Мата поведе Юнайтед към триумф на "Анфийлд", Джерард провали Ливърпул (видео)

17:22
Мата поведе Юнайтед към триумф на "Анфийлд", Джерард провали Ливърпул (видео)
Ливърпул загуби от Манчестър Юнайтед с 1:2 на "Анфийлд" в голямото от 30-ия кръг на английската Висша лига.

Главен арбитър на срещата бе Мартин Аткинсън.

Гостите стартираха срещата по-нахъсано и овладяха инициативата в първите минути. Футболистите на Ливърпул бяха принудени да се защитават. Юнайтед печелеше почти всички единоборства за първа топка и комбинираше уверено. При първата си по-добра възможност гостите излязоха напред в резултата. Андер Ерера изведе Хуан Мата сам срещу вратаря с пас по земя, който разсече защитата на домакините. Мата овладя спокойно топката и с удар по диагонал препарира Миноле.

Ливърпул създаде добра атака едва в 35-та минута, когато Стъридж намери Лалана непокрит в пеналта, но бившият футболист на Саутхямптън шутира покрай страничната греда.

До почивката Юнайтед бе по-добрият отбор на терена и заслужено водеше.

Брендън Роджърс реши да освежи своя тим, пускайки в игра Стивън Джерард. Ветеранът остана в игра за няколко секунди, тъй като получи директен червен картон за грубо влизане в краката на Андер Ерера.

Малко преди да изтече час от началото на мача, Юнайтед уби интригата след уникално изпълнение на Хуан Мата. Резервата Ди Мария центрира към испанеца, който със странична ножица удвои преднината на своя тим.

Гостите се отпуснаха след този епизод и позволиха на Даниел Стъридж да намали резултата в 70-та минута. Нападателят получи топката в наказателното поле от Коутиньо и с диагонален удар от малък ъгъл преодоля Де Хеа.

Мърсисайдци направиха опит да стигнат до точката, но фактът, че бяха с човек по-малко изигра своята роля.

В последните секунди на даденото от Мартин Аткинсън четириминутно продължение, Емре Джан фаулира Блинд в пеналта и реферът отсъди дузпа. Уейн Рууни застана зад топката и стреля силно, но Симон Миноле спаси. Така Рууни остана без гол на "Анфийлд". за последно той е отбелязвал на този стадион през 2005 година.

Въпреки този неприятен за гостите епизод, те спечелиха мача и дръпнаха с 5 точки пред Ливърпул във временното класиране.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

LFC05
23.03.2015 15:38

Много слаб мач,пълно разочарование.Ако това е "Битката за Англия" както наричат това дерби...мерси.
Няма вече футбол,има само наемници,които не заслужават да стъпват по тревата на такива митични стадиони.Екипа на Ливърпул трябва да се носи от играчи готови да жертват всичко за отбора.Такъв е само Джерард,но той уви си тръгва заради възрастта.Прощавам му всичко,най-великия играч на тима за всички времена.Сам ни е носил на гръб дълги години...САМ!
Дано се подобри трансферната политика и да се купуват достойни играчи.Жал ми е за публиката,която беше безмълвна,трагедия,не съм виждал по-тъжна публика на Анфийлд никога.
Съдията няма да го коментирам,не заслужава да свири и в нашата В група!

Amateur2014
23.03.2015 12:30

Честита победа на всички фенове на Юнайтед. Играхме повече от перфектно, така че никакви забележки. Само малко ме издразни Рууни, който трябваше да остави изпълнението на дузпата на Мата. Но това да ни е проблема. Ван Гал определено показва тактическа грамотност и до момента, три тежки мача, три победи! Въпреки всичко, остават мачове със Сити, Арсенал и Челси, та дори и Евертън. Имаме цели 8 мача, което е 21 точки, а сме само с 5т. напред. Има още доста въртележки.

Колкото до съдията - защо феновете на Пуул излишно роптаят? Червеният картон на Джерард дойде след настъпването на Ерера. Преди това влезе много остро на испанеца, но съм убеден, че нямаше да му покажат червен картон. Същото важи и за ситуацията с Джоунс. Грубо беше влизането му, но не повече от жълт картон. Докато при Джерард се събраха две много груби нарушения в рамките на няколко секунди. Не виждам никакви проблеми със съдийството.

Hitchhiker1902
23.03.2015 11:58

Честито на червените манчестърци, заслужена победа. Мата ми напълни окото, няма ли да го продавате лятоска? Засенчва нещо Ръгбиста и няма място при вас *smile*
Пуул остава в борбата за топ 4, но се питам трябва ли - няма класа и манталитет за ШЛ все още. Юнайтед - съвсем не са си гарантирали мястото в четворката, има доста мачове. Все пак се видя, че с Мартин Аткинсън отборът е по-стабилен и уверен, не знам що не го пускат във всеки мач *lol*

The_Reds_YNWA
23.03.2015 04:41

Заслужена победа за Юнайтед,но тоя тъп Аткинсън не заслужава да свири повече мач през живота си.Трябваше да бъдат изгонени поне още. 4 играча тва дърво Джоунс,нашето недоразумение Балотели,Руни Шкъртел също заслужавале червения цвят,а пък тоя Ди Мария ли къв е не знаеше дори какъв спорт точно практикува, какво бешетова хващане на топката с две ръце.Нашите се сетиха от коя страна се рита топката чак когато останахме с 10човека.Общо взето пълна пародия на мач и дано накажат тва лайно съдията.Стърлинг повече пречеше на отбора,отколкото помагаше, Стъридж разбрах че играе едва когато вкара гола.Защитата си ни бешв на обичайното "високо ниво"

pesholudiq
22.03.2015 21:41

Много се радвам за Мата, онова прасе лакомото много ясно, че няма да му даде да изпълни дузпа, за да си оформи хет-трика ...

Gogata85
23.03.2015 10:47

прав си. деба тоя Рууни вижда че не му е ден и пак се натиска. наистина трябваше Мата да изпълни дузпата

Tearstained
22.03.2015 21:01

Айде пак чета тука коментари за съдията, как благодарение на него сме били *lol* Много прост народ има ейййй *lol* Абе, признайте си един път, че сме ви надиграли *smile* Първото полувреме Ливърпул бях като на тенис мач - само си въртяха главите да гледат как Юнайтед си подават *smile*)) За целия мач имаха 2 положения за гол и почти не пипнаха топката.... къв съдия, кви 5 лева *smile*)) Много точно си свири даже. Ако трябва и аз да се заяждам, първо си вижте Балотели - най-отвратителния футболист, който е съществувал някога! Него трябваше да го изгонят на 10-та минута след като влезе - заради грубите му прояви, първо срещу Джоунс и после срещу Смолинг.. Ама така стана по-добре... тъкмо му се смях повече време на изрода грозен!

Inevitable
22.03.2015 20:49

просто нямате право да обиждате Джерард, глупаци. аз също съм фен на Юнайтед повярвайте ми, ама да обиждате такъв капитан и футболист ... лапенца малки сте *smile*

Kireto1232
22.03.2015 20:49

До коментар [@comment 1775438] от [@user NoDiggity]:

Честита победа манаф ,поне уважавай противника ! Днес Юнайтед надигра Ливърпул и заслужено спечели но накрая се насраха малко и те *wink* !!! Жалко ,защото си мисля ,че и Арсенал няма да можем да победим и този сезон ще кажем чао на топ 4 !

lilikoli
22.03.2015 19:54

хахахах а вчера всички ми дадохте минуси като казах,че Ливърпуул не са фаворити...и сега разбира се съдията ви е виновен,че бяхте надиграни *lol* даже и спести на тоя смешник Шкъртел червен накрая,супер мач само Рууни трябваше да вкара победата да стане по-сладка GGMU *smile*

btonev
22.03.2015 20:01

Всъщност, Руни трябваше да даде на Мата да изпълни, но "минало-заминало".

btonev
22.03.2015 19:38

Честита победа!

Когато паднем, мачът не е уреден, когато бием - сър Алекс е подкупил съдията. Нищо ново в сайта, същите хейтърски коментари.

petko9305
22.03.2015 19:19

Във всеки отбор предварително е казано кой какво ще изпълнява по време на мач.
Обикновено дуспите се изпълняват от нападателите, а не полузащитниците с малки изключения разбира се.
Ако Ван Перси беше играл в този мач, то той щеше да е изпълнителят на дуспи на първо място и второ място за Руни.
Иначе за мача мога да кажа, че Ливърпул просто играха слабо, но и Ман. Юнайтед тжлкова им позволяваха. Дори през първото полувреме Ман. Юнайтед беше отбора, който контролира мача, а какво остава за второто полувреме, където Джерард си изкара червен картон.
Но да си призная, аз всъщност мисля, че Ман. Юнайтед дори бяха слаби, но не по слаби от Ливърпул.
Забелязах как разиграват топката и правеха доста грешки в разигравапията.
В крайна сметка Ман. Юнайтед спечели заслужено, хейтърите... на тях не трябва да се обръща внимание защото тяхната главна цел е да развалят успеха на другите със всякакви филосфски разсъждения и т.н.

RMRM7
22.03.2015 19:01

Що няма статия за Челси, ако ми провалят фиша да има къде да псувам

Berrba
22.03.2015 18:48

Браво на нашите и трябваше Мата да е с3гола но Руни си е Руни---ЧЕСТИТА ПОБЕДА*devil**devil**devil*

kibo1992
22.03.2015 18:37

Дози мач го пиша на Брендо....

23_Carra_Gold
22.03.2015 19:15

Абсолютно! Да имаш здрави Джерард и Лукас, а да пускаш Джо Алън и Лалана в такова дерби си е престъпление и само Брендо е виновен за това. Още повече, дори с тези грешни титуляри, Брендо трябваше да види, че след 15-20тата минута мача не върви и да вземе корекции - а той нищо...

stanimir.miminika
22.03.2015 18:35

Жалко за Ливърпул,трябваше те да бият за да стане по-интересно.

*sad*

red_machine
22.03.2015 18:34

Мата е доста недооценен в Ман.Юн, този мач малко ми заприлича на мача от 2011 с хеттрика на Бербатов, без малко и Мата да набоде хеттрик, да видим дали историята ще се повтори и с Мата и той ще остане в Манчестър или ще си тръгне.Иначе честито на Ман.Юн и на феновете в сайта.*beer*

Notlike
22.03.2015 18:29

Изключително коректен съдия. Не даде 1 жълт на Юнайтед сигурно за може би 10 влизания. Фелайни не знам колко пъти прави балтии. Червения на Джерард не го броя - то беше просто трагично. Съдията сякаш само чакаше момента. Отделно, тази дузпа накрая ми се стори пресилена. Спести втори жълт на Алън, Валенсия за 2 брутални влизания не получи картон, въобще - тоя изтърва мача. Отделно, ние играхме слабо и не заслужавахме да бием. Но това не значи, че е заслужено по-добрият отбор да получава допълнителни аванти.

Captain_Vidic
22.03.2015 18:16

Сладък ДУБЪЛ! Надявах се да ги понатиснем след 2-рия гол и да ги разгромим, защото са супер слаби...Много добра игра на Фелайни (май го казвам за първи път в живота си ) обра всяка първа топка и изобщо държахме целия център на терена! Очаквана победа , Slipy G просто я направи по-сладка *beer*

yosif.kubanski.5
22.03.2015 18:04

Да кажа и аз нещо за мача. Първо не искам да се оправдавам със съдията не е той виновен ( а и не искам никой който пише след мен също да се оправдава с рефера) Второ много слаб мач от Ливърпул не очаквах такова нещо да се случи( говоря за играта на отбора не за загубата) Трето. Джерард постъпи много глупаво и заслужен картон за него но не отива на такъв играч в подобен момент да си изкара такъв червен картон. Заслужена загуба надявам се на отговор от отбора срещу Арсенал които са в страхотна форма и ако имаме малко късмет в следващите кръгове дано влезем в четворката защото още нищо не е загубено. Честита победа на Юнайтед и техните фенове. П.П Мата беше страхотен YNWA!!!

PRI_A_TEL
22.03.2015 17:59

Мачът бе точно така, както предрекох, а това бе построиките на игра, както и психологическото надделяване. Джоунс при играта с глава влезе грубо, но стигна първи до топката, затова не получи жълт картон, съдията се обърка при тази ситуация. Заслужен червен на легендата на Ливърпул, не трябваше да настъпва по този начин, можеше да счупи крака на Ерера, подобна бе и ситуацията на края на мача, когато бе настъпан Де Геа, трябваше да бъде показан червен, защото Де Геа стигна до топката много, много по-рано. Относно играта --- Много слаб мач на вътрешните халфове на Ливърпул, слаб мач на Де Геа, много слаб мач на Ди Мария, последният явно няма да го бъде скоро време, уникално унизителна постъпка на Джерард, за което ще има още по сериозно наказание, ще чакаме да видим, колко мача ще му дадат да почива. Тази загуба изкачи Юнайтед нагоре, а Ливърпул бяха смазани психически, особенно ако ще трябва да играят и без Джерард срещу Арсенал. За жалост слаб Ливърпул би бил лош за Юнайтед следващия кръг...Предстоят много срещи до края, но според мен Ливърпул няма да могат да си оправят халфовата линия, крилата им са добри, нападателите също, но просто трябва някой да се пребори за топката, днес Фелайни беше цар в халфовата линия, а Ерера и Карик добре уплътняваха зоните си. Пожелавам и на двата отбора успехи до края и дано да са в топ 4.

vargala1313
22.03.2015 17:57

Поздравявам всички с гола на Мата. Само Юнайтед*cup**cup**cup*

xpacm
22.03.2015 17:49

май на ван Гаал най-накрая му стана ясно, че Херера и Мата трябва да са титуляри...

Salient
22.03.2015 17:48

Честита победа на всички фенове на Юнайтед! Трябваше да ги довършим след шедьовъра на Мата, а не да ги връщаме в мача, макар и да бяха с 10 души. Последните 20 минути можехме да ги изиграем далеч по-добре. *smile*

ManUnited_
22.03.2015 17:47

Не ви ли е срам бе. Стига само сте се хващали за съдията-100% червен картон за Джерард, защото това го направи с умисъл, дузпата както я свири, така можеше и да не я дава. А защо не споменете, че през почти целият мач не направихте нищо смислено с изключение на удара на Лалана за 90 минути. Даже гола Ви е грешка на Де Хея. Престанете с тези глупости и си гледайте отбора, който го нямаше никакъв днеска. Искам да поздравя истинските фенове на Ливърпул, които гледат обективно на нещата,а не се заяждат. ГГМЮ

roden
22.03.2015 18:26

[@link https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t1.0-9/11074478_1359427924097420_7152397750488868250_n.jpg?oh=66b999fa469088f16d9ff532bdd525e3&oe=55AC0D9A&__gda__=1437192380_1aeca0430b22f1006df0de3301c54319]

23_Carra_Gold
22.03.2015 18:17

Принципно си прав, че ако се даваха черевни за нарушението на Фил Джоунс срещу Хендо, щеше да има всеки кръг в Англия много червени картони, НО мача Ливърпул-Юнайтед не е всеки и кой да е мач, и след като съдията иска да бъде стриктен - нека бъде такъв докрай. Не искам да бъда грешно разбран - Брендо и играчите ни са виновни за слабото първо и решаващо полувреме, но и съдията даде своето рамо.

Stealth9502
22.03.2015 18:08

Значи да не се заяждам, но Пепе Рейна вашият бивш вратар си беше дръпнал топката в наказателното поле след като тя беше излязла от него с 40-50 см. не само не му показаха картон ами и топката оставиха във ваше притежание. Относно Джоунс беше грубо влизане може и да е имало червен но същия го има и за Шкъртел. Относно мача беше хубав ако Джерард не беше с комплекс към Юнайтед можеше и да ни биете.

PRI_A_TEL
22.03.2015 18:05

Пич, това че ако аз дойда и те ритна, така както Джоунс го ритна оня, ще искаш да ми дадеш червен картон, не означава че трябва на терена да последва същото. А доколко разбираш от съдииство думи нямам. Джоунс закъсня с една десета от секундата да избие топката, ако освен не си гледал друг мач...Бе пред играча на Ливърпул, а не зад него...И дори не трябваше да получи жълт картон в ситуацията, защото в последния момент преди Джоунс да избие топката играча на Ливърпул протегна крак само да я докосно за да може да има фал, нямаше да достигне до топката защото си я беше повел силно, правилата бяха спазени все пак и Ливърпул получи нарушение, а Джоунс жълт картон поради поредното си грубо влизане, въпреки опита за игра с топката, но няма кой съдия да намериш, освен в махлата дето живееш, да даде червен картон в тази ситуация...То ако беше така щяха да ви изкарат половината отбор от терена...

23_Carra_Gold
22.03.2015 17:53

Никой нещо не прикрива и не става въпрос за срам - да, срамна първа част за Ливърпул, но ти ми кажи - взе ли Ди Мария топката с две ръце ПРЕДИ съдийски сигнал?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!! Изрита ли Джоунс брутално и закъсняло и без никаква идея за топката Хендо в коляното??? Това са конкретни ситуации, както тази за картона на Джеррад, както тази за дузпата която бе коректна според мен...Да, Юнайтед като цяло бе по-добър, но в конкретни ситуации съдията подпря Юнайтед и това е факт. Слабата игра и мотивация на Ливърпул е съвсем друга тема.

Magic_man1892
22.03.2015 17:41

Не знам защо го направи това Джерард...с прекалено голям опит и с думите ,че иска да остави Ливърпул в топ 4 ??!??! Разбирам да беше към края на мача и да губехме да си изпусне нервите ама то 20 секунди изминали и го прави умишлено.Прецака ни *wink*

ComsteR
22.03.2015 17:41

Защо дебелият , посредствен дебелак Руни, не остави на Мата да вкара хеттрик? Злоба това е всичко, дебелото Английско потно прасе Руни.

manutd_forlife
22.03.2015 17:48

Ти недей говори за злоба пич. Не след тази помия която написа.

luiz_lfc
22.03.2015 17:38

[@link http://liverpool.gong.bg/football-sviat/anglia/multimedia/video/video-40-sekundi-i-cherven-karton-za-dzherard-321478] Ако това не е картон не знам кое е Джерард нямаше право да ни оставя с 10 човека в толкова важен момент!

martyyyLFC
22.03.2015 17:38

До коментар [@comment 1775260] от [@user gL_Manekena]:

От играта не съм доволен , но поне нека бъде справедлива загуба , а не такава комедия *smile*

simeon_1994
22.03.2015 17:37

Стига плюхте Ди Мария,момчето игра прилично,просто е странно как все още не се разбира със съотборниците си,все едно играят на различни честоти.Рууни ми падна в очите с лакомията си да вкара (ала Роналдо на финала на ШЛ),а Джерард с това настъпване ми загуби респекта,няма право да прави нещо подобно.Мата беше феноменален,а втория гол е шедьовър.Какво направи Моуриньо,какво?

martyyyLFC
22.03.2015 17:36

До коментар [@comment 1775260] от [@user gL_Manekena]:

Никога не съм говорил , че САФ го няма , докато е жив ще държи конците *wink* Ти просто се научи да не псуваш по тоя селския начин , защото някой ще сбъркаш някъде и ще ти стане лошо *smile*

abvbgbg
22.03.2015 17:34

Абе феновете на арсенал сте страшни ,само спам все садии предрешили изходина мачовете сърдете се на ДЖерард той прееба отбора си не садията

Manchester4o
22.03.2015 17:34

Надиграхме ги това е ясно,а още по ясно беше че лузерите ще се оправдават със садията,да си мрънкат,ние ще си се радваме на заслужената победа *smile*

Rezors
22.03.2015 17:34

Честита победа,дяволи!!!*beer**beer*
Успяхме да вземем победа в един от най-важните ни мачове! Със сигурност това ще вдъхне самочувствие на момчетата,а то им трябва с оглед предстоящите тежки битки! Мисля че съдията допусна някой грешки,дузпа нямаше,това може би е ясно на всички,но просто надиграхме Ливърпул и победата си е заслужена. Честита победа на всички фенове на Манчестър Юнайтед,а на феновете на Пуул може да пожелая успех в битката за Топ 4,такъв клуб заслужава най-малко това. *smile*
GGMU!!!*beer**cup*

23_Carra_Gold
22.03.2015 17:34

Първо, честита победа на феновете на Юнайтед. Заслужено.
Мартин Аткинсън се оказа боклук безподобен и отсъди доста странно балтията на Джоунс срещу Хендо, както и гушването на топката на Ди Мария. Картона на Джерард ми струва по-скоро заслужен и вината за него е на Стиви, но това означаваше, че Мартин Аткинсън трябваше да бъде така стриктен и към Джоунс и Ди Мария - уви....Като игра - второто полувреме бе по-добро за Ливърпул, но с 10 души нормално се отваряха повече свободни пространства за Юнайтед и нормално се стигна до 0-2.
Като цяло слаб мач за Ливърпул, надявам се играчите и Брендо да си извадят изводите за идващия мач с Арсенал.
Мартин Аткинсън - напомни ми за времето на Фъргюсън...Юнайтед най-вероятно ще се класира за Шлига, но трябва да знаят, че там този боклук няма да им свири.
Коментатора - Лъчезар Пройнов се престара в подкрепата си за Юнайтед. Нама нищо лошо, но откровено се надявам да му приседне мощно след няколко дни, когато Ливърпул играе с неговия любим Ареснал.
Към всички Ливърпул фенове - горе главата. Загуба като загуба. Продължаваме напред.

xristian.tsekov
22.03.2015 17:33

Честита много важна победа дяволи. Браво и на Ливърпул за мъжката игр и поздравявам истинските им фенове. Дузпата беше смешна, но и без това си взимахме мача

WDale
22.03.2015 17:32

Последен опит *lol* [@link http://goo.gl/4aFyQA]

Livera88
22.03.2015 17:32

[@link http://liverpool.gong.bg/football-sviat/anglia/multimedia/video/video-40-sekundi-i-cherven-karton-za-dzherard-321478] - вижте си червения картон , след подсечка краката му падат върху тези на противника! Айде да ви е честита измислената победа.

babavuna
22.03.2015 17:38

Ти сляп ли си бе, това си е 100 процентов червен картон! Адски неспортсменска постъпка от Джерард! Заслужена победа, жалко че Рууни за поред път потвърждава мнението на повечето българи, че няма да позволи на чужденец да стане по-голям от него в Юнайтед! Мата заслужаваше да бие дузпата и да вкара исторически хеттрик ама на......

WDale
22.03.2015 17:31

Хакуна Мата(та)! [@link https://www.dropbox.com/s/r3kuhgxg01cyjh4/2015-03-22]%2014.48.18.mp4?dl=0

Kalinho
22.03.2015 17:30

време е в Англия да намерят качествени съдии или видео повторения. Почти всеки мач развалят.

cecko_bg
22.03.2015 17:30

Юнайтед ни надигра точкa.... червения картон беше заслужен !

abvbgbg
22.03.2015 17:30

Дуспа си има това си е изблъскване отзад не са били на една линия че да е игра рамо в рамо ,както и да и със нея и без нея заслужена победа

Luxury
22.03.2015 17:30

Честита победа дяволи ! Напълно заслужена владеехме изцяло мача а може би трябва да се благодарим на постъпката на Джерард който остави отбора си с човек по-малко.Уникален Мата за втори пореден мач той доказа ,че заслужава да е титуляр а не резерва на Фалкао,РВП и Ди Мария на който му е време да поседи във фитнеса и да натрупа малко мускули защото с тази крехка физика губи всички двубои.Искам да поздравя Ливърпул за това ,че не се отказаха и до последно се бореха.

Дузпа нямаше и до някаква степен имаше справедливост ,че Рууну пропусна.
До феновете на Ливърпул друг път не се изхвърляйте толкова много страхотен отбор с млади перспективни играчи сте но ви трябва още класа.Успех в битката за топ 4 още нищо не е решено има време до края на сезона.

martyyyLFC
22.03.2015 17:30

До коментар [@comment 1775235] от [@user gL_Manekena]:

Е тука ако беше пред мене щях да те смажа , казал ли съм нещо относно родната ти майка? Слеянин веднага на майка псува , ще се намери някой да ти наложи пластична операция на лицето , просто късмет, че не съм аз... Ама то нали пред компа лесно да псуваме по най-селския начин *wink*

Arsenal966
22.03.2015 17:30

Лакомия Рууни не даде шанс на Мата да направи хеттрик......еми честито ! Мигнолет направи добро спасяване,но важното е че не беше гол...просто защото нямаше дузпа ! Тази дузпа + това,че не дадоха червен картон на Джоунс + спестиха жълт на Ди Мария и Рууни.....феновете на Пуул определено могат да кажат,че съдията имаше влияние в този мач !

hoffi
22.03.2015 17:30

Джерард ми падна в очите! Накрая Шкъртел направи същото, но явно съдията не го видя.. До феновете на Пуул, които недоволстват за червения вижте едно от многобройните клипчета в нет-а. Дузпата няма к'во да я коментирам, беше безсмилена и по никое време.. ( не повлия на резултата ). Нарушението на Джоунс е далеч от червен картон.. Разбирам, че сте пристрастни, някои от вас вече и пияни, ама погледнете малко обективно на нещата..
Колкото до Юнайтед, за пореден път решихме, че мача ни е спечелен, далеч преди края, което можеше да ни изиграе лоша шега. Важното е, че продължаваме с победите в толкова тежката серия от мачове.. *beer*

medno
22.03.2015 17:30

Тоя червен картон развали дербито обаче. Според мен домакините не играха изобщо. но този изгонването на С.Дж. секна мотивацията на домакините и мача не беше на нивото което очаквах честно казано. Но все пак ВЛ като цяло не е във форма.

ApricotGarden
22.03.2015 17:28

Надявам се след като видите някое друго повторение да изместите погледа от червения картон и да си видите слабостите.

CLOTH
22.03.2015 17:27

До коментар [@comment 1775226] от [@user ynwaLFC]:

Точно така, крокодилски!

luiz_lfc
22.03.2015 17:26

Всеки наш фен който се оправдава със съдията днес е изключително пристрастен дузпа нямаше но всичко друго си беше точно играхме слабо а капитана ни дори не искам да коментирам ( не Хендо истинския капитан) след днешния мач единствения който заслужава аплодисменти от нашия отбор е Миноле!

Livera88
22.03.2015 17:26

Ей за това говорих още вчера ! Не казвам че сме по-добрите,но с това рамо от съдията просто няма как да бием ! Писна ми да гледам как подържат отборите с пари и мачкат другите които се опитват да постигнат нещо с игра ! Какъв червен картон имаше,след като подсечката накара Джерард да скочи и слеед това стъпи на крака на противника ! Колко жълти картона спести съдията на Ман . Каква дузпа имаше в последната минута ! Незаслужена победа благодарение на съдията е този мач за мен,въпреки че 1-то полувреме не играхме добре !

sindikata3
22.03.2015 17:38

Ей лилав нос това ако е червен картон то във всеки мач трябва да има в футбола а балтията на дърваря джоунс не е грубо и не е хич за червен хо хо

ReDeViL666
22.03.2015 17:35

Рамо от съдията ли , я върви се скрий ! Всички спорни моменти бяха коректно отсъдени - и картона и дузпата! По слабо играхте , нервите не си сдържахте и заслужено загубихте! Всичко друго са празни приказки!

shoshibgFB
22.03.2015 17:31

Чист червен си беше, с абсолютна умисъл му стъпи на крака. За дузпата съм съгласен. ...а можеше да има още един червен накрая за Скъртел... Няма смисъл да се оправдаваме със съдията, хич не играхме добре.

medno
22.03.2015 17:26

Не дадоха едно хубаво повторение на нарушението за червен картон на Джерард

shoshibgFB
22.03.2015 17:25

Чвстито на манчуфци, не заслужавахме да вземем нищо от мача.

Turek
22.03.2015 17:25

Съдията или беше безумно слаб или си изпълни перфектно поръчката. Според мен второто е по вероятно.

manutd_forlife
22.03.2015 17:25

Тъпо решение Уейн да бие дузпата. Много подценяване имаше и Ливърпул за малко да ни направят за смях. Малко в повече е самочувствието, ако играем така срещу Сити или Челси няма да имаме много шансове за гол. Все пак честита победа (явно очаквана от много малко хора *joking* ) Дано сега успеем да направим една добра серия и да стигнем колкото можем по-напред.

NoDiggity
22.03.2015 17:25

Честито дяволи! ТОТАЛНО надиграхме Ливърпул и заслужена победа! Предвид, че следващия кръг играят Ливърпул с Арсенал, мисля че позицията в топ 4 ни е почти гарантирана. ГГМУ!!!!!!!!

CLOTH
22.03.2015 17:25

Сега мога да седна и да се наслаждавам на ПЛАЧ ! Искам да ревете с крокодилски сълзи. Дубъл, за да си върнем за миналата година! Заставайте си зад линията на четворката, там ви е мястото!

razbirachi
22.03.2015 17:47

Вероятно не . МОГА да губя

CLOTH
22.03.2015 17:34

Вероятно да, ама ще се заровиш ли, ако паднат и двата ти отбора?

razbirachi
22.03.2015 17:32

Айде злобей , че довечера си ти

ElPistolero21
22.03.2015 17:30

Май не знаеш значението на "крокодилски сълзи"...жалко

razkazi_com
22.03.2015 17:24

Хуан Мата най-после получава заслуженото внимание. Един брилянтен футболист натирен от "специалния" и пренебрегван от Ван Гаал.

Gerrard99
22.03.2015 17:23

Заслужена загуба.Честита победа на ман юнайтед напълно заслужена

rockytoo
22.03.2015 17:23

Нямали загуба, най-добрият отбор, щяли да ни смажат, а сега като паднат се оправдават с съдията пак hahahaha

Hazarddddd
22.03.2015 17:23

Браво на Миньоле! Истински се изкефих, на това спасяване! Все пак честита победа на Юнайтед!

martyyyLFC
22.03.2015 17:22

Не мисля да коментирам и да се занимавам , ще кажа само едно - смешно е , САФ бе на терена и се убеди , че неовия човек си свърши работата *wink*

martyyyLFC
22.03.2015 17:32

Няма спор за дузпата , абсолютно правилно си описал ситуацията , говоря за червения *wink* защото ако това е червен , то в мача ни срещу Челси Коща трябваше да бъде изгонен на 3 пъти .... Остави просто честита победа и успех , че програмата ви не е лесна , а доста отбори се натискат за 2,3,4 място

lubomirsb
22.03.2015 17:29

С извинение, но би ли обяснил ситуациите за които говориш. Дузпата може да е пресилена да, но има разлика от влизане рамо в рамо и игра на ръгби. Във футбола е позволено да има единоборствно с рамена, а не изблъсквания които те изваждат от терена. И двата отбора можеха да покажат повече. За мен лично мача не беше кой знае колко интересен. Пак с много мъки, инфарктни моменти и голямо напрежение без да има голови положения. За мен Балотели не заслужава да играе в Ливърпул. Това е едно дете за мен. А ситуацията с Джерард не искам да коментирам.

JustLegend
22.03.2015 17:24

нищо интересно в коментара ти приеми загубата като мъж не се оправдавай *smile*

ApricotGarden
22.03.2015 17:22

Руни е време да смени посоката в която бие дузпите. Цял живот ги бие там.

bengami
22.03.2015 17:22

А смешното коментаторче се съгласява с всичко, което е отсъдил пробития манаф.

medno
22.03.2015 17:21

До коментар [@comment 1775199] от [@user proud_scouser18]:

Мерси за информацията *lol*

Arsenal966
22.03.2015 17:21

Джан не можа ли да се усети бе....Блинд беше готов да падне....и с пръст да го докоснеш....

mancho_unt
22.03.2015 17:20

хахахаххахаааааааааааааааааа закови гиии веее индианците му с индианци

PraschoChorbata
22.03.2015 17:20

Аз ви казах, че накрая сигурно ще стане 1:3, ако вкара дузпата готово....

ApricotGarden
22.03.2015 17:17

До коментар [@comment 1775196] от [@user medno]:

А в края на сезона Джерард си хваща самолета за САЩ

medno
22.03.2015 17:20

Каквото иска да прави. 1:3

PraschoChorbata
22.03.2015 17:12

Манчестър нещо изтърват мача, в края да не стане някакъв измислен Х.

ApricotGarden
22.03.2015 17:14

И аз от това се опасявам. При положение, че сме с човек повече, може поне да изнесем играта по-напред.

medno
22.03.2015 17:14

Трябва Марио да се опита да центрира и нацели Стърлинг, който бяга безцелно и топката да влезе ...

ApricotGarden
22.03.2015 17:07

Доста удобно е в момента някой да си поиграе с нервите на Балотели.

proud_scouser18
22.03.2015 17:06

Титлите не са най-важното нещо в футбола! Най-важното във футбола е да останеш в любимият си отбор, дори и в най-трудните дни, години! И сега ние като фенове на Ливърпул трябва да подкрепим КАПИТАНА!!!

CLOTH
22.03.2015 17:21

Ми за мен не е. И ти си пристрастен, и аз съм. Това е.

proud_scouser18
22.03.2015 17:18

Разбрали сте ме погрешно. Нямам предвид това че Гигс и Скаулс са напуснали Юнайтед ( всеки знае че те приключиха кариерите си на Олд Трафорд ). Мисълта ми бе такава, че Джерард ако искаше можеше да играе за който си иска отбор, но остана верен на Ливърпул. И за мен той е много по голям играч от Скоулс и Гигс.

proud_scouser18
22.03.2015 17:13

И какво? *lol* *lol*

CLOTH
22.03.2015 17:11

Скоулс или Гигс са напуснали Юнайтед, че не мога да си спомня? И двамата останаха в отбора във всички моменти, просто такива грандиозни слаби дни като вашите, Скоулс и Гигс нямаха!

medno
22.03.2015 17:10

Добре, че ни изясни кое е най- важното ... Гигс е помощник треньор на Ван Гаал ако незнаеш ...

medno
22.03.2015 17:03

Коментатора как тънко сипва на Балотели *smile*

Rezors
22.03.2015 17:14

Тва се питаме 80% от феновете.

medno
22.03.2015 17:11

Той пък как може да е в такива отбори изобщо- незнам. За мен психиката му е толкова лабилна, че изобщо не става за професионален футбол.

Rezors
22.03.2015 17:09

Останал съм с впечатлението,че никой от коментаторите на Диема не е особено голям фен на Балотели. *joking*

Arsenal966
22.03.2015 17:00

Спестени жълти картони на Рууни и Ди Мария,спестен червен на Джоунс и на всичкото отгоре Лалана пропуска перфектен шанс за 1:1,а Мата вкарва задна ножица,като преди това Джерард са го изгонили след няма 2 минути игра......колко по-зле може да стане за Пуул ??

proud_scouser18
22.03.2015 16:59

Ей фенчета на Юнайтед само може да си мечтаете за такъв играч и капитан като Джерард! Нито Скоулс, нито Гигс могат да се мерят с СТИВИ ДЖИ.

xristian.tsekov
22.03.2015 17:05

Гигс 33 трофея ( 13ВЛ 2 ШЛ) Скоус 11ВЛ и 2ШЛ Джерард 0 ВЛ и 1 ШЛ (общо 10 трофея)

CLOTH
22.03.2015 17:02

По к'во? По червени картони или по титли?

nofx
22.03.2015 17:01

прав си... Стиви на терена е лека а Гйгс извън него... няма място за сравнение!

JustLegend
22.03.2015 17:01

Нищо не каза пич *smile*

ApricotGarden
22.03.2015 16:58

Така става когато си помислиш, че си спечелил мача 20 минути преди края му. Дано този голо влее малко акъл в главите на играчите и да ги върне на Земята.

Hazarddddd
22.03.2015 16:58

Ливъра се завръщат! Иначе Роджърс по-добре да спира със смените. Джерард влиза и след 40 секунди червен. Балотели влиза и след една минута жълт.*lol*

Rezors
22.03.2015 16:57

Е браво,интригата се връща!! *beer**beer*
Де Хея баш в най-важният мач се о*ра *lol*

PraschoChorbata
22.03.2015 16:57

Тези какво пък се разпяха и те, ей сега бързо 1:3 и пак ще плачат.

luiz_lfc
22.03.2015 16:56

Стъриидж :Д можем ли да станем свидетели на един от най-великите обрати аз лично не вярвам...

Rezors
22.03.2015 16:56

До коментар [@comment 1775148] от [@user Vaskovas]:

То се вижда кой е плъх..интелекта ти е в критична фаза на изчезване. *smile*

medno
22.03.2015 16:58

Спенс : "мозък не се продава наливен" *smile*

Arsenal966
22.03.2015 16:55

Каква физиономия изкара Джоунс докато падаше....

mancho_unt
22.03.2015 16:55

Изгони го и тоя индианец е Балотели*cards**whistle*

PraschoChorbata
22.03.2015 16:55

Балотелката, ако не се разпише с някоя проява то не е станало мач начи *joking*

razbirachi
22.03.2015 16:54

Не оправдавам играта на Ливърпул , картона е заслужен , но съдията не е обективен . Спести картони

CFC_Forever
22.03.2015 16:54

Джерард със сигурност ще запомни последното дерби с/у МЮ.*lol**lol*

Иначе УНИКАЛЕН гол на Мата !

luiz_lfc
22.03.2015 16:53

Няма какво да кажа освен Честито на Юнайтед бях много позитивно настроен за този мач но останах разочарован прехвалния Стърлинг пак цял мач не знае къде се намира същото се отнася и за джуджето Алън тотално ни съсипаха! Също се надявам че това е последния път в който виждам капитана ни за сезона изключително просташко поведение няма право в толкова важен мач да направи така глупост!

CFC_Forever
22.03.2015 16:54

Не се притеснявай догодина туко виж с 10:1 сте ги били.*lol**lol**lol*

medno
22.03.2015 16:52

Дори 2 дузпи да свирят за домакините, мача пак ще е за Юнайтед. Просто са много по- ефективни и стабилни. Поздрави и за Луис Ван Гаал, който каза преди мача, че ще победи Ливърпул и го направи.

fut_prof
22.03.2015 16:52

мммммм 2-я гол може да стане гол номер 1 за месец Март *smile*
Според мен това бе едно красиво попадение.

Vetrigo177
22.03.2015 16:52

Ама този Ди Мария надрусан ли влиза на терена,лелел,давата леви крака му пречат!*nerd*

Arsenal966
22.03.2015 16:49

Рууни как си я изгледа топката...и я пропусна......*joking*

Gerrard99
22.03.2015 16:48

няма топ4 за Ливърпул с тая игра ако хванем 7-8 място ще е добре.

Arsenal966
22.03.2015 16:47

О какъв гол на Матаааааа.....жалко за Пуул...нещата буквално няма как да станат по-зле за тях,като не ти върви,просто няма какво да направиш !

gL_Manekena
22.03.2015 16:47

Мата Магьосник!!! Някой ще ми обесни ли кво стана с Джерард защото пропуснах положението...

medno
22.03.2015 16:47

Ами няма такива изпълнители в Ливърпул ...
Ливърпул : Мата - 0:2

Luxury
22.03.2015 16:47

Страхотен пас на Ди Мария и НЕВЕРОЯТЕН гол на Мата просто феноменален..

Arsenal966
22.03.2015 16:46

Жълт за Ди Мария,червен за Джоунс......няма *erm*

skivur
22.03.2015 16:45

Нали уж във футбола не може се играе с ръце?А да я сграбчиш?

Arsenal966
22.03.2015 16:44

Къде е картона за Джоунс ?????? Бравооооо...развалиха дербито !

skivur
22.03.2015 16:43

за тоя ритник без топка нищо няма се каже *lol*

skivur
22.03.2015 16:41

Ако Коутиньо се разиграе разликата от 1 човек няма да е толкова видна.

proud_scouser18
22.03.2015 16:41

ФА не могат да си позволят Юнайтед за още една година да не попадне в топ 4. МАФИЯ

Edin_Dzeko10
22.03.2015 16:39

Пак помагат на юнайтед доста измислен червен картон влизането беше грубо но не и за червен а за жълт...

manutd_forlife
22.03.2015 16:43

ок

medno
22.03.2015 16:39

Ае те колко време ще им трябва, че да пуснат едно свястно повторение !?
Аз нищо не разбрах ... не видях настъпването ...

Captain_Vidic
22.03.2015 16:38

Това беше най-якото нещо , което съм виждал хахаахах истински капитан, истинска легенда! Завинаги безтитлен!

Arsenal966
22.03.2015 16:38

Не мога да разбера за какво му дадоха на Ерера жълт картон,като изгониха Джерард ???

medno
22.03.2015 16:38

До коментар [@comment 1775094] от [@user Vaskovas]:

Не ти прави чест да говориш така. На който и отбор да си фен ...

ApricotGarden
22.03.2015 16:36

Сега се опасявам да не би да се допусне подценяване подобно на мача между Челси и ПСЖ

Arsenal966
22.03.2015 16:36

Какво е това бе ? Джерард с червен,а сега дадоха и на Ерера жълт ????

Hazarddddd
22.03.2015 16:42

Ерера не го спъна, но му влезе грубо. После докато Ерера беше на земята, Джерард го настъпи.

Arsenal966
22.03.2015 16:41

Не видях добре ситуацията...затова питах....значи Ерера е спънал първо Джерард...и затова е получил жълт,а при ставането,Джерард го е настъпил нарочно ....тоест червен картон.Ако е така....значи съдията е отсъдил правилно.

Hazarddddd
22.03.2015 16:39

Ерера си заслужи жълтия заради влизането срещу Джерард. А самия Джерард не можах да разбера дали настъпи Ерера нарочно. Ако е така значи и червеният е заслужен.

Rezors
22.03.2015 16:35

Иначе мисля,че червеният е заслужен..спорен,но заслужен,настъпването се тълкува като нарушение за червен картон,а Джерард настъпи Ерера.. *smile*

Ginekologa
22.03.2015 16:37

ахаха

methazoid
22.03.2015 16:35

Бахти измисления червен картон.

ApricotGarden
22.03.2015 16:38

Ако при умишлено настъпване по правило няма червен картон, то наистина е измислен. *nerd*

medno
22.03.2015 16:29

В този мач капитана ви е резерва ...
Тоя нелицеприятен заместник е пълня пародия, за да го сравняват с Джерард ...

proud_scouser18
22.03.2015 16:27

Лалана има доста добри мачове в Ливърпул. В момента играем с 9 човека на терена. Стърлинг го няма никакъв, за Алън да не говорим.

23_Carra_Gold
22.03.2015 16:26

Доста слабо полувреме, като Юнайтед перфектно се възползва - едно положение-един гол. До към 30-тата минута ни нямаше никакви и всъщност от мега пропуска на Лалана, показхме, че ни има в мача...Юнайтед стояха по-добре и си взеха своето, а ние може да съжаляваме, че Лалана не изравни от чиста позиция.
Като цяло не особено класен мач, да не кажа и нещо по-силно...Разочарован съм от Морено, Алън и Лалана. Надявам се на по-добро второ полувреме и най-малкото да не загубим...

skivur
22.03.2015 16:25

Ако Балотели и Джерард влязат началото на второто ще има мач

Livera88
22.03.2015 16:24

Трагичен Ливърпул! Какво е това защитаване на Андфилд каква е тази дезориентация :Х Ман ако бъдат натиснати в тяхната половина правят грешки,а нашите вместо това чакат отзаде целия отбор и на контра ще ги бием вече *confused* Това е пълен абсурд.Ако играем така и 2-то заслужено Ман ще запише дубъл срещу нас.Балотели и Джерард трябва да влезнат веднага че играта куца много.*wonder*

lubomirsb
22.03.2015 16:23

Дано второто полувреме да е малко по интересно. Юнайтед да понамалят връщанията към Де Хея, а Ливърпул да се размърдат малко. В крайна сметка сме и фенове на футбола нали *smile*

wengerout
22.03.2015 16:22

Интересно ми е само феновете на Ливърпул какво мислят за Лалана.Не претендирам да съм гледал всички мачове на Пуул до момента,но тоя човек нещо не ми се вижда надежден.
Може и да бъркам естествено.

medno
22.03.2015 16:24

Лаланата в Саутхямптън играеше много добре миналия сезон. Сега е кръгла нула *smile*

Fball_matters
22.03.2015 16:19

Ебаси чирпанската трагедия са Ливера . Не мога да разбера Брендана какво вижда в играчи като Алън , Хендерсън и Лалана та чак и Хендерсън капитан е сложил. Когато на Стърлинг и Коутиньо играта не върви шансовете на Ливера граничат с нулата.

medno
22.03.2015 16:23

Според мен единствения наистина добър футболист с перспективи е Коутиньо. Дори и Стърлинг за мен си е един обикновен спринтьор. Кой знае каква плачебна статистика има за подавания и голове ...

medno
22.03.2015 16:17

Здрав мач става. Стърлинг трагиче и Лалана трагичен.

Arsenal966
22.03.2015 16:12

Сако показва дрибъл и технични пасове.....много радва *joking*

Fball_matters
22.03.2015 16:10

Ливърпул са трагични. Язък за верните им фенове. Не заслужават подкрепа тези мърди

Fball_matters
22.03.2015 16:06

Адам Лалана да го подаряват на Нотс Каунти . Пълна трагедия е .

Arsenal966
22.03.2015 16:05

Каква атака на Пуул и какъв пропуск на Лалана....... *silent*

skivur
22.03.2015 16:05

Копие на миналия мач само пропуски

one2win
22.03.2015 16:11

Само, че единия отбор се възползва от това положение и вкара.

Hazarddddd
22.03.2015 16:09

Като цяло и двата отбора имат по едно положение.

skivur
22.03.2015 16:08

то един мач като почне така така и свършва

one2win
22.03.2015 16:06

Само пропуски? *lol* Това ви е първото положение след близо 40 минути игра.

Fball_matters
22.03.2015 16:03

Бездарникът Джерард защо не играе ?

one2win
22.03.2015 16:05

Бездарник си ти! Лалана със уникален пропуск. Трябваше да направи 1-1!

Double_De
22.03.2015 15:57

ливърпул не знаят какво се случва. за челси остава един много труден мач и това с/у ман ю

Double_De
22.03.2015 16:01

и там няма да е лесно, но според мен този с/у ман ю ще е най-трудния

Hazarddddd
22.03.2015 15:59

Не мисли, че срещу Ливърпул и особено срещу Арсенал, ще ни е лесно.

xristian.tsekov
22.03.2015 15:56

Много добро начало и в двата отбора има голямо желание за победа.

ApricotGarden
22.03.2015 15:51

Някой ще сподели ли линк за мача ?

ApricotGarden
22.03.2015 16:03

Страх ме е да чета предишните коментари, защото знам какви умни спорове се водят преди подобни мачове.

Arsenal966
22.03.2015 15:55

Може би ако погледнеш в коментарите преди да питаш......*erm*

IvailoIlkov
22.03.2015 15:54

Пробвай с diema *smile*

rqazpr7
22.03.2015 15:47

Оф, тоя Уейн от 10 положения, 7 са му засада....

medno
22.03.2015 15:45

3 пъти по- добре играят гостите ... *smile*

WDale
22.03.2015 15:45

Кво стана с най-лесния мач на Пуул?

Arsenal966
22.03.2015 15:45

Ерера с прекрасен пас и Мата с перфектен удар и 0:1 .......2мата испанци показаха на ЛВГ,че трябва да играят доста повече ! Радвам се за Мата !

thereddevil7777
22.03.2015 15:29

Ако някой има добър линк към мача , моля да го сподели .

ComsteR
22.03.2015 15:26

Прекрасна футболна неделя, Юнайтед-Пул, Байерн-Борусия(М),Фейенорд-Псв, и черешката на тортата Ел Класико*beer**beer**beer*

За мача, очаквам над 2.5 гол/гол , победа за Юнайтед.

medno
22.03.2015 15:29

Всичките мачове са единици *smile*

luiz_lfc
22.03.2015 15:19

Лукас и Балотели вместо Маркович и Ловрен *sick* Надявам се Бало да ме опровергае но не вярвам.

shoshibgFB
22.03.2015 15:19

Мача е равен момчета, максимум 1:1. Няма смисъл да се джавкаме

medno
22.03.2015 15:14

Още първото 1 и крайния резултат ще е за домакините *smile*

hoffi
22.03.2015 15:07

Дойде дългоочаквания момент! Голямото дерби на Англия, жалко само, че е битка за топ 4, а не за титлата..
Преди важни мачовете съм оптимист и вярвам в отбора си, но със слабата игра, която показваме ( с изключение на първото полувреме с Тотнъм ) и с добрата игра на Ливърпуул, ме притеснява, че няма да го спечелим този мач, дано да греша..
Дано стане интересен мач, без съдийски изцепки и по-добрия да победи.. *beer**beer**beer*

martyyyLFC
22.03.2015 17:26

Е... За жалост имаше не една изцепка ...

Kireto1232
22.03.2015 15:09

Поздравления за коментара ,но си мисля ,че в този мач в годините е доказано ,че формата не е от значение дано все пак гледаме добър мач с много голове *wink*

Daley_Blind
22.03.2015 15:00

Дано хванем поне Х и да се надяваме Ливъра да нямат ден..

Manchester_1878
22.03.2015 14:57

Излиза със състава, с който победихме Шпорите. За фена на Л'Пуул, Ди Мария и Рохо не са титуляри, защото има играчи на техните позиции, които се представят по-добре. До " фена на Сити " рядко си позволявам да квалифицирам някого без да го познавам, но ти си престъпно тъп. Повече хейтваш юнайтед отколкото да подкрепяш отбора си. Неслучайно след загубата от Барса те нямаше в темата. Ти не си фен, не на Сити, а на футбола, отрепка, която избива комплекси. Заради такива като теб хората мразят и сините от манчестър, но какво ти обяснявам, на теб мозъка ти стига колкото да се храниш и лееш злоба. За дербито се надявам на хубав мач и нека по-добрия победи. Прогнози няма да давам в такива мачове всичко се случва.

Edin_Dzeko10
22.03.2015 14:49

Ливърпул ще смачкат ши*найтед с 3-0 !

xristian.tsekov
22.03.2015 15:25

Абе нещастник има ли тема на Юнайтед която да не си оспамил? Освен да повтаряш 100 пъти едно и също като папагал друго можеш ли?? Отново ти повтарям понеже си бавно развиващ гледай си изкуствения отбор и му се радвай, защото после пак никой няма да ви помни и се разкарай от темите на ГОЛЕМИТЕ ОТБОРИ каквито са Ливърпул и Юнайтед

topcho87
22.03.2015 15:10

както колегата по долу ти каза ти си престъпно прост. сигурно знаеш играчите на юнайтед наизуст, а тези на сити не ги знаеш всичките

gL_Manekena
22.03.2015 15:03

Mного поздрави от Ракитич *wink*

SuperSizee
22.03.2015 14:49

Рохо и Ди Мария резерви в този мач!????? Ван Гал е за затвор да остави такива футболисти на пейката, дано греша в мнението си, но това ще бъде най - лесното дерби за Пул.

Arsenal966
22.03.2015 14:53

То защото в последно време Ди Мария е във супер форма,а пък Рохо е непробиваема стена отзад ......*erm* Виж,че вместно Ди Мария,ЛВГ е пуснал Мата,както и Ерера.

WDale
22.03.2015 14:52

Грешиш, да. За извода за лесното.

CFC_Forever
22.03.2015 14:46

Успех и на 2-та отбора нека по-добрият да победи.Според мен Ливърпул ще бие с 2:1.