяха да са редовни участници *joking**joking*

gordon_shumway
21.07.2015 20:03

До коментар [@comment 1817008] от [@user Manchester4o]:

Някой прост лудогорски дупедавец, който сега си умира от яд, докато България ликува! *smile*

bojkt
21.07.2015 20:03

явно в "евробоецът" ни няма истински мъже...

Tauros
21.07.2015 20:00

Браво на Милсами,наредени,дисциплина,не тичкат при съдията за щяло и нещяло .. Сътвореното от Дерменджиев беше дотук ...

madmaxxxx
21.07.2015 20:00

Кво стана бе? ! Г-н "Най-добрият приятел на Моуриньо"? То такава мутра няма даже в Перник, те за треньор го взимат. Марш в циркаа!!!! Уруд!!! Изрод!!!! Хахахаххахахаха. Иначе да, Лудогорец се оака. Няма да хейтвам баш. Щото винаги съм казвал, че не са нищо особено.

towito
21.07.2015 20:00

В България изпуснаха мача и логично се н*сраха

MU6545
21.07.2015 19:59

А за Рибейро това беше грешка още преди да е станало факт ! Много малко са чуждестранните треньори които се справят в БЪЛГАРИЯ ! Ей тва не го научи тоз Домусчиев!

kavara
21.07.2015 19:58

80 минута 29/1 Малсами за лудогорец 1,68/1
кой би си сложил заплатата*cup**cup**cup*

ComsteR
21.07.2015 20:04

Дааа 2-ри кръг е , грешката е моя.

sofascore
21.07.2015 20:01

аз и ги играх гол / гол

RMcF_
21.07.2015 20:00

нямат ве, момче.. 2 мача за ЛЕ щяха да имат, ако се бяха класирали за следващия кръг и там бяха отпаднали.. отпадане 2ри кръг: Няма мачове в Европа.. отпадане 3-ти кръг: 2 мача бараж, за влизане в ЛЕ. отпадане плей-оф: Групите на ЛЕ *wink*

Manchester4o
21.07.2015 19:58

Тва бие всякакви издънки на ЦСКА и Левски,СРАМ И ПОЗОР направо,не искам да обижам отбора на Милсами обаче верно са като полуаматьори.Просто вече няма футбол в България,скоро очаквам отбори и от Люксенбург и Андора да ни елеминирват...

MU6545
21.07.2015 19:57

Честито на Лудогорец и най вече на Домуса!! Домусчиев трябва да се научи че с пари нищо не става и той не е човека кои футболисти да идват и кои да си тръгват , защото той НЕ РАЗБИРА ОТ ФУТБОЛ той е прост бизнесмен !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deco_Sneijder
21.07.2015 19:56

Срам и резил,не мога да повярвам какво се случи,не ме е яд че отпадаме а ме е яд че отпадаме от толкова слаб отбор който никъв футбол не показа.А и Лудогорец просто не показва същата игра...срам голям,нямам думи...

KunAgu16
21.07.2015 19:56

ЗАЩО ИЗОБЩО Уволниха Георги Дерменджиев ?????????????

sofascore
21.07.2015 19:58

Загуби купата , направи и два равни в първенството

Salient
21.07.2015 19:55

Еми пичове, ще видим някой гранд на живо пак след десетина години. Дотогава не си хабете нервите. *joking*

ApricotGarden
21.07.2015 19:57

Прав си. Преди почти 10 години Левски докараха грандовете в София, миналата година - Лудогорец, пък след 10 години живи и здрави ще видим кой ще има честта *joking**joking*

cyra
21.07.2015 19:55

супер малко да слезът на земята,че много си повярваха!!!!!!!!!

popi68
21.07.2015 19:55

Вие тук всичките не виждате ли очевидното Лудогорец не играе продаде мача всички залози бяха за тях нали има ли някой който да е залагал за този измислен отбор няма нали е тогава за какво пишете тук , аз оше като дадоха червен картон на тези марди разбрах че ще отпадаме и бях сигурен че ще паднем и тук.

ivanrealmadrid1
21.07.2015 19:53

Айде перфектно, малко да слязат на земята новоизлюпените фенове

DJ_Nixx
21.07.2015 19:53

Абе....сега Лудогорец като отпадне от ШЛ, ще играе ли в ЛЕ?

sports_fan
21.07.2015 20:32

Да, моя грешка.

ComsteR
21.07.2015 20:03

Според колегите НЕ.

ApricotGarden
21.07.2015 20:03

Не прочете ли няколко коментара по-надолу та да разбереш - ком.149

Salient
21.07.2015 20:03

Лъжеш се, при отпадане на плейоф влизат директно в ЛЕ. Справка Стяуа миналата година.

DJ_Nixx
21.07.2015 20:02

Т.е. ще играят за влизане в групите на ЛЕ сега,нали така?

ComsteR
21.07.2015 20:00

Е как ? Нали при отпадането в 3-ти кръг, директно влизат в групите на Ле. Имаш предвид че приключиха с Европа?

RoSKo0o0
21.07.2015 19:59

Не, няма да играя в Евопа изобщо. Това им беше.

miro211
21.07.2015 19:58

той не бил пЕРЕЙРА а Рибейра все тая сигурно само е помахал на Моуриньо*lol**lol**lol*

ComsteR
21.07.2015 19:58

2-мача имат преди Ле, не знам все още с кого.

RMcF_
21.07.2015 19:58

глупости.. отстранени са, няма да имат 2 мача, това е 2-ри кръг не трети..

DJ_Nixx
21.07.2015 19:57

И сега повече мач в Европата няма да видях тая година?

sports_fan
21.07.2015 19:56

Да, ще играят в 3-ти кръг на ЛЕ *smile*

ComsteR
21.07.2015 19:55

Мисля че не, ако бяха отсрани Балсами, и бяха паднали в трети кръг директно влизаха в Групите за Ле, сега пак ще имат 2мача.

RMcF_
21.07.2015 19:55

не.. ако се бяха класирали за следващия кръг, минимум бараж за групите на ЛЕ.. ся у Разград.. *wink*

sofascore
21.07.2015 19:54

Догодина ше играе за ЛЕ , ако се класират в първенството

ApricotGarden
21.07.2015 19:53

А и сега се сещам да попитам онези скептици които се съмняваха че първия мач е уреден още ли са на това мнение и дали и този също е ?

Garrincha
21.07.2015 19:52

Жалко, жалко ... в България всичко хубаво свършва за бързо !

mcneal
21.07.2015 19:51

Домус , сега да видим този перфектния , който беше масажиста , колко ще го държиш , да ти е честит

RMcF_
21.07.2015 19:51

имаше 1 коментар мно точен.. в България, могат да се оправят само Български и Сръбски треньори.. другото е кереч *wink* ай честито на Милсамито, Киро да са прай на велик *wink*

sakata_97
21.07.2015 19:51

Щом и с човек повече не можете да вкарате 2-ри гол,значи просто заслужавате да отпаднете.Нов срам за българския футбол като цяло не съм го очаквал точно от Лудогорец.Домуса сигурно му се идва да си пререже вените ;d

Dankata97
21.07.2015 19:51

За кво им беше тоя калъф за треньор не знам, Българските треньори биеха доста по-силни отбори в Европа с Лудогорец тоя едни келеши не може и Х да вземе.

UtherY
21.07.2015 19:50

Интересен спад имаше на коефициента за 1 преди началото на мача. Не искам да говоря за черно тото, но някак си мача доста добре се подреди точно като за този резултат

UtherY
21.07.2015 19:54

Точно така, в първия мач беше същата история. Мисля, че ранните кръгове и на ШЛ и на Лига Европа са доста пропити вече с черно тото.... а УЕФА започнала да разследва Марек и Хасково.....

sofascore
21.07.2015 19:51

да не говоря за миналоя мач , в неделя коеф за мил беше 100 , в деня на мача беше 20

Red_Till_Die
21.07.2015 19:49

Така им се пада на тия мишки. *cool*

RMRM7
21.07.2015 20:01

Ами стоянов 2 пъти го видяхме само и на двата пъти имаше гол,първият абсолютно заради него, другия вратар го видяхме и сиг имат 20 точни удара,но има 1 гол

dentementeFB
21.07.2015 19:58

Аз игра не видях...съжалявам,че го казвам,но е така

RMRM7
21.07.2015 19:56

Те падат,но поне показват игра, а грандовете и това не могат, а иначе Лудогорец си играха страхотно,само където футболист на годината на България имаше 2 удара във вратата, единия с глава от 15 метра, ама му беше трудно да се протегне и така

sofascore
21.07.2015 19:53

То всичко се трупа на българския футбол спокойно

ApricotGarden
21.07.2015 19:51

Всички фенове на ощетените през тези 4 години грандове могат да излязат и да започнат да се бият в гърдите че вече и Лудогорец пада от анонимници

dmtbg
21.07.2015 19:49

Не харесвам Моуриньо,но ако този Рибейро имаше поне половината от качествата му Лудогорец щеше да отстрани Милсами *smile* айде със здраве

vlado1914
21.07.2015 19:49

Да им е честито новия треньор на лудогорец да видим кои ще е огромна грешка за домуса е този рибеиро

iskren1981
21.07.2015 19:49

дали утре Рибейро ще е тренъор на Лудогорец

123321
21.07.2015 19:48

За смях ги направиха.С човек повече ги биха.Просто нямам думи!Айде ся онзи педал Домуса нека не уволнява Рибейро.А тоя пич дето беше сигурен, че ще продължим.Честито на Милсами.

KunAgu16
21.07.2015 19:48

В БЪЛГАРИЯ НЯМА ФУТБОЛ !!!!!!!! Даже по зле сме от Фаройски острови,Сан Марино,Гибралтар..

СРАМ И ПОЗОР

dmtbg
21.07.2015 19:49

Фарьорите поне бият Гърция,а ние на клизма с Малта...

ComsteR
21.07.2015 19:48

Този Рибейро , не знае къде се намира миличкия, бил с преводача в екип, АЗ ще се справя по-добре.

katal0neca
21.07.2015 19:47

Домуса много иска чужденец за треньор, айде ето му сега чужденеца треньор. То това е най-слабото им представяне изобщо. Дори в 1-вата година в Европа при Петев отпаднаха заради 8 минутното продължение в последните секунди.

ApricotGarden
21.07.2015 19:47

Резлиа е пълен. Само Лудогорец не бяха падали от анонимници, но ето че им дойде времето (макар и рано според мен). Вече спокойно могат да се нарекат ''Горд член на А група''

RoSKo0o0
21.07.2015 19:47

Не коментирам съдийте по принцип, но реално тук с тази неотсвирена дузпа и още куп положения си ни закопа допълнително. Дето се вика... Лудогорец си изкопаха гроба, Милсами си ги заровиха и съдията им се изплю.

dmtbg
21.07.2015 19:47

Лудогорец удари дъното!Айде сега следва разпродажба,но първо махане на Рибейро.

djovani22
21.07.2015 19:47

2атаки като хората 2гола, 100атаки от лудгорец 1гол *wink*

miro211
21.07.2015 19:47

Айде тоя Перейра ли е къв е там да се маха, само дето развали, отбора!

sundza
21.07.2015 19:46

Айде до нови срещи. Дотук с проекта.

KunAgu16
21.07.2015 19:45

Не се подигравяйте с Лудогорец ! ТОВА Е ДЪНОТО !! ПО ЗЛЕ СМЕ ОТ "Молдова" майко милаааааааа.. Нивото ни е вече Люксембург,Фаройски острови,Андора,Гибралтар

sundza
21.07.2015 19:42

Е това ще е най-големия шамар - да отпаднеш срещу ДЕСЕТ от МИЛСАМИ.

sofascore
21.07.2015 19:40

Господ е българин , не иска лудогорец напред

dmtbg
21.07.2015 19:39

Милсами имат предимство въф физиката на играчите,защитниците им са огромни,а играчите в предни позиции на Лудогорец са много ниски,само дето Чунчуков е малко по-висок.. ако Милсами продължи Шкендербеу ще ги размаже

iskren1981
21.07.2015 19:36

баси малшанса преследва Лудогорец ако и с човек повече не бият незнам какво да каже човек

sofascore
21.07.2015 19:31

Мъка голяма , 7 на лудогорец в наказателното поле и пак няма гол *joking*

sofascore
21.07.2015 19:34

Аз не виждам как ще стане . Молдовците са бетон , освен ако не даде дузпа

Brezov25
21.07.2015 19:32

ще има споко

Brezov25
21.07.2015 19:30

1,80 как да не сложиш 50,100лв на лудите

sofascore
21.07.2015 19:49

Язък за 50 000 де сложи

MaLkO_LuD94
21.07.2015 19:38

Ако играеха като първото полувреме да им сложиш ама те 2-рото нищо не играят и 3-ти мач да почнат пак няма да бият никаква идея нямат *thumb_up*

Jacob
21.07.2015 19:28

Червен по - лесно неможе да стане ако сега отпаднат Закривай!

dmtbg
21.07.2015 19:27

Еее,най-накрая ме чу и вкара Чунчука ;д

miro211
21.07.2015 19:26

Няма нищо общо първото и второто полувреме. Сега са пълни дървари, никаква идея в атака.

Xelikopterr
21.07.2015 19:26

Балансът в резултата е:
Посредствен треньор и силни футболисти се равняват на добър треньор и слаби футболисти. Дано силните футболисти стигнат след кански усилия до победата!

RMRM7
21.07.2015 19:13

Тези Милсами как са станали шампиони, а Шериф Тираспол са 3. не мога да разбера

iskren1981
21.07.2015 19:20

трите първи отбора в Молдова са с еднакъв точков актив в последния кръг от шаппионата така Милсами са станали шампион по голова разлика и са спечелили първото място

KunAgu16
21.07.2015 18:58

До коментар [@comment 1816890] от [@user Manchester4o]:

да супер е Сопкаст !! ето ви линк още Ютубе [@link https://www.youtube.com/watch?v=7eG7XYSRl-A]

miro211
21.07.2015 18:52

Крейзито са с класи над Милсами, но има отбори срещу, които не върви. Силно се надявам, че ще ги елиминираме, защото е хубаво да гледаме повечко международни мачове с българско участие.

sundza
21.07.2015 18:59

Ей така си викаха и Стяуа предния сезон, ама....И на мен ми се гледат европейски отбори по българските терени, но ако такива като Милсами ни мъчат, не виждам как ще стане.

sani_1234
21.07.2015 18:48

Тези от Милсами са незаконно слаби.... баси дърварите такива несъм гледал никога ама имат брутален късмет

Jacob
21.07.2015 18:46

Заради гола който пуснаха Лудогорец заслужават да напуснат турнира.

Jacob
21.07.2015 18:57

Тука въобще не става въпрос за Барселона, объркал си темата

RoSKo0o0
21.07.2015 18:48

Искаш да кажеш, че Барселона след като допуснаха загубата срещу Байерн по такъв елементарен начин заслужаваха да напуснат турнира? Ти нещо така, доста субективно гледаш на нещата усещам. :]

RMRM7
21.07.2015 18:48

Заради един хамав вратар ще напусне цял отбор,който се опитва да постигне нещо

crip1
21.07.2015 18:35

Като видя какви опити за гол правят молдовците и ме избива на смях

Jacob
21.07.2015 18:35

Тая горила Мънди мн здрав направо неможе да го минат

sofascore
21.07.2015 18:35

Стъвън Мъндей , невероятен

Stratievv
21.07.2015 18:34

Намерих си линк.
Ето и на тези , които им забива *smile* [@link https://youtu.be/7eG7XYSRl-A]

Jacob
21.07.2015 18:33

Селските стадиони в БГ са по - хубави от този на Милсами

THFC1882
21.07.2015 18:31

Отбор с амбициите на Лудогорец , не може да допуска с 2 точни удара за два мача 2 гола. Просто пълна скръб. Тия са мега зле , но нашите не им отстъпват.

Jacob
21.07.2015 18:31

Ето защо никой сериозен отбор не взима Стоянов с тоя рефлекс....*goal**goal*

Drogba_d
21.07.2015 18:30

Стоянов е отратителек канадеца трябва да пази

Brezov25
21.07.2015 18:29

тези пък лудогорец за 2мин не удържаха

Deco_Sneijder
21.07.2015 18:29

Сигурен съм че наще могат да смачкат Милсами!!! Много смешен гол допуснахме...Ще е срамно ако отпаднем от тези полуаматьори само по стадиона им си личи че са аматьори...Домакините имат силна подкрепа и след гола се надъхаха още повече...дано се стегнат нашите...не мога да повярвам че има вероятност да отпаднем от тея...

RMRM7
21.07.2015 18:29

Стоянов Рефлекса още ли ще ми го хвалите? После защо Михайлов е бил титуляр

Vaskovas
21.07.2015 18:28

много слаб вратар ........

sofascore
21.07.2015 18:28

целят го от центара вече , уцелят ли вратата туй ще е гол

sofascore
21.07.2015 18:27

Футболиста на годината си развява мадурите

Stratievv
21.07.2015 18:24

До коментар [@comment 1816839] от [@user RMRM7]:

Пише ми , че сайта е недостъпен в момента. :/

Stratievv
21.07.2015 18:18

Някой да даде читав линк.
Благодаря предварително! *smile*

Vaskovas
21.07.2015 18:17

къф е то я стодион скапан с довар .... ужас ако отпаднат от тия ...... СРАМ

Deco_Sneijder
21.07.2015 18:12

Странно е да видим Минев отдясно,но не се справя никак зле *smile* Вандерсон до момента изненадва приятно.Нашите показват футбол,дано скоро успеят да отбележат *smile*

RMRM7
21.07.2015 18:02

Това ако беше гол щях да питам ония,които много хвалите тоя Стоянов

Drogba_d
21.07.2015 17:52

Абе никога не са били тея простотии да гледам български отбор за шампионска лига на платен канал тея хора се излагат чесно ...

drughi
21.07.2015 17:51

[@link http://livetv.sx/bg/eventinfo/325708_milsami_ludogorets/#_]
за голямо учудване има и СопКаст линк *smile*

sofascore
21.07.2015 17:52

има и се предава по молдовска тв

Uigtfri
21.07.2015 17:34

Напред, луди! Радостното е, че Рибейро вече е осъзнал, че Саша и Дяков НЕ могат да играят заедно. Определено състава ни е по-офанзивен от този, който излезе в първата среща и се надявам да вкараме гол още в началото на мача, а след това двубоя ще стане лесен за нас. Много по-добри сме от тия и трябва да го покажем в следващите часове. Време е да избухнем и да зарадваме България пак. Успех, орли!!!

VivaLaFootball
21.07.2015 17:25

Успех на Лудогорец, мисля си, че ще успеят да постигнат резултат, с който да се класират напред!