Моу: Всеки може да спечели ШЛ с Меси

10:40
Моу: Всеки може да спечели ШЛ с Меси
"Всеки един отбор от топ 4 на Висшата лига е способен да спечели Шампионска лига, стига да имаше Лионел Меси в състава си", заяви мениджърът на Челси Жозе Моуриньо.

"Манчестър Сити например... Няма съмнение, че ако имаха Меси, щяха да спечелят турнира. Същото се отнася за Арсенал, Челси и Юнайтед. Едно нещо е отбор. Друго нещо е отбор с Лео Меси. Когато журналистите анализирате тимовете, трябва да имате едно на ум, че това момче прави разликата. Когато ми се е налагало да правя тактика срещу Меси, тогава ми отнема часове, за да го разуча и да се опитам да го неутрализирам. Понякога е успешно, друг път не съвсем. С Интер го спряхме и на двата полуфинала. Невъзможно е един защитник да го спре! В интерес на истината не става дума за това защитниците да успеят да го спрат, а просто да му направят мача труден. Това е единственият начин, по който може да се действа срещу него", заяви Моуриньо.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MaLkO_LuD94
09.05.2015 19:23

Тоя нали говореше че Роналдо е по-добър от Меси защо не спечели ШЛ с него *wonder*

YUNOFF
09.05.2015 18:02

Хора, аз трябва ли всичко да напиша за да ви го осмисли динозавърският мозък.
Темата е Меси, а вие пишете за Малдини,Буфон,Тоти, Джерард,Гигс и тн. тоест доказаните легенди в 1 клуб.
1.Разликата е там, че тези всичките са минали през перипетите на клубовете, в който са играли( спорно за още 2-ма хубавци от Барса, но да не почвам и с тази тема сега)
2.Меси, както твърдят Месианците, и въртящите се около него митологеми, ежедневно набиват статистики на това колко е величав Меси и го сравняват(тук да вметна е същност една от главните причини да пиша за Меси. Защо? Ами нали много от вас го сравняват главно с К. Роналдо, Марадона, Пеле и десетки други отминали и текущи големи имена във футбола).
И аз изтъквам като факт, че за да се докаже не само в испанският футбол, искам да го вида в различен от Барса отбор?
А предаността му към Барса да не е толкова силна, че да го виждам да плаче по терените за всяка загуба на Барселона(образно казано за неразбралите). По същество - през какви трудности Меси е минал, че да възкликна - Брех тоя остана в Барса, ВИДИТЕ ЛИ, след всичко случило се, защото Барса преживяха какви ли не катаклизми
*lol**lol**lol**lol*
Не ставайте смешни - Сравнавате легенди на футбола минали през 9-те кръга на ада с клубовете си и все пак останали след като са получили оферти от клубове подобни на Барса, с къде къде по-хубави заплати, с Меси, който е имал късмета да израстне в този отбор и също да пасне на него. Не ми ли четохте 1-ят коментар - там съм писал, че той търси удобство......Какво удобство има в отбори като Рома(Тоти),Ман Ю(Гигс),Ювентус(Буфон),Джерард(Ливърпул) и тн? Та Тоти игра в Рома в години когато много малко хора биха играли и отхвърли оферти от много по-заможни клубове. Гигс - още когато Юнайтед имаха само 7 титли игра за тях, а целият проект на Фъргюсън те първа започваше. Буфон игра и в Калчо Б игра и когато Юве строеше новите основи и играе сега вече в завършеният състав, а да не говоря, че се доказа в Парма и не малко игра там.Кога Свети Меси ще изживее такова нещо?
4. Не сменяйте темата както съм казал в 1. тук коментираме Меси, не другите, а той винаги ще бъде дискредитиран в мойте коментари
Меси е конформист по природа - ако Барселона бъдат в Терсера Дивисион или ако на Меси тлъстият доход му бъде намален да кажем като на Тоти дали ще е толкова верен?
Или ако се появи клуб с оферта 1 млрд. към Барса и със заплата 1 милион на мач към Меси?
Разбира се всичко това звучи нелепо, но замисляйки се над това е така.
Хората казват, че Реал и Барса са връх във футбола и затова никой не би ги напуснал.
Е добре......ама Меси спечели всичко възможно с Барса, вече показа и ''лоялността'' си, според Месианците, защо не го видим хипотетично казано в ПСЖ?
Просто там ще си проличи що за стока е, а именно прехвалена. 'Тики-така и целият отбор да играе за тебе' ще му бъде само в Барса.
Ето вдигам ръце от темата и си признавам добър е Меси, но той вече е на върха на планината наречена Барса и в момента следва свободно спускане........какво стой и гледа? Да скача да се покаже не само като футболист, но и като човек.

Към
NoDiggity
Говорим за футбол не за Левски и ЦСКА. Смешно е в един коментар да споменаваш Меси и Бг футбол ако изобщо тази простотия е футбол и също така прочети 4.

Към
fearcho
Да, лесно се печели с Барса Ла Лига и съответно с Байерн Бундеслигата.
Пеп ''добрият треньор'' Гуардиола да продължавам ли с темата изобщо?
Факта, че некадърник като Рийкард и още един, който заради смъртта му няма да споменавам могат да станат шампиони значи всичко е възможно.
Колко примери мога да ви дам с треньори тип Гуардиола дето си подбират отборите в който стават мениджъри защото знаят, че ще духат супата. Гуардиола при първият слаб сезон с Барса се отказа хахаха. Ето добър треньор е Ван Гаал(вторият път се поосра при вас), ама виж какви ги е правил през кариерата си. Единствените ви добри треньори са Кройф, Ван Гаал и Венебълс + още един дето не му се сещам името останалите са просто бледосиви.

Прави ми впечетление, че търсите каръците на даден коментар и ровичкате една и съща тема от там се губи смисълът да спорим, но пък що не. *whistle*

YUNOFF
13.05.2015 12:29

Да подражавам на гелосания, хаха. Аз просто казвам фактите. Това, че гъзолизците на Меси като теб не могат да си отворят очите, а и ушите е друг въпрос. И Меси няма да спечели световното не знам как може да се заблуждаваш. И не знам кой носи очила като фенове на Барселона и Реал са най-заблудените откъм футболни познания като теб.

Banditos
11.05.2015 14:34

Стига с това ''ако'' че завуня цялата статия и сайт,само ще ти кажа че си мноооого заблуден,Меси е най добрия играч за всички времена и това ще стане и като вдигне световната купа през 2018 в Русия.А за Пеналдо моля те не ми говори,виждам че му подражаваш и си му фен,но свали там очилата или каквото носиш. *wink*

Doesntmatter
11.05.2015 12:59

Видя, че статистиката на Меси е по-добра и тръгна да изтъкваш неща, които няма как да бъдат проверени и точно за това и са слаби аргументи. Когато Меси отиде да играе в друг отбор ще кажеш колко става или не там. Как може да го кажеш като не си го гледал да твърдиш, че няма да направи нищо- т'ва е предположение, а предположенията са лични размишления, които не са подкрепени от факти. Така, че приятелю нямат никаква тежест. Не бързай да хвалиш Роналдо, не вярвам да играе на високо ниво повече от 2 години още. Аз ти говоря за времето в смисъл такъв, че Меси за по-кратко време е постигнал много повече от Роналдо в индивидуален и отборен план, но явно т'ва не ти изнася и го тълкуваш по-друг начин. Вече спирам да пиша по-тази тема!

YUNOFF
11.05.2015 03:11

Ясно е, че ще държиш на своето, но темата не беше отборен играч, а индивид Меси е отборен играч както ти твърдиш(щом му броиш асистенциите). И мога да ти кажа, че Меси ако отиде в Италия или Англия да рита няма и 15 гола да вара нещо, което за Роналдо вече се е случвало. А това с годините е относително Меси може с 2 години да е по-млад ама физиката му няма да издържи до 33 годишна възраст, докато на Роналдо физиката предполага към футбол на световно ниво до 35-36 годишна възраст освен ако той не реши да се мотае някъде из Америките.

Doesntmatter
10.05.2015 14:49

Много грешиш в някои твои твърдения. Като за начало Меси - симулирал. Това може да го каже само човек, който понятие си няма от играта на Меси.Той дори да го ритат спъват блъскат винаги продължава с топката напред. От толкова години гледам Меси и не съм видял нито една негова симулация, дори да има не вярвам да са повече от 2,3, а Роналдо е огромен симулатор. Относно това, че имал повече голове от игри за Реал. Това е факт, но той дойде в обигран играч в своя пик в кариерата,а Меси играе за Барселона от юноша - нормално е Меси да не е постигнал това. Щом ще сравняваме головете - Меси топ реализатор в Примера дивисион на 27 години, топ реализатор в ШЛ, най- много голове за един сезон в Примера, най-много голове в една календарна година. Роналдо е на 30, Меси на 27 и има повече от 20 мача по-малко от Роналдо. Меси обаче не само вкарва, а и асистира. Всеки сезон има мн повече асистенции от Роналдо. Това го отличава от Роналдо. Не мисля, че е отишъл заради Меси в Реал, а заради огромните финансови ресурси и по-голямата заплата. Дори той знаеше, че ако остане в Юнайтед няма да спечели Шампионска лига повече. С някои твои грешни твърдения доказваш, че не следиш Барселона и Меси, защото говориш пълни глупости,но няма да си играя да те цитирам. Ще ти дам една статистика за Меси и Роналдо откато Роналдо се премести в Реал - Меси: 316 мача 327 гола и 120 асистенции Роналдо: 297 мача 306 гола 83 асистенции(тази статистика е само за клубните отбори, без националните). Хайде сега да видим как ще се защитиш срещу този аргумент. Казваш, че Барселона без Шави и Иниеста е нищо - още едно остаряло твърдение. Тази година ако си гледал мачовете на Барса не е един или два а повечето ще знаеш, че Барса в повечето мачове е без Шави(резерва), а Иниеста не е в никак добра форма( има много малко асистенции и 1,2 гола), но Меси е толкова голям, че поема дори тяхната роля и има най-много асистенции и голове. Така, че приятелю няма място за сравнение между Меси и Роналдо. За Пеле и Бразилия няма да коментирам, защото нямах за цел да отворя дискусия на тази тема, а да ти покажа, че на всеки футболист може да се намери кусур. Роналдо има повече дуспи от Меси - винаги. Роналдо симулира много често - Меси не. Меси е отборен играч с много асистенции,Роналдо е егоист на терена. Меси е 2 години по-малък от Роналдо, а е постигнал много повече от него. Меси изведе Аржентина до финал на светновното, Роналдо не направи нищо за Португалия(знам, че Роналдо беше контузен), но когато Меси е контузен никой не го интересува. Погледни тази година мачовете на Роналдо и виж колко голове има от пряк свободни или извън наказателното и колко успешни дрибъла има - вече едвам минава 1,2.Просто Реал имат страхотна халфова линия а Роналдо има много опит и чудесна физика и затова вкарва почти всички голове, пък и всички играят за да може той да вкарва,а в Барса вече имат Суарез и Неймар, не само Меси. Повече няма какво да кажа по темата и няма и смисъл да спорим повече, защото нито ти ще ме убедиш в твоето мнение,нито аз теб в моето. Нека просто се радваме, че живеем в тяхното време и можем да наблюдаваме тяхното съперничество.

CFCLondon
10.05.2015 13:18

Леле какви глупости си писал за Бразилия. Франция 58ма били по-сериозен отбор, човече, тогава Франция е най-силния европейски отбор и водени от Фонтен унищожават всичко до полуфинала. Там пък са заличени с 2-5 от Бразилия. Домакина Швеция /също пометени, на финала/ са също страшно стойностен отбор по онова време. А защо така удобно пропускаш факта, че Бразилия минават с лекота и през ФРГ /действащия шампион/. 70та година също много удобно пропускаш факта, че на финала Бразилия унищожават буквално най-силния европейски отбор тогава /и действащ евро шампион/ - Италия, които са пълни със звезди на Интер и Милан. Този отбор на Бразилия е определян многократно за един от най-великите национални отбори в историята на футбола. Ама то така, като се спестяват разни факти е лесно да се говори. А за 90те нямаше по-заслужил шампион от Бразилия. Имаха коренно различен стил от някогашните си отбори и заслужено спечелиха трофея. Там пак пропускаш да споменеш, че "селесао" отстраниха пълната със звезди Холандия с 3-2 на 1/4ф. Въобще много повърхностни е едностранни разсъждения. И за да не кажеш, че съм някакъв привърженик на този нац.отбор, ще кажа, че дори не ги обичам бразилците и няма световно на което да съм за тях. Примерно с Аржентина стоят другояче нещата - те са ми любимци след България. Обаче пък на черното не мога да кажа бяло и определено Бразилия не е прехвалена, не и тази до 2002.

YUNOFF
10.05.2015 11:21

Да съгласен съм, всеки футболист има индивидуалност. А по темата за това дали Меси мъкне Барса е малко спорна същевременно доста реална. Респекта ми към Меси е именно заради това, че ако не беше той нямаше да ги има повече от половината успехи на Барса и този прехваленият Гуардиола, а бих казал, че и през 2009, и през 2011 Меси беше главният виновник за спечелените Шампионски лиги. И от всичко, което си изкарал, като статистика, за Меси излиза, че след неговото напускане на Барса толкова широка дупка ще се покаже, че Барса ще се ''лекуват'' поне 5 години. Барселона са станали много зависими от този нисък футболист, за което напълно са си виновни те. Очаквам големи проблеми след като той + Иниеста и Шави напуснат Барса. Ще им търсят заместници поне 10 години. Такава генерация рядко се намира, то просто Барселона имаше късмета да намери правилните хора, да ги съчетае, да се окажат от ''златното поколение''(Най-добрият национален отбор на Испания, ако го сравняваме с другите отбори на Испания). Тоест накратко всичко беше в пълна хармония за период от 5-6 години, ама сега като времето им изтече к'во правим? Барса този сезон не е нищо особено просто всички други отбори са слаби и затова е така. Надявам се Ювентус да са на финал 'щото според мен само те са способни да бият Барселона, останалите са кръгла нула, ако следим само представянето им през този сезон. Има противоречия в коментара ми, но това се дължи на това от коя страна на монетата гледаш. Той отказа оферти на Реал и Байерн по простата причина, че в Барса вече е позната обстановката пък и не вярвам да е толкова глупав да отиде в Реал отбор, който ще го купи от маркетингоива гледна точка. За К. Роналдо не мога да кажа, че отишъл в Реал търсейки лесното. Ти го изтекваш като лош факт, но той отиде където е предизвикателството. Задай си въпроса - Ако още двамата бяха в различни първенства кой щеше пръв да посегне да отиде по-близо до другия. К. Роналдо не избяга от опасността......не той я погледна право в очите и отиде в Реал да се срещне пряко с Меси, нещо което Меси нямаше да направи(примерно да отиде във ВЛ). Роналдо държи в себе си природата на победител, на човек, който при каквито и обстоятелства ще се справи, докато Меси е както писах по-нагоре ''в точното време с точните хора''. Ако погледнем като цяло играта и на Роналдо, и на Меси ще видиш, че К. Роналдо е свръхчовек - Та той за 300 мача, с Реал, вкарва средно по повече от гол на мач, никой до сега не го е правил!!!!! В момента той е Реал, мога да кажа, тоест той е отборът. А Меси е част от Барса, колкото и да ги тегли сам на него му помагат и съотборниците, както и той на тях. Това твърдях в миналият си коментар.Междудругото и двамата симулират, което е доста лоша черта от играта им. За Пеле първо именно защото бразилският футбол е изоставащ Пеле излиза гении, второ ти сам го каза нямало е засади, ами я си представи в Европа ако нямаше сигурно дървар като Флетчър в днешно време щеше да има 800 гола само с ляво ухо. Световните, който печели Бразилия са в години когато на Европа не им е до футбол след като още ближат рани от Втората световна война и новоизгрялата Судена война. Другото, което е ако си запознат ще знаеш, че и купите им са много спорни 58' година се падат в лесна група, след като Англия губи няколко футболисти от случилото се в Мюнхен, а Австрия са тотални новобранци, излиза, че само СССР са някаква заплаха. В следващите етапи срещат Уелс(дупки) и Франция - може би по сериозен отбор, за което мога да похваля Бразилия. Накрая бият домакините Швеция след голямо Шоу, но те не са мерило. През следващото световно признавам Бразилия го печелят безспорно, а през 1970 е пълна порнография купата им. Първо падат се в една група с издънките Румъния + Англия, която само не получава линч от феновете на Мексико, а и забравих Чехословакия, който като цяло не знаят к'о правят на това световно.После срещат Уругвай, който са тогавашната версия на сегашната Гърция, който бият с клизми СССР. Минават си групата с ега си головата разлика, че да се върна по темата Бразилия играят с тях, разбира се, че ги бият. После се срещат с новака Перу, който за първи път, участват на Световно първенство и разбира се изяждат пешкира. През 1994 същата работа - Първо да кажа, че Италия, който са финалисти и падат просто жалко, с дузпи, от Бразилците,са с голям късмет като цяло изобщо да стигнат до финал. Май на съдиите им викахме късмети нали? затова Бразилия печели, после да добавя, че Бразилия с клизми вие Швеция даже съм го гледал мача, а и Италия, който казах, че са много жалки на него световно също едвам едвам успяват да бият Бразилците, което е просто като по филм, а се чудя ако не бяха подпряли италианците в 2 от 3-те мача преди финала дали Бразилците щяха нас да бият? Хмм може би, може би не? През 2002 след като Франция вече спечелила всичко й се случва това, което на Испания се случи на световното миналата година единственият отбор, който може да ги спре е Германия, което за съжаление не става защото треньора им беше твърде голям некадърник. Бразилия лежат на стари лаври. Сега като футбола се модернизира и се вижда как те изостават и започват да се мъчат и с/у най-слабите, много се радвам, че германците ги отупаха 7-1, че Бразилия се надуваше от ден на ден, че да ги върнат на земята. Мога да пиша години за това колко прехвалени са Бразилците и абсолютно всичките им футболисти с 4-5 изкючения(Кафу, Роналдо, Гаринча тн.) и пак няма да е изписана цялата истина за това колко точно ''царе'' са бразилците по футбол. От друга страна не разбирам защо държава като Унгтария се неглектира - та тя може би заедно с Англия е допринесла най-много за футбола. Първи унгарците използват бутонките. Първи разпределят защитници на централни и флангови. Първи създават защитни формации и сложни комбинирани указания как да се справят с нападатели. Първи предвиждат ненуждата от втори нападател(ако халф играе зад него). Маджарите са били толкова силни, че през периода 49-53 правят над 150 мача без загуба и печелят Олимпийските игри, през 1974 се изгаврят с отбора на Аякс(тогава Богове в Европа) и по което време Кройф играе и ги правят криви.За период от 5 години през 60-те вкарват средно по 4 гола на мач да се стигне до там за 50 мача да варат над 200 гола. Първи бият Англия на Уембли и то с 6-3. Унгария са достатъчно способни да отупат и Англия, и Германия, и Франция с повече от 5 гола съответно(6-3,8-3,6-1). След като тъпите комуняги 56 година стреляха с танковете по Унгария много им сецнаха желанието за каквото и да било от там футбола западна след 10 години(края на 60-те) а след падането на ''социализъма'' унгарците не могат да се отърсят. Щяха да имат спечелена световна ако не беше Английският лайнсмен 1954 година да ги резне.

Doesntmatter
10.05.2015 01:03

Личи си, че не си някой безмозъчен фен с когото не може да се спори. Добре се аргументираш и със спокоен тон, за което имаш моето уважение. Но Меси не е това, което го изкарват заради спечелените титли. За Меси се съди по неговата игра. По това какво прави по терена. Отбора е изключително важен за това какъв футболист ще бъдеш, но индивидуалната игра не зависи от това. Как подаваш, как дриблираш, какво владение имаш на топката и какъв удар е нещо строго индивидуално. По това съдиш един футболист, именно какво прави на терена. Един въпрос към теб имам - има ли друг футболист като Меси, който обаче не е бил в гранд като Барселона и отбора му не е бил нищо особено, който да е печелел толкова много титли и индивидуални отличия? Напълно нормално е качествата ти да изпъкват тогава, когато си в най-добрите отбори. Също така Меси в много случаи през тези години сам мъкнеше отбора на рамене си. Иниеста и Шави много спомогнаха за развитието на Меси, но вече и двамата не са в формата от преди няколко години и точно в момента се вижда разликата в един обикновен футболист и Меси, защото въпреки този факт Меси продължава да играе великолепно и вече играе като крило и дори плеймейкър и е отговорен за поне 80% от головете на Барселона. Меси говори с играта си. Когато е във форма Меси е просто класи над останалите. Всеки, който го е наблюдавал знае на какво е способен. През какви трудности е минал Меси ли? Просто прочети какво заболяване е имал като малък и как Барселона са му помогнали. Как да не си благодарен за цял живот на отбора, който те взел, направил футболист, помогнал ти е здравословно и те е направил това което си днес. Предполагам за този "умрелия" имаш предвид Тито Виланова. Не мисля, че беше некъдърник, но на тази тема няма да споря, защото човека не е между живите. Да кажеш, че К. Роналдо е голямо име във футбола, а Меси не е - това е адски смешно. Може да си се объркал с бразилския Роналдо и дано е така защото К. Роналдо винаги ще бъде в сянката на Меси и с това ще бъде запомнен. Не казвам, че не е голям футболист, но никога няма да бъде Меси. Явно си по-голям капацитет от Моуриньо щом казваш, че Меси е прехвален и няма да се докаже никъде другаде. А това за "тики-така" -та и че целия отбор играе за него не се отнася за този сезон.Говориш стари неща. Явно ти не следиш из късо отбора за това не би трябвало и се изказваш по темата. Меси е страшно добър и като нападател и като плеймейкър и се е доказал срещу много отбори. Докато пиша пак се зачетох в коментарите ти и си казал от една страна,че ако Меси не играел отбора бил "импотентен полуосакатен старец", а от друга, че отбора е толкова силен, че Меси е нищо без него. Не си ли противоречиш с това твърдение? Защо мислиш К. Роналдо за толкова велик, като Роналдо отиде в Мадрид след като Юнайтед загубиха от Барселона ШЛ (където се видя разликата в двамата - Меси и Роналдо и кой какво направи в този мач) и му стана ясно, че няма да може да се пребори с Меси докато е в Манчестър Юнайтед и отиде в най-слабия отбор т.е. Реал Мадрид. Голям подвиг няма що от един гранд в още по-велик такъв. Роналдо е страхотен футболист, но вие изкарвате тоя трансфер, че е нещото, което прави Роналдо по-велик от Меси. Щеше да бъде, но ако вместо в Реал беше отишъл в Атлетико Мадрид и се беше доказал. Този аргумент е напълно слаб. Сетих се за още един пример за вярността на Меси. Казваш, че на Меси ако му предложат много пари щял да се премести. Такива му бяха предложени - от Реал и Байерн. Защо не ги прие? Лоялност. Отписа напълно Меси на световното, но най-голяма заслуга за това Аржентина да бъде на финал беше негова. На финала Меси не вкара но направи много пасове извеждащи футболисти сам срещу вратаря, но Игуаин, Агуеро и др. не можаха да реализират и то срещу най-добрия вратар в света тогава ( 3то място за Златната топка още един аргумент). Винаги ще му намирате кусури, но идеален футболист няма. Дори Пеле е вкарвал головете си когато е нямало засади и то само в Бразилското първенство(това е кусур нали), но 4 световни купи ако не се бъркам. На всеки футболист можеш да намериш кусур, както и на всеки обикновен човек. Последно нещо изтъквам, което никой друг освен Меси не е постигал - на 25 години 4 Златни топки, 2 Златни обувки ,3 ШЛ и общо 17 спечелени трофеи, но както казах трофеите не са мерило за Меси.

IngameMaster
09.05.2015 18:51

[@link https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/cd/36/e2/cd36e276a13b4d72f4ab82c44181a882.jpg]

sdw
09.05.2015 16:44

Вярно е,че Меси си е Меси и Моу е много прав.Но човек като се замисли,всеки треньор упражнява специална тактика срещу големците от големите грандове.Със сигурност и Анчелоти го е мислел срещу Тевес,така както се мисли и за Робен,Азар,Роналдо,Ройс и т.н.

IW_IW
09.05.2015 15:03

Колкото и да не го харесвам Жозето за това съм съгласен с него.Всеки един от Челси Арсенал Юнайтед и Сити с меси може да спечели всичко,За това колко е добър Меси спор няма дали е по-добър от Марадона,Пеле,Кройф итн не се знае но за епохата в която играе е по-добър от повечето си предшественици легенди като Анри и Роналдиньо щом казват ,че таланта му е уникален и нещата които прави все едно са на видео игра кой съм аз да споря с тях.А за това,че играел само в Барса от юноша е пробил до ден днешен е там а играчи като Жовани дос Сантош Къркич и разни други не успяха а бяха уж по-големи таланти.

DuX4o0
09.05.2015 14:51

Много отбори доказаха,че могат и без Меси ( :

ivanrealmadrid1
09.05.2015 14:19

100% е ясно, Меси е в Челси догодина. Сигурен съм, да умра ако не стане трансфера.Моу и МЕси са родени да бъдат заедно

tishow7
09.05.2015 19:09

май си запразнил вече *beer*

andreevvw
09.05.2015 13:46

Роналдо е много добър футболист , но половината му фенове не са гледали цял мач , а го харесват заради прическата и тялото *lol*

ApricotGarden
09.05.2015 13:01

Така и не си редактирахте заглавието на темата...

YUNOFF
09.05.2015 12:14

То това е повече от ясно.
Гуардиола сега можеше да докаже що за стока е и го видяхме.
Щях да го призная ако беше бил Барса при все, че им беше треньор трябваше да им познава всички слабости, а той направи е*а ти посредствения мач, ех ех ако Хайнкес беше начело к'во щеше да става ,ама уви. Големият спец Пеп освен с Барса с друг отбор нищо няма да пожъне, а в Немската лига да станеш шампион с Байерн е толкова лесно, че и Вили Вуцов ще се справи с това предизвикателство.
Последното го споменах, защото фанатизираните поддръжници на Гуардиола ще споменат, че бил станал шампион на Германия, е да ама с готов обор, както казах, и баба може.

С Моуриньо много рядко съм съгласен, ама сега направо в десятката с това изкаване.
Меси е половиния отбор на Барса, последната година, ако не и 2, като му страдаше играта, Барса изглеждаха на импотентен полуосакатен старец.
Извън темата - Много ми е интересно Меси ще направи ли стъпка напред в кариерата си като отиде в друг отбор?
Нали Меси е много ''лоялен'' как ще ги напусне!!!
Или може би не е толкова глупав да го направи защото така или иначе никъде другаде няма да му провърви играта така както в Барса. Просто той е роден за стила на Барса, а Барса точно с играчи като Меси прави ''история''. До някъде жалко, но разбираемо.
Винаги ще бъда критик на Меси докато не се докаже другаде освен в ''домашната обстановка'' Барса.
Лятото, на световното, ставаше, но нищо повече. Образът на ''Бог'' Меси не се прояви на финала както се очакваше и не можа да направи това, което правеше в Барселона преди по-малко от седмица. Защо ли?
Мога да пиша много по темата но никога няма да е достатъчно, защото митологичният герой Меси е твърде велик за да бъде изчерпана темата за него със стотина думи,а пък и няма смисъл да изреждам минусите на дуарфа след като който е достатъчно отдаден на ''каузата'' винаги ще защитава Меси и винаги ще казва на черното бяло тоест феновете му ще си останат фенове.
Критиците му също няма кой знае колко да мръднат.
Финално ще добавя, че не мразя Меси, напротив, мисля, че е много добър, един от най-добрите на своята позиция, но докато той избира удобството пред риска и себедоказването, пред непознатото и неизпитаното, няма да го бъде свръхфутболист поне за мен. От там нататак зависи кой какво търси у един футболист, а и не само.

ПП : Извинявам се на Месианистите и другите религиозни в този сайт, но всеки има право на мнение.
И да не съм добър колкото Меси ако с този 179° аргумент ще ми излезе поредният нямащ какво да каже фанатик, по-добре да не пробва.

Отговор
:
18
Castello
09.05.2015 15:51

Тоти,Малдини, Буфон, Скоулс,Гигс , Касияс,Барези, Пейсли, Шави, Иниеста и още куп други феномени не са легенди понеже не са се доказали другаде?! Благодарим за предадения урок.

pumpet
09.05.2015 14:27

К'во им е на отборите?Всички ли трябва да харесват отборите си и да ги избират по броя спечелени титли?Типичен фен на Юнайтед..

NoDiggity
09.05.2015 13:58

По твоята елементарна логика(кво ли се учудвам като гледам какви пропадняшки отбори подкрепяш) трябва Меси да го трансферират в Левски/ЦСКА за да се докаже и там а? Ако вземе ШЛ и с тях, значи ще е най-голямата легенда. Иначе сега като е само в Барса не е легенда, слаб играч е.... Аман от дебили ей! Гигс, Тоти, Раул, Дел Пиеро и куп други сигурно и те не са легенди, защото са играли само в 1 клуб..

fearcho
09.05.2015 13:15

И що за стока е Гуардиола? Нима мислиш,че титли се печелят лесно, както и първенството в Германия ами стани треньор ти и ги спечели "или прати баба си,че тя по опитна.,курса за треньор може да и излезе по евтино "..,та да ни се докаже,че всеки може! Моу като имаше Роналдо в състава си да не би да беше някакъв хегемон с Реал или спечели 6 купи за един сезон... Относно Меси не виждам колко още трябва да се доказва и защо ? Та той играе в топ отбор правил е за смях всички грандове в Европа има само 4 златни топки "никой друг няма толкова" другите му постижения няма да ги изброявам "признат е от цял свят" и ти най нахално ще напишеш, че трябва да играе в друго първенство, че да ти се доказва е извинявай "ВИП-че" Ти на вярно си галеното момченце на мама и тати и си свикнал всичко да ти е на готово, та си мислиш, че всеки трябва да ти се доказва...

petko9305
09.05.2015 12:43

Добър коментар *smile*

fivooo
09.05.2015 12:35

Не виждам защо трябва да се доказва пред който и да е било... още повече, ако Барселона му е любимия отбор. Това, че журналистите и противниците му го правят медийна звезда не означава, че е длъжен на някой. Пък и не съм чул/чел да претендира, че е сред най-великите (за разлика от някои други).

CTID
09.05.2015 10:53

Жалко, няма ги редовните плювачи на Жозето. Когато се изкаже провокативно хиляди тролчета наскачат да го плюят, но вземе ли да похвали някой отбор или футболист/и се крият в миризливите си дупчици. *smile*

Chelsea86
09.05.2015 11:45

Все пак това е един вид комплимент към Меси. *wink* А баба ти като разбира толкова от футбол и знае всичко защо не е треньор на някой отбор? *wonder**cry*

one2win
09.05.2015 11:33

Какво е похвалил? Това и баба го знае, че с Меси в отбора ще е много по-лесно.