Саутхямптън е най-бързо развиващият се клуб в света

21:12
Саутхямптън е най-бързо развиващият се клуб в света
Английският елитен Саутхямптън беше определен за най-бързо развиващият се клуб в света. Светците вдигнаха своята стойност с 89 процента на 183 милиона щатски долара през последната година. 
 
Финансов доклад на консултантската компания "Бранд Файнанс" поставя Саутхямптън на 18-о място през 2015 година. Само преди 12 месеца клубът от Южна Англия заемаше 30-а позиция в тази класация. 
 
Преди четири сезона светците бяха в третото ниво на футбола в Англия. През сезон 2014-2015 отборът завърши на седмо място във Висшата лига под ръководството на мениджъра Роналд Куман. Саутхямптън ще участва в турнира Лига Европа през следващата кампания. 
 
В понеделник "Бранд Файнанс" съобщи, че Манчестър Юнайтед е първата футболна марка в света, чиято цена е над 1 милиард долара. 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Dontspeak2
10.06.2015 13:47

Испанските отбори (Реал и барса) са силни в Шампионска лига по простата причина, че титлата в първенството е повече от сигурна и насочват всички сили в Европа. Както по-долу са казали - друго щеше да е при по-голяма конкуренция и възможността да ти изстине мястото... Иначе за Саутхяптън само мога да кажа браво и да продължават в същия дух. Ако на испански отбор му се случи да му разграбват ключовите играчи почти всеки трансферен прозорец, то на този отбор ще му е нужно доста време (няколко години докато си стъпи на краката) и най-пресните примери са Валенсия и Малага...

Amateur2014
10.06.2015 16:56

Не, но поне се знае, че ще е за един от двата. Разбира се, Примера не може да бие скуката на Бундеслигата, където титлата се знае точно в кой отбор ще е *smile*

MaLkO_LuD94
10.06.2015 14:18

Нали се сещаш че няма как титлата да е сигурна и за 2-та отбора ?

miro211
10.06.2015 11:42

Като цяло Английското първенство е най- равностойно и от тази гледна точка, може би и най- силно. Иначе в мачовете от ШЛ и ЛЕ не може да се определи кои отбори са по- добри: МЮ, РМ, Челси, Барца и т.н., по простата причина, че тук оказват влияние много странични фактори: кой е шеф на УЕФА, респ. кой е съдията, каква е историческата предопределеност и др. И докато грандовете "трошат" бадева пари, вие сте "седнали", да се джавкате.*cup*

Amateur2014
10.06.2015 10:28

Иначе като цяло - други потребители вече са го написали за представянето на ВЛ в ЕКТ и ЛЕ конкретно. Английски отбори са отпадали и в груповите фази, и по-натам и то не от испански отбори, а от украински, италиански, португалски и какви ли не. Какво ще ми кажете: че тамошните номер 2-3-4 са по-силни от Тотнъм (например) ли? Недейте така! Мотивацията е важната. Как го виждате шестият в Примера да спечели ШЛ, а? Понеже в Англия това се е случвало точно два пъти - и Ливърпуул, и Челси! Не е изключение, дори.

А тези детински теории като "ако Валенсия играеха във ВЛ ще са шампиони" са повече от абсурдни. Феновете на Примера какво знаете за конкуренция в първенство изобщо? Отборите ви получават по 150млн. гарантирани от ТВ права, а третият )по получаване на пари) получава 50, докато последният 10млн. или нещо такова. Каква конкуренция може да има?

Молете се това нещо да не се промени, че тогава ще видите що е то приоретизиране и има ли почва в Примера. Тогава вече тежките мачове ще са през седмица (както е във ВЛ), тогава няма да има 55 години от съществуването на Примера да е печелена от два отбора и почти неизменно второто място през цялото съществуване на Примера да е заето от Барса/Реал (в малкото случаи, в които друг е ставал шампион).

Представете си и ако ТВ правата се разпределяха справедливо измежду отборите в Примера. Реал и Барса ще получават много по-малко пари. Защо? Защото при един колективен договор парите, получени за ТВ права на цялото първнество се разделят пропорционално между отборите, а предвид слабият интерес към Примера тези пари ще са МНОООГООООО малко! .Тогава няма да има всяка година трансфери по 90-100млн. за играч и обща сума 150млн. евро.

То и сега приходите между испанските два отбори и останалите английски не се различават в голяма степен. На Реал (носител на ШЛ) приходите са 550млн. евро, а на Юнайтед (без ШЛ миналият сезон) са 520млн. Сити и Челси и те са около 400млн. Третият по-силен отбор в Испания, Атлетико, е едва на 15-то място, но те сигурно ще се облажат от колективен договор.

Така че си представете какво става като отнемат 70-80млн. от приходите на Реал и Барса. Няма пари за ЧАК толкова големи трансфери, по-голяма конкуренция и тогава да видим доколко испанските отбори са "мега-силните из цяла Европа". "Тате ми каза, че ще ми купи колело, ама друг път".

Това нещо не можете да си го представите, феновете на Примера, понеже не сте го виждали НИКОГА. ТУк на 99% феновете са такива на Реал и Барса и то няма други, като цяло. Така че тези фенове са свикнали отборите им да получават големите пари, свикнали са с неравностойното положение в Примера, свикнали са държавата да изкупува тренировъчни бази за безумни суми и после да ги отдава под наем за без пари, за да се финансира Галактико, свикнали са с преференциални заеми от каталунски банки, за да спонсорират трансфери и т.нат. Но в една равностойно първенство, тогава вече ще видите кон боб яде ли.

А и като ВЛ е така или онакава, защо ключовите играчи на двата топ-отбора са от там? Суарес, Модрич, Бейл, Бекъм, Нистелрой, Алонсо, Масчерано, Пике, Оуен, МакМанамън? Нали уж големи техничари има в Примера и Примера е инкубатор за мега звезди? Особено като се погледне Реал, та те пазаруват на 90% от извън Примера. Не само сега, а и като цяло. Барса и те не малко играчи са обрали от други първенства. Някой вече го беше дал примера с предпочитаните отбори на въпросните два: предимно английски.

Защо испанският шампион и финалист в ШЛ не е най-бързо развиващият се отбор в света, а е някакъв си английски там, който не е класиран дори за ЛЕ и дори го разграбиха последното лято? Ето заради такива скоростно развиващите се отбори (не са само Саутхемптън) във ВЛ е трудно да играеш, още повече без почивка по Коледа и Нова Година. Понеже трябва да се изправяш срещу такива развиващи се и нахъсани отбори ако не всяка, то през седмица поне. А не да излиза срещу Кордоба, Елче, Ейбар, Гранада и пр. грандове и да ги биеш като тъпани с по 5:0 с резервите.

Всеки си има право на мнение, разбира се. Всеки има и право да си избере какво да гледа и какво не, но отчитайте и тези фактори и престанете с тези глупости от сорта на "ако този играел там, щял да направи това". Просто някак си несериозно ми звучи!

Amateur2014
10.06.2015 12:17

Никога не се страхувай от критиката, когато си прав! И никога не я пренебрегвай, когато не си прав. *smile* Винаги съм бил на мнение, че е най-добре всичко да бъде написано в едно мнение, пък макар и дълго. Като хванеш мненията на Малко Лудия, патка някакви си цифри, Manutd forlife, salazio и пр. ще видиш, че сумарно са написали дори и повече от мен, но просто в няколко мнения. По този начин, с дългите мнения, се стремя поне всичко да е на едно място, а не някъде изгубено сред масовката от коментарите *smile* Колкото до твоето мнение за страничните фактори се съгласявам, че има странични фактори. Но с шефа на УЕФА и пр. ... Подминавам с усмивка *smile* Не вярвам в тези дълбоки конспирации, макар и че няма да се изненадам предвид простотиите с ФИФА. Въпреки всичко, единият от страничните фактори е именно конкуренцията в първенството и това, според мен, е решаващият. Просто се опитах да обясня какво имам точно предвид с примери и подробности, за да няма недоразумения и двусмислици.

IW_IW
10.06.2015 12:10

Те дечурлигата си мислят,че са много велики тия два отбора добри са спор няма,обаче испанците правят така,че да нямат конкуренция.Съдийството когато играят те няма да го коментирам,а нивото нна съдиите е смущаващо.Наказване по запис няма,директните червени картони обжалванията често се печелят и наказанието е по 1 мач футболиста и то предимно на двата отбора.

miro211
10.06.2015 11:45

Това донякъде е верно, ама...Конфуций е казал: "Човек колкото повече приказва, вероятността, да каже някоя глупост е по- голяма.

Amateur2014
10.06.2015 11:33

То не се изисква много време *smile* Въпросът е дали човек има какво да каже или няма *smile*

miro211
10.06.2015 11:30

Браво! Имаш голямо търпение да напишеш такъв ферман. Аз да ти кажа нямам такова само да го прочета още по- малко да го напиша*devil**beer*

levskirealfen
10.06.2015 08:34

Я ми кажете в това НАЙ-СИЛНО ПЪРВЕНСТВО различен шампион последните 10 години освен Челси, Ман. Юнайтед и Сити? 3 отбора, които печелят неизменно титлата последните 10 години. В Испания пак за 10 години 3 отбора - Атлетико, Реал и Барса. Сега извадете Европейските клубни турнири. Англия - Ман. Юнайтед - 1 ШЛ, Ливърпуул 1 ШЛ, Челси 1 ШЛ и 1 ЛЕ. Испания - Барса 4 ШЛ, Реал 1 ШЛ, Севиля 4 ЛЕ, Атлетико - 2 ЛЕ. За какво сравнение изобщо говорим? Да не споменаваме и финалисти и 1/2 финалисти в надпреварите за последните 10 години, защото Нисшата лига ще излезе по-ниска и от Немската. За последните 10 години редовно отборите в топ 4 се знаят, тук таме някоя изненада като Тотнъм и това е. По какъв критерий ми кажете Висшата лига е по-силна?! След като в директните сблъсаци между Ла Лига и Нисшата лига победителя почти винаги е Ла Лига!

ub7
10.06.2015 20:46

Get rich Quick scheme се нарича май това. Шампионска лига: 4 от Англия, 5 от Испания, по 3 от Германия и Италия. А останалите 30 първенства ДГД. Ето в това се превърна футбола. Давам ти съвсем пресен пример: Кой е по-облагодетелстван от новия формат на Европейските първенства? По-слните или по-слабите отбори? Отговор - по-силните. ФФП - облагодетелства кой? По-богатите.... Е за това мисля че ЕПЛ и "Галактикос" са супер вредни за футбола и съм твърдо за вместо номера на гърба на фанелките да пише заплатата им. Футбола е станал толкова популярен защото може да се практикува на улицата и в гетото, а сега за да си добър ти трябва не школа, а шейх, На вас не ви ли е тъжно да се разхождате из софия и да видите хлапе на 8 с екипче на Лудогорец?...

Amateur2014
10.06.2015 10:02

Забравяш Арсенал. Така или иначе, в турнира, който има значение се вижда - три отбора са си печелили. Тук говорим не за брой спечелени, а за брой отбори - ще рече, колко силни отбора е имало във Вл, които са били в състояние да спечелят ШЛ. Не е малка разликата, приятел. То като цяло, Примера има самод ва отбора, печелили КЕШ/ШЛ. Това добър показател за силата на първенството ли е или просто добър показател за Реал и Барса като единици? Хайде моля ти се!

manutd_forlife
10.06.2015 09:59

Всички са на тази вълна и това е неизбежен процес. Вместо да се бориш, срещу нещо, което няма да се махне а ще се увеличава, защо не диктуваш ти модата, както правят Англия? Ако не са те, ще е някоя друга страна, но не вярвам да се справят по-добре от хората на острова.

ub7
10.06.2015 09:51

Смесването на парите със футбола убива футбола откъм корените на острова.

manutd_forlife
10.06.2015 09:23

Нямах предвид играчите, а цялата държава *lol*

ub7
10.06.2015 09:05

могат да ги купят, но облика си не могат. въведоха ново правило с което задължават всеки отбор да има поне 3 (!) homegrown players.

ub7
10.06.2015 08:59

Има ли го още този спор? Аз си мислех че приключи през 2010. Тогава беше най-звучния шамар. И все пак Примера не е толкова интересна - за това заслуга имат и скай. В ЕПЛ всеки мениджър и отбор са нещо като персонажи от сериал. В испания е повече гмеж като подминеш Севиля, Валенсия и баските отбори. Взаимозаемяеми са ми на мен.

manutd_forlife
10.06.2015 08:56

''Нисшата лига'' както е тръгнала да печели пари, нищо чудно да купи Испания, и без това държавата се нуждае от адски много пари за да оцелее. Вземи си сиестата по-рано днеска и не се напъвай повече, защото Англия диктува модата от повече от 10 години и това дали го приемаш или не няма значение, парите се въртят и на всички дестинацията е ВИСШАТА лига. *wink*

Ginekologa
10.06.2015 08:54

говедо гледай си лефскито и не пиши там където не разбираш

manutd_forlife
10.06.2015 07:38

Пак тръгвате да сравнявате англйското с испанското. Факт е, че отбори, които не се борят за нищо в Англия взимат ключови играчи, в отбори, които се борят за влизане в Европа в други страни. Факт е, че това първенство всеки кръг има по 1-2 изненади. Факт е, че е най-гледаното първенство и Азия, С Америка и Европа умират за това първенство. Факт е, че Европа не дава нищо на тези отбори(предвид, че те изкарват много повече пари за мач от ВЛ) Не ми се губи времето да ви обяснявам в детайли, ако това не го разбирате има нещо с вас. Докато Реал и Барса изкарват парите си с успех и взимането на млади таланти за жълти стотинки, защото по-малките отбори даже не получават равни тв права като тях и нямат шанс за оцеляване по-друг начин. В Англия се продават доста скъпо, защото отборите всъщност искат да печелят пари и знаят как да го правят и не са сателити на 2 отбора, както е в Испания. Някой беше казал, че първите 4-5 отбора в Испания могат без проблем да са във ВЛ. Няма да е изненада, ако не помиришат Европа. Първо няма да свикнат на графика, Испанците са известни с мързела им и докато свикнат в истинска работна обстановка, ще е минал половината сезон. С 11-15 играчи, няма как да очакваш да направиш нещо в Англия. Бавния футбол и никога да не влизаш 1-1 срещу съперника също означава, че няма да могат да стигнат до противниковата врата лесно. Вместо това ще седят пред наказателното и ще гледаме 1 атака на 10 минути и ще се развали първенството.

milantifoze
10.06.2015 01:42

Само преди няколко дена Берлускони продаде 48% от Милан за 480 милиона евро! тези проучвания ги правят както им дойде май да има какво да се пише

Written
09.06.2015 23:24

Само дето тук става въпрос за пари, за индустрия, а в това МЮ са безспорно най-напред. Коментари от рода на "ако Юнайтед като марка е 1 млрд..то реал и барса трябва да 10 млрд" са изключително глупави, защото тук става въпрос за суха математика, не за факта, че Неймар Меси и Суарез били по-добри от Рууни Мата и Ди Мариа....

patka2014
09.06.2015 22:38

Нормално светците да скочат толкова много, голям прогрес направиха през последните 2 сезона.Също така няма как да пропусна и факта, че имат една от най-добрите школи в Англия.Винаги са изкарвали добри футболисти и то с доста скромен бюджет.Като цяло са симпатичен отбор и заслужават голямо уважение.

night_wolf1984
09.06.2015 21:22

ако Юнайтед като марка е 1 млрд..то реал и барса трябва да 10 млрд *smile*

sslazio1900
10.06.2015 11:19

Детенце ходи си гледай твоето комунистическо отборче там във В група ли А окръжнали, че със всеки твой коментар ми домъчнява за тебе все повече и повече...

IW_IW
10.06.2015 01:49

Не можеш да го обясниш на феновете на ла лига.Там борбата е ясна дали ще е двойка или тройка от 10 кръг.Има отбори като гранада,елче,кордоба и тем подобни де плащат на целия си отбор на година толкова колкокото вземат МНС за месец демек не могат да се мерят с повечето отбори от ЧШ повечето им отбори нямат спонсори да не говорим за големи комерсиални спонсори.Много ми е смешно като кажат ще продаваме тениски,четки за зъби чашки бутилки все едно са супер маркет.

Eric_Cantona
10.06.2015 01:31

Във въпросната класация става въпрос точно за бюджета!!! Парите които се наливат в отборите от спонсори и от тв права!!! Юнайтед първата футболна марка, която минава 1 милиард и то в най слабия си период от около 25г! В топ 36 на тази класация влизат 15 английски, 6 германски, 5 италиански, 3 испански (ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНО), 3 френски, 2 турски, 1 холандски и 1 шотландски клуб! Наскоро обявиха приходите и в отделните първенства, кадето ВЛ е с почти двойно над испанската премиера и повече от серия А и бундеслигата взети заедно!!! Та в тоя ред на мисли, когато в дадено първенство се лансират 1-2 отбора за каква конкуренция ми говориш!!?! Испанците се напъват за ЛЕ, че да свържат двата края, а в Англия 1-2 места по нагоре в класирането ти дава повече приходи от спечелването на ЛЕ!!! Като махнем бюджета, ВЛ е в спад, то се вижда! Испания е на мода, нали все пак световни шампиони станаха и два пъти европейски, изкараха поколение! Но кой е новия Шави, кой е новия Иниеста, кой е новия Пуйол, кой е новия Давид Вия??? Колелото се върти!

Gopcho
10.06.2015 00:56

Остави бюджета, ако напердашиш някво синче на чичко паричко, това прави ли го по-силен от теб?. И севиля и валенсия биха взели акьла на английските грандове, колкото и да не искате да го повярвате! В последните 3 сезона английското отстъпва(Германия-2013, Испания-2014;2015) И ако тая година се провалят в Европа губят 4-тия слот и пак ли ще викате най-силното е? Е не ... Не случайно казват: "Че да убедиш човек да повярва в твоята гледна точка, е най-трудно! А ако трябва да говорим за конкурентност, аз този сезон не видях или при последният на Сър-а! Здраве да е, развързвайте кисиите, че италианците ви дебнат!

IW_IW
10.06.2015 00:19

И най смешното е че го казва човек на когото в отбора играят като титуляри минимум 3 минали англиска школовка Пике,Масчерано и Суарез това ако не ирония ей ме на Сонг не додрапал до титулярно място а Пике резерва на Фърдинанд,Видич,Уес Браун и той горкия 4 избор беше.Барса пазаруват от Арсенал и обратното Реал по-често от МЮ и Пул поради сходните стилове на игра примери колкото искаш.

MaLkO_LuD94
10.06.2015 00:04

Ами от 38 кръга 2 се падат да са с Челси освен ако не играете по 4 мача един срещу друг *wonder* Ама така е опасно да не останете във втората 6-ца *erm**joking*

IW_IW
10.06.2015 00:03

Значи виж сега аз подкрепям Арсенал освен срещу вас срещу всички други испански отбори с които сме играли имам положителен баланс като даже и вас сме ви били в англия.Ако Меси играел в англия ако нам си ко ако нам си що декември месец докато в испания има фиести и си пея фелиз навидад и фелиз нуево аноьос на острова изиграват между 7-10 мача а испанчетата почиват.Я сравни бюджета на едни Пулл де последно не знам кой трофей са дигнали и бюджета на севилия и валенсия ако искаш взети заедно.Кога едни леванте ще стигнат едни Сотън никога.И тия сравнения са някак нелепи БМ като ви отвя вас със 7:0 общ резултат а нас ни отстрани с 3;3 с голове на чужд терен какво означава че тогава сме били по-добри от вас като единици ли?Англия е в пъти по-конкурентно и интересно първенство където 13 не се чуди как да си плати данаците за да не го изхвърлят заради фалит.И като казваш ако беше в Англя я да си изграл 3 мача със Стоук Уестхем и Съндерланд да са ти натръшкали 4-5 човека в лазарета да ги видя ама няма как да стане.

sslazio1900
09.06.2015 23:48

май ти се иска да са два хахах пусни си ти от 2012 и не плачкай много..всичко ви се върна за 2009..тогава ейтака зорлан ви дадоха ШЛ...

MaLkO_LuD94
09.06.2015 23:43

Срещу Челси има 2 мача ами останалите 36 *wonder* И я си пусни гола на Иниеста от 2009 там го има Меси *joking*

sslazio1900
09.06.2015 23:40

"Това с ако беше Меси в Англия сме го слушали и е изтъркано пусни си мачовете със Сити и гледай ако беше в Англия " Ами срещу ЧЕЛСИ?? хаахах

patka2014
09.06.2015 23:38

Това, че испанците се хвърлят на кръв в Европа не означава, че са над английските отбори.Спрете с тоя тъп спор.Няма как да разберем кое първенство е по-силно, просто няма как да се разбере.За това всеки да си гледа това което му е на сърце.Аз си гледам Висшата Лига, а това дали Ла Лига е по-силна не ме топли.

MaLkO_LuD94
09.06.2015 23:37

Момче вижте си отборите който тръгне от Испания за Англия винаги успява и не само че успява а веднага става водеща фигура в дадения отбор няма значение дали е в Ман Сити Челси Ливърпул или Суонзи *thumb_up* Докато обратния пример Сонг монг и тем подобни масово се дънят в Испания щото е ''по-лесно'' и не успяват да се преборят за титулярно място *wink* Това с ако беше Меси в Англия сме го слушали и е изтъркано пусни си мачовете със Сити и гледай ако беше в Англия *thumb_up*

sslazio1900
09.06.2015 23:30

Лесно е във Испания мишока меси да вкарва по колкото си иска гола на мач..но във Англия бая зор ще види..най-много след 2 години ще видите кой ще е най добрия играч във света (Еден Азар)..той и според много хора още сега е де..но както и да е..Азар във всеки един мач има огромен принос за успеха на Челси а представете си го във "голямото" испанско първенство ще ги прави на две стотинки там..то лесно да вкарваш на Гранада, Елче, Ейбар, Алмерия, Кордоба и още тем подобни анонимници...а съвсем дурго е да вкарваш на Юнайтед, Сити, Арсенал и други английски грандове

MaLkO_LuD94
09.06.2015 23:30

Как няма да е по-голяма конкуренцията в Англия като в момента там силни отбори няма ? Виж какво причиняват Барса и Реал на Английските грандове и тогава пак говори *thumb_up*

night_wolf1984
09.06.2015 23:27

Куха тиква си ти...да знаеш...аз не съм те обидил с нищо,мърляч.Ходи смръкни малко бело ,че без него мозъка ти е колкото на едно говедо.Нещо неадекватен ми се струваш...Видяхме шампиона Челси срещу Атлетико..помияр такъв...ти си лай като някой псе,ама факта е,че испанските отбори са 100 пъти по силни и постоянни от прехвалените англичани*smile*

sslazio1900
09.06.2015 23:24

Поредния надрусан чорбар...какво се вижда във европа?? всичко това се дължи и на първенството в което участва даден отбор..във Англия конкуренцията е много по-голяма и всеки един мач е много, много труден, а във испания реал и барса почти всеки мач си бият със по 3/4 гола разлика както каза Man_Red все едно контроли играят..без напрежение и затова са по-подготвени и по-отпочинали за ЕКТ за разлика от Английските отбори..така, че се спрете, че ставате смешни

sslazio1900
09.06.2015 23:18

Хахаха атлетико и севилия аххахаха те УЕФАлона няма да могат и реал...пък камоли тези. Вземи си смени дилъра и погледни по трезво на нещата...както и доста други хора казаха каква конкуренция има във испания?? Във Англия е различно, и нито един от прехвалените ви испански отборчета няма да има същите успехи ако играе във Англия. Със класи над всички отбори ще е ц(*ка хаха във А окръжната! Айде насири се прасе

MaLkO_LuD94
09.06.2015 23:12

Хвърля се много повече труд защото Барса и Реал са с 1 класа над всички английски отбори и от там изглежда че и Испанското първенство е по-слабо а то в Европа се вижда кое е по-слабото *thumb_up*

Man_Red
09.06.2015 23:06

Естествено, че испанските отбори ще доминират в ШЛ, нали първенството им е като приятелски шампионат . Или иначе казано за свежички за мачовете от ШЛ. Капиш?

patka2014
09.06.2015 22:48

Ще ти го кажа така - в Англия има някаква тръпка преди всеки мач, а в Испания като видиш Барселона - Хетафе, Алмерия, Сосиедад или Малага и знаеш какъв е изхода от мача.В Англия се хвърля много повече труд и самата атмосфера е друга.За англичаните е по-важно да се спечели ФА къп, отколкото Лига Европа примерно.Колкото до това,че испанските отбори доминират в Европа, да това е факт.В момента те доминират и Англия са доминирали през годините, както и Германия.Това че в момента испанците са доминанти не ги прави ''по-силни'', защото не знаеш как ще завърши мач като Ман Сити и Севиля примерно.Или Челси и Реал Мадрид.

patka2014
09.06.2015 22:41

Тук говорим за ''футболна марка'', а не за нещо друго.Иначе като цяло само Камп Ноу е оценен за над 9 милиарда.Само дето тук не се говори за трофеи и стадиони.Като цяло Юнайтед са най-подкрепяния отбор в света, доколкото знам (може и Барселона да са ...един от двата клуба е).Та не е учудващо, че те са първи в няколко класации.

night_wolf1984
09.06.2015 22:40

Ехехе....по голям виц неможа ли да кажеш.Че то Атлетико и Севиля спокойно могат са шампиони,а Барса и Реал са класи над всички отбори във ВЛ*smile*Ахаха...надявам се да не го мислиш найстина*smile*

sslazio1900
09.06.2015 22:36

Английското първенство си е най-силното, само там последния и отборите от долните лиги играят като равен със първенеца във ВЛ..а смешната ти барселона и реал ти гарантирам, че във Англия много трудно могат да станат шампиони...

FcB189928
09.06.2015 22:18

Най-слабото и първенство с най-слабите отбори :Д :Д...2014 ШЛ-Реал ЛЕ-Севиля....2015 ШЛ-Барселона ЛЕ-Севиля....Челси отпада от ПСЖ,Арсенал от Монако,Ливърпул от Базел/Бешикташ,Евертън от Динамо Киев..и кво най-силното първенство в Европа отпада от отбори от Френското,Швейцарското,Турското и Украинското...да прави си много е силно :Д :Д

night_wolf1984
09.06.2015 22:17

Да виж Севиля не дават много пари и спечелиха лига европа..парите не правят отбора,а е обратното*smile*

night_wolf1984
09.06.2015 22:15

Всеки един отбор от топ 6 в Испания спокойно може да е в топ 3....на англия...това,че дават по 5 английски мача по телевизията..не ги прави най силното първенство,а най скъпото има разлика.Тука като марка трябва Реал,Милан,Барса,Байерн...и др да са в пъти по скъпи.Най скъпото може да е ,но не и най силното....*smile*

Danskrastev
09.06.2015 22:00

Какво общо има Керъл....по твоята логика като Реал дава по 100 милиона за Бейл и Роналдо какво означава това ,че в ВЛ се произвеждат най-големите футболисти вие купихте и Суарес за много пари това с трансферите не може да е никакъв аргумент, и имайки предвид колко милиона са се вливали в Реал Мадрид през годините 10 титли са много малко за претенциите които имат...така че МЮ е доминиращ отбор в ВЛ което го прави и доминиращ в света ,защото играят в най-силното първенство.Парите отиват при качеството не при посредствеността....

night_wolf1984
09.06.2015 21:43

няма нищо верно в това,че английския футбол е по силен....напротив.Това ,че дават по 40 млн за Керъл и подобни футболисти не ги прави страната с най силния футбол....и това се вижда в ЕКТ.Но за едно си прав в Англия се дават най много пари за отборите,може би за това са по скъпи като марки.Иначе отбор като Реал с 10 клубни европейски титли би трябвало да е в пъти по скъп от Юнайтед!!!

Danskrastev
09.06.2015 21:37

Манчестър Юнайтед 1 Англия 1206 739 Байерн Мюнхен 2 Германия 933 896 Реал Мадрид 3 Испания 873 768 Манчестър Сити 4 Англия 800 510 Челси 5 Англия 795 502 Барселона 6 Испания 773 622 Арсенал 7 Англия 703 505 Ливърпул 8 Англия 577 469 Пари Сен Жермен 9 Франция 541 324 Тотнъм 10 Англия 360 248 Дали са 10 млрд Барселона и Реал тази класация доказва само колко по-силно е Английското първенство за разликата от Испания където са два отбора ,и пак не могат да стигнат МЮ,защото играят в най-слабото и безлично първенство в целия свят в което няма никаква конкуренция, и почти всеки домакински мач на Реал и Барса са предрешени още преди да започне мача.... В топ 36 в класацията присъстват 15 английски, 6 германски, 5 италиански, 3 испански, 3 френски, 2 турски, 1 холандски и 1 шотландски клуб.