Отново без Ел Класико на финала, Юве ще спори с Барса (видео)

23:37
Отново без Ел Класико на финала, Юве ще спори с Барса (видео)
Реал Мадрид и Ювентус завършиха наравно в мач-реванш от 1/2-финалите на Шампионската лига. Двубоят на стадион приключи при резултат 1:1. По този начин Старата госпожа продължава напред в турнира с общ резултат от двата мача - 3:2.

Трябва да се отбележи, че Икер Касияс направи мач номер 150 в Шампионската лига. Като цяло двата отбора направиха страхотен двубой, в който не липсваха положения и пред двете врати.

Резултатът бе открит в 23-ата минута, когато Кристиано Роналдо бе точен от дузпа, отсъдена за нарушение на Киелини, който повали Хамес в наказателното поле. Това беше 77-о попадение в Шампионската лига на португалеца, който се изравни с Лионел Меси на върха.

В 57-ата минута Аларо Мората изравни, наказвайки първата по-сериозна грешка на Реал в защита. Погба свали с глава топката в пеналта, където Серхио Рамос покри засадата, а Мората веднага прати топката в мрежата, отбелязвайки така важният гол за своя тим.

До края на мача по-интересните положения бяха пред Буфон, като най-близо до гола бе Хамес, чийто удар мина на сантиметри до напречната греда. В крайна сметка до нов гол не се стигна и така Ювентус отива на финала. Така италианският шампион ще спори в Берлин с тима на Барселона.

Стартови състави:

Реал Мадрид:
Касияс, Карвахал, Варан, Рамос, Марсело, Иско, Кроос, Хамес, Бейл, Бензема, Роналдо

Ювентус: Буфон, Лихтщайнер, Бонучи, Киелини, Евра, Пирло, Погба, Маркизио, Видал, Мората, Тевес

Реал Мадрид - Ювентус 1:1
1:0 - Роналдо, 23'
1:1 - Мората, 58;



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

marioooooooo
14.05.2015 17:49

Честито на Юве.Те го заслужаваха този финал.Чакаме се в Берлин *lol**lol*

luiss_nani17
14.05.2015 15:10

Стискам палци на Евра и отбора му на финала, заслужено са на финал. Това недоразумение Бейл не подлежи на коментари, дано не ни го пробутат *lol*

bojkt
14.05.2015 14:11

Роналдо освен, че вкара гол от дузпа и от гюме за 2 мача, през останалото време се направи на Петко Сертов......

mincho9
14.05.2015 12:52

Традициите в най- престижният европейски клубен турнир отново се спазиха.. Никой отбор досега не е печелил титлата в 2 поредни сезона.*ball*

RealMadrid_4ver
14.05.2015 12:28

Забелязвам, че много фенове се радват не на отпадането на Реал, а на отпадането на Роналдо.

sundza
14.05.2015 10:48

Бях решил да напиша мненисто си за отпадането на Реал без да чета какво се коментира надолу, не знам защо се загледах в твоя коментар.
След като минаха двата мача за мен станах ясни три неща:
1. Двамата ни коментатори най-накрая направиха по един точен и верен коментар - че сега Реал трябва да покажат заслужават ли място на финал или ще гледат как другите отбори вдигат купи. Е, не показахме желание и ето го резултата. Втория коментар бе относно "големия, скъп" Бейл. Или по-точно "ухажорът на Старата госпожа", както го нарече Сокачев.
2. Гореспоментия незабавно трябва да раздаде всички пари, които бяха платени за него на своите фенове, а те по своя преценка да изпият по една бира или да запалят по една студена вода за негово здраве. ПОдробностите "защо" - в по-долния коментар.
3. Каквото и да съм казвал преди мача се извинявам на феновете на Ювентус. Те показаха желанието и хъса, бориха се с всички сили, което ние не успяхме да направим и заслужиха мястото си на финала. За което честито и успех!

sdw
14.05.2015 10:36

До коментар [@comment 1795036] от [@user NoDiggity]:

Точно пък пристрастен като теб ще говори обективно.2/3 от коментарите ти ги виждам в наши теми и къде сме писали,че сме най-добрите и ще правим требъли.Мисля,че повечето обективни фенове признахме,че формата на Барса е по-добра,просто се смятаме за по-добри от Юве.Който е гледал мача ще разбере,че наистина сме по-добри,уви биха ни тактически от всякъде и заслужено продължават напред.Все пак това не е Лига,а директна елиминация.Ти си гледай твоя отбор,дето наляхте 200 милиона за един сезон,а сте пълна дупка,вместо да ни гледаш нас.Ние като стигнем 1/2 и сме провал,вие като стигнете 1/2 и си биете гъза в тавана.Сега като Съра го няма и избивате комплекси в теми на Реал.Играхме достойно.За някои може и да сме се провалили,но е факт,че завършваме сред първите 4 и точно зад гърба на Барса в Испания.

sdw
14.05.2015 17:48

Ти не знаеш каква ни е политиката,не знаеш какво става в отбора.Правиш си повърхностни заключения,превръщаш мнението си във фактор без абсолютно никаква обоснована фактология.Използваш термини,които не знаеш за какво служат.Използваш фразата "най-добър отбор".Трябва ли да те коментира въобще човек? Заради такива като тебе сме на това диридже в България,комунистическото мислене е прънка в българското съзнание,което ще се изкорени сигурно чак след 50-60 години ... Приличаш ми на sksw

sdw
14.05.2015 17:46

Гледай сега - това,че не харесваш Реал не значи,че сме жалки.Когато изказваш мнение се научи да не си го налагаш като поредното просто комунистическо отгледано детенце,а започни да гледаш от "голямата картина".Самия факт,че говориш "кой е най-добрия отбор" говори по това какво разбираш като цяло от футбол.Всеки футболен запалянко знае,че има спадове и възходи на форми.Не можеш да говориш за историята,че ни е жалка,защото НАШАТА ИСТОРИЯ е най-великата.Това не е мое мнение или твое,това е факт.Разгледай малко статистика и история.Не разваляме звезди,ние ги създаваме.Във всеки отбор има развалени звезди(Погба нали го знаеш).Това е нормално във футбола.Ти като мразиш един отбор и аксцентираш специално върху нашите.Та Робен защо го взеха в Байерн?Защо Робен и Снайдер бяха най-добрите футболисти в Холандия?Защото сме им развалили кариерата ли ? Няма цял живот да играят при нас.Махнали сме ги и толкова.Взели са Кака и Роналдо на тяхното място.Не може само да се трупат имена.Какво ми говориш за Хунтелаар,като беше контузен за 2/3 от периода ни,а в следващия момент показа,че не може да играе с класни футболисти като нашите.Идеален е за Шалке.Ако беше толкова добър щеше и титуляр на Холандския отбор да е.Ван Дер Ваарт какво ми го говориш като беше двигател на отбора ни преди да се продаде.Спадна му формата,годинките му се качиха,имаше и кой да го замести.Айде за продажба.Кво ми говориш за Оуен... Той беше бита карта още откакто го купиха контузен ... За 1 година беше контузе,възстанови се,вкара доста голове и пак се контузи.Имаше и вътрешни проблеми с него,но не ми се говори.Ти не знаеш каква ни е политиката,не знаеш какво става в отбора.Правиш си повърхностни заключения,превръщаш мнението си във фактор без абсолютно никаква обоснована фактология.Приличаш ми на sksw.Та така е ВЪВ ФУТБОЛА,не в Реал Мадрид.Никакви познания нямаш относно футбол,ама никакви.

IW_IW
14.05.2015 16:52

Първо съм фен на Арсенал ако не забелязваш и четеш второ в последните 5 години 4ката на Левандовски БМ Барселона итн ви правеха смешни сте пълен смях дори и в сезнона на 10тата 3 в състезание с два коня и ШЛ след продължение което трябвапе да е не повече от 2 минути 3то съдийските аванти са ви в повече и гледам футбол изобщо не са само англия а и франция и испания италия германия и даже женски футбол не само да си мисля че моя отбор е най-добрия а като цяло следя играта на име футбол,Вие сте синоним на жалка история мога да ти изредя повече звезди на които сте им затрили кариерите от колкото на успешните ви играчи като почнеш само холандците Нистелрои та минеш през Робен та свършиш на Снайдер и Вандер Варт други има ли смисал да ти давам Хунтелар изобщо не го броя.Златниуте топки Канаваро и Оуен *joking* сега Бейл и Иско чудя се кой ще е следващия пропищял от реал сребролюбец*joking**joking**joking*.Гордеете се с имена като Ди Стефани и разни други де даже не ги знаете как изглеждат актуално а от новото поколение фенове от 90 сте смях а ептен новото поколение от 2000 година насам сте плачебна картинка.

sdw
14.05.2015 15:12

Хах човек,на колко години си?За абсолютно всичко мога да те контрирам и то не с мнения,а с факти: 1. Не слагам аз минуси,не се и занимавам,под нивото ми е.Дори да беше правилно,щом се засягаш от такива неща не говори добре за теб. 2. Не ми говори за юноши и млади играчи,защото Реал е най-младия гранд в момента и това е факт,а не мнение.А това дали юноши имат успехи или не,не знам какво общо има свързано с тая тема?Ще ми говориш за Скоулс,Солскяр и Гигс ли?Това е едно поколение играчи,които Съра определено има голям пръст в това.Кажи ми ама наистина ми кажи,защо изтъкваш подобни неща,като дори не си говорим за такива неща?Какво общо има по дяволтие *lol* 3. Реал също не робува на имена.Реал е емблема и голяма марка.Това,че медиите правят Роналдо едва ли не иконата и на мен не ми харесва.Аз виждам,че не е така на терена и отбора не играе за един играч.Никога не е било така и ми е смешно някой да твърди така.Хора,които гледат Реал единствено в мачове от ШЛ по свободни канали и без един мач от примера дивисион ... 4. Когато някой прави слаби мачове няма никакво значение в кой отбор играеш,а кой ти е треньор.Моуриньо напримерно беше такъв,такъв е и в Челси.Анчелоти за сметка на това пуска абсолютно цялата скамейка и затова аз го уважавам супер много. 5. Това за съдийските аванти не е сериозно да го казваш.Съдиите винаги грешат,а в интересна истината вие феновете на Юнайтед хейтвате от Чакър,а не виждате,че всъщност ощетяването ни е в пъти повече отколкото аванти.Разбира се ти няма как да го знаеш това,защото не гледаш ЛА Лига,но ще спориш и до утре с това мое мнение.Всеки един отбор получава аванти и ощетявания,непрекъснато.А вие бяхте най-съдийския отбор по времето на САФ,така че не е ли малко смешно точно с това да се хващаш? 6. Няма нещо като "НАЙ-ДОБЪР ОТБОР" в света.Има отбор,който е в най-добра форма - Барса са в момента.Реал бяха първия полусезон.Непрекъснато нещата се обръщат и нещата се променят.В интересна истината последните 4-5 години всеки е едно ниво под Реал„барса и байерн,но теб това те боли и си избиваш комплексите тук.АКо ще говорим за най-велик отбор,безспорно е Реал заради успехите.За най-добър отбор,няма нормален човек с нормално и обективно мислене,който може да спори за такова нещо.Ако ще говорим за временна форма,това е друг въпрос. 7. И какво като Атлетико ни биха с 4:0? И вас ви биха Евертън с 3:0,и Волфсбург биха Байерн с 4:1. 8. За тези 7 точки те обявявам за топ3 най-безнадеждни хора в тоя сайт.Разбира се никой не може да мине sksw,но не си много зад него!

IW_IW
14.05.2015 13:02

Слагай си минуси даже не се и занимавам да ти слгам.Когато коментираш ОТБОР подчертавам ОТБОР където хората с Юноши за 20 години имат няколко пъти повече успехи от вас и да се пресмиваш е нелепо.Няма значение МЮ на съра или на ЛВГ това е отбор преди всичко където не се робува на име било то Бекам,Кийн,Роналдо или Ди Мария при два слаби мача трети не се знае дали ще започнеш независимо колко пара е платено за тебе.Това е отбор а не компания за продаване на тениски смееш се на един 2 техни слаби сезона а вие сте смях всяка година без съдииски аванти.Най-добрия отбор в света вие не сте най-добрия реал не сте най-добри и в Мадрид а за света да не говорим.4;0 от атлетите насред Мадрид добре ви седи.

sdw
14.05.2015 12:49

Ей момче,в частност казах "откакто съра го няма",та в частност да ти обясня,че не съм казал нищо против него и никъде не съм обидил Юнайтед.Казах само,че вас като ви няма никъде по турнирите,не е нужно да идвате и хейтвате Реал.Специално ти и още няколко анти-фена.Или се научи да четеш,или започни да четеш книги за да започне сивото ти вещество да асимилирва с точност информацията,която приема.Капиш?

IW_IW
14.05.2015 12:47

Ей момче като говориш за САФ не забравяй че тая ваша легенда дължи всичко на него и в частност на МЮ.Дори и не си помисляй да обижадаш МЮ на съра за разлика от вас ние си уважаваме конкурентите и когато са били добри не сме им го отричали както и те на нас.Вие сте парадокс във футбола и сте всичко друго но не и отбор с каквато и да е традиция освиркахте Касияс изгонихте Раул итн,Даже едни Челси си уважават легендите повече от вас дори дузпа на финала като изпусна Тери феновете застанаха зад него.

Aliosha_1990
14.05.2015 10:29

До коментар [@comment 1795036] от [@user NoDiggity]:

Ей Спец , ти бил ли си на Бернабеу снощи , за да знаеш че е било гробна тишийна ?! Или сега ще ми кажеш , че имаш HDTV и то всичко се вижда и чува... И махни тая смешна снимка от профила си , защотото нее актуална ! Манчестър-Шанмпиони кога ?

shoshibgFB
14.05.2015 10:21

Браво на Юве, от тяхното скапано първенство, взеха че объркаха на всички сметките. Дано да вземат и титлата, хубаво ще е дане е пак Испански или Английски отбор, или Байерн (то там други няма в момента...). Не че мразя Барса, напротив, просто ще е интересно.

MU121
14.05.2015 09:52

Фенчетата на Реал пак ги изби на история,гледайте настоящето и бъдещето то е важно.

catalan
14.05.2015 09:58

Те Реал спечелиха ШЛ миналата година, което не е мн далеч в историята, като цяло това отпадане не е болка за умиране, не може да се печели всяка година.

catalan
14.05.2015 09:51

Реал Мадрид въобще не са това ,което бяха миналият сезон и е напълно нормално, Ювентус си заслужиха финала,защото и в двата мача бяха по-ефективни и добри.

catalan
14.05.2015 09:49

Винаги финал с отбори от различни страни е по-интересен, кво да гледаме отбори дето се срещат всяка година за първенсвото ?

catalan
16.05.2015 11:57

Това са моите разсъждения и те не ме правят лапе, ако случайно съм прав как ще се чувстваш ?

sdw
14.05.2015 12:51

Не защото съм фен на Реал,а абсолютно обективно искам да се изкажа за мнението ти(което го уважавам,защото е само мнение,без нападки) - не вярвам клуб като Реал да спадне формата за повече от 1-2-3 години.В смисъл,ние винаги ще сме фактор.Дори когато отпадахме от Лион на 1/8-те,дори и тогава бяхме фактор и тези отпадания са били изненада.Клуба ни е такава марка в момента и толкова пари се въртят,че слаба форма за повече от година е недопустимо!

LosMerengues
14.05.2015 12:41

Ахахахахах чак 10 години ли бе "спеце".*joking**joking**joking* Е няма по-нелепо нещо от заблудено лапе с достъп до интернт.

catalan
14.05.2015 12:02

Съмнявам се, аз лично очаквам голям спад в играта на Реал Мадрид следващите 10 години *lol*

MaLkO_LuD94
14.05.2015 10:34

Ел Класико на финал в ШЛ и в мач за първенството нямат нищо общо един такъв финал ще взриви футболния свят хората от кога го чакат и аз мисля че до 2-3 години ще се срещнат просто са малко над другите към момента и рано или късно неизбежното ще се случи не може да се разминават постоянно *thumb_up*

Chelsea86
14.05.2015 09:34

Честито на Юве, напълно заслужено са на финал. Пожелавам им успех на финала и дано вдигнат купата. *beer*

TheShedEnd
14.05.2015 09:31

Анчелоти си заминава - това е ясно, при това от няколко месеца. Дори да беше взел нещо този сезон, вероятно при слаба серия есента си заминаваше. Човекът е бил треньор и на други класни отбори - ще е много хубаво да каже истината за отбора - това отбор ли е все пак или рекламна бригада за един или друг играч от този отбор, кой е главният ( реалният ) двигател при трансферите - входящи или изходящи, защото по никакъв начин не ми изглежда треньорът дори да има думата за тях, каква беше причината отборът да направи такава впечатляваща серия и после да се срине, главно игрово, а мога да кажа и психически през 2015г., как така се случи, че най-богатият клуб в света няма как да замени един играч и централен защитник трябва да играе като халф, а трима халфа за около 70млн. евро стоят резерви или въобще не са в групата. Много въпроси какво точно се прави в клуба, титлата в ШЛ дойде на късмет, купата също се взе с гол в самия край. И тези трофеи скриха някои много съществени проблеми в играта на клуба, които си остават и като гледам може да се задълбочат.

vanko_liverpool
14.05.2015 09:15

Защо толкова обвинявате Бейл ? Какво точно не му харесахте в този мач ? Единствено той се опитваше да направи нещо.Какво направи Роналдо тоя мач ? Да ви имам и феновете на вас.Един слаб сезон и веднага искате чистка.Ето за това феновете на другите отбори ще си мразят.Трябва да приемете, че неможе всеки сезон да правите дубали, требъли и да печелите всякакви типове награди, било то и индивидуални.Защо Роналдо не остана след края на мача на терена, както го направиха останалите футболисти ? Защото той играе само за себе си, осъзнавайки че тоя сезон ще остане с празни ръце, било то с някоя купа, било то с някакво индивидуално отличие като "Златната топка".Това е причината винаги да бъде зад Меси.Относно Бейл-в този двубой само той се стараеше.И опитваше удари от далеч, които не бяха хич лоши, и се опитваше да направи нещо интересно.И пак ви питам-какво направи Роналдо в този мач.Единственото което направи, е да ви лиши от това да отидете на финал, защото заради него резултата не стана 2:0 през първото.Но и за това Бейл и Анчелоти за виновни предполагам.

MaLkO_LuD94
14.05.2015 11:20

Ако иска да играе повече с топката ще се дръпне назад и ще се нагърби с тежката задача не става само да ти я дават на голлинията *smile* Изглеждаше сякаш му е по-лесно да седи забит в страни просто го беше страх да се нагърби с тази отговорност видя се и при атаката при 1-0 която бяхте 3-ма на 2-ма кога ще видиш Роналдо от тази позиция да подава топката ?

sdw
14.05.2015 11:04

Между другото едно от най-успешните задачи,с които се справи Юве на този полуфинал беше обезличаването на Роналдо.Това отвори коридори на Иско,Хамес и Бейл,но определено Роналдо не се виждаше.И това не смятам,че е негова слаба игра,а добра работа на защитата на Юве.

MaLkO_LuD94
14.05.2015 10:37

Тези 2 гола и ти щеше да ги вкараш истината е че Роналдо и в 2-та мача се скри и затова Бейл трябваше да се нагърби с тежката задача да решава мача е не му се получи но опита момчето за разлика от оня който като изключим дузпата и гола от голлинията не направи нищо съществено и в 2-та мача*thumb_up*

sundza
14.05.2015 10:32

Ще ти кажа какво направи Роналдо - вкара головете, които държаха отбора му в играта и в двата мача, ето това направи. Трябва да знаеш, че за един нападател се плащат милиони и мусе плаща заплата за да ВКАРВА голове. Както казваш твоя Бейл се опитва, и опитва, и опитва...вече цял сезон. И докато използва Реал за опитно поле, тимът губи титли и купи. Не сме отбор, който си позволява да плаща рекордни трансферни суми, за да чакаме някой да се нагоди първия сезон, да си понастрои мерника през втория и евентуално да започне да си върши работата през следващия. Да, Роналдо трябваше да вкара този втори гол,а може би след това да застане до Мората вместо Кроос, да предотврати гола и да бие сам Ювентус. Е тогава (може би) някой щеше да каже, че "зализания" е свършил нещо.

lubomirsb
14.05.2015 10:31

И аз това се питам. Обяснявам си го, че някой като попадне на мушката го разпъват докрай. Ако Бейл беше изтървал положението на Роналдо гледай какво щеше да става.

razbirachi
14.05.2015 09:38

Абсолютно прав *beer*

lubomirsb
14.05.2015 08:41

Мача не ми хареса. И двата отбора играха така все едно ще има още 1 мач. Нямаше хъс в много от играчите, на моменти се разгождаха толкова небрежно по терена всякаш не ги вълнува какво се случва. Вчера Байерн когато нямаха за какво да играят (когато беше 85та мин че и преди това ) се раздаваха така че все едно 1 гол ги класира...Но няма значение.
Честито на Юве според мен си заслужиха това класиране, играха ефективно и с добра тактика. Тотално неутрализираха опитите на Реал.
За Реал какво да кажа. Ще почна от там че не ми харесва как всички дори и коментаторите плюят Бейл. Така и не видях какво им е виновен. Общо взето само той Иско и Марцело се чуваха. Другите СПЯХА. Та добре като им е виновен да не му подават толкова, атаките да минават през другото крило. Роналдо не го чух цял мач, беше се скрил в дън земя. Когато постоянно играеш с топката нормално и да я губиш. Човека си отправи няколко удара към вратата ама топката как минава през половината отбор + вратаря който случайно се казва Буфон ? Излишно го хейтват Бейл и само си го тормозят като му влиаят на психиката.
И все пак за шампион тази година глася Барса. Според мен са на 1-2 нива над всички останали. Но да видим все пак, гласях и Реал за победител но, видя се и те колко могат.
И отново браво на Юве, малко по-сърцато следващият път обаче *wink*

caramell
14.05.2015 08:21

Реал са били играли хубаво? Какво е хубавото , че немога да се сетя 20 удара , от които 4 точни ли? Ако не беше Касияс щяхте и да си паднете като нищо. Недоразумението Бейл се видя за пореден мач , че не струва нищо! Погба беше контузен 2 месеца , момчето влиза и показва как се крие топката на Кроос и Хамес. Ами Роналдо ? Аз по - слаб мач на него през живота си не съм виждал.. дори като се замисля и в Ман Юн е нямало такъв. По едно време забравих , че е на терена , а все пак е " КР7 ". От целият им отбор само Касияс,Иско и Марсело се раздаваха , както трябва.. останалото беше под всякаква критика. Сега с калъфките си остават.. нещо като Барселона през миналата година , но тази е обратното , защото " бялата тишина " ще седи и ще гледа останалите как вдигат трофей , след трофей.

Силно се надявам да видя как Буфон и Пирло е вдигат на 6-ти юни , но Барселона наистина са много добра форма , но и късмета си е с тях де.. те цял сезон и един важен играч нямаха контузен.

Big_Ivan017
14.05.2015 08:16

Съвсем искрено пожелавам победа на Ювентус! По-важното е мача да е интересен все пак! Успех и на двата отбора и нека по-добрия спечели! *smile*

plamen_tatov77
14.05.2015 07:35

Хубавото е,че няма да има Ел Класико на финала.*smile*

crazy_rabbit
14.05.2015 06:38

Реал цял мач играха без двете си крила - КПД-то на Пенди и Диадемата ОБЩО беше 0... Хубаво,че беше дузпата та да чуем името на единия...

rockytoo
14.05.2015 02:30

Страхотен мач! Честита победа на Юве *thumb_up*

IW_IW
14.05.2015 02:25

До коментар [@comment 1794995] от [@user MaLkO_LuD94]:

Това пръсва :Д сега го погледнах :Д

MU121
14.05.2015 02:13

Всяко различно мнение от това на балетисти те е хейт.СМЕШНИ СТЕ.

IW_IW
14.05.2015 02:21

Смешното е,че не съм фен на Барселона напротив и тях не ги долюбвам особено но за сметка на тия балерини ония поне си играят всеки един от тях нито моя клуб страда срещу тоя отбор или да има нещо за което да им завиди човек.А просто като фенове и игра са абсолютно дразнещи още от момента в който изгониха Раул за да вземе Роналдо 7та от там ми паднаха в очите тотал.Говори за манталитет за стил нищо стилно няма в тоя клуб освен Касияс всичко друго е пълен смях.

fearcho
14.05.2015 02:03

Как тихичко си капаха листата... Поздрави на Старата госпожа *smile*

MU121
14.05.2015 02:01

Къде я видях те тази красива игра,вашите телевизори да не са купувани от магазин за бяла техника?

sdw
14.05.2015 01:56

За хейтърите - падаме на 1/2 и сме се изложили,вие ако стигнете до 1/2 си е една успешна година за вас

sdw
14.05.2015 08:10

а точно преди тези 3-4 години,които визира?

IW_IW
14.05.2015 02:11

Те добре че взеха Бензема от тях че можеше още да отпадат от тях.

MU121
14.05.2015 02:05

Ние като играхме полуфинали и финали вие лъсках те на франсетата бутоните след осмина финалите.

sdw
14.05.2015 01:55

хааха малеее ... Влизам и чета последните 15 коментара са на хора,които са фенове на английски отбори и хейтват Реал *smile* Самия принцип е такъв,че даже е смешно да ви се четат коментарите *smile* Реал играха хубаво и достойно,но отпаднаха,победени тактически.Тва е.Ще ми обясняват хейтърите кой колко пари е имал и колко пари е харчел *smile* Тва е положението,имаме и харчим,това прави един гранд-използва си парите и стига надалече.Разликата между нас и вас знаете ли каква е - падаме на 1/2 и сме се изложили,вие ако стигнете до 1/2 си е една успешна година за вас *smile*

sdw
14.05.2015 08:09

Едва или не,ама я взехме,коментара ти е излишен.А и 5:0 на 1/2 срещу Байерн,какво му е "едва-та" за миналата година.И защо изобщо говорим за миналата година.Аааа да,защото тряяябва да кажеш нещо,но нещо пък не ти се получи.

barca_samuraj
14.05.2015 07:22

Е то едва миналата година стигнахте финал, иначе и вие бяхте до 1/2.

MU121
14.05.2015 01:55

Представям си ако не им бяха дали дуспата тази вечер (поредната съдийска)за какво мрънкане щеше да става въпрос.

scouser_pool
14.05.2015 01:50

Междудругото ми е интересно колко пари ще оберат Юве този сезон от ШЛ.2012-13 взеха 65 млн.( което беше най-много тогава) понеже само Милан бяха на елиминации сега като стигнаха финала сигурно ще счупят рекорда

fivooo
14.05.2015 06:43

Мисля че поне 80млн ги вземат, с което ще подобрят доста повече собствения си рекорд.

IW_IW
14.05.2015 01:54

Бая ще са защото има испански отбор на финала а испански се говори от половината свят и ще гушнат много от тв правата ако се чудите защо се тикат испанските отбори не се чудете поне 1 трябва да има па дали ще го спечели вече е друга работа.Барсата си стигна без проблеми тия смешки не успяха да ги дотикат.

CFCLondon
14.05.2015 01:38

До коментар [@comment 1794987] от [@user MU121]:

Точно. Няколко техни фена завчера не спряха да хейтят из нашите статии. То бяха помии, беше чудо. Затова одеве доста озлобено си им го връщах и аз, така че се извинявам на свестните им фенове, колкото и да са малко.

haldir
14.05.2015 02:06

какви да сме ние,,,няма как да подкрепя хора които влизат тук само за да хейтват и да се заяждат ,та дори и да се фенове на моя отбор.....много "фенове" и на Ман. и на Челси влизат точно за това тук. и пишат повече в темите на Реал отколкото в темите на техните отбори. както има и такива и от твоя отбор...Явно в днешно време е модерно да си хейтър и е важно просто да напишеш нещо , без значение какво!!!

IW_IW
14.05.2015 01:56

Представи си какви сте вие,че да съм на едно мнение с фен на Манчестър и на Челси и те да са на същото с мен за вас.

haldir
14.05.2015 01:53

Пич както ние имаме такива фенове , така и вие и вс. останали отбори...Разгледай малко по темите и ще се увериш колко такиве "идиоти" има и от твоя отбор.....

IW_IW
14.05.2015 01:40

То и аз си им казвам само истината не ги храня много,че някое от тях може да си сложи въжето и да скочи от стола ако има толкова акъл :Д

sviliev
14.05.2015 01:26

И тъй като забравих - честито на феновете на Ювентус за заслуженото класиране на финала. Успех!

sviliev
14.05.2015 01:20

Забелязах, че някои от вас критикуват Бензема. И той в някои мачове не показва достатъчно желание, а и всеки сезон по 2-3 прави серии от по 5-6 мача без гол но като цяло от тримата напред, той се бори най-много. Плюс това освен че може да бележи от всякакви позиции, има и доста приличен дрибъл за централен нападател, отлична техника и добър пас. И най-важното - не стои забит на дузпата, а се връща по-назад и освобождава пространства за Бейл, Роналдо и по-рядко за Иско и Хамес да влизат навътре. И точно тук е проблема - Бейл е трагедия, а Роналдо остарява и започва да залязва, а и не се раздава за отбора, а за себе си. И в този ред на мисли да се чуди човек защо при 1-0 не стреля, а реши да подава?!

futbolista_rs
14.05.2015 01:19

Честито на всички ювентинци и от мен за невероятната вечер! Играхме много добре тактически и физически. Все ми се струва, че на реал силата им не е в центриранията, а по земята. Ако бяха свалили топката можеше да имат по-голям успех, а и Бонучи и Киелини са доста високи. Колкото до чистите положения, това е субективно, защото Реал имаха повече удари, но решителните намеси на вратарите бяха по равно.

Omen
14.05.2015 01:07

Поздрави на вси4ки 4ерно-бял.Госпоф да пазиЮве.

sviliev
14.05.2015 01:05

Отново настоящият носител на ШЛ не може да защити трофея си. Явно има някаква прокоба, наистина е странно как 25 години нито един отбор не можа да дублира титлата си. И не връчвайте купата на Барселона отсега, ако се знаеше предварително как ще завърши мача, нямаше смисъл да се играе. Разбира се, че Барселона е фаворит, но с тичане, организация, тактическа дисциплина, стегната защита и късмет, Юве като нищо ще спечелят. И все пак жалко - щом и сега не се получи финал Реал - Барса, явно никога няма да се получи.

CFCLondon
14.05.2015 01:22

Формата на турнира се промени. Вече е много трудно да се защити трофея. Преди години само шампионите на страните са играли в КЕШ и е имало много по-малко топ отбори. Така за Милан или Реал или Аякс или който и да е друг отбор е било по-лесно, тъй като са имали по-малко конкуренти. Пък и не е имало групи, понякога силните са се елиминирали взаимно още в началото и отбори като Звезда и Стяуа са стигали страшно напред /та даже и титли/. До като сега имаме 3 силни испански отбора, 1-2 силни немски, силен Юве, английските могат да избухнат винаги. Като цяло сега е доста, доста по-сложно и не виждам как някой отбор, някога, ще си защити трофея. Преди години Юнайтед бяха близо /2009/ и Барса/2010 и 2012/ - обаче все се намираше нов герой.

ppetrof
14.05.2015 01:12

Когато Шумахер стана шампион за 5-ти път ,феновете на формула 1 намаляха на половина .Не е интересно само едни и същи да са шампиони

ppetrof
14.05.2015 01:08

Млад си още ,ще доживееш. Лудогорец ще шчупи каръка 2 титли в ШЛ подред

Gopcho
14.05.2015 01:03

Касияс направи добър мач, на двапати ги остави в мача, но нападението слаба работа! Справедлив завършег с оглед на показаното.Хамес е 80 обаче, е невероятен. Роналдо трябваше да се нагърби с тежката задача като лидер ...

methazoid
14.05.2015 00:59

В крайна сметка Реал спази традицията, така че , който стане шампион можете да бъдете сигурни, че догодина няма да спечели купата.

ppetrof
14.05.2015 00:56

За любителите на конспирацията.Италиански отбор печели ШЛ преди 5 години(Интер).Италианския футбол като цяло губи доста фенове в международен мащаб последните години .УЕФА печели и от телевизионни права ,ако се повиши интереса към италианското първенство.Отдавна футбола е политика .Според мен Барса ще спечели но трудно.

crip1
14.05.2015 00:50

Целият отбор на Ювентус си заслужи финала, а такива играчи като Буфон и неуморимия Пирло е просто радост да видиш как вдигат трофея.

dimitar10
14.05.2015 00:40

Е сега вече Клоп ще е тренер на Реал. ЧЕСТИТО НА ЮВЕНТУС УСПЕХ НА ФИНАЛА.

stefanBG111
14.05.2015 00:34

Още се чудя Реал как можаха да изпуснат такъв талант като Мората. Невероятен талант притежава това момче, и се вижда в Юве сега Реал какво са изпуснали, а те държат 100 млн куц кон. Време е да почнете да си налагате повече собствени кадри от школата и да им давате шанс, а не да ги изпускате и после да се биете в главата защо сте ги изпуснали и че сте купили поредната надценена звезда.

stefanBG111
14.05.2015 20:02

Наистина много трудно ще намерим такива заместници като Шави и Иниеста. Делофеу и Тейо имат качества да играят при нас, но явно напрежението им идва в повече при нас и не могат да разгърнат потенциала си , както в отборите където са дадени под наем.

IW_IW
14.05.2015 16:55

От тия брато само Денис Суарез става нито Тео нито Делафуе имат нужната класа за вашия тим а заместници на Шави и Иниеста трудно се намират това не са Кедира и Кроос средна класа футболисти ако не стават до година ще вземем Погба и Шнайдерлин че са горе долу един тип футболисти.

stefanBG111
14.05.2015 15:51

Очаквам да дадем повече шансове на Рафиня и Халифович през новия сезон. Трудно ще заменим играч като Шави, не трябваше да продаваме Тиаго и Фабрегас, които бяха сочени за заместници, но ръководството ги продаде. На път сме и Делофеу, Денис Суарез и Тейо да изпуснем. Имаме една от най-добрите школи в света, но след като Гуардиола си тръгна, като че ли не разчитаме толкова много на школата в последно време. А и вие в школата също имате много добри играчи, някой играчи стига да им се даде шанс до 1-2 години ще са готови да играят в 1 отбор.

haldir
14.05.2015 15:01

Така е половината ви отбор е от юноши,но някой от тях след края на сезона може би ще се махнат(като Шави),а други като Педро ще бъдат продадени....От както се махна Гуардиола , като че ли и вие спряхте да разчитате на юношите...Според мен ако все още беше той начело на отбора ,отдавна щеше да е обиграл някой от младежите за замесник на Шави и надали щеше да се стигне до купуването на Ракитич и Матийо пр...Нормално търсят се бързи резултати , в някой случай се получават в други не.....Жалко е но това е реалността, а и не е само при нас и вас в почти всички отбори от топ ниво е така!!!!

stefanBG111
14.05.2015 00:49

Ами и ние също си бием главите и аз още се чудя защо си изпускаме така играчите от школите. И ние и вие имаме играчи, които до 1-2 години могат да са част от първия отбор стига да им дадем шанс. Но при нас поне половината от играчите са ни именно от школата.

haldir
14.05.2015 00:42

По същият начин по който вие махнахте Тиаго , за да се продават фланелки на някои "звезди"...А и не е само Мората , разкарахме Солдадо, Негредо за да може да се налага Бензо в отбора!!!

Hitchhiker1902
14.05.2015 00:30

Честито на Юве и феновете им. Страхотно се справиха и в двата мача! Изненада? Юве е велик клуб и просто се завърна на мястото си.
Реал... показа липса на хъс и характер. Стига сте плюли Бейл, човека се нагърби да прави нещо, не му се получи, и? Това че някой малоумник е дал 100м за него чий проблем е? Това че, австралопитеците на Бернабеу му рутят психиката чия вина е? Роналдо къде беше тоя мач? А миналия? В последните месеци е по-зает да мисли за кой рекорд да гони Меси, да се цупи що Бейл и Арбелоа да бележат вместо него и да се бори с бръчките вероятно. Голям играч, но никога няма да бъде легенда (за разлика от Икер, когото разни цървули си позволяват да освиркват...). Щото в тази игра ОТБОРЪТ е над рекорди, топки златни, рекламни договори и прически.
Някои си позволиха да освиркат и Мората при смяната... Щото е профи и си върши работата? Или щото се раздаваше за Реал, ама някой умник реши, че е ненужен и го смени с къдее по-"класния" Чичо, който класно да продава блузки в необятно Мехико?
Тия неща ме ядосват къде повече от загубата....
Още веднъж - поздравления за Юве и успех на финала! Ще е страхотна тръпка да видя Буфон и Пирло с Ушатата. И Мората - с втора на тези години *smile*

sviliev
14.05.2015 00:53

За трофеите основната вина има Рамос, тъй като неговия гол освен ШЛ, ни донесе и още 2 трофея след това. Бейл за 2 сезона се запомни с един гол срещу Барселона. И какъв хъс е показал, стига глупости - губеше елементарно топката и изобщо не си гонеше хората. Един спринт не направи...И в този мач не защитата беше комична (до изравнителния гол даже беше много добра), а халфовете и нападателите. Единствено Касийяс, Марслео и донякъде Бензема заслужават похвали за днес.

crip1
14.05.2015 00:46

С всичко съм съгласен.Аз също изкритикувах Бейл и то защото си има причина.Ако не беше той обаче, нямаше миналата година да имаме толкова трофеи! Играе слабо, и въпреки всичко в мача беше един от малкото, които искаха победата.Комични грешки в защита, нещо напълно нормално за последните месеци.Отбора е половин отбор без Модрич.Хъс - никакъв. Икер - невероятен. Половината идва от разглезените пубери фенчета.4000 тифози ги правят криви насред Бернабеу, не можеш да разбереш в Италия ли играем или не. Смешници.

sviliev
14.05.2015 00:38

Прав си, че феновете на Реал се държат отваратително, но специално Бейл с пълно основание го освиркват. След такъв сезон, даже му е малко това. Не може да получаваш такива пари и да разхождаш тази свещена за милиони фланелка. За съжаление, се набутахме с него, а Барселона взеха Суарез и Неймар. Не трябваше и да продаваме Ди Мария и Мората. За следващия сезон са ни нужни 2-3 нови, най-вече в атака и по-дълга скамейка. Нормално ли е при негативен резултат на полуфинал в ШЛ Анчелоти да няма офанзивен играч на пейката?

Kirilov_10
14.05.2015 00:35

Поздрави за обективния поглед над нещата...

sviliev
14.05.2015 00:29

Слаб мач на Реал. Имахме доста удари към вратата, но повечето от тях бяха или отдалеч, или плод на случайността. Очаквах доста повече, малко ми е трудно да повярвам, че отпадаме точно от Ювентус. За съжаление, в последните години с лека ръка изпуснахме доста трофеи. Бейл задължително трябва да се махне след такъв сезон. Тази вечер беше черешката на тортата. Мързелив, слабохарактерен футболист на средно ниво. Трябва свежа кръв, най-вече в атака, играем безидейно.

IW_IW
14.05.2015 00:32

Вземете Крауч с тия 123531245542341123521 центрирания мязате на Стоук или на Манчестър при Мойс ще ви свърши перфектна работа.

ComsteR
14.05.2015 00:24

До коментар [@comment 1794903] от [@user bogMessiMania]:

Роналдо ди игра повече от добре до 60минута , Гол, страхотен удар от фаул, и положение очи в очи с Буфон(реши да подава на Иско).

MaLkO_LuD94
14.05.2015 00:35

Роналдо не игра нищо и в 2-та мача не знам какво си гледал *cigarette*

miro211
14.05.2015 00:23

Нека честитим титлата в ШЛ на Барса

ppetrof
14.05.2015 00:27

мисля че избързваш ,трудна ще е победата на Барса ако я има

petarata
14.05.2015 00:23

Барселона са прекалено добри за Ювентус от една страна , но пък Ювентус имаха страшен късмет още от групите къде можеше и да не продължат , а това през годините знаем какво вещае - купа .

CFCLondon
14.05.2015 01:27

Сега няма какво да се лъжем, италианското първенство доста върна назад. Изключително много. През 90те например /жалко, че не съм могъл да гледам футбол тогава понеже съм бил прекалено малък, обаче пък съм изгледал бая мачове на запис *lol*/ всички звезди са на Ботуша, всички футболни зрелища са там. Обаче вече не е така и това се вижда. Просто няма как да се мери Сериа А в момента с ВЛ или Примера или Бундеслигата. Обаче пък италианските топове /Юве, Интер, Милан без последните години/ избухват от време на време, показват че още ги бива и настава паника на континента.

ppetrof
14.05.2015 01:06

Едно време ,(малиии удъртях)в неделя даваха само италианското първенство ,абе и до днес не мога да кажа че Английското е по добро.Но по въпроса схемата на италианците е такава ,те не мачкат взимат си своето с малко ,не напразно са измислили катеначото и малко или много си им остава в играта

CFCLondon
14.05.2015 00:35

Така е. Италианците винаги са се промъквали през "иглени уши" до заключителните етапи. Но там вече показват страхотно тактическо майсторство.

ppetrof
14.05.2015 00:31

и националите на Италия и клубните отбори ,освен Милан преди години ,винаги се измъкват с "клизма" и стигат до финал или стават шампиони

ComsteR
14.05.2015 00:21

До коментар [@comment 1794913] от [@user the_joker]:

Дайте Азар вземете Бейл.

CFCLondon
14.05.2015 00:26

Хаха мечтай си. Никой не ви е карал да купувате еднодневката Бейл. Сега си го дръжте при вас. Ама то какво да очакваш. Изкуствен клуб, изкуствен президент и изкуствени фенове-материалистчета, с ОГРОМНО самочувствие. Е, сега би трябвало да се покротните малко.

IW_IW
14.05.2015 00:25

И Азар и Санчез на едно да вземете пак ще сте същия смях заедно с Матич и Кавани и който и да е. Ващо не е отбор а сбирщина на звезди и гробокопачница на кариери.

Napadatel_9
14.05.2015 00:19

Съдията обърка работата, тц,тц,тц, можеше да изгони някой от Юве, да даде още 2,3 дузпи на Реал, да удължи времето докато Реал не вкара, бива ли такова нещо?*erm*

catalan
14.05.2015 00:18

Има и повод за радост на Реал, Роналдо вкара дузпа все пак.

Vetrigo177
14.05.2015 00:18

Перфектна тактика на Юве.Със солиден състав надвиха "титаните" за тях.Ту нападаха тук таме с контри,ту се защитаваха почти перфектно.За цялата тази победа мисля,че е виновен Келини,просто нямаше центриране или подаване,което той да не е пресякъл..Честито на Юве!

Omen
14.05.2015 00:15

Аууу какво стана с "дебел клати го"..Реал отпада,Юве отива на финал,прегътнете го,..На феновете на Реал мога да кажа 4е Касиас ви беше наи-добрия от отбора ви.Ако не беше тои ма4а ще беше 3-1 и поже4е ама да не надуваме много,2 пати Погба и Маркизио излизаха сами срещу Икер,тои ве спаи от унижение,и не бяха само това имаше и др полужения,Аиде 4етито на вси4ки фенове на ЮВЕНУС.Аре лека и утре ЛЕ.

IW_IW
14.05.2015 00:21

Бих казал Роналдо 50 минути без удар *beer*

123321
14.05.2015 00:18

А на вас Бейл.Извън кръга на шегата (макар че то си е вярно де) честито и напълно заслужено класиране на финал

ppetrof
14.05.2015 00:12

За Реал ХАХАХА от много години ,най-титулувания и най-богатия или най-скъпия клуб в света. На базата на това с какво разполагат трябва всяка година да вземат ШЛ ,нали според много от Вас парите правят всичко.Поне такива мнения чета когато Лудогорец бие в БГ .Е не е същото но след всяка победа на Лудогорец се споменават парите на Домусчиев.Да парите значат много но който е заложил на Реал преди няколко месеца за финал или Купа сега ги псува ,ето за това все още Футбола е най-великата игра.

ppetrof
14.05.2015 00:26

не сравнявам Лудогорец с Юве ,казвам че Лудогорец според феновете на другите одбори в БГ ,(към които се отнасям с уважение) с пари всичко става.Та казвам че Реал с всичките си звезди и пари беше до тук.

ComsteR
14.05.2015 00:21

Чакай с малко, къде е Лудогорец, къде е Ювентус, само тв правата на Юве са 90милиона, играят играчи като Буфон,Погба,Тевез,Еврото,Пирло, стегни се малко.

ogi999
14.05.2015 00:10

До коментар [@comment 1794903] от [@user bogMessiMania]:

беше там където Меси беше предните две години......не става нон стоп да си на върха пич

monte_carlo
14.05.2015 00:09

Надявам се италианците да не изненадат и Барселона,ако всичко протече както трябва с оглед на моментната ситуация за мене Барса ще спечели 2-0 или 3-1,не трябва да се подлъгвате по второто полувреме вчера срещу Байерн *smile*)

JUVE_BEST_CHAMP
14.05.2015 00:08

Тази вечер няма да се спи, а ще се пие до зори!!!*beer**beer**beer**beer**smile*

ogi999
14.05.2015 00:08

Слава богу няма да гледаме клишето Барса -Реал и то с предвидим край.....два различни отбора на финал е най-хубавото нещо.

THFC1882
14.05.2015 00:07

И така. Честито на Ювентус. Заслужиха си финала. Много съм разочарован от играта на Реал. Напълно заслужено си оставаме без трофей. Бейл много слаб. Роналдо и той слаб. Само Марсело се опитва да прави нещо. Жалко , но това е Реалноста !

stefanBG111
14.05.2015 00:04

До коментар [@comment 1794886] от [@user methazoid]:

Братле, не им обръщай внимание на такива. И миналата седмица напълниха статията и сега, просто не трябва да им се обръща внимание. Те освен да псуват като каруцари друго незнаят.

dido9730
14.05.2015 00:03

Злобата е за малките души. Честито на Юве , имат много хубав и симпатичен отбор. Футболът за това е най-великата игра, защото има различни победители. Успех и на двата отбора на финала, нека по-добрият победи. *smile*

stefanBG111
14.05.2015 00:02

Честито класиране на Юве на финала. Преди мача казах да не отписвате Юве, все едно ви е Алмерия, това е велик отбор, който се завърна този сезон, там където му е мястото при големите. Алегри го смятаха за неудачник, но при него отбора играе много по-красиво, отколкото при Конте. На нас на финала срещу Юве ще ни е трудно, недейте да давате такива категорични прогнози още преди да се играе мача, защото видяхте какво стана днес.Поздравления и за Реал за представянето, жал ме е за Касияс, защото той не заслужава такова отношение от феновете, истинска легенда, който е дал страшно много на Реал, говоря главно за испанските им фенове. Бейл, тази вечер направи доста пари, дадоха се пари на вятъра и то 100 млн. вижда се че тази година е пълна дупка.

MaLkO_LuD94
14.05.2015 00:01

Много ми е интересно феновете на Реал които плюят толкова много по Бейл какво ще кажат за представянето на Роналдо ( и в 2-та мача ) *smile* ?

IW_IW
14.05.2015 00:05

След 42 минута без удар към Буфон *beer*

bacardy_breezer
14.05.2015 00:01

Иначе респект за публиката на Бернабеу, че изпрати Пирло и Мората с аплодисменти при смените им *thumb_up*

aa4opz
13.05.2015 23:58

ювентус изигра мача много правилно тактически ...нормално за италиански отбор ...и заслужено отстрани реал...и сега всеки си задава въпроса ...колко струва гарет бейл ..едва ли има нормален фен на футбола който да мисли че бейл струва 100 милиона ...просто тогава пак беше някаква показна кампания ...реал да си покажат парите и го купиха .....ама не става..днес беше много слаб...имаше и други много слаби от реал... ами кво да се прави съдбата си връща на реал за гола от миналата година на серхио в 93 минута срещу атлетико ...и в това е чара на футбола ...нали..

YUNOFF
13.05.2015 23:57

Не знам за какви изненади говорите. Ювентус винаги си изиграват мача така, че да изглежда, че противникът е имал шанс. Ако искаха можеха и първият мач на нула да го спечелят и вторият. За финала няма да говоря защото не се знае кои футболисти ще са на линия, но си мисля, че италианците ще подходят по-сериозно. Все пак от 12 години финал не са играли, а от още колко не са печелили........

El_Blanco
13.05.2015 23:57

И пак, какво нещо е футболът. Конте, който лично за мен изгради отбора и е в пъти по-класен треньор от Макс, не успя да закара Юве толкова години на финал, а дори се мъчеше на доста ранни фази. А Алегри, който беше изгонен от МИЛАН, сега е на финал срещу Барса. Странно нещо е тая игра. *lol*

CFCLondon
14.05.2015 00:03

Алегри си е много класен треньор даже. Така и не разбрах какво го хулеха толкова много. Той какво да направи като му продаваха ключовите играчи и не му купуваха класни попълнения. За мен си се справи супер с това което разполагаше.

night_wolf1984
13.05.2015 23:56

Хех...това е прокоба другата година барса ще стаде титлата на лудогорец...*smile*

Banditos
13.05.2015 23:55

Не очаквах Риала да отпаднат,щеше да е по сладко да ги бием на финала,сега Юве като нищо да ни изненадат *smile*

iskren1981
13.05.2015 23:55

както в първия мач така и в днешния прекаленото много пропуски са причината Реал да не бият очаквах победа явно има нещо което не е наред в клуба Бейл пълно разочарование Бензема не беше на нужното ниво Роналдо длъжник Кроос и Хамес също под нивото си а относно Юве лично ги предпочитах за съперник на финала не ги подценявам но мисля че Меси Неймар Суарес и компания ще вкарат гол повече и ще триумфират с купата след мача

crip1
13.05.2015 23:54

Така.На първо място искам да честитя на Юве.Напълно заслужено ще играят на финал.За Реал какво да кажа, то нещата са доста.За пореден път се чудя и се мая, какви са тия МАЛОУМНИ ГРЕШКИ в защита? Стоят и гледат всички кой ще удари топката и оставили Мората сам на дузпата.Икер ни спаси от загуба от където и да гледаме нещата.Никакъв хъс за победа накрая, нито един не пробва да нанесе някой друг удар от разстояние, нон-стоп центрирания.Да не забравим Бейл разбира се.Тоя човек кога ли ще махне паницата от главата? Направи някой друг добър удар и отиграване, но като цяло МНОГО ЗЛЕ! Абе, не мога да разбера.Не осъзнава ли, че откакто е с тая четина на тиквата не струва и една стотинка? Бензема си играе много добре, но бива сменен.Това така и не го проумях, но явно не е възстановен напълно ли, де да знам.Без Модрич в центъра сме половин отбор. Мората е израстнал много като футболист.Айде тия наглите разглезени лигльовци после пак да ми плюят и викат по Икер.Смешници, щом е за освиркване давай, ама не могат да се развикат малко за отбора, да ги надъхат, 4000 тифози ги надвикват и за момент се зачудих дали пък не сме гости! Честито на Ювентус, ще викам за тях на финала!

ComsteR
13.05.2015 23:54

Ей много фенки на Чукотка, срамммм

123321
13.05.2015 23:54

Лятото ще се моля с цялото си сърце някой отбор да се прецака зверски и да даде 50-60-70 млн за Бейл!!!Искрено се надявам тоя нещастник да се махне от Реал!

Ginekologa
14.05.2015 00:04

хаха роналдо звездъта все го няма в важните мачове

RMcF_
14.05.2015 00:03

тоз пък винаги е напушен кат тръгне да пише по статиите.. ходи да се лекуваш ве

Ginekologa
14.05.2015 00:02

а раволдо не а първото а за второто той не игра*lol*

RMcF_
14.05.2015 00:00

не се прави, Бейл прецака почти всичко.. и тва е вече от много време насам.. както казах първия сезон направи квот направо, толкова му беше лятото си заминава

GaLaxY94
13.05.2015 23:59

В колкото и слаба форма да е Бейл не бива да говориш така.. вярно е игра слабо.., но да не забравяме колко много радост е носил.. моля ви се ... Паднахме паднахме жалко, но липсваше и късмет...

katal0neca
13.05.2015 23:54

Честито на Юве. Ще се озорим на финала срещу тях, но се надявам, че ще спечелим 5-тата. А като знам, че няма да мога да гледам финала направо ми иде да се застрелям!*sad**cry*

reuters
13.05.2015 23:54

На коя дата е Ел класкикото ?

123321
13.05.2015 23:58

Кога за последно Манчестър Сити играха 1/4 финал викаш?

LosMerengues
13.05.2015 23:54

Първо- Честито класиране на Юве за финала, НАПЪЛНО ЗАСЛУЖЕНО!!! Продължавам да съм убеден, че имаме повече класа от тях, но те излизат, знаят какво правят на терена и се раздават докрай, ние...се разхождаме в полуфинал на ШЛ, а класата си я пазим да гледа финала заедно с нас по ТВ-то.

И сега да ги почна нашите един по един, но то няма и смисъл, всички трагедии. Цял мач само някакви безсмислени центрирания, напълно обречени при тази защита на Юве. Защитата.."Сълза и смях". Иско спи цял мач. С Бейл какво стана не знам, какъв сезон направи миналата година и сега на какво прилича, чак па толкова слаба психика да има и от няколко освирквания да рухне. Анчелоти, може ли някой, който повече разбира от тази игра, да даде поне някакво логично обяснение ЗА КЪДЕ ПАЗИ ДВЕТЕ СМЕНИ? ОК, няма много опции, но един Хесе пак щеше да опита да направи нещо. Пълен хаос, още от първия мач разправя "знаем как да се справим", а на терена нито се вижда някаква идея, нито нищо. Май изпусна нещата и сега Перес като нищо ще му намаже ските.

Честно казано, не мога и да се ядосам като за отпадане на полуфинал, просто не заслужавахме да се класираме с подобна игра.

ivanrealmadrid1
14.05.2015 00:01

Иско се раздаваше правеше каквото може, просто Юве се окупираха перфектно нямаше какво да се направи

ComsteR
13.05.2015 23:57

"Честно казано, не мога и да се ядосам като за отпадане на полуфинал, просто не заслужавахме да се класираме с подобна игра." Това е точното изречение.

methazoid
13.05.2015 23:53

Мега интересен сблъсък м/у Суарес и Киелини-Евра се очертава.

RMcF_
13.05.2015 23:53

честито на Юве и успех на финала.. а Бейл.. той си изпя песента, представи се отлично в първия сезон и до там..

holigan4e
13.05.2015 23:52

Лелелеле това Реал ли бяха бе ?! Нашите сами се биха

bacardy_breezer
13.05.2015 23:51

На финала Суарез ще се срещне със старите си познайници Киелини и Евра *joking**joking**joking*

ivanrealmadrid1
13.05.2015 23:50

Финала е двете крайности, много ще е интересно кой ще вдигне купата. Най-вероятно отива в Барселона

GaLaxY94
13.05.2015 23:50

Просто казано ни липсваше късмет..и Юве играха добре, но просто тоя път съдбата не беше на наша страна.. жалко...

El_Blanco
13.05.2015 23:50

Честито класиране на Юве. С подобна игра от наша страна, логичното се случи. Много несериозно, сякаш бяха се предали още в 70 минута нашите. Но има го и другия момент, че Бейл много помогна за това да гледаме Юве и Барса на финала. Играта ни беше ужасяващо зле и пак имахме изобилие от положения, от които за пореден път не се възползвахме. Успех и на двата отбора на финала, но на Юве им трябва нещо изключително, за да вземат трофея. Но във футболът всичко е възможно така, че защо не. Все пак аз ще подкрепям испанския футбол, въпреки че на мнозина това ще им се струва странно.

danialves2
14.05.2015 00:14

Хубаво е, че има още такива свестни фенове на големите отбори като теб. Евала!

reuters
13.05.2015 23:49

Още след мача с Шалке трябваше да им светне лампичката на белите мишки,че нещо не е наред. Самочувствие до небето и на феновете и на медиите и на играчите. Честито на Ювентус сега.

Stan1926
13.05.2015 23:49

Честито на Юве, успех на финала. Непростими пропуски на Бейл.

Juventus333
13.05.2015 23:49

Честито бианконери! Гранде ЮВЕ. Нека не се заблуждаваме, финала ще бъде ужасно, ужасно труден, но не и невъзможен за спечелване!! Уважение за Реал за хубавия мач!

LFC05
13.05.2015 23:48

Те и феновете на Реал очакваха лесен мач.Дори и капка подценяване и купата заминава за Торино.
В исторически план в пъти по-велик отбор от Барса.Да не забравяме,че каталунците са силен европейски отбор едва от 20-на години.Много тегав мач,всичко е възможно!

generiks
13.05.2015 23:48

Заслужено класиране на финал на Юве, играха доста стегнат футбол. Очаквах повече от Реал, а в атака бяха доста монотонни и безидейни. Встрани от мача, не знам някой забеляза ли Роналдо, след края на мача ? Показа, че не е никакъв мъж. Избяга в съблекалните с подвита опашка, докато съотборниците му поне поздравиха съперника.

ogi999
13.05.2015 23:47

Страхотни бяха с типичната италианска тактика.......Барса е същия отбор като Реал нрима отпред без халфове със слаба защига и като бонус по-слаб вратар от Икер които днес спаси Реал.

MaLkO_LuD94
13.05.2015 23:58

Ще видим какво ще се случи на финала *thumb_up*

ogi999
13.05.2015 23:55

Къде видя да пиша нещо подобно напротив фаворити сте но тактически сте преднидими със слаба защита......не мисли че ще играем тъпите тактики на Пепчо дето съсипа Байерн за две години.

catalan
13.05.2015 23:54

На Барса младото вратарче е 10 пъти по-добро от издишалия Касияс последните години, той е безобразен.

MaLkO_LuD94
13.05.2015 23:52

Ти Барса ги изкара е*ати посредствения отбор *beer*

Guardiola10
13.05.2015 23:47

Честито на Юве! Много се радвам за Буфон. Касияс беше на ниво и един от малкото, които се раздадоха на максимум за класирането. В такива мачове си проличава разликата между наемници и легенди и затова никой няма право да иска изгонването му или да го освирква. Финалът ще е интересен и със сигурност е неочакван. Браво и на двата отбора отново.

ivanrealmadrid1
13.05.2015 23:47

най-смешното е , че Алегри е на финал *lol*

Juventus333
13.05.2015 23:57

Той преобрази отбора! И честно да ти кажа с Конте нямаше да сме на финал и все още да се борим за 3 титли!

ivanrealmadrid1
13.05.2015 23:53

Според мен този Ювентус, не зависи много от него, но ако спечелят и на финала , може и да греша

Juventus333
13.05.2015 23:50

Ами показа на чичо карло как става!

LondonChels
13.05.2015 23:47

мига в който Роналдо замалко не се разрева.. безценно

Joachim
13.05.2015 23:47

Много говориха преди мача как Реал щели да убият Юве и не знам си кво, а стана обратното. Заслужено Юве продължават. И двата отбора на финала са си заслужили местата. Прогнозата ми е 4:1 за Барселона на финала. Реал с тая игра няма как да имат претенции за която и да е титла. Напред БАРСА към Требъла!!!

beneficato1
13.05.2015 23:46

Сбогом на пътуващият цирк ,както някога Марчело Липи нарече Реал.Идва ред и на гномовете от Барса .Ювентус шампион *blush**beer*

razbirachi
13.05.2015 23:46

Бейл е доказателство как футбола се е превърнал предимно в начин за печелене на многоооо пари . Имам чувството , че за тва са го купили само .. пълен срам да се мисли само за футболист

CFCLondon
13.05.2015 23:46

Добре, че разкриха белите мишоци. Пък дано и фенчетата им поспаднат малко. Сега е ред на Барсата и да се приключва !!!

CFCLondon
13.05.2015 23:51

АХАХАХА никога не съм преминавал към никой, просто ме е кеф като испанските грандчета отпадат и то не заради друго, а заради феновете ви, които не спряха да серат по вас. Накархте ме да ви намразя отборите. Пък и Юве са си симпатични. Честито отпадане хаха *wink*

GaLaxY94
13.05.2015 23:48

нали твойто отборче отпадна рано рано.. премина към друг отбор

Manchester_Red
13.05.2015 23:46

Традицията продължава, нито един отбор досега не е печелил ШЛ два пъти поред.

Captain_Vidic
13.05.2015 23:45

Казах ли ви, че Ювентус са на финал още миналата седмица?? Сега и Барса ще се надупят *wink*

United_11
13.05.2015 23:45

И двата финалиста имат шанс за требъл, което допълнително ще ги мотивира в решаващия мач. Ще помоля само феновете на "Каталунците" да не си мислят, че ще им е лесно срещу Юве! Честито на Барселона и Ювентус! *beer*

methazoid
13.05.2015 23:45

За съжаление Роналдо почна да залязва.

bacardy_breezer
13.05.2015 23:44

Евала на Реал, отново направихме 2 зрелищни мача с тях. Респект за Мадрид !*beer*

ComsteR
13.05.2015 23:48

Евалата, Успех ви пожелавам.

gL_Manekena
13.05.2015 23:44

За Хамес +80/ За Кроос +30 и пак останаха с Калъфките *lol**lol**lol*

ivanrealmadrid1
13.05.2015 23:45

добре бе и това го казваш след гръмките трансфери на юнайтед много сме;но няма що

Juventus333
13.05.2015 23:44

????????? Тихо моето момче

GaLaxY94
13.05.2015 23:43

2 смени нз за къде ги пазеше, но явно така е трябвало да стане...бейл или се грижеше повече за прическата си...

ComsteR
13.05.2015 23:43

Дайте да съберем пари, за фризьор на Бейл.

123321
13.05.2015 23:43

12-тия играч на Юве беше Бейл.Още не мога да проумея как тоя може да струва 100 милиона?????????????????????????????????????????????????????????????????????

MaLkO_LuD94
13.05.2015 23:47

Не мисля че е чак толкова много виновен човека се опита да помогне нагърби се с това сам да решава мача което беше грешно нещо което обаче може би трябваше да направи Роналдо но той се скри някъде и го нямаше 2-рото полувреме както във всички важни мачове без да се обиждате ама това мисля *thumb_up*

akdogg
13.05.2015 23:43

СМЕШНИЦИ-да отпаднете от най-слабия отбор

monte_carlo
13.05.2015 23:42

Честито на Ювентус,изпуснах първото полувреме,но по това което видях второто,мисля,че италианците заслужено се класираха.Много слаб Реал с безобразни отигравания.

CFCLondon
13.05.2015 23:42

Честито на Ювентус !!!!!! Върнаха се там където им е мястото !!!!!

RMRM7
13.05.2015 23:42

Извинявам се на всички фенове на Юве ,които съм ги обидил преди седмици, успех на финала, заслужавахме повече ,но не винаги по-добрият побеждава, жалко,че няма да има Ел Класико

IW_IW
14.05.2015 02:09

Да може да нямаме ШЛ вярно е не мога да споря срещу фактите така е.Не се бия в гърдите ние сме най-великя клуб в света ау ау ау ау.Но нека ти кажа нещо от тая година нали знаеш,че ще сте наказани по ФФП заедно с още няколко отбора от испания.Моя клуб както и който и да е в англия не се нуждае от вземане на някоя супер звезда с цел така наречената търговия на тениски нещо което никой не е и не трябва да се горедее с това ние продаваме тениски а крайния продукт на игра е 0.Какъв ви е стила на игра при Мауриньо имахте стил наистина на убийствена контра а сега топката се хвърля на модрич и той ако намери някой от Бейл Бензема или Роналдо и до там говори ми за стил а в последните 10 години са сменили повече треньори и футболисти от колкото подрастваща девойка сутиени. И като си говорим за титли моя отбор си ги има достатъчно в едно от най равностойните първенства в света и е играл футбол оше преди да има така наречения кралски клуб.

RMRM7
14.05.2015 01:56

Първо казват титлите не са важни,да и за мен не са важни,на мен ми харесва стилът на играта ни,а титлите са допълнителна радост когато ги има, но по-важно е да има красив футбол, много пари се дават, не съм счетоводител в клуба, но и ти не си, не знаеш какви са приходите, така че няма смисъл да спорим, и да Атлетико не можахме да ги бием ,много здрав отбор са ,не харчат много пари но имат титли в европа, а вие колко имате ? щом много говориш за титли ?

IW_IW
14.05.2015 01:49

Нека не съществува те да продължават да говорят лъжи аз ще им говоря само истини :Д .Казвам му Роналдо няма удар от 42 мину до края на мача ама той центрира.Изтъквам му броя центрирания той ама Бейл от 50 см ама ние сме най великия клуб ау ау ау ау ау е поздравления след 2 милярда и 10 години чакане взехте Ла Десима па един Атлетико им трябваха 8 мача и е 5 кьорави съдии да ги бият.А точно на ей тоя юзер де си го споменал съм му казал,че 11 ще е след поне 11 гониди и още 4 милярда*beer*

MU121
14.05.2015 01:44

А тази част от историята за тях не съществува

IW_IW
14.05.2015 01:39

Каза го човек на който отбор краля му опрощава дългове за 2милярд евро а народа гладува в Испания. Всеки с мнението си брато но моето е такова с галктико ви бихме макар,че за тебе сме най смешния отбор от ВЛ та сега с тия мухльовци ли няма да ви бием много искам да играем срещу вас отбор който му е ужасно трудно да играе срещу тактически добре наредени играчи и с прилична техника.

IW_IW
14.05.2015 01:32

Аз за Юве знаех,че ще продължи ако съдията не е фактор даже го казах преди дни.Вие сте жалки има няколко тактически грамотни отбора в испания като Атлетико,Сосиядат,Валенсия и един по-добър от вас и във всички тия мачове сте пълен смях.Симулациите е излишно да ги коментирам ако сте един нормален отбор получаващ между 3-5 дузпи на сезон вие сте изпаднали бе момче а не да свирят фау само че някой диша от въздуха на някоя ваша така наречена звезда.Във вашия збирщайн има една звезда и определено не е Роналдо а е Касияс.Но дори заради него не заслужавете уважение като клуб с мръсната игра на Пепе и Рамос и съдийските аванти.

MU121
14.05.2015 01:29

Какво хейтвам ве тъпак,само вие си мислите че Ел класикото е най великото дерби в света.Това че му се прави голяма реклама не значи че е най Велико, а като гледам как се представяте в него...

RMRM7
14.05.2015 01:26

Когато играха срещу Лудогорец,аз исках те да вземат някоя точка, при положение че със сигурност ще излезеч от групата, и аз не обичам когато ни дават измислени дузпи, но днеска си беше чиста дузпа, а това не прави историята ни жалка, ние сме най-великият клуб за всички времена, според мен и според повечето футболни анализатори и фенове от цял свят, ти си имаш мнение, за теб и за много други сме жалки ок, и за мен Венгер е най-жалкият треньор, а Арсенал са най-смешният английски отбор,но това е само мое мнение.

sviliev
14.05.2015 01:24

Ставаш жалък, сериозно ти казвам. Не е важно колко дузпи и чк са свирили, а дали ги има. Да не дават дузпи и чк за Реал ли? А знаеш ли, че от мача с Лудогорец до мача с Атлетико не бяха давали чк на протиниковия отбор на Реал? Това за жалката история даже няма да го коментирам...Вместо да кажеш, че Юве заслужено се класираха и да ги поздравиш за това, почваш да нареждаш Реал. Това е жалкото!

IW_IW
14.05.2015 01:19

Не изтрелите във вратата на Погба и Маркизио изобшо не се броят еле като са очи в очи с вратаря.Некадърноста на Бейл не ме засяга това си е ваш проблем.Я като фен на Реал ми кажи колко дузпи сте били тоя сезон в ШЛ и ми посочи един отбор с подобна статистика.Оше като ви гледах мача с Лудогорец 2 дузпи и червен картон за да ги биете няма какво повече да кажа за жалката история във вашия тим.

RMRM7
14.05.2015 01:12

Гледах ,Бейл от 50 см не вкара топка която кацна на главата му, какви чисти положения на Юве, ние бяхме цял мач в атака, даже Пирло беше защитник този мач, пак казвам винаги сме по-добре играещият отбор, но не винаги топката влиза

IW_IW
14.05.2015 00:58

Не е вратарите а некадърноста на ваще играчи(звезди) като няма черноработници да те правят звезда си кръгла нула.Вие със съдии не можете да биете Ювентус а ако свирят така срещу вас както свирят за вас вие ще изпаднете от ла лига не говоря за ШЛ а собственото ви първенство.Мача се изигра перфектно според това което двата отбора разполагат 33 годишния Евра спря Бейл и Роналдо в индивидуалните им двубои Киелини спечели всичко което можеш при въздушни единоборства итн. Изкоментирай дарженето на Карвахал на Погба и меката дузпа на Хамес и ако искаш първата дузпа де си беше за черваен Карвахал а жълт получи Видал защото попита съдията за цвета на картона на Карвахал.

sviliev
14.05.2015 00:49

Колега, недей да говориш наизуст. Наистина играхме с много центрирания и не играхме добре като цяло, но въпреки това имахме достатъчно ситуации - Бейл на 4 пъти, положението на Роналдо, при което бяхме 3:2, удара на Хамес. Юве имаха гол и две положения при 1-1, което е най-нормалното нещо на света, след като Реал тръгна напред и остави пространства в защита. Защо не коментираш как противниковите вратари спасиха Валенсия и Барселона срещу Реал? Честито от мен на феновете на Ювентус, заслужено са на финал.

sviliev
14.05.2015 00:44

Такива като теб са ми много интересни - ужким са фенове на определен отбор, а яко хейтят при всяка удобна възможност отбор, който даже не играе в тяхното първенство. И недей да си толкова убеден - на Ноу Камп ако имахме късмет, щяхме да си вземем мача. И според мен трябваше да има Класико на финала, но Реал не го заслужи с играта си.

IW_IW
14.05.2015 00:42

Кви качества не са показали бе ти мач гледа ли по-чистите положения бяха пред ваща врата а не пред тая на Ювентус.Играхте като домакински мач на Стоук с милион центрирания онова Марселото и Карвахала трябваше те да сменят галоши на полувремето а не Роналдо,че момчетата омаляха да я центрит тая топка.Освен Бензема и бековете някой игра ли изобщо?И както някой каза радвайте се на Касияс че мача беше 1;3 а не 1;1.

MU121
14.05.2015 00:39

Съмнявам се че щеше да е по интересен мача.

RMRM7
14.05.2015 00:35

Ювентус показаха тактика, защото им липсван качества, а ние играхме както винаги си играем с трима нападатели, винаги готови за борба от първата до последната секунда, щеше да е 10 пъти по интересен финал да е Ел Класико, отбори с по 3ма офанзивни играчи, без тактики мактики, а сега с Юве ще е все едно Барса -Челси, но какво да се прави, това е футболът

RMcF_
14.05.2015 00:11

извън добавеното време хуехуеуухауахаьхауъхаа .. вамос 92:48

reuters
14.05.2015 00:06

Не искам да споря с теб,но не мислиш ли, че не бяхте по-добри нито сега нито преди седмица. Ювентус ви изнесоха добър тактически урок и показаха какво е да имаш късмет,нещо което имахте извън добавеното време преди една година.

Arsenal966
13.05.2015 23:42

ЮВЕ НА ФИНАААЛ *beer* Браво на Буфон и компания,заслужаваха ! Стояха изключително стабилно на терена и през 2-та мача....едно голямо евала на Алегри,никой не очакваше точно той да изведе Юве до финал ! Барса да продължават да си празнуват от сега трофея....подценявайте Юве....Реал си замина,Барса яко ще се изпотят на финала !

JUVE_BEST_CHAMP
13.05.2015 23:42

Честит финал на всички фенове на Юве и наздраве!!!*beer**beer**beer**beer**beer**beer**beer**beer**smile*

MaLkO_LuD94
13.05.2015 23:42

Заслужено Юве са на финал тъжно ми е единствено за Икер какви положения извади само и само Реал да има шанс но Бейл и Роналдо бяха трагични отпред и логично Юве се класираха за финала *thumb_up*

ComsteR
13.05.2015 23:47

Факт е, Касияс си ни спаси от разгрома.

BECKZ
13.05.2015 23:41

Сами сме си виновни, тоя бейл е ебаси куция кон, 5 положение не може да уцели вратата, и тренера не смее да го изкара....

razbirachi
13.05.2015 23:41

Браво бее .. кефя се не щото Реал няма да са на финал , ами заради супер неочаквания Ювентус ..мен лично много ме изненадаха .. сокачев обаче с всеки мач доказва , че е болен мозък

Juventus_1988
13.05.2015 23:41

Честит ни 8-ми финал Бианконери.Дано този път поне да успеем го спечелим *beer*.Пък и да не го спечелим,поне ще сме еднолични лидери по изгубени финали *lol*

AC_Milan_92_45
13.05.2015 23:41

Брааааааааааво Ювееееееее, Барса е наред. ЕВАЛА на АЛЕГРИ! Кой бе очаквал това от Алегри. давай Буфон, спечелия ВЕЛИКАНЕ!

Dontspeak
13.05.2015 23:41

Браво на Ювентус. За Реал каквото и да се каже ще е много...

Joachim
13.05.2015 23:41

Бейл 100 милионен смешник. Бяга като кон и толкова ..

night_wolf1984
13.05.2015 23:41

Ще ги спукаме,няма интрига*smile*

Juventus333
13.05.2015 23:46

Много хора гореха как Реал ще ни победи с 5 гола разлика! В един мач всичко може да стане!

Hazarddddd
13.05.2015 23:43

Хаха да не вземат и на вас да ви затворят големите усти...*joking*

ComsteR
13.05.2015 23:41

Бих казал доста неща, но ще си замълча.
Страхотен Ювентус, напълно заслужено класиране на финала,успех.

CLOTH
13.05.2015 23:40

Честито на Ювентус. Заслужено си продължават, Бейл има право да си отива доброволно.

Ginekologa
13.05.2015 23:40

много хубав мач на юве заслужено са на финал

CFCLondon
13.05.2015 23:40

Като гледам последните минути и си припомням нашия 1/2 с Барса преди 2 години. Велики Ювентус. Легендарни.

sa6etoo
13.05.2015 23:40

АХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ Айдеееееееее Ел класико фостата!!!! Уефа да се бесят!

gL_Manekena
13.05.2015 23:40

Какво стана бе БАЛЕРИНИ нали щяхте да биете 3/4-0!!!! *lol**lol* Ел класико, Ел максико, аре МЕКЯ *joking**joking**party*

krasio86
13.05.2015 23:39

магията на Шампионска лига никой не може да я защити

Garrincha
13.05.2015 23:39

Браво ... Ювентус - Барселона !!! Велик мач !!!

methazoid
13.05.2015 23:39

Айде честито! Напълно заслужено класиране.

NoDiggity
13.05.2015 23:39

Много поздрави от Мората, балеринииииииии хахахахаххахаха... Ааа и забравих - Честит Нулебъл тоя сезон! Насладете се на Меси и компания на 6 Юни!

night_wolf1984
13.05.2015 23:38

Ухуху..толкова милиони и пак няма шампионска лига...е сушата ще продължи...като сле времето на франко*smile*

Juventus333
13.05.2015 23:38

Хахахайайаахахахах тоя какви ги говори бе ахахахахха

Garrincha
13.05.2015 23:36

Ще изумя и себе си с това , което ще кажа , но Реал Мадрид заслужават малко повече да са на финал ! И въпреки всичко , един много , много голям Ювентус ...

LFC05
13.05.2015 23:36

За какво катеначо пишете,вие кой мач гледате?Ювентус имаха 3-4 чисти положения за гол,Реал колко имаха?Момчетата ще се класират напълно заслужено,надиграха балеринките и в двата мача.Съдбата има да им връща много,за гола от засада и седмата титла на финала 97-ма точно срещу Юве.
Къде си бе роналдо,играеш ли?Даже го сравняват с най-добрия футболист за всички времена...боже мъка,божее!

Dontspeak
13.05.2015 23:36

Анчелоти и Бейл ще си ходят заедно ми се струва... Много слаб завършек на сезона...

Joachim
13.05.2015 23:35

Има справедливост. Само с побутвания и лесни съперници не става. Иска се и малко игра*wink*

Hazarddddd
13.05.2015 23:33

Това не е истина... Нереални пропуски... Недопустимо е това на 1/2 финал!

crip1
13.05.2015 23:33

От показаното второто, не заслужаваме да продължим.

Manchester_Red
13.05.2015 23:31

Бейл е голяма издънка, време е да се прибира в Англия.

Manchester_Red
13.05.2015 23:23

Юве ще продължат, Касияс ще напусне, Роналдо си идва при нас, това ще се случи след последния съдийски сигнал.

MaLkO_LuD94
13.05.2015 23:26

Недей ни кълна така *beer*

Ginekologa
13.05.2015 23:25

по ще имат шанс на финала

danialves2
13.05.2015 23:24

Утре ще спечеля ли от тотото? Моля ти се, предскажи ми!

night_wolf1984
13.05.2015 23:24

Кво ще прави при такива нещасници..по скоро ще дойде в Барса...вместо погба*smile*

night_wolf1984
13.05.2015 23:22

Най лесния съперник,ако е Юве...ухуху*smile*

night_wolf1984
13.05.2015 23:39

Гледай финала и си вярвай*smile*

night_wolf1984
13.05.2015 23:31

Ннищо против Юве..отстраниха Великия Реал,но..толкова с това катеначо*smile*А барса напада и то досъа добре...финала го пускам..победа за Барса +2.5 Гола*smile*

MaLkO_LuD94
13.05.2015 23:29

Когато е в един мач нищо не се знае *thumb_up*

night_wolf1984
13.05.2015 23:27

ГЛЕдай,гледай финала тройка не им мърда на тея...с това катеначо ...купата е в каталуния*smile*

Ginekologa
13.05.2015 23:27

едва ли с тези контри*wink*

CFCLondon
13.05.2015 23:25

Какво "ухуху"? Абе вас феновете на Реал и Барса с какво ви зобат, че да си мислите, че другите са под вас и че вие сте нещо повече от тях бе ? На финал няма лесен съперник. Осооообено пък когато говорим за италианци или немци.

MaLkO_LuD94
13.05.2015 23:24

Какво значи лесен съперник когато си на финал в ШЛ и срещу теб е един от най-великите клубове *wonder*

CLOTH
13.05.2015 23:22

Какво ли трябва да стане, за да уцели вратата тоя???

LFC05
13.05.2015 23:21

Съдията се излага,свири дузпичка дее,12 път падат вече,айде другото да го даваш вече плсс,няма време.

Juventus333
13.05.2015 23:27

Давай и ти! Подценявай ни! Стига да сме на финал няма фаворит! Затворихме устите на Реал!

monte_carlo
13.05.2015 23:21

Тоя Гарет Бейл хич го няма,аз искам Реал да вкарат да гледам продължения,а даже и дузпи :0

crip1
13.05.2015 23:21

Абе Бейл кога ще я махне тая паница от главата си? А при гола няма да коментирам.Застанали и гледат топката кой ще я удари, а никой не пази Мората.

danialves2
13.05.2015 23:20

Бейл ви е страшен длъжник този сезон. Не може 100 милионна покупка да прави такива пропуски... колкото до мача много високо темпо и много положения! Успех и на двата отбора до края. *beer*

one2win
13.05.2015 23:19

Тия мизерници Реал като не върви и само падат за дузпи.

MaLkO_LuD94
13.05.2015 23:19

Роналдо трябва да се нагърби малко повече ми се струва *smile*

CFCLondon
13.05.2015 23:18

Бахти нежните кучки. Всяко падане искат дузпа.

Dontspeak
13.05.2015 23:18

Видяхте ли кой ще донесе парите за трансфера на Погба в Реал? *lol*

Hazarddddd
13.05.2015 23:17

После освирквайте Касияс тъпи фенове на Реал (говоря за испанските фенове).

Garrincha
13.05.2015 23:15

Респект - "Икар" за Икер , единственият играч на РМ , който винаги съм уважавал !!!

Ginekologa
13.05.2015 23:12

този мората за малко да разплаче стадиона *joking*

LFC05
13.05.2015 23:14

Чакай де,след малко ще изкарат кърпичките да бършат сълзите...след 15мин.само *smile* Какъв пропуск на Юве,криминален за полуфинал....

CFCLondon
13.05.2015 23:11

Айде ве Юве !!!!!!! А тези които са очаквали тренировка за Реал, значи, че не разбират от футбол. Италиански отбор, полуфинал, срещу един от любимите си противници в исторически план, с гол преднина от първия двубой. Перфектната машина за убиване е това !!!!

razbirachi
13.05.2015 23:08

Коментатора само на Роналдо мислите може да чете ?!? *nerd*

CLOTH
13.05.2015 23:08

Познайте дали Мората ще играе в Ювентус и догодина. Познайте и дали Бейл ще играе в Реал

LFC05
13.05.2015 23:07

Още една дузпа и ще биете,ама 3-2*surprized*

razbirachi
13.05.2015 23:07

Всички очакваха изнасилен Ювентус , дано са на финал и покажат игра на ниво . Да питам нещо извън темата КОГА ще има мачове в Ла лига нали им ги спряха нещо

RMRM7
13.05.2015 23:06

Мората е най-големият циганин във футбола, няма да го купуваме пак да седи в калчото и да играе пред празни трибуни измислените дербита срещу слабаците, а ние тази вечер ще ги бием на 101 %

Juventus333
13.05.2015 23:08

Пускате бонзо... упс да кажа бензема на негово място, е как да не се махне? Мората е с 5 класи над него!!

MaLkO_LuD94
13.05.2015 23:05

Сега очаквам зверски натиск от страна на Реал ще има екшън *beer*

GarethBale3
13.05.2015 23:04

Мората втори мач доказва, че не трябваше да го продавате! Иначе хубав гол. *smile*

Dontspeak
13.05.2015 23:03

Сега остана и "новото" им попълнение да ги "зарадва" с нещо *lol*

JUVE_BEST_CHAMP
13.05.2015 23:03

Опаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа

iskren1981
13.05.2015 23:03

мача сега почва смятам че ще стане мач до края

RMRM7
13.05.2015 22:54

До коментар [@comment 1794675] от [@user methazoid]:

Обективност означава да виждаш и качествата на двата отбора , а не само на единия, най-завършеният футболист с три златни топки е преценил така , така е направил,под всяка статия да пишеш против Реал това ли е обективност ?

Joachim
13.05.2015 22:47

Не им ли омръзна на Реал всеки мач да получават дузпи коя от коя по смешна?

Ginekologa
13.05.2015 22:46

До коментар [@comment 1794669] от [@user RMRM7]:

ахаха много точно си го каза момчето

haldir
13.05.2015 22:46

До коментар [@comment 1794669] от [@user RMRM7]:

ти забелязъл ли си ,че този индивид намя 1 положителен коментар за Реал

crip1
13.05.2015 22:45

До коментар [@comment 1794669] от [@user RMRM7]:

С какъв акъл тръгваш да обиждаш някой? Даже е прав, аз същото нещо си помислих като подаде вместо да бие, нормално.Какво лошо има в това. Някой път ви прещраква и издивявате...

RMRM7
13.05.2015 22:48

Тоя е някаква мишка дето пише САМО против Реал, която и статия за Реал да отворя само негови простотии

ogi999
13.05.2015 22:42

чиста дузпа си беше има контакт и при положение че са домакини реал много ясно че се свири положението......малко по-остро акот играем има шанс за гол защото реал е зле отзад

methazoid
13.05.2015 22:41

Роналдо се сети кога да подава, когато трябваше да бие.

razbirachi
13.05.2015 22:39

Очаквах с една идея по-интересен мач , дано 2рото Ювето да вкара

UrRolS
13.05.2015 22:39

Тази дузпа я имаше толкова ,колкото и дузпата за Юве в първия мач ,така че това не трябва да се обсъжда. Реал изтърваха да водят повече ,а Юве нямат нито 1 сериозно положение. Все пак играят добре и трябва да се внимава.

Garrincha
13.05.2015 22:36

*lol* ... Голям филм с участието на редица, заслужили народни артисти ... 100% дузпа ... за 100 % симулация - всичко е точно !!! *lol*

Dontspeak
13.05.2015 22:34

Не проумявам защо Ювентус излязоха и играят през повечето време все едно пазят резултат... В момента им трябва гол и през 2-то трябва да помислят повече острота в атаките си. Директно през центъра и далечни удари.

Kopew
13.05.2015 22:33

Тоя Видал за малко не удари главата на Хамес с лакътя, хубаво че го нацели в рамото и дават жълт картон на Хамес *confused*

crazy_rabbit
13.05.2015 22:35

Хамес тръгна да пада още преди контакта... Дори не си оспори картона *wink*

MaLkO_LuD94
13.05.2015 22:33

Хамес пропуска ли финала ( ако Реал се класират разбира се ) ?

Kopew
13.05.2015 22:36

Картоните за полуфиналите се изчистват, така, че ако даден футболист получи и в 2та полуфинални мача жълт картон да може да играе на финала *beer*

ComsteR
13.05.2015 22:34

Картоните са изчистени.

crazy_rabbit
13.05.2015 22:33

Хамес с уникална симулация, а Мората и Кроос успяха да се спънат сами и да получат фаулове *lol*

Ginekologa
13.05.2015 22:31

а да та мандра

Ginekologa
13.05.2015 22:40

на който ви бие ама май реал по имат шанс*joking*

Garrincha
13.05.2015 22:38

Aaa , тука сиии доктореее ... отпочинал , позабравил загубата ... и вече фен на РМ ... *lol*

MaLkO_LuD94
13.05.2015 22:31

Юве се впускат с доста хора в атака и ми се струва че Реал ще ги накаже на някоя контраатака *erm*

Banditos
13.05.2015 22:28

Тоя Мората много класа има в това момче *beer*

methazoid
13.05.2015 22:24

Ювентус ме изнедва приятно. Хубава игра показват.

CLOTH
13.05.2015 22:24

За всички, които мислят, че феновете на Реал не уважават Икер, вижте надписа зад вратата в дясно на нашите екрани.

Fcb10
13.05.2015 22:19

Честито Ел Класико на финала !

Dontspeak
13.05.2015 22:13

Беше повече от ясно че ще се опитат да набутат Реал и барса на финала... За сега плана им върви, въпроса е Погба или Тевез да не решат друго, че много реване ще пада после ...

Ginekologa
13.05.2015 22:14

точно

catalan
13.05.2015 22:11

Ритна го отзад, но аз не мога да разбера при такава тъпа ситуация, защо не внимава малко,а го ритна ?

MaLkO_LuD94
13.05.2015 22:14

Защото като си дървар ти е трудно да внимаваш *thumb_up*

Juventus333
13.05.2015 22:10

Чиста дузпа, няма какво да се лъжем. Вижда се как го рита отзад!

Juventus333
13.05.2015 22:50

Ами казвам това което виждам!

Garrincha
13.05.2015 22:45

Най- е голям Криската ... усещам , как след бенефиса ще покори Холивуд ... може и Боливуд ... *lol*

haldir
13.05.2015 22:40

Обясни го това на феновете на Барца и Шмелси!!!!!!

Ginekologa
13.05.2015 22:09

ахаха никаква дузпа

Ginekologa
13.05.2015 22:17

пука ми ако биета само този гол ще сте жалки

123321
13.05.2015 22:14

Те Челси и с човек повече и с дузпа не продължиха.А нещо да кажеш за червения на Ибра?

Juventus333
13.05.2015 22:13

?

Ginekologa
13.05.2015 22:12

жалкар с смешна дузпа да продължите *joking*

123321
13.05.2015 22:11

А бе смешко.Я виж какво прави крака на Киелини бе..Върви гледай Челси, а чакай те не играят бе.

Dontspeak
13.05.2015 22:09

Смешна работа... И за пореден път се убеждавам че е нужно видео повторение...

Ginekologa
13.05.2015 22:02

този роналдо хем не може да вкара от фал толкова време и пак все трябва той да ги бие

Juventus333
13.05.2015 22:01

Не се разбира кой е домакин! Само ние се чуваме от целия стадион! *smile*

MaLkO_LuD94
13.05.2015 21:55

Юве поне първите минути не играят затворено донякъде ме изненада че нямаше натиск от Реал от друга страна няма и за къде да бързат толкова все пак им трябва само 1 гол и ми се струва че Юве ако искат да имат шанс ще трябва да отбележат гол *smile*

AC_Milan_92_45
13.05.2015 22:26

Тоз па, естествено, че Юве трябва да го търси гола. Дори при 0-0, ако са си мислили, че Реал няма да вкара поне 1 гол в този мач, по един или друг начин, значи много са се лъгали. Дузпа си имаше, Киелини се изложи. Тез Юве до тук са като Байерн в двата мача с Барса, не се възползват от каквото им се отваря и си плащат. Дано да вкарат!

ngnneo
13.05.2015 21:49

Точен резултат редовно време 2-1.Продължения 0-0. Дуспи- продължава ЮВЕНТУС.*beer**beer**beer**cigarette**cigarette**cigarette**cigarette

marioooooooo
13.05.2015 21:47

Успех *smile* ...Този мач Юве ще спука топката *lol**lol**lol*

ComsteR
13.05.2015 21:44

Страхотна хореография.
Реал продължава.*cup*

facebook
13.05.2015 21:39

Мачкай ЮВЕ!!!
Два 0:2 на почивката 2:2 к.р.

Fcb10
13.05.2015 21:30

Със интерес ще следя сто милионния Погба , дано се получи хубав двубой с много голове , късмет и нс двата отбора !*beer*

iskren1981
13.05.2015 21:20

Не изказвам мнение но ми е любопитно защо Анчелоти предпочита Марсело пред Коентрао като поне за мен португалеца е по стабилен в изявите си

El_Blanco
13.05.2015 21:25

Защото Марсело е по-добър в атакуващ план. Когато Марсело има ден е един от най-добрите леви бекове в света. Жалко, че не е постоянен като Алаба примерно.

andreevvw
13.05.2015 21:19

Днес ще видим колко пари струва Погба *money*

CFCLondon
13.05.2015 21:17

Дано финала НЕ е Ел Класико !!!

crip1
13.05.2015 21:40

Нормално да ти харесват Атлетико.

CFCLondon
13.05.2015 21:36

Виж сега, приятел. Нямах нищо против любимия ти отбор. Обаче напоследък ваши фенове не спряха да си изливат помията под статиите за моя любим отбор и това малко или много промени отношението ми. Другото което е, този сезон ви гледах в няколко мача - не играете като Шампион. Не ми допадате и точка. Атлетико само заради много по-ниския си бюджет и страхотния си колектив, заслужиха десетократно повече уважението ми. Късмет на Юве !!!

ComsteR
13.05.2015 21:32

Виж къв смешник си, с кое струва футбола на Атлетико? Коментираш Европейският клубен Шампион стегни се малко, Атлетико бяха опълченци на финала, и вкараха супер смешен гол , след грешка на Касияс.

plamen_tatov77
13.05.2015 21:31

Байерн има много добър рекорд срещу испанските тимове,но просто Гуардиола развали този отбор.

plamen_tatov77
13.05.2015 21:29

Смешник да не плачкаш по-късно.Аз не съм пласатичен фен и мен не ме притесняват загубите на моят отбор заразлика от тебе.

ComsteR
13.05.2015 21:29

Още те боли от Испанските отбори, зареди с вазелин за следващите 1/2финалите.

CFCLondon
13.05.2015 21:29

Не. Никой няма проблем с идеята испански отбори да са на финал. Проблема идва от футбола ви. Не струва. С малки изключения. И те идват от Барселона и Атлетико до някъде.

El_Blanco
13.05.2015 21:24

Много те е яд, че втора поредна година испански отбор ви пълни кошницата с 5-чка, нали? Хайде, гледай си интересната Бундеслига и се радвай на "трудно" спечелените титли там. *smile*

plamen_tatov77
13.05.2015 21:23

Реал ще спечели нулебъл независимо от резултата днес.

ComsteR
13.05.2015 21:20

Много ще дойде за Английския пълнеж нали?

ComsteR
13.05.2015 21:17

Тоя смешник в студиото, да го гонят, Кедира освен футболист хахахаххаха,Защо не коментираха Бейл миналата година?

Chelsea86
13.05.2015 21:10

Успех на двата отбора и нека по-добрият победи. *beer*

patka2014
13.05.2015 21:01

Гледа ми се Ел Класико на финала, но от друга страна искам Юве там.Нека видим какво ще стане.

plamen_tatov77
13.05.2015 21:03

Такива финали никога не са ми харесали.Дори,когато ние играхме през 2013 с Дортмунд тайно ми се искаше да играем с Реал Мадрид,за да има повече голове и зрелище.

FcB189928
13.05.2015 21:00

Дупзи днеска пичове ! *wink* ше се гледа до към 12 и нещо :Д

plamen_tatov77
13.05.2015 20:56

Ако Реал се класират на финала ще страдат много за загубения финал. Най-добре е Ювентус да отидат на финал.

VivaLaFootball
13.05.2015 20:50

Успех и на двата отбора, дано стане хубав мач! На мен лично ми се гледат дузпи, ама е малко вероятно...