Челси крачи уверено към титлата след минимален успех срещу Ман Юнайтед (видео)

21:22
Челси крачи уверено към титлата след минимален успех срещу Ман Юнайтед (видео)
Отборът на  Челси направи много важна стъпка към титлата, след като подчини  Манчестър Юнайтед на "Стамфорд Бридж". Суперсблъсъкът от програмата на 33-ия кръг на английската Висша лига приключи при резултат 1:0, като това бе четвърти минимален успех за сините в първенството. Така лондончани вече имат 10 точки преднина на върха в класирането.
 
Още в 4-ата минута липса на късмет попречи на червените дяволи да излязат напред в резултата. Люк Шоу проби по левия фланг, навлезе в наказателното поле, потърси подаване към Уейн Рууни, но последвалият удар на английския нападател мина на сантиметри от целта. 
 
Резултатът бе открит в 39-ата минута, когато Еден Азар прокара топката между краката на Давид де Хеа. Малко след началото на второто полувреме белгийският национал можеше да удвои преднината на своя тим, но този път нацели гредата.
 
Последваха опасности пред вратата на Тибо Куртоа, но възпитаниците на Луис ван Гаал така и не успяха да се доберат поне до равенство.
 
Така Челси вече има 76 точки на върха, докато Ман Юнайтед остава на 3-а позиция с 65.
 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Chelsea_life_4
19.04.2015 17:15

Абе всички стига сте ни честити ли титлата. До края нищо не е ясно !!!

Amateur2014
19.04.2015 17:38

Значи, има разлика между теоретични шансове и практически шансове. Теоретично, можете да я загубите. Практически - невъзможно. Мисля, че ви трябват шест точки, за да си я гарантирате и теоретично. Сериозно ли мислиш, че няма да ги вземете след мачовете си с Лестър, Палас (домакини сте), Съндърланд (домакини сте), Уест Бромич? Надали някой наистина мисли, че ще я изпуснете.

Siko2
19.04.2015 14:50

До коментар [@comment 1784159] от [@user PRI_A_TEL]:

Така... Мухал може да е само и единствено на баща ти синът му! Тук всичко ясно ли е или да ти обяснявам по точно?! Второ - може и да не се съм се изразил правилно с това, че "влизаш и поздравяваш противника" за което ти приемам критиката, но хората с по голямо IQ от твоето са разбрали, че става въпрос за феновете на противниковият отбор! Тук всичко ясно ли е пак? Или да обяснявам отново? За финал след като съм ти ужасно противен и тип и съм ти образувал някакви нерви, вземи пръдни и ще ти мине миличък..

Hazarddddd
19.04.2015 14:22

До коментар [@comment 1784159] от [@user PRI_A_TEL]:

Абе като чета коментара ти, май ти си изкуфял и леко откачил...*lol*

Amateur2014
19.04.2015 12:45

Поздрави за Челси и феновете им след победата. Не знам защо доста от феновете на Юнайтед мрънкат от стила им на игра. Моу винаги е показвал, че знае как се печелят титли и кога да напада, кога да се отбранява. Вчера просто беше мач за "отбраняване" и от едно положение, един гол. Не бяха много по-различни от нас срещу Арсенал, например. Тогава, обаче, говорехте за "Ван Гениал", а сега говорите за "автобус". Стига, бъдете по-безпристрастни.

Въпреки всичко, слава богу, че не всички отбори играят като Челси. Докато при нас причината за мачкането на топката беше необигран състав, то при Челси си е съвсем преднамерено. И за този стил се иска умение, но да победиш след 20% владение на топката... Не бих бил горд от отбора си, определено. Понякога не всичко е само победата, трябва и малко чест. Азлично съм доволен от нашите момчета и от показаното от тях. Направиха максималното срещу 11 човека в/около наказателното поле. Но нищо - Моуриньо показа как се печели грамотно мач. Не че загубата или равният щяха да променят по някакъв начин ситуацията на Челси, но отново: честита титла на феновете!

sa6etoo
19.04.2015 11:21

Титлата се печели с постоянство и ефективност - това което Челси има този сезон, а другите го нямат. Никой не им е виновен на Сити, че падат от тоя и оня, никой не им е виновен на Арсенал и Юнайтед, че се сетиха да заиграят като хората след нова година, никой не им е виновен на Ливърпул, че не могат да си наредят състава. Челси играе така, че да вземе резултата който иска. И не знам как има хора които още се чудят защо водените от Моу отбори играят така.. Играта не е красива, но това е само срещу силните отбори и някои по- кофти такива. В началото на сезона забравихте ли как беше играта? С красива игра титла не се печели, невъзможно е вече. Дори Байерн където нямат конкуренция не могат да изиграят 38 красиви мача. Лошото е, че в Европа английските отбори тотално са сринати и времената когато доминираха започват да липсват. За това според мен обаче са виновни и ФА на които не им пука много много.

durduland
19.04.2015 10:08

Челси е заслужен шампион, но вчера изигра слаб мач. Който казва, че такава била тактиката на Моу и това е бил замисълът му е напълно зомбиран от Моу. И Джон Тери си го каза след мача. Спомням си как същите ''зомбита'' оправдаваха Челси за играта им в Париж. Само, че стомната понякога се чупи. Като цяло Челси е шампион, защото конкуренцията в Англия тази година бе безобразно слаба. Самият факт , че МЮ са 3ти, а играят футбол от 1 месец е показателен. Негативната тенденция в играта на английските отбори продължава със страшна сила и колкото и някои да подражават на Боби Борисов е видно, че английските отбори сериозно изостават и трябва да се направят промени

Siko2
19.04.2015 09:59

Абе голяма драма направихте всичките тук.. Челси спечели! Точка! Влизаш и поздравяваш противника! Кво като някакви девици ми лаете тук! Научете се да уважавате противника! Това ще ви помогне и в живота!
За всички които разправят как отбора играе грозно и неефективно - направете си справка кой е отбора с най добрите голови показатели този сезон в лигата! От там на сетне си вадете изводи! Успех на всички и по-леко с хейта..да се не пукне някоя вена!

katov92
19.04.2015 09:28

На хората,които смятат,че Челси са победили "без да си дават зор" и така оправдават тактиката на Моуриньо,искам да кажа: вие явно не сте играли футбол даже и пред блока.Да играеш защитно,да затваряш противника,да преследваш всеки пас е много по-изморително отколкото да владееш топката цял мач.
За мача - всеки знаеше,че ако Челси вкарат първи,мачът ще протече така.Поздравявам ги за новата им титла - заслужена е,те са най-постоянният отбор тази година. Юнайтед играха добре,но не успяха да вкарат положенията си и резултатът е налице.
Фен съм на "червените" и според мен имаше фал на Тери срещу Фалкао при головата атака на Челси и дузпа можеше да се свири в последната минута,но все пак съм пристрастен.

petko9305
19.04.2015 09:20

Не карам никого да избират само отбори по легендарност и т.н.
То когато ставаш фен на някакъв отбор не се избира ами става съвсем случайно тоест като на магия.
Искам да кажа, че благодарение на атрактивната игра на Ман. Юнайтед, философията им, САФ и др. аз просто се влюбих в този клуб.
Но какво да кажем за Челси дето имат 15 стабилни сезона като топ отбор?
Стилът на Челси и тяхната философия просто ме отблъскват и поради тази причина е невъзможно да имсе възпищавам.
Аз разбирам, че един фен иска да гледа по приятен футбол и за това питах как е възможно да има привърженици клуб Челси и още повече от БГ...?

Daley_Blind
19.04.2015 09:55

Имат защото са силен отбор имат добри играчи всяка година се борят за титла печелят трофеи това което иска всеки един фен.*wink* Според теб защо Реал имат най-много фенове или Барса именно заради това.

manutd_forlife
19.04.2015 08:13

Честита победа на Челси. Хубав мач се получи и като гледам няма да има кой да ги спре за титлата тази година. Хубавото обаче е, предвидвид ОГРОМНИЯ прогрес който направихме и как играеме сега+ факта, че имаме цяло лято да се подобряваме още, догодина най-накрая ще върнем титлата вкъщи. Много ми харесват Юнайтед, почват пак да мислят като победители и да търсят победа абсолютно навсякъде. Да се концентрираме върху последните няколко мача, да направим пак една серия от поредни победи и да влезнем следващата година в първенството със самочувствието, което гранд като Юнайтед, трябва да притежава. *beer*

sage333
19.04.2015 07:39

Ние играхме по същия начин миналата година срещу Байерн, така че нямаме никакво право да обиждаме Челси.

rockytoo
19.04.2015 04:49

Само това ще кажа ... Честита победа на Челси случи се това което очаквах да стоят в полето си да оставят Юнайтед да разигрват с Фалкао кат нападател това е ... *smile*

DelchevStanislav
19.04.2015 01:05

Честита победа на феновете на Челси . До спорните ситуации , съдята така е решил , така е свирил не искам да го коментирам. Лично аз харесах играта на Юнайтед , може би ни трябва един КЛАСЕН нападател , за да може да вкарваме голове . ГГМЮ !

stefanton4ev
19.04.2015 01:03

Забравих да кажа честита заслужена победа на всички наши фенове*cup*

ComsteR
19.04.2015 00:53

До коментар [@comment 1784080] от [@user stefanton4ev]:

[@link http://images.performgroup.com/di/library/GOAL_INTERNATIONAL/a8/46/david-luiz-chelsea-psg-champions-league-11042015_p836rgzittmr1v4boyxbn2pij.jpg?t=180646404&w=940]

the_joker
19.04.2015 02:24

[@link http://imgon.net/di-SG37.gif]

stefanton4ev
19.04.2015 00:38

И само да ви напомня радвайте се на историята на вашия отбор защото тя вече е история.Край вече дяволи сега само бой ви чака sorry за откровенноста.

manutd_forlife
19.04.2015 13:26

Много е глупаво да слагаш всичко под общ знаменател и показва, че си човек, който не може да види за 30 секунди дали говори истината или се прави на шут, както ти правиш сега. Не разбирам какъв ти е проблема точно с мен? Поздравих ви за победата, не съм казвал нищо лошо за отбора ти, хвалих моя, и не мисля, че прекалявах с хвалбите, а казвах просто очевидното, ако продължим с това темпо ще ви е трудно да ни надиграете, но сега заслужавате да се радвате. Надявам се следващия път да се научиш да четеш по-добре *beer*

VivaLaFootball
19.04.2015 12:13

Големи сте смешници, честно. *joking* Преди мача разправяхте как сте щели да ни биете, ОБАЧЕ паднахте. Сега говорите простотии как догодина сте щели да мачкате. Когато стане това, тогава се радвайте, защото сега освен да предизвиквате смях у останалите, друго няма да постигнете.

stefanton4ev
19.04.2015 11:35

Дано няма нищо лошо в това дори с удоволствие ще влязаWinner и ще ви поздравя за победата.

manutd_forlife
19.04.2015 08:16

И аз желая да кажа sorry, но следващата година, няма да можете да ни спрете по никакъв начин.

stefanton4ev
19.04.2015 00:55

Ти въобще в час ли си бе не говори празни приказки

rand0m
19.04.2015 00:42

Само да ти напомня,че Абрамович не е вечен и все някога ще спре кранчето и ще има малко Чемпиъншип за Челси. : )

lilikoli
18.04.2015 23:59

чиста дузпа не даде съдията накрая и сега фенчетата на Смалси да не ми спорят с пристрастните си мнения,че е нямало.Всеки мач на Челси е скучен,9 защитника постоянно и даже и не дават чисти дузпи срещу тях.В най-добрият си сезон не можаха да минат 1/8 на ШЛ *smile**lol* . Ако това е печелившия и ефективен футбол предпочитам Юнайтед да не стават шампиони,а да си стаот на 3 място с интересен футбол *smile*

petko9305
18.04.2015 23:43

До коментар [@comment 1783914] от [@user Keyser_Soze]:

Както се опасявах-останали сте с погрешни впечатления.
Не ме интересува дори какво е станало в този мач. Просто си изказах мнението.
Странни фенове имат Челси в България. Даже се чудя как е възможно да има този отбор фенове още повече в България...
Първо на първо преди Абрамата да дойде в Челси Челси бяха отбор от типа на "Сток Сити" демек средняции. Дори отбори като Астън Вила са много по-велики от Челси и продължават да бъдат по-велики от тях. Какво да кажем и за други все бивши легендарни клуба..?

Keyser_Soze
19.04.2015 04:07

Какво ни бърка нас това бе ? Да си избираме отборите по легендарност ли ? Айде всички да сме фенове на 1 отбор , ввсички други са само за бройка така ли? как ще казваш кой на кого да е фен

Hazarddddd
19.04.2015 00:10

Не ми и трябва. Гледам твоите коментари. Сега ги разгледах по-внимателно. Имаш 3 коментара под теми на Байерн, а тези под теми на Челси няма да ми стигне цял ден да ги прочета...

RoSKo0o0
19.04.2015 00:06

Значи не си гледал темите на Байерн, при това положение *smile*

Manchester4o
19.04.2015 00:05

На фен на Юнайтед казваш,че когато Челси ги е имало нас ни няма на картата*joking**joking**joking* , е не феновете на смелси бият сякви тъпомери,напълно безмислено е да влизам да си губя времето с невежи "фенове" на футбола,да де на скуоша *smile*

Hazarddddd
19.04.2015 00:05

А аз се изумявам как може да има хора, които гледат единствено да плюят по даден отбор. Осъзнай се малко... Писал си се фен на Байерн и нямаш нито един коментар под тяхна тема... Това е наистина изумително...*surprized*

stefanton4ev
18.04.2015 23:54

Еи историк стига с Абрамович той е собственик от 15 години вече,но както и да е запознай се с историята на клуба и тогава пиши.Когато Челси ги е имало вас ви няма на картата и само да ти кажа че много хора пишат от Англия не от БГ това че сайта е Български незнсчи че са фенове от БГ

RoSKo0o0
18.04.2015 23:54

Много си прав! И аз се изумявам как може хора, които ТВЪРДЯТ, че харесват футбола като игра и красотата в него да харесват отбор, в който няма нищо футболно. По-скоро някакъв скуош отбор. Второ, за Абрамович си много прав. Отбори като Нюкасъл, Лийдс, Нотнгам, Асън Вила, Евертън, Тотнъм и т.н. имат далеч по-богата и интересна история. Всичко, което става в Челси като история е след 2005 ли кога беше... но всичко това ще приключи, защото изкуствените отборчета рано или късно си отиват *smile* Така беше и с някои български отбори, които няма да ги споменавам, а и Лудогорец един ден ще си отидат.

The_Djoker
18.04.2015 23:20

Какво да ви кажа,феновете на Юнт не показвате особено голям интелект,едните пак искат да ги подрпат и да им дадат дузпа за смешното скачане на испанската курва,другите се оплакват,че сме паркирали автобус и владеели много топката.Ами владеете топката,защото Моу иска да я владеете бе кухи лейки,нали ви видяхме като Моу пусна да се надиграват какво стана,Ето'о ви еба майката.Само не си пожелавайте да тръгваме да се надиграваме,защото Ман Сити не си излязоха от половината на собствения си стадион,когато Моу пусна да се надиграват

petarata
18.04.2015 22:26

Тактически мач , Челси имаха няколко чисти положения и вкараха едното както често се случва , Юнайтед удариха греда и няколко удара от разстояние и повече владеене на топката което беше и капана на Моуриньо да им даде топката да си я държат .

Шампиона е ясен отдавна , докато Юнайтед изглеждат добре след Дейвид Мойс, догодина очаквам повече постоянство от тях .

danialves2
18.04.2015 22:26

Много хубав гол на Челси. Погледнах и статистиката не е бил най-интересният мач. Не виждам как Челси могат да изпуснат титлата след тази победа. Честито на феновете им! *smile*

MouAlmighty__
18.04.2015 22:25

We don't care about stats, only points. They could have had 99% possession, we don't care." - Jose Mourinho

MouAlmighty__
18.04.2015 22:22

Jose Mourinho "We were able to make their important players disappear. Nobody saw them. They were in our pockets."

vargala1313
18.04.2015 22:21

до коментар 231: то по тази логика и печеленето на купи след време остава само за статистиката. Например мен не ме впечатлява че Реал имат 10 КЕШ при положение че 6 от тях са спечелени подред и то през 60-те години. Поправете ме ако греша. В този живот след време всичко е статистика, важно е настоящето...

Manchester4o
18.04.2015 22:14

Смешните феове на смелси хубаво си викат Юнайтед с какво ни надиграха,не се напъвали и т.н. а вие ми е много интересно с какво бяхте по добрия и заслужено бихте,с това че имахте 1 удар и под 30% владеене на топката,цял мач катеначо,добре че куция Фалкао не вкара онова положение в което Куртоа избяга от вратата

Manchester4o
18.04.2015 23:07

Добре де кажи ми вие с както бяхте по добри и с какво заслужавахте победата,елементарен въпрос зададох,за феновете на смелси не е елементарен,защото няма как да ми отговорят

Double_De
18.04.2015 22:28

ъъъъ смешните фенове на юнайтед си мислят че като владеят топката значи надиграват противника.....пълна 0 бяхте както в атака така и в защита.

xristian.tsekov
18.04.2015 22:10

Честита победа няма значение кой имаше по - добро притежание на топката, важни са 3-те точки.

vargala1313
18.04.2015 22:08

до коментар 221..: с нетърпение очаквам следващия път...

abvbgbg
18.04.2015 22:02

Честита победа на Челси, опитахме се но нямахме късмет, относно футбола на Челси щом им носи резултат да си практикуват няма лошо , но Куртоа да бие удар от врата по 1 минута всеки пут и не беше дори предупреден е срамно за съдията, никаква дузпа нямаше за Нас и заслужен картон за Ерера, аз лично гледам челси от преди да дойде Абрамович и срещу Юнайтед толкова грозен футбол с 1 удар към вратата за цял мач и 11 в защита не съм гледал, щом ви харесва това си е ваша работа. Честита титла от 5 години насам, заслужихте си я,

Arsenal966
18.04.2015 22:01

Колко много минуси по нормално изписани мнения от страна на фенове на Ман Ю .........

Arsenal966
18.04.2015 23:44

Смешното е че напишеш ли коментар и вече знаеш,че той ще получи минуси и всъщност го споменеш това че ще има поне 3-4 минуса на коментара ти,защото е ясно,че тролчетата само това чакат...........те всъщност го приемат това сериозно и си губят времето да слагат най-малко 5 минуса за нула време *joking* Удивително просто *joking*

PRI_A_TEL
18.04.2015 23:33

Майсторите на минуса *smile* Това си е до ниво на интелигентсност според мен, някой са на минус, други са на плюс. Трудно е да коментират своя отбор при противна игра, така че за да не изпаднат в пълна комплексарска потрес, цъкат минусченца, защото дотолкова умственни сили са им останали...*smile* Аз съм се комплексирал от играта на Юнайтед доста време, но на никого не съм слагал минусчета, защото сме играли лошо, фактите са си факти, та дори и да сме побеждавали и играта ни да не е била добра, никога не съм имал нуждата да изпадам в психически недоимък *smile*

Arsenal966
18.04.2015 23:26

Някои сменят после профила,влизат с другият и айде още един минус......

Manchester4o
18.04.2015 23:24

Не просто хеътирите като видят коментар от фен на Юнайтед директно пляскат минус без изобщо да го четът *smile*

Arsenal966
18.04.2015 23:12

Бавно минах през коментарите......и се усеща просто как коментари от фенове на Ман Ю,без значение какъв е коментара са си с поне 2,3 минуса,докато .....коментари написани с 4 вместо ч,6 вместо ш....като цяло коментари написани на латиница са с 3-4 плюса.Някои си имат по няколко профила,това всеки го знае,просто се забелязва и е дразнещо как системно си е слагат тези минуси,а жалки коментари (главно от страна на фенове на Челси) са с плюсове.Човек си ги забелязва тези неща,но .....haters gonna hate,няма какво да се направи !

Hazarddddd
18.04.2015 23:08

Съгласен съм. Човека не заслужава тези минуси. Това изказване не го бях прочел. Но това което написах за минусите от фенове на Юнайтед си остава вярно, но за други коментари...

Arsenal966
18.04.2015 22:57

Абсолютно същото мога да го кажа и на теб ! Не бих могъл да дам примери с точни номера на коментарите,защото номерата се сменят със всеки коментар,но все пак.....ако и ти се занимава де,отиди на ...предпоследния коментар на vaskooo,профилната снимка е на Бекъм.Коментара започва с "Много тъпо дерби стана...".Това е само един пример....

Hazarddddd
18.04.2015 22:17

Зависи какво разбираш под нормално написано мнение. Едва ли говорим за едни и същи коментари.*smile*

Arsenal966
18.04.2015 22:14

Определено НЕ мисля така !

Hazarddddd
18.04.2015 22:09

Нормално изписаните мнения от фенове на Юнайтед, са получили минуси от хейтъри, които са пак фенове на Юнайтед...

the_joker
18.04.2015 22:01

Ахахахахахахахахахахахаххаха да гледаш феновете на Юнайтед да реват-------БЕЗЦЕНО!!! хаха *cry**cry**cry* хора футбола е интелигентна игра, а Челси я владее по-много хитър начин, за какво цял мач да бягаш като шматка, вместо да използваш ума си и да нападаш при най удобните ситуации.
Айде БАЙ БАЙ ман.юн, до следващия път!*beer**lol**lol**lol*

Ordinary
18.04.2015 21:57

Честита ни победа !

Червените мангалчета да не реват много.И какво като са имали 70% притежание ? ако искат и 99.9 да имат само с това ще си останат.И не забравяйте ,че имате толкова притежание само защото тактиката на Моу беше такава.

miro211
18.04.2015 22:03

О боже намерил се кой да вика "червени мангалчета". Питам се колко безочлив трябва да си, за да обиждаш така след като миришеш на пор от километри.

vargala1313
18.04.2015 21:56

Радвайте се на тази титла защото догодина друго ще е: Арсенал и Юнайтед ще мачкат наред (може и Сити зависи от това какви трансфери ще направят и кой ще им е тренъор)*joking*

vargala1313
18.04.2015 21:52

Хора ако преди мача се знае че Челси ще играе защитно, без проблем мача ще се хване на точен резултат*joking*

Chelsea86
18.04.2015 21:52

Тук още някои фенчета се заблуждават, че са надиграли Челси само защото имат 70% притежание на топката. Не, имате толкова % защото Моу реши така да бъде. Това бяха много ценни три точки за отбора към титлата и ако ще 1% притежание да имахме щом Моу си ви победи тактически е най-добре да не се излагате с подобни глупости. *blush*

Hazarddddd
18.04.2015 22:16

То с владеене на топката може да се похвали всеки един топ отбор като играе срещу нас. Колко пъти взимат 3 точки? През тези два сезона имаме загуби само от Евертън и Тотнъм (по една). Но на мен ми е омръзнало да пиша, че владеенето на топката остава само за статистика и за нищо повече. Просто няма смисъл...

Double_De
18.04.2015 22:11

Абсолютно точния коментар, но нека си мислят че е обратното, Челси без да си дава зор си взе своето. Те нека си владеят топката. Аз лично не видях нищо специално в нито един от техните играчи в този мач.

Luxury
18.04.2015 21:51

Честита победа на феновете на Челси ! Не е от значение кой отбор е играл по-добре важни са точките.

hallelujah
18.04.2015 21:51

Интересното е , че със тази "красива" игра Юнайтед имат по-малко точни удари от нас хахахаха

PRI_A_TEL
18.04.2015 21:50

''С подобна игра през сезона, а и наложените чужди стилове от Сити и Челси, Английските отбори в Европа не просперират, първенството започна със всяка следваща година да става по слабо, въпреки наливаните милиарди в него, според някой това че повече отбори са равностойни в горната част на таблицата е повод да се мисли, че нивото се е покачило, но всъщност е точно обратното, то е паднало и то точно от страна на най-силните отбори, така те са се изравнили с тези, които преди играеха за 6-7 място. Затова и в Европа показаното последно време, води до най-реалната оценка на Английския футбол= слаба игра + редуциране на отборите играещи истински английски футбол... ''

PRI_A_TEL
18.04.2015 23:07

Ти пък какво дрисливо същество си, че ще определяш кой къде да пишел? Да не би да вървиш по стъпките на родата си? В търсене на стадо овце, дето да контролираш? Ходи си на село там са, объркал си мястото...Ходи си ги извади от обора и си ги ръководи, кой къде да ходи, кой какво да прави...И най-много до Хоремака да отидеш да си купиш кибрит и да си запалиш свещ вкъщи, че с това ти поведение и пари за ток няма да имаш...Ама поне при овцете може ад си се топлиш, те такива като теб оцеляват...

pesholudiq
18.04.2015 22:09

ти още ли пишеш тука, садняр. излез навън малко да подишаш чист въздух, стига циври. грозна, негрозна игра, резултата е 1-0

ApricotGarden
18.04.2015 21:47

То е пределно ясно, че дузпа няма, но очаяните обстоятелства изискват отчаяни мерки.Колкото до мача след като получихме гол може би трябваше да се пробват повече удари извън наказателното поле след като се видя, че трудно може да се пробие

clippers_LA_90
18.04.2015 21:47

Така е , стига да покажат играта , която показахте през втория полу-сезон ще се в борбата за титлата . Арсенал искам да ги видя и тях от началото до края да се борят за титлата , а Ливърпул ме съмнява да се включат догодина , но дано да греша .

Blue_Vampire
18.04.2015 21:45

Дееба малките червени мангали , хюмнетата ерера , йънг и компания цял мач се бутат където не им ме мястото ГОЛЯМО ЕВАЛА , ЧЕ СЪДИЯТА ВИДЯ ДОЛНАТА МАЗНА СИМУЛАЦИЯ НА ЕРЕРА - не се здържан да не го напсувам на целия му род малкия ****** , като си бутна крака нарочно назаде за да спечели дуспа ... Прекалено дефанзивна игра , но като имаш впредвид , че имахме вече тромавия напред Дрогба нямаше как да атакуваме непрестанно . Играха двата отбора , немоа се оплача , ама за мача с Арсенал чакам Реми и по-атакуващ футбол .

П.С. Феновете на Юнайтед да не ревът много , че вие с това притежание на топката само с него си оставате след мача *smile* А за дуспата , то се видя и се отсъди . Единственното с което съм съгласен е че играхме ултра дефанзивно , но и оправданието ни е тромавия дрогба *lol* . Честито на всички за победата !!!

Keyser_Soze
18.04.2015 21:45

Червените пеперудки тихо, след Фърги никога повече няма да видите титла , приемете го.С такива футболисти като вашите в момента един нормален тренер щеше да мачка всичко живо.Жалки червени наркоманчета събрани в един отбор.Мата ... уникален футболист който си прецака кариерата за съжеление, в отбора който разваля бъдеши легенди - юнайтед и създава фалшиви легенди като Македа и сегашния охлюв Янукой? Смях в залата Арсенал Челси и Ливъпул ще господстват следвашите 50 години в ангглия

Ginekologa
18.04.2015 21:45

[@link https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtf1/v/t1.0-9/s720x720/11140247_889136634483777_3167829466387925403_n.jpg?oh=dddd34f45a95b7ec73ceb9965ac14e23&oe=55E564BA&__gda__=1437254036_6b3f3057e0c80106e12910bcaccf52c6]

Hazarddddd
18.04.2015 21:45

И между другото този мач успях да го изгледам по диема спорт. Може да кажете, че коментаторите не разбират от футбол (което съм сигурен, че ще направите), но със сигурност разбират повече от някакви заблудени фенчета с червени очила. Е коментаторът бе категоричен: никаква дузпа и чиста симулация. Не мисля да отговарям на каквито и да било опити за опониране.

vargala1313
18.04.2015 21:42

Челси заслужено ще бъде шампион. Но като се замисля не бих казал че бяха някакво страшилище през сезона,а по-скоро нямаха конкуренция. Юнайтед първите кръгове загубиха много точки,Арсенал също. Ливърпул и те губеха много точки през първата половина на сезона, а пък сити последните кръгове се срина. Докато Челси нямаха поредица от слаби резултати и затова заслужено ще са шампиони. Аз като фен на Юнайтед съм доволен, Юнайтед се връща там където му е мястото в ШЛ. На победителите честито, а на загубилите ДоГоДиНааа

NoDiggity
18.04.2015 21:40

Добре, че догодина ще играем в ШЛ та Английските отбори да имат поне 2(ние и Арсенал) играещи футбол отбори да ги отстрамват. Да ти имам шампиона с 2 удара и 29% процента владеене на топката. Малшанс, че не отбелязахме, а имахме много полжения. Отбора играе все по-добре и по-добре, а Мауриньо реди все по-големи автобуси. Нищо, хубаво ви го олопаха ПСЖ в ШЛ с вашия антифутбол, догодина пак!

nikshan11
18.04.2015 21:46

Ти на 2 удара във вратата положения ли му викаш ?Челси е отбора който в последните години отсрамва Англия,то от толкова злоба как може да кажеш нещо вярно.! *joking*

Ginekologa
18.04.2015 21:39

[@link https://www.google.bg/search?q=Антонов+Ан-225+Мрия&client=opera&hs=fcZ&biw=1280&bih=915&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=yaQyVbLNJ4ObsgHS7ICACg&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=KeIVmrrd4ydkgM%253A%3BIhezpvVfTTgo1M%3Bhttp%253A%252F%252Fimg.planespotters.net%252Fphoto%252F155000%252Foriginal%252FUR-82060-Antonov-Airlines-Antonov-Design-Bureau-Antonov-An-225-Mriya_PlanespottersNet_155713.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.planespotters.net%252FAviation_Photos%252Fsearch.php%253Ftag%253DAntonov%252BAn-225%252BMriya%2526p%253D4%3B1500%3B1014]

vaskooo
18.04.2015 21:38

И стига глупости, как може да кажете, че това е дузпа, абсолютна симулация си беше..

petko9305
18.04.2015 21:36

С тази игра на Челси Ман. Юнайтед само изнервиха, а това означава, че следващият път Челси няма да имат тикакви шансове срещу тях.
Те предизвикваха гневът на червените дяволи.
С отсъствието на някои важни фигури и неизбежни ротационни промени Ман. Юнайтед пак играха супер и само малшанса спаси Челси от резил.
Ако всичко беше наред със състава сега щяхме да коментираме победата на Ман. Юнайтед
Но не искам да останете с погрешно впечатление спрямо това което написах, напротив все едно ми беше дали Ман. Юнайтед ще вземе или ще загуби срещата защото целта на Ман. Юнайтед е топ 4.
За титлата нямаше да е много справедливо ако случайно Ман. Юнайтед се окажеше близо до Челси и накрая взеха та станаха шампиони. Просто Челси си бяха най-стабилния отбор за сезона и би трябвало те да си останат шампиони в крайна сметка.

roden
18.04.2015 21:41

[@link https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xat1/v/t1.0-9/10995615_674347086026104_5290910409668974074_n.jpg?oh=1a792da55c58e397af365db222a8ca88&oe=55D54F93&__gda__=1437061196_6335a3cd7c645119419faf32ede0d8fe]

hallelujah
18.04.2015 21:40

Какви работи пишеш бе наркоман *joking**joking**lol*

bojkt
18.04.2015 21:35

няма толкова скучен мач... Челсито уж шампиони ще стават, седят в малкото наказателно цял мач...Цял сезон на калитарски голове разчитат, та и сега.... Азар пак го прехвалиха - един гол и нищо друго за целият мач и вече играч на мача... Фалкао го е страх от топката, как дойде в него и веднага я подава, няма нещо да се опита дрибъл да направи, да овладее, финт нещо.... а Ван Гаал с какъв акъл го пусна титуляр и той не знае....

AleksHD
18.04.2015 21:41

Остави.По хейтърската логика с този стил на игра и Уест Хям ще станат шампиони 10 години подред.

Hazarddddd
18.04.2015 21:39

Това което написа важи точно за последните 4 мача и за нито един друг мач! Да не говорим, че от тези 7 гола, които вкарахме в тези 4 мача, само при 2 от тях имахме късмет.

vaskooo
18.04.2015 21:35

Много тъпо дерби стана.... Нито ще се заяждам, нито нищо. Просто наистина искам приятелски да попитам някой фен на Челси дали му харесва тази игра.. Юнайтед честно казано опитваха какво ли не, но с нищо кой знае какво не блеснеха, имаха доста добри шанса, но ги опропастиха. Честита победа!

sindikata3
18.04.2015 21:35

Това Ерера защо се вижда като следващият гмуркач кой го учи Ашлито ли ахахахах

Double_De
18.04.2015 21:35

Каква дузпа бълнувате бе лешпери ?!? Радвайте се че Моуриньо изповядва този футбол, иначе щяхме да ви разпилеем. Матич и Зума ви изкривиха цялата атакуваща мощ, дори и 36 годишния Дрогба си правеше каквото иска. Вече не вярвам някой да ни спре за титлата дори и да загубим от арсенал, което много трудно ще се случи.

Man_Un_Fen_92
18.04.2015 21:34

Честито. Надиграха ни тактически ... много грешни смени направи ЛВГ. Шоу и Йънг бяха най-добри от Юнайтед, а Фелайни го нямаше никакъв!

PRI_A_TEL
18.04.2015 21:34

До коментар [@comment 1783878] от [@user Vetrigo177]:

Paddock Lodge, 15 Church Street, Huddersfield, Kirklees HD1 4UD
Заповядай по всяко време, ще те върна така в България че всички да ти се радват, даже и агитката на Юнайтед ще се израдва на фен като тебе...Може да ги научиш всички на морал...

Captain_Vidic
18.04.2015 21:33

Трябваше и Юнайтед да играят с 10 човека в наказателното и в центъра да си цъкат Дрогба и Фалкао хахах Иначе и такива дни има,какво да се прави, явно до толкова им стигат възможностите на Челси, не помня кога за последно са излезли срещу по-класен отбор от тях и са се опитвали да се надиграват с тях...имах чувството , че играхме срещу Стоук Сити. Такъв Юнайтед искам да гледам, 70% владеене на топката, с много подавания,движение и хъс!

fabric14
18.04.2015 21:32

Браво на майк челси дийн за порден път свири това дерби и падаме

sage333
18.04.2015 21:32

В крайна сметка футболът е игра на голове не на владение на топката. Честита победа на феновете на Челси.

redfen111
18.04.2015 21:30

честито на челси но те така или иначе ще са шампиони но може поне да отворят мача да зарадват всички фенове на футбола

vargala1313
18.04.2015 21:29

Челси си заслужиха победата,но не им отива да играят по този грозен начин. От 5-те най-силни отбора в Англия челси играят най-грозният футбол. ФАКТ!

Hazarddddd
18.04.2015 21:29

Браво! Честита победа на всички фенове! Хейтърите нека се пукат от яд! Това не са хора достойни за уважение! Ако бяхме загубили, съм сигурен, че освен мен и много други фенове на Челси щяха да ви поздравят! От вас само завист и нищо повече. С някои изключения разбира се.

ApricotGarden
18.04.2015 21:29

Честита победа. Заслужена победа и заслужена титла за най-постоянния отбор тази година

VivaLaFootball
18.04.2015 21:30

Респект!!! Радвам се, че са останали нормални фенове. Самият факт, че Челси е на върха от 31 август насам говори всички! Дано догодина се засилите още повече и първенството да е по-оспорвано. *smile*

VivaLaFootball
18.04.2015 21:28

Е, по-голям кеф от това да гледаш как всички ги е яд и освен да хейтват друго не им остава няма!!! Значи Моуриньо си е свършил работата! Честита победа, дано вземем титлата колкото се може по-скоро!

Manchester4o
18.04.2015 21:28

Най жалкият шампион в историята,накрая чиста дузпа той ми дава жълт за симулация

nikshan11
18.04.2015 21:33

Къде я видя тая чиста дузпа,Ерера си слага крака върху този на Кейхил и дузпа щяло да бъде да ама не?Съдията дълго ви остави в мача играта на Де Хея си беше чист червен картон и мача свършваше още 30тата минута.Фенове на Юнайтед да говорят за това,че сме играли грозно и печелим вие сериозни ли сте,до 25тия кръг взимахте голям брой от мачовете с клизма и ткаа дойде победата над Тотнъм.Челси ли са виновни,че имате класни нападатели като Фалкао дето не могат да вкарат сам срещу вратаря. Грозния футбол на Моуриньо води до най-добрата атака,най-стабилната защита,най-добра голова разлика и някви си 10тина точки преднина пред вас ! *lol*

Hazarddddd
18.04.2015 21:31

Ти вземи и изгледай няколко повторения вместо да пишеш без да мислиш.

aleksandar09
18.04.2015 21:29

Да бе, ама шампион нали *lol* *lol*

WR10MU
18.04.2015 21:28

Кво да кажем дузпа накрая не ни дадоха....10 удара ни един точен....ама здраве да е

slavcho.slavchev.7
18.04.2015 21:27

Е за пореден път се оказах прав !!! челси е най-добрия отбор във Англия и ще станат шампиони !!! Следващия сезон очаквам манчестър да се намеси повече в борбата за титлата но сега нямат класата !!!! А ко ще и 100 минуса да ми слагате фактите са си факти !!!!

Chelsea86
18.04.2015 21:27

Голям рев голямо нещо... Имали били 70%+ притежание! И какво от това като имате само един точен удар към вратата... Толкова е трудно да поздравиш противника за победата, но вместо това избирате по-лесното, да го плюете.
Честита ни победа!

mario.konev
18.04.2015 21:27

Не можете да пробиете защитата и сега се оплаквате, смешни сте *wink*

redfen111
18.04.2015 21:27

браво на наште оставиха си сарцата и душите ЕВАЛА нямахме касмет а и трудно се играе срешту толкова хора само защита

Chelsea_Blue
18.04.2015 21:27

Толкова мили и любезни коментари, как да не се задардваш, благодаря ви! *beer* ЧЕСТИТА ПОБЕДА СИНИ ЛЪВОВЕ!!!*cigarette*

MUpo92
18.04.2015 21:25

Това ли е Шампиона на Англия... И как е феновете на Челси доволни ли сте от красивата ви игра?

clippers_LA_90
18.04.2015 21:48

Така е , стига да покажат играта , която показахте през втория полу-сезон ще се в борбата за титлата . Арсенал искам да ги видя и тях от началото до края да се борят за титлата , а Ливърпул ме съмнява да се включат догодина , но дано да греша .

miro211
18.04.2015 21:42

Честито на Челси за титлата и за мача! Длъжен съм да отбележа, че макар и с много грозна и провокативна игра, Челси играят тактически най- правилно. Но догодина нЕма да има трошка, защото МЮ "изтърваха" много мачове в началото на първият полу- сезон.

clippers_LA_90
18.04.2015 21:31

Аз съм доволен , 3 точки + титла *smile* За вас освен добрата игра и пасовете и неточните удари какво остана , нищо нали *smile* Айде лека , да играхме защитно без красота , но така се гради отбор , Видяхме какво стана С Анчелоти ,почна вихрено с големи победи , добра игра , а следващия сезон нищо .

branimir1
18.04.2015 21:27

Аз съм много доволен, много сладки 3 точки *sleep*

Vetrigo177
18.04.2015 21:25

Играят неприятно,но печелят,в края на сезона ще се гледат повече резултатите,а не играта

branimir1
18.04.2015 21:25

Победихме съдийския отбор по най-мазния възможен начин с 20% владение на топката *party**lol*

btonev
18.04.2015 21:25

Очаквах много по-зрелищен мач, но да им е честито на Челси.

blq
18.04.2015 21:24

До коментар [@comment 1783840] от [@user Ginekologa]:

Същия като Дрогба едно време.

Ginekologa
18.04.2015 21:28

щом казваш симуланти знам много от твоят отбор

ManU_FaN
18.04.2015 21:23

как да стане мач , Чехлите са ба*ти жалката история... вместо да излезнат да играят като мъже , те ми паркирали 35 човека пред наказателното.... по безинтересно дерби скоро не е имало, няма и да има ..*thumb_down**thumb_down*

PRI_A_TEL
18.04.2015 21:20

Моу ще направи така, че Челси ще бъде запомнен вовеки с Автобуса си...Или Тира...Учудвам се на феновете на Челси...Грозен футбол, грозна картинка, какво му гледате на тоя отбор въобще???

AleksHD
18.04.2015 21:32

От началото на тая статия почти нямаш коментар който да няма думата автобус в него.Незнам кой е ощипана госпожица ама ревеш по зле и от тях.

PRI_A_TEL
18.04.2015 21:27

Не се оплаквам, пренасям коментарите на коментаторите в Англия в чата...Нека знаят хората, какво се коментира там...А ощипаната госпожица май си ти, нещо комплекси избиваш май? Да не вземе някой да ти го тури някъде, да ти се изцъклят очичките и да плюеш бяло? Я се ощипи бързо и си лягай, да не се напикаеш на някого в ръцете...

AleksHD
18.04.2015 21:26

И аз незнам защо феновете на МЮ още гледат Юнайтед откакто САФ се махна.

Vetrigo177
18.04.2015 21:24

Айде стига се оплаква пък ти...Ее,писна ми да ти чета глуспотите,престани да се правиш на ощипана госпожичка..

luiz_lfc
18.04.2015 21:19

Само не разбрах защо нямаше обратен удар?

RoSKo0o0
18.04.2015 21:17

Азар никога няма да се доближи и до малкия пръст на Меси и Роналдо...Робен, Рибери и т.н., просто защото не играе футбол. Жалко, че му закопават таланта по този начин, в Лил си беше далеч по-добре! Поне се виждаше играта му... тука... кво? защита и ако имат късмет контра-атаака. Много интересно.

luiz_lfc
18.04.2015 21:18

Стига си говорил глупости Азар заедно със Коу и Санчез са най-техничните играчи в лигата!

Ginekologa
18.04.2015 21:18

щом казваш

biser_gerrard
18.04.2015 21:16

Владението на топката в момента е 73-27 за Юнайтед*joking* Те Марек щяха да имат повече владение от Челси...

hallelujah
18.04.2015 21:26

А марек щяха л ида бият ? Много добре изигран мач , без да се морим взимаме 3-те точки. Арсенал и Юнайтед да го духат

ApricotGarden
18.04.2015 21:15

Цял мач се чуда Фалкао на кого ми прилича с тази прическа и сега разбрах - на Марио Йепес *joking*

btonev
18.04.2015 20:58

Оставяме Фалкао в игра, изкарваме Йънг и Мата, супер..

PRI_A_TEL
18.04.2015 21:04

Идеята е че след влизането на Рамирес, играта на Челси ще е концентрирана в дефанзивен план в центъра на халфовата линия, те сега са с 3 дефанзивни халфа, няма много шансове да се пробие от там, а така или иначе напред Челси явно няма да играе с изморения Дроб, което означава, че може да се опита нещо по крилата. С тези си смени освежава крилата и ще даде шанс на отбора, поне при разбъркване в наказателното да вкара гол, а Фалкао специално точно в такива ситуации се оправя най-добре. Не харесвам Фалкао, но в ситуацията може и да е правилно това решение, въпреки че аз бих вкарал един централен защитник вместо него да е в наказателното на Челси и да скача и да предизвиква хаос, а като се включи и Фелайни, нещата са готови...

PRI_A_TEL
18.04.2015 20:57

10 удара към вратата и нищо, дано им вкараме на тия, не заслужават да вземат мача, да не коментирам за 3-те точки...Да играеш така у дома, срам...Срам!!!

PRI_A_TEL
18.04.2015 20:54

Още два жълти картона и Челси ще оставят инициативата в мача...Никой няма да рискува да получи червен, така тъкмо може да изравним поне, въпреки че срещу автобуса си е мамата...

Captain_Vidic
18.04.2015 20:54

А сега Рамиреш влиза, още един дефанзивен халф, на мястото на Дрогба предполагам хахахаха

biser_gerrard
18.04.2015 20:49

Уоу недолюбвам Юнайтед, ама тия Челси са бахти смешките... Това ли е бъдещия шампион на Англия ??? ТОВА ??? Челси от 4-5 години показват най-противната игра, както едно време италианските клубове играеха катеначо, ама те сега се отказаха поне, докато Челси май иска да върне катеначото на мода... СРАМ и ПОЗОР е шампиона на Англия да играе такъв футбол ! Бих предпочел Юнайтед да вземе титлата колкото и да ги мразя, поне играят красив английски футбол, за разлика от тия автобуси каченачовски.

pesholudiq
18.04.2015 20:47

само да не стане като в първия мач и да ни вкарат пак в последните минути с тази игра ...

RoSKo0o0
18.04.2015 20:50

Дано стане като в първия мач + бонус гол за обръщалка *lol*

RoSKo0o0
18.04.2015 20:46

Единственият начин да отида на мач на Челси е, ако ми платят... и то много. Бахти смешния отбор, бро

Ginekologa
18.04.2015 20:44

добре , че фалкао играе да са с 10 души ман ю *lol*

ApricotGarden
18.04.2015 20:38

Не знам какво да кажа. Защо за да е играл някой отбор добре трябва да е владял топката 60-70% да е имал 20 удара? Да играеш защитно също се изискват умения и дисциплина и т.н. и т.н.

Captain_Vidic
18.04.2015 20:36

Иначе Моуриньо отдавна е доказал,че винаги играе за точките и грам не се интересува дали отборът играе атрактивно, което е разбираемо, явно е печелившо. Няма смисъл да се заяждате с феновете на Челси, сигурен съм,че и на тях не им харесва начинът ,по който играе отборът им, но ако вземат накрая 3-те точки едва ли ще ги интересува толкова стила на игра,който е показал Челси. Чакаме още поне 2 гола през второто!

AleksHD
18.04.2015 20:32

Имаш Челси срещу Юнайтед и ми пускаш Арсенал срещу Реадинг.....

Uigtfri
18.04.2015 20:32

Срещу отбор практикуващ антифубол трудно се играе. Челси имат супер класни футболисти, но виждаме, че се окопават срещу първия по-сериозен отбор. Жалко за неутралните зрители, които дойдоха да гледат зрелище, а всъщност стават свидетели на мач на една врата. Не ми се мисли, ако Челси бяха отстранили ПСЖ и се бяха паднали с Барса... не автобуси, не микробуси, ами не знам какво щяхме да гледаме от страна на Моу. Но хубавото е, че се купи Суарес точно за такива тимове, които играят с 11 човека в защита.

PRI_A_TEL
18.04.2015 20:38

И в Юнайтед трябва да вземем един хапещ, да ходи и да ги гризе, така ще минем през тоя автобус, с микробуси и бусчета и баничарки и каруци отпред, даже според мен са замаскирали и вратата със стена и фототапет, та ако реви да влиза топката да се отбие...Уникална цигания....Впрочем бедна ви е фантазията как оплюват коментаторите в Англия Челси цял мач, направо ги разкъсаха от бъзик, какви ли не епитети имаше, направо не знам какъв фен трябва да е човек, за да е фен на Челси с тази им игра...Едно време, като се предаваше постоянно Калчото, телевизора се пускаше и през това време обикновенно се правеше нещо друго, защото трябваше да си бавноразвиващ се за да изтраеш тая дрисня по телевизията...

branimir1
18.04.2015 20:31

Който не харесва стила на Челси може да смени канала или да си спре сопкаста.

branimir1
18.04.2015 20:30

Доволен съм от играта на клуба, от едно положение гол.Така се прави.

Vetrigo177
18.04.2015 20:29

Ди Мари и Перси мисля,че ще са добра опция за остротата ни в атакуващ план.

PRI_A_TEL
18.04.2015 20:43

Щом смяташ, че класата е вечна, тогава защо и Фалкао не я показва? И ако си гледал последните мачове на Юнайтед, ще знаеш колко зле е Ди Мария, което според мен означава, че трябва да бъде пускан само и единственно по лявото крило, защото го използват на други позиции и нещата са много разочароващи..Ако виждаш Фалкао да губи 1 топка, то Ди Мария губи 10 и след това има проблеми за Юнайтед...

Vetrigo177
18.04.2015 20:38

Точно един Ди Мария със своята скорост и техника ще може да направи разликата и бъди сигурен,че точно до такава смяна ще прибегне ЛВГ

Vetrigo177
18.04.2015 20:35

Добре,какво друго предлагаш,нещата да останат същите като през 1вото ли?Формата е временна,класата е вечна!Така,че това е единственият шанс да ОБЪРНЕМ в резултата..

PRI_A_TEL
18.04.2015 20:33

Ди Мария не е във форма, а Перси е след контузия, може да направи експеримент и да пусне Перси на мястото на Фалкао, но ако се контузи, кого да пусне после? Ди Мария е много зле като Атакуващ през центъра халф, не става и за нападател, трябва на крилото...Което означава че трябва да изкара Йънг, които е доста ефентивен последно време, за да вкара Ди Мария и още един в атакуващ план. Това са 3 пропиляни смени, само заради Фалкао и мача така може да отиде на ебемти страна...Защото няма гаранция, че няма да е нужна смяна някъде другаде, а Перси е показал, че често се контузва ако не е напълно възстановен...

Captain_Vidic
18.04.2015 20:28

Трябва повече острота по фланговете, Ди Мария дори да не е във форма мисля,че много ще помогне в това отношение, Фалкао задължително трябва да бъде сменен!

vaskooo
18.04.2015 20:27

Като се замисля, в Германия първенеца си играе като шампион и всеки мач преливат атаки, в Испания , Барселона по същия начин , Ювентус и т.н. , някак странно е да си на първо място наистина и да играе по този начин, все едно не можеш да се надиграваш, а играеш като отбор от долната половина на таблицата и ако върже на контра, върже...

ManUnited_
18.04.2015 20:27

Направо не знам как феновете на Челси се гордеят с отбора си. Може ли само да се барикадирад и да се защитават и каквото стани напред. Незаслужен е резултата според мен. Играем доста по-добре, атакуваме повече, владеем повече топката, а Моу не ме изненадва с неговите цигански тактики. Дано ги обърнем тези клоуни.

PRI_A_TEL
18.04.2015 20:21

70% владеене на топката за Юнайтед 30% за Челси с паркиран автобус. Впрочем по мое мнение отбор бъдещ шампион или борещ се за това да е в първите 2-3 отбора в Англия е срамно да играе така...Нека не забравяме, че Челси е най-недолюбвания отбор в лигата, до него се нарежда само Балотели, а скоро може би и Фалкао по недолюбенност *smile*

Ginekologa
18.04.2015 20:24

супер де *wink*

Gerrard99
18.04.2015 20:21

Според мен мача ще завърши 1-1.Мата ще вкара за Юнайтед

vaskooo
18.04.2015 20:20

Мале, Челси как играят..Ужас. Доста безинтересни са. Иначе Ман Юнайтед играят доста добре, атакуващо , но много защита , бе, братче. Мата между другото можеше да направи тактически фаул при гола..

btonev
18.04.2015 20:20

Не лошо първо полувреме за нас, но трябва да се измисли нещо по-добро в атака, ако искаме да си тръгнем поне с точка. В защита сме добре, но на няколко пъти ми направиха впечатление няколко доста рискови връщания към вратаря, това трябва да се изчисти през второто.

valdes021
18.04.2015 20:20

Тактиката на Моу за сега работи.Да видим през второто полувреме Юнайтед дали ще отговорят по някакъв начин

Manchester4o
18.04.2015 20:18

С тия автобусите хубав мач няма как да стане,това е отбора играещ най грозния футбол в целия свят.

Onzo17
18.04.2015 20:20

С 30% притежание сме и май един точен удар. Не е ли майсторство?

Ginekologa
18.04.2015 20:20

но ефективен както виждаш *wink*

ApricotGarden
18.04.2015 20:19

И най-печелившия

The_Djoker
18.04.2015 20:18

Най-добрият играч във ВЛ дами и господа,за пръв път от много време играчът за бройка играе на ниво,че даже и асистенция направи

pesholudiq
18.04.2015 20:20

*lol**lol*

slavcho.slavchev.7
18.04.2015 20:18

Последния път написах ,че Манчестър Юнайтед не са от класата на челси този сезон всички ми слагахте минуси хайде слагайте сега бях прав !!!! Разликата става 11 точки и мач по-малко !!!

petko9305
18.04.2015 20:23

Юнайтед бяха по-добрият отбор през първото полувреме. Има още едно полувреме, така че да не се окаже, че трябва да си обърнеш думата наобратно.

Onzo17
18.04.2015 20:12

И Фабрегас и Оскар и Азар свършиха чудесна работа при тази атака. Фабрегас успя да се усвободи и от трудна позиция подаде на Оскар, който с лекота залъга защитата на Юнайтед, отваряйки пространство за навлизащия на скорост Азар, който завърши атаката с перфектен удар.

PRI_A_TEL
18.04.2015 20:12

Автобуса явно работи *smile* Ех тоя Моу, голяма лисица...Като гледах коментарите в Английските медии, всички пишеха, че Моу ще паркира автобуса, даже и снимки имаше...Ама явно му върви, ще видим как ще свърши мача, но това не е футбол от страна на Челси, или поне не бих го нарекъл интересен за зрителите...

PRI_A_TEL
18.04.2015 20:27

Моу затова не стана тренер на Юнайтед, когато САФ се махна, въпреки че му е станало много тъжно, когато рабрал и това е така защото САФ не иска феновете на отбора да гледат подобен футбол. Англия е родината на английския футбол, затова си пускаме телевизорите и даваме пари на разни смотани телевизии, а не да гледаме Калчо, ако беше така, въпроса ми е защо не си фен на Парма, а си решил да се буташ за фен на Челси? Сам си отговори, на мен отговор не ми трябва, защото въпросът е риторичен, а аз си гледам моя отбор, просто твоя е противен и то не заради играчите, а заради тактиката на Моу...

Onzo17
18.04.2015 20:15

Като не ти харесва не го гледай! Моу не те е накарал на сила да му гледаш "автобуса".

btonev
18.04.2015 20:11

Хора, дайте някакъв по-свестен линк, че моят цепи яко и нищо не се вижда..

ApricotGarden
18.04.2015 20:16

Ехаа. Преродих се

btonev
18.04.2015 20:15

жив и здрав *beer*

Ginekologa
18.04.2015 20:13

[@link http://www.ziveprenosy.cz/2015/04/chelsea-manchester-united-premier-league-watch-live-online-stream-zive-nazivo-prenos-football-fotbal-17-4-2015-1830-april-soccer-match-sledovat-dnes-zdarma-football-internet-watch-free-today-broadc/]

CLOTH
18.04.2015 20:11

Ще пробвате ли да познаете кой кретен загуби топката, за да стане гола?

miro__
18.04.2015 20:10

Азаааааааар му го бутнаха в дупето тясно и вкара гол *lol*

Vetrigo177
18.04.2015 20:10

Фалкао бе....*angry*.Да го махаме преди да е направил още някоя фатална грешка..

ApricotGarden
18.04.2015 20:10

Имам чувството че за да започнем да играем първо трябва да получим гол. Дано живнат малко играчите

Chelsea_life_4
18.04.2015 20:08

АЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗААААААААААААААААААААААААААААААААААААААРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРР

PRI_A_TEL
18.04.2015 20:07

Ако Юнайтед не вкара първото полувреме, второто Моу може и да успее да пооправи или поне малко да стабилизира играта на Челси, което ще е вече рисково...

Ginekologa
18.04.2015 20:07

де хеа играе с ръка извън наказателното ама съдията не вижда хаха

luiz_lfc
18.04.2015 20:06

100% Червен картон за Де хеа не дадоха!*referee**angry*

btonev
18.04.2015 20:04

Трябва ни някаква идея в атакуващ план. Не мисля, че Фалкао е направил повече от 20 докосвания до момента.. *erm*

btonev
18.04.2015 20:07

Ще видим, но си мисля, че с нищо няма да помогне, но дано да не съм прав.

PRI_A_TEL
18.04.2015 20:06

Той да не е халф братче??? На един нападател не му трябват 100 докосвания на мач, а едно две с един два гола във вратата. Според мен точно в тази среща бе най-добре, че го пусна, защото с тези контузии, нямаме друг класен играч освен него.

PRI_A_TEL
18.04.2015 19:59

Ако Юнайтед въведат подобна игра не само с Фелайни, но подобен прийом от дясно, няма да имат спирачка, смятам че в момента с този си тактически прийом объркват тотално противниковите отбори, които не могат да се наместят, а вече 6-7 мача е така. Според мен това е някаква новост във футбола, щом не могат да измислят начин да спират подобно нещо.

CLOTH
18.04.2015 19:52

Дали Фалкао ще надхвърли 10 докосвания до топката, преди да го сменят?

ApricotGarden
18.04.2015 20:07

Зависи от това дали ще стигне до него.

Captain_Vidic
18.04.2015 19:51

В момента бих казал,че Юнайтед играе най-хубавият и атрактивен футбол в Англия, доминират над всеки съперник в последните 6-7 мача *thumb_up*

PRI_A_TEL
18.04.2015 19:50

Засега гледаме повторение на мача със Сити, Моу дано има късмет, въпреки че ако Рууни беше вкарал, мача съвсем щеше да отиде на зле за Челси, но още не е късно...

Rezors
18.04.2015 19:28

Тоа Ван Гаал не знам какви тренировки прави,ама не е нормално постоянно половината отбор да е в лазарета..

PRI_A_TEL
18.04.2015 19:27

Мисля, че този мач е по важен за Челси, отколкото за Юнайтед, защото ако Челси го загубят, всички ще започнат да говорят за сериозна криза в отбора, за какви ли не глупости, та даже и за караници с Моу и т.н. От това дори и играчите на Моу ще дръпнат малко назад, а противниковите отбори ще излизат, като за последно да се дървят на Челси, общо взето ситуацията ще стане много непридвидима. На другия полюс е Юнайтед, те могат да извлекат само позитиви за следващите си мачове, но титлата излгежда мнооого недостижима...

Vetrigo177
18.04.2015 19:21

Ван Перси на пейката ли е?Или ще влиза по-късно Лилсън?*thinking*

sensea
18.04.2015 19:20

Все едно излизаме за равен ....май Моу има нещо на ум .....дано стане хубав мач !!! Без контузии !!!

PRI_A_TEL
18.04.2015 19:20

Очакван ход от Мауриньо, винаги избира да залага на сигурното, когато среща отбор, който е в подем или е по силен от Челси в определени линии, така е победил не един или два тима, а ако вземе равен пак е на печалба и всички знаем, че с подобно поведение рядко губи. От друга страна е пуснал Зума, точно там където ще играе Фелайни, а за да не се изложи Зума е пуснал още един дефанзивен халф. Не мога да кажа дали ще проработи тази система, но почти същото видяхме от Сити, а те нямаха този късмет, но може Челси да го имат. От друга стрна Моу има проблеми в атака, въпреки че ако кажем, че да имаш Дрогба в атаката си е проблем, би било направо смешно. Смятам че лисицата, ще се опита да овладее мача, а Юнайтед ще се опитат да правят същите неща, като последните мачове, а именно да елиминират пресата на другия отбор и да се опитват да излизат на стрелкови позиции с помоща на Фелайни, ако Зума не го спре разбира се. Според мен Зума е със страхотна физика, но Фелайни доказва пореден мач, че печели двубойте, дори и при 50% спечелени двубой, Челси ще имат проблеми, защото не могат да ангажират някой от защитниците си в тази зона, а и нямат вариант да ангажират повече от атакуващите си футболисти около ситуацията. Все пак предстои да видим...Аз мисля че мача ще е равен или с леко предимство за Юнайтед, но пък Зума може и да изненада всички...

btonev
18.04.2015 19:19

Искаше ми се да видя Ди Мария титуляр, но да се надявам, че ван Гаал е сигурен в схемата и без Анхел.

Дано се получи зрелищен мач без съдийски грешки, срещу който и от двата отбора! Грабвайте бирата, мезето и скачайте пред компютъра или телевизора! *beer*

Captain_Vidic
18.04.2015 19:17

Рууни пак халф...закво пуска тоя неореантиран колумбиец изобщо, да си го пуска да играе в дубъла с малките докато му изтече договора...по-добре Рууни сам в атака , а да беше пуснал Ди Мария в халфовата линия, и Мата да играе зад него, не съм треньор и не разбирам, но така отбора би ми изглеждал много по-добре

ApricotGarden
18.04.2015 19:28

Аз пък си мисля, че Фелайни ще играе халф, а Руно зад Фалкао.

marian.iordanov.108
18.04.2015 19:09

Относно мача,не разбирам защо Моу пуска толкова дефанзивен състав като се има предвид с каква защита ще играем,но сигурно е наумил нещо.Айде дано стане хубав мач,въпреки че като видях съставите най-вероятно няма да паднат много голове и само без съдийски грешки моля от Майк Дийнчо и компания.

valdes021
18.04.2015 19:02

Дано да се получи хубав мач и съдията да не е главното лице в мача.Ето линк за мача [@link http://cricfree.sx/sky-sports-1-live-stream]

metal_jericho
18.04.2015 19:02

Айде Юнайтед!!! шибаняците умрелси ще го изядат много здраво.*devil**devil**devil*

metal_jericho
18.04.2015 19:17

Ами да си се карат мен кво ме интересува? Ама е факт, че днеска ще ги дупчем на моста.*devil*

marian.iordanov.108
18.04.2015 19:13

Да пораснеш.

metal_jericho
18.04.2015 19:09

И аз кво да направя?

marian.iordanov.108
18.04.2015 19:05

Ето заради такива като теб се карат феновете на отборите,вместо да седнат и да си обсъдят къде отбора им бърка и т.н

The_Magic_10
18.04.2015 19:01

Мисля си ,че е възможно Манчестър Юнайтед да вземат мача трудно ,но не и невъзможно!
0-1 Руни!

Ginekologa
18.04.2015 19:01

е защо не пусне Дрогба към 70 мин а сега моу си играе с едни и същи играчи

pesholudiq
18.04.2015 19:00

пак ще играем защита цял мач, като се има предвид, че всичките ни защитници са титуляри ..

MaLkO_LuD94
18.04.2015 19:43

Глупости кога си виждал Моу да играе защитен футбол *wonder*

Ordinary
18.04.2015 19:00

Бием манафите с една бърза 3-ка.*joking**joking*

babavuna
18.04.2015 18:58

Като видя футболисти, като Ди Мария и Ван Перси резерви, просто не мога да повярвам колко много индивидуална класа има в този отбор.....

inspiredd
18.04.2015 18:52

Интересно ще ми е да видя Соланке по някое време в игра.

aleksandar09
18.04.2015 18:53

Е днес няма да е. Срещу Кристъл Палас ще е неговият момент. Но все пак да се надяваме да го видим.

the_joker
18.04.2015 18:51

Сини шампиони днеска ще чукаме червен дявол.*devil**lol**lol**lol**tongue**cool*

dani_chelsea96
18.04.2015 18:48

Реми пак го няма,то сега му шанса докато Коста го няма той пък сега е контузен.Фалкао днес дано не изпухне,че още помня как ни разпиля на СК.Иначе успех и на двата клуба *beer*

inspiredd
18.04.2015 18:45

Ако някой по - късно има читав линк да праща.. *beer*

aleksandar09
18.04.2015 18:46

можеш да погледнеш тук - vipbox.eu. Аз не съм оставал разочарован от сайта *smile*

aleksandar09
18.04.2015 18:44

Зума дефанзивен полузащитник и Матич до него. Мачът ще се реши в средата на терена според мен. Атакуващи функции на Фабрегас. 1:0 прогноза от мен !*beer*

PRI_A_TEL
18.04.2015 19:29

Няма телевизор ти кво го мъчиш човека...А интернета му е с пощенски плик, праща и ако стигне стигне...Затова по лесно да пише тук, че поне може и да върже някой пакет...

Arsenal966
18.04.2015 19:28

Коментирам само и единствено съставите,какво се правиш на интересен ? *erm* Айде дано се получи супер дерби за гледащите пред ТВ-тата,по линкове в нета и разбира се на стадиона ! *thumb_up*

VivaLaFootball
18.04.2015 19:26

Ми като дават мача Рединг-Арсенал аз не мога да разбера ти какво коментираш Челси-Манчестър Юнайтед?! Раздвоение на личността ли имаш или толкова много обичаш Челси?

Arsenal966
18.04.2015 19:23

Нямам намерения да гледам мача,дават в момента Рединг - Арсенал.....приоритети все пак ...*joking**wink*

Onzo17
18.04.2015 19:21

Искаш ли да направим така. Ще излгедаме мача и после ще ми кажеш на каква позиция точно е играл Зума според теб. Искаш ли?

Arsenal966
18.04.2015 19:21

Няма смисъл да споря просто...

Onzo17
18.04.2015 19:20

Зума ще играе като дефанзивен полузащитник. Кое не е ясно?

Arsenal966
18.04.2015 19:16

Прочети надолу...Зума сигурно ще играе като централен нападател ?!

Onzo17
18.04.2015 19:13

Къде видя 5-тима само не разбрах. 5-тима стават, само ако броиш и Куртоа към защитата.

Arsenal966
18.04.2015 19:02

Аз имах...съвсеееееем малки надежди,че Моу няма да пусне 5-ма отзад,като се има предвид с какви играчи в защита ще излезнат Ман Ю,но.....

aleksandar09
18.04.2015 18:57

Съгласен съм с теб, както казах днес битката ще е за центъра, който го овладее сигурно ще спечели и мача. На мен лично ще ми е интересно схемата на Челси, от това което виждам, че са предложили колегите от Англия 4-5-1, надали. По-вероятно би било 5-1-3-1, но това са си мой разсъждения.

Arsenal966
18.04.2015 18:54

Ами не е точно така,зависи от формацията,зависи и от играча,а Зума си е чист централен защитник,просто според мен ролята му в този мач ще си е по-скоро като на централен защитник,отколкото на дефанзивен халф !

aleksandar09
18.04.2015 18:48

Извинявай, но не виждам нещо грешно да съм написал. Дефанзивният полузащитник винаги си го числи към централните защитници.

Arsenal966
18.04.2015 18:46

Зума си го пиши 3-ти централен защитник,може да се води,че ще играе до дефанзивния халф Матич,но ще играе по-назад от него.....едва ли ще има повече от 2 гола в този мач !