Стърлинг пожела да напусне Ливърпул

11:22
Стърлинг пожела да напусне Ливърпул
Нападателят на Ливърпул Рахим Стърлинг е взел решение да си тръгне от клуба през лятото, съобщава "Goal.com".

Очаква се представителите на играча да обявят крайното решение на Стърлинг по време на среща с босовете на червените, която ще се състои в петък.

Стърлинг вече отказа да подпише нов договор с мърсисайдци. От Ливърпул предложиха на нападателя заплатата му да бъде увеличена от 45 хиляди евро седмично до 130 хиляди евро (100 хиляди паунда) на седмица.

Кандидати за подписа на Рахим Стърлинг са Арсенал, Манчестър Сити и Реал Мадрид.

Наскоро английските медии съобщиха, че футболистът е обявил за продажба имението си в Мърсисайд и си търси имот в Лондон.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

sdw
20.05.2015 10:24

Това,че не се бил доказал и т.н са глупости.В смисъл наистина няма успехи с клубния си отбор,но от километри се вижда,че е голям талант.Тепърва ще го огрее,стига сте го хейтвали.

Tzeko_90
22.05.2015 22:10

Колкото стана играч от Джермейн Пенант толкова ще стане и от тоя прехвален смешник.

MitkoSh
22.05.2015 15:32

Човече ще видиш,че Стърлинг ще стигне много големи играчи от националния им отбор *wink*

Tzeko_90
22.05.2015 00:16

Талант. Джермейн Пенант - ей това е Стърлинг. Много шум за нищо.

MitkoSh
21.05.2015 11:45

Да кажеш че няма дрибъл и куп други работи не знам кой футболист си гледал ти.Още повече и в националния отбор го викнаха веднага като видяха що за талант е.

Tzeko_90
20.05.2015 23:26

Точно тръвдението ти, че е добър играч отричам. Пълен боклук е тоя малкия. Няма пас, Няма финт, Няма дрибъл. ПЪЛНА НУЛА. Ударът му е повече от смешен. Като се добави и че много си вярва и е лаком като прасе отива на отрицателен *lol*. Тоя келеш не струва и 10 мил., така че 25+ мил. ще е невероятен успех за подобен нещастник.

sdw
20.05.2015 15:41

Не колкото един фен на Пуул,но със сигурност достатъчно,за да констатирам,че Стърлинг няма успехи в клубния си отбор.Нали не говорим за индивидуални победи над преки съперници? И бай да уей,в коментара си твърдя,че Стърлинг е доста добър играч.

Tzeko_90
20.05.2015 15:15

Ти колко мача си гледал на Ливръпул бе ?

Ginekologa
20.05.2015 08:20

големи философи всички бе , кой сте вие да се бъркате на момчето, явно вижда , че с пул нищо няма да постигне и има деца да храни 3-4 ли колко има незнам , я вас да попитам , работите да кажем за 5хиляди и ви предложат за същата работа от друга фирма 20хиляди и имате 3 деца да издържате 1,2 развода и т.н ще си стойтели на старата работа

btonev
20.05.2015 07:55

Никога не съм го харесвал, доста ми е противен (лично мнение, не карам никой да се съгласява). Надявам се, че ще се разкара от Англия, че аман от алчни хора.

LFC05
19.05.2015 22:04

Това момче има талант,който се разви в Ливърпул.Лошото е,че си повярва прекалено много едва на 20г.
Питам аз:Какво постигна,с какво се доказа и къде си мислиш че отиваш?В по-голяма клуб,в Англия?Такъв все още не съществува,въпреки 25г. без титла в шампионата червените са рекордьори по купи.Все пак трябва да има равновесие,което скоро ще нарушим,брутално,смазвайки всичко дълги години,понеже големите винаги се завръщат*cool*
А на това смешно,бездушно,безхарактерно,незаслужаващо да носи нашия екип казвам следното:
Посерко,след 2г. ще носиш екипа най-много на КПР(респект,защото ако играят във висшата лига няма и да го вземат).

mineral
19.05.2015 20:04

Има качества момчето,младо е и има право на избор.Но ако бях треньор на Пуул веднага го продавах.На 20 години едвам тръгнал за футбола и ще му лижа задника,за да остане в отбора,който го е създал.Колкото и умения да имаш ако си такъв неблагодарен играч - не ми трябваш отбора.Успех другаде.

Kalinho
19.05.2015 19:57

май май ще стане поредното леке в английския футбол, жалко имаше голям потенциал.

ub7
19.05.2015 19:09

Прехваления Стърлинг.... реши че е от ранга на Джерард и Суарез. Кой му пълни главата с глупости - нали игра в ШЛ вече - нищо не направи, добре че беше "Рефлекса" да изпусне топката и да се спъне в себе си че да извадят мача с Гъ***изец на Анфийлд.. И то това беше Балотели. Ако Реал Мадрид го купят ще е само защото трябва да развържат от новите фланелки .... УБА го зове тоя в най скоро време

Kireto1232
19.05.2015 18:38

Не искам да напуска ,ама наистина прекалява и като иска да си ходи ,да си ходи ,проблема е че с БР няма как да купим някой силен играч май дано греша все пак ! Щото те хубаво си тръгват ,ама трябва да ги замести с качество не със бастуни некви ...

luiz_lfc
19.05.2015 22:09

Имаше мачове като титуляр и такива като смяна 50/50 а за Милан нещо не коментираш не може да се пребори с конкуренцията на доказаните дървета там. И не не мисля че е по добър от Азар но мисля че има много потенциал.

Kireto1232
19.05.2015 21:41

В Алмерия ли е бил резерва бе ? Я си прегледай информацията малко ! Сусо за 20 мин като влизаше за нас правеше повече от Маркович ,с теб не ми се спори *wink* сигурно Маркович е по-силен и от Азар нали ?

luiz_lfc
19.05.2015 20:50

Класа над Маркович друг път за това ли е резерва във Милан за това ли беше резерва в изпадащ испански отбор докат беше под наем? Лазар е класа и ще го видите другия сезон а Сусо я запише 3 мача като титуляр за пропадналия Милан я не.

Kireto1232
19.05.2015 20:15

Главно за говоря за Лазо тиквата *wink* ,от школата си има добри играчи ,даже подарихме Сусо на Милан който е класа над Маркович...

ub7
19.05.2015 20:12

Не съм сигурен че БР е проблема при трансферите. Те назначиха някакъв борд, който избира играчи - по подобие на бейзболния отбор !@№!Т$!$(§€)§( май бяха Тампа Бей за който е филма Moneyball c Brad Pitt). Ливърпул само донякъде използват концепцията - във Ередивизие от следващия сезон Фейенорд и Витес ще я прилагат изцяло. Бастуните от шлолата ли имаш предвид*smile*) или Лазо Конника без глава

proud_scouser18
19.05.2015 17:47

Колкото до Стърлинг прав му път. Едни 40-50 милиона да му вземем ще е перфе. *smile*

proud_scouser18
19.05.2015 17:47

Не знам какво искате от Лалана? Супер трансфер, да взехме го за малко повече пари, но определено си заслужава. Много добър играч с отлична техника и добра бързина. Другото за Маркович съм съгласен, не струва повече от 10 милиона, но какво да се прави? Имаме страхотен комитет по трансферите. *smile*

bojkt
19.05.2015 16:36

тос не разбирам какъв му е проблема.. Всички викате, че бил алчен. Е как ще е алчен като отказва 100 000 на седмица, което за такъв играч си е предоволна заплата, а не вярва някой да тръгне да му дава повече, само защото е нарпавил 1 силен сезон. Явно е, че пари не иска. А и тук си му е перфектно, титулярче е всеки мач почти, пък ако отиде в по-голям отбор ще си търка скамейката редовно....

Amateur2014
19.05.2015 17:00

Алчността не винаги се изразява само в по-голямата заплата, приятел. На нашият Де Хейчо също му предлагаме големи пари, но човекът си иска бърза и евтина слава. Да се бие в гръдите, че е част от "ел галактико". Да е винаги в топ 2 на първенството и да каже, че играе за един от най-силните отбори. Да не говорим колко пари ще се гушкат от рекламни права. Все неща, заради които стават алчни.

beneficato1
19.05.2015 15:49

Да се маха -насила хубост не става.Никога в историята си Ливърпул не е разчетал на чернокожи.Отбора винаги е бил в апогея си когато е комплектован от високи бели мъже играещи като такива.Най-великият и уникален клуб в историята на футбола не може да зависи от капризите на един лигльо.Аз лично си спомням как преди време Майкъл Оуен напусна Ливърпул и отиде в Реал да печелил титли и изпусна шанса си да играе в най-великия финал в ШЛ.И все пак Оуен беше играч,а пък тоя още нищо не доказал ама вече с претенции.Да се маха заедно с оня чупливия Стъридж ,а най-добре и некадърника БР, ама за последното уви няма шанс

Wolf1
19.05.2015 13:57

Да си обира крушите заедно Де Хеа към Реал! Нашия лигльо го
разбирам донякъде, все пак се връща в родината при семейство, приятели, родния град.... Ама някак си... Неблагодарен е! Толкова го подкрепяхме и чакахме да си развие потенциала, а сега с една година договор кви пари ще му вземем? Най-очаквам с нетърпение да го видя на представянето на "Бернабеу". Бас ловя, че ще целуне емблемата на клуба и ще каже,че цял живот е бил фен на Реал, а е юноша на Атлетико *smile*

Daley_Blind
19.05.2015 14:32

Сигурно ще каже ,че докато още е бил в Атлетико си е мечтал да иде в Реал.

persie1992
19.05.2015 13:38

Могат да му вземат едни 20 милиона и дано този път не вземат 8 бонака за 100 милиона ами да се преьенява повече време кой футболист да взимат, защото 25 милионя за Лалана и 20 за Маркович беше просто трагедия. Успех

LFC_Fan93
19.05.2015 13:36

Прав му път!!!И без това се вижда че няма желание да играе за нас и с тая лакомия и невъзможност да вкара сам срещу вратаря изобщо няма да съжаля ако го продадем за добра цена.

Tearstained
19.05.2015 13:03

Ай, да се маха и тоя макак от Висшата лига, че не мога да го понасям *smile*)) Футбола в Англия и Ливърпул само ще спечелят ако отиде другаде! *smile*

sakata_97
19.05.2015 13:01

Незнам ама тоя Стърлинг вече прекалява с търпението на феновевете на Пуул.Може ли пак да няма никакво уважение към отбора си,ако ще подписва нов договор да подписва ако ли не да изчезва.Той по-добър клуб от Ливърпуул за развитието си като играч няма да намери,а и ако не към клуба то поне да покаже уважение към треньора си,че ако не беше Роджърс да му гласува доверие на такава възраст незнам къде щеше да бъде сега този лигло*confused*

NoDiggity
19.05.2015 12:57

Айде със Давидчо да пригатвят куфарите и дим да ги няма *smile* Много взеха да си вярвят всичките млади играчи че са някакви футболни величия и богове едва ли не. На Стърлинг точно една по-сериозна контузия му трябва да го извади от футбола за 4-5 месеца и след сезон-2 ще го гледаме по опашкарските отбори

Rasho79
19.05.2015 12:32

Да си тръгва, не ни трябват такива алчни прехвалковци!

MU121
19.05.2015 12:31

Ако има таван на заплати и трансферни суми дали щеше да иска да ходи някъде. В днешно време 90% от футболистите освен банковите им сметки нищо друго не ги интересува.

Ginekologa
19.05.2015 18:25

нали ще има и трансфери ще се види дали ще се спести

Amateur2014
19.05.2015 18:08

Така е, засега сме с най-високите заплати и то само този сезон. Сам разбираш, че допреди него бяхме на трето място, а след като махнем Фалкао, Де Хеа, Ван Перси отново се "изстрелваме" на задни позиции *smile* Само от Фалкао и Перси пестим по 530 000 паунда на седмица. Разкараме ли и Ди Мария... Мазало *smile* Не е никак малко.

Ginekologa
19.05.2015 17:49

кой го казва отбора с най много пари за заплати

Amateur2014
19.05.2015 12:57

Така е. Междудругото, май именно Челси е чудесен пример за това. Като цяло, заплатите като им видиш не са изобщо високи, но въпросът е какво става с бонусите. Малко като при ситуацията с Гърция се получава. Държавните служители получават "само" по 1500 евро на месец, но като прибавиш и бонусите от сорта на бонус за чисти ръце и бонус, че можеш да четеш и набъбват до 3000 *smile*

CTID
19.05.2015 12:51

Дори да имаше винаги ще се намери начин под масата да се дават парички. *wink*

patka2014
19.05.2015 12:18

До коментар [@comment 1797112] от [@user MitkoSh]:

Какво не?Ти нали си фен на Барселона, какво ти пука?

MitkoSh
19.05.2015 14:53

От малък гледам мачове на Ливърпул и в Англия ми е най-симпатичния отбор и мисля че момчето е много талантливо,но треньора не знае как да го използва за това казвам НЕ!! *wink*

s_portal
19.05.2015 11:58

Само дано не отива в Реал М, защото ще искат много пари за него, а е доста прехвален.

Tzeko_90
19.05.2015 12:36

Дано го дадът на Реал да му замине кариерата. Ще съм много доволен. Купища пари за некадърник - ще е просто прекрасно.

ivanrealmadrid1
19.05.2015 11:46

Абсолютно нормално и адекватно решение, не знам какво го обиждате човека

Captain_Vidic
19.05.2015 11:45

Да бяга докато е млад, в Ливърпул абсолютно нищо не може да постигне, максимум Лига Европа,но това може и в Стоук Сити да го направи. Тепърва започва да се развива за големия футбол,време му е да отиде в голям отбор и да видим дали наистина е голяма звезда,за каквато го смятат.

MitkoSh
20.05.2015 14:43

Шампион: 1900–01, 1905–06, 1921–22, 1922–23, 1946–47, 1963–64, 1965–66, 1972–73, 1975–76, 1976–77, 1978–79, 1979–80, 1981–82, 1982–83, 1983–84, 1985–86, 1987–88, 1989–90 ФА Къп: 1965, 1974, 1986, 1989, 1992, 2001, 2006 Купа на Лигата: 1981, 1982, 1983, 1984, 1995, 2001, 2003, 2012 Чарити/Комюнити шийлд: 1964 (shared), 1965 (shared), 1966, 1974, 1976, 1977 (shared), 1979, 1980, 1982, 1986 (shared), 1988, 1989, 1990 (shared), 2001, 2006 Суперкупа на Англия: 1986 КЕШ/ШЛ: 1977, 1978, 1981, 1984, 2005 Купа на УЕФА: 1973, 1976, 2001 Суперкупа на Европа: 1977, 2001, 2005 КНК: 1966 Айде сравнявай си ги братле че ме мързи да ти пиша,обяснимо е че си защитаваш отбора,но когато фактите говорят не се спори *wink* ..........

Amateur2014
19.05.2015 15:53

Коментарът ми е и към MitkoSh. Хм, защо Ливърпуул да имат по-голяма история от едни Юнайтед, да кажем? Повече титли ли имат? Повече ФА Къп? ОК, все още имат най-много КЕШ/ШЛ, но... като цяло, рекордьорът по ФА и ВЛ е Юнайтед. Юнайтед са първият английски отбор, печелил КЕШ, както и единственият английски (а и един от малкото в Европа), печелил требъл. От това най-голяма история, здраве му кажи *smile* Как да ти кажа: пет КЕШ/ШЛ, 18 титли (последната отпреди 25 години, но все пак) и пр. не че е бедна история, но сравнено с Юнайтед ми се струва пресилено да се говори, че имали по-богата история *smile* Nigh_wolf1984, не си визирал Юнайтед конкретно, но си ги, понеже си ги поставил в една графа с Челси и Сити. Виж, ТЕ наливат якото пари понеже Челси са отборът с над милиард инвестирани, като 900млн. или нещо такова са в последните 11-12 години. Аз това разбирам под "стабилно наливане на пари". Дадох ти цифрите, че реално Юнайтед са харчили по-малко от Пуул, дори. Колкото до това, че парите развалиха футбола - няма да намериш човек, който да е по-съгласен с теб от мен *smile* skivur, то добре сте продали Суарес, а преди и Алонсо, МакМанамън, Торес за много пари и аз това съм го споменал - отрицателният баланс на Юнайтед е по-голям от този на Ливърпуул, което означава, че сме харчили повече, отколкото сме продавали. Но като цяло, това не трябва да се взима предвид понеже, както много добре знаем, парите за входящи трансфери не идват само от изходящите трансфери, а от много други пера. А всички много добре знаем, че от мнооооого време насам, Юнайтед са най-богатият английски отбор и винаги присъстващ в топ 3-4 на най-богатите отбори (ето ви още нещо историческо на Юнайтед), което означава, че едва ли не, не харчим нищо. Нали заради това е казано "РАЗХОД" - понеже има отлив на пари. А ако се говори за финансово състояние и се вземат предвид и "ПРИХОДИ", то трябва да се вземат предвид всички приходи на един отбор, а не само от продадени играчи. Както и всичко разходи. Понеже ако се вземат само разходи за нови играчи и приходи от продадени, то БВБ, Саутхемптън и Атлетико ще са най-богатите *smile* Взимат ли се тенденциозно само разходи и приходи от играчи, пак е субективно, понеже Юнайтед купува един защитник за 30млн. паунда (разход) и кара с него 13 години и после този играч се пенсионира (нулев приход). Като сложиш още 4-5 такива играча (говоря за Рио, Евра, Валенсия, Карик, Видич) и ето ти как така излиза, че сме вложили 70млн., но реално... никакви приходи от тях понеже се пенсионираха/ще се пенсионират при нас. Салдото ни ще е -70 или -60, примерно, понеже взехме някакви пари за Евра май. Субективно е, както казах.

skivur
19.05.2015 15:25

Не се изказвай неподготвен.Не продадохме ли Суарес?Парите от неговата продажба отидоха за нови играчи + 40,50 милиона от собствениците,за да се сглоби уж отбор конкурент за титлата.Така,че изминалото лято сме похарчили не повече от 50 млн.

MitkoSh
19.05.2015 14:57

Да но момчето незнам защо го оспорваш че е казал че Ливърпул е с най-богата история в Англия ??? И аз не се сещам за друг клуб .... Юнайтед са близо,но не и с по-богата *wink*

night_wolf1984
19.05.2015 14:02

Аз не визирах конкретно Юнайтед....тука и ролята на мениджъра е голяма..никой няма вина,че е имало нейспешни трансфери като Керъл,освен Мениджъра...казах,че според мен парите развалиха футбола....и ония стил красивия от 90-те години го няма вече....всеки футболист мисли за парите,а рядко някой се раздава напълно за отбора...в случая това е Стърлинг.Аз лично не го харесвам,освен да реве за пари е много лаком ..и изпуска куп положения..Та мисълта ми беше,че допреди 10 години никой не даваше по 80-100 млн за играч..дори и Реал*smile*

Amateur2014
19.05.2015 13:43

Хм, отново странен коментар от твоя страна. Ето ти малко официални цифри: Юнайтед са изхарчили 759млн. паунда от 1992г. насам, а Ливърпуул са изхарчили 767млн. паунда от 1992г. насам. И какво излиза? Ливърпуул дори са харчили повече пари от Юнайтед, а? А ако тръгнеш да разправяш и за "входящи-изходящи" трансфери и нетната сума, на Юнайтед е -399млн., на Пуул е -326млн. Може би искаш да кажеш, че тези 70млн. повече инвестирани от Юнайтед са причината за 1 ШЛ, 13 титли и незнам си колко ФА Къп разлика? Интересно, интересно! Така че ако ще слагаш единият отбор в графата "Наливащи пари", то трябва и другият да сложиш, нали така? Ливъпруул не хвърлиха ли 133млн. паунда това лято? Ние хвърлихме 150млн. - ако това за теб е огромна разлика, добре. Но за мен лично - не е. Дори като цяло, Ливръпуул имат още няколко периода, в които са наливали по 70-80-90млн. паунда за трансфери - нещо, което при Юнайтед го е нямало. Не им е проблема на Пуул неналиването на пари, а ЗА КАКВИ играчи се наливат парите. Кой им е виновен, че купуват Керъл за баснословна сума? Или пък Балотели? Или пък Маркович? Така че недей така!

night_wolf1984
19.05.2015 13:26

Еми,ако наливаха толкова пари като чЕЛСИ ,Сити и Юнайтед и те щяха да печелят купи...просто парите развалиха футбола вече..през 90-те години никой не взимаше футболист за 100 млн и заплата 20 млн на година .Ама не е луд тоя дето яде баницата,а тоя дето му я дава *smile*

Captain_Vidic
19.05.2015 13:21

Да тя историята от преди 25 години ще му спечели купите,медалите и успехите на Стърлинг *joking* След време ще разказва как е играл цял живот в Ливърпул, нищо не е спечелил , но преди 50 години са били много велик отбор *wink*

Amateur2014
19.05.2015 12:55

Хаха, браво *smile* Ял си гъделичкане краставички на закуска, а? *smile*

night_wolf1984
19.05.2015 12:35

че то по голям клуб с история от Ливърпул в англия няма *smile*

luiz_lfc
19.05.2015 11:42

Супер новина много е прехвален ако някой се излъже да даде 50 милиона веднага да го продават.