"Билд": Хумелс подписва с Манчестър Юнайтед за 45 милиона евро

11:51
"Билд": Хумелс подписва с Манчестър Юнайтед за 45 милиона евро
Матс Хумелс ще премине в Манчестър Юнайтед през лятото, съобщава "Билд".

Ръководството на червените дяволи е постигнало съгласие с колегите си от Борусия Дортмунд за този трансфер.

Английският колос ще плати 45 милиона евро за защитника.

Твърди се, че в договора по сделката ще бъдат включени клаузи, които предвиждат сумата по сделката да набъбне до 50 милиона евро при определин спортно-технически постижения на Хумелс с екипа на Юнайтед.

"Билд" твърди, че с продажбата на Хумелс от Дортмунд ще балансират бюджета си за следващия сезон, когато, най-вероятно, жълто-черните няма да участват в Шампионската лига.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

PRI_A_TEL
25.03.2015 23:52

Щом Билд са го написали, вероятността е голяма. Формата му не зависи само от него, сам не може да извади отбора от всичките грешки този сезон. Ще е много силен трансфер, но за жалост ще трябва още един подобен или ще трябва да оставим Смолинг до него, защото ни е нужен един висок защитник, нещо подобно на Данте, а Смолинг и Евънс да ги разкарва, въпреки че първия би бил добра резерва, докато някой от младежите свикне с играта и покаже качества. Само ни е нужен и десен защитник...

Danskrastev
25.03.2015 23:36

Супер взимате Хумелс и ни продавате Смолинг перфектната сделка,и като имаме на предвид какъв идиот е Ван Гаал нищо чудно да стане.Така продадохте и Уелбек заради звездата Фалкао иначе Хумелс според мене не е същия футболист от преди един сезон малко рисков трансфер...

pesholudiq
27.03.2015 22:24

според мен си го разбрал погрешно. Не е имал предвид, че Арсенал са по-слаби от Юнайтед, а той си го е написал в коментара: играе от много време в Юнайтед и "се бил доказал като 'дявол'"

Man_Un_Fen_92
26.03.2015 22:18

може да не са по-добре в последните две години, но са по-добре в последните 20 години !!! ФАКТ... пък и какво ми се хвалиш с тази ФА къп? Пък Смолинг си се развива много добре при нас и си е титуляр! Не мисля, че би отишъл в Арсенал...

Danskrastev
26.03.2015 18:38

Много ми е интересен изразът "точно Арсенал" да не би МЮ да са в по-добро положение последните две години от Арсенал,точно в Арсенал ще получи развитието от което има нужда,защото след като вземете някоя напудрена звезда ще стане твърда резерва докато в Арсенал може да се развие под ръководството на Венгер,и само заради това си заслужава да дойде точно в Арсенал.Точно в Арсенал след дълго чакане спечелих ме Фа къп и този сезон имаме шанс да стане ме отборът с най-много Фа къп в историята,а последните две години какво по "точно" сътвориха в МЮ най-скъпия отбор в историята на ВЛ с който дори не могат да се борят за титла,отбор който има "звезди",а играят с дълги подавания като Стоук Сити,и после пак ми казвайте защо Смолинг няма да иска да ходи "точно в Арсенал" отбор който тепърва ще залага основно на англичани....

Amateur2014
26.03.2015 08:45

Хм, много бързаш, приятелю *smile* Че ще се отървем от един централен защитник - ще се. Но това няма да бъде нито Смолинг, нито Джоунс, още по-малко пък Рохо. Ако искате, взимайте Еванс *smile* Имам чувството, че момчето е пътник с или без привличането на друг централен бранител. Така или иначе са ни в много. Не вярвам Ван Гаал да пусне Смолинг да си ходи, както и не вярвам, че Смолинг ще иска да си ходи. А това, което пък най-малко вярвам е Смолинг да иска да ходи точно в Арсенал. Момчето е от доста време при нас, доказал се е като истински "дявол", така че осъзнава какво означава да отидеш в пряк конкурент. Все пак - не всичките ни играчи са лекета като Уелбек!

ReDeViL666
25.03.2015 15:02

ДА взимаме и Ройс и работата е свършена!*smile**cool*

selection
25.03.2015 14:46

Напълно възможен трансфер, но за мен е безсмислен.Като цяло проблема на английските отбори като изключим Челси от части е защитата.Нито Арсенал, нито Юнайтед, Сити или Ливърпул разполагат с качествена защита.Хумелс е добра опция, но не е играчът от предните 2 сезона и това е пределно ясно на всички.Както някой казаха адаптацията е важна, но честно казано не мисля, че ще има проблем с нея.И все пак според мен Юнайтед трябва да се насочат към някой друг играч, като например Гарай,Отаменди,Хьоведес или пък към по-перспективните Бруно Мартинс Инди и Лапорте..

Manchester_Red
25.03.2015 14:22

Мисля, че този трансфер е напълно възможно да се случи, смятам, че в момента той е един от най-добрите защитници в света и ако успеем да го привлечем ще се справим с проблемите в защита, интересен факт, който разбрах за него наскоро, е че е юноша на Байерн, даже е играл и за първия отбор.

kabela91
25.03.2015 14:21

Дано да го продадем тоя Хумелс ,че постоянно се контузва а и ще закърпим бюджета,имаме много талантливи младоци , а Юрген Клоп му е сила да намира таланти . Стискам палци Юнайтет да си друснат парите и да идва следващия много по-добър защитник.

Amateur2014
25.03.2015 13:58

Тези сравнения паундове-лева и пр. са ми леко безсмислени. Една успешна компания ще харчи повече пари за нови придобивки отколкото една непечеливша, нали така!? Например, Сименс ще могат да си позволят да наемат най-големите специалисти или таланти и да им дадат високи заплати отколкото една фирмичка от 10 човека. Така че - разходи за голяма компания (отбор) като Юнайтед от сорта на 20млн. не е прахосване, а просто инвестиция с цел възвръщане и печалба.

Също така, при 20-25млн. паунда за Хумелс съм склонен да се съглася, че ще е добра покупка. Защо толкова ниска цена? Заради това, че ще сменя първенство и идва от много "по-меко" първенство, често се контузва, колебливи изяви има и този сезон. Така че 45млн. са ПРЕКАЛЕНО много. Разбира се, това е според мен и не обременявам никого с мнението си.

Като цяло, не мисля, че изобщо ни трябват нови защитници. Въпрос на обиграване е на настоящите, та дори имаме и излишък (Еванс, в случаят). За тази позиция си имаме Рохо, Джоунс, Смолинг, Блакет, МакНеър, а Карик (не за първи път го казвам) също се справя чудесно като централен бранител. Но дори и без Карик - пак имаме добри опции за тези две позиции.

И все пак, ако ще се купуват защитници, то предпочитам да са такива, които са свикнали с играта на Острова. За централен бранител: Шоукрос от Стоук. Този играч много ми се иска да го видя в Юнайтед. Пазарна цена 8млн. паунда, да я завишим малко и за 12млн. паунда може да го вземем. Свикнал с футбола в Англия, англичанин, наш юноша. Какво по-добро от това? Така или иначе ни трябват десен бек - чудесен избор, Коулман от Евертън. Пазарна цена 16млн. паунда, да завишим малко и за 20млн. може и да го вземем, особено предвид абсурдно слабият сезон на Евертън.

И ето как за 45млн. паунда може да вземем два добри защитника, та дори и да ни останат пари за още един играч. Ще кажете, че не ги вадя от джоба си - да, така е. Не ги вадя аз тези пари. Но пръскането всеки сезон на много пари не е присъщо за Юнайтед, не е присъщо за традициите ни, а и с малки изключения, това е нашата философия - взимаме талантливи играчи и ги правим добри играчи. Да не говорим, че и когато се пазарува с ограничен бюджет, то 45млн. за ЕДИН играч означава орязване на финансите за други играчи. Доста време го карахме с по 50млн. на сезон. Представете си какво ще направим на трансферният прозорец с 45млн. за един играч. Не, мерси!

Пазаруват се играчи не заради това, че са големи имена, а заради това, че са подходящи за колектива и ще се пвишат чудесно в него. Докато при покупката на чужденци винаги го има рискът, че играчът трябва да научи английски, за да се впише в отбора и да не бъде изолиран. А дали ще го научи изобщо - това също е голям риск. Пример: Верон! Класен играч, супер футболист, но не научи езика и беше изолиран в Юнайтед.

medno
25.03.2015 14:47

Съгласен ! *smile*

Tesla
25.03.2015 13:54

1. Хумелс не е защитник, който да струва толкова, най-много 20 за него. Боатенг, Пике и Варан(заради възрастта си) са единствените които се доближават горе доло до петдесетте милиона, следвани от Кейхил, Луиз, Силва, Компани и Киелини.
2. Този защитник няма да направи нищо в Англия, в това съм сигурен. Един играч като Шоукрос би бил прекрасен лидер на отбраната на Юнайтед.
3. Тоя трансфер го мъчат още от 2012, предполагам на повечето ви е ясно, че няма да се осъществи

pesholudiq
25.03.2015 20:50

Абсолютно съгласен. Един Компани, който миналата година не можеш да минеш покрай него, този сезон не блести много-много.. Същото и за Кейхил, който ти спомена. До този сезон се представяше много добре, този сезон не показва 100% от качествата си.

medno
25.03.2015 20:29

Компани е в такава форма, че е за Чемпиъншип. Капитана определено е сред топ 3 най- слаби футболисти на Сити.

one2win
25.03.2015 19:48

Компани - 50 млн.? *confused**lol*

one2win
25.03.2015 19:47

Да добър е, ама не струва повече от 20-25 млн., а някой беше написал 50 млн. Всъщност никой защитник не трябва да струва 50 млн., но това е друга тема.

crazy_rabbit
25.03.2015 16:15

Ръб от Славия ? Простено ти е да си - всеки пак си фен на Челси ! Едва ли има отбор с по-прости фенове /не всички, разбира се/...

Chelsea_4_life2
25.03.2015 15:58

Простено ти е за изказването от ръб на славия кво друго да очакваш Кейхил е един много стабилен и недооценен защитник

NoDiggity
25.03.2015 15:42

Според мен няма такъв термин като най-добър защитник, защото особено на този пост нещата се менят хипер бързо. Хумелс беше животно миналия и по-миналия сезон, но този сезон е ялов. Кейхил, Рамос дори и Пепе също бяха на супер ниво миналия сезон, но сега не са толкова стабилни. За Силва съм съгласен, че е страхотен защитник. Аз също много харесвам тип повратливи и бързоноги защитници какъвто е Силва, а не от типа на Мертезакер. Но може да се извъртят нещата и догодина да блесне пък някой друг *smile*

medno
25.03.2015 15:19

Силва си е Силва- изключителен футболист. Гледай Бонучи обаче в Събота и за абсолютно пълен контраст забележи Гаджев колко е зле *smile*

selection
25.03.2015 15:04

Аз си поддържам тезата за Тиаго Силва.Има невероятен усет за играта, за пласирането, винаги е на точното място.Играе добре с глава, трудно е играч да го преодолее, отнема топки, силен е физически.Иначе безспорно Ювентус разполагат с невероятна защита в лицето на Бонучи, Киелини и Бардзали, но като единица Силва за мен е най-добрия..

medno
25.03.2015 14:57

По този въпрос за мен най- добрия защитник в момента е Бонучи и с нетърпение очаквам Събота вечер, за да го гледам. Футболист, който отнема много топки, спира всички атаки и има невероятен далечен удар. Последните няколко мача си позволи по ч удар на мач и е цяло чудо, че не вкара гол, но той ще падне много скоро и очаквам да стане много резултатен ако продължава да играе толкова стабилно.

selection
25.03.2015 14:52

Пълни глупости.Най-добрия защитник от 2 сезона насам е Тиаго Силва.Нито Киелини, нито Боатенг могат да му стъпят на малкия пръст.А това със защитата на Реал е пълна глупост.Може в момента защитата да не е на познатото ниво, но миналата година тя беше най-важния компонент за спечелването на ШЛ и без нея нямаше да спечелим ушатата..

crazy_rabbit
25.03.2015 14:42

Кейхил ? *lol* Пълно дърво ! Страшен бездарник е горкия... Виж Кърт Зума - ДА !

Tesla
25.03.2015 14:29

Боатенг в момента, заедно с Киелини, са най-добрите защитници в света, а подобни глупости като това което каза за Рамос... Защитата е най-лошото качество на Реал Мадрид. Да допуснеш 4 гола от Сосиедад и Шалке си е просто трагично. Рамос освен да вкарва от време на време друго не може. Шоукрос е един от най-подходящите защитници за Юнайтед, нещо като Фърдинанд. А да определяш защитниците по кой вдървен и кой не, си е чиста глупост. Нима Видич не беше вдървен? Точно Шоукрос заслужава най-много повиквателна за националния. Не Джоунс, не Смолинг, не Ягиелка. Кейхил и Шоукрос в защита ще са много добра двойка. Дори и в сегашната си ситуация, аз не мисля че той ще дойде. Ако пък се съгласи, това ще покаже колко добър капитан имат Борусия.

real_madrid92
25.03.2015 14:08

Изобщо не съм съгласен с теб! Хумелс наистина не струва 45 милиона, но на фона на парите, които в последните години се пръскат за играчи, не мисля че е проблем и за Хумелс да се отделят толкова. Боатенг, Пике и Варан не знам откъде ти хрумна, че струват 50 милиона.. Варан е прекалено млад, Пике е добър, но много вдървен, а за Боатенг изобщо не съм съгласен. По-скоро 50 милиона та и нагоре струва Рамос и след него са може би Годин, Кейхил, Силва, Компани и Хумелс. И си мисля, че Хумелс ще пасне на Юнайтед перфектно.. а Шоукрос е поредния англичанин, който е вдървен и играе добре на моменти като всички англичани разбира се. Още повече, че защитниците сякаш по-лесно се вписват в обстановката. И все пак с оглед на ситуацията в Дортмунд си мисля, че този трансфер ще се осъществи.

killerkala
25.03.2015 13:45

Ако искат и Бодуров да купят пак няма нищо да направят. След Фърги тоя отбор пропадна и няама да видят хубави дни слеващите 3 -4 сезона максимум 4то -5то място

nedo.nenov
25.03.2015 14:04

Айде без да да си изказваш "компетентното" мнение за неща които видимо не са ти ясни. Защо не гледаш своя отбор , защото там все се привличат големи имена последните години , пък не сте си и мръднали от нивото на което си бяхте или пък сте се замесили в битка за голям тродей (освен спечелването на Ф-ЕЙ къп от "100" години) , а треньора уж ви е същия само къде парите са повече ... интересно. Успех на отбора ти в бъдеще и по-рядко и се замисли написаното от теб дали е актуаллно сега или преди 2 години , когато Сър-а се оттегли ?

Kalimera
25.03.2015 13:30

и ба мен ми е много интересно кои визира колегата

Amateur2014
25.03.2015 13:11

Прекалено много пари. Има далеч по-евтини, та да не кажа и по-добри варианти от Хумелс. За 20-25млн. паунда максимум - става. Но 45млн. евро си е цяло прахосничество на пари.

medno
25.03.2015 13:18

25 млн паунда са 68 млн лева, докато 45 млн евро са 88 млн лева. Да 20 млн прахосани в случея, но кои защитници визираш. Всъщност за Ман Юн това са малко над 7млн,паунда. Така, че не ги мисли *wink*

medno
25.03.2015 12:28

Нормално е да иска Хумелс да играе в евротурнирите и да се развива. Добър трансфер за всички, освен Борусия Дортмунд, които по всичко личи, че навлизат в още по- голяма криза- именно липсата на цели през настоящия сезон.