Арсенал измъкна точка от Юнайтед с гол в края (видео)

19:57
Арсенал измъкна точка от Юнайтед с гол в края (видео)
Манчестър Юнайтед и Арсенал завършиха наравно 1:1 на стадион "Олд Трафорд" в дербито от 37-я кръг на английската Висша лига.

Главен съдия на двубоя бе Майк Дийн.

Червените дяволи излязоха напред в резултата малко преди да изтече първият половин час от двубоя. Ашли Йънг направи солов рейд по лявото крило и центрира на втора греда. Андер Ерера бе оставен напълно непокрит от защитата на топчиите. Халфът засече топката с десния си крак и я прати в долния ляв ъгъл на Оспина.

Смените изиграха голяма роля за развитието на мача през втората част.

Давид Де Хеа бе заменен от Виктор Валдес, тъй като бившият вратар на Атлетико Мадрид се контузи. Валдес пък бе посрещнат с овации от публиката на "Олд Трафорд". Това се случи петнадесет минути преди края. Малко по-рано, Ван Гаал замени Рохо с Тейлър Блекет.

Венгер пък се опита да стигне до точката, като пусна в игра Тио Уолкът и Джак Уилшър.

В 83-та минута Уолкът нахлу в наказателното поле на домакините и опита да центрира към Жиру. Топката рикошира в крака на Блекет, заблуди Валдес и се оплете в мрежата на Юнайтед.

Така бе оформен и крайният резултат. Топчиите запазиха преднината си от две точки пред червените дяволи.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Amateur2014
18.05.2015 11:45

Все още имаме някакви илюзорни шансове за третото място, но не вярвам Арсенал да направят две загуби в оставащите си две домакинства. Това наистина ще е някакво епично ако стане *smile* Така че минимумът за Юнайтед е изпълнен - четвърто място. Но и двата отбора си размениха по едно полувреме и резултатът си е закономерен. Можехме още малко да натиснем за победа, но нищо. Третото място го изпуснахме не в този мач, а в предишните.

btonev
18.05.2015 09:05

Лош късмет за младежа, но и такива неща се случват *thumb_up*

pesholudiq
17.05.2015 20:33

я ми кажете как беше мача, понеже циганите от диема спорт явно са решили всички мачове да ги пускат по кирливата си платена програма и не съм го гледал на линк... Интересен ли беше или не съм изпуснал нищо?

Red_Manc
17.05.2015 20:50

Първото полувреме беше силно за Юнайтед, а второто за Арсенал.

Iron4
17.05.2015 20:16

Двата отбора си размениха по едно полувреме и равенството е най-логичния резултат.Обаче си мисля че с един малко по-кадърен нападател от Жиру щяхме да направим пълен обрат...колко е прав Анри че с нападател като французина няма как да станем шампиони.А този Венгер с неговия инат вече като че ли яко пречи на отбора,отколкото да помага.Направо не мога да го гледам,а тъпите му дефанзивни смени в края на мачовете.....особено последния половин час от мача доминирахме над съперника,изравнихме с известна доза късмет,изгледите да вкараме още един гол са напълно реални,и вадиш Санчес за Фламини....Рамзи на крилото и на мен не ми харесва,не е достатъчно ефективен на тази позиция.Касорла с един от най-слабите си мачове за сезона,добре поне че го замениха.Интересно ми е сега да видя в сряда срещу Съндърланд дали французина пак ще пусне същия състав,защото се вижда че отбора играе бавно и летаргично,сякаш изморено.

Zanz1bar
18.05.2015 10:10

Почти на 100% съм убеден, че Венгер няма да вземе нападател, просто на него си му харесва Жиру имаме Уелбек, ко се наложи Санчез може да играе там, Уолкът също, Кембъл също би трябвало да се върне лятото, така че просто не се надяваите.

sundza
18.05.2015 09:36

Да, все по-трудно е да разбереш какво става в главата на стареца. Според мен решенията му в края на мача бяха продиктувани от временното класиране, в смисъл - при равен запазваме разликата с МЮ и мач по-малко от тях, което почти гарантира 3тото място. Но, че с един Жиру не става си е повече от видно. В същото време Венгер не е от най-активните, стане ли време за трансфери, та не знам.Но да видим, може пък да избухне с някой нов нападател.

wengerout
17.05.2015 19:58

Доста съм разочарован,защото играхме много слабо,а в моментите,когато играхме по-добре(не че някаква класа сме показали,просто Юнайтед пуснаха педала на газта),не натиснахме достатъчно.Страхлив и слаб мач от наша страна...
Санчез също доста слаб мач направи.
Но с такива серии от по 10тина мача на 4 месеца един път,третото място си е титла.

petko9305
17.05.2015 19:56

Силно първо полувреме за Ман. Юнайтед и слабо второ.
Никаква игра от страна на Арсенал през първото полувреме, но сравнително добра игра през второ полувреме.
Като цяло се получи скучен мач и това беше нещо като приятелска среща или поне с такова чувство останах.
След това равенството четворката е ясна:
1- Челси
2- Ман. Сити
3- Арсенал
4- Ман. Юнайтед
....

wengerout
17.05.2015 19:55

Пропуснах малко от мача,но не разбрах защо по дяволите Белерин беше сменен.Ако някой може да ми каже.
Иначе се разиграхме малко по времето на гола и след него,но нищо съществено.Рамзи заигра по-добре когато влезе в центъра.
Жиру можеше да изпусне още 10 положения...
И след гола имахме реален шанс да спечелим(дали заслужено или не няма значение),но не бяхме достатъчно настоятелни...Тоя Оспина ми скъса нервичките с неговите аутове по 10 минути.
Страхлива и слаба игра и ще почакаме още докато сме в топ 2.Не че има значение,когато не сме първи,но все пак....

Arsenal966
17.05.2015 20:12

Абе приеми го така...все пак Белерин е защитник,а Санчес и Йозил са атакуващи играчи.....мача го губехме и нямаше много надежда.....трябва поне да се поздрави поне за това Венгер,че е решил да действа като махне защитник и пусне нападател !

wengerout
17.05.2015 20:10

По тази логика "не се знае дали няма да направят нещо" те имат гарантирани 90 минути във всеки мач.Щото видиш ли някога може да направят нещо. Като не играят добре,трябват помени.Не да ги чакаме,щото може и да стане нещо. Както и да е,няма смисъл от нерви.Дали 2ри,дали 3ти- се в г.... Да се надяваме на ФА

Arsenal966
17.05.2015 20:06

Смяната на Санчес стана в 92-рата минута ако не се лъжа.....за 3 минути с нашия късмет точно срещу Ман Ю няма как да виня Венгер,че пуска Фламини....мача си беше Х и Венгер просто си подсигури това да стане.Х е по-добре от загуба все пак... Иначе Йозил и Санчес останаха,защото все пак са играчи с класа и не се знае дали нямаше да направят нещо.Затова Венгер махна Белерин при пускането на Уолкът в игра.

wengerout
17.05.2015 20:02

Ами Йозил какво търсеше там?Нямало кого да махне.Йозил и Санчес си плачеха за смяна цял мач,а и двамата играха до край.А не Санчес участва в гениална тактическа смяна заедно с Фламини :|

Arsenal966
17.05.2015 20:00

Венгер просто нямаше кой да махне за да пусне Уолкът.Казорла излизаше аут,но за сметка на Уилшър,Рамзи пък се видя,че като отиде в центъра заигра наистина добре,а пък Жиру беше добре да остане на терена,най-малкото за физика.Видяхме от миналия мач,че ако не стане контузия...при никакви обстоятелства не е удачно да се маха Коклен от терена !

Palko
17.05.2015 19:47

За кво пуска умреля блекет

Arsenal966
17.05.2015 20:27

Здравето преди всичко....не е ли така ? Това,че Блакет направи грешка,която става 1 път на 50 мача....мислиш ли че е удачна причина сега да се хейтва по ЛВГ задето е махнал Рохо ?? *erm*

Palko
17.05.2015 20:24

Сезона свърши за каде го пази

Arsenal966
17.05.2015 19:48

ЛВГ май пази Рохо,защото доскоро е бил с контузия като чели аржентинеца.

Arsenal966
17.05.2015 19:40

С късмет.....но пък гол...браво бе ! Уолкът с гол *thumb_up*

Arsenal966
17.05.2015 19:42

Даа,сега видях...авто гол на младока Блакет ....много гадно за момчето,не го заслужава

IvailoIlkov
17.05.2015 19:41

Май няма да го пишат на Уолкът

Arsenal966
17.05.2015 19:28

Хах бравоооо....в 71-вата минута,не в 75-тата...тотално ще обърнат мача смените ! *joking**silent*

MaLkO_LuD94
17.05.2015 19:22

Винаги съм мислел че играчи като Жиру, Адебайор,Шамак нямат нужната класа да са нападатели в отбор като Арсенал *smile*

Arsenal966
17.05.2015 19:21

2 корнера за всичките 63 минути....и 2-та изпълнени по-ужасен начин и довели до абсолютно нищо...класически Арсенал ! Сериозно почвам да се питам вече дали изобщо си правят труда да тренират корнерите....

Arsenal966
17.05.2015 19:14

Смени Венгееер...наистина ли няма да направи нищо ? Вижда се че не върви играта,няма да стане по този начин ! Росицки заслужава да играе,както и Уилшър и Уолкът....направи промени,пък ако не стане ...жалко ! Вече не се надявам на нещо повече от Х с малко късмет,просто защото играем жалка игра....изцяло Венгер е виновен,очаквам съвсем различен мач !

LiamBrady
17.05.2015 19:01

С оглед на играта, 1-0 си е направо като победа на полувремето. Единственото позитивно нещо е, че все още има някакъв шанс нещо да стане, но не ми се вярва Венгер да направи промени на почивката. За мен задължително трябва да влязат Джак, Тио и Росицки. Ако не броим Коклен, ние нямаме халфова линия. Касорла колкото пъти пипна топката, толкова я сбърка. Йозил силата не му е в борбата, а точка битка ни трябва в центъра на терена в момента. Рамзи ще е добре да почине и да заложим на малко повече скорост и без друго играем с дълги топки.

Това е може би първият слаб мач на Йозил след контузията и веднага почнахте да го гоните. По принцип съм от големите привърженици на Венгер, но не съм съгласен с това 6 мача да играем с едни и същи футболисти и то при положение, че нямаме много контузени. За мен това е големият проблем - играчите са без необходимата мотивация, изчерпани са и са предвидими. В съвременния футбол е добре на няколко мача да се вкарват нови идеи и изпълнители, понеже благодарение на технологиите, играта на противника бива много лесно анализирана.

Да добавя, че Йънг развинти Ектор (не виня младия испанец, а дори това може да му послужи като добър урок) и може би е добра идея Росицки да влезе и да заиграе на мястото на Рамзи вместо в центъра, понеже е доста работоспособен (в тази ситуация Тио може да заиграе като втори нападател с Жиру).

Дано да наблюдаваме по-добро второ полувреме!

wengerout
17.05.2015 18:54

Равносметката за първото полувреме:
Тотално сме надиграни.
Играем без крила.От ляво,защото Валенсия просто премазва Санчез,а от дясно,защото нямаме крило.Рамзи изобщо не му е мястото там и играе кошмарно.Единственото обяснение за присъствието му там,е да помага на Бейерин.Но той и това не прави.Дори при гола,въпреки че коментатора говореше как Рамзи бил на помощ на Ектор,него го нямаше и уелсецът беше поне на 10 метра от ситуацията.Нещо,което се вижда кристално ясно на повторенията.
В средата-Касорла и Йозил са абсолютни нули.От тях чакаме уж да ни направят играта,а те са тотално надиграни.Докато Касорла пробва нещо,макар и неуспено,то Йозил го няма никакъв.
Санчез както казах е надигран.
Жиру се търси с едни малоумни дълги подавания,от които най-опасно би било ако Юнайтед сами си я вкарат.Бяха близко на 2 пъти.Иначе ние няма да можем.
Дори да я вземе Жиру,няма какво да прави с нея после,защото не получава никаква подкрепа-нито от крилата,нито от някой в средата зад него.Едното крило,както казах си е на 30,40 метра от наказателното на Юнайтед докато Жиру е с топката.Другото бяга,но е покрито,а тея в средата,тях дори не ги знам какво правят.Тотално обезличени.
Като цяло адски слабо полувреме,заради слабата игра на халфовете ни.
Ако Венгер не промени нещо на полувремето,шансът ни ще е само хикс и то ако Юнайтед не вкарат втори.
За жалост отново очаквам смени след 70 минута,което е глупаво.
Аз бих ги чакал тези 15тина минути и максимум и после пускам Уилшър на мястото на Йозил.Ако не друго,ще видим доста борба от Джак.Росицки на мястото на Касорла(тази смяна може и да я пропусна) и задължително Уолкът на крилото.Има вариант,в който Рамзи може да се дръпне в средата,но в него ще има умора.

Arsenal966
17.05.2015 19:05

Абе можеше и по-добре да се представим срещу Суонзи (не говоря само за изстрелите)....просто е изключително дебилно да пускаш Казорла отзад,като виждаш каква мъка е опорния халф Рамзи на дясното крило.Росицки пък си стои на скамейката....договора му може да не бъде подновен,а ние не го използваме изобщо....то не е като той да обича клуба и да се раздава винаги като влезне ! *erm* Иначе каква изненада....на полувремето няма смени !

wengerout
17.05.2015 19:02

Суонзи ги надиграхме,особено през второто полувреме.Аз там проблем не виждам.Само липсата на късмет ни лиши от победата. Но тук изпълнителите на противника са по-класни и естествено сме надиграни.

Arsenal966
17.05.2015 19:01

Аз не разбирам защо излизаме със същия състав като и срещу Суонзи се видя,че не върви....но пък Суонзи нямат Фелайни и затова в този мач се усети простотията,която е ....Казорла да помага на Коклен отзад ! Не Рамзи....а Казорла ! Остават 3 мача,нещата не вървят.....разбирам и да не им пука на играчите,дали ще са чак на 4-то (в което се съмнявам),но то и Венгер е виновен....не прави промени,а съм сигурен и че смените ще дойдат късно ! Беше ли направил смени за този мач,никой нямаше да го обвинява,защо не е оставил Рамзи на крилото или пък защо е пуснал Росицки или нещо такова !

thunder4obg
17.05.2015 18:54

Фен съм на Юнайтед и чесно казано не ми харесва играта кой знае колко,да държим топката и това е...чистите голови положения липсват,добре че Фелайни,Янг,Ерера и Блинд са на ниво,че останалите са жив зян...Защитата за пореден път слаба и се надявам Арсенал да не се възолзва от това до края на мача.Иначе ние си играем с 10 човека,тоя Фалкао наистина все едно играе върху лед...

skalata85
17.05.2015 18:53

Според моето просто мнение трябва Касорла да играе на мястото на Йозил (вън) .Уилшър и Уолкът дано влязат ...

vaskooo
17.05.2015 18:52

Тотално надмощие на Юнайтед, играят просто върховно *smile* най ми харесва, че много агресивно играят и искат победата, а иначе когато гледам Фалкао чак ми изпитвам онова чувство на неудобство когато гледаш как някой се излага ужасно. Има още едно полувреме и все пак това са Арсенал, нищо не се знае. Въпреки така лошия им съперник в лицето на Юнайтед, направо са им трън *smile* дано стане добро полувреме , приятно гледане, момчета .

Daley_Blind
17.05.2015 18:52

До кога ще гледаме това недоразумение Фалкао..Опропасти сумати положение ако Рууни та дори РВП играеха на негово място щяхме да водим с повече от 1 гол..Дано 2-то ВГ да вкара Ван Перси или Уилсън ,че с този надрусан бастун до никъде няма да я докараме..

Vetrigo177
17.05.2015 18:57

Така е...Не знам какво иска ЛВГ,шанс ли да му дава..Ама те колко шанса му бяха дадени..Не може просто,не става,въобще не пасва на играта ни..Иначе всичко друго за сега е идеално.

Gopcho
17.05.2015 18:50

Скучни дербита тази година. Венгер е време да бъде сменен от Клоп(С цялото ми уважение към него). Погледнете статистиката арсенал 0 - 0 - 0 - 0 - 0

ManU_FaN
17.05.2015 18:49

цц как не вкарахме поне още 1.. Едно от най - силните ни полувремена този сезон несъмнено

Nekromanger
17.05.2015 18:48

Тоя състав грам не се бута... Защо не влизат Уилшър и Уолкът на мястото на Рамзи и Жиру. Венгер постоянно затвърждава мнението ми ,че е кон с капаци и само едно знае.

Hazarddddd
17.05.2015 18:48

100%-ов гол на Блинд, спрян от негов съотборник.*lol* Иначе Арсенал до тук нищо не прави. Надявам се второто да живнат малко.

Arsenal966
17.05.2015 18:48

Юнайтед показват,че искат да се борят за 3-тото място,не им се играят плейофи,които са адски досадни ! Арсенал не смятат да се борят за 2-рото място....ок,няма проблем....ама не осъзнават ли че загуба тук ще означава,че стане ли пак мача срещу Суонзи и загубим напук на логиката .....отиваме на 4-то !

sakata_97
17.05.2015 18:48

Много зле играем второто задължително трябва да имаме промяна в играта ако искаме да си тръгнем с нещо

Danskrastev
17.05.2015 18:46

От Анри и Бергкамп стигнах ме до Жиру и Йозил най-противните и малоумни футболисти, Йозил имал визия за играта каква визия бе той е свикнал в Испания да си наглася топката 10 минути без никой да го притеснява,в Англия няма такъв филм да се връща в Ла лига тая немска дупка.....

Woodbook
17.05.2015 18:46

Арсенал си държат на 4-тото място , няма тука така да го дадат .

Arsenal966
17.05.2015 18:50

Какво точно ти е виновен Йозил в този мач ? Защитавам го сега,защото не само в този мач се бори за топката и опитва да направи нещо.Рамзи освен,че не играе на правилната позиция е ужас за окото !

aa2
17.05.2015 18:48

Вие си дръжте там 5-то, 6-то място пък нас не ни мислете. Колкото до мача - писна ми от тоя Йозил.Тотално лайно!Не знам защо го пишат за футболист като това чавенце е просто крадец на титулярно място пред някое момче което реално може нещо да направи.Писна ми от тоя мангал.Дано вземе да се излъже някой отбор, че ще се окаже, че пак Венгер е най-тъпия от всички.

Arsenal966
17.05.2015 18:39

Защитата на Юнайтед си е достатъчно добре подредена,а пък и като включим Фелайни и Блинд ...нещо не виждам как ще вкараме гол,като от дясната страна с Рамзи абсолютно нищо няма да се получи.Санчес не е бог,няма само на него да разчитаме.Жиру пак си стои изолиран,но това е заради стратегиите на Венгер....а междувременно Уолкът и Уилшър си стоят на скамейката и чакат 75-тата минута *erm*

Arsenal966
17.05.2015 18:31

Е такъв гол не трябваше да пускаме,Оспина не си гледаше ъгъла...

petko9305
17.05.2015 18:26

Значи Фалкао все едно го е страх от топката и обувките му постоянно се пързалят все едно е на лед... *silent*
а взима над 250 хилки на седмица *sad*

Arsenal966
17.05.2015 18:29

И вие сте си виновни,че му ги давате такива заплати.....голямо прецакване стана,но поне лятото ще го разкарате.

Vetrigo177
17.05.2015 18:21

Фалкао с всяко докосване на топката пада..Един Уилсън колко ми се гледаше днес..

Arsenal966
17.05.2015 18:18

Рамзи пак се губи.Не играе на правилната позиция,а и без това Уилшър щеше да е по-удачно да играе вместо уелсеца,но Венгер си знае неговото...*erm* Англичанина щеше да помога повече...

bacardy_breezer
17.05.2015 18:04

Охоо тамън се прибирам, избягах от бурята, зех си бира и съм готов да се насладя на едно голямо дерби *beer* Дано стане мач *smile*

Vetrigo177
17.05.2015 17:55

Пак ли Фалакао бе мамка му..Нямаме победа тая година,когато той е започвал титуляр..Ее,баси,скапа ми се настроението..

extol
17.05.2015 17:53

Надявам се да стане хубав мач, с много атаки и острота. Без значение кой ще победи, дано играят заради играта! *smile*

RosickyBoy
17.05.2015 17:40

За всички "олигофрени" (цитирам), които не знаят къде ще бъде излъчен мача - по Диемусчиев Екстра. *smile* Дано стане хубав мач и по-добрият победи! *smile*

s_portal
17.05.2015 17:36

Тоя тъпак Ван Гаал защо при положение, че Рууни го няма пуска Фалкао и държи Ван Перси и Ди Мария резерви.

vargala1313
17.05.2015 17:35

Някой може ли да даде линк

stefanBG111
17.05.2015 17:42

[@link http://livetv.sx/bg/eventinfo/309339_manchester_utd_arsenal/] Eто тука има линкове. Ако искаш да гледаш мача по Диема Спорт eто тук си правиш регистрация [@link http://bg-gledai.tv/diema-sport-online.]

IvailoIlkov
17.05.2015 17:38

Чакай да стане 18 ч. и влез в sportlemon там ще има линкове за мача

valdes021
17.05.2015 17:32

Доста труден мач се очертава.Дано накрая да се зарадваме с победата*smile*

methazoid
17.05.2015 17:31

Ди Мария толкова ли е зле, че всеки мач е резерва?

Daley_Blind
17.05.2015 17:44

Нямаш си представа колко е зле..щом играч който струва 60млн.паунда неможе едно свястно центиране да направи смятай..

Arsenal966
17.05.2015 17:30

Oтносно състава...малко съм разочарован,че Венгер не е пробвал с промени в някои позиции като Уилшър или Росицки на мястото на Рамзи и може би Габриел вместо Мертезакер.

I_LOV3_CHELSEA
17.05.2015 17:29

Да прави сте. Бях забравил, че Арсенал е с мач по-малко *smile* Все пак всичко може да се случи !

night_wolf1984
17.05.2015 17:26

много ми се струва,че Юнайтед ще бият...незнам защо така си мисля *smile*

night_wolf1984
17.05.2015 17:38

не ми се вярва...както и да е...Аз лично заложих за Юнайтед и Берое+Валенсия....да видим *smile*

IvailoIlkov
17.05.2015 17:33

А на мен само така ми се иска,но едва ли *smile*Няма да се учудя ако Юнайтед паднат с голяма разлика

I_LOV3_CHELSEA
17.05.2015 17:17

Дано да стане голям мач *smile* Успех и на двата отбора. Борбата за третото и четвъртото място зависи от този мач *smile* !

Arsenal966
17.05.2015 17:50

Твърде възможно е да си прав....в мач срещу вас,победата никога не е сигурна,каквито и фактори да има,а в същото време трябва да си вземем останалите мачове + да очакваме гаф от страна на Сити ....

valdes021
17.05.2015 17:47

Според мен загубата от Суонзи в предния кръг ви лиши от второто място.

Arsenal966
17.05.2015 17:42

който беше днес * *silent* Замотах се с колонката в спортал на резултатите от вчера,днес и утре *joking*

Arsenal966
17.05.2015 17:40

Аз вчера нямах възможност нито да гледам мачове,нито да видя резултати...тотално бях аут от новините и съм забравил,за мача на Сити,който беше вчера със Суонзи.....еми това 2:4 означава,че наистина ако искаме да имаме дори и шансове за 2-рото място,днес трябва да бием.

valdes021
17.05.2015 17:36

Ако искате да сте на 2ро място ви трябва задължителна победа.Ако в края на сезона сте с равен брой точки със Сити,Сити ще заемат 2рото място заради по добрата голова разлика.

United9
17.05.2015 17:23

За да стане борба трябва Арсенал днес на паднат от нас и в оставащите им срещи да паднат още един път а ние да си бием Хъл Сити което няма как да стане. *smile*

Arsenal966
17.05.2015 17:21

Както и за 2-рото...загубим ли мача,Сити ще са на 2-ро.Ако пък вземем Х или бием,стига Сити да се издънят в някой от оставащите им мачове,може и да вземем среброто.