При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
23.05.2015 23:45
Истината вмомента за Кристиано е че той е просто реализатор без нищо друго!Освен с головете си той по никакъв друг начин не помага на отбора!Този сезон той не прави пробиви,не се връща и като цяло не е най силния му сезон откъм игра,но головете са на лице!120 МИЛИОНА ЗА 30 годишен играч звучи като страхотна оферта!
23.05.2015 23:29
*просто казвам
23.05.2015 22:32
Е тва е феновете на Барса да обсъждат дали Реал трябва да продадът Роналдо за тези пари.Роналдо прави едва ли не най-добрия сезон до момента в кариерата си,виж това,че контузийте на Хамес,Рамос,Бензема и Бейл попречиха за титлата на Реал и те едва ли не им я подариха.Такива мишоци като тоя Малко Луд94 се бяха насрали и бяха пребрали в дупките когато Реал печелеше,ама сега пак си показаха керливите ризи..
23.05.2015 21:34
Ей тва сте най-неблагодарните фенове хаХХАХАХАХХАХАХ !!! Бе смешници ,сещате ли се ,че без Роналдо потъвате бе , играел за себе си хахаха , е нали вкарва голове ,нали тези голове носят точки , ако той не си вкарва ,,своите" голчета ,,само за себе си" , нали няма откъде да дойдат точките , купите и прочие...токова ли сте плиткоумни ?! В негово лице всяка година имахте сигурни 50+ гола само от 1 човек ,ако имат поне още 1 такъв щеше да е друго , ама няма.......Ако той напусне трябва да се купят поне 2-ма ,за да го заместят и пак няма да могат.Говоря за Азар и един голмайтор (Агуеро) ,пък може и да си върнем Мората ,защото в Мадрид хората и феновете си го обичат ....това е от мен , но моля ви стегнете се , не говоря за феновете на Барса ,защото като напишат Пеналдо и просто са най-големите Каталунци , фенове и верни магарета и т.н #HALAMADRID*beer**beer*
23.05.2015 19:29
Мисля, че Реал не биха го продали. А до фенчетата на барса ще кажа. Меси не играе ли целия отбор за него... Да подава на Суарез и Неймар, но въпреки това целия отбор играе за него. А колкото до Роналдо... 120 млн са мн пари и лично аз бих одобрил такъв трансфер, но замислете се кой ще вземат на негово място??? Трябва да осигурят подходящ заместник, което в момента е доста трудно, защото играчите от висока класа не са толкова лесни за закупуване. Може би един Азар ще върши страхотна работа в Реал. Погледнато от гледна точка на това, че е техничен прави страхотни пробиви и пасове и не ламти за голове. Друг играч, който мн ще се радвам да замени Бензи (играе момчето ама е като Игуин, може да блести във всеки друг отбор, но не и в Реал) е Агуеро. С такива 2 трансфера Роналдо мога да му пожелая късмет в ПСЖ *lol*
23.05.2015 20:20
Съгласен съм и все пак предпочитам да е Бейл *smile*)) . Не че нещо ама с испанските диадеми не му спори играта *lol*
23.05.2015 20:15
За Агуеро съм напълно съгласен, че ще пасне в Реал. Относно Азар няма смисъл да го купуват според мен. И Бейл ще им свърши работа от ляво, просто той не е същият играч когато играе от дясната страна. Ако се махне Роналдо най-много виждам да вземат Реал Стърлинг евентуално, ако реши да сменя ПЛ. И в двата случая независимо кой ще смени Реал било то Роналдо или Бейл най-вероятно ще акостира в Юнайтед.
23.05.2015 18:49
Да го дават вече..Вижда се,не му се получава вече,на години е..Вкарва голове да,но да не забравяме и факта,че целият отбор играе за него..Греши постоянно с неуспешни пробиви,губи топки...Крайно време е вече да се смени...
23.05.2015 17:43
ПСЖ то нали има забрана за туй-онуй,ко стана....в.марка май забравиха.
23.05.2015 17:39
120 млн за играч на неговата възраст са си идеална сделка..да го продават и да вземат някой млад голмайстор *smile*Иначе класа си има *smile*
23.05.2015 16:32
Той Роналдо не е вечен.Все някога ще спре да играе за Реал Мадрид.По-добре сега да го продадат.След време ще напусне или пенсионира и няма да вземат нищо.Все пак отбора е на печалба от него от продадени фланелки и прочие.Реал Мадрид са печелили и преди Роналдо да дойде.
23.05.2015 16:15
Че те без Роналдо западат. Може да играе за себе си (от време на време), но без неговите 50-60 гола на сезон Реал нямат шансове да се борят с Барселона с Меси
24.05.2015 00:18
Аз не казвам мой човек, че в живота е арогантен ! Къде съм го написал това ? Ти четеш ли въобще ? В живота не знам какъв е ... чувал съм, че е свестен човек и обича да помага, за което евала ! И както ти каза никой не е живял с него, че да знае какъв е ! Аз казах, че на терена е арогантен, сърдитко и поведението му не отговаря на голяма звезда, какво трябва да е, а и е ! Не отричам, че е звезда и топ играч с уникални качества ! Просто на терена е арогантен !
24.05.2015 00:12
Аз казах по-долу, че не отричам качествата му ! Просто изказвам цялостното си мнение ! *smile*
24.05.2015 00:04
Преди Роналдо (и 1 сезон с него) Реал имаше прозвище "осминареал". Половината им титли от ШЛ (КЕШ) са преди 70-та, без да омаловажавам отличията. Просто той бе нещото, което не достигаше на Реал, а и, според мен, още е. Той дава образ на играта на отбора. Ако няма кой да реализира попадение, ако ще и 100 положения на мач да имаш, няма как да се получат нещата. В него има всичко- поглед, бързина, пас, изстрел, издръжливост, просто завършен играч
23.05.2015 23:54
Не те разбирам погрешно, спокойно ! Това са само догадки, дали без него ще изоставят с 15 точки, и дали ще бъдат същото страшилище ! Никой не знае какво ще бъдат без него ! Аз лично смятам, че Реал не зависят само от Роналдо и смятам, че и без него ще се справят добре, дори може и по-добре ! Все пак Реал са голям и велик клуб, топ отбот ! Не са някакъв посредствен отбор, а и преди без Роналдо също бяха страшилище в Европа - 9 пъти шампион на Европа станаха без Роналдо от общо 10 ! А и мисля, че Хамес след още някой сезон също би станал голова машина, а и защо дори и да не го затмине ! Но както казах това са само догадки ! *smile*
23.05.2015 23:28
Меси има 56 гола и 27 асистенции, Роналдо- 61 гола и 21 асистенции. Не казвам, че Роналдо не е индивидуалист, но сравнено с Меси по нищо не се различават. Да, португалецът можеше да не даде някой др. да изпълни дузпа (и все пак не се знае), но чисто статистически са на едно ниво. Фен съм и на двамата, не ме разбирай погрешно, просто не казвам, че Реал без Роналдо няма да е на 5т. от Барса, а ще е на 15 и в ШЛ няма да са същото страшилище. Колкото до трансфер на КР7 съм почти убеден, че след Мадрид има само една дестинация за него и винаги ще е добре дошъл там. *smile*
23.05.2015 22:52
Много хора си изграждат грешно мнение,че Роналдо е арогантен и не случайно е казал,че нито някой е живял или прекарал известен момент от живота си с него,но го хулят за щяло и нещяло.Човека знае какво е да нямаш,беднотия до шия само с тези си постъпки ме кара много повече да го уважавам от Меси(личен избор),Роналдо е различен характер от Меси много емоционален и когато печели,когато губи,докато Меси е тих,даже много тих.При положение,че има над 20 асистенции тоя сезон едва ли може да се каже,че не е отборен играч,друг е въпроса,че мрази да губи.!
23.05.2015 22:47
Ти правиш разлика от нападател примерно и да речем полузащитник ! Естествено, че нападателя ще вкарва повече ! Както казах, човека не играе толкова за отбора ! Играе повече за себе си, в което както казах няма нищо лошо ! И е така, всеки един нормален фен на футбола ще ти го каже, че Реал играе за него, ако тръгне той да играе за отбора дали ще вкарва по 50 гола на сезон ? Съмнявам се !
23.05.2015 22:41
Виж много пъти съм го казвал и не само аз ...разликата между Роналдо и Меси е, че единия играе за себе си - в което няма нищо лошо разбира се, а другия играе за отбора - също, в което няма нищо лошо ! Направи си сам извода и си отговори на някои въпроси и тогава пак ще говорим ! А и всеки един нормален фен на футбола ще забележи каква е разликата между тях ! До колкото до такивата голове, които Меси е било невъзможно да вкара само ще ти кажа това : не говори глупости мой човек ! Я си пусни малко клипове да видиш дали е невъзможно да вкарва такива голове, щот май не гледаш мачове на Барса, а и с право ! До колкото до хейта към Роналдо ...аз не го хейтвам . Просто си изразявам мнението и реално погледнато е така ! Казах ли, че вкарва голове - казах ..не отричам ! Аз съм и от тези, които казват, че в момента двамата най-добри са Меси и Роналдо и въбще няма място за сравнение между двамата, понеже имат коренно различен стил на игра ! Казах по горе каква е единствената разлика ! Също не отричам качествата му, че е уникален футболист, но поведение - пълен боклук и в много мачове си пролича това ! То не бяха сръдни, то не беше цупене, то не беше арогантно поведение, но както и да е ! Не хейтвам никой, нито имам злоба към него ! Не мойто, а ващо е злоба, поне от това, което съм чел в теми на Барса отстрана на мадридисти ! И повярвай ми не моя коментар е комплексиран, ами май твоя, щот като гледам ти си тоя дето се пени и избива на комплекси тука ! Айде със здраве ! *smile*
23.05.2015 20:21
Когато играе сам и вкара гол - АЛЧЕН Когато с отборна игра вкара - ТОЙ САМО НА ПРАЗНА Просто каквото и да направи го хейтвате. Остави ,че има с по над 30 гола от другите в отбора ,ами той има и най-много асистенции. Това със ''седене до вратата''не става ! Не мога да разбера какво искате от него ? Да вкарва по 4,5 гола и да прави по 2,3 асистенции на мач ли трябва да го признаете или и това не стига ? Този сезон наистина му е слаб от гледна точка на красиви попадения ,докато Меси направи доста ,но като цяло Роналдо има такива голове каквито дори Меси е невъзможно да вкара. Но както и да е ,фен на Барса си ,разбирам злобата ти към него ,но не е нужно толкова комплексиран коментар да напишеш. *smile*
23.05.2015 17:27
Добре, останалите нали имат същите играчи зад себе си, защо не вкарва и те по 30? И не ми казвай, защото играят за него. Просто Реал са до Барса, защото той е единственият, който се доближава до Меси.
23.05.2015 16:42
Я ми кажи кой му подава за тия 50-60 гола на сезон ! Аз до ся един път - два пъти съм го видял да си изработи сам някво красиво положение и да вкара... през другото време готованин ! Или ще му дадът да бия няква дузпа или ей там ще стои на почти празна врата и ще чака някой да му я даде ! Преди Ди Мария му правеше положенията, а сега Бензо и напоследък Карвахал ! Не отричам - голове ли са - голове са, но ако не са половината играчи дето са зад гърба му, съмнявам се дали и 30 гола ще вкарва на сезон ! В случая за тия пари е строхотно да го продадът и могат да закупят доста млади и талантливи играчи ! И без тва най-много още един сезон да изкара в Реал и ако не спечели някъв трофей е пътник !
23.05.2015 15:43
Недейте да говорите така, че ей ся фенчетата на Реал ще ви погнат.*lol*
23.05.2015 14:56
Без зализания Реал ще имат много по-голям успех. Докато не го разкарат, няма да спечелят нищо. Такъв надут и алчен мангал не им трябва.
23.05.2015 15:30
Наистина за 120млн бих го продал без да се замисля в началото може да им е малко трудно ама ще станат истински отбор и ще изпъкнат истинските качества на останалите в отбора а няма да се играе само за Роналдо *thumb_up*