При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
19.04.2015 20:59
Къде е купата бе готин? Май сезона приключи отворко?
19.04.2015 19:57
Много тъпо и излишно изказване. Да не говорим, че май забрави, откъде тръгна. Щото бас държа, че Моуриньо доста му е повлиял в кариерата. Ама тогава не мрънкаше, че са малък клуб. Но както и да е - това дори няма значение. Да изсипеш такава простотия, преди полуфинал е наистина голяма глупост. Между другото това, ако го беше казал Моуриньо, щеше да е разпънат на кръст от медиите.
Излишно и глупаво напрежение - дали се опитва да вкарва "психо войни" като Сър-а и Моу не знам, но е доста далеч от тези игри. Млад е и има да се учи как се правят тези неща *lol*
19.04.2015 19:10
Много си голям!! Толкова време те търпях и нищо не казвах против теб , ама вече ми писна..
19.04.2015 19:06
Роджърс има много поздрави от Вила (друг клуб който е 20 години зад Ливърпул).
19.04.2015 17:56
Щом казва господин Брендън "пълен с трофеи" Роджърс ще му вярваме, к'во да праи'м.
19.04.2015 17:31
Щом в Англия имало два отбора , да си правят отделна лига и да играят... Глупаво изказване от глупав треньор...
19.04.2015 17:11
Прочетох подобна статия в един друг български спортен сайт там обаче Челси не се споменава *lol*
19.04.2015 17:00
По принцип е прав,но според мен такива изказвания са прекалени,също така пропусна да каже нещо и за Арсенал,което е липса и на уважение...
19.04.2015 17:10
Да, и аз съм съгласен. Че Пуул и Юнайтед са двата най-големи отбора в Англия е така, но и Арсенал изобщо не са толкова далеч от нас. И те имат двуцифрен брой титли, рекордьори (тази година може би еднолични) по спечелени купи на страната, с европейски успех. Крайно е изказването на Брендън и не е коректно, но поне не е лъжливо *smile*
19.04.2015 16:42
Не знам защо се обиждат феновете на Сити и Челси на тези думи. Разбира се, че Пуул е много по-голям отбор от тези два отбора. Традиции, фенове, трофеи, школа, играчи - това прави един отбор голям. Вила също е голям отбор, със солидни традиции. Челси трябва още доста да се постарае да мине първо тях, а после Арсенал и Пуул и доста след това Юнайтед. Друг е въпросът, че в момента Сити и (особено) Челси са по-добри от Пуул и Юнайтед. Едното няма връзка с другото, по принцип.
19.04.2015 17:08
Убеден съм, че не са много хората, които са станали фенове на Пуул или Юнайтед заради това, че са отбори с голяма история и трофеи. Поне аз лично им станах фен, когато бях на 7 години и много съм знаел аз какво е победа, трофей, класиране, велик отбор. Дори и не станах заради САФ, но това е друг въпрос. Със същият шанс можеше да съм фен на Уест Хям - просто Гигс и Кантона играха в Ман Юнайтед *smile* Иначе аз не говоря, че има състезание. Аз не говоря, че трябва да се играе, за да "минаваш" отбор. Просто констатирам факт и това го е казал и Брендън. Че най-големите отбори в Англия са Юнайтед и Ливърпуул. Това е просто ФАКТ, нищо повече. Докато твоите "факти" са някакво субективно твое мнение и израз на желанието ти да бъдеш психолог като порастнеш и да помагаш на хората. Никой няма комплекси, никой няма нищо към Челси, още по-малко към Сити. За да добиеш комплекс (каквото и да означава това "комплекс към даден отбор", на младите хора много ви харесва тази думичка) от даден отбор трябва да имаш сериозни сблъсъци с него от малко повечко от 10 годинки.
19.04.2015 16:58
Ама чакай малко...никой не се състезава тука.Челси не играе за да ''минава'' някой отбор.Вижте какви подсъзнателни комплекси имате.Станали сте фенове на отбори с голяма история и много трофеи и вече всички са под вас.Вземете се стегнете малко.Тия двамата образи Dankata97 и proud_scouser18 имат толкова комплекси, защото Ливърпул са най-великия клуб в Англия, но за момента са на това средняшко положение и те си умират от яд.Това са фактите, трябва да ставам психолог, че да лекувам такива промити мозъци като вас.Историците на батко с комплекси.
19.04.2015 16:41
Пък за феновете на Ливърпул ще им кажа малко да подкрепят мениджъра, както правят в Англия! Дори си усилете звука на телевизора и чуйте КОП какво прави!!! Може да е направил доста грешки, но докато ни е треньор ще е хубаво да има подкрепата не само на ръководството, но и на феновете.
19.04.2015 16:39
Тука може би повечето четат заглавието и пишат направо коментари... Той не казва, че Всички отбори са много много по-слаби от М.Ю. и Ливърпул просто това което са постигнали Сити и Челси с Чукотка и Дюнерите за 20 години ако го направят ще е късмет а без тях отиват при 2 отбора които са много по-големи от тях Нотингам Форест и Лийдс Юнайтед.
19.04.2015 16:38
А замисляте ли се, че човека може и да не казал точно това. Нашите медии изопачават нещата така за да има после за какво да си чешеме езиците.
19.04.2015 16:26
Хахаха,или май е обратното,Ливерпул са били гранд преди 25 години,сега са среднячета и нямат волята да вземат титлата отново.Брендан да не знае много много,че не е побеждавал Челси никога.
19.04.2015 16:04
Човека е прав,има си предвид история,трофеи,традиции..... прав си е,но не мисля,че е уцелил точния момент да го каже !
19.04.2015 15:43
Брендо, гледай отбора и недей се меси в простотии. Подобни изказвания са меко казано малоумни, особено на фона на настоящата ситуация.
19.04.2015 15:43
Много е прав Роджърс, какво се обиждате? Челси и Сити са гранд от 10 години, като преди са били средняци. Може би нарочно не спомена Арсенал за да създаде напрежение, защото Арсенал е третия най-успешен отбор във Висшата Лига. *smile*
19.04.2015 17:24
Сити са на 5 години даже...
19.04.2015 16:39
Виж приятел с тези изказвания Роджърс цели да има напрежение, защото все още нищо не е изгубено за Ливърпул. Може да вземе купа и да класира отбора в топ 4, заради това ги казва тези работи. Което всъщност означава че има самочувствие и вярва в отбора че ще постигне целите си.
19.04.2015 16:15
Никой не се обижда от фактите, просто тоя се е филмирал без причинно.И само да те светна, че не всеки гледа история и трофеи.След като има фенове на отбори от Чемпиъна и Лига1 кво да говоря повече.Всеки е фен на отбора който харесва, а не да гледа история от преди 3 века.
19.04.2015 15:38
Аре сега за ЛЕ се борил ,хаха така да бъде добре ,че Арсенал е гранд за титлата всяка година на ли АА2 ?
19.04.2015 15:22
Излишно изказване, което създава напрежение между отборите.
19.04.2015 15:13
Ами пред Арсенал доколкото помня са 5 години напред, ако съм прав Пуул имаха 18 титли, а ние 13.Ако почнем да гледаме и купите..ми не са чак толкова много по-напред пред нас.Пред Сити и Челси сигурно са, и 20 години по-напред, но след 20 години ми се струва, че Пуул все още ще се мъчи да се класира в ЛЕ докато Челси(за Сити не бих казал това) ще си се борят за титлата.Адски тъпо изказване от човек, чийто отбор се излага доста през този сезон, но в крайна сметка всеки си има глава на раменете.
19.04.2015 15:07
Ще вярвам в него, ако не се обясняваше така.
19.04.2015 14:56
Той не иска да обиди никой, просто има впредвид трофеите, историята, феновете което се постига много трудно, иска доста време, затова казва, че Ман. Ю. и Ливърпул са много пред другите
19.04.2015 14:48
По-скоро Ливърпул са 20 години назад от Челси и Ман Сити, но няма да успорваме думите на най-добрият мениджър във ВЛ.
19.04.2015 14:35
С историята - да, а с формата си са с 50 години назад
19.04.2015 14:18
Много ясно, че по история Ливърпул са много над Челси, Сити и други отбори, но това не показва влияние на терена и топката.Много добре се вижда къде са ''не великите отбори'' и къде са великите в случая и таблицата.Роджърс се опитва да дразни ама никой не го слуша.
19.04.2015 13:57
Мисля, че с това си изказване обижда Арсенал, но...
19.04.2015 13:55
Нямам против да се изказва по този начин, но ако отбора му се бори за титлата и е напред от останалите. Тръгнал той да се обяснява, а пък не вижда собствения си отбор, който се мъчи да влезе в ЛЕ. *confused*
19.04.2015 13:53
По принцип е прав, но има и други отбори с традиции и успехи в Англия, а някои от тях дори не са във висшата лига. Примерно Арсенал не е толкова успешен клуб колкото ман ю и пул, но не може да се твърди че е 20 години назад, Нотингам, Лийдс... има и още примери..
19.04.2015 13:41
Чак пък 20 година не са ли повечко*joking**lol* Роджърс смешния пак се е по самозабравил
19.04.2015 13:34
Идва интересният въпрос дали така е мислил, докато работеше в Челси?!
19.04.2015 13:29
Прав е само за Ман.Сити *wink*
19.04.2015 13:29
Пак започна да летиш, Брендо! Спри с тези интервюта и си гледай треньорската работа!