Ливърпул се подсили с бразилски национал

11:00
Ливърпул се подсили с бразилски национал
Английският гранд Ливърпул обяви пето ново попълнение. Това е 23-годишният универсален футболист Роберто Фирмино, който бе привлечен от Хофенхайм. Той играе на поста атакуващ полузащитник, но може да се изявява и като нападател.
 
В момента Фирмино защитава цветовете на националния отбор на Бразилия на континенталния турнир Копа Америка. Той ще се присъедини към новия си отбор след края на южноамериканския шампионат и едва тогава ще премине медицински прегледи преди да подпише официално своя контракт. Договорът му е за 5 години, като засега мърсисайдци не съобщават трансферната сума, която ще заплатят на Хофенхайм.
 
През миналия сезон Фирмино взе участие в 33 мача на Хофе в Бундеслигата, в които реализира 7 попадения. 


 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Addicted92
28.06.2015 16:06

Поздравления за Ливърпуул, това лято направиха много добри трансфери. Според мен за догодина са на 90% сигурни за Евротурнирите..

sakata_97
24.06.2015 21:12

За мен спор няма че Фирмино е доста талантлив играч,има и доста мачове в Бундеслигата.Добър транфер на Пуул,ама как така платиха такава сума от 41 млн евро за него.Това си е доста голяма сума за играч който е привлечен от отбор като Хофенхайм*surprized*

Man_Red
25.06.2015 17:39

41 милиона ЕВРО, не паунда

LFC_Fan93
24.06.2015 21:48

И отново повтарям сумата е 21,3мил паунда стига с тея 41мил!!!Как си представяте Роджърс да даде 41 мил за един играч,още повече пък американците да му позволят да даде толкова пари за един играч :Д :Д .Влезте в Скай Спортс хората са написали колко струва и е дале ч по-евтин от тея 41 мил хахаха

LiverpoolNiki
24.06.2015 21:46

29 млн. евро.

sports_fan
24.06.2015 17:59

Да не повярваш. БР с добър трансфер*surprized**wonder*

LFC_Fan93
24.06.2015 17:51

Абе пичове,какво спорите и давате тука някакви безумни цени.Дадохме 21,3мил паунда за Фирмино това е официалната сума,стига сте спорили за глупости *wink* Иначе трансфера е къртач това момче го следим от 3 години и най-накрая го взехме.И понеже и аз следя изявите му това е втория пореден силен сезон на Фирмино откакто се наложи в първият отбор,което за мен в толкова силно първенство като немското мисля че говори много много добре.Дано само Роджърс не започне да го ротира на някакви безумни позиции,за да не забави развитието му.Има огромен потенциал и си мисля че ако се развие както трябва в следващите сезони ще настигне Коутиньо без проблем.Честито на всички още веднъж това наистина невероятен трансфер за нашия отбор дано му се радваме още дълги години на това момче *wink*

vasil_filipov
24.06.2015 17:33

Гледам че спорите доста за цената на Фирмино. От Ливърпул Ехо обявиха, че той струва на Пул 21 милиона паунда, като цената може да достигне 29 мил. следващото лято чрез евентуалното изплащане на различни бонуси. За мен това е много добър трансфер. #YNWA

PRI_A_TEL
24.06.2015 15:14

Тук в Германия казаха, че е продаден за 41 милиона евро на Ливърпул, обявиха го направо за сигурна информация.

El_Fenomeno_9
24.06.2015 14:02

Ето примерно един Арда си е класа от всякъде , но и той не е типичния пример за тотално офанзивния играч и турчина е по - скоро комплексен , но ще е в пъти по - добре от Фирмино

El_Fenomeno_9
24.06.2015 14:01

Значи последно да си изкажа мнението за Фирмино , според мен Белараби е по - добър , да не говорим за Чалханоглу , но ето пък че Белараби колкото и страхотни игри да показва за "аспирините" е тотално дупка в националния на Германия , колкото и пъти да е играл абсолютно не знае защо е на терена , което за мен означава , че тия хора не могат да ти печелят важните мачове разбирайте го както искате

persie1992
24.06.2015 13:41

Добър трансфер, с 10 милиона надценен е, но все пак в последните години кой ли не отказа на Ливърпул и може би това е пътят към това добрите футболисти да приемат да играят там.

proud_scouser18
24.06.2015 13:58

Като се замислиш никой футболист не може да струва толкова много пари, но е факт всичко е бизнес.

ComsteR
24.06.2015 13:29

С тази селекция за какво ще се борите?

Ginekologa
24.06.2015 19:06

това им е грешката щом искат да влизат в топ 4 или не им пука , че затъват

Ginekologa
24.06.2015 19:03

е колко ще даде до началото на сезона,така се стяга отбор не с пестене

Arsenal966
24.06.2015 18:19

И мислиш ли че ръководството ще даде 80 милиона за транфери ? 130 направо ако включим и продажбата на Стърлинг,ако изобщо е за 50 милиона ? Всичките тези пари само за трансфери ? Еми не мисля аз ! Мисля,че покраи 90-те милиона от Суарез,отишли малко или много на вятъра,сега ще са далеееч по-внимателни Ливърпул !

Ginekologa
24.06.2015 18:16

що да не може дават стърлинг за 40-45 и още 80м всичко може

proud_scouser18
24.06.2015 18:00

Зависи ако вземем Бака, Клайн и Ковачич може и да влезем в борбата за титлата, дори и с Роджърс.

Arsenal966
24.06.2015 15:46

Сменяш темите приятел.От едно нещо говориш за съвсем друго и накрая май говориш за като цяло ситуацията на Пуул и това,че нито миналия сезон,нито май и този....ще са в борбата за титлата.Главно виниш треньора и привлечените до сега играчи...и няма проблем,просто аз говорех за точно едно нещо,а ти леко смени темите.

ComsteR
24.06.2015 15:26

Защо няма да са в Шл? Защо не минаха и групите след 5 години чакане, защото нямат треньор , това е главната причина, не можеш да изкараш 90 милиона и да ги профукаш за дървета, Арсенал си взеха поука и купиха Санчез,Йозил играчи които ще им донесат трофей, а и със привличането на Чех и още 2ма класни играчи, си стават директен конкурент на Челси. До феновете на Пуул, не злобея но с тези трансфери не виждам как биха спряли дори Тотнъм за топ5.

Arsenal966
24.06.2015 14:24

Да,но парите за Суарес не отидоха като чели за точните играчи,а Ливърпул дори няма да спечели пари този сезон от ШЛ.Направили са вече една голяма грешка с купуването на разни играчи с парите от Суарез и вече си е в миналото.Ами това лято ? Най-много 50 милиона от Стърлинг ! Без него не мисля,че ще могат да дадат и 60 милиона за нови играчи ! Коментирам сегашната ситуация на Пуул,а не как е било миналия сезон.Факт е че сгафика,горе долу както Тотнъм с парите от Бейл след трансфера му при вас,но какво може да направят вече ? Еми нищо....

ComsteR
24.06.2015 13:59

Аре стига, взеха 90 милиона за Суарез, КОЙ КУПИХА , Ламбърт,Джан,Маркович,Морен и мегазвездата Балъктели. все класа нали? Ливърпул е вторият най-титулуван отбор в Англия, с милиони фенове по-света, мисля че 150 милиона за селекция не са проблем, друг е въпроса колко некадърно е ръководството.

Arsenal966
24.06.2015 13:45

Ти осъзнаваш ли че Пуул не могат просто да дадат на Интер 30 милиона за Ковачич,на вас 60 милиона за Бензема,да вземат примерно Лорис от Тотнъм за 25+ милиона и например Клайн за 15 милиона......не става като на Фифа,не може за един сезон да бъдат взети точните играчи,за точните цени,въпреки че Пуул дори и в ШЛ няма да играят !

Ordinary
24.06.2015 13:41

E как за какво ,за требъл много ясно.*lol**lol*

Rasho79
24.06.2015 13:25

Да ни е честит, доста качествен халф

Ginekologa
24.06.2015 13:06

взимат играчи на кило дано са по класни от предния сезон

Arsenal966
24.06.2015 12:16

Относно самата тема.....според мен добър трансфер на Ливърпул.Нали....не е като да са взели Бензема примерно,но пък точно Фирмино може много добре да пасне на Ливърпул,кой знае ?? Мисля,че правят добри стъпки за сега,само трансфера на резервния вратар на Болтън си беше малко....отбиване на номера,че е взет конкурент на Миньоле,но като цяло.....за сега правят добри стъпки,поне според мен.Честит да им е трансфера на Пуул !

Rezors
24.06.2015 12:15

Ами честито на Ливърпул,много добър трансфер,знаем че латиносите не се вписват много бързо и добре към Висшата лига,но дано Фирмино направи обратното и да радва феновете на Ливърпул дълго време..още веднъж честито!*smile*

Captain_Vidic
24.06.2015 12:12

Liverpool FC have signed Brazilian forward Roberto Firmino from TSG 1899 Hoffenheim on a five-year deal for a reported €40m fee.
Един сезон в отбор като Хофенхайм и за него се дават 40 милиона????? За 40-50 милиона можеш да си уредиш Марко Ройс, който е световна класа... Може да е талантлив Фирмино, но Ливурпул пак правят супер глупости и пръскат нереални суми за недоказани играчи!

mitkoddk
24.06.2015 18:15

? Видич пък какво прави тук? [@link http://int.soccerway.com/players/roberto-firmino-barbosa-de-oliveira/103265/]

martyyyLFC
24.06.2015 14:43

Не е така *smile*

Amateur2014
24.06.2015 14:37

Британските сайтове цитират сумата от 29млн. ПАУНДА, докато в сайта на ШЛ ти цитират 40млн. ЕВРО! Предполагам си се объркал с валутите *smile*

Captain_Vidic
24.06.2015 14:35

Не казвам,че е от един сезон там, имах предвид един силен сезон, защото името му се чува от тази година (за повечето хора, които не следят Бундеслигата) Аз лично предполагам и повечето хора не бяхме чували за Фирмино преди 3-4 години. Бразилец е, млад е и е нормално да му искат лудите пари, но щом има кой да ги дава... видях,че някой ме е поправил че е 29 милиона сумата, не знам,аз в сайта на Шампионска Лига прочетох,че сумата е 40 милиона, не споря, няма как да знам със сигурност, като цяло не ми пука грам за Ливърпул и са ми най-омразният отбор, просто в момента се нуждаят от супер качествени играчи и ако наистина са дали 40 милиона за играч на Хофенхайм вместо с тези пари да вземат световна звезда...

Amateur2014
24.06.2015 13:54

Ти говориш за трансфер от силен ангийски отбор в силен английски отбор на англичанин, направил също супер силен сезон и имащ пред себе си поне 15 години футбол на високо ниво! Много ясно, че цените са супер завишени. А тук говорим за трансфер на 23 годишен бразилец, никога не играл в Англия, направил Що-годе приличен сезон със 7 гола вкарани в среден клас отбор в слабата Бундеслига! Разликата откриваш ли я!?

Ordinary
24.06.2015 13:49

Казваш ,че Пуул правят глупости и пръскат нереални суми за недоказани играчи?Ами вие с вашите 29млн.паунда за 18-годишният Люк Шоу...Това реална цена ли е ?

crazy_rabbit
24.06.2015 13:36

1 сезон ?! Има 140 мача и 35 гола за Хофе... От 2011 е там *wink*

martyyyLFC
24.06.2015 12:30

В грешка си *wink* 29mil

Manchester_Red
24.06.2015 12:04

Фирмино е много добър футболист, честито на Ливърпул!

El_Fenomeno_9
24.06.2015 11:55

Фирмино чак да се превърне в играч за Барса и реал , не вярвам да има такъв потенциал , според мен един Хесе щеше да ви свърши много по - добра работа , аз лично много искам да го видя в Челси , редом до Азар , защото каквото и да си говорим , в момена в Челси има само един такъв офанзивен играч като Азар , който си е натурално офанзивен без дефанзивни функции , да Уилиан , Куадрадо са доста добри , но те са натоварени с дефанзивни функции и точно заради това бяха взети в Челси , аз искам изцяло офанзивен играч поне 1 до Азар , който да блести с офанзивна игра като Ди мария например , а не да бъде взет , защото може да играе и в защита както например беше Шурле , който пък не се прояви достатъчно , Атсу , Мосес и марин потенциално са такъв вид играчи , но пък те нямат тая класа да влачат отбора напред ... Ако вземем супер класен нападател от ранга на Бензема , дори Игуаин и едно супер класно крило като Ди Мария , мисля че освен 100% гарантирана титла на Англия ще имаме огромни шансове за успех и в Шампионската лига , така виждам аз слабите звена в Челси

Amateur2014
24.06.2015 15:25

Паунда е, приятел. *smile* Объркал си се. Ето ти го според германските медии: Roberto Firmino hat für einen Transferrekord in der Bundesliga gesorgt. 1899 Hoffenheim kassiert 41 Millionen Euro für den 23 Jahre alten Brasilianer, der zum früheren englischen Rekordmeister FC Liverpool wechselt.

martyyyLFC
24.06.2015 14:59

Знам , че има... Доколкото аз съм зачознат 29€ , но ако греша и е £ наистина е завишена сума , но аз гледах в немска медия , така че вероятно е €

proud_scouser18
24.06.2015 14:45

Има разлика от евро и паунда. 29 млн. паунда или евро?

martyyyLFC
24.06.2015 14:42

Как да ви обесня , че са дадени 29 ?

Amateur2014
24.06.2015 14:05

Не ме разбирай погрешно, приятелю. Няма лошо! Имате пари, решили сте да ги давате, дали сте ги. Според мен, доста висока цена е, но трябва да компенсирате недостатъка, че не сте в ЕКТ. Както ние трябваше да компенсираме миналият сезон *smile*

proud_scouser18
24.06.2015 14:02

И така да е ако играе така както играе в Германия, смятам че тези пари няма да ги мислим толкова много. Щом се дадоха 35 милиона за Керъл, 25 за Даунинг, 15 за Алън, 10 за Борини... значи следователно аз бих рискувал да дам 40 милиона евро за Фирмино, тъй като знам какъв талант е. *smile*

Amateur2014
24.06.2015 13:25

Приятел, навсякъде се споменават 29млн. паунда, което прави близо 41 млн. евро. Доста пари са си, както и да го погледнеш.

proud_scouser18
24.06.2015 12:55

Не са 40 милиона, а някъде от порядъка на 25-30 милиона евро. Още повече ако сте го гледали, ще видите че парите си заслужават. Силно се надявам да успее във Висшата Лига и заедно с Коутиньо да правят магии на терена. *smile*

El_Fenomeno_9
24.06.2015 12:34

Не се ядосвай братле , просто ситуацията ни е горе долу същата , Моу взима нашите офанзивни играчи с идеята да действат в защита , а вие взимате вашите с идеята да откриете под вола теле , от някой да се получи нещо и ако това за 40-те милиона е вярно е направо покъртително

luiz_lfc
24.06.2015 12:11

Кво общо има Челси с тая тема???

Red_Till_Die
24.06.2015 11:39

Честит да ни е *beer* Сега дано продадем онова момиченце Стърлинг *beer*

respect_kn
24.06.2015 11:29

Бате купуваме МЛАДИ играчи и си цъкаме 5 -6 -7 място. Баси безсмислената политика. С такива играчи никога няма да сме първи. Купуваме на килограм и очакваме резултати. ПФ....... *sick*

Arsenal966
24.06.2015 12:13

Арсенал до преди няколко години беше така......и да....може и да правихме нещата така,че в крайна сметка въпреки спадовете след напускането на класни играчи,ние пак да сме в топ4 и всеки сезон да играем в ШЛ....личеше си че може и повече.....и все още може ! ФА купите не са достатъчни,но са добро начало !

dzhalev_71
24.06.2015 11:45

Че какво лошо има в това да си Арсенал? Продаваш си звездите, купуваш посредствени заместници и въпреки всички в края на сезона пак си в топ 4. Това поне беше в миналото де.

Amateur2014
24.06.2015 11:42

Абсолютно съгласен. Преди беше така и с МакМанамън, Алонсо, Масчерано, Торес, миналата година Суарес... За съжаление, Ливърпуул попаднаха в една такава спирала, от която излизане няма лесно. Ако наистина Фирмино направи някакъв погром, то съм убеден, че или Реал, или Барса веднага ще го прилапат. Да, Ливъпруул пак ще издоят доста пари, но не е това идеята.

Drogba_d
24.06.2015 11:36

А най лошото е че някои ако стане добър го продавате както стана със Суарез както може би ще стане и Стърлинг и Коутинио превръщате се в Арсенал...

martyyyLFC
24.06.2015 11:22

Честито на вкички истински фенове на Ливърпул! Желая успех на Фримино и надявам се много трофеи с червената фланелка! *beer**beer*

crazy_rabbit
24.06.2015 11:19

Фирмино си го бива. Добър трансфер за Ливърпул !

kibo1992
24.06.2015 11:19

Това ние ли сме?!?! Купихме някой добър играч?

martyyyLFC
24.06.2015 13:06

Да прав си , но нека видим може пък да е сполучлив трансфер.

Red_Till_Die
24.06.2015 13:00

Определено Богдан е странен трансфер , но пък е по - добър от Джоунс и е за без пари. Дори и да се провали можем да го продадем за 2-3 млн. От моя страна няма ядове *smile*

proud_scouser18
24.06.2015 12:57

За това ще има конкуренция, защото никой от тях двамата няма да иска да е на скамейката и който е във оптимална форма ще играе. Погледни водещите отбори... те имат по двама отлични вратари- Сити, Юнайтед, Арсенал, Челси дори и Тотнъм и Саунт. Както и да е дано наистина се окаже добър трансфер, но съм песимист. *smile*

proud_scouser18
24.06.2015 12:49

Да аз не съм казал, че се е доказал просто смятам, че е добър трансфер с оглед на това, че е млад и прогресиращ футболист. Още повече той няма да бъде първи избор в атака, а най-вероятно трети... и е взет за без пари. *smile*

Red_Till_Die
24.06.2015 12:41

Ингс има характера на голям играч и ще се докаже. УБЕДЕН СЪМ !

ub7
24.06.2015 12:26

Ингс изобщо не се е доказал още

martyyyLFC
24.06.2015 12:13

Нито един от двамата няма да седне на пейката .. *smile*

proud_scouser18
24.06.2015 11:37

Дано да е по-добър от Джоунс, но все пак смятам че трябваше да се насочим към Руи Патрисио или Бегович, но нас кой ни пита... *joking*

martyyyLFC
24.06.2015 11:23

Съгласен съм! Но пък в лицето на Богдан малко или много Миноле има по добра конкуренция от Джоунс *smile*

proud_scouser18
24.06.2015 11:21

Добрите играчи са трима- Милнър, Ингс и сега Фирмино. За сега аз лично виждам един слаб трансфер и той е Богдан.