Официално: Ман Юнайтед обяви сделка за Депай

14:07
Официално: Ман Юнайтед обяви сделка за Депай
Манчестър Юнайтед постигна споразумение с ПСВ за трансфера на Мемфис Депай, съобщава клубната страница на червените дяволи.
 
Договорът на холандския национал с тима от "Олд Трафорд" ще стане факт в първия ден на летния трансферен прозорец. Преди това обаче крилото ще премине медицински прегледи. Засега от английския клуб не разкриват повече подробности. 
 
Според медиите на Острова, ключова роля за трансфера на 21-годишния Депай изиграл мениджърът на червените дяволи Луис ван Гаал. Предполага се, че неговият договор ще е за 4+1 години, а трансферната сума около 25 милиона паунда. 
 
"Много сме горди от този трансфер. Мемфис е продукт на нашата школа и изигра важна роля в спечелването на титлата през този сезон. Губим много важен играч, но ние му пожелаваме успех", коментира техническият директор на ПСВ Марсел Брандс. 
 
През този сезон Депай записа 38 мача с екипа на ПСВ, в които успя да отбележи 26 попадения. Според различни информации, интерес към холандеца проявяваха още Ливърпул и ПСЖ.

 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

gero_mrusnika
08.05.2015 00:12

Абе вие големи разбирачи се извъдихте, Мата,Ди Мария и Иънг да ги продаваме
Сменете си дилърите, Мата играе на ниво за Ди Мария ще му се даде още един сезон за адаптация
А до колкото до Иънг сега прави сезона на живота си, ако ще продаваме някой то това са Еванс,Рафаел,Ван Перси и Ернандез

Amateur2014
07.05.2015 23:37

Въпреки всичко, според мен на Ди Мария трябва да му се даде още един сезон шанс или поне още половин сезон. Но и да го продадем - няма да плача за него.

Amateur2014
08.05.2015 00:08

Тук се съгласявам напълно с теб. Именно заради това ми се иска да му дадем още ПОНЕ половин сезон, а да не кажа и цял. Може пък и да се напасне. Ако ли пък не - 50-60млн. паунда и да пали джапанките.

PRI_A_TEL
08.05.2015 00:01

Мисля че тренера и първенството не му паснаха, според мен в началото играта му беше по добра, защото имаше надежда и още не се беше ориентирал, но след първите влизания в краката му, вече осъзна че това първенство е свързано и с много болка, докато в Испания с пръст не те докосват. Опита се да се връща назад по указанията на Гаал, но просто не му се получава, а и беше прекомерно разместван като позиции на терена, не може един играч, който тепърва се опитва да се стикова с отбора и играчите, да го местиш толкова много, само ляв защитник дето не игра. То от такова посрещане и аз бих бил недоволен, съответно това се отрази на качеството на играта му.

nollann
07.05.2015 22:56

Колеги , аз да питам това с Бентеке от къде идва? В смисъл навсякъде виждам ,че пишете за него ама само тук,в сайта..Не съм срещал някаква новина ,че имаме въобще някакъв интерес към него , ако изобщо ще се търси нападател това лято

Amateur2014
07.05.2015 22:59

[@link http://metro.co.uk/2015/04/30/manchester-united-have-to-pay-30million-to-complete-christian-benteke-transfer-from-aston-villa-5174149/]

PRI_A_TEL
07.05.2015 21:53

Страхотен трансфер, момчето е на 21 години има много добри характеристики, а обикновенно такива играчи се доразвиват до около 24-25 годишна възраст. Като характеристики, мога да кажа че е доста бърз, припокрива се с Валенсия, но е малко по техничен. Головете му говорят сами за себе си, там няма какво да кажем, дори и да са доста по малко в Юнайтед, това няма да е страшно. Проблемът на този трансфер е че показва няколко притеснителни факта. Гаал бърза поради някаква причина, а според мен причините са няколко. Първо няма достатъчно пари за всички желани покупки и затова стремежът е закупуване още от сега, докато клубовете не са си определили новите бюджети(повечето клубове правят това към края на този месец, докато Юнайтед няма бюджет). Второ явно предстои закупуване на Хумелс или още някой, а Депай е кукичката за да се навържат останалите. Купуването на Депай обаче означава, че вероятно Ди Мария ще бъде продаден на ПСЖ, а дори мисля, че и Де Геа ще бъде трансфериран в Реал, защото последните може да нямат опция за трансфер следващия трансферен прозорец, смятам че сегашните покупки ще бъдат за да се тушира напрежението от трансферирането на тези играчи. Според мен за Ди Мария и Де Геа ще получим около 100 милиона, с трансферите на Хумелс и Депай ще загубим около 60-70 милиона, ръководството се очаква да даде 150 още. Очаква се продажбата на Евънс за около 10 милиона, както и на Чичарито и Нани, дори и Мата и Йънг. Очаквам закупуването на Клайн, Хумелс, Лорис, Бентеке, дясно крило и халф. За последните два ми е много трудно да дам прогноза, там мисля че главно ще се играе с това, колко пари остават. Валенсия може да изиграе още един сезон на ниво.

babavuna
12.05.2015 11:57

Да, да централен нападател беше....... Ди Мария винаги си е бил ляво крило и най-силните му мачове са точно на тази позиция!

Amateur2014
09.05.2015 11:45

Приятелю, просто не си прав. sdw много точно ти го е написал. И аз ти го казах: Ди Мария е дясно крило и това е. Може би слабата му форма се дължи именно на фактът, че го мъчиха и като нападател, и като ляво крило този сезон, а не си го слагаха като дясно крило, какъвто е. Недей така да гониш играчи, за които дори не знаеш къде играят. sdw, като фен на Реал, ти го е обяснил и за Ди Мария като вътрешен халф - и такъв игра в Реал в последният сезон, както и аз ти го написах. Друг е въпросът, че това не е неговата позиция. Той ВИНАГИ си е бил дясно крило! Двама човека ти го пишем това, така че твоят приятел е бил прав.

sdw
08.05.2015 19:27

Братле,ти в 2 коментара си противоречи 3 пъти.Първо пишеш кой къде е играл и вадиш някакви статистики кой къде е играл най-често.После говориш кой къде бил повече полезен,а след това отново се връщаш на първата си теза,че футболиста трябва да играе на оригиналната си позиция. Ще те светна нещо.Има разлика от това играч да еволюира от дадена позиция - Бейл,Дрогба ... Ди Мария не е еволюирал от десния фланг на левия...Ди Мария си е дясно крило,принуждаван да играе на други позиции заради наличието на други играчи.Точно както Бейл е дясно крило ... Оригиналната позиция на Бейл не е дясно крило,каквато играе в Реал,а ляво крило,каквато играеше в Тотнъм.А не ляв халф-бек,с каквато е започнал кариерата си в Саутхямптън.Еволюция и принуда са две различни неща!!! 1. Ди Мария е дясно крило.Той не е "играл" като дясно крило,той Е дясно крило.В манчестър го налагат от ляво,в Реал го слагаха като халф последната година,когато Роналдо и Бейл бяха по крилата,в Аржентина беше същата работа.Това го прави универсален играч,но неговата любима позиция е от дясно и най-високите му показатели са от ДЯСНО,а не от ЛЯВО,както ти се опитваш да ме убедиш.Да се басим,че съм му гледал повече мачове? 2. Бейл - оригиналната му позиция не е ляв бек,а твърдението,че като ляв бек-халф се е справял по-добре от крило е абсурдно нелепо. 3. Има огромна разлика от това на каква позиция си започнал да играеш и си еволюирал(БЕЙЛ),и от това на каква позиция си започнал да играеш,но да си слаган на други,поради схемата на даден треньор(Ди Мария).ДИ Мария ще каже,че любимата му позиция е ляво крило или вътрешен халф,тогава когато Бейл каже,че любимата му позиция е ляв бек и когато слънцето залезе на изток. 3. Дрогба беше десен бек.Това ли му е оригиналната позиция?

PRI_A_TEL
08.05.2015 18:47

Пич, това че си гледал мачове в които Ди Мария е играл, не означава, че можеш да прецениш какъв играч е и къде е най-полезен на терена. Ако си го виждал да играе вратар, после ще кажеш че е вратар...Сигурно не знаеш че по принцип Бейл е ляв защитник??? И че това му е позицията на която е бил обучен и че всъщност най-добри показатели има като играе като ляв халф? А това че го пускат, като ляво, дясно крило и нападател, всъщност е почти подигравка с него? Ти знаеш ли колко време му е нужно на един футболист да научи нова позиция на терена? Да не говорим, че има играчи, които никога не могат да сменят позицията си...Според твоите думи би трябвало да излиза така, че ако Касияс го пуснат нападател за един цял сезон, просто защото нямат някой друг висок да обира центрирания и Касияс вече е нападател??? Аз кометирам първични позиции, плюс качество на игра...Нещо от което вие свързаните с Реал, надали бихте разбрали...Купувайте там на воля и продължавайте да губите от Барса...

sdw
08.05.2015 16:55

Момче,стига гледа статистики,а започни да гледаш мачове. Оригиналната позиция на Ди Мария е дясно крило,или поне така играеше най-често в Реал.Когато Бейл дойде в Реал,Ди Мария стана халф с по-офанзивни функции(какъвто е Хамес).Лявата му зона е силната му страна и затова непрекъснато правеше рокади.

Daley_Blind
07.05.2015 23:24

Най-добре ще е да бъде продаден..Имах някакви надежди ,че ще покаже класата си но си личи ,че няма желание за игра.В началото започна силно но след това спря да си дава зор.Със сигурност може да играе силно но явно неиска.

PRI_A_TEL
07.05.2015 23:17

Идеята е дали ще бъде продаден, а аз мисля че точно това ще се случи. Може и да го оставят, но не знам какво ще го правим...Той и Фалкао много зле този сезон. Въпреки че Ди Мария изпъкна на няколко пъти, но играч от такава класа не може да прави толкова слаб сезон като цяло. Ако имахме играчи, които да изнасят на гърба си отбора, няма да е лошо да го имаме, но нямаме Роналдо и Бейл, нали?

Amateur2014
07.05.2015 23:08

Това, което ми го даваш от Евроспорт е анализ коя позиция му е най-добрата (в случаят, според Грег Джонсън). Това, което аз ти давам, е колко пъти е играл като дясно крило, колко като ляво, колко като вътрешен халф. Това е просто СТАТИСТИКА, докато твоето е някакъв АНАЛИЗ на един човек. Разлика правиш ли? Дори въпросният журналист казва, че в схема 4-4-2 най-продуктивен е като ляв вътрешен халф, а са го пускали ДОРИ И КАТО ЛЯВО КРИЛО (before taking on the aforementioned left-sided role, a stint as a striker, another at the tip of the midfield diamond and even some time as a left winger.) Ако си имал предвид именно коя би била най-подходящата за него позиция - това е друго. Тук може да се поспори. Но това не променя фактът, че Ди Мария си е дясно крило и е играл най-вече като дясно крило. Не е като да не е играл и като вътрешен вътрешен халф, така че приятелят ти е прав отчасти. Особено миналият сезон в Реал Мадрид. Ще ми кажеш ли като какъв друг да играе при наличието на Бейл по дясното крило и Роналдо по лявото? А не беше резерва Ди Мария. Така че особено последният сезон в Реал играеше сравнително често като вътрешен халф. Друг е въпросът доколко му се отдаваше.

Daley_Blind
07.05.2015 23:05

Ама и вие с Аматьора намерихте закакво да се заядадете.Какво значение има дали Ди Мария е бил ляво крило или дясно крило или къде предпочита да играе.Все пак е крило което струва 60млн.паунда и няма значение дали играе отляво или отдясно важно е да се представя на ниво.

PRI_A_TEL
07.05.2015 22:59

Още ти давам да четеш...Ориентирай се моля ти се...Гледай за какви проценти става въпрос, ако не разбираш, това вече е друго...Хубаво прегледай статията и тогава говори как Ди Мария е дясно крило, че много ми е смешно. Спорих с един преди трансфера му, защото според него бил дефанзивен халф...И вътрешен халф...Направо нямам думи. И имай впредвид аз не предлагам, а изразявам мнение, на теб няма как да съм ти предложил, няма да се женим...Нито пък си финансов бос на Юнайтед, че да ме слушаш... [@link https://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/pitchside-europe/angel-di-maria--what-is-his-best-position--161359479.html]

Amateur2014
07.05.2015 22:56

Ти Уикипедия не ми я давай за пример, още по-малко българската. Там всеки може да си напише каквото иска. Още ей сега мога да ти го напиша, че е вратар. Ето ти какво казват в тази област: [@link http://www.transfermarkt.be/angel-di-maria/profil/spieler/45320]

PRI_A_TEL
07.05.2015 22:53

[@link http://bg.wikipedia.org/wiki/]%D0%90%D0%BD%D1%85%D0%B5%D0%BB_%D0%94%D0%B8_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F

Amateur2014
07.05.2015 22:46

Йънг, според мен, ще получи нов договор и слуховете са, че ще бъде с намалена заплата. как го измисли Ди Мария ляво крило? Ди Мария си е ЧИСТО дясно крило. Друг е въпросът, че в последно време е резерва на Йънг по лявото. Да не говорим, че Депай ще бъде предпочитан за титуляр, ясно е, но опиттъ на Йънг може да му е в голяма полза. Така е на Йънг трябва да му се предложи договор и според мен и ще стане. Особено след този му сезон сега. Въпреки всичко, не е чак "дърт", но започва да трупа годинки и трябва да му се търси заместник, така е. Застаряващ играч е, но не и дърт! Мата губел топки и пр.? та той прави асистенции, вкарва голове (дори и миналият сезон) както в Челси, така и в Юнайтед. Рядко и се контузва. Как така да няма физика и да не се представя добре? Мата си играе много добре на позицията си, друг е въпросът, че в последно време се предпочита Фелайни на това място понеже стърчи като магаре сред овце. Предлагаш повече от абсурдни варианти. Мюлер от Байерн или пък Кейн от Тотнъм. Имаше един друг фен на Юнайтед тук, gero_mrusnika - той пък за заместник на Де Хеа искаше Куртоа и смята, че Лорис бил непостоянен и слаб вратар, на който му бутали редовно голове. Абе хора - гледайте по-реално на нещата бе! Да не вземе някой да поиска и Роналдо и Меси? *smile* Хайде стига!

PRI_A_TEL
07.05.2015 22:20

Йънг няма да получи нов договор според мен...Играе по лявото крило, не е лошо, но там играе и Депай, няма как да са и двамата на терена, а Йънг взима много висока заплата и вече е дърт, най-много да го задържим за една година, но проблема е с Янузай, които трябва да играе редовно също...Последния може и да го дадат под наем в ПСВ, но не съм сигурен дали ще иска да отиде. Ди Мария също е ляво крило! така че имаме четири леви крила? Въпросът трябва да се разреши и нито ти, нито аз знаем как ще стане това. Аз смятам че Ди Мария бе привлечен по желание на Гигс, а сега ще бъде продаден, понеже няма да се адаптира в Англия, той е свикнал да играе нападателно и когато загуби топката да не се връща, това в Ла Лига може и да се получава, но в Англия ти бутат головете. Мата когато играе в нормалната си роля се загубваше по терена, последно го пусна като дясно крило и направи един два добри мача, но като цяло е по добре да бъде продаден, ако не може да му се намери място в отбора. Не може да играеш атакуващ халф зад нападателите и да губиш всяка топка, а за Англия няма физиката, а както знаем Гаал държи на физиката. Смятам че трябва да се опитаме да го продадем и да натиснем за Мюлер, последния смятам че ще смени отбора, иначе мисля че трябва да откраднем всячески Кеин от Тотнъм, но ще ни одерат кожите...

Amateur2014
07.05.2015 21:57

Йънг и Мата пък откъде ти дойде на главата? На Йънг ще му бъде предложен нов договор, ти го гласиш за трансфер. А Мата пък защо?

gunner_tr
07.05.2015 21:29

Идеално, няма що ... Още един талантлив, млад играч, който Ман Ю ще съсипят. Дано да не съм прав де.

scouser_pool
07.05.2015 21:00

Трансфера е прекрасен за Юнайтед.Аз по-скоро се чудя защо не ни го оставиха на нас Депай с всичките тези крила и офанзивни футболисти , с които разполагат.

mufcfelko
08.05.2015 11:05

Кои сте вие...РЕШАВАМЕ НИЕ!

Manchester4o
07.05.2015 21:44

Стига с тоя Бентеке,това ще ни е най безмисление трансфер

hallelujah
07.05.2015 21:38

Като са 30 годишни не са крила ли ? То и Рибери е на 32 а не му пречи да мачка наред както и Робен който има над 15 гола този сезон.. всеки ден сам си противоречиш

Amateur2014
07.05.2015 21:35

Хм, кои са тези "всичките тези крила"? 30 годишните Валенсия и Йънг ли? Мата изобо не го броя за крило понеже... е, просто не е крило. Така че оставаме с колебливите Ди Мария и Янузай. Дори и да пускаме Депай като нападател (което, според мен, ще е пълна глупост), по всяка вероятност лятото ще разкараме Ван Перси и Фалкао, а и Рууни не става по-млад. Така че както и да го погледнеш, трябваше ни Депай и този трансфер е един от "must" трансферите това лято. Другите трябва да са Клайн и Бентеке, но за тях има време.

damyanov_93
07.05.2015 20:57

Мисля си, че Манчестър Юнайтед намери своя Еден Азар *smile*

damyanov_93
07.05.2015 20:53

Идеален трансфер! Този футболист си го харесах още на световното първенство и се надявах някой ден да го видя с фланелката на Ман. Юнайтед, но толкова скоро не очаквах! Сигурен съм, че той ще пасне на отбора!

MUpo92
07.05.2015 19:56

Много се радвам за този трансфер. Мисля ,че перфектно ще пасне на стила ни много е здрав, няма да има проблем със твърдия футбол във Англия. Играе перфектно със двата крака, техничен и млад играч.

United9
07.05.2015 19:43

Този трансфер ми напомня малко на Кагава бързо и лесно го превлякохме после знаете какво стана с него. *smile*

Amateur2014
07.05.2015 19:53

Шоу и Ерера също много бързо ги привлякохме, както и Блинд. После знаем какво стана с тях *smile*

danialves2
07.05.2015 19:17

Много готин играч, страхотен стил притежава. Успех му пожелавам и честито на феновете на МЮ! *beer*

gero_mrusnika
07.05.2015 18:12

Депай: Трудно се избира измежду толкова големи клубове, но на Ман Юнайтед няма как да откажеш

vaskooo
07.05.2015 17:47

На Юнайтед им върви с холандските нападатели *smile*

Red_Manc
07.05.2015 17:46

Уцелихме 10-ката с този трансфер. Дани е честит и да носи червената фланелка с гордост. *beer*

SuperSizee
07.05.2015 16:14

Честито на червената част от Манчестър и мога да пожелая само много голям късмет на Ливърпул това лято, защото като гледам как почва ми става лошо.Много качествен играч на много добра цена.

rqazpr7
07.05.2015 16:01

След 2-3 години, Реал ще ни дават 100-120 млн, ако продължи да се развива, както до сега. *lol*

skivur
07.05.2015 15:55

Много ме е яд за Депай.Единствения смислен трансфер,за който се спекулираше при нас.Честито на МЮ!!!

ReDeViL666
07.05.2015 15:54

Добър трансфер! Предвид цената , даже много добър! Стана и в подходящо време - най -мразя да се чака до последният ден и да се вземе някой за много надута сума.

Ordinary
07.05.2015 15:50

Поредният прехвален талант.Поне цената не му е много висока.

Все пак да им е честит !

CFC_Forever
07.05.2015 15:46

Голям талант е Депай да им честит на Юнайтед.Ако успее да се наложи във ВЛ и развие качествата си то несъмнено ще се превърне в един от най-добрите играчи на поста си.

Daley_Blind
07.05.2015 15:41

Много бързо го уредихме бе..*lol**lol**lol*

Шегата на страна направихме много добър трансфер.Страхотен играч дано се наложи и покаже качествата си.

Luxury
07.05.2015 15:39

Да ни е честит ! Страхотен трансфер дано се адаптира бързо и нека му пожелаем успешна кариера с червената фланелка.

ManU_FaN
07.05.2015 15:38

Супер трансфер, браво ! Тази година гледам, че от рано за сефте взехме да си оправяме трансферите, за разлика от последните години. Айде дано покаже какво може Депай и във ВЛ, честито *beer*

Amateur2014
07.05.2015 15:43

Така е. Тази година ще имаме треньор след края на сезона и в началото на подготвителният период, който треньор ще бъде и следващият сезон при нас. Което означава, че ще има повече време за подготовка. Да договораряме и Клайн и Бентеке в идващите 1-2 седмици и да започваме подготовката и обиграването за следващият сезон.

biserms
07.05.2015 15:13

Ей тва е играч ! Много комплексен - бърз, техничен, може да играе и по крилото и на върха на атаката. Голям удар е този трансфер. Честито на Юнайтед. Мен обаче ме учудва друго - как само Юнайтед се въртяха около него и никой друг гранд не оцени качествата му ? Не разбирам...

nollann
07.05.2015 19:25

Ние сме с връзки *joking* (ЛВГ) Чудесен трансфер !*beer*

Amateur2014
07.05.2015 15:31

Да, Ливърпуул също имаха интерес, както и ПСЖ.

hallelujah
07.05.2015 15:15

Ливърпул също имаше интерес към Депай. Иначе страхотен трансфер за Юнайтед

bojkt
07.05.2015 14:56

А така по-добре Депай отколкото Бейл...

Amateur2014
07.05.2015 14:43

Супер трансфер, много добра сума. Дано се напасне бързо към английският футбол и да вкара разнообразие по крилото.

NoDiggity
07.05.2015 14:33

Супер! Да ни е честит! Много добър трансфер и според мен на долу-горе добра цена го взехме, предвид че дадохме за Шоу 30+ милиона :Д

sa6etoo
07.05.2015 14:15

Добро попълнение както за Юнайтед така и за английския футбол.

Rasho79
07.05.2015 14:14

Да ви е честит, страхотен играч!*thumb_up*