Левски с лек жребий в Шампионска лига, вижте всички двойки за трети кръг

13:19
Левски с лек жребий в Шампионска лига, вижте всички двойки за трети кръг
Днес от 13:00 часа българско време в Нион беше теглен жребият за трети квалификационен кръг на Шампионска лига.

Българският представител Левски може да се чувства сигурен участник в тази фаза на турнира след постигнатата убедителна победа с 4:0 над Санта Хулия на стадион "Георги Аспарухов" в първа среща от втория квалификационен кръг на турнира.

Сега пред "сините" се очертава следващото стъпало, а съперник за българския шампион ще е победителят от двойката Екранас (Литва) и ФК Баку (Азербайджан). В първата среща играна в Литва двата отбора завършиха при резултат 2:2.

Кратка визитка на съперниците на Левски - ТУК!!!

Жребий за Шампионска лига - трети квалификационен кръг

Залцбург/ Бохемианс -  Пюник/ Динамо Загреб
 Жрински/ Слован Братислава -  Олимпиакос
 Цюрих -  ВИТ Грузия/ Марибор
 ЕБ Стреймур/ АПОЕЛ -  Рил/ Партизан
 Интер Турку/ Шериф -  Славия Прага
 Хафнарфьордур/ Актобе -  Макаби Хайфа/ Гленторан
 Екранас/ ФК Баку -   Левски/ Санта Хулия
 Вентспилс/ Дюделанж -  Македония/ БАТЕ Борисов
 Висла Краков/ Левадия -  Дебрецен/ Калмар
 ФК Копенхаген/ Могрен -  Тирана/ Стабаек
 Спарта Прага -  Панатинайкос
 Шахтьор Донецк -  Поли Тимишоара
 Спортинг Лисабон -  Твенте
 Селтик -  Динамо Москва
 Андерлехт -  Сивасспорт

Срещите от трети квалификационен кръг са на 28/29 юли и 4/5 август!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MeToDueB
18.07.2009 01:19

еми като сте тъпири и започвате да храните, без да съм ви казал нищо .. дори съм казал добри думи .. ама вие си знаете трите думи в бедния речник : цецка, чорбар и прасе .. и тва е .. поне един да съм ви написал отбора неправилно или да съм ви нарекъл на животно от обор .. не съм, а вие само си храните ли храните .. яко зле .. няма да се оправите никога и от това ме е яд най-много. А когато ви намеквам тънко някой слабости .. дали години, дали играчи и веднага започват оправданията .. добре бе. "Еврогранд фенове" .. кефите ме

mario1914
18.07.2009 01:08

методиев-не ти ли писна бе братле?Стига вече!Ти си на "всеко гърне-мерудия"Амън,айде да се спрем малко.Ако стане въпрос за Дунав Лом....сигурно пак ще се включиш с някой коментар за цецка...и за стоичков-все пак той си идва често....и не е мизерник. ?!?Явно не се отказъл от родината си-нали все пак си идва често....................

Vratarchety
18.07.2009 00:18

MeToDueB кой отбор срами родината а тоя който няма парички за лиценз ли ?!??! Това е най-голямата пародия! Мене ми беше кеф само да видя Левски на стадиона Ноу Камп , Везерщадион ,Стамфорд Бридж и да слушам химна в ШЛ ! Беше ми кеф да чувам за Лампард,Роналдиньо,Чех,Шави и всички други е брат! Тебе срам ли те е от това да вкараха ни головете Българските отбори не са нищо.Даже в Азербайджан взимат повече пари и играчи и т.н. А хората нямат кой знай какви успехи! И спри с това едно и също ,брат - Срам и срам -всички те разбраха,че те е срам спри се вече

MeToDueB
17.07.2009 23:48

и друго .. влезнали в ШЛ .. чакай малко бе приятел. Ще споменаваш ШЛ и ще говориш срещу ЦСКА, когато твоя любим отбор (нз кой ти е, но предполагам) .. спечели поне точка .. а не да ми срами родината и името на великия Апостол. Дано тази година влезне Левски, но не виждам как ще направи по-добро постижение от първото участие .. а най-много ме е страх от по-лошо такова ..

MeToDueB
17.07.2009 23:45

Стоичков се е отказал от родината си ? Как бе ? Той идва много често в България и не е мизерник, а е най-великия български футболист за всички времена и стои редом до : Марадона, Пеле, Зидан и всички др велики футболисти. Берба не е юноша на ЦСКА, но ако не беше ЦСКА .. той нямаше да отиде в Германия .. от Левски отиват в Турция .. пример е Гонзо, който също не е от школата на Левски, но направи добра кариера там и след това се погреба в Турция .. имаше и малък пробен период в Рен, но 12 мача 0 гола .. няма кой да търпи куци коне в такъв отбор.

ManUtd87
17.07.2009 23:34

Notlike само да те питам няколко неща: Бербатов юноша ли е на цска, че толкова се хвалите с него??? Колко гола има Берба с/у ЛЕВСКИ??? Със Стоичков ли се хвалите??? Тоя мизерник, който се отказа от РОДИНАТА СИ??? Който постоянно говори против БЪЛГАРИЯ??? И какво като Берба е играл 2 финала?? Колко пъти е вдигнал купата????? Не искам да говоря птотив Берба и Стоичков, защото са направили много за бг футбола, но престанете да се хвалите с хора, които са били в цска преди 10 години?? Вие кога ще влезете в ШЛ??? Нали сте много добри, а все в УЕФА до предварителните кръгове или ако случайно влезете в групите ви мачкат ....

Vratarchety
17.07.2009 23:26

Хора,по-спокойно. Не забравяйте най-важното ,че сте българи.Вие си късате нервите оня бил говедо , другия свиня,третия турчин и т.н. Когато играят БГ отбор срещу чуждестранен бъдете българи. И още нещо вие се нервите за да обясните на фен на противниковия отбор ,че този отбор нестава и кой е по-велик ,докато шефовете и повечето от играчите на любимия ви отбор не им пука - крадат си Сашо Апашо и Бай Ганчо паричките я от ШЛ я от еди къде си ,а вие се спувайте нервете се ...... на тях много им дреме

Doktorut
17.07.2009 23:02

Лесно се обичат успелите! Защо не го обичахте когато беше никой...защо тогава не му правехте транспаранти и не скандирахте името му! Има не малко хора Левскари които уважат Бербатов, най-вече защото е интелегентно момче и не говори глупости по медиите! За мен Бербатов се изгради като играч в Леверкузен защото получи доверието на публика и ръководство...нещо което не получи в цска! Тея баланси са нещо супер изкуствено...много ясно че един отбор който играе само квалификационни кръгове има шанса да има по-добър баланс от отбор който играе в групи на ШЛ и УЕФА. Ако има нещо обективно това е ранглистата с коефицентите на УЕФА, а там както всички знаем сте зад нас и Литекс...защо ли????? *smile*

msm16
17.07.2009 23:01

ми да ти кажа левски не е единствения отбор който не е печелил точка в групите за да не си виждал такова нещо до сега,явно не гледаш ШЛ?

MeToDueB
17.07.2009 22:53

загубих пари заради тая насрана ШЛ бе човек .. мислиш ли, че ще го преживея скоро .. вече съм казал много пъти за баса, който се бях хванал .. по-добре да не се сещам въобще. Да загубиш пари за такава глупост .. оня сигурно си е викал .. със сигурност печеля, те точка няма да хванат, а аз такова нещо не бях виждал до сега .. и вярвах, че ще има поне точка *sick*

msm16
17.07.2009 22:49

"не споменавай тая ШЛ да се вбесявам .. излишно сега. Евала за Уефа, но само това"-ета ти кво искаш да спечелим ШЛ за да имаме вашето нищожно признание?Мерси,но то нито ни е необходимо,нито пък ние го искаме!Аз лично искам да си пишете под статиите на вашия отбор и да не си врете зурлите където не трябва!

MeToDueB
17.07.2009 22:41

не споменавай тая ШЛ да се вбесявам .. излишно сега. Евала за Уефа, но само това и пак ще ти повторя, защото явно си много заблуден 30 години ни били в Европа ... ЦСКА Е ЕДИНСТВЕНИЯ български отбор с положителен баланс от мачовете си в ЕВРОПА !!! Левски е с отрицателен .. особено поработи върху тази статистика в последните 3 години 0-2-10 и за щастие най-накрая счупиха каръка срещу аматьорския Санта Жулия .. дано им потръгне сега и да им се вдигне самочувствието. За мен Бербатов е велик .. бил е освиркван от цесекарите, защото изпуска най-чистото от най-чистите положения .. и след това .. отбора губи, но сега цесекарите предимно са тези, които зачитат Берба, а левскарите .. тези, които го оплюват и мразят .. и доказателство е, че на финала му бяха изработили голям транспарант с името и лика му, но не знам дали е намерил билети (доста хора от агитката на ЦСКА са сторили това) ..
Кога са ни били .. все сме излизали с чест и достойнство от всяка битка ..

Doktorut
17.07.2009 22:35

MeToDueB какво дириха вашите фенове на този мач. Ще кажеш че са подкрепяли Ливърпул ,но аз такова нещо не чух. Ругаха по апостола... всеки средноинтелегинтен българин би се усетил, че не е денят за това.Това че отборът бил кръстен така е жалко оправдание...вие с какво право сте кръстени на българската армия! Гордостта ви с Бербатов е толкова лицемерна предвид освиркванията и обидите които получи това момче през периода си при вас, че няма на къде!!! Тя и българската армия била много непобедима, ама вас ви бият като тъпан вече 30 години в Европа. Истината боли наистина 1/4 финала за УЕФА и влизане в ШЛ...а вие само седите отсрани и злобеете!!!

MeToDueB
17.07.2009 22:33

на миналия акаунт FaNaTiKa ми е малко по-малко и пак са ми дали ранг експерт .. това мисля, че не е заради познаваемостта, а заради мненията ми и на миналия и на този акаунт .. имаше и някакъв друг ранг "специалист" преди това .. но не знам точно какъв беше въпроса там .. ама какво значение има какъв е .. експерт, специалист .. те половината, които печелят тук играят на коефициенти по 20 .. и само късмета им помага да познаят, а не това, че много разбират ..

msm16
17.07.2009 22:31

е да верно заслужено си експерт,щом имаш 50% може,евала! *beer*

MeToDueB
17.07.2009 22:26

е виж ми коефициента на познаваемост е 50% на мач *wink* мани ги точките .. за месеца.

msm16
17.07.2009 22:24

MeToDueB,никой не се засяга,просто ти говориш некви фафли пич!И какъв експерт си ти като имаш едвам 100 точки??? *thumb_up*

MeToDueB
17.07.2009 22:16

добре .. ама сме единствения български отбор с положителен баланс в Европа, нали ? И с това се гордея също *wink* .. няма как всички да са фенове на ЦСКА .. за това уважавам всички, но нещо повечето много се засягате .. "истината боли" .. логично е, но много ме нападате .. много спорите .. мн мн .. стига .. стегнете се малко

lassitar2
17.07.2009 22:14

MeToDueB Къде тръгна да правиш сравнение меджу апостола и отбора ниА,смешно е.Да определяш 2,3 мача като всички останали.А ти щом се радваш само на победи,стойте си в Бг и се радвайте на миналите успехи на отбора си срешу отбори като Миньор,Ботев,и прочие
*sick*

MeToDueB
17.07.2009 22:10

добре лумпенчо .. твоето мнение е "закон" *joking* в приказките

msm16
17.07.2009 22:09

MeToDueB,експерте слабоумни,кажи ми вашият прехвален цска какво е направил през последните 5 години,къде се е класирал,какво е направил за коеф на Бг отбори?нека аз да ти кажа,едно ГОЛЯМО НИЩО!Това е Ц(*ка,а какъвто отборът,такива и феновете-свине

Notlike
17.07.2009 22:08

Те ... те Левски и Ботев са велики личности, ама клубовете - те са по-велики *lol*

Знаете ли кой е бил Левски бе? Апостола не е бил побеждаван ! Левски отнесе 1-17 в ШЛ... Ботев пък няма пари и едвам не изпадна. ПФК Волов е на едно дережде в Б група. Това ли заслужават великите личности?
Да кръстят на тях мизерни отбори, които срамят името им. Не искам да кажа, че Левски хич не струва - ама извинявайте. Къде е ПФК Левски София 1914, къде е Васил Иванов Кунчев, нали така? *wink*

Notlike
17.07.2009 22:05

silvi91 , ЦСКА е мизерен отбор сега, спор няма. Ама един въпрос - Левски ДРИЙМТИЙМ ли е, че да казваш кой отбор е мизерен ? Я кажи, играч на Левски играл ли е на европейски финал? Играч на Левски вдигал ли е ШЛ? Играч на Левски играл ли е в европейски клубен шампион и последно.. играч на Левски минавал ли е тираж от 1 000 000 продадени фланелки? Ако ми отговорите положително, ще ви призная за малоумни... *joking*

MeToDueB
17.07.2009 22:03

Doktorut

еми що си кръстихте така отбора Левски .. излагате Апостола .. едва ли е имал такъв манталитет .. .да губи още преди мача / битката в неговия случай .. повече ви отиваше кашкавал Витоша .. нали така ?

MeToDueB
17.07.2009 22:01

за мен пък ти си слабоумния, ако се радваш на пустото класиране в ШЛ .. каква радост ти донесе това ? Да гледаш как отбора ти го смазват, като боксова круша .. вярно .. Челси, Барса, Вердер .. но Левски се отказваше още преди мача .. (като изключим мача срещу Челси тук (единствения изигран на високо ниво и на моменти дори равностойно от Левски) .. другите бяха много зле .. особено с Вердер тук .. радвай се на загубите, но аз обичам победите, а не пустото класиране и умрелите 6 милиона, които Батков изяде и изпи, а едва ли вложи в отбора ..

Doktorut
17.07.2009 22:01

MeToDueB не мога да разбера защо се опивате да доказвате че влизането в ШЛ не е престижно...ама не сме били взели точка.При тая борба в групата сред тея три гранда просто не зняам кой БГ отбор би взел точка! Но аз отдавна съм ви разкрил,че вашата стратегия, за да докажете че вие сте велики, е да омаловажите успехите на другите. Коментарата ти по-долу че ЛЕВСКАРИТЕ не били българи звучи адски абсурдно, при условие че единствена агитка на БГ отбор пяла ругатни по името на апостола насред националния празник сте вие! За мен ето това е срам който не се забравя и е прецедент който едва ли някоя друга страна има в историята си!!! И тогава никой от ръководството и фенклуба на цска не излезе да се извини на България за тази антибългарска изява, и да се разграничи от тези ваши фенове по трибуните!!!На мен това ми премазва националното самочувствие,а не загуби от 3 силно отбора!!!!

msm16
17.07.2009 21:50

MeToDueB,ти май нещо не си добре с главата!Как може да се радваш,че любимия ти отбор не е играл в ШЛ!След изказванията на Лупо Супата че е доволен от загубите и на неговия чичо ти се следващия слабоумник!

silvi91
17.07.2009 21:07

Ами като ние ЛЕВСКАРИТЕ се пресдставяме "ЗЛЕ" в ШЛ , вземете 1 път завършете на 1-во място , та вие да играете да видим , когато паднахме с 1-17 с кои отбори играхме ??!? Барселона , Челси и Вердер ?!? После Челси игра на финал , Барселона полуфинал , как мислите ще се мерим с тези грандове ?!? А вие през жалкото ви съществуване до коя фаза на ШЛ сте стигнали , за да сте горди , че сте българи ?!? Така , че стига с тази злоба срещу нас ! Гледайте си мизерния тийм и яжте чорба и боб ... *thumb_up*

lassitar2
17.07.2009 21:05

Forza_Beroe От каъде тази злоба бе човек..Говориш ми за късмет. Кое късмет?Удинезе? Оксер?Марсилия? Бахти късмета..За мача с Киево,да.може да се съглася че беше късмет,но за Уефа,вече е друго.А за БГ футбола съм напълно съгласен..Дано се оправим скоро
*wink*

lassitar2
17.07.2009 21:02

Аз говорех за мача в Гелзенкирхен.. поведохме,измислени засади,неотсъдена 100% дузпа и съмнителне изравнителне гол на Шалке..При 0-2,дали нямаше да мечтаем за финал...Не казвам че щяхме да сме,но мисля че имахме един от най-добре сработения отбор на Левски за послените 10години,и точно това ме караше да се надявам!

Forza_Beroe
17.07.2009 21:00

Да да, и купата щяхте да вдигнете. Гледайте реално на нещата ! Колкото и да спорите, файда няма. Българският футбол западна много и всеки отбор, който се падне срещу наш представител се радва, че сме точно ние. Онова, което направи Левски бе късмет.

iksvel
17.07.2009 20:58

В Гелзенкирхен* исках да напиша...

iksvel
17.07.2009 20:57

lassitar2, бъди реалист. И да бяхме спечели мача срещу Шалке в София, то в Гелзенкиртех щяха да ни отнесат. Не бленувай за финали... Сега обаче имаме възможност да стигнем до групи отново! С играта, която показваме в момента обаче нямаме много шансове. Трябва да играем в пъти по-силно, отколкото във второто полувреме срещу Санта Хулия, ако искаме това да стане. Не си мислете, че ще преодолеем Баку или Екранас лесно - футболът ни е слаб, а не се знае колко ще продължават резилите...

lassitar2
17.07.2009 20:53

Forza_Beroe Говорим за един дълъг период от време..Говорим за 14 мача в Евротурнир за един сезон!Някой друг постигал ли го е(Български отбор)..14,не 8 както навремето когато Цска са стигнали полуфинал..Айде незабравяй и как оня педал ни поряза на мача с Шалке...че тогава не се знаеше дали няма да сме и финалисти..

Forza_Beroe
17.07.2009 20:48

Adrian000, "единични победи срещу Леверкузен и Ливърпул са просто смешни за споменаване в предвид това как сте се справили в последствие". Ами значи вашето влизане в ШЛ и победите в УЕФА също не трябва да се споменават в предвид това как се справихте след това. *wink*

Adrian000
17.07.2009 20:48

Ходи да се молиш в Джамията това да се случи ,за да можеш да живееш!

koleto88
17.07.2009 20:46

левскарите са се наперили днеска .... споко Левски няма да влезнат в групите на ШЛ ! повече имат шанс да стартират с победа новото първенство в България . *wink*

Adrian000
17.07.2009 20:45

MeToDueB , за какво национално самочувствие говориш за какъв срам?! Ти другате виждал ли си да играя български и турски отбор и българи да викат за турците ,а? Не ми говори за достойно представяне след като вие нищо не сте направили и единични победи срещу Леверкузен и Ливърпул са просто смешни за споменаване в предвид това как сте се справили в последствие, не забравяй ,че преди това Ливърпул записаха и равенство със Каунас далеч непретенциозен отбор от ЦСКА! Освен това "достойни отпадания" от отбори като Толуза и Бешикташ за теб ако са постижение значи си доста непретенциозен! Вместо да вадите кирливите ризи на другите си гледайте в гьола молете се там да отстраните Сконто или Дери Сити ,за да се опитате да се представите по- достойно от нас, а ние ще се борим със зъби и нокти за славата на България срещу всеки независимо дали Санта Хулия, Баку, Екранас или Барса, Реал, Интер, Манчестър!

klishev
17.07.2009 20:39

Последните пет години някой може ли да се сети цска с кой е играл, че аз немога.

lassitar2
17.07.2009 20:32

Forza_Beroe Спорът е че Цска не са падали с над 2 гола.Никой не умаловажава успеха на Анфийлд(макар да знаем че Ливърпула не играха със обичайния си състав,)

Forza_Beroe
17.07.2009 20:21

Те Галатасарай и вас биха, но както и да е. Само да ти припомня факта, че ЦСКА загуби от Ливърпул на "Васил Левски", но на "Анфийлд" бе доста по-различно.

lassitar2
17.07.2009 19:49

Говоря за последните 15 години,а не да ми изброяваш героите от 94,които са играли в Цска...В ШЛ играли ли сте>По стойностни отбори от там играещите няма,така че ето защо не сте падали с повече от 2 гола.И все пак,амисля че има няколко мача,които си забравил Цска-ливърпул 1-3..Галатасарай-Цска 3-0,Цска- Галатасарай 0-3...или това са билиа приятелски мачове...

MeToDueB
17.07.2009 19:30

това ми е достатъчно .. радвам се, че не сме играли в ШЛ, защото нямаме отбор за там и сега нямаше да се срамувам от Левски, а щях да се срамувам от любимия ми отбор (освен, ако не беше влязъл миналата година, когато имаше и много силен състав, който щеше да се противопостави на Бате и щеше да спечели първите точки за България в ШЛ) .. вие пък .. не се обиждайте толкова много. Не сте играли вие .. да се обиждат тия, които са играли .. и все пак .. 1-18 е анти-рекорда, така че 1-17 пак не остава в историята, като най-лошата игра на отбор в ШЛ, но остава, като единстения български отбор играл в Шл .. с втори анти-рекорд след Динамо Киев 1-18 .. който обаче си "изчисти" името и показа, че не е толкова зле ..

MeToDueB
17.07.2009 19:27

не съм виждал отбора ми да падне с над 2 гола в Европа (поне нямам такива спомени) .. виждал съм само достойни загуби и славни победи на моя любим тийм. Горд съм, че и най-добрите български футболисти са играли първо за моя отбор, а после за европейските грандове и са оставили в ЦСКА добро впечатление и са били виновници за успехите и добрите игри на отбора в Европа. Все пак .. любимите ми футболисти са играли в ЦСКА и определено е гордост, като четеш визитката на : Стоичков, Бербатов, Костадинов, Лечков, Пенев, Трифон Иванов и др .. че са обличали фланелката на любимия ти отбор .. страхотно чувство *wink*

lassitar2
17.07.2009 19:17

MeToDueB След като вие сте "гордостта" на България,какво постигнахте в последните 15 години?Смени си песничката вече..Няколко пъти като човек ти намеквах да спреш малко със заяждането.Премазали му националното самочувствие..Че Цска да не би да ти го повдигат бе.И този Ники Михайлов май е в Ливърпул,ама сигурно и там не разбират от футбол,щом са взели "Българския срам"Аз съм доста по голям от теб,и винаги съм подркрепял БГ отбор в европа,но нямам спомени Цска,да са ме карали да се чувствам горд..Но все още съм Българин преди всичко

MeToDueB
17.07.2009 19:12

не ме разбирайте погрешно .. не заставам в частност срещу Левски, защото този отбор е основна конкуренция на ЦСКА в първенството .. и ЦСКА щях да оплювам по същия начин, ако бяха направили такива анти-рекорди .. и щеше да ми е болно, че са наранили националното ми самочувтсвие .. вие не сте българи и за това не ви дреме .. ок. .. по-добре никой никога да не се класира, ако ще ми правят 1-20 .. и ще гледам български шампион аутсайдер в групите ..

MeToDueB
17.07.2009 19:09

чорбара .. чорба не ям съм казал 100 пъти .. ти си по боба и чорбата. Срамно е 1-17 за България .. и Левски и ЦСКА и Черно море и Сливен и който ще да го беше направил това .. щеше да ме е срам и да ме боли и да не го забравям .. докато си изчистат името Левски пред мен .. че могат да защитават България в евромачовете .. ще мине доста време. Те ми премазаха националното самочувствие в три поредни години .. но вие не сте българи и трудно ще разберете за какво говоря .. Барселона, Челси, Вердер .. вечните оправдания .. че дебютанти от Дания от Кипър .. направиха по-достойни мачове и спечелиха точки .. няма да преживея толкова лесно загубените пари от бас, че Левски ще хване точка в ШЛ .. и кво хвана .. нищо. Загубих си парите .. с един анти-фен на българския футбол, който беше сигурен, че няма да спечелят точка .. аз пък бях сигурен, че ще се представят достойно и ще спечелят поне точка срещу Вердер .. а то кво стана ? Ники Михайлов ни направи за срам .. Вагнер се гъзи на стената при гостуването ..

nig1914
17.07.2009 19:03

Кво му се обяснявате на тоя чорбар-Мето-къв беше,1-17 в групите на ШЛ с Барцилона Челси иВердер в 6 мача а те 0-6 в 2 мача от братовчедите им Галатасарай

IzDuHaN
17.07.2009 17:55

Sneijder_95 след 3-тия кръг ще изиграят Плей-офф и после групите до 3 са + плей-офф *smile*

Sneijder_95
17.07.2009 17:37

колко квалификационни кръга има в шл 4 или 3 *wonder*

vava54
17.07.2009 17:24

Успех на Левски,но не се заблуждавайте,че жребия е лек!
С тази игра,която показаха Левски,до никъде няма да я докарат,макар Кокала да твърди,че са играли добре.
То какво друго да каже,след виковете оставка...

nino6
17.07.2009 17:13

мамка му изобщо немога да ги разбера тезе клали фикации и кои отбор от кой клалификационен кръг се включва *sad* ПРИМЕР миналата година Левски трябваше да изеграе сама 1 мач за да влезе в групите а сега трябва да изиграе цели 3 мача за да влезе Просто не го разбирам... ако някой знае как става тая работа ще сам му благодарен ако ми каже *smile*

lassitar2
17.07.2009 17:11

Че е срамно и неприятно е ясно от където и да го погледнеш..Още повече за нас,Левскарите..но всеки път го натякваш.Уж важното е да сме Българи когато играме в европа,а не пропускаш тънко да засегнеш всички ни.То че има други отбора има,но нашия футбол е това...по-добър нямаме...В един от най-силните ни сезони,попаднахме в "глутница сред вълци",нямаше как да се противопоставим,и много отбори биха поставили същия антирекорд като нашия.Вие защо не направите нещо за да защитите името на БГ?Нали сте Българи,или е по лесно да плюеш другите.Сега ще кажеш че ония 16 точки и причие..хубаво,съгласявам се от сега..но това е само един път...През останалаите опити,какво направихте..Нищо.Ама е по лесно нас да освирквате

Adrian000
17.07.2009 17:06

Срамно е да си анти фен и да се срамуваш от неуспехите на умразния отбор! Срамно е да тръпнеш за нова издънка ,за да има за кво да се хванеш, срамно е да не си постигнал нищо за 20 години и да се мислиш за велик!

MeToDueB
17.07.2009 17:02

lassitar2

за мен е срамно да се правят анти-рекорди бе човек .. шампион на Германия, Барселона др .. ок .. ама и други дебютанти : Копенхаген, Олборг и представителя на Кипър .. срамно е 1-17

footskater_sam
17.07.2009 16:29

Шахтьор Донецк - Поли Тимишоара това е най-трудно предвидимата среща *lol* *lol*

Forza_Beroe
17.07.2009 16:26

VesuBG, ако не се лъжа Златинов е бил освободен наскоро. В момента там играе друг български футболист и бивш играч на ЦСКА Александър Томаш.

lassitar2
17.07.2009 16:18

Добър жребий,като се има в напредвид останалите отбори които можеха да ни се паднат.Дано тази година не се изложим.MeToDueB ,стига с това срамене дето си го лапнал бе.Не ти ли омръзна всеки път едно и също?Коментирай лекия жребий,коментирай си отбора,коментирай си манекенчето(Бербо) и стига с тея нападки дето ги отправяш всеки път.Тъкма ми стана интересно коментара ти за Йовов и Димитров(който е много верен)и аведнага развалиа приятното маи четене "срам".Срамно ли е че си паднал от 3 от най-добрите отбора.НаЙ- силния Испански,един от най силния Английски,и най резулататното нападение на Германия?Това ли е срамно?Та Барса като отнесоха Байрен с 5-0,никой не каза срам,нали..хем че Байрен са един от великите отбори..Съгласне съм че няма отбое който да е готов за ШЛ,но така както я караме,скоро няма да има..Така че всеки опит,независимо от крайния резултат е добре дошъл.

VesuBG
17.07.2009 16:14

Впрочем във Баку даже има българин - Петър Златинов *wink*

peshky_
17.07.2009 16:05

за жалост жребия за ШЛ е хубав и повечето по силни отбори се паднаха да играят заедно и все някои ще отпадне и това може да изиграе лоша шега на представителите ни в Лига Европа но дано е по лек жребия за влизане в групите.Успех на всички БГ отбори *wink* България над всичко

Forza_Beroe
17.07.2009 15:45

Пак се почна с глупостите. И кое му е лекото на жребия ? Че в последните 2-3 години Левски отпадна от 3 нечувани отбори дотогава ли ? Ако Екранас продължи сините имат шанс, но най-вероятно съперник ще е Баку. В Азербайджан се наливат адски много пари, тимът има какви ли не бразилци, аржентинци, португалци и т.н. Имат страхотна публика, голям стадион. Сигурен съм, че Левски ще види много голям зор и няма да се учудя, ако Баку отстрани българския представител.

Napoletan
17.07.2009 15:45

На левски да им се беше паднал Динамо Загреб да видиш мъка *sad*

veso_spi
17.07.2009 15:18

Ем според мен Левски за пореден пат искара голям касмет *wink* Сега им устава да бият и са в групите *sick* Успех

MeToDueB
17.07.2009 14:43

MB нали знаеш, че парите, които ще дойдат при евентуално участие в ШЛ и преди, които дойдоха .. Батков не ги вложи във футбола, а сигурно ги е изпил и изял .. да беше свестен президента на отбора ОК .. да се примираш със срама и да стискаш палци за 6 милиона евро, ама като знаеш, че няма да отидат във футбола .. какъв е смисъла оня да се кефи, докато България се срами ... ?

MB_KrisS
17.07.2009 14:40

Има четвърти кръг, където Левски би играл срещу един от победителите от първите 10 срещи. MeToDueB прав си, че никой няма отбор за ШЛ, но именно с участия в груповата фаза могат да се съберат пари и бавно по бавно да се изгради такъв тим. Това че е по-добре да не влезем е същото като да кажеш, че на Евро 2004 е било по-добре да не се класираме. Но спомни си колко си се радвал, като бихме Хърватска и Белгия и се класирахме. Кога си бил по-щастлив, тогава или сега когато печелим точки срещу Черна гора и Грузия?????

spurs_91
17.07.2009 14:27

няма ли четвърти кръг? не може да е толкова лесно ми 3 тите и четвъртите в топ парвенствата? ми другите отбори?....

blq
17.07.2009 14:25

Напълно, ама напълно съм съгласен с мнението на Методиев *stop* Човека се е изказал много точно и ясно.Хайде успех на всичките ни тимове и да покорим Европа (естествено преувеличавам малко *joking*  *wink*

MeToDueB
17.07.2009 14:09

еми .. трябва Левски да победи, за да влезне в груповите фази на Европа, ама не си мислете, че БАКУ са много слаби .. видя се слабост в Левски, дори срещу аматьорите .. цяло първо полувреме някакви безадресни центрирания и като се махнаха Йовов и Димитров и влезнаха Се Соарес и Жоазиньо .. отбора се разигра, започна да си я подава и по земя ... ако Левски играе така, както игра второто срещу аматьорите, съм сигурен, че ще победи, но задължително Йовов и Николай Димитров на пейката .. *sick*

тия ще бъдат доста по-трудно от аматьорите .. така че не си мислете, че мача вече е спечелен .. винаги така си мислим, като чуем някой не толкова известен отбор за нас, но и Левски не е известен за азербайджанците и сигурно се радват ..

Айде победа тука 2-0
там 0-1 и Лига Европа. ШЛ не пожелавам на Левски, защото няма отбор за там, а не ми се гледат анти-рекорди и посрамване на България отново .. никой български отбор няма отбор за ШЛ .. Лига Европа е максимума.

MB_KrisS
17.07.2009 13:58

Ако елиминираме Екранас или Баку, ще срещнем някой от победителите от първите 10 срещи. Това означава, че отново можем да извадим късмет и защо не да се паднем пак с БАТЕ. Пък и да отпаднем в четвъртия кръг, това означава, че ще играем в груповата фаза на Лига Европа. ТОЗИ ПЪТ НЯМА МЯСТО ЗА ГРЕШКИ!!!!!!

azur
17.07.2009 13:54

Може ли да сме такива късметлии !!! Наистина не мога да повярвам все още *joking* Късмет на прасетата ,моряците и ловчанлии !! Поздрави !

kobrata_kz
17.07.2009 13:46

Сравнително лесен жребии ни се падна дори е много лесен ама все пак това е футбол и лесни мачове няма както може да биеш най - силния така може да паднеш и от най - слабия. То вече се знае че Левски си е в 3-тия краг ама дано да искараме касмет и в последния краг , че да влезнем в групите и да земем голямата пачка и да докараме отново големите отбори на Европа (много иксам да влезнем в групите и да ни се падне Ливърпул, че поне да може да си гледаи най-любимия отбор в България, това ще е чудесно ама тогава със сигурност сме паднали с баскетболен резултат) Ама все пак пожелавам на всички Евро бойци на България успех и нека да докажем, че в България все още има футбол *smile*

kokata88
17.07.2009 13:45

Преодолими съперници дано Батков развърже кесията и да вземе един класен нападател и да атакуваме групите, ако не минем ли 3 кръг влизаме директно ЛИГА ЕВРОПА дори и да паднем в 4 кръг в шампионска лига

mitk0000
17.07.2009 13:45

ауе тук четвърти кръг няма кои бие влиза в групите маи ко пишете четварти краг

WayneRoney
17.07.2009 13:36

80 процента е ФК Баку все пак 2-2 като гости *stop*

Arsenal_2
17.07.2009 13:30

Naruto653 Левски (ако се класират) в четвъртия кръг няма да се падне с отбор от последните 5 мача

pepepe
17.07.2009 13:29

Спортинг Лисабон - Твенте най-интересния мач

levskarrceto
17.07.2009 13:26

според мен е добър жребия
аз лично го гледах в uefa.com времето ще покаже дали сме готовиза големите битки които следват след тези мачове.

msm16
17.07.2009 13:25

хе хе дали пък не познах кой ще ни се падне а? *joking*

naruto653
17.07.2009 13:24

Дано също не се паднат Спортинг Лисабон,Панатайкос и Шахтьор.Изтръпвам,като ги кажат.

viktor_r
17.07.2009 13:23

Лек жребий според мене няма да има подценяване и минаваме 3ти кръг

BaBuLcHo
17.07.2009 13:22

Спортинг Лисабон - Твенте мн як мач .. а? *joking*

beroeultras
17.07.2009 13:21

Няма да гледам жребия по ринг, защото сега не е някоя от яките курви !

naruto653
17.07.2009 13:21

Дано,ако се класираме за четвъртият кръг да не се падне Батето.

hito
17.07.2009 13:20

Е добре е много хубав жребй преодолими противници
Успех на ЛЕВСКИ *wink*

VesuBG
17.07.2009 13:19

Баку - Азербайджан , Екранас - Литва *wink*

villitu
17.07.2009 13:19

От ЦСКА съм,но пожелавам успех на Левси *wink* все пак сме Българи *beer*

ddiinnkkoo
17.07.2009 13:19

браво пак уникален йребии само дано не се окайат 2-я Бате Борисож

LLeevvsskkii
17.07.2009 13:18

абе някои може ли да ми каже каде играят тези два отбора

ip
17.07.2009 13:17

Време е Батков да започне да снася кинти...при този жребий шансът ни за Лигата е огромен...

BaBuLcHo
17.07.2009 13:16

По вероятно ЛЕВСКИ да играе с БАКУ защото те направиха 2:2 като гости на ЕКРАНАС *joking*

Alcaida
17.07.2009 13:14

БРАВО *wink* ДОБЪР ЖРЕБИЙ... Екранас/Баку

Hirtos
17.07.2009 13:14

Пак най-слабите по коефициент ни се паднаха.

naruto653
17.07.2009 13:10

То с тея предчуствия ше изброим всички отбори.

Alcaida
17.07.2009 13:10

Ако Левски не отстрани отбора, който ще им се падне в момента - няма да играе никъде (даже и в Лига Европа) макар, че са шампион на страната *stop*

IzDuHaN
17.07.2009 13:06

хора дано да се падне шериф или някъф слаб отбор успех на сините *wink* *smile*

naruto653
17.07.2009 13:05

Срещу Интер Турку ще играем.6то чувство.

Alcaida
17.07.2009 13:05

Дженоа ще играе в Лига Европа бе... Фиорентина са в ШЛ *stop*

nino6
17.07.2009 13:03

Arsenal_2 тама ги чакат Дженоа а не фиорентина *wink*

viktor_r
17.07.2009 13:03

Според мене някой слабичък няма да е Ред Бул или Бохемианс

united12
17.07.2009 13:02

Хора, с Бохемианс ще играем, усещам го *devil*

Sten4
17.07.2009 13:00

да ама е страшна мацка да знае какво и мисля *joking*

Arsenal_2
17.07.2009 12:57

В четвъртия кръг чакат Арсенал, Лион, Щутгарт, Фиорентина и Атлетико(Мадрид). Но Левски не може да се падне с тях *wink*

BaBuLcHo
17.07.2009 12:55

Хора аз съм от ЦСКА и стискам палци да се падне някои по слабичък отбор на ЦСКА но стискам палци също и за ЛЕВСКИ , защото аз преди всичко съм БЪЛГАРИН след това ЦСКАР *wink*

naruto653
17.07.2009 12:51

nino6,това е жребия за третия кръг.Има още един четвърти кръг.

nino6
17.07.2009 12:46

Това нали ще е последния кръг на Левски за влизане в групите на ШЛ или ще има още 1 *wonder*

Sten4
17.07.2009 12:42

RING BG четете кометарите стига сте задавали едни и същи ,глупави въпроси бе *evil*

msm16
17.07.2009 12:35

Някъде ще го дават ли в нета жребия че ми се гледа?

msm16
17.07.2009 12:34

някъде ще го даават ли в нета жребия че ми се гледа?

msm16
17.07.2009 12:29

Абе който и да се падне ще го опукаме!Според мен ще се паднат каунас-баку!Успех на всички бг отбори!

naruto653
17.07.2009 12:26

Аз съм левскар и пожелавам на всички български отбори късмет.

Sten4
17.07.2009 12:24

Е ако се паднат Бохемианс или Калмар ,тогава...

borito33
17.07.2009 12:24

Жрински (Босна и Херцеговина) – Слован Братислава (Словакия) това ще е *thumb_up*

SinioBqli6amp
17.07.2009 12:23

дамм атила и 2та отбора са много силни! не съм ги про4ел*sad*( *sick* *joking*

mengeme
17.07.2009 12:20

Ми мисля, че който и противник на Левски да се падна е приемлив жребиий! А знаем, че Левски винаги имат късмет в такива жребий, единсвеното, коесто остава е мобилизация и достигане на оптимална форм! Според мен ще ни се падне победителя от Тирана-Стабек!

martototo
17.07.2009 12:17

Скромно им пожелавам на говедата АПОЕЛ (Кипър) *joking* *devil*

ATILA1
17.07.2009 12:13

Залцбург (Австрия) – Бохемианс (ЕЙРЕ) Ето тези са сериозни противници за левски,но ще ги видим!

SinioBqli6amp
17.07.2009 12:11

да бе не е кой знае какво но Стабек,Итер т.,Калмар са много лоши най ве4е като домакини а левски стая игра ахъм... с/у хуя до никъде няма да стигнем.ВЕЛЕВ КУРВ* ВЪНКА!

martototo
17.07.2009 12:10

Незнам за ВЦ-то ама съм 99% сигурен че Черно море ще изтегли ПАОК за Лига Европа а това е напълно преодолим отбор *thumb_up*