Официално: Реал продаде Касияс на Порто

11:13
Официално: Реал продаде Касияс на Порто
Реал Мадрид официално оповести, че е постигнал споразумение с Порто за продажбата на Икер Касияс.

Детайли около сделката не се съобщават. "Марка" твърди, че вратарят е подписал с драконите за две години, като ще получава по 5 милиона евро на сезон.

"Нашият клуб е на 113 години и в 25 от тях Касийяс е играл за него. За това време той стана едва от иконите на Реал, спечели си уважението, възхищението и любовта на феновете по цял свят. Неговото поведение е образец за всеки, който иска да стане част от Реал. Благодарим ти, Икер, за всичко, което си направил за нашия клуб и че стана негов символ. Ти винаги ще бъдеш в нашите сърца", пише в официалното комюнике на сайта на белия балет.


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Chelsea_4_life2
13.07.2015 13:11

Голяма част от ''феновете'' на реал ще са адски доволни нали това искаха сега и Роналдо и най вече Бейл да си заминат и всичко ще е ок ще има мир на земята. Трябва да се научат малко на уважение към играчите си и най вече към легендите си доминацията на Барса явно ще продължи и за напред

sdw
13.07.2015 13:40

Братле,ти си поредния пубер,който е толкова лесно податлив на журналистическите манипулации.Кои фенове искат Бейл и Роналдо да си ходи?Никой,никой нормален.Това като с освиркванията на Касияс.Някви келеметори по агитките и айде "ФЕНОВЕТЕ" освиркват.Как може няколко индивида да представляват другите 99.999(9) от феновете,обясни ми.

UtherY
13.07.2015 08:23

Като фен на Барса, тази новина е шокираща за мен - в позитивен и негативен аспект. В позитивен - защото Икер е много добър вратар и всичките ми спомени от Ел Класико са "играта на Барса е добра, но как да преодолеят Касияс?"; негативен - защото една икона напуска отбор по този начин - случая много ми напомня със случая на Раул....

С известна доза злоба се моля да ръководоството на Реал Мадрид да разбере каква грешка е направило на следващото Ел Класико *smile*

tonisport
13.07.2015 00:56

Дел Пиеро беше недолюбван от цяла Италия въпреки,че е един от най-страхотните футболисти раждани някога,Зидан също имаше слаби моменти и напуна Франция с овнешката глава в корема на Матераци за финал.Стоичков се скара с Ван Гаал в Барселона..Бекъм,легендата на Манчестър напусна заради съра и още доста играчи когато почнаха да показват слаби игри предпочетоха да си уредят трансфери в други клубове..Роналдо(бразилеца),Ривалдо,Роналдиньо,дори Раул осъзна,че вече е стар за отбор с амбициите на Реал и е по-добре за него,както и за клуба да се оттегли.Не разбирам какво иска Касияс..Взема колосална заплата,заради него разкараха Диего Лопес,който пазеше по-добре..Стегни се па се усети,че вече си стар,правиш доста повече грешки и не отговаряш на претенциите на Реал..Дай път на младите и довърши кариерата си в друг пак добър клуб,пък след няколко години ще те върнат като треньор на вратарите,като помощник треньор или като преподавател в школата на клуба..Дай като си легенда да те мандръсат до 45.

Deft91
13.07.2015 00:13

Искам да ви кажа като фен на Реал, че отбора е машина за пари... Всичките трансфери са насочени с цел реклама... Това е от както дон Флорентино се намеси... Боли ме от факта, че хора които се раздават за отбора през цялата си кариера и милеят за него биват изритани като пумияри. Боли ме, за играчи като Касияс, Раул(той заслужаваше повече от това което направиха), Йеро и дори и Мориентес. Това са хора които са дали много за клуба, и накрая не получават дето се казва едно благодаря от феновете... Сигурен съм че следващият който ще напусне по такъв нелеп начин е Рамос... а след това и Роналдо по същия начин няма да му отдадът заслуженото... Искам да кажа, че за мен Касияс беше и остава най-добрият вратар. Всички помним изявите му с Ла Фурия когато станаха европейски и световни шампиони. Всички ще запомним блестящите му изяви с екипът на Реал. Всички фенове ще те запомним като най-големия. Благодарим ти Икер!!!!

MU121
12.07.2015 19:59

Уинър много избирателно триете коментарите

Addicted92
12.07.2015 19:42

Реал Мадрид за пореден път се изгаври с икона на клуба !
Нямам думи просто...

RMRM7
12.07.2015 19:13

Когато има мачове на Реал, всички тука пишат бели балеринки,най-некадърни футболисти и още куп обидни изрази, а днеска станали много чувствителни и защитават футболист на Реал, колко сте фалшиви само

MaLkO_LuD94
12.07.2015 18:31

До коментар [@comment 1813401] от [@user 123321]:

Чакай малко бе кой те обижда това не е обида ( първо ти тръгна да ме обиждаш БЕЗ ПРИЧИНА и 2-ро с дето има една приказка с твоите камани по твоята глава ) *wink*

GaLaxY94
12.07.2015 18:15

Уникален, друго няма какво да кажа, жалко че напусна.. но винаги ще е в сърцата на нас Феновете На Реал Мадрид! Успех в Порто ! Благодарим ти за всички моменти!

ComsteR
12.07.2015 18:08

Оставете ги хейтурлягата, те само това чакат да има за кво да пишат, иначе са се изпона*рали. Просто млъкнете защото за всички мадридисти е тъжен ден.

gL_Manekena
12.07.2015 17:09

Тука половината фенове на Реал са коне с капаци и отричат истината..
Икер бил слаб последните 2 сезона, бил дал каквото дал..Другите отбори гонели легендите си и ама разбираш ли нищо не се казвало по-въпроса, демек всеки напада Реал инак казано хората изливали хейт.
Нито мразя Реал, нито им симпаризирам, няма да повтарям мнението на част от коментиралите колеги, но като страничен наблюдател мога да кажа че Икер ви даде толкова много през годините, това е човека който най-много обичаше и милееше за Емблемата и името на Реал Мадрид, човек който искаше още 2 сезона за да се пенсионира може би, а какво стана?Защо феновете на Реал се опитвате да убедите всеки че така било най-добре?Най-добре за Икер хах, та този човек умира буквално за Реал и всеки неутрален фен вижда това, така че спрете с глупостите!Найстина идва време когато даден клуб трябва да се раздели с легенда, но този момент не беше сега....
#Legend !

Stratievv
12.07.2015 16:05

Вижте докъде стигнахте само заради напускането на Касияс.
И заради няколко глупави коментара , без които можеше да мине и нямаше да стават тия караници.

red_machine
12.07.2015 15:55

Тия Реал натирват звездите си като кучета, никакъв респект не заслужава тоя отбор.

Gopcho
12.07.2015 16:38

Говориш като адвокат, не те интересува нищо, само да опазиш името на реал. А забрави колко помия се изля вурхи него, то не бяха обиди и подигравки, не за момент два, а цели два сезона. Така ли би говорил , ако беше на негово място, след всичко , което си направил за този отбор. И феновете и ръководството имат вина. Няма как Касияс да не е разочарован от начина по който напусна и ако си мислиш, че един мач с порто ще промени нещо жестоко се лъжеш и да забрави как напусна любимият си клуб!

sdw
12.07.2015 16:20

Момче,и на теб ще го кажа.Това,че са легенди не означава,че ще и сменяме памперсите.Раул си го изпратихме и уважихме както подобава,гледай малко клипчета,поучи се.

LosMerengues
12.07.2015 16:15

Значи вас ви напуска легенда - "Гуардиола като е тъпак". Реал го напуска легенда - "Тоя клуб не заслужава уважение" Аз пък ти казвам, че ако сте клуб в който един Гуардиола да ви гони легендите както и когато си поиска...какво уважение заслужавате? И ти наричаш другите глупаци? УОУ е това вече е долно.

red_machine
12.07.2015 16:11

Ами Гуардиола като е тъпак. Ама вие колко легенди на отбора натирихте, то не беше Раул и мн.други.Това е все едно ние да бяхме натирили Оливер Кан, или Юве да натирят Буфон, вземи замълчи глупако.

LosMerengues
12.07.2015 16:02

Абе къде е Швайнщайгер? Ти вред ли бе загубеняк? Това с Швайнщайгер стана 2 часа преди напускането на Касияс, но сега се правиш на ударен? Докъде може да стигна наглостта на глупака.

Rezors
12.07.2015 15:46

А ако пропадне трансфера на Де Хея в Реал кой ще вземете? Кико Касия не вярвам да го вземете за титуляр,някакви мнения?

Rezors
14.07.2015 15:52

Е,да,почти сигурно взимате Касия,но той да ви е титулярен вратар? Бернд Лено по ми се вярва да го привлечете и да е титуляр.

mostoles
13.07.2015 01:08

почти сигурно.новия ни вратар ще е Кико Касия от Еспаньол,който междувпрочем също е от школата на Реал.има договорка на ниво клуб-футболист.от Еспаньол са пожелали 10 милиона за играча и се очаква до първата контрола на Реал от предсезонната пдготовка Касия вече да е в отбора.това казаха тази вечер на ТВ Еспаня в спортната емисия


12.07.2015 20:42

Имаме Навас, а и Бернд Лено има откупна клауза от само 18 милиона евро. Има и други качествени вратари, които не биха отказали на Реал. По-добре вие мислете кой ще ви е вратар в перспектива, че докато се назландисвате с Де Хея, току виж не останал свободен качествен вратар.

methazoid
12.07.2015 15:47

Някой германец трябва да е вратар.

Drogba_d
12.07.2015 15:42

А най-големият цирк ще е юнайтед да не пуснат Де Хея ...

Drogba_d
12.07.2015 15:38

Не мисля че Икер е виновник за слабия минал сеЗон че да го махнем така...

Drogba_d
12.07.2015 15:36

Трябваше да го оставим този сезон с навас , догодина да вЗемем Де Хея без пари не сега да даваме 30-40 милиона и догодина да остане касияс втори избор след Д Хея и след. 2 години като му свърши договора да иде в САЩ да пограе да спечели няое друго евро и така ... Щеше да е най добре

real_madrid92
12.07.2015 15:18

Аз също искам да благодаря на Сан Икер за всичко. Не веднъж е карал сърцето ми да затупти! Благодаря ти, Икер! Чакаме те отново в клуба, КАПИТАНЕ!
[@link https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11181211_1462275314070304_6920222120258292652_n.jpg?oh=56371da155e4d1af749b092c9cb55750&oe=56535D13]

THFC1882
12.07.2015 15:13

В момента искам да кажа само едно нещо: ПЕРЕС ВЪН ОТ РЕАЛ.

Икер благодарим за всичко , което направи за отбора. Надявам се в близкото бъдеще да се завърнеш у дома. Завинаги един от нас !!

haldir
12.07.2015 15:05

Коментарите на някои фенове на Реал са направо портресаващи "всяко нещо си имало начало и край" да така е , но погледнете другите отбори как си изпращат легендите , а вижте НИЕ как постъпваме с тях(изхвърляме ги като кучета!!!)......Или може би забравихте как се разделихме с имана като : Раул,Гути,Йеро,Карлош,Макелеле,Мориентес , да не забравяме и дел Боске , а сега и с Икер (за мен най-голямата икона на клуба).....Колкото и да ми е неприятно да го кажа " с това си поведение просто няма как да се наречем най-великия клуб"....Жалко е че за хора като Перез , парите са НАД отбора...Поставящ продажбата на фланелки - преди самия клуб. Случайно или не точно под негово ръководство "гореизброените" бяха пропъдени от отбора......Този човечец не заслуважа да е президент на Реал и като фен на отбора от над 15г. се надявам това да е последният му мандат - (в което за съжаление силно се съмнявам).......След всичко написано ,не искам да кажа,че трябва да държим играчите до 40г. възраст само защото са легенди и т.н.,,, а просто трябва да се промени поведението спрямо ТЯХ!!!!!!!!!!

onzzy
12.07.2015 21:50

Аз съм им фен от времето на Сантиляна и Камачо, и си прав за Перес. Преди него за друг такъв Тъп президент не се сещам.Особено пък първия му мандат.Като си спомня за тогава ...................

LosMerengues
12.07.2015 15:18

"След всичко написано ,не искам да кажа,че трябва да държим играчите до 40г. възраст само защото са легенди и т.н.,,, а просто трябва да се промени поведението спрямо ТЯХ!!!!!!!!!!" - Добре бе пич, кое да се промени? Значи сам казваш, че не може да ги държим само защото са легенди. Икер е очевидно, че не е на нивото от преди години и ако беше останал, щеше да е "само защото е легенда" Кое в поведението не ти харесва? Искаха да му организират специална церемония, той не иска показност и е поискал само прескоференция....САМ ГО Е ПОИСКАЛ. След месец ще е мача за трофея Бернабеу срещу Порто, който ще е официално изпращане - КАКВО ПОВЕЧЕ ДА НАПРАВИ КЛУБА? Да, и аз искам да се бяха разбрали по-рано, да може на последния мач от сезона да го изпратят феновете както трябва, но понякога не става така, това ще стане в мача срещу Порто.

Droktar
12.07.2015 15:05

Колко заблудени хора има не е истина просто. Икер е огромен човек легенда на Реал безпорно един от най-великите ни играчи НО и за него времето не спира и той като всички остаря и въпреки че продължава да е по-добър от половината световни вратари вече има и по-добри опции за Реал от него. Той го знае това много добре и предпочита да не пречи на отбора от колкото да стои и да предизвиква скандали в съблекалнята. Тръгва си от отбора сега но след време ще се завърне на някаква длъжност в клуба не се притеснявайте такива играчи не се забравят и има и след приключването на кариерите си какво да дадът на клуба. Икер завинаги ще е мадридист и ще е легенда на Реал Мадрид само респект за него и успех в новия му отбор заслужава да спечели няколко титли и там и го чакаме след няколко години обратно у дома. Gracias Grande Iker! Hala Madrid!

Moskovskia
12.07.2015 14:53

Нали Реал беше отбор с традиции?Къде са им традициите сега?Симпатизирам на Реал честно казано ,но това което правят от ръководството на отбора направо ме отвращава.Вчера Раул за номера на гърба му ,днеска Икер за някъв не знаен ,утреа и Рамос ще изгонят така.Няма кво да коментирам ,толкова съм изнервен и бесен от случилото се ,че място не мога си намеря..

RMRM7
12.07.2015 14:50

[@link https://www.youtube.com/watch?v=xjGvvgCYGWA] ЕТО ВИ ОЩЕ, ЕТО ТАКА ОСВИРКВАМЕ ЛЕГЕНДИТЕ СИ

Rezors
12.07.2015 14:35

Касияс е легенда не само на Реал,той е легенда на Футбола! Един от най-великите вратари в този спорт,винаги ще бъде обичан от истинските фенове на играта,жалко че имаше ла*нари,които си позволиха да освиркват една от иконите си. За мен тази постъпка изигра основна роля в решението му да напусне. *thumb_down* Успех в Порто,Сан Икер!

sdw
12.07.2015 14:34

Хохохохо.Разделихме се с една легенда,но не знам само как така хейтърите измислиха,че е по грозен начин.Трябва ли да ви обяснявам за журналистическата пасмина и жълтите клюки.Толкова сте подвластни на манипулации,но разбира се това ви устройва,защото си е още един добър повод да поплюете на най-голямата марка за всички времена - Реал Мадрид!Заповядайте,изплюйте се *smile*

Rezors
14.07.2015 15:55

Такава глупост като "най-голямата марка" не съществува. *smile* има много велики отбори,които са имали своите славни години,няма една перманентна марка,която да се посочи като най-голяма. Юнайтед,Реал,Барса,Байерн,Милан,Аякс,Ливърпул са големи марки и виждаме,че някои от тях в момента не са в най-силните си години,но това не ги прави по-малко големи марки. Всеки клуб е имал силни години и е бил доминант,но няма един които да е над останалите и да бъде посочен като "най-голямата марка".


12.07.2015 20:38

Сега ако кажеш, че вие сте най-великата марка, ще ме разсмееш яко !

LosMerengues
12.07.2015 15:50

Пак нИ позна!!!

Rezors
12.07.2015 15:42

Една от най-великите,не и най-великата.

LosMerengues
12.07.2015 14:54

Ко речи?

sdw
12.07.2015 14:36

Благодаря ти.Следващия моля!

Rezors
12.07.2015 14:35

Ми нито сте,нито ще сте най-голямата марка.

Drogba_d
12.07.2015 14:16

Иначе успех на Икер ще го очакваме след няколко години *beer*

stefanBG111
12.07.2015 14:03

Истинска легенда, която някои от феновете на Реал, така и не оцениха. Трябваше Флорентино Перез, да го изгонят, който за пореден път слуша разглезените фенове на Реал какво искат. Желая му успех на Касияс в новия му клуб. Някои забравиха какво направи той за Испания и Реал Мадрид. Не се отнесохте добре към легендата си. Не давате шансове и на повечето от юношите ви, а купувате звезди, които могат да ви продадът повече тениски на Перез.

LosMerengues
12.07.2015 14:16

Вие защо залагате на Ракитич? Шави ако играеше повече, сега нямаше да е в Катар. Нали ви е легенда, защо не го държахте до 50? А до юношите - Тая отлетя, ония юноши от 2009 с които се хвалехте, вече са към 30-те. Единствения ви играч под 25 години, който играе повече от 15 мача на сезон е Неймар, но си тръгнал за юноши да говориш? Защо не дадохте шанс на Деулофеу, а купихте 29 годишния Суарес за 80 млн....за тениски?

Red_Till_Die
12.07.2015 13:46

Вече съм сигурен , че Барселона е отбор с много по - голяма класа от тази на Реал. Вижте само по - какъв начин беше изпратен Шави и после погледнете как Касияс беше изгонен като куче...

mostoles
13.07.2015 00:41

какво сравняваш изпращането на Шави,с това на Икер?за Шави се знаеше,че си тръгва още преди да завърши сезона,докато при Икер нещата не стояха така.Как искаш феновете на Реал да изпратим Икер,като от близо два месеца на Бернабеу не се е провеждала среща.в момента между Реал и Порто се водят разговори кога и на двата отбора ще е удобна една приятелска среща на Бернабеу,за традиционния трофей "Бернабеу",именно за да може Касияс да се изпрати подобаващо от феновете. помислете малко,преди да пишете простотий...ама тя злобата и чалгарския ви български манталитет така ви са размътили мозъците,че няма с кво да мислите

LosMerengues
12.07.2015 13:30

Не, най-жалки са ония дето нямат кого да гонят........все ще се сетиш кои.

MU121
12.07.2015 13:29

Всички се разделят с легендите си,но не по този грозен начин.

mitko1010
12.07.2015 13:29

Флорентино Перес- име, което феновете на Реал започнаха да ненавиждат заради политиката, която изповядва. Да изгониш и Касияс- легендата на клуба *angry* ! Това вече трябва да прекрачи границата на търпението у всички фенове мадридисти *stop* . Има и такива фенове, които го освиркват, когато той направи някоя грешка, но е смешно да ги наречем фенове, защото те са пълна нула. Касияс е легенда, заслужила уважение, но накрая се изгавриха с него *angry* . Но винаги в живота е така- полагаш усилия, уважават те моментно, издигат те в култ и после просто те забравят и те принизяват в калта. В Порто Касияс ще може да играе по- спокойно. И нищо чудно догодина Реал да се срещне именно с ,,драконите'' в Шампионска лига и именно спасяванията на изгонената легенда да отстрани Реал от турнира. Късмет, Икер!


12.07.2015 13:43

И аз си мисля,че нещо такова може да се случи понеже Порто имат много класен състав и ако това се случи и по някакъв невъзможен начин Порто отново се ккачи на върха на Европейският футбол ще е направо чудо.Но за мен никой няма вина за напускането на СВЕТИ ИКЕР просто годините не щадят хората дори и най-голямите икони във футбола.Шави,Джерард,Пирло,Лампард,Иниеста сега и Икер.

RMRM7
12.07.2015 13:27

Джерард,Пирло,Шави,Чех,Швайнщайгер,значи всеки отбор се разделя с легендите си, никой нищо не казва,само Реал когато го прави всички се заяждат, това говори само едно, Реал е най-големият клуб в света!

mostoles
13.07.2015 01:19

ами като знаеш,какво тогава пишеш за бенефис.има разлика от изпращане и бенефис.

stefanBG111
13.07.2015 01:12

Знам много добре кога се прави бенефис и няма нужда веднага да скачаш като повечето тук.

mostoles
13.07.2015 00:51

ти знаеш ли какво означава бенефис и кога се прави?Касияс все още не завършва кариерата си,че да му се прави бенефис.запознай се малко как стоят нещата с бенефисите,преди да пишеш глупости и да се излагаш

stefanBG111
12.07.2015 15:43

Мен ме е яд за отношението на някои от вашите фенове. Аз не ви хейтвам и не мразя отбора ви, стана ми жал за Икер как група боклуци го освиркваха, той не заслужаваше това. И както каза ти ще остане в сърцата на истинските фенове на Реал.

LosMerengues
12.07.2015 15:10

И ти не май не ме разбра - НЯКОИ НЕЩА СА НЕВЪЗМОЖНИ!!! За съжаление е така. Мислиш ли, че на мен не ми се иска да си беше завършил кариерата в Реал? Но съм убеден, че ако беше останал като резерва, медиите щяха да разфасоват отбора още до Нова година. Да, щеше да излезе Икер един, два пъти да каже - "няма проблем, че не съм титуляр", но това щеше да потъне някъде из ежедневните писания за скандали и проблеми в съблекалнята...тоя филм съм го гледал и знам как завършва. Предполагам си съгласен, че и титуляр е трудно да е вече.....така че какво решение трябва да се вземе? Пак казвам - ГАДНО Е, но поне според мен е за доброто и на Икер и на клуба, няма "лош" в тоя случай. Той с това, че няма да си завърши кариерата в Реал, по-малка легенда няма да стане. Винаги ще е САН ИКЕР!!!

real_madrid92
12.07.2015 14:56

Пич не ме наричай заблуден фен на Реал Мадрид. Аз не съм от децата, които си харесват по един футболист и стават фенове на даден отбор заради него. От прохождането си съм за Реал Мадрид, така че си мери приказките, защото това ми е болна тема. Вярно е, че няма футболист по-голям от клуба. Но май и ти не си обърнал внимание на едно от нещата, които написах: Касияс искаше да завърши кариерата си в Реал Мадрид и да се бори за титулярно място независимо дали ще го спечели. Той дори не е настоявал да е сигурен титуляр, но просто държеше да завърши кариерата си в Мадрид и да не облече друг екип! Щом го е искал без да поставя условия от Реал са длъжни да го уважат.

Salient
12.07.2015 14:36

Разбирам те напълно, както и целите на Реал. Същия случай в Юнайтед беше с Рио Фърдинанд миналото лято и ми стана доста криво тогава. Може пък церемонията да е наистина специална и вероятно ще има бенефис като на Раул по някое време идните месеци (?). Мисълта ми е, че не съм сигурен, че клубът засвидетелства по най-добрия начин уважението и благодарността си към Касияс, но може би и се надявам скоро да го видим, защото го заслужава!

Ivaylo94
12.07.2015 14:31

Виждаш ли колко си прост с извинение ! Един нормален чавек, фен никога не се хвали или изтъква ! Поне аз така съм възпитан ! Аз никога не се хваля с Барса и не се изхвърлям, защото знам, че не сме непобедими и не сме най-великия клуб, но пък за сметка на това обичта ми е безкрайна към Барса ! Казах - никой не омаловажава успехите и историята Ви и всеки фен помни онзи Реал, но мисълтта ми беше, че Вие винаги висите на тая кълка, че сте най-великите на света, щот имате много успехи и т.н. И аз мисля, че е смешно да се изхвърляте толкова много... щот вие и попринцип винаги се изхвърляте, а това е смешно ( не всеки фен !!! ) ! И нищо не се знае след години... животът се променя, футболът също... току виж след Меси може и да дойде някой като него, а защо не и по-добър ! *wink*

Drogba_d
12.07.2015 14:23

Точно!

RMRM7
12.07.2015 14:21

Реал има най-много фенове,следователно и най-голям брой боклуци сред тези фенове, аз не бих освирквал Касияс ако ще и цял мач да не си вдигне ръката,въпрос на мантлитет и възпитание е това,аз просто казвам,че благодарение на Реал той стана това,което е,затова истинските фенове сме му благодарни и знаем,че ще е отново в Реал и ще служи на отбора,но не трябва и да преувеличаваме нещата,защото това се очакваше от много време, и рано или късно щяхме да се разделим, той иска още да играе,иначе можеше да каже че иска бенефис това лято след месец и толкова,щом иска да играе 30 40 мача на година ще играе в друг отбор

Drogba_d
12.07.2015 14:15

какво значи да не гледаме миналото ставате смешни вече ... По тая логика след 50 години не трябва да се гледа и вашия силен период от 2005-2015 така ли ???? Като се махне меси няма да видите титла с години ! Така че се наслаждавай сега на силния ви период.... *thumb_up*

mitko1010
12.07.2015 14:12

Футболът, както и живота, са низ от върхове и падове.

stefanBG111
12.07.2015 14:12

Ти видяли тези играчи, където си изброил да са били освирквани . Феновете ги обичат, даже повече от тях се просълзиха при раздялата с тях и ги изпратиха както трябва, а някои ваши фенове щяха да освиркват Касияс на Бенефиса.

Ivaylo94
12.07.2015 14:12

Напротив ! Аз не хейтвам ! Просто си изразявам мнението ! Това се знаеше е доста време, че планирате да го продадете, да се отървете от него ! Няма нищо лошо в това... спор няма, че е на годинки, спор няма, че е и пред завършване на кариера... спор няма, че и може би това е добър транфер за него, но пак ти казвам като видиш само кой ви е презедент и какви глупости прави и ако си умен, ще разбереш, че ти казвам истинатар а и не само аз и ще видиш, че въобще не е хейт ! Анчелоти - човека, който ви донесе 10-тата ( така желана ) ... пак ли никой не го изгони ? Ама това вече е друга тема ! *wink*

LosMerengues
12.07.2015 14:00

Реал Мадрид не заслужава заблудени фенове, които повече се опитват да се правят на разбирачи и да се харесат на другите, отколкото са фенове. Стига бе, стига с тия мелодрами и говорения на някакви клишета само и само да се правите на разбирачи. Касияс е един от играчите заради които съм станал фен на Реал, винаги ще го уважавам.....ВИНАГИ. Но погледнете реално - В последните 3 сезона това не е Касияс, не е САН ИКЕР и няма как да се върне вече....тъжно е, гадно е, но това е положението. Касияс е разколебан и неуверен в последно време, какво остава пак да го оставят резерва, само и само заради някаква фикс идея някои "фенове", да си завърши кариерата в Реал. За съжаление, бруталната истината е, че Касияс вече не е на нивото на което беше и няма как да бъде отново, просто годините си казват думата. От тук нататък вариантите бяха 2: 1. Остава резерва, цял сезон разнасят отбора по медиите - "скандали, групички и т.н.", самият Касияс е нещастен, някои "зрители на Бернабеу"(не фенове, защото не са такива, но за съжаление ги има и са там), го освиркват...още скандали, още драми, катаклизми, лоша атмосфера в отбора. 2. Отива в Порто, играе спокойно 2 години, прибира някой друг милион, след това евентуално МЛС. Завършва си ВЕЛИКАТА кариера спокойно. А той пак ще се върне в Реал един ден, това е 1000% сигурно. Да, Икер е ЛЕГЕНДА и винаги ще бъде, но се стигна до момент в който раздялата е може би най-доброто и за него и за КЛУБА. За това второто май не се сети, а? А то би трябвало да ти е най-важно. Не искам да звуча сякаш съм доволен от това, че Касияс напуска, напротив, гадно ми е и то много, но и такива неща се случват във футбола, понякога са наложителни.

RMRM7
12.07.2015 14:00

Касияс не е изгонен, аз съм сигурен,че след няколко години ще работи в Реал, вие говорите така,че все едно Касияс се е родил такъв, той е Касияс благодарение на Реал,благодарение на хората,които са го тренирали,дали са му шанс още на 18 годишна възраст,което не е мн характерно за футбола преди 20 години,оценили сме го достатъчно,недейте да преувеличавате,той е дал на Реал много,както и обратното,просто това за вас е поредния повод за хейт, а всъщност сте никакви, гледайте си живота, никой не е по-голям от клуба,щом така е решено ,така ще бъде и точка

Ivaylo94
12.07.2015 13:52

Всеки се разделя, но не по-такъв начин ! И мога да ти кажа, че хората много говориха и хулиха и по Челси заради Чех, и по Швайнщайгер ! А за останалите ( Шави, Пирло, Джерард ) ... те не бяха изритани щот са били на годинки, напротив те сами си тръгнаха и бяха изпратени от ръководство и фенове по начин, който заслужаваха ! И в случая нормално, че никой няма нищо да каже, а я си виж на вас кой ви е президент и тогава ще си отговориш на въпроса, защо Ви се заяждат ! И стига си изтъквал все, че сте най-големия клуб... стига си живял в миналото, щот в последните години хич ви няма ! Никой не омаловажава успехите Ви и историята Ви, но не е нужно да се изхвърляш ! *wink*

RMRM7
12.07.2015 13:47

Ел Мундо Депортиво хахахах вие сте уникални идиоти,след най много 5 години КАСИЯС,също като ЗИДАН ще е в ръководството на клуба или ще е треньор, да видим тогава какво ще кажете

LosMerengues
12.07.2015 13:44

"Ел Мундо Депортиво" говорили ти ни нещо? Майката на Касияс може на сън да го е давала това интервю. Но пореден пример - Извъртате нещата както ви изнася, вярвате на измишльотини на които и 5 годишно дете няма да се върже...за да е ""лош" Реал. Смешно, та чак жалко.

Red_Till_Die
12.07.2015 13:42

[@link http://gong.bg/football-sviat/ispania/majkata-na-kasiias-iker-beshe-izgonen-ot-florentino-peres-336656]

real_madrid92
12.07.2015 13:41

Обръщам се към всички фенове на Реал коментирали по-долу: Вие нормални ли сте ? Нямал какво повече да даде на Реал.. та той е човек отбор, за другите футболисти е достатъчно дори да е резерва само да го погледнат и да се надъхат, да осъзнаят, че играят за Реал Мадрид, където капитан е не кой да е, а Икер Касияс. Той е от 9 годишен в Реал Мадрид и е допринесъл толкова много, че трябваше сам да реши кога да си тръгне. Освен това искаше да завърши кариерата си в Реал и дори с риск да е резерва евентуално на Де Хеа, да остане и да се бори! А те какво направиха, бутнаха му 10 милиона в джоба и да се маха.. Не може такова отношение към клубните легенди, особено към Касияс. Не може и такива безчувствени фенове да има Реал Мадрид. Отбор като Реал не заслужава нито такива фенове, нито подобно ръководство!

LosMerengues
12.07.2015 13:39

Ти присъства ли на "изгонването". Я обясни, Перес с АК47 ли го гони...? Деее и разбирачите, дее и чудото

RMRM7
12.07.2015 13:38

Никой не е гонил Икер,просто никой не е толкова голям,че да го остави на пейката и да има 5 мача на сезон,затова това е по--добрия вариант и за него и за клуа

LosMerengues
12.07.2015 13:38

Точно в 10-ка!!! Ама гледай сега колко минуси ще ти напляскат хейтърята.....не, че на някой му пука за това де, те и сами си осъзнават, че това е така, но по някаква причина се чувстват длъжни да извъртат нещата както им изнася, само и само да хейтнат по "лошия Реал", който така им е вгорчил мижавите животчета.

Red_Till_Die
12.07.2015 13:34

Никой измежду тези легенди не беше изгонен от отбора си за разлика от Икер *wink*

bellaftpaige
12.07.2015 13:12

Нямам думи.. Видяхме как бяха изпратени Джерард и Шави, а Касияс, човекът, който толкова години носеше Реал на гърба си бе изгонен по най-грозния начин. А най-тъжното е, че не е искал да му се прави бенефис, защото е можело отново да бъде освиркван. Не заслужава подобно отношение нито от ръководството, нито от така наречените "фенове".

LosMerengues
12.07.2015 13:34

Спри да вярваш на всичко, което четеш. Бенефис на даден играч се прави когато си прекрати кариерата. Касияс днес ще даде пресконференция, а ако говориш за ИЗПРАЩАНЕ от Реал - За това е предвиден мачът между Реал и Порто за трофея "Бернабеу" на 14,15 или 16 август.

El_Fenomeno_9
12.07.2015 13:06

Не съм съгласен само да се сравнява състоянието на Чех с това на Касияс , защото наистина Икер нямаше какво повече да даде на Реал , дадоха му шансове , дори в националния продължават да го мъчат , той просто вече не става и може да е само в тежест , докато Чех още е в страхотна форма , може би не оптимална , но за мен не отстъпва по нищо на Куртоа и за мен бе грешка , че го пуснахме и то голяма , всичко се прави с цел да се даде шанс за израстване на Куртоа , но аз някак си нямам голямо доверие в него

Arsenal966
12.07.2015 13:15

Според мен Моу малко се изгаври с търпението на Чех.Даде му леко фалшиви надежди и Чех си търпя един сезон напразно според мен.Зимата беше на прага да си тръгне,но го задържахте,защото той си обича Челси,винаги ще му е в сърцето.Куртоа може да е всякакъв,но Чех заслужаваше да получи повече шансове,а не да бъде игнориран......няма как да игнорираш такава класа като Чех,това си е просто престъпление.Ако го бяхте пуснали миналото лято в ПСЖ примерно ...или пък най-късно зимата,нямаше да стават такива неща.Феновете нямаше да се чустват по такъв начин,нямаше да се налага от новия сезон да го гледате с екипа на Арсенал.За мен Моу направи грешка,изкуши се от това да има 2-ма вратари от най-високо ниво в отбора си....може би е мечтал за нещо повече от дубъл даже и накрая.....една легенда си тръгва по не особено добър начин !

Arsenal966
12.07.2015 13:02

Швайни в Ман Ю,Касияс в Порто,Чех в Арсенал.......какви трансфери станаха.Нищо вече няма да е както преди !

caramell
12.07.2015 13:02

Най - жалките са тия в целия свят. Иконата на този отбор да бъде изгонен като бълхато куче!

MU121
12.07.2015 13:01

Изритаха го като краставо коте,сега феновете на Реал се чудят как да оправдават тъпотиите на президенчето.

mitko1010
12.07.2015 13:34

Като фен на Реал ти казвам, че се срамувам от този президент и желая да го премахнат!

methazoid
12.07.2015 12:59

Перез няма да миряса, докато не изгони половината отбор.

sakata_97
12.07.2015 12:42

Аз пак предпочитох да си бешел останал в Мадрид дори и с ролята на втори вратар за отбора.Такава Легенда като Касияс заслужаваше да остане до края на кариерата си в Мадрид,но явно Чичо Перес отново има пръст в това нещо.Започвам все повече да го мразя този противен човек,който се гаври с истинските легенди на Реал.За Перес няма място в такъв велик спорт като футбола,той го разваля със противните си постъпки спрямо някои икони като Касияс Раул дори и създалотото се напрежение с Рамос.Този човек няма място в клуб като Реал Мадрид.ВЪН Перес,бок.ук такъв*angry**angry**angry**angry*

LosMerengues
12.07.2015 12:54

Пич помисли малко - Ако Касияс остане като резерва, знаеш ли какво напрежение ще се създаде в отбора? Цял сезон медиите ще опяват за това. Това ще е обида за самия него. Каквото и да си говорим, идва момента в който раздялата е най-доброто и за клуба и за играча. Не е на същото ниво вече и това е нормално..на никой не прощават годините. По-добре да поиграе няколко години на спокойствие в Порто и след това евентуално МЛС, отколкото да е резерва, да се създават драми покрай него и да е освиркван от някакви смешници, които грешно са разбрали какво е да си фен на даден отбор. А за Перес - Има си кусури, но помисли къде бяхме при Калдерон примерно.

RMRM7
12.07.2015 12:41

Всеки нормално мислещ знае,че това не е гавра, а се прави за доброто на клуба и на играча,гавра е когато е в топ форма да го оставиш на пейката,а в момента Касияс имаше 2 варианта- или да е резерва или да е титуляр в друг клуб, той избра второто,както стана и при Чех,когато му дойде времето за бенефис ще излезе пак на Бернабеу, дано следващата ни легенда на вратата е синът на Зидан -Лука,който в момента е в школата!

LosMerengues
12.07.2015 12:26

Адски тъжен момент, но за съжаление всичко хубаво си има и край.
Може би не си тръгна по най-подходящия начин, не биваше ЛЕГЕНДА като него да стои резерва за немалък период в миналите 2-3 сезона, не биваше някакви смешници, които си мислят, че като са платили няколко мижави евро за билет и отбора е техен, да го освиркват в определени моменти....НО - Това е Сан Икер и винаги ще бъде Сан Икер. Винаги ще бъде обичан от ИСТИНСКИТЕ мадридисти....а и от истинските фенове на футбола. Винаги ще бъде ЛЕГЕНДА.
Това е една блестяща кариера в която хубавите моменти са хиляди пъти повече от лошите и на това трябва да се обръща внимание.
Iker Casillas, Siempre Madridista!!!

Stratievv
12.07.2015 12:05

Е вече поне е сигурно , че останахме без Де Хеа.
Сега Порто си осигуриха услугите на един много класен вратар и в следващите няколко сезона няма да имат проблеми с вратаря.
Късмет на Сан Икер!

MaLkO_LuD94
12.07.2015 11:59

[@link https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11402955_399160843623970_5738989768423683374_n.jpg?oh=d7d4f009543795a1386d956c1fe3d7d8&oe=5622BD58] *thumb_up*

sdw
12.07.2015 18:07

Съгласен съм,че не може.Не смятам обаче,че феновете на Реал са показвали дисреспект към Касияс,а по-скоро в частност келеметори по стадионите,някакви единици ... Но едва ли има фен на Реал,който толерира подобно освиркване.А те са просто някакви единици по агитките,тъпи испански гащници.Не може няколко келеметора да бъдат "лицето" на феновете на Реал,да ни представляват,а всички други хора да ни слагат под общ знаменател.Всички обичаме Сан Икер.Фенове на Реал,фенове на Барса,фенове дори и на WWE *lol*

MaLkO_LuD94
12.07.2015 17:53

Един пример ЦСКА са във В група не виждам да съм се скрил *thumb_up* А относно това за Малдини не не го прави по-малко велик а прави феновете глупаци не може да се освирква футболист който си е оставил сърцето на терена за този клуб и му е бил верен толкова дълго време *erm* И не съм искал изобщо да се заяждам просто исках да кажа че има фенове на Барса който уважават много повече Икер от някои фенове на Реал включително и някои от тези тук които като направеше грешка се скъсваха да го псуват а сега казват колко много го обичат и ще им липсва дрън дрън *erm*

MaLkO_LuD94
12.07.2015 17:38

Добре бе пу*ко не се обиждай това е просто женски полов орган *cigarette*

123321
12.07.2015 13:00

Къде те обидил бе тъпак?Или ти си жена и смяташ, че "смешник" е обида.

LosMerengues
12.07.2015 12:43

Мога, но когато някой е смешен..му го пиша. Като напишеш 1 свестен коментар без някакви мижави опити за заяждане...няма да те обиждам.

KILLna7
12.07.2015 12:42

Обижда те, защото си тъп и се заяждаш... Ако се не беше правил на жена под публикацията нямаше да ти каже нищо.

MaLkO_LuD94
12.07.2015 12:40

Ти глу**ко можеш ли поне веднъж да напишеш коментар без да обиждаш някого *wonder*

LosMerengues
12.07.2015 12:34

Стига си се правил на интересен пък ти бе смешник. Да ти покажа ли видео от миналия сезон как ваши фенове правят на нищо целия ви отбор и най-вече човека отговорен за 3/4 от успехите в цялата ви история - Меси? Да, имаше една част от ...не мога да кажа ФЕНОВЕ, а ЗРИТЕЛИ НА МАЧОВЕТЕ НА РЕАЛ, които освиркаха Икер, и? Това означава, че всички не го уважават ли? Сред феновете на всеки един отбор се промъкват такива смешници, които са "верни" при победи и се отричат от всичко при загуби(ти доста приличаш на такъв в интерес на истината - 1 година се кри когато Реал печелеше и изпълзя чак когато се очерта силен сезон за Барса.) Един пример: Паоло Малдини беше освиркан от фенове на Милан в последния си мач. Това го прави по-малка легенда ли? Или пък не е обичан от 99% процента от феновете им? Ще видиш отношението на феновете при мача за трофея "Бернабеу", срещу Порто през август.

Salient
12.07.2015 11:33

Де Хеа го чака същото след някоя и друга година, но след като толкова го желае, да ходи да си троши главата.

LosMerengues
12.07.2015 14:08

Виж има нещо такова..и Икер не изгаря от желание да напусне, ясно е, но това е по-добре и за него и за клуба...защо Реал да е лош в тоя случай? Вие примерно, можете да си позволите да оставите Гигс до 40, да играе по 5 мача на сезон, но при нас ти гарантирам, че ако Икер остане резерва, ще настане 3-та световна. Не помниш ли какво беше в последния сезон на Моуриньо? Всеки ден драми, скандали, тоя се сърди на оня, втория на трети и т.н., разби се атмосферата, настроението на отбора и сдадохме титлата септември месец. ТРУДНО РЕШЕНИЕ, но може би е по-добро И ЗА САМИЯ ИКЕР И ЗА КЛУБА, така че не виждам с какво Реал и Перес са лоши. Аз винаги ще обичам и уважава Икер, но гледам реално на нещата и виждам, че вече не е онзи Икер - СВЕТИ ИКЕР. Колеблив, неуверен...много трудно да е титуляр, пагубно и за него и за клуба да е резерва....какво трябва да направят?

Salient
12.07.2015 13:44

Разликата е, че в примерите, които посочи всички изброени играчи ИСКАХА да преминат в други отбори по една или друга причина - и Джерард, и Швайнщайгер, и Шави, та даже и Пирло можеш да включиш към този списък. Докато при Касияс, от гледната точка на неутрален фен като мен, изглежда как капитанът ви е тактично натирен в друг отбор, само защото вече не е това, което беше, въпреки цялостния му принос за отбора и желанието му да приключи кариерата си на Бернабеу. Съответно този трансфер изглежда е желание на Реал, не на Касияс.

LosMerengues
12.07.2015 12:42

Кое "същото"? Ти за първи път ли виждаш играч да се трансферира в друг отбор? Сега в Порто ще го бият и измъчват ли? Шави какво го е сполетяло като отида в Катар? Джерард в САЩ? Чех в Арсенал дори, градски съперник? Да не говорим за Швайнщайгер който се заби при вас.

CFC_Forever
12.07.2015 11:23

Икер е не просто легенда на Реал , той е икона и не заслужаваше да се подиграят с него!


12.07.2015 13:04

Само виж вие как постъпихте с Лампард, преди да хейтваш по Реал !

Red_Till_Die
12.07.2015 11:18

Касияс не заслужава такава гавра каквато Реал си направи с него... *erm*

sdw
12.07.2015 12:19

Каква гавра бе,каква гавра заблуден народе.Касияс си бе достатъчно време при нас.На години е кво,да започнем да му сменяме и памперса след някоя друга година ли *lol* Много сте смешни ей.Страхотна продажба на легендата ни.