Жорже Мендеш е в Мадрид, преговаря с Реал за Де Хеа

16:37
Жорже Мендеш е в Мадрид, преговаря с Реал за Де Хеа
Жорже Мендеш е в Мадрид, където преговаря с ръководството на Реал Мадрид за личните условия на клиента си Давид Де Хеа, пише "Марка".

Очаква се разговорите да бъдат кратки, тъй като не е тайна, че вратарят отдавна иска да се присъедини към Реал, а босовете на белия балет са готови да удовлетворят всичките му изисквания.

Де Хеа отказа да преподпише с Манчестър Юнайтед и договорът му с червените дяволи изтича в края на следващия сезон.

Въпреки че от Юнайтед не желаят да се разделят с титулярния си страж, оферта от 40 милиона евро най-вероятно ще бъде приета от тяхна страна.

Наскоро мениджърът на червените дяволи Луис Ван Гаал призна, че клубът работи по намирането на заместник на Де Хеа.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Tzeko_90
19.05.2015 14:55

Единствения отбор, който се натиска и в Лига Европа / Купата на Уефа, от както аз гледам футбол е Ливърпул (изключая тази година с тоя малоумния треньор). Всички други грам не ги ебе. Не си спомням кой сезон беше Юнайтед като отпаднаха от групите и после веднага заминаха и от ЛЕ. Тотнъм тази година играят със Солдадо централен в ЛЕ, ама според всички сигурно искат да я печелят. *lol* Факт е, че за английските отбори приоритети са подредени ВЛ>ШЛ>ФА>ЛЕ. Евертън цял сезон не са допуснали 5 гола от никой в Англия (май само Челси има вкараха 6)иначе Днипро им шибат 5. Предполагам това означава, че ако от догодина Днипро са във ВЛ ще са минимум в топ 4. За нежеланието на играчите на Пул при втория мач с Бешикташ направо... Ще кажеш, че са ги изритали насила да играят. За сравнение в мачовете в ФА къп щяха да изорат тревата.

Amateur2014
19.05.2015 15:56

Аз си спомням Юнайтед като играха в ЛЕ преди време. Играхме с Аякс, а след това Билбао. Е толкова кисели физиономии на играчите покрай това, че сме отстранили Аякс и продължаваме не съм виждал от доста време *smile*

LosMerengues
19.05.2015 14:20

Уинър, Бейл и Де Хеа ли си набелязахте за "теми" през това лято? Стига бе, едни и същи статии през ден...изтърка се.

Daley_Blind
19.05.2015 14:50

Докато алчният продажник Де ГеЯ не премине при вас или не остане при нас все ще има теми и спекулации.За Бейл е ясно ,че никъде няма да ходи и всичко е само партенки.

MU121
18.05.2015 21:32

Ако си мислите че повечето играчи идват при вас заради историята ви и отбора ви сте в голяма заблуда. Идват заради парите ви не за друго. Изритани от топ отбори където са направили име къде да отидат в Миньор Перник ли.Най ярките примери са Бекъм и Нистерой от МЮ.

Daley_Blind
18.05.2015 21:11

До коментар [@comment 1796876] от [@user selection]:

Янузай,Уилсън,Евънс,МакНейър,Блекет,Перейра..?

selection
19.05.2015 00:33

Че те всичките твърди резерви и нито еидн от тях с ключова роля в отбора, но както и да е ..

Amateur2014
18.05.2015 21:29

Абе Перейра може да го изключим - я има 2 мача, я няма в титулярният състав. Но за другите си прав.

Daley_Blind
18.05.2015 20:54

Айде да заминава за Мадрид този алчен продажник и да се свършва вече защото ми писна всеки ден да чета за това леке как бил преговарял с Реал..

Daley_Blind
18.05.2015 21:06

Aбе нека си ги сбъдва мечтите щом е решил.В крайна сметка никой не е по-голям от клуба особенно този алчен продажник на който след един добър сезон му порасна работата..Дали Ханданович дали Чех все ще му намерим заместник имаме си и Валдес а пък за 40млн.евро лично ще им го занеса до Мадрид..

SuperSizee
18.05.2015 20:59

Заради т'ва леке ще играете в ШЛ, какво мрънкаш. Обича този клуб и сега сбъдва мечтите си, защо да не премине? Един Ханданович и сте пушка.

sparco24
18.05.2015 20:33

Нормално... всичко де що лети се яде за Реал. Всяка година изгрява нова звезда и трябва да я имат... отива при тях и?! дупка. *smile*

UAAAAAAA
18.05.2015 20:32

кажи ми някои играчи които са от школата ви бе .... имаш късмет че пиша от телефона и не ми се занимава

Written
18.05.2015 20:13

До коментар [@comment 1796841] от [@user crip1]:

Колега, ако казваш, че полуфинал е провал за клуб като Реал Мадрид, коя дума ще използваш, за да обрисуваш 4-те осминафинала под ред? (може и повече и по-малко да са, не ги следя, поправете ме ако греша)
Иначе колкото за различните цели на Юнайтед и Реал ? Различни само тази година, защото Юнайтед не беше в ШЛ. Клубовете винаги са имали еднакви цели, даже миналата година Юнайтед стигна четвъртфинал (а миналата година на Юнайтед я знаем колко беше успешна). Нормално беше да има трус, след като дъртия си замина, той прекара 26 години в клуба. Дъртия, чийто най-скъп трансфер беше Бербатов за 30 милиона, а не Роналдо за 80 милиона+.

crip1
18.05.2015 20:49

Чакай малко бе, да не би ние (феновете) да казваме, че полуфинал за нас е провал? Явно съм останал неразбран. Медиите и много от фенове на другите отбори ни нападат, че за нас сезона е провален и сме останали с калъвки. Аз чисто, просто и ясно казах, че за мен полуфинал не е провал.Ако си изчел до сега всичките ми коментари, нямаше да пиша неща, които вече съм ги казал.

Amateur2014
18.05.2015 20:39

И ето отново защо всички ти говорим и ти се чудим: "1.2 финал е провал понеже е Реал Мадрид". Какво имаш предвид с това? Че за другите отбори е постижение да стигнат до 1/2 финал, но само за Реал това е провал ли? Ако е така: защо мислиш така? Заради 13-те години и 1.3 млрд. евро без нито един финал на Реал Мадрид? Заради това ли отпадането на 1/2 е "провал" за Реал Мадрид, а за другите е "спасен сезон"? еййй, като започнете с тези високопарни изказвания и чак ми става смешно

crip1
18.05.2015 20:24

6 години подред Реал отпада на осминафинал.Ето това вече наистина е голям провал.Полуфинал далеч не е такъв, но се смята, защото е Реал Мадрид. В по долните коментари съм написал същото, като споменах за целите на двата клуба в частност откакто съра го няма и че ще е нужно време клуба да се отърси от раздялата с него и да се върне там където принадлежи.

UAAAAAAA
18.05.2015 20:09

Абе мн ви набъбна самочуствието не помните колко пъти отпадахте от Лион и не ми говорете за доминация смешки с тея пари и баба ми ще се справи вие сте отбора които ако всяка година не похарчи поне 100 милиона няма да го бъде така че тихо

123321
18.05.2015 19:56

До коментар [@comment 1796829] от [@user MU121]:

Хаха от 1992 до сега Реал пак има повече ШЛ от колкото Юнайтед за цялата история на ШЛ И КЕШ така, че не ми говори за ШЛ, а колкото до титли ставате смешни с това, че 5 отбора се борили за титлата.За последните 10 години във ВШ има 3 шампиона (Юнайтед,Сити и Челси) къде ги видяхте тия 5 отбора борещи се за титлата не знам...Разликата между 1-вия и 5-тия в Англия е 22 точки...И после ми говорете, че 5 отбора се борили за титлата...

Amateur2014
18.05.2015 19:23

Уф, пак тъпата тема "Испания срещу Англия"... Човек ще каже, че вие самите сте по-англичани от англичаните и по-испанци от испанците. И crip1, приятел, повярвай ми: не само целите на Реал са да се бори за всичко. Има и други отбори с такива цели. Трудно е да повярва човек, но има! А защо всеки казва, че при Реал е провал? Понеже за тези пари всяка година, които хвърлят, не 1/2 финал, а само спечелени финали трябва да имат! Но както и да е!

Amateur2014
19.05.2015 12:01

Приятел, май не разбрах какво точно си имал предвид? Това с Ювентус изобщо не го разбрах. За Фиорентина и за Евертън не разбрах? Може би си имал предвид Тотнъм? Евертън с петицата от Динамо, добре. Но нима някой наистина вярва и си мисли, че четвъртият в Италия е по-силен от петият в Англия? Или не знам и аз кой в Украйна Динамо е по-силен от Евертън като цяло? Или Бешикташ от Пуул? Виж, по-нахъсани бяха и Фиорентина, и Динамо, и Бешикташ. Няма спор! Повече търсят победата понеже знаят, че без тези пари от класирането в следващият кръг сигурно ще фалират до 1-2 години. Но тук говорим именно за хъс и мотивация. А за спасяването на сезона не е ЛЕ, можеш да бъдеш сигурен. Спасяването на сезона щеше да е ако се бяха класирали по-напред от десетото място, където са сега. Всичко опира до хъс и мотивация. Говориш ми за реакции. Е кой пък казва, че английските отбори пък и отиват там само на разходка и дори и да вкарват голове се мръщят и са недоволни!? *smile* Разбира се, че не е това случаят. Но пък и не са и толкова нахъсани да играят на кръв и споли на всяка цена. Победят с някакви минимални усилия - победят. Не победят и отпаднат - ами голяма работа! Но сега очаквам именно заради мястото в ШЛ да има някакво активизиране в ЛЕ, понеже само едното класиране в ШЛ носи определено огромни приходи, както и минимум шесте мача, които се изиграват в груповата фаза. Но това предстои да се види

Gopcho
19.05.2015 01:59

От динамо киев, има много вярно в това, което си написал, но и с това си замазвате очите, когато някой английски клуб отпадне. Изражението на Мартинез и на играчите казва всичко и при изравнителния гол на Лукаку радостта му, а и най-вече слота за ШЛ. Който е до този момент е донесъл на ювентус над 80 милиона. Те евертън тоя сезон тотална дупка сламката за спасяване на сезона е Лига Европа и получават 5 , а фио ги бие на играй спокойно, а фио бива разглобена oт севиля, не толкова от игра, а ефикастност. В такъв етап на турнирите няма подценяване, вижда се събота и неделя излизат с децата преди мач за ШЛ или Лига Европа. Нивото на Англия е занижено и дербитата мъртвило тоя сезон. Отборите никаква конкуренция .. в Европа

pesholudiq
19.05.2015 00:18

братленце, много точен коментар, евала *thumb_up*

Amateur2014
18.05.2015 23:12

И само нещо като допълнение, че Eric_Cantona ме наведе на тази мисъл. Ти добре казваш за престижа и честта, но не отчиташ нещо друго. В днешно време един отбор е една фирма, а една фирма съществува благодарение на парите. Как мислиш - кое е по-добре? Да си спечелил ЛЕ и да си на ръба на фалита или да си пети в Англия и да си червив от пари и всяка година печалбите на отборът ти да са все по-големи и по-големи? Питам те, понеже Атлетико от край време са в лошо финансово състояние и заради това бивах апринуждавани да си продават създадените играчи. Валенсия не са по-добре, а пък за отборите от дъното на класирането в Примера няма да говоря. Виждаме какво се получава и с Парма в момента - никой не иска да ги купи дори и за 11млн. евро. (Блинд струваше повече). Така че, в днешно време се гледа финасовата стабилност на един клуб и именно заради това ти казвам, че испанските отбори се напрягат като грешни дяволи в ЛЕ. Понеже от Примера и ТВ правата нищо не получават (всичко се обира от Реал и Барса), стадионите им са сравнително малки, а не стига това, ами и посещаемостта не е чак толкова висока. Как ще се изкарват пари, според теб? Ами през ЛЕ, много ясно. Това, че печелят и трофей им идва в бонус, но повярвай ми - главната им цел е именно да могат да просъществуват и догодина на ръба на оцеляването. Докато при английските отбори този проблем го няма с важността на ЛЕ. Някой вече го беше написал - класирането с 1-2 места по-нагоре в таблицата на ВЛ ти носи приходи като да се класираш на финал в ЛЕ, а дори май и да го спечелиш. Предвид от какво се върти днешният свят, не виждам чак какъв толкова голям стимул имат англетата да играят в ЛЕ. Не може да ми кажеш, че Евертън изчепрастват Юнайтед с 3:0, а в същото време отпадат от Днипро (май от тях отпаднаха) и това означава, че са отпаднали понеже са прекалено слаби.

Eric_Cantona
18.05.2015 22:39

Един Уигън има повече приходи от тв права от Байерн Мюнхен!!!! Едно място по нагоре в крайното класиране във Висшата лига ти донася повече приходи от спечелване на Лига Европа!! За какво говорим!?!?

Amateur2014
18.05.2015 22:36

Разбира се, приятел - всеки си има мнение и напълно подкрепям за нормалният изказ. Но отново повтарям - може би си го пропуснал. Тотнъм и Евертън (и пр. отбори) се напъват по-скоро за ФА Къп + да се класират на по-предна позиция във ВЛ. За тях това е престижа, разбираш ли? Просто начин на мислене е това! Благословено ли е от Вездесъщата Кралица? Благословено е! Е тогава е най-доброто! Заради това и много хора казват, че футболът в Англия е закостенял, старомоден, играчите им не стрували, треньорите им били с остарели виждания и какво ли не. Отново повтарям: не говоря за ШЛ! Там всеки английски отбор се напъва и тази година толкова си можеха. За ЛЕ очаквам в най-скоро време (дори следващият сезон) да се понапънат вече понеже все пак вече дава място в ШЛ като я спечелиш. Така че очаквам засилване там. Но отново: не толкова заради престижа, а покрай свързаните големи пари заради класиране в груповите фази на ШЛ. Англичаните си имат свои собствени приоритети. Свое собствено виждане върху цялостната концепция, наречена "футбол", а и като цяло виждане относно света. Карат на обратно, имат си все още собствена валута макар че са в ЕС, затворили са се на оня Остров и това е. Не знам дали гледа вчерашният мач между Арсенал и Юнайтед и дали видя публиката каква подкрепа оказа на Фалкао? Така пееха песните за него, така го аплодираха, така се радваха на Валдес като влезе, че все едно тези играчи са ни ходещи легенди, а Фалкао е допринесъл за требъл през сезона. Това някъде другаде ще го видиш ли? В Испания такива като Фалкао ги освиркват, а в Германия не ги бръснат за слива. Та заради това ти казвам, че приоритетите дори на Тотнъм и Евертън и пр. отбори не са ЛЕ в никакъв случай. Или може би си мислиш, че редовните участници в ЛЕ от Украйна, Белгия, Русия и Италия са по-силни от колегите си от Англия!?

crip1
18.05.2015 21:57

Както и да е, не съм съгласен.Второстепенен турнир , вярно, но не можеш да ми кажеш, че не им дреме.Разбирам един голям отбор да мисли по такъв начин за Лига Европа, но такива като Евертън и Тотнъм..? Всеки един отбор иска да се докаже, да постигне нещо, да не мислиш че се задоволяват с добрите приходи от първенството? Те също искат да бъдат забелязани, но друг е въпроса, че на този етап просто не могат!.Честно казано, това което аз съм забелязал е, че само привърженици на английски отбори подкрепят тази теза, което е напълно нормално. Всеки си има мнението разбира се, което аз уважавам до тогава, докато е изразено нормално, без обиди и тем подобни

Amateur2014
18.05.2015 21:05

Хм, прав си за честта. Но моля те - прави разлика между "ТУРНИРИТЕ" и "ЛИГА ЕВРОПА" конкретно! Нужно ли е да ти казвам, че за англичаните Висшата лига е на първо място, след това ФА Къп, а след това ШЛ? Всичко друго е безсмислено. Знам, странно звучи, но това е. За тях, тяхното е най-престижно и най-важно. Едното е първенството, другото е най-старият клубен турнир в света. Не се ли се замислял, че и това го има? Или хайде, за топ-отборите в Англия може да кажем, че първо е ВЛ, после ШЛ, после ФА! На Острова получават всичко, което им е нужно. В ШЛ вече е друго. Там топ-отборите се напъват понеже всичко е свързано и с много пари, нормално. Заради това е първи сезон от незнам си колко време без английски отбор поне на 1/2 финал. Но за ЛЕ - моля ти се! Много ясно, че не им дреме за второстепенен турнир. Заради това и така се полчуава, че последният в първенството играе финал за ФА Къп срещу топ-отбор, та дори и печели и се класира в ЛЕ, където, разбира се, го понамачкват по-силните отбори. Пример: Уигън преди време, които биха Сити на финала. Тези неща ги пропускаш, явно! Колкото това до медиите и пр. - аз за тях не говоря. Хейтърите на даден отбор ако ще и на финал да се класира отбора и да го загуби, пак ще говорят за "калъфки".

crip1
18.05.2015 20:45

Филмите знаеш ли къде са, да ми кажеш, че англичаните не се напъват в турнирите.Ето това е филм.Един отбор си има чест, това, че печели пари само от първенството не променя абсолютно нищо.Няма отбор, който да не иска да печели трофеи.Но има отбори, които и да искат не могат!

Amateur2014
18.05.2015 20:34

Written ти го е написал много точно, макар да не се съгласявам с това "дъртият". Иначе не ме разбирай погрешно - за парите не говоря защо толкова много харчат Реал. Сам го каза: големите отбори харчат големи пари. Но хората са го казали: "Целта оправдава средствата". То не знам на кой отбор целта не е требъл, но ти казвам, че ако се ръководим от горната поговорка, то определено Реал си изтървават целта и то с доста голямо отклонение. И хайде стига вече с това "носителят на ЛЕ". Е какво от това като е? Ще ми кажеш, че Днипро е мега-гранд и украинското първенство и Севиля ще се озорят зверската срещу тях ли? Истината е, че само испанските отбори от топ-първенствата се напъват за ЛЕ понеже това им е източник на огромни (по техните разбирания) доходи. Италианските също понеже италианският футбол и той върви стремглаво към фалита. Това наградни фондове, това ТВ права, това реклами, това чудесии - цели 20-30млн. евро са си това, а предвид колко получават от първенството - цяло пиршество си е това. С кого се бъхтят? С португалски, руски, украински и белгийски отбори. Английските отпадат рано-рано понеже им дреме на шмайзера, германските и те не си дават много зор и го карат на някакъв самотек, френските така или иначе. И остават отбори от изброените държави. Е голяма интрига си е, факт е! То заради това в ШЛ има само два испански отбора, които са печелили КЕШ/ШЛ в цялата история на турнира. ДВА отбора! Понеже, разбираш ли, другите и те са някакви хегемони и редовно се представят добре из ЕКТ, но всъщност отпадат с по нула точки или една точка от груповите фази в ШЛ. Атлетико малко се понамеси в последните 1-2 сезона, но и на тях им идва краят. Хайде успокой се малко и ти с това "носителият на ЛЕ". Говорите за последните 1-2 сезона все едно, че винаги е било така - както оспорваността в Примера, така и всичко. Не можеш да ми говориш за оспованост и трудност при положение, че единият отбор е печелил титлата 32 пъти, а другият 23 в 80 годишното съществуване на Примера, а третият по брой титли миналата година да е чукнал двуцифрено число (най-накрая) и да има повече от три пъти по-малко спечелени титли от първият. Хайде стига, моля ти се. Няма такива филми тук.

crip1
18.05.2015 19:53

Аз нещо рзлично ли казах? Не се сещам да съм казал, че само Реал имат такива цели.Точно и ясно се изразих, защо се опитваш да го изкараш друго яче? Говорех за Юнайтед в частност през последните 2-3 години. И пак пари... кой не хвърля пари? Единствените отбори, които не хвърлят пари, са тези, които ги нямат!

UAAAAAAA
18.05.2015 18:57

ха това се е слчило за 2 сезона и краи Реал е с по големи цели добре ......... секи си има различни погледи не ми се спори *wink*

vargala1313
18.05.2015 18:56

За мен Де Хеа не показва нужното уважение към Юнайтед. В началото той правеше детински грешки, но въпреки това целият клуб стоеше зад него. Не ме разбирайте погрешно, разбирам че е испанец и е съвсем нормално когато един от най-големите испански отбори те пожелае да се съгласи да премине при тях. Това го разбирам. Но това което не мога да разбера е че той е много млад и спокойно може да остане в Юнайтед още 2 сезона и тогава евентуално да отиде в Реал.

nedo.nenov
18.05.2015 19:03

Напълно си прав , но той не е лоялен не само към нас, но и към Атлетико Мадрид....

MayweatherKING
18.05.2015 18:47

Жорже Мендеш е мениджър на един от най-известните футболисти , в това число и Роналдо .....Кво като е в Мадрид ?! Иначе то е почти ясно ,че Де Хеа ще е играч на Реал.Според мен обаче не му прави чест да мълчи.Нека излезе и каже какво иска ,ако иска да си тръгне , да благодари на всички и да си стяга куфарите.Като фен на Реал ,искам да дойде ,защото за мен това е наследникът на Икер.Но ако се поставя на мястото на феновете на Юнайтед ,ще съм доста ядосан , защото в първите си години ,той беше изключително слаб , но всички показаха търпение и всички стояха зад него.

ilkoc
18.05.2015 18:47

Реал удрят десетката с този трансфер ,защото освен феноменален вратар взимат и играч ,който играе много добре с крака и ще се явява ,като 11 играч при разиграванията. Според мен Де Хеа се доближава като стил на игра до Нойер ,а пък и е по-млад така че има къде да се подобрява.

crip1
18.05.2015 18:45

Понеже спомена Бейл и Хамес, те поне са успешни.

crip1
18.05.2015 18:42

Вижте, мен най-малко това ме вълнува, кой колко харчи.Казах го заради човека по-доло.Но за да бъдем честни и реалисти, нашите цели са доста по големи от тези на Ман Юнайтед и нормално да има и такива сезони.За да не започвам баналния вече спор за първенствата, ще кажа само, че за отбор, който не участва в ШЛ и възможността да се съсредоточи изцяло върху първенството, със сигурност Юнайтед можеше да се представи и по-добре.И пак казвам, най малко искам да се заяждам.Явно раздялата с човек, който толкова години е начело е прекалено голямо нещо и процеса по възраждането ще се проточи, но и това време ще дойде.И ако ще се сърдите на някой, то това е Де Хеа.Ако иска ще остане, ако ли не.. значи желанието му е друго.

crip1
18.05.2015 19:59

Пари, пари, пари.... Ставате нереално банални вече.... само пълнеж, без никакво реално становище.Само Лига Европа ама другия път, Барса и Реал са постоянен доминант последните години в ШЛ, а от 2 години насам и Атлетико. Кой от Англия е доминант в ЛЕ и ШЛ?

nedo.nenov
18.05.2015 19:27

Има отбори който командват Лига ЕВРОПА , последните години поне .... Освен Барселона , не виждам друг отбор който да отговаря на даденото от теб определение и си прав това не е Англия , там всяка година за титлата се борят 5 отбора и имат амбициите за вземат шампионата , докато в испания са Единствено Барса и Реал , добре че се намеси Атлетико последните години за да стане интересно , а й Реал пръска най-много пари от тези твои отбори които "командват европа" , така че не мисля че ще се съглася с оправданието ти защо имате само една титла през последните 6 сезона ... да не говорим от кога не бяхте играли финал на Шампионска лига преди 2014...

crip1
18.05.2015 19:08

Приятел, в Ла Лига играят само шампиони, отбори, които командват Европа. Дано ме разбереш. Само това ще ти кажа и няма да ти обяснявам повече.Така че то няма нищо общо с Англия.

nedo.nenov
18.05.2015 19:01

Айде бягай, само с целите си оставате , затова последните 6 сезона имате само една купа от Ла Лига.

crip1
18.05.2015 18:53

Реал всяка година се борят за всичко възможно и всеки очаква много от тях, за това полуфинал например е провал.Юнайтед от както го няма съра опитват да си стъпят на краката, така че не ми говори, че имат еднакви цели.

UAAAAAAA
18.05.2015 18:47

и кои цели приятелче са ви доста по големи нима на Юнайтед целите не са същите като вашите ха всеки голям отбор има големи цели ...... нали зн кои са 3-те наи големи клуба в момента така че това нещо няма никаква връзка

UAAAAAAA
18.05.2015 18:41

с тези рачички дето давате надолу наи мн да ми подигнете нещо друго ..... истината боли нали фенове на реал Мадрид ще ми говорят за харчене на пари усет малко .......

andreevvw
18.05.2015 18:34

Този недохранен козел се оказа доста неблагодарен !

crip1
18.05.2015 18:26

И не се заяждам, но целите на Реал са много по големи от тези на Юнайтед и за жалост полуфинал в ШЛ е провал.Сезона беше провален от контузии.Глупостта на хората няма край, сърди се на Де Хеа бе.Клуба си изкарва пари и много ясно, че ще си ги харчи.А Юнайтед колко пари похарчи?

UAAAAAAA
18.05.2015 18:29

абе недоразумения такива не гледаите Манчестър колко пари е похарчил защото вие тези пари ги похарчихте само за беил и Родригес така че не ми говорете колко сме похарчили ......

Drogba_d
18.05.2015 18:12

а юнайтед не пръска много пари нали? *joking**joking**joking**joking**joking*

Tearstained
18.05.2015 17:15

Да идва 1 юни, да прочета "Официално: Де Хеа в Реал"... и да се свършва с всички тия словесни фекалии, че ми писна вече! *smile*))

WaynU
18.05.2015 17:11

почна се... просто най гнусният отбор на света.. след вски провал харчат + 500 м евро

Отговор
:
11
manutd_forlife
18.05.2015 18:26

Според кой човек, който има способността да мисли трезво това е провал? Айде като се атакувате, поне казвайте смислени неща де....

crip1
18.05.2015 18:22

Провал е когато не можеш да спечелиш ВЛ.

selection
18.05.2015 18:10

Какъв провал бе пич ? Ти нормален ли си ? Един нулев сезон не е проблем, а и той се дължи не толкова на лоша игра, колкото на лош късмет.И по-скоро трябва да се сърдиш на Де Хеа, защото той не пожела да поднови договора си, което привлече интереса на Реал.И все пак да не споменаваме харчовете на Юнайтед от оттеглянето на Фърги до сега, защото сумата става доста по -голяма от тази на Реал за последните няколко години..

Amateur2014
18.05.2015 16:59

За 40млн. евро ще им го опаковам и на крака ще им го занеса! Добра цена ще е!