Малко не достигна на Арсенал да изхвърли Монако от ШЛ (видео)

23:39
Малко не достигна на Арсенал да изхвърли Монако от ШЛ (видео)
Отборът на  Арсенал надигра  Монако като гост с 2:0, но отпадна на осминафиналите на Шампионската лига само и единствено заради повечето отбелязани голове на монегаските на чужд терен. Така с общ резултат 3:3 от двата мача напред в турнира продължава тимът от Княжеството.
 
Българският нападател Димитър Бербатов започна срещата като титуляр и остана в игра до 69-ата минута, когато бе заменен от Бернардо Силва.

Монегаските, в атака водени от Бербатов, бяха по-дейни в първите минути на мача, но опасните голови положения пред вратата на Давид Оспина липсваха. 
 
След този кратък епизод възпитаниците на Арсен Венгер стъпиха здраво на земята и изравниха играта. В 14-ата минута на артилеристите не им достигна съвсем малко, за да открият резултата чрез Оливие Жиру, който пропусна наглед добра възможност, пращайки топката в аут с удар с глава отблизо. Малко по-късно Санти Касорла заложи на виртуално изпълнение в противниковото наказателно поле, но защитници в червено-бяло блокираха удара му. 

В 23-ата минута Лоран Косчиелни разтресе напречната греда на Монако след центриране от пряк свободен удар, но преди това страничният рефер бе маркирал засада. Въпреки немощта на артилеристите пред гола през първите 30 минути на срещата, натискът им бе отчетлив.
 
Усилията на футболистите на Арсенал дадоха положителен ефект в 36-ата минута. Уелбек изведе Жиру лице в лице със Субашич, който отрази първоначалния удар на френския нападател, но при последвалата добавка нямаше какво да направи. Така лондончани поведоха на монегаските. Малко по-късно Уелбек можеше да удвои предимството на своя тим, но късметът отново изневери на англичаните.
 
В заключителните секунди на първото полувреме пред вратата на Субашич отново стана много напечено, но в крайна сметка нова промяна в резултата не настъпи, а изявите на Бербатов до почивката бяха "незабележими".

Натискът на топчиите продължи и след подновяването на играта. В 53-ата минута Субашич показа котешки рефлекс след майсторско изпълнение на пряк свободен удар от страна на Йозил. В ответната атака груба грешка на Коклен можеше да струва доста скъпо на гостите, но за щастие на бранителя не се стигна до нещо по-сериозно пред вратата на Оспина.
 
В 63-ата минута Йозил се озова на чиста стрелкова позиция на метър навътре в наказателното поле, но изстрелът му бе твърде неточен. Когато скорбордът на стадион "Луи II" показа 69 минути от началото на мача, дойде моментът, в който Бербатов отстъпи мястото си на Бернардо Силва.

В 79-ата минута резервата Уолкът нацели страничния стълб, но Курзава не успя да изчисти топката и тя попадна пред другата резерва Рамзи, който се оказа по-точен от английския си съотборник и покачи резултата на 2:0. Малко след това момчетата на Венгер можеха да стигнат и до така нужното им трето попадение, но този път Субашич изби коженото кълбо от голлинията.

В оставащото време до края на мача Монако успя да удържи Арсенал и се класира за четвъртфиналите на Шампионската лига.
 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

marioooooooo
18.03.2015 11:30

2009 - Английски финал
2013 - Немски финал
2014 - Испански финал
2015 - Френски финал => дали е възможно
*lol**lol**lol**lol*

vargala1313
18.03.2015 10:56

Футбола загуби с класирането на монако на 1/4. Сега като им се паднат Барса, Реал„ Байерн или дори ПСЖ, мислите ли че дори ще има някаква интрига (това е реалността) от фен на Юнайтед

MiTaKa_D
18.03.2015 10:35

Честито на адаша и на Монако, успяха да задържат аванса и според мен съвсем заслужено ще играят на 1/4 финал.*smile*

aa2
18.03.2015 10:02

Жалко, че в ШЛ продължава отбор като Монако.За 4 полувремена най-вероятно общото им излизане от тяхното поле беше около 15-20 минути.Адски жалък отбор, който единствено се защитаваше и с доста късмет стигна до 3 попадения, 1-то с рикошет, 2-то с топка минала през 2-ма защитника и вратар, и 3-тото с помощ от гредата.Разпорихме ги и в 2-та мача, бяхме доста по-добри, но липсата на класа, и късмет у някои от нашите играчи ни лиши от 1/4 финал.Мехмед за пореден път доказа, че го няма никакъв в големите мачове, днес аз лично от него видях поне 10 центрирания на метър и половина височина, които, ако сложа 5 бебета и те ще ги хванат.Уелбек за пореден път от 30 докосвания имаше 5-6 точни, а Жиру изкупи част от вината си след 1-я мач.
Това е моето мнение.
Честито на Монако, но смятам, че този отбор ще бъде разцепен тотално от следващият си противник, защото смятам, че няма да има такива глупаци като Арсенал, които да сметнат още преди 1-вия мач, че са спечелили сблъсъка.

sundza
18.03.2015 10:54

Още по-жалкото е, че всяка година се борим със зъби и нокти с най-големите отбори в Англия за участие в ШЛ и накрая ни изхвърля.....Монако. Още преди мача казах - ако искаме да продължим, трябва да се играе както в играхме в Манчестър. И не приемам клишета от сорта "колкото ти позволи съперника". След като можеш да играеш по този начин срещу Сити и Юнайтед, то срещу "колоса" Монако трябва да покажеш минимум същото, че и нагоре. Но не го показаха и ето. И не ви е виновен Йозил, Жиру, Миру, защото същите тези играха и в другите мачове. Виновен е само един - [@link https://www.facebook.com/men.bg/photos/a.435182919007.222502.190385004007/10153664141649008/?type=1]

caramell
18.03.2015 08:58

По - добрия отбор отпадна!

Йозил показа , че може да играе брилятно.

MitkoSh
18.03.2015 10:24

Точно пък Йозил беше най-бездарния играя в отбора на Арсенал :Х

crip1
18.03.2015 02:00

Жалко за Арсенал, но 4 години вече не могат да се сетят, че има и първи мач освен втори.

crip1
18.03.2015 01:58

Излъгах се да прочета няколко коментара, та видях, че има хора, които наричат Йозил посредствен.Вярно, че не е същия какъвто беше в Реал, но трябва да си много зле, за да не признаваш какъв изключителен играч е по принцип. Да не говорим, че днес, ако не най-добрият, то поне беше един от най-добрите за Арсенал.

wengerout
18.03.2015 01:47

До коментар [@comment 1773291] от [@user metal_jericho]:

И ти ще бъдеш безкрайно щастлив.Това,че няма английски представители в ШЛ ще осмисли иначе жалкото ти съществуване.Най-голямата ти мечта ще се сбъдне.На теб и на още 10тина потребителя тук.Чудно ми е как такива незначителни неща могат да ви радват толкова много.Нямаш ли отбор,който подкрепяш,който да те радва?Нямаш ли семейство,приятели,социален живот.Работа?Хоби?Нещо друго?
Това,че няма нито един английски отбор на 1/4 финалите сигурно тук ще ощастливи много хора,за които вероятно това е единствената им радост.Хейт,голям хейт.

sdw
18.03.2015 06:21

Прав си.Човека,който коментираш е жалък,впредвид начина му на коментиране.Английския футбол винаги е бил традиция в ШЛ и е тъпо някой да се подиграва с това... Но е факт: няма английски отбори сред първите 8 ,а обикновено глупавите коментари за това кое първенство е най-силно,ги чувам именно от английски фенове. Та помисли малко,може и коментара на онова лапе,което коментираш,всъщност да е провокирано от стари коментари на дечковци,които смятат,че мнението може да бъде факт.Е факта го виждаш сега какъв е.

Momchil_92
18.03.2015 01:41

Арсенал си нямаха късмет , а и първия мач го проспаха това е всичко , просто беше нелепо да загубят от Монако в Англия поне равен да беше , но факт е вече че Монако са на 1/4 финал няма смисъл да се говори

Zanz1bar
18.03.2015 01:15

Мислех да го напиша това в края на сезона ама ти ме предизвика. Наистина съм на мнение че Йозил не играе на нужното ниво, но до всички негови критици погледнете какво прави Арсенал с него на терена. Миналият сезон почна зле, купихме Йозил, Арсенал тръгна много нагоре. В момента в който Йозил се контузи, формата на Арсенал рязко падна. И точно когато Йозил се завърна около април месец Арсенал тръгна отново нагоре (вярно, че това съвпадна и с контузията на Рамзи но все пак това което пиша не е лъжа, Арсенал наистина тръгна нагоре след като той се завърна от контузия).
Този сезон същото Арсенал не тръгна толкова зле (да вярно имаше много равенства но факт че играхме с Евертън,Сити) и в момента в който Йозил се контузи формата на Арсенал отново спадна изключително много и загубихме всякакви шансове за титлата. И в следващият момент Йозил се връща от контузия около края на Декември и Арсенал има 10 победи от 12 мача.
Както вече казах абсолютно съм на мнение, че Йозил трябва да играе доста по-добре за парите който бяха платени за него, но наистина не можеш да кажеш на черното бяло просто Йозил е посредствен, но хората около него някакси се разиграват когато той е на терена.

Zanz1bar
18.03.2015 14:55

Да аз абсолютно съм съгласен че снощи той беше най-добрия на терена може би с Жиру но попринцип говоря като за 50 милиона може поне МАЛКО желание за игра да покаже

El_Blanco
18.03.2015 01:45

Йозил е посредствен? Според теб днес на терена за Арсенал кой игра най-добре? Йозил не е от типа халфове, които ще се върнат назад и ще се борят за топката, той не е от типа, които тичат много и вършат полезна работа. Но той е може би един от малкото халфове, които решават двубоя с един гениален пас (евентуално асистенция). Йозил е страхотен халф. Жалко че много от феновете на Арсенал, не осъзнават това, което той прави на терена. А това с формата на Арсенал и контузиите наистина е така и не е случайно. *smile*

Napadatel_9
18.03.2015 00:53

Честито и на Монако!!!*beer**smile*
Атлетико и Монако достойни 1/4 финалисти.*smile*

karakoko
18.03.2015 00:25

Това им стига на Монако, да играят на четвърт финал.
Нашия Берба е единствената разпознаваема звезда в Монако и доста го даваха....стана ми приятно.

fivooo
18.03.2015 00:19

Отбора, който заслужаваше да продължи е Монако. И двата гола днес бяха голяма доза късмет. Монако победиха високомерните англета, а втория мач си ги удържаха. Чудесно изиграни два мача. Преди 10 години пак всички ги отписваха,ама играха финал. А всички мишки ще си пожелават Монако на 1/4.

Arsenal966
18.03.2015 01:44

Както са се класирали така и ще отпаднат още на 1/4 финалите ! Голяма част от класирането им се състои в това,че имаха голям късмет и в 2та мача,а не до някаква класа в защита ! Арсенал не че имат кой знае колко по-големи шансове,ако се бяха класирали вместо Монако,но поне щяхме да видим красива игра,а не антифутбол.Хубавото е че всичко ще приключи още на 1/4 финалите !

fivooo
18.03.2015 01:30

Какво като не са правели атаки? Класираха ли се? Класираха се. Хората знаят как да си използват преднината, докато други не знаят как да си използват краката.

Arsenal966
18.03.2015 01:04

Ами докато едни пропускаха,други във днешния мач 1 атака нямаха ! Тотално закопаване отзад ! При 1:0 или 2:0 поне можеха да опитат някои контри,удари да правят,атаки да градят....но не ! Монако във Лондон им провървя,може и ние да сме виновни,защото ги подценихме,но 1вия гол и 3тия....айде моля ти се,толкова много им вървеше на франсетата,че не е истина ! В ШЛ,както виждаш,1-2 гола особено на чужд терен могат да правят разликата !

fivooo
18.03.2015 01:00

Отбор, който подценява друг отбор на 1/8 в ШЛ не заслужава аплодисменти. Монако в първият мач си свършиха работата, а втория просто трябваше да го устискат и те го направиха. Просто и ясно. И в двата мача знаеха за какво излизат. А Арсенал като типично английски отбор се помислиха за по-големи и лесно ще смажат Монако. Ами бих казал, че и двата отбора си получиха заслуженото. И не разбрах, това че са направили куп пропуски е някакъв + ли? Кво като са ги направили? Евала ли трябва да им казваме?

Arsenal966
18.03.2015 00:34

Първия гол на Монако сигурно беше класа а ? Късмет никакъв нали ? Жиру беше в серия от 6-7 мача в които вкарваше по 1 гол във всеки мач,точно срещу Монако в първия мач не се спря да пропуска,а след мача с Монако отново....във всеки мач (без мача срещу Ман Ю) вкарваше гол ! Това не е лош късмет нали ? Днес Монако закопаха автобуса ....или ти ще кажеш,че просто бяха класа в защита ? Франсетата чистеха напред всяка възможна топка,просто им провървя в Лондон,ние ги подценихме и 3 гола срещу 11 човека на голлинията трудно се вкарват ! На 1/4 бъди сигурен,Митето и компания ги очаква изнасилване.....няма значение дали ще е срещу Порто или Байерн/Реал !

Danskrastev
18.03.2015 00:24

Все едно първия гол на Монако в Лондон не беше случаен така ли ? Голът който промени целия мач айде стига глупости случайни голове тези голове се търсеха,и станаха факт друг е въпроса че се пропуснаха много положения за които са си виновни Арсенал,така че Монако напълно заслужено продължава заради някой хора които не си свършиха работата...

wengerout
18.03.2015 00:16

Другият сезон момчета,ще сме във втора урна при тегленето на групите,тоест ще може да играем с Реал,Барса,ПСЖ още в групите.

Иначе като цяло просто от този отбор си правят най-жестока гавра с всички фенове.Особено господин Венгер.Просто в момента ми идва да псувам като най-долния селянин,но няма да го направя.Човекът е направил адски много,всички знаем колко,не само стадиони и материални неща,а и много други.Сега обаче се вижда.На моменти имаме невероятни проблясъци,но за да сме шампиони,да сме първи,където и да е,нужно е постоянство.Ние го нямаме.Не може да излизаш и такъв отбор да те бие с 3-1 у дома.И по-лошото е да те надиграе.Монако сигурно за пръв път си пълнят стадиона от онзи рейд през 2004.Просто абсолютно ние сме си виновни и няма ако.Ако щеше да има,ако се случваше за пръв път.Нормалните възрастни хора си вземат поука.Няма ако не бяха вкарали,ако бяхме вкарали ние,ако Лондон,ако Чамбо,ако слънцето.Няма!Ние сме си виновни,а и не стига това,ами и феновете трябва да страдат още след като бяхме на косъм.Голът падна в 80 минута и вместо да запазим самообладание и да си подаваме като отбор,тръгнахме да я ритаме като селяни.

Iron4
18.03.2015 00:30

Нищо сега поне феновете на Арсенал ще се успокояваме,че ще можем да се съсредоточим за първенството и ФА Къп...*joking* Иначе аз мнението си за Венгер съм го казвал и преди,с този човек няма как да направим нещо голямо.С години искахме да ни се падне по-лесен противник,и накрая кво-Монако идва,бие ни и ни надиграва(най-вече тактически) насред Лондон.*erm* П.С хубав никнейм имаш.

El_Blanco
18.03.2015 00:02

Евала на Арсенал! Много борбен дух и добра игра, но за жалост на феновете им отпаднаха. Просто с тази игра заслужавах да класират на 1/4 финала. С оглед на класата на двата отбора за самия турнир и феновете на футбола беше по-добре Арсенал да се класира, защото със сигурност имат по-голям шанс напред в турнира. Това им беше успеха на Монако - с който и да се срещнат, ще отпаднат, но все адмирации и към тях. Още миналата седмица бях казал, че първият мач Арсенал го подцени по простата причина, че изтеглиха уж "най-лекия жребий", а днешният двубой го доказа. По-качественият отбор са, но футболът понякога е несправедлив. Сега повечето може би ще се нахвърлят с твърдения, че Монако са заслужавали да стигнат по-напред, но това не е истината. Пожелавам си Монако или Порто на 1/4 финал. *smile*

sindikata3
17.03.2015 23:51

Бербата кой го очакваше на 1/4 никой ама е това е футбола *ball*

Iron4
17.03.2015 23:51

За съжаление се оказах прав,0:2 и отпадане...поздравления за отбора на Монако,играят много грамотно особено в защита и наказаха грешките ни от 1вия мач,които се оказаха решаващи.Догодина дано Венгер и компания си вземат поука,че не може 1вия мач да го проспиваме,а след това да гоним някакви велики и много трудни обрати..или пък да се надяваме поне 1вия мач от елиминациите да сме гости...*lol*

Arsenal966
18.03.2015 00:06

Не,другият сезон ще стане това,че ще извадим късата клечка,просто защото това си е традиция,ще ни се падне Реал или Байерн и или ще си ни бият просто заради по-високата класа или пак 1 гол няма да ни достига.Това беше ! Подценихме Монако въпреки,лесния жребии и съдбата пак ни обърна гръб,на мига,още при 0:1 в Лондон,след ужасният рикушет !

Zanz1bar
18.03.2015 00:02

Другия сезон искаш ли да ти кажа кво ше стане ще бъдем конкурентни и пак в реванша ще гризнем дървото (ако изобщо се класираме за ШЛ)

wengerout
17.03.2015 23:50

Другото,което исках да кажа,че Санчез игра адски слабо.Трябваше да бъде сменен според мен,въпреки че от него можеше да дойде нещо интересно.90 процента от времето тръгва да дриблира срещу двама и пада.Някой път му даваха фаул,но повечето случай не.Другите 10 процента спираше и се връщаше назад.Слаби подавания,слабо всичко от негова страна.
На мен малко ми заби ,но тая смяна на Гибс не разбрах с кого беше и защо точно Гибс?Водим 2-0 и дори да допуснем,все още ни трябва само един гол за продължения.Техния шибан гол няма абсолютно никакво значение.АКо трябва пускаш и вратаря напред и рискуваш на макс.Разбирам първия мач да е бил 0-3 и сега да играем за 0-3 и един гол да ни убие,но не е така.Дали с техен гол или не,няма значение.Щяхме да изиграем още 30 минутки,в които със сигурност щяхме да ги бием.

Highbury
17.03.2015 23:49

Ейй не ни върви и не ни върви, точно когато ни трябва малка доза късмет.... Едно голямо браво за Жиру личи си, че дава всичко за отбора просто Венгер да го направи капитан, защото такъв човек ни трябва да води отбора... Наистина заслужавахме да продължим напред, но уви Фортуна отново ни обърна гръб....

Danskrastev
17.03.2015 23:45

Типично за Венгер най-слабия мениджър за последните 10 години, в Лондон можеше спокойно да завърши мача 1-2,но не трябваше да се атакува постоянно вкара неопитния ОХ и Монако вкараха гол от негова грешка за мене изцяло е виновен Венгер феноменалните пропуски на Жиру особено в Лондон, и бездарната игра на Йозил който правеше много грешки в атака ,и с почти нищо не помогна на отбора пълен фигурант иначе честито на Бербо заслужава си човека на тези години да играе в ШЛ на много добро ниво.

Danskrastev
18.03.2015 00:52

Ама разбира се голям пас за Монреал който после подаде на Уолкът който пък удари греда,и добре че играча на Монако сбърка за да може Рамзи да вкара,ама разбира се за два мача голямо постижение за Йозил просто уникално.....

Zanz1bar
18.03.2015 00:45

Аз говорих специално за този мач и за твое сведение ако не си гледал мача случайно сигурно максимум още 1 плеймаикър в света щеше да се сети да подаде тоя пас на Гибс при втория гол. А де не говорим поне 3-4 пъти задържа топката или измами по 3-4 играчи от Монако

Danskrastev
18.03.2015 00:18

Голямо изнасяне само този мач Жиру имаше четири пропуска,и добре че беше щастливия рикошет за да вкара поне един гол да се отсрами,да не говори ме в Лондон какво направи,и какви шанс изпусна поне за два 100 процентови се сещам Йозил ако някой се потруди да му преброй грешните пасове сигурно ще наброяват двуцифрено число да не говори ме че с нищо не помогна на отбора просто се разхождаше,и подаваше топката къде точно къде неточно.Това е играч за 44 милиона който бе взет за да се гради отбор около него да не говори ме,и за пропуска му в наказателното един метър от вратата не можа да я уцели пълна трагедия бяха и двамата,а Венгер ако беше стратег щеше да затвори мача при 1-2 в Лондон,а не целия отбор да се хвърля в атака и за това резултата стана 1-3,но както и да е свикнали сме на неговите простотии...

Zanz1bar
18.03.2015 00:09

Луд ли си бе човек Жиру и Йозил изнесаха целия мач, Санчез,Касорла и Уолкът никакви ги нямаше. Рамзи се включи много много добре.

wengerout
17.03.2015 23:44

Първо,както някой каза по-долу,центриранията бяха абсолютно ненужни.Жиру беше пазен от трима.Трябваше да се пробва нещо красиво от Йозил,Санти,Рамзи и съм сигурен,че щяхме да вкараме трети гол.За поредна година отпадаме по най-грозния начин....Тея Монако са абсолютно посредствен отбор,който квото ще да ми говори.Невероятна защита,путки майни.Ако бяхме сериозни в Англия нямаше дори да вкарат и един гол,но не.Понеже печелим всяка година ШЛ и сега трябва да подценим Монако.......
Резонна победа,аз бях сигурен в нея.Нищо особено,все пак срещу средняк.Един от най-слабите отбори в ШЛ,а ние отпадаме от тях.Бербата по едно време бая се беше осрал обаче...
Като цяло този резултат може да помогне още за самочувствието и да завършим добре.Но пак ще се разминем само с потупване по рамото от сорта на -добре играхте,като гости бяхте невероятни,малко късмет ви липсва,другата година пак.

rostislav.kovachev
18.03.2015 00:21

Много ме изкефиха Арсенал. В борба за топката в наказателното, по двама от Арсенал и един от Монако! И ако горкия пробва да изчисти, и му я отнемат, отново и отново, чак до края. И тез ги запукаха, а онези пък излязоха безотказни при центрирания, затрупват топката без проблем. Накрая или отборът рухна, или франсетата прецакаха Венгер с перфектна защита от изсипани топки. Относно силните първенства, именно в тези с по-изразено превъзсходство на лидерите, успяват по-правилно да си разчетат силите, за да продължат по-далеч в ШЛ. Там където са много изравнени, Премиършип, има много по-малко лесни мачове, а понякога и ШЛ може да дойде като разцъкване (справка Ливърпул - Лудогорец).

Arsenal966
17.03.2015 23:42

Малко късмет ни трябваше ! Може и да ги подценихме в първия мач,но те и в 2та мача имаха много голям късмет ! По-добрия отбор за съжаление не отива на 1/4 финалите,докато един автобус продължава напред и чака да бъде разгромен !

Arsenal966
18.03.2015 00:04

Гледай да не е по-разочароващо от това при нас,защото нито 1/8 финалите,нито 1/4 финалите за Реал на тази степен са нещо голямо !

petko9305
18.03.2015 00:01

С тази игра на Арсенал се радвайте, че не вие, а Монако ще продължат. Защото всеки един отбор продължил на 1/4 финалите е поне малко добър и за това е по-добре, че Арсенал не успяха да продължат по простата причина, че Арсенал нямат нужния характер срещу наистина силни отбори.

RMcF_
17.03.2015 23:50

пак се повтарям, поне ни чака нещо :Д мухахах

Arsenal966
17.03.2015 23:46

Реал ако играят и срещу немците в червено както играха срещу тези в синьо.....какво ги чака на тях.... *joking*

one2win
17.03.2015 23:45

Дано им се падне Барса да ги изнасилят на 1/4 финалите.

RMcF_
17.03.2015 23:44

поне чака нещо на 1/4 финал в ШЛ, а не следващия съперник в Нисшата лига пхахахах

RMcF_
17.03.2015 23:42

АХАХАХАХАХАХ :д после Нисшата лига била по- силна от Примера.. утре и Сити падат и всички "грандове" от великата ви лига сте good bye муахахаха

babavuna
17.03.2015 23:42

Много се радвам за Бербатов, просто му е изписано на лицето, колко много означава всяка минута в този турнир за него.
Заслужава да направи нещо голямо ШЛ,заради всички несгоди досега!

rostislav.kovachev
17.03.2015 23:41

Бахти, барбароните бяха се вече разкрачили, и тез убиха 3 минути с центрирания. Жалко.

Честито на Митко! И приятели!

Супер мач стана! Субашичччч

biancorosso
17.03.2015 23:41

Колкото и да говорим Арсенал имаше адски малшанс и в 2та мача.

abvbgbg
17.03.2015 23:41

Едно голямо браво за Арсенал никакъв късмет и в двата мача мн по добрия отбор отпадна

petko9305
17.03.2015 23:39

Тази година беша доста слаба за Английските отбори.

Arsenal966
17.03.2015 23:38

Постъпихме глупаво !!! Какви са тези центрирания ??? Отбор с възможности постъпи несериозно в 1вия мач срещу адски несериозен отбор и 2рия преминава.Какво ги чака на 1/4 финалите на Монако не е истина !!!

petko9305
17.03.2015 23:33

Баси дългото продържение...
От къде 5 мин. ?

eELBARCa
17.03.2015 23:27

kak може такъв некъдърен отбор като монако да играе на 1/4

WR10MU
17.03.2015 23:25

Тоя вратар е от железо бе хахаха

wengerout
17.03.2015 23:25

санчез е ужасен....ох боже не мога да гледам

Danskrastev
17.03.2015 23:20

БРАВООО БЕЕЕ казах ли ви че Рамзи е отговора за китайската стена *lol**lol*

Arsenal966
17.03.2015 23:20

Свърши им късмета,първо греда на Уолкът и после гол на Рамзи ! 2:0,айде още 1 гол !

Ginekologa
17.03.2015 23:25

а първия мач за мен бе ужас ах късмет този спаси

Arsenal966
17.03.2015 23:24

След 1вия им гол в Лондон (рикушет в Мерте),след 3тия им гол в Лондон,греда и гол,след милионите пропуски на Жиру в първия мач и пропуска му преди да вкара гол във 2рия мач,след гредата преди 2рия гол в този мач.......викаш късмета е с нас а ? *joking* *thumb_up*

Ginekologa
17.03.2015 23:22

късмета е с вас ,че този я подаде на вашия човек*wink*

LiverpoolNiki
17.03.2015 23:11

2-то полувреме Монако играят добре цяло чудо е, че не са вкарали още.

Ginekologa
17.03.2015 23:10

добре ,че и този от монако се взе за меси *lol*

Arsenal966
17.03.2015 23:10

Рамзи не знае къде се намира,оплита краката.......не знам как го изкараха,най-добрия играч срещу Уест Хям,вкара 1 гол и това беше,беше мъка целия мач ! Тези може и да ни изравнят,Белерин измори ли се,Мерте ако го минат,край !

Danskrastev
17.03.2015 23:07

Бездарника Йозил не може да уцели вратата от един метър,и този струва 44 милиона имах надежди за него преди време,но за съжаление се оказва най-големия провал....

Arsenal966
17.03.2015 23:06

Много топки ще губим в центъра,малкия боец Коклен го няма,а Рамзи трябва да оплете краката само 2-3 пъти в центъра и ще вкарат късметлийски гол с 3тия им изстрел за целия мач !

Arsenal966
17.03.2015 23:25

Да ти пратя снимка на стаята ми ако не ? Тв-то на метър и половина от компа,интересуваш се нещо....тъкмо да погледаш малко мача *smile*

dexter
17.03.2015 23:23

Сега сигурно видя гола на повторението чак *joking**joking*

Arsenal966
17.03.2015 23:21

Брато,мятай по едно око на телевизора,да разнообразиш,че си ми много интересен така като си говориш колкото да не заспиш

dexter
17.03.2015 23:18

Ти ще кажеш, мятай по едно око на телевизора все пак, че си изкара мача в уинъра *wink*

Arsenal966
17.03.2015 23:16

За да ги пиша тези "глупости" според теб не гледам ли мача бе ? *nerd*

dexter
17.03.2015 23:14

Ами гледай към тв-то от време на време, там дават мача, няма голям смисъл да пишеш глупости през 2 мин. *joking*

Arsenal966
17.03.2015 23:11

Да те светна малко.....ТВ и компютър в една стая *smile*

dexter
17.03.2015 23:07

Ти изобщо гледаш ли мача, за последния час имаш 100 коментара, голям си ми фен *beer*

Danskrastev
17.03.2015 22:47

Жиру за малко да уцели страничното флагче *lol**lol*

Dontspeak
17.03.2015 22:45

Колкото и да ви се иска дузпа нямаше и съдията го видя това. Чисто просто едно от качествата на Санчез - симулацията. Ако има контакт за какъвто говорите, то е вече когато е на земята, но не и преди това...

Arsenal966
17.03.2015 22:48

Никой нормален фен на Арсенал,не е искал дузпа от тази ситуация,ако си мислиш,че Алексис е искал дузпа.......той се изнерви и размаха ръце,защото съдията само чакаше да падне за да му даде жълт,не говори е така....

wengerout
17.03.2015 22:43

НЕ трябва да се играе емоционално.Така съм го написал,че излиза,че искам да излезем и да играем като в махлата,за да вкараме възможно най-много голове. *lol* Трябва да сме спокойни и уверени!

Danskrastev
17.03.2015 22:46

Венгер е толкова спокоен че имам чувството че ще припадне при всеки пропуск на Арсенал,а Жиру и Уелбек са царе в пропуските *lol**lol*

Danskrastev
17.03.2015 22:41

Венгер да пуска Рамзи видя се че в центъра издишат,а с един Рамзи в отбора ще имаме много повече атаки,защото за пореден път Йозил показва каква "звезда" е само че от анонимните...

Arsenal966
17.03.2015 22:41

Ясно е че с тези 3 гола като гости в първия мач,Монако са си горе долу на 1/4 финалите,НО.....бива ли толкова противна игра да показват ? Да,това е техния стил,разчитат на защитна игра,кажи си го автобус и на едрите си играчи в защита,но те пипнат ли топката в тяхната половина и ако има играч на Арсенал до тях чистят топката напред.Не са имали нито един изстрел,не са правили пробиви,не са се пробвали да организират атака,минаха 3-4 пъти центъра само за да ни пресират рано рано.

Danskrastev
17.03.2015 22:39

Чак да имаше дуспа видя се че търси контакт даже специално влезна в наказателното просто латиноамериканския ген се обади,най-много някакъв фал защото положението даже не беше вътре...

Highbury
17.03.2015 22:37

Така е и за мен имаше дузпа, ясно се вижда как с коляно го подпря отзад не знам тоя съдия какво гледа .... но дано второто полувреме да им свърши късмета на тез, честно не мога да ги понасям тия франсета !!!*erm**erm*

wengerout
17.03.2015 22:35

След нервния старт,навлязохме в мача.Шансове има,но трябва да не се бърза и да се играе емоционално.

Danskrastev
17.03.2015 22:32

Жиру вкара едно положение,и сега ще пропусне 20 други положения Уелбек и той спокойно можеше да вкара но не уцели вратата,а защитника на Монако...

Arsenal966
17.03.2015 22:33

И напук на това тези с първата атака сигурно,изчистване от центъра,2 рикушета,греда,2ра греда,в коляното,в лакътя на Оспина и ще вкарат гол.Ако ние не заслужаваме да преминем на 1/4 финалите какво да кажем за Монако ???

Arsenal966
17.03.2015 22:31

Тези на колко богове са се молили преди този мач не е истина......не влиза топката и точка.

Arsenal966
17.03.2015 22:28

Съдията чакаше Санчес да падне за да му даде жълт картон за симулация ли ? Алексис беше почти приклекнал,не можеше да задържи топката,имаше си бутане от дървото от Монако ....падна чилиеца,никой от Арсенал,включително и Алексис не е претендирал за дузпа,идиота съдия жълт му показва......

Arsenal966
17.03.2015 22:22

Какви са тези лъкери бе........трябваше да е 2:0

Danskrastev
17.03.2015 22:22

Ще почна да пиша още негативни коментари може и Йозил да вкара хахха

Danskrastev
17.03.2015 22:20

Най-накрая я вкара тая топка след толкова чакане вече втори мач....

Arsenal966
17.03.2015 22:20

Айде стената е пробита.....11 човека на голлнията да се залепят другия път ! Жируууууу

rostislav.kovachev
17.03.2015 22:20

Абдиде, бе, Венгер!
Аз веднъж ще съм за Бербо, и топчиите ще се развихрят.

по един за Жиру и Бербо!

Danskrastev
17.03.2015 22:19

Много са слаби и според мене Венгер заложи на грешните хора при такава добра защита по-добре да беше пуснал Рамзи и ОХ защо не и Уолкът,а да беше разкарал идиоти като Йозил,Уелбек и Жиру трябва ни бърза изненадваща атака какви са тия разиграващи идиоти,и защо е оставил Касорла толкова назад точно той трябва да дирижира атаката просто нямам думи и когато дадоха стресираната физиономия на Венгер още повече ми се догади от цялата история....да пуска второто ОХ и Рамзи малко да раздвижат играта и да махне тоталния провал Йозил...

Arsenal966
17.03.2015 22:18

Това,което феновете на Арсенал правят като Оспина се приготвя да бие,ООООООООООООО.... и като бие....ОООООСПИНА....е това трябва да го правят и като Мерте си наглася топката и дава пас,като хване топката и времето се забавя,ужасно е просто.

eELBARCa
17.03.2015 22:18

кой ти очаквал френските тимове да изхвърлят английски те грандове

Ginekologa
17.03.2015 22:16

явно арсенал няма да вкарат скоро с тази игра

wengerout
17.03.2015 21:53

Започваме много,много слабо и стресирано.Ако не променим веднага играта си,то ще отпаднем със сигурност.

Arsenal966
17.03.2015 22:00

Нямаме никой в центъра.Уелбек си подава с Мерте...а като видя бавните движения на Мерте и паса със адски мъки до Косчелни.............иначе пак се почна,пропуск на Жиру.Не можахме ли да вкараме и тея да ги стресираме малко.....аме не ни върви и това е !

Arsenal966
17.03.2015 21:44

Нали Кондогбия и Тулалан пропускаха двубоя ??

Iron4
17.03.2015 21:24

Добър състав,но щях да бъда по-доволен ако Рамзи започваше на мястото на Йозил/Касорла като опорен халф.Но Венгер няма как да остави един от двамата най-креативни играчи на пейката,при положение че трябва да вкарваме голове.

overdrive
17.03.2015 21:11

Дано видим доминация от началото и ранен гол. При подобен развой, не само феновете на Арсенал, но и неутралните фенове трябва да са доволни, защото мача ще стане доста по-интересен.

killerkala
17.03.2015 21:07

Арсенал са с най-доброто което имат докато състава на Монако е доста окастрен май май няма да удържат Санчез и Йозил цял свят играе 2ка и ше печелят тая вечер Ше ги убият разгром

Arsenal966
17.03.2015 21:05

Очаквах такъв състав от Венгер......"уж" най-нападателната ни формация.Венгер не схвана ли че Уелбек като Жиру е отпред,просто не играе толкова добре.Разбира се трябва Йозил и Казорла пак да играят и Алексис естествено (тук не го виня).Какво му пречеше да сложи Рамзи на мястото на Йозил или Казорла и примерно Уолкът отдясно на мястото на Уелбек.Като играят и Жиру и Уелбек + и Йозил и Казорла някакси нищо не се получава.Уж играчите играят на различни позиции,а са всъщност са си 2ма нападатели и 2 централни атакуващи халфове.Дано да греша де,в този мач е важен резултата все пак.И Белерин да ги вкара тези 3 гола пак ще го примем ! *joking*