Роналдо: Футболът изпитва липса на звезди (видео)

12:58
Роналдо: Футболът изпитва липса на звезди (видео)
Бразилската легенда Роналдо смята, че в момента има недостиг на звезди във футбола, въпреки наличието на Лионел Меси, Неймар и Кристиано Роналдо.

Роналдо и Меси са единствените двама играчи да са спечелили "Златната топка" през последните седем години, докато Неймар е сочен за съперник на двойката в бъдеще. Именно заради това, Феномена - кой е играл и за Реал Мадрид, и за Барселона - смята, че има голяма разлика между тези трима играчи и останалите добри футболисти в света.

"Както каза и Зинедин Зидан - мисля, че Меси е невероятен, Роналдо е невероятен и Неймар е невероятен, но в световния футбол липсват повече звезди", коментира Луиш Назарио де Лима.

38-годишният бивш бразилски национал добави, че съществува вероятност от следващия сезон да се завърне на терена.

Вижте част от незабравимите умения на Роналдо:


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

best_WINNER_bg
15.05.2015 03:37

Футбола нещо не ми интересен. Голямо еднообразие. Къде са гениите заради които се запалихме?

Vetrigo177
11.05.2015 20:45

Аз лично очаквам (и ми се иска) Неймар да е този,който ще бъде често спряган,заедно с Меси,за златната топка.Има техниката,бързината,погледа както всички други качества.За сега не се представя на чак такова ниво,на каквото очаквахме,но следващите години той и Меси ще са главните съперници,което ще е доста интересно,защото са и от един отбор.Роналдо вече го изключвам.Става само за голмайстор вече,минаха му годините на слава..

plamen_tatov77
11.05.2015 20:52

Следващата Златната Топка ще бъде спечелена вероятно от Меси.

hallelujah
11.05.2015 20:12

А по темата , футбола не страда от липса на звезди , има ги в изобилие , просто Роналдо и Меси поддържат ниво непосилно за другите футболисти , това са просто най - добрите играчи на генерацията а защо не и раждали се някога. Толкова много сезони да държат такова темпо е мноооого трудна задача , никой футболист до сега не е държал такова темпо толкова много сезони. Освен Пеле ама пича е цъкал без засади с квартални отборчета в Бразилия( не умаловажавам това което е направил) , но поне според мен в сегашната конкуренция и сегашния футбол никоя от предишните суперзвезди и легенди не може да се противопостави на Роналдо и Меси

MeToDueB
11.05.2015 19:56

Обичам го този футболист с цялото си сърце. Като дете исках да наподобявам на него по прическа, поведение на терена, всячески и опитвах някой от финтовете, понякога ми се получаваха. Бях 8-9 годишен, но не спирах да играя, защото гледах Роналдо и се надъхвах всеки ден. Другия който ме надъхваше беше Стоичков, първият заради който се запалих по футбола, но Роналдо съхрани моят интерес към футбола и го увеличи, той е легенда, изключителен. След това се радвах на Роналдиньо и днес, днес наистина и Кр. Роналдо е голям и Меси, но чарът в играта на онези звезди беше нещо изключително, което не може да се опише, а трябва да се види, да се усети. Наистина имаше повече звезди, отличаваха се повече играчи, а сега се броят на пръсти.

IW_IW
11.05.2015 19:29

Португалия нямали класни играчи аре по сериозно дадох ти пример с българия 94 Стоичков с кой е играл ти пак си знаеш твоето. Някой да е карал Пепе да се прави на маймуна на Мюлер.Формата на Коентрао няма да я дискутирам изобщо и че това за тебе Мутиньо не е класен играч.Ако погледнеш кои са били в отбора на Германия 94 и сегашния отбор ще се засрамиш какви неща пишеш.Тая Португалия е по силна от тая на Фиго и Деко де тогава наистина бяха само те двамата.

sage333
11.05.2015 21:10

ти забравяш нещо много важно. Един мач не опира само да класата на футболистите. Особено на Световното. Опира до мотивация и най вече до тактика. Мача не зависи само от играчите. Зависи много и от треньорите . Ако отборът е подреден грамотно и има си добра стратегия, той върви като Чили, Мексико и Коста Рика. и нещо много важно, когато лидерът на отбора го няма, отборът играе слабо. Бразилия беше без Неймар и Тияго Силва. Уругвай беше без Суарез и се срина тотално. Когато играе лидерът на отбора като Стоичков, той кара и другите футболисти да дадат всичко от себе си. А когато го няма футболистите си казват ние няма как да бием без Стоичков и губят. има футболисти които карат другите да дават всичко от себе си и са много сърцати, но в днешно време ги няма много.

Arsenal966
11.05.2015 20:23

Но ти не загряваш важното нещо.....ако си гледам мачовете на Португалия в групата ще видиш,че Роналдо много често се дразнеше как играчите дори не се мъчат да тичат,да направят нещо.Стимул даже нямаха,да не говорим за енергия.В същото време един лидер като Пепе прави пълни глупости в мача с Германия и бута Мюлер.За Коентрао пак ти казвам....покраи контузиите беше в никаква форма,горе долу какво винаги откакто е с фланелката на РМ,а Моутиньо...отново ...вече казах,закопа се с Монако.Таланта Карвальо където Спортинг ни искаха 40 милиона за него не заблестя с нищо,а отбора на САЩ ....игра наистина като отбор и излезна от групата ..и аз поне не бях изненадан от това ! Роналдо може и извънземен да е ама как да буташ отбора напред,като играчите те дърпат назад.Те малко дори не се напъниха....казах Нани,защото само той се опитваше нещо да направи и дотам,а ти ми изреждаш просто известни футболисти,които са в отбора на Португалия......уау Мейрелеш....закопан в Турция,Бруно Алвес....пълна трагедия,но пък си прибира пари в Зенит !

IW_IW
11.05.2015 20:15

Давам ти примери защото ти или не искаш да разбереш или изобщо идея си нямаш от футбол България с един изявен футболист на име Стоичков и другите на средно ниво или малко над него,да кажем както са изброените от пича в португалия.Даже са изброени повече ти казваш само с Нани не става пича ти изброи още хора ти не пак си знаеш твоето.Реално противниците на Португалия са в пъти по безизвестни сравнение с тия които са елиминрали наще по пътя до 4то място.Едно са Батистута,Редондо,Симеоне,Камиджа,Фьолер,Кеслер,Клинсман,Матеус, итн друго е да паднеш от Брадли,Джонсъ братята Аю и Класи ако приемем че германците са полу-богове в сравнение с португалия.

Arsenal966
11.05.2015 20:02

Само не мога да разбера защо в момента изреждаш футболисти и да даваш нелогични примери ? Пак ли няма какво да кажеш ? Сравняваме играчите около Роналдо в националния отбор на Португалия и играчите около Меси в националния отбор на Аржентина....няма място за сравнение ! А относно пича отдолу и сравнението Португалия - САЩ...да реално Португалия трябваше да излезнат от групата,но моето мнение по въпроса вече го казах.....не смятах,че щеше да е лесно на португалците и нямаше да се изненадам ако беше станала изненада и то така и стана ! Това с Англия и Италия няма да го коментирам защото наистина никой не очакваше Коста Рика да хвърли такава бомба.В крайна сметка каквито и футболисти да имаш....Световното е няколко мача,излизането от групата зависи от само 3 мача,в много случай само 2.....ако отбора ти е сплотен и покаже добър футбол в 2 мача,значи имаш големи шансове да излезнеш от групите....това е ! Имах усещане,че САЩ ще са корав отбор и че нестабилните португалци,които от край време да си нестабилни могат да се издънят и ....всички знаем какво стана !

IW_IW
11.05.2015 19:50

Аз ти казвам пък на тебе виж България какви играчи е имала и Германия и пак се замисли пича под тебе ти го е обяснил говориш от немай къде. Ти явно освен като треньор нищо не знаеш за Матеус или за Клинсман за другите няма да ти говоря.А на това световно са играли още Руди Фьолер Марадона,Дунга,Ромарио,Баджо и са зад Стоичков по голове.Или Аржентина с Батистута,Симеоне и Фернандо Редондо ако знаеш кои са те.

Arsenal966
11.05.2015 19:33

Коентрао покраи Марсело и контузиите просто не може да покаже това,което показваше в Бенфика.Моутиньо се закопа в Монако и може да се каже,че не е същият играч,какъвто беше в Порто.Примера който си дал го игнорирах просто защото е безсмислен ! Отново да питам...това ли ти е аргумента ? Моутиньо,Пепе и Коентрао ? Алоо...Аржентина виж какви играчи има и в халфовата линия и в атака ! Пак казвам....Португалия дори нямат един играч тип като Паласио даже,да не говорим за Пипита или пък Агуеро !

wengerout
11.05.2015 18:23

Гледам някакви спорове тука,присъщи на деца от 10 клас,но като се замисля може и да са такива повечето.Суарез е по-добър,не ти луд ли си ,ве,Бейл е по-добър,да ама на фифата Суарез е 92,а Бейл 90,момчета,не се карайте Робен е много по-добър и от двамата,ами Азар къде забравихте???
Кой е по-добър не може да се определи.Всеки има силни и слаби периоди,това не е математика да ги сравнявате.
Двама се открояват със сигурност,но е тъпо и те да се сравняват.Меси е по-добър,не Роналдо е по-добър,не Меси,не Роналдо.
Наслаждавайте се на играта им и това е.
По статистика излиза,че Санчез е много по-ефективен от Азар(ако не се бъркам),но ако напиша тука,че е по-добър,ще ме изядат с парцалите.
Та,мисълта ми е,че това сравняване е много субективно и няма смисъл от него.

hallelujah
11.05.2015 21:41

Процент точни подавания , успешни дрибъли , ключове пасове , центрирания , най - много пасове в лигата след Фабрелайното , най - много докосвания до топката. Да видим малко ли е ?

wengerout
11.05.2015 21:02

Какво друго?Хвърляне на тъчове ли? Във футбола най-важно е да вкарваш,да подаваш и да побеждаваш,а не колко положения си имал,дрибъла и проценти владеене на топката.Не вярвам,че мога да споря с фен на Челси за ефективност. Иначе моята гледна точка е малко по-различна,но като цяло в това трябва да се измерва всичко. Точно и за това казах,че смисъл от сравнения няма,защото изглежда нелепо.Онзи бил по-добър от този,а третият най-добър.

hallelujah
11.05.2015 20:08

"" По статистика излиза,че Санчез е много по-ефективен от Азар(ако не се бъркам),но ако напиша тука,че е по-добър,ще ме изядат с парцалите."" Азар отстъпва само при головете , белгиеца има 14 а Санчез има 16 , при асистенциите са равни , а за всичко друго което се сетиш Азар е пред Санчез, може сам да провериш ако не ми вярваш

WDale
11.05.2015 17:54

Има нещо вярно в думите на Феномена. Направо се чудя след 2-3 години когато кариерите на Месенцето и Кристианито вземат, че залязат (или формата им спадне чувствително) кои играчи ще бъдат набедени за суперзвезди. Буквално не се вижда кой ще ги замести достойно.

IW_IW
11.05.2015 18:01

За мене има хора имаш Гризман който прави фурор в Атлетико имаш един Погба,Азар,Санчез,Иско(ако се махне от Реал) Хамес има кой но въпроса е,че Месито държи много добро ниво дори и дръпнат по назад за да може и Суарез да играе.Дубала също е страхотен играч Агуеро има но прожекторите сега са над Меси и преследвача му Роналдо.Имао още играчи де тепърва ще се излюпват.

FcB189928
11.05.2015 17:39

До коментар [@comment 1793557] от [@user AC_Milan_92_45]:

Чакай ся..ако си мислиш,че много разбираш този спорт...не ми отговаряй,не коментирай под нивото сме ти...ама ако ме питаш мен...не го много разбираш,колкото и да гледаш мачовете ако нямаш акъл трудно ше разбереш тази игра..а ти малко към тая категория биеш..особено след като видя,че си фен на МС..ми става ясно,че гледаш футбол от 2010/2011 някъде...видял си някой по-известен там и айде за тях ше сме.

Magnetic95
11.05.2015 17:05

Бразилия беше невероятна 2002 година със звезди като: Роналдо, Ривалдо, Роберто Карлош, Роналдиньо, Лусио.. Като се замисля целия състав беше от звезди. Много ме радваха тогава..

aa2
11.05.2015 17:03

Не само от липса на звезди страда футбола, страда и от лоялни футболисти.Няма ги вече такива като Дел Пиеро, Недвед, Гути, Адамс, Гигс и др., вече всичко е пари.Днес може да целуваш емблемата на един отбор, утре ще си дадеш гъзинката на кръвният им враг за 50 хиляди повече на седмица.Жалка картинка.
Малко съжалявам, че следя футбола от 98-а, защото хванах горе-долу началото на тази гадна промяна - от лоялност в алчност.Надявам се да се вкара някакъв финансов феърплей за заплати и да се спре тази лудост, защото ми писна да гледам един и същ футболист обикалящ 20 отбора за 15 сезона само за 10к повече на седмица.

Arsenal966
11.05.2015 17:12

Свеж пример е Фабрегас.Целуна еблемата на Арсенал...така онака,никой друг отбор в Англия,през това време целуна и емблемата на Барса,после и на Челси...абе....*erm*

Chelsea86
11.05.2015 16:46

Прав е Роналдо наистина има липса на звезди. В последните 5-6 години, ако не и повече битката винаги е К.Роналдо и Меси. Едно време имаше доста играчи, които се бореха за златната топка и конкуренцията беше доста по-голяма. Сега също има много добри играчи, но просто са леко зад Меси и К.Роналдо като класа. Нека все пак в оставащите 3-4 години се наслаждаваме на тези двама гении на съвременния футбол. *beer*

plamen_tatov77
11.05.2015 17:36

Tова беше ясно.Иначе се надявем утре да е последният мач за Пеп Гуардиола начело на Байерн в Шампионската Лига.

FcB189928
11.05.2015 17:36

Меси си я взе 2012..а 2013 не мисля,че Рибери заслужаваше чак толкова много,колкото го изкарват всички..не сам дърпаше тима към ''требъла''..Роналдо повече дърпаше тима си,но пък дърпа до никъде-0 титли..Меси ни издърпа до титла,но имаше проблеми с контузии и не беше и чак такова неземно ниво..така,че 2013..мисля,че на който и от 3та да я бяха дали щеше да е незаслужено...2013 нямаше чак такъв изявен..едното за сметка на другото..един с доста добра индивидуална игра,но без нито един трофеи..друг с всички значими трофеи,но не беше с чак толкова по-важна роля от другите в тима на Байерн както го изкарват всички...така,че според мен 2013 е според гледната точка на всеки..според мен все пак си беше за Рибери,защото наистина помогна много за този ''требъл'',от друга страна феновете на КР ще кажат,че той беше най-добрия индивидуалист и с най-много голове и,че все пак тва е индивидална награда,което е вярно..така,че темата е дълга...2010 Снайдер всички казват ама СНАЙДЕР не беше и в 3ката...така,че от ТОП 3..трябваше да си я вземе Шави нищо,че Иниеста вкара на финала за СП.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:35

За тая съм съгласен че трябваше да е за Рибери защото и Меси и Роналдо направиха сравнително ''слаб'' сезон но беше ясно че няма да му я дадат *thumb_up*

plamen_tatov77
11.05.2015 17:28

Говоря за тази Златна Топка на Роналдо ,която я спечели в началото на 2014

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:25

Ако говориш за последната ЗТ на Меси то тя беше заслужена а ако говориш за тази на Роналдо в която Меси остана втори а Рибери 3-ти за мен тази е най-незаслужената ЗТ от 2006 когато Канаваро я спечели *thumb_up*

plamen_tatov77
11.05.2015 17:20

Аз ти говоря за 2013 година,когато Меси никакъв го нямаше в Шампионската Лига.Дадоха награда за Хайнкес,което беше нормално но отказаха Рибери от нея.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:17

На 9 декември 2012 г. в мач от 15-тия кръг на Примера Дивисион срещу Бетис, Меси надминава 40-годишния рекорд на Герд Мюлер вкарвайки своя гол номер 85 и 86 за 2012 г. През 1972 г. германеца вкарва 85 гола, а Меси завършва годината с 91 гола. В същия мач Меси става и най-добрият голмайстор в историята на Примера Дивисион за Барселона, като надминава и рекорда на Сесар Родригес от 192 гола. Ама разбира се това е нищо то всеки сезон някой вкарва по 100 гола *thumb_up* Като сещаш се това не са единствените 2 рекорда нали *wink*

plamen_tatov77
11.05.2015 17:13

Къде беше Меси през 2013 като изпъкваше?Рибери заслужаваше наградата но ФИФА го преебаха,както направиха със Снайдер.

IW_IW
11.05.2015 17:10

За мене Кройф го каза най-правилно в момента златната топка се печели от хора който са приятели на журналистите които я нареждат къде да отиде *beer* Меси само една има де не заслужаваше а трябваше да е Иниеста. Но е престъпно Оуен вместо Анри едната година и Канаваро вместо Роналдиньо .

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:09

Да ама Меси изпъква или ти искаш той да чупи по 50 рекорда на година и да я дадат на Рибери ? Роналдо не направи нищо по-миналата година но я получи само защото беше голмайстор на ШЛ най-вероятно *thumb_up* Сами казвате че Байерн е колективен отбор и няма лидери пък искате ЗТ така не става *wink* И знам че са 4 а много вероятно е след тази година и да са 5 *thumb_up*

plamen_tatov77
11.05.2015 17:05

Рибери спечели всичко през 2013 което можеше да се спечели освен Суперкупата на Германия и помогна на Байерн с много неща и пак не му дадоха Златната Топката.Същото се отнася и за Снайдер.Междудругото Меси има 4 Златни Топки.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:02

Знаем че на Меси всички ЗТ са незаслужени ама виж малко и тези на Роналдо че май той е единствения който я печели без да е спечелил никакъв трофей *wink* Което само по себе си говори колко е заслужена *thumb_up*

IW_IW
11.05.2015 16:56

2010 беше за Иниеста леко си в грешка след световното в ЮАР*beer*

plamen_tatov77
11.05.2015 16:50

През 2010 Снайдер трябваше да получи Златната Топка а през 2013 Рибери,но ФИФА реши друго.

scouser_pool
11.05.2015 16:31

В момента Погба,Иско,Азар,Неймар се заформят като лидерите на поколението след Меси/Роналдо , но липсват играчи (от горните само Погба може би ) с аурата на Роналдо,Зидан,Джерард и т.н. И най-вече не виждам завършен нападател , който да има всичко както бяха Роналдо и Анри...

scouser_pool
11.05.2015 16:25

Иниеста бих казал , че до преди 2 години(когато беше в пика си ) почти по нищо не отстъпваше на играчи като Зидан и Роналдино от предишни поколения , просто не е от играчите , които ползват безсмислени трикове в неподходящи моменти и не вкарва голове като Роналдо,Неймар и т.н. , които не са по-класни от него, а и заради Меси не получаваше кой знае какво внимание...

methazoid
11.05.2015 15:30

Много ми е чудно Неймар къде го слагат? Суарес (и не само той) е доста по-добър от Неймар.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 22:35

Да егоизмът и гмурканията му липсват на Меси айде заспивай няма нужда да се засягаш *wink* Просто си изказваме мненията както виждаш никой с никой не се заяжда освен ти естествено както винаги *thumb_up*

sakata_97
11.05.2015 21:39

Абе смешен той и Меси няма доста от качествата на Роналдо,какво си тръгнал да обесняваш как Меси градил играта на отбора си,как дрибъла му бил по-добър от този на Роналдо.Да така си е по-принцип,няма да го отричам ама и Меси няма някои от най-добрите качества на Роналдо,този коментар го написа със цел да се заядеш,но както и да е то си личи какъв си комплексар

FcB189928
11.05.2015 19:47

И да е така както казваш..нищо не оправдава Роналдо,Пепе,Мейрелеш,Моутиньо,Нани нали ? Все пак са играчи с претенции и качества,които трудно можеш да ги сравниш с Брадли,Джонсън и т.н..е тва е футбол нали не винаги трябва да печелят фаворитите,но.....то и нищо не оправдава Джерард,Стърлинг,Стъридж,Руни,Ягиелка.....Буфон,Киелини,Маркизио,Пирло,Балотели,че ги прееба Коста Рика ама... :Д но все пак съм на мнение,че Португалците трябваше задължително да излязът.

Arsenal966
11.05.2015 19:37

Не знам как ти си го мислил,но аз Португалия изобщо не ги приемах за сигурни,че ще се измъкнат от групата със сигурност,именно заради САЩ ! Клинсман си знае работата и САЩ се изявиха като отбор,като задружен отбор и според мен заслужено си бяха на 2-ро място.От Гана не очаквах всъщност да покажат дори и това,което показаха.Още като не викнаха Донован за националния на САЩ,се зачудих много и като прочетох причините от типа на ...че отбора играе по-добре без него,че Клинсман така е решил,че ще е по-добре и т.н. и си казах,че може и да променят малко плановете на Роналдо и компания...и точно така стана !

FcB189928
11.05.2015 19:32

Напротив..Португалия бяха длъжни да излезнат от група с САЩ и ГАНА..можеш ли да сравняваш Гиан и Аю с Роналдо..или Джърмейнс Джоунс и Юлиан Грийн..просто няма база и да се помисли сравнение...аз от Европейските тимове симпатизирам най-много на ''Европейското селесао'' -Португалия..и мога да ти кажа,че е меко казано задължително да излезнеш от тази група..като имаш играча в най-добра форма в света по това време(Роналдо)..не го казвам като АНТИфен а Португалия,а като ФЕН на Португалия..реално погледнато е така и никой не може да го отрече..още повече,че имаше 3ма носители на ШЛ..Роналдо,Коентрао и Пепе(друг е въпроса,че Пепе го наказаха,а Коентрао се контузи 1вия или 2рия мач не помна)+ Мейрелеш,Моутиньо,Велосо,Алвеш,Жоао Перейра....отпадането още в групите си бе пълен провал от където и да го погледнеш( основна вина има Пепе,ако не си беше искарал ненужния червен..едва ли Португалия щеше да загуби с 0-4..да не забравяме,че те отпаднаха именно заради по-лоша ГР.

Arsenal966
11.05.2015 18:52

Първо не знам защо си сравнил Масчерано с Пепе,като 2-мата играят на различни позиции.Масчерано за Аржентина си играе дефанзивен халф,Пепе си е централен защитник.2-ро...Португалия като цяло нямат играчи,които да можеш да кажеш,че са се представили просто зле,те просто нямат класни играчи.Играчи,които Аржентина имат ! Дори един играч като Паласио нямат Португалия !

MaLkO_LuD94
11.05.2015 18:49

Отбягнах го защото Португалия имат Пепе това че Масче беше един от най-добрите изобщо на световното е така но никой не е виновен че Пепе или Роналдо или някой друг просто не са се представили добре *thumb_up*

Arsenal966
11.05.2015 18:47

Ще кажа отново за Масчерано,защото не наблегнат достатъчно,а ти леко го пропусна.Масчерано беше лидер отзад,на позицията дефанзивен халф,той беше извънземен за Аржентина,направи много добри мачове.Ти просто го пропусна това.....без него Аржентина щяха много да страдат.Ромеро не съм каза,че е по-добър от Патрисио или Бето.....за мен Ромеро дори не може да се каже,че е кой знае колко добър вратар,просто направи важни спасявания по един или друг начин.Факт е че станаха,дали е било с късмет или не.....а до фен на Арсенал .....Пепе с червения картон срещу Германия,Коентрао с мижавата му форма и Моутиньо.......това ли ти е аргумента ? Португалия нямат класни играчи,имат само Роналдо.....и да ти се иска и да не ти се иска,това е !

IW_IW
11.05.2015 18:39

Оправдания не ща да слушам за Португалия има Коентрао Пепе Мутиньо и още друи.Стойчков да не е играл с Ди Мария и Агуеро Меси и Масчерано на световното като стана голмайстор на него игра с Балъков Лечков Туньо Киряков Михайлов и куп други до тогава не известни играчи на световния футбол.Колко по ясно да ти го кажа таланта си е талант тренеровките са си тренеровки идва момент в който ти се отплащат но до там. Когато имаш талант и си е друго.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 18:38

Това че Серхио Ромеро направи добри мачове не го прави по-добър нито от Руи Патрисио нито от Бето нито от Едуардо *thumb_up* Може би разликата е единствено в нападението където Аржентина разполага с Агуеро, Меси, Ди Мария,Тевес,Лавеци и Игуаин но на Световното се видя кой дърпа конците и ако на мястото на Игуаин беше Тевес мисля че Аржентина дори щеше да спечели световното *thumb_up*

Arsenal966
11.05.2015 18:29

Масчерано къде го забравяш ? Вратаря на Аржентина също изигра важна роля,а Ди Мария не беше постоянно контузен,може да се каже,че помогна доста ! Да погледнем в националния отбор на Португалия......еми Нани,това е *joking*

MaLkO_LuD94
11.05.2015 18:27

Че Меси г/д сам класира Аржентина на финал Агуеро и Ди Мария бяха постоянно контузени а останалите играчи да ме извиняват но не са от същата класа *thumb_up*

scouser_pool
11.05.2015 18:25

Точно обратното , Роналдо отпред на няколко пъти като игра беше изключително неефективен.Точно защото Бензема отнема от вниманието на защитниците Кристиано вкарва толкова много голове от втора позиция...но головете и статистиките за мен не са най-важното , а Роналдо почна да се фиксира прекалено много върху тях като други части от играта му страдат...не дриблира така както го правеше до преди 2,3 години и най-вече в Ман Ю когато играта му беше насладата за окото...

Arsenal966
11.05.2015 18:23

Играта и на 2-мата в последно време се промени малко или много,а Роналдо според теб защо гледа да застане в точната позиция и да вкара гол ? Може би защото Реал гонят (по-скоро гонеха,май гонитбата вече е безсмислена) Барселона и Роналдо знае,че Реал имат нужда от победа....във всеки мач.Гола трябва да бъде вкаран на всяка цена,няма го спокойствието.....няма и как да го има като Барса са пред Реал в таблицата.Иначе пък ти гледай някои мач на Роналдо с отбора на Португалия,там се раздава и гледа да направи всичко възможно да бъде вкаран гол...но като единствения що годе свестен до него ...е само Нани...как ?!?

MaLkO_LuD94
11.05.2015 18:14

Просто изгледай един мач на Меси той гради играта от центъра Роналдо нито има паса на Меси нито дрибъла нито погледа като цяло върху играта единственото отчетливо предимство на Роналдо е играта му с глава но това е умение което не зависи толкова от Меси защото той е нисък а и за какво му е да е добър с глава като с 2-3 дрибъла може да влезе с топката във вратата *thumb_up* Меси гради играта на Барса Роналдо чака на голлинията и завършва атаките разликата е огромна *thumb_up*

MaLkO_LuD94
11.05.2015 18:10

Роналдо си играе чисто като таран при всяка атака той е на голлинията и само чака да засече ако тръгнеш да ги сравняваш то ще видиш че Меси има много повече плюсове от Роналдо дори в свободните удари Роналдо вече няма предимство такова каквото имаше преди *thumb_up*

Arsenal966
11.05.2015 18:00

За Роналдо това,че си съперничи точно с Меси му изиграва по-скоро лоша шега.Никой нямаше да говори за него така,ако Меси го нямаше.Нека погледнем реално.....Роналдо си има талант,а това че е правил милиони тренировки и е на нивото на което е сега само показва,че футбола е точно за него и че е голям футболист.Прави неща,които Меси не може.Меси нито е добър с неудобния му крак колкото Роналдо,нито може да гардира топката както Роналдо,нито има енергията и удара с глава на португалеца.Ако Роналдо се води,че по-скоро просто гледа той да вкара головете и дотам....защо още играе по крилото,а не се е преместил отпред и да си играе като таран ? Защо все още се мъчи да тича и да играе по периферна роля....може да е Роналдо,но едно е да играеш отпред в средата,друго е по крилото,а и колкото и да не им се иска на много хора,Роналдо премести ли се отпред.....ще стане някакъв измънземен,всеки мач минимум 2 гола,завършен играч и перфекния таран.

IW_IW
11.05.2015 17:46

Това са фенове на Роналдо не на отбора и в частност на футбола.Роналдо(Феномена)Анри,Роналдиньо,Ривалдо,Недвед,Делпиеро,Тоти,Бергкамп това са хора които си го имат вродено игра с топката усет за гола техника което Роналдо е придобил с много тренеровки а не си го има натурално.А Меси за него един ден ще се пишат книги по няколко тома.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:36

Не можеш да кажеш на черното бяло ама виждаш че го правят *beer*

IW_IW
11.05.2015 17:31

То дали искаш или не искаш на черното бяло не можеш да кажеш.Момчето си има талант това е никой не може да му го отнеме имаше спад във формата му но това е нещо нормално във футбола или който и да е спорт.Както се казва който си го може си го може дори и да не е във върхова форма.*beer*

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:28

Ще го видим как ще се развие едва ли ще се задържи още дълго в Юве *thumb_up*

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:26

Така е всички го знаят просто на някои не им се иска да е така *thumb_up*

Arsenal966
11.05.2015 17:21

Точно затова следях Франция на Световното,малко или много за да гледам Погба и той беше един от най-важните играчи на "Петлите".....може да се превърне в много голям футболист,не е поредния талант !

IW_IW
11.05.2015 17:18

Точно имаше една статистика за дрибълите че Роналдо за 7 мача направил 27 дрибъла на следващия ден Меси срещу Атлетико имаше 18 ли 19 едно от двете. Вижда се в мачовете с тактически грамотни отбори като Атлетико,Сосиадат,Валенсия че е абсолютно не ефективен а точно тогава трябва да даде разликата както я дава в тях Меси.Индивидуалната каласа на Меси е в пъти по-голяма от тая на Роналдо. Феновете на Реал може да не са на същото мнение но срещу фактите е трудно да се говори.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:14

Аз не съм гледал много мачове на Юве и Погба но според мен той е леко надценен защото в Италия конкуренцията на Юве е на кота 0 и това според мен заблуждава но дано да греша ще видим как ще се развие и най-важното къде ще реши да играе ако отиде в Реал има голям шанс да си погуби кариерата на резервната скамейка както много други го направиха *thumb_up*

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:11

И аз мисля че Меси е поне с една класа над Роналдо най-малкото защото Роналдо е консуматор а ако погледнеш играта на Меси то той върши всичко но всеки си има мнение *thumb_up*

Arsenal966
11.05.2015 17:11

Да,вярно....объръкал съм се,моя грешка.Иначе според мен ....не само,че в момента нивото на Роналдо и Меси е много по-голямо от на другите играчи,ами и като цяло няма играчи,които е така могат да изгреят ...дори отчасти колкото Роналдо и Меси.От там се получава наистина голяма дупка между Меси и CR7 и останалите играчи.На мен вярата ми е в Погба....

IW_IW
11.05.2015 17:06

За Меси съм съгласен но Роналдо не чак толкова не съм фен на Барса или Реал не ме разбирай погрешно но Меси си е Меси Роналдо си е атлет за който играе цял отбор.Лично за мене това не те прави по-добър когато цял отбор играе за тебе а когато можеш да дадеш разликата във всеки един мач а не като 8 мача с Атлетико абсолютен минус.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 17:00

Къде казах че Неймар сам може да победи Германия ?

MaLkO_LuD94
11.05.2015 16:59

Има достатъчно звезди или поне играчи на много високо ниво просто свръх нивото на Меси и Роналдо прави така че другите играчи да изглеждат като обикновени *thumb_up*

Arsenal966
11.05.2015 16:55

Балотели си е Балотели.Гьотце просто стана голям футболист прекалено рано.Той не е избрал да е резерва в Байерн,не е отишъл в Байерн за това ! Не е заради парите,искаше нещо повече от това,което може да получи в Борисия.Титли в Германия и голям шанс за ШЛ,разбираемо е ! Относно Неймар и това,че сам можел да победи Германия.....пълни глупости.Германия не ти е осакатения Байерн,които бихте с 3:0....Германия е Кроос,Йозил,Лам,Нойер,Хумелс......заслужаваха да станат шампиони и станаха шампиони.Хубаво е да се мисли малко реално или поне...казвай в края...."това си е обаче моето мнение" !

IW_IW
11.05.2015 16:54

Има логика навсякъде другаде щеше да е първи избор но не и в БМ. Преди всичко трябва и да мислиш кое е добре за тебе като футболист.Иначе има и други звезди Алексис Санчез никъде не видях някой да го спомене Артуро Видал това са пак завършени играчи и лидери.Слагате Иско но това момче ако напусне Реал ще е звезда а не ако седи там да е втора цигулка на някой си било то на Бейл било то на Роналдо.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 16:47

Мерси ама още не сме на финал има цели 90 мин а и все още не сме спечелили нищо така че сме далеч от требъл *thumb_up*

plamen_tatov77
11.05.2015 16:42

Прав си за това.Иначе честит финал и мисля,че имате голям шанс да го спечели и да направите втори требъл.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 16:40

То и Балотели имаше талант ама *wink* Гьотце избра да е резерва в Байерн вместо титуляр навсякъде другаде *thumb_up*

MaLkO_LuD94
11.05.2015 16:38

Неймар не игра тогава а и един Неймар сам няма как да победи отбор като Германия а иначе Барса-Байерн 3-0 *thumb_up*

plamen_tatov77
11.05.2015 16:35

Бразилия-Германия-1:7

scouser_pool
11.05.2015 16:35

Лично мое мнение е , че Гьотце не е от класата на Иско,Погба,Неймар и т.н. Да , не е крило и за това не му се получава играта изцяло в Байерн , но принципно е леко надценен , в Германия винаги е бил и продължава да бъде резерва на Йозил(дори в слабата му форма от 2014 насам) , а в Борусия не блестеше повече от Ройс въпреки че изпълняваха различни функции

Arsenal966
11.05.2015 16:30

Ситуациите при 2-мата са различни,просто таланта на Гьотце не е по-малък.Не случайно много хора го смятат за най-талантливия германец в момента,на неговата позиция.

MaLkO_LuD94
11.05.2015 16:27

Неймар достатъчно се е доказал след като дърпа Бразилия няма какво повече да ви докаже момчето има класата да стане най-добрият пък дали ще стане времето ще покаже *thumb_up*

Arsenal966
11.05.2015 16:27

Също така да не клоним от това,че Суарез и Робен са пренебрегнати,но Роналдо може да си казва каквото иска и само защото е правил чудеса с топката в краката,сега много хора ще го слушат !

Arsenal966
11.05.2015 16:26

То защото Гьотце на 20 години не правеше чудеса с Борусия Дортмунд ли ? Гьотце в момента е в слаба форма,Пеп не може да му намери точната позиция и искат от него нещо,което той дефакто не може да направи,защото не е крило,не е точният заместник на Рибери.При Неймар условията са различни,получава много обич и си е титуляр за Барса.В националния отбор.....човек като види каква подигравка си направиха с Тиаго Силва само и само Неймар да е капитан на отбора....се разбира какво е положението !

FcB189928
11.05.2015 16:18

Неймар е по-добър от Гьотце,Ройс,Бейл и т.н на и около неговата възраст...само Азар може би му бяга малко по-напред...но не сравнявай Неймар и Гьотце *wink*

Arsenal966
11.05.2015 15:54

Много правилно го е казал човека ! Неймар къде го слагат преди Робен и Суарез ? Неймар за момента е просто голям талант като Гьотце.Немеца в момента е в ужасна форма,Неймар пък си бележи голове,изобщо не се е доказал,че да го правят голям футболист,но Роналдо го казва това за Неймар поради разбираеми причини.

methazoid
11.05.2015 15:38

Не. Примерно Азар и Робен са по-добри.

FcB189928
11.05.2015 15:35

Хамес и Бейл и те са по-добри нали ?? *lol**lol**lol*

Man_Red
11.05.2015 15:17

Погба също е звезда от ранга на тримата(според мен)

svetoslav_0206
11.05.2015 15:15

Една от най-добрите деветки за всички времена *beer*

ApricotGarden
11.05.2015 15:00

Има ги звездите, обаче светлините на прожекторите са насочени към ''най-голямото съперничество в исторята на футбола, мега сблъсъка'' между Меси и Роналдо.

rokera_henry
11.05.2015 14:37

Много голям беше.. Истинска легенда и бижу за футбола..