Има ли сили Байерн за чудо срещу Барса?

10:11
Има ли сили Байерн за чудо срещу Барса?
От 21:45 часа българско време Байерн Мюнхен посреща Барселона на "Алианц арена" в полуфинален мач-реванш от Шампионската лига.

Главен съдия на двубоя е Марк Клатънбърг.

Миналата сряда каталунците взеха комфортна преднина, след като Лионел Меси вкара два гола и асистира за трети.

Мюнхенци се нуждаят от чудо, за да се класират за финала.

Статистиката показва, че досега само един клуб е успявал да заличи пасив от три гола след първия мач и да се класира за следващата фаза на турнира. Това е Депортиво Ла Коруня. През пролетта на 2004 година СуперДепор губи с 1:4 на "Сан Сиро" от Милан, но стигна до гръмка победа с 4:0 на реванша.

Байерн е в серия от три поредни загуби във всички турнири. В тези срещи възпитаниците на Хосеп Гуардиола не са реализирали нито един гол.

Барса е на другият полюс. Осем поредни победи във всички турнири. В седемте си последни мача блаугранас нямат допуснат гол, а са вкарали 25.

Домакините имат сериозни кадрови проблеми. Звездите Франк Рибери и Ариен Робен пропускат мача заради травми. Холгер Бадщубер и Давид Алаба също са аут, тъй като лекуват контузии.

В лагера на Барселона всички основни футболисти са на линия.

И двамата треньори заявиха, че ще искат от своите възпитаници да държат топката във свое владение и по този начин да доминират над опонента си.


Вероятни състави:

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

razbirachi
12.05.2015 21:00

Аре финал Юве-Барса ел класико се гледа 2пъти годишно *joking* а и никой не е очаквал Юве на финал дори нааааай-големите им фенове

miro__
12.05.2015 20:34

Мача е ясен като бял ден...X
БАЙЕРН миналата година яде голям бой от Реал,а ся от Барса.Просто кофти късмет и много проблеми в отбора.Надявам се на X да не стане някой още по-голям резил,също така силно се надявам наи-после на El Clasico!!!!!! Поздрави колги *smile*

Kalinski88
12.05.2015 20:31

Добре де Вие пък за 2г. не разбрахте ли , че Хайнкес и неговата тактика вече ги няма ? Тва не било Байерн на Хайнкес онова не било не знам си какво...

Ми то по тая логика след онзи 7ъп които отнесохме и ние бихме могли да кажем "това не е Барса на Пеп и при него не бихме отнесли 7ца" . Покойния Тито гледаше 4-те гола на Алианц и всякаш изобщо не му дремеше. 2009г. Барселона като ви смля за едно полувреме и Рибери като играеше какво от това? Направо му се ревеше. Етоò Анри и Меси си правиха гавра с немците.
Просто колелото се завърта не може един и същ състав да печели години наред какво искате Вие ? Днес е Барса , догодина Байерн или пък някои др. отбор. Пък и в крайна сметка имате реванш всичко може да се случи. 2012 Хайнкес да не да спечели всичко? Не може всяка година требъли. Няма такъв отбор.

iskren1981
12.05.2015 19:48

Нямат сили за обрат Байерн но пък и прекалено много им станаха издънките напоследък и ще се опитат да се реваншират пред фенновете си Барса пък няма за къде много много да се напъват а и няма да искат и да паднат гол или два за Барса са предостатъчни на Алианц Арена в момента Байерн според мен най-много до Х да го докарат мача 1-1 или 2-2

caramell
12.05.2015 19:45

Какво спорите незнам..то ще се види довечера.

Garrincha
12.05.2015 19:40

1 на 0 за Байерн , 1 на 1 и от там 1 на 3 за Барса !

sakata_97
12.05.2015 19:22

Байерн и да бият просто не виждам как ще продължат.Трудно ми е да повярвам че Барселона няма да вкара гол във моментната си форма.За мен мача е 2:1.Единствения отбор който наистина може да спре Барселона по-пътя им към спечелването на ШЛ е Реал Мадрид

marioooooooo
12.05.2015 18:56

Естествено,че няма как да стане такова чудо...Барса не е нито Шахтьор,нито Порто.Така,че не си правете грешни изводи *lol**lol*

the_joker
12.05.2015 18:22

3-0 за Байерн, после в продълженията Байерн вкарва още 3 гола.

barca_samuraj
12.05.2015 17:57

Барса не е Милан и няма при победа 3-0 първия мач да се затвори на реванша. Не сме италианци.
Напротив, Байерн ще се открие, ще атакува много, което ще открие полета за наште нападатели, които ще ги хапят на контри!

metal_jericho
12.05.2015 17:26

Тая вечер Байерн ще направи най-голямата обръщалка в ШЛ.

selection
12.05.2015 16:34

Като теглим чертата, наистина излиза, че Гуардиола е главния виновник за слабата игра на отбора.Има страхотни играчи, но ги използва неправилно.Не може Лам, да играе в центъра при положение, че е най-добрия десен бек в света от няколко години,пуска Тиаго в дясно,а Швайнщайгер и Мюлер атакуващи халфове,играе с трима бранители отзад, като Рафиня по принцип е ляв бек и от неговата зона дойдоха опасностите..Как искате да се получат нещата,като е наредил отбора по толкова смешен начин? Защо Гуардиола не пусна Алонсо, Мартинез и Швайни в центъра ? С тези тримата нещата щяха да са доста по различни.Ако сложи Лам и Бернат по бековете + Мюлер и Гьотце по крилата и Левандовски в центъра на атаката можеше да е по-различно, но уви, Барселона е на финал...

norwich_ajax
12.05.2015 16:25

Байерн е страхотен тим но такав аванс срещу барселона не се преодолява. Мисля че ще победят , но няма да е достатъчно за класиране напред.

bojkt
12.05.2015 15:51

аре стига ревахте, че ви били контузените играчите бе, миналата година като Реалчо ви разбиха нали всички си ви бяха здрави... Просто Гуардиола ви обезличи отбора, стига търсихте оправдания

plamen_tatov77
12.05.2015 16:30

Съгласен съм.Най голямата грешка беше ,че не изчакаха краят на сезона,а го обявиха Гуардиола през януари.Ако бяха изчакали до краят на сезона Хайнкес нямаше да бъде сменен.

sdw
12.05.2015 16:23

Много точно.Какви бяха с Хайнкес и какви станаха с Гуардиола ...

ComsteR
12.05.2015 15:58

Много точен коментар, аз го казвах още януари, никаквата конкуренция в Германия ще им изиграе лоша шега, като миналата година, 3 полуфинала за Гуардиола 3 загуби и, нито един отбелязан гол, допуснати 8.

mrgolden
12.05.2015 15:38

четох коментарите ви и ме принудихте да се лог-на, за да коментирам и аз... Стига фенове на Байерн да се оправдават с липсата на звездите им. С цялото ми уважение към немската машина и феновете й, ама това е смешно. Защо имат такава резервна скамейка.. Защо всяка година по един диамант от короната на Борусия се отлепяше и отиваше в Байерн? За да кажат, че нямат играчи, които да заменят Робен и Рибери. Те са от световна класа, така е, но в един голям отбор трябва да има заместници. Гьотце не го видяхме, Левандовски цял мач нищо не направи, Мюлер- също. Няма какво да се оправдвавате с липса на играчи, съставът, с който разполагаше Гуардиола беше достатъчно добър.

John_Jameson
12.05.2015 14:34

Лично според мен, Байерн нямат сили за един грандиозен обрат! Първото полувреме ще покаже, как ще завърши срещата и кой ще продължи!

krasi233
12.05.2015 14:34

Някой може ли да каже колко точки се дава в играта при 4 хикса и защо не ми дадоха никакви точки

Chelsea86
12.05.2015 14:25

Според мен Байерн имат сили да спечелят мача. Не вярвам обаче да се класират за финал. Просто не виждам как ще бият с 3-4:0 без да допуснат поне един гол. *smile*

Salient
12.05.2015 14:04

Най-големият регрес, който аз лично наблюдавам, откакто Гуардиола е начело на Байерн е защитата. Това звено на моменти изглежда комично. Не може да излезнеш срещу Барселона с толкова изтеглена напред защита и да не си изненадан, че ти забиват 3 гола. Така допълнително улеснява Меси, Суарес и Неймар, които на няколко пъти без проблем се извеждаха взаимно. Ако не беше Нойер, щеше да е 3-0 още на почивката, не в края на мача.

Arsenal966
12.05.2015 14:12

То не е само до това,Гуардиоала наистина подхвана Барса с много тъпа тактика,но пък и Боатенг вместо с годините да става по-стабилен,той си прави пак тъпи грешки от време на време.Данте,който при требъла беше истинско чудовище....сега е някаква бледа сянка на това,което беше и е пълна скръб.Ван Буйтен вече го няма,а той е истински пример за това какво е да имаш класа ! Бадщубер си продължава с контузиите му,а пък Бенатия е на приливи и отливи,за сега парите които Байерн даде за него са му много !

valski
12.05.2015 13:50

Гуардиола ако беше добър треньор,нямаше да се надиграва с барса на техен терен , и то със осакатен отбор,за мен цялата вина пада на треньора

TheShedEnd
12.05.2015 14:01

много ясно игра man mark и играчите му каталясаха накрая и меси ги наказа

plamen_tatov77
12.05.2015 13:24

Надявам се този мач да бъде еди от последните на Чеп начело на Байерн.

tishow7
12.05.2015 13:20

Разликата между Барселона и Порто не е никак малка, така че феновете на Байерн да не се надяват на някакво чудо, въпреки че само Байерн е способен на обрат, затова има интрига, въпреки 3 - те чисти гола.

tishow7
12.05.2015 13:16

Ще видим дали най-накрая ще се сбъдне мечтата на хората от Уефа, да има Ел Класико на финала.

stefanBG111
12.05.2015 13:08

Някои от феновете на Байерн изреваха целия свят с това, че са били без половината състав. Не сте непобедими и се видя и миналата година, как приказвахте, че ще смазвате Реал, а те направо си ви смазаха в Германия.Звучите, като някои фенове на Челси дето се хвалиха като биха Арсенал с 6-0, така вие сега с 7-0 срещу нас. Ние тогава не се оплаквахме от контузените или от куп други причини поради което се получи този резултат, поне не изревахме всички като вас сега . Поне веднъж си признайте че сте загубили, а не започвайте с оправданията след всеки мач .

stefanBG111
12.05.2015 13:34

Знам като орева света този и преди мача също бяха много отворени.

ComsteR
12.05.2015 13:26

Е ти луд ли си , ние си ги бихме с титулярният им състав, Сксв пак орева света.

ibobiserov1
12.05.2015 12:55

нека да не забравят барса не са порто *beer**beer**beer**beer*

MaLkO_LuD94
12.05.2015 12:21

А за мача очаквам доста голове защото Байерн ще атакува много а това ще отвори и пространства за Меси, Неймар и Суарес така че очаквам гол/гол от този мач и се надявам все пак да няма изненади и Барса да се класира за финала *thumb_up*

chelsea20
12.05.2015 12:02

Никога не отписвайте баварската машина

sksw
12.05.2015 11:44

Забелязал съм нещо, че ако искаш да победиш Барса, независимо от това с какъв резултат, трябва да ги нападаш ! Само така, те могат да се паникьосат, както стана на предишните 1/2 финали през 2012 срещу Байерн именно. Ако започнеш да се вардиш и да играеш като тях с пасчета, няма как да стане просто. Видяхме, че 80 минути ги задържаха Байерн в Испания, нямаха почти положения пред тяхната врата и накрая получиха 3 гола. Така не се играе срещу Барселона. Само и единствено в атака, с каквото имаме напред и това е. Ако искаме днес да ги бием, трябва да играем само в атака от 1вата до 90-та минута. Това е положението.

ComsteR
12.05.2015 13:12

Какви простотии пак ръсиш, Нойер ви спаси до 80-тата минута, Суарез още до 20-тата можеше да е вкарал двойчица.

MaLkO_LuD94
12.05.2015 12:43

Задържа ги Нойер не Байерн *whistle*

sksw
12.05.2015 11:37

Ако има някой който от 3:0 да обърне Барса, то това е Байерн. И ако бяха Робен, Рибери и Алаба тук, щях да съм сигурен, че ще го сторят. Но аз вярвам в тях, дори с този осакатен състав, че имат сили да го сторят. Важното е да излязат довечера и нито за момент да не поглеждат към Нойер. НЕка гледат само и единствено към вратата на Барса и каквото стане.

sundza
12.05.2015 20:28

Ей това направих аз - изглежда ми най-сигурно на фона на всички останали възможности. Успех!

MaLkO_LuD94
12.05.2015 16:56

Как по-точно Юве ще ни попречи за требъла като си направи билетите за финала на самолетчета и ги хвърлят по играчите на Барса ли ? *joking* Шегувам се но наистина не мисля че Юве ще са на финал трудно ми е да повярвам че Реал ще им вкара по-малко от 2 гола но ще видим на тази фаза нито един отбор не е за отписване още повече след като е спечелил първият мач *thumb_up*

MaLkO_LuD94
12.05.2015 16:53

Може и така да е но и слабата конкуренция в Германия със сигурност ви се отразява *thumb_up*

plamen_tatov77
12.05.2015 16:53

Надявам се Ювентус да ви попречи за требъла.Иначе последното изказване на Пеп унищожи всякакви мои мечти за победа на Байерн.

MaLkO_LuD94
12.05.2015 16:50

*beer*

MaLkO_LuD94
12.05.2015 16:49

Тия Лиферинг ме съмнява да бият като цяло тия австрийци много дънят и аз не ги играя вече мисля да пусна 2-ка на Наполи еденица на Реал а Байерн и Барса не знам гледам че е 1.39 гол/гол не си струва *thumb_up*

plamen_tatov77
12.05.2015 16:34

Той промени стила на Байерн към тики така,а при германците това не върви.Ако Гуардиола не промени нещо ,Байерн ще затъне още повече.

sdw
12.05.2015 16:31

Предния път ги бях играл над 2.5 и в 75-та минута ги бях отписал.Като бяхме 10-15 човека и като видяха колко се радвам на головете на Барса и всички ми се чудят кво ми е станало хахахаха

sdw
12.05.2015 16:30

той коефициента няма да е много голям.Мене просто ме сърбят пръстите с единица на 2.6 и двойка и тя на 2.6 ... Барса да бие само с един гол разлика(Х на хендикап демек) е 4.33 ... такова блазнене няма.Комбинирано с едниците на Лиеферинг и Матерсбург от Австрия и 1-ца на Реал става чудо

MaLkO_LuD94
12.05.2015 16:29

Не знам до колко Пеп е виновен но който и да беше поел Байерн спада беше неизбежен просто онова свръх ниво което поддържаха при Хайнкес нямаше как да се задържи дълго време може би просто той уцели момента нещо което се случваше и в Барса на Пеп *thumb_up*

MaLkO_LuD94
12.05.2015 16:28

Аз ще ги пробвам гол/гол пък ще видим какво ще се получи *thumb_up*

plamen_tatov77
12.05.2015 16:23

Докато Чеп е начело нямаме шанс за финал в Шампиоснката Лига.Но пък може да има и добри новини като уволнение на Чеп от Байерн в следствие на този мач.

sdw
12.05.2015 16:22

Дам,има два варианта дето ще ги пробвам на залог.Или Барса да бие с един гол разлика или Байерн да бие с повече от 1 гол разлика.Все хубави коефициенти. За продължаване на Байерн си говорим вече за чудеса,важно е кво ще се печели от довечера *lol*

MaLkO_LuD94
12.05.2015 16:14

Евала за което но за тази вечер нищо не се знае 50-50 е този мач зависи как ще тръгне *smile*

ComsteR
12.05.2015 15:55

Ако Ботев беше с каска , а Левски с обувки, историята нямаше да ни е такава.

sundza
12.05.2015 15:47

Аз го казвам. И тази вечер пак ще сте по-добри. Не че ми е приятно, но факта си е факт.

MaLkO_LuD94
12.05.2015 14:54

Естествено че всичко е възможно *wink* Нищо не съм си измислил всичко което съм казал са факти и изрази казани от вас но както и да е *thumb_up*

Arsenal966
12.05.2015 14:50

Ами ок....за 2-рия мач да е било....отново,кой ще каже такава глупост ? Фена отдолу на Байерн не го е казал това,просто вярва,че отбора му може да ги вкара тези голове с Алаба,Рибери и Робен на терена,нищо не е казал,за защитата...то Байерн може да вкарат 5 гола,ама ако Барса вкарат 3 и стане някакъв луд мач с 8 гола ? Всичко е възможно,всичко може да стане,това е футбол......просто не си измисляй разни неща,колкото е така да продължава спора.Казвам го отново това,защото в последния ти коментар отново нищо не си казал за това,а и ти самия го знаеш....както и да е...хубавото е че и 2-мата сме съгласни,че е безсмислено да се говори повече за това.

MaLkO_LuD94
12.05.2015 14:45

Това се отнася за 2-рия мач не за първия *wink* То и според мен Рибери, Робен и Алаба просто ги е страх не че са контузени айде стига глупости *joking* Наистина е безсмислено *thumb_up*

Arsenal966
12.05.2015 14:42

Ето,че пак овърташ и си измисляш неща....кой е казал,че ако Алаба,Рибери и Робен играха в първия мач е било сигурно,че нямаше да ни биете с 3:0,а даже напротив....щяли сме да ви вкараме 4,5 гола.....айде кажи ми кой го е казал ? Сериозно ли си измисляш неща само колкото да продължиш да говориш ? Много от феновете казваме,че едва ли щеше да стане просто 3:0 без отсъстващите,защото именно Робен и Рибери са много важни за изграждането на атаките,разтеглянето на играта,разиграването като цяло + това да асистират и да бележат голове,но никой не е казал,че с главните отсъстващи на терена в първия мач,сме щяли да ви бием с 4,5 на 0 вместо вие да ни биете с 3:0.....пълни глупости говориш ! А за 2013-та и контузията на Меси.....то беше доста съмнителна тази контузиите и май тогава аржентинеца се скри,но няма да говоря за това,защото ще дадеш отговор и в него ще пишеш само за това,а не по-това което съм споменал.....че си съчиняваш неща,колкото да продължиш спора ! Толкова от мен,ако искаш отговоряй ако искаш не,безмислено е да продължавам...

MaLkO_LuD94
12.05.2015 14:36

Не е невъзможно просто няма как да си паднал първия мач с 3-0 от Барса и да кажеш че ако тези 3-мата са били на терена то едва ли не нямало да има никакъв проблем Байерн да вкарат 4-5 парцала трябва малко реалност да има *wink* Тъй като постоянно споменаваш това 7-0 да ти кажа че тогава Меси беше контузен Тито лека му пръст беше болен и не на последно място вкарахте 3 нередовни гола още в Германия но ние въпреки това ви честитихме просто защото беше видно че вие бяхте много по-добрият отбор нещо което вие очевидно нямате то*ки да направите в момента *thumb_up*

Arsenal966
12.05.2015 14:33

Пълни глупости,никой не би казал,че в Байерн няма лидери ! Лам,Швайни,Робен,Нойер,Рибери,Алонсо....това са лидери и изключително важни играчи ! Във всеки отбор има лидери и това всеки го знае и вижда ! Няма какво да кажеш и почна да си измисляш глупости ли ? Отказвам се да говоря,то просто няма смисъл.....сега ти е времето да злобееш *erm*

MaLkO_LuD94
12.05.2015 14:30

Вие си противоречите първо говорите как Байерн не зависел от един играч и нямал лидери а бил отбор колектив а после говорите как еди кой си бил контузен и ако бил играел сте сигурни че ще отстраните Барса *wink* Вие непрекъснато омаловажавате успеха на Барса после ние сме ви правели за 2 стотинки ? Един нямаше който да каза Бяха по-добри и заслужено спечелиха всеки почва АКО Алаба АКО Рибери АКО Робен АКО Гуардиола ако ама акото мирише *wink*

Arsenal966
12.05.2015 14:27

Какъв е проблема да вярва в отбора си ако мога да попитам ? Робен и преди ви е наказвал и то много здраво,а вие сте на 1-во място в Ла Лига повече заради това,че триото ви отпред бележи много голове,не че сте стабилни отзад ! Вратаря ви пък пък е правил доста грешки ! Ти перифразираш думите на човека и се засягаш прекалено много от тях...един вид,как пък не,4 гола да вкарат Байерн и да ни обърнат,невъзможно е ....3:0 ги бихме,вече срама от 2013-та е забравен......и ето,че в края показваш как наистина мислиш по темата *smile* Изненадвам се че си казал,че като нищо да ни залепите още 3 в Мюнхен....така няма да стане 7:0 като от преди 2:0....не е ли по-добре 5:0,направо 8:0 да стане *wink* *joking*

MaLkO_LuD94
12.05.2015 14:21

За да бъдем съвсем коректни казва че ако Рибери, Робен и Алаба бяха на терена той е сигурен че ще отстранят Барса което пак звучи като смешно оправдание *thumb_up* Барса си е велика колкото и да опитвате да омаловажавате успехите и *thumb_up* Няма да се изненадам и ако зашием нови 3 парцала и ти изчезнеш от сайта *thumb_up*

Arsenal966
12.05.2015 13:58

Разбирам какво искаш да кажеш,дано и ти си ме разбрал мен.Много фенове на Барса под темата за мача писаха какви ли не глупости и само чакаха да се спомене това,че играчи липсват и ...се почваше,а то дефакто си е така,бихте си ни с 3:0,това си е факт,но ми е смешно как много хора просто го игнорираха това.Не става въпрос,че примерно ако Робен беше на терена щяхме да вкараме много голове или нещо такова...нищо не се знае,просто ако той е ключов играч за разгираването,изграждането на атаката,а това не е малко,като се има предвид,че имаше период в който Барса само атакуваха.С риск да последват коментари тип...айде приеми загубата,стига се обясняваш....Робен,Рибери,Алаба...3-ма титуляри и едни от най-важните играчи на Байерн...липсваха,Роде щеше да влезне 100% в игра и се усети липсата му,Бадщубер имаше големи шансове да стартира вместо Боатенг,а пък Левандовски не знам как успя да играе след счупената челюст в мача срещу Борусия Дортмунд.....всичко това помогна много за това да се случи такъв резултат и покраи това,че много фенове писаха глупости,малко или много заради резултите от 2013-та....нормално е и фенове на Байерн да отвръщат агресивно.Както и да е....важното е днес да се получи интересен мач пък каквото стане !

catalan
12.05.2015 13:47

Да вкараш 3 гола на Барса си е окей, но да вкараш 3 гола на Барса след като тя ти е вкарала 3 гола предната седмица си е мааалко по-трудно, мисли малко.

stefanBG111
12.05.2015 13:46

Никой не прави Байерн на 2 стотинки. Всеки знае че Байерн е голям клуб както в Германия така и в Европа. Знаем много добре, че немците никога не са за отписване. И ние ако бяхме без тези играчи и вие ни бяхте били с толкова, щяхме да приемем загубата, а не да се оправдаме както правят други. Вярно че във всяко стадо си има мърша, разбираш ме какво искам да кажа. Не съм ви омаловажил успеха през 2013, тогава наистина бяхте най-добрият отбор.

Arsenal966
12.05.2015 13:36

Както ти можеш да кажеш,че е добре да се научим да приемем загубата,така мога да ти кажа и да се укротите и да не правите Байерн за 2 стотинки,само защото преди 2 години сме ви били с 7:0 и сега с 3:0 на Ноу Камп.......време е за бъзиците.Много фенове на Барса омаловажаваха това,че Байерн беше с половин отбор.....и много все още го правят,защото просто не им пука достатъчно.Важното е че са вкарали 3:0,как е станало...не им пука.Много фенове на Байерн приеха загубата,аз също...няма какво да се направи това е....просто като ми почнат някои фенове с...айде,стига се оправдаваш,без този и този играч сте били и като им кажа,ок ...завърти ситуацията...ами ако бяхте без Алвес,Меси,Неймар и Ракитич примерно.....почват да овъртат и пак се почва със...стига глупости приеми загубата.Има си 2 страни на монетата,не е само до феновете на Байерн....

Arsenal966
12.05.2015 13:32

Пак го кажи това,че Барса не са Порто или Шахтьор,че не разбрахме.....*erm* Само един отбор може да премине през Барса въпреки 3-те чисти гола.То звучеше смешно и това Байерн да бият Барса с общ резултат 7:0,на Ноу Камп 0:3.....но стана.Това е футбол,всичко може да стане !

stefanBG111
12.05.2015 13:31

Ами като цяло в статиите се оправдавахте всеки път. И Барса не е Порто или Шахтъор. Нека поне стане хубав мач, с единия крак сме на финал, но още не сме на 100%. Виж аз не мразя Байерн, просто честите оправдания ме подразниха и ни омаловажавате успеха от 1 мач се едно сте непобедими и като загубите започвате да се оправдавате. Няма непобедими отбори, които да печелят непрекъснато, научете се да приемате загубата.

ComsteR
12.05.2015 13:29

Виж никой не казва че е невъзможно, но 3 чисти гола на Барса да върнеш, без да допуснеш нито един ,звучи смешно, Барса не е Шахтьор и Порто.

Arsenal966
12.05.2015 13:21

Смешното е че наистина....къде в тази статия прочете оправдания ? Написах го и на фена отдолу,който за нищо се захвана пак да говори.....и не,не мисля че ще ни биете с 0:4 в Мюнхен,най-много Х или минимална победа за вас в което се съмнявам.....просто Гуардиола ще излети от Мюнхен още преди да е свършил мача.В Германия е съвсем различно,ще се усети повече подкрепата от феновете,а играчите ще си спомнят 6-те гола срещу Порто.....всичко е възможно !

stefanBG111
12.05.2015 13:14

Ами Реал ви напердаши с 4-0 насред Мюнхен, защо да не можем и ние, или ще кажеш че и срещу Реал сте били с осакатен състав. Хайде стига само оправдания четеме от фенове на Байерн.

Arsenal966
12.05.2015 12:59

Написах го този коментар,защото ти просто не четеш нещата на които даваш коментар.Върни се пак на 6-ти коментар и прочети с каквото темпо ти е удобно,колкото и бавно да е ....да видим къде човека е говорил за миналия мач ? Казва чисто и ясно,че би бил по-уверен ако в реванша,след това 3:0 играят Алаба,Робен и Рибери,за да може баварците да се опитат да бият Барса с 4:0.....къде видя нещо за стария мач ? Е така си пишеш коментари,бихте осакатен Байерн с 3:0 и айдее....сега е времето да правите Барса велика,а Байерн за 2 стотинки.....няма да се изненадам ако всъщност очакваш да биете в Мюнхен с 4:0 *confused*

MaLkO_LuD94
12.05.2015 12:51

Нищо смешно не съм казал просто не ви се иска да признаете че Барса е по-добрият отбор в момента и само се оправдавате *wink* А за 2013 забравил съм го отдавна уви вие не можете да приемете че ШЛ и Бундеслигата са различни и тук има кой да ви пердаши *thumb_up*

Arsenal966
12.05.2015 12:47

Ей още те боли от 2013-та...ама е нормално.....хайде кажи и че Алба е по-добър от Алаба да се посмеем.

MaLkO_LuD94
12.05.2015 12:19

Ей ако бяха тия прословути Робен Рибери и Алаба сигурно с 6-0 щяхте да биете въй въй айде стига глупости вече от както е минал мача само оправдания слушам един нямаше топки да не си признае че бяхте по-слаби *thumb_up*

Garrincha
12.05.2015 10:57

Байерн имат сили почти за всичко , но не и да отстранят Барса след 0 на 3 ... Предстои поредният финал преди финала за Барса !!!

Drakoveca
12.05.2015 10:54

Абе всичко е възможно, но да се надяваме, че няма да допуснат тази върховна глупост Барса.

lubomirsb
12.05.2015 15:46

Абе точно такъв обрат според мен е с шанс 1%. Граничи с невъзможното . Играчите на Барса трябва яко да се хакали ракии и бири вчера и днес да са забирили от сутринта. Говоря така защото Байерн пак са без ключовите си футболисти. А същевременно Барса са все едно в средата на сезона със свежи сили без контузени и като цяло в превъзходна форма. А и Меси се е развихрил (нещо което решава мачовете).

generiks
12.05.2015 10:37

Престанете с тия УЕФИ, тия чудеса. Очевидно е, че Барселона са във върхова форма. Защо, когато Байерн мачкаха наред нямаше подобни изказвания за тях?

patka2014
12.05.2015 10:20

Никакъв шанс нямат, защото УЕФА иска финал Реал - Барса

MaLkO_LuD94
12.05.2015 12:16

Вие затова ли отпаднахте от ПСЖ уефа можеше да иска и вас на финал и затова съдията да изгони Ибра ама вие като сте некадърни никой не ви е виновен че ся да ревете тук *wink*

babavuna
12.05.2015 10:31

Да, точно заради това паднаха с 3-0, защото Уефа така иска*silent* WTF?