Отговорникът по феърплея: Ботев - ЦСКА е вън от всякакви съмнения

10:49
Отговорникът по феърплея: Ботев - ЦСКА е вън от всякакви съмнения
Отговорникът по феърплея към БФС Марио Костурков смята, че мачът Ботев Пловдив - ЦСКА (2:0) е вън от всякакви съмнения за договорка. Той разкри, че не е забелязал нерегламентирано движение на парични потоци на залагане.

"Това, което смятам да напиша в доклада, е, че според мен мачът беше редовен. Следях през цялото време няколко сайтове за залагания, в които не забелязах нерегламентирано движение на парични потоци и рязка промяна на коефициента. За мен би било интересно да видя каква е причината за смяната на Тунчев в края на първото полувреме. Иначе още по-интересно би било да видим следващите мачове в първата шестица между Ботев и ЦСКА. По-скоро според мен, ако има нещо нередно, то би се случило може би на следващ етап. Така че към момента не мога да твърдя, че ЦСКА е играл симулативно. Това не означава, че няма да продължим да следим под мониторинг и в бъдеще нещата", заяви Костурков пред "7 дни спорт".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

mufk97
17.03.2015 04:45

Като фен на ЦСКА искам всички заблудени "сини" фенове да погледнат последните мачове на ЦСКА срещу Локо и Берое сигурно и срещу тях така паднахме защото искаме "великия " гранд Левски да е в втората 6-тица....Просто в началото на сезона Стойчо събра няколко футболисти които умират за ЦСКА и те играеха на кръв но явно силите им се изчерпаха до тук.В мача Ботев-ЦСКА просто можем да отдадем заслуженото на Ботев защото момчетата показаха мъжка игра и заслужено са си в първата шестица *smile*

Manchester_Red
16.03.2015 20:07

То цялата схема беше такава червените да подарят 3 точки на Берое и Ботев и да влязат в 6-цата, а после те да върнат жеста за да може комунистите да се борят за титла, която в края на сезона няма да е в техните ръце.

kapitana123
16.03.2015 19:39

"...не забелязах нерегламентирано движение на парични потоци..." от което следва, че паричните потоци са били регламентирани ?!? *confused*

Napadatel_9
16.03.2015 17:48

Tия Левскарчета ореваха сайтовите бате.*lol*
Щото ако аз бях Левскар, нямаше да се надявам на милостиня на ЦСКА, щото ще е под достойнството ми точно ЦСКА да спаси Левски.Но вие си продължавайте да си ревете лошо няма.*cry**cry**cry**lol*

Chelsea86
16.03.2015 14:58

До коментар [@comment 1772600] от [@user Jason_Scotland]:

Намери ми ако обичаш къде съм писал "за свине, прасета, свинюги, цецка, мецки и други" и аз включително. Чакам!

Jason_Scotland
16.03.2015 15:13

Е нема да рова една седмица назад, но ако смяташ, че не си и несправедливо съм те набедил ... извинявай!!! Ти ще имаш ли топки да се извиниш обаче??? Или може би наистина ме смяташ за злобар?

manutd_forlife
16.03.2015 14:33

Това е всеизвестен факт. Ясно ми е, че доста хора не знаят, но ЦСКА игра толкова зле дори по-зле при миналите си 2 мача, така, че за трезво мислещият човек не е изненада, че пак играхме толкова слабо.

sundza
16.03.2015 14:30

Ами това последното важи в пълна сила за всеки един отбор, който иска да се развива нормално. За съжаление, с малки изключения, у всеки един отбор у нас се наблюдава стремеж точно към обратното. И оттук идва и цялото недоумение от неадекватното поведение на претендентите, описано от колегите по-долу, макар и по по-особен начин *wink*

chiko_smile
16.03.2015 14:07

Всички мачове в А група са нагласени и ни правят на глупави просто ...

Jason_Scotland
16.03.2015 13:10

Понеже обидите и простотиите ви немат край започвам да си мисла, че сбърках като казвах, че искам да победим Ботев ... май си заслужавате съдбата*cry*
Сори за порядъчните сини фенове ама заради такива като вас бих казал:

Ганя и Гонзу до живот на Герено*tongue**tongue**tongue*

Jason_Scotland
16.03.2015 16:36

Сега ако издокараш и оназ снимка на Ван Нистелрой*wink* от спиртни*beer*

Jason_Scotland
16.03.2015 16:04

А бе видях го аз това и понеже много ми напомняш на един приятел бургаски със същите пристрастия ама друго име та виках да не си инкогнито нещо ... Джеймс Бонд ръиш ли*joking**joking**joking*

stanimir.miminika
16.03.2015 15:46

Джейс,аз съм един почитател на Черноморец Бургас,фен на Реал Мадрид и поддръжник на ЦСКА... *wink**beer**beer*

sundza
16.03.2015 15:17

Ето ти го смисъла да си бием в следващите мачове. Най-малко заради треньорите. Както си коментираме и с Jason - клубовете ги напускат треньорите, а остават мършите, които само доят и унищожават. И Sportal вече потвърди за Младенов, че си тръгва при всички положения, но той ли трябва да си ходи или някой друг?! При нас каквото станало - станало, ще ни лаят още няколко дни и ще спрат. Но ако не си взимаме мачовете от сега нататък, ще си задаваме същия риторичен въпрос.

Jason_Scotland
16.03.2015 15:14

Кой си и за 'кво се бориш? Казвай бързо*wink**joking**joking*

stanimir.miminika
16.03.2015 15:11

Джейс,много си се развихрил нещо... *beer**beer**beer*

Jason_Scotland
16.03.2015 15:01

Мисла дека повечето ще сме на едно мнение по твоят въпрос. Ганя или Лупи ... вземи единия удари другия*wink* Лупи го изгонихме с бой, но не сме си го върнали ами той се върна и подаде оглозган кокал на полу-умрелото куче*erm* Двамата са еднакво вредни за нас и вас. Манджуков не го харесвам много, защото се криеше, когато имахме нужда а после се залепи за Лупи да помага ама сега той Лупи бил такъв-онакъв ... е всички сме изненадани сигурно, че Лупи е такъв*wonder* Мисълта ми е, че той мисли като реален бизнесмен в структурно и бюджетно отношение (точно като Домуза) и за това не диша Лупи ама напускайки с нищо не помага*erm* На Герено и Армията още дълго ще е "интересно" с Ганя и Лупи ... само дано не затрият некой клуб.

sundza
16.03.2015 14:01

Понеже аз те имам за порядъчен фен на ЦСКА искам да ми кажеш каква е разликата между Ганя и Лупи. И ако ние нашето животно не можем да го изгоним, то вие този го изгонихте за "компетентно" управление и пак го върнахте. С какво Лупи е по-добър от Батков, му се радвате толкова. Сериозно те питам тебе, а не някой от по-долу подвизаващите се лумпени, защото очаквам обективно мнение.

Chelsea86
16.03.2015 13:49

Ти много неща можеш да кажеш, но злобата си няма как да я скриеш. "Исках да си тръгна още миналата седмица, вече няма кой да ме спре. Този мач с Ботев е черно петно върху историята на клуба. Аз исках повече от всичко да победим. Направих всичко възможно да мотивирам футболистите. И на полувремето им казах, че трябва да обърнем резултата, но те бяха подложени на натиск. Ако тези думи на Младенов не показват колко наиситна се е играл мача, то аз не знам кое друго може. *wink*

karakoko
16.03.2015 12:50

*smile* *smile* ...позицията на Сектор "Г" за Ботев - ЦСКА: Догодина Левски да бие Хасково с 80:0 с "феърплей" за да се класира на 6 място

babinoto
16.03.2015 12:54

Хахаха крадеца вика, дръжте крадеца.Типично по свински.

babinoto
16.03.2015 12:36

[@link https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/1959667_10203490873304564_3314025184449362581_n.jpg?oh=6684ae010a37aede6b416cfaa6d041c4&oe=5570986F&__gda__=1433872191_207e190883e5c61a6619c83a6656c254]

gerrardksp
16.03.2015 12:34

Какво се вживявате толкова? Български футбол няма така или иначе .. Под моите коментари някой е писал за историята на българския футбол.. Българския футбол е свързан с националния отбор и има само една година и тя е 94-та.. останалото е мафия, хулигани по стадионите, които се държат като хомо хабилиси и черно тото.

Chelsea_4_life2
16.03.2015 12:32

Понеже гледах малка част от мача и бях сигурен на 5000% че ЦС*А ще загубят в самия мач си личеше че отбора им играе буквално на сила което е по добре защото ако беше обратното като заклет левскар щях да съм бесен ако Левски бяха спасили ЦС*А и поне следващото дерби ще е интересно ще си имаме оправдание като запалиме стадиона

babinoto
16.03.2015 12:20

Цска-ри вашите 3 звезди са само статистика, нашето име е Легенда и Слава!Винаги зад Левски във всяко едно нещо.

gordon_shumway
16.03.2015 12:06

Хахаха, всички теми са пълни с посинелите говеда, на които уж не им пука в коя шестица са *joking*

gordon_shumway
16.03.2015 12:24

Няма какво да показвате на света - за нас са писали, че сме убиец на шампиони, а за вас, че сте евроидиоти и ел дебили. Това знае света. А вие си показвайте каквото искате *joking*

worldwar2
16.03.2015 12:09

Като цяло защо да ни пука?Титла няма да спечелим и топ3 почти сигурно нямаше да видим.Просто показваме на света...колко ограничено племе сте.Жив и здрав *beer*

rostislav.kovachev
16.03.2015 11:55

Относно червените фенове, които призовавали за загуба:
Кой може да си предстваи по-голяма награда за тях? Особено на фона на реалните им шансове за титла?

Имат си достатъчно титли, не че 33тата им е излишна, но поводите за кудош, са друго нещо.И това съвсем не беше изуване на гащи, а чиста гавра.

Не виждам кой цскар би оттървал питомното (Левски 7ми), за да гони дивото (нова титла).

rostislav.kovachev
16.03.2015 18:09

Това че си оставате 7ми е факт. Както и това, че Левски трябва да играе само за победа. За добро или лошо, Ви предстоят не само лесни битки, което си е достатъчно да се поставят задачи на колектива и да се изпълняват указанията. Дългоочакванато изграждане на гръбнака на отбора е на прага. Струва ми се доста иронично, че г-н Стоев е изправен пред същия проблем, както с Лудогорец през лятото: Как да надгради отбора в условия на липсващ сериозен отпор в родното първенство. Доста фактори са различни, като този път ситуацията е по-сурова, но едва ли има по-благоприятна затова ситуация, от мачове без значение, изключае 3те за Купата. Желая повече наслука на г-н Стоев този път, както и повече разбиране!

Chelsea86
16.03.2015 14:50

Ние и повече точки от вас да съберем пак си оставаме седми. Няма как да отпаднем така или иначе което води до мисълта или ще с играе порно или ще се обиграват млади момчета. Само купата би осмислила слабия сезон, но там са отбори като Ч.Море които не ни отстъпват, Локо Пд с които само равни правим и победителя от Литекс и Лудогорец.

Chelsea86
16.03.2015 14:44

Е то е ясно къде сме ако не вземем купата... В долната шестица и най-слабо представяне от 1937г ако не се лъжа. Ние така или иначе няма как да изпаднем. Освен да се борим за 7 място с Ч.Море, но едва ли. Батков може да продаде малко мачове като ги оправдава с пускане на повече юноши. За какво ще се борим в тази шестица, аз не виждам за какво? Така, че остава само купата която е далеч от сигурна. Не виждам някакви промени, НКП и Тръста са зад Батков и Гонзо, а при евентуално отпадане за купата Стоев си заминава.

rostislav.kovachev
16.03.2015 14:39

Целта, която беше формулирана от Херо, и после долу горе разпозната и от Герена, борба за тройката и участие в ЕКТ, си остава непроменена. Тъй като Левски е във втората шестица, няма право да се бори за първата тройка, но по точков актив, има карт бланш, да натрупа повече победи до края от почти всеки отбор в А група. А Купата си остава същата, с нищо непроменена цел, и единствена реалистична траектория към участие в ЕКТ. Колкото и злобно да звучи от някои, идеална възможност за синята агитка, да демонстрира възвишена разточителност в безрезервната си подкрепа, към клуба, и към отбора, както отбеляза дори и треньора, както в мачове със, така и в мачове без значение от тук нататък. Топката е във вашето поле. Дали сте съгласни е друг въпрос, както вече споменах.

sundza
16.03.2015 14:31

Не си прав, защото веднага изниква въпроса - ами ако не бием тогава за къде сме?

Chelsea86
16.03.2015 14:26

Дори и да бием до самия край това с какво ще зарадва феновете? С победи над Марек и Хасково или евентуално над Ч.Море, Локо Пд и Славия ли? Единствения стимул остава купата, но там шанса е 50:50 за финал и 33% да я вземем. Само това би осмислило целия сезон. Не знам, но нещата в цялата група започват яко да миришат и само онези от БФС се правят на луди.

rostislav.kovachev
16.03.2015 14:20

С удоволствие! Левски позволи да се окаже в ситуация, в която кръвния враг му държи квитанцията, (за каквото и да било, но в конкретния случай, за борба в плейофите) и ЦСКА, без каквато и да е нотка на съмнение, не пропусна да я скъса. А за да е цирка тотален, г-н Младенов чак и оставка хвърлил, тоест ще има гнусни и помпозни изказвания на тема морал отвсякъде и по всички посоки. Пълна гаргара... На всичкото отгоре, само на три точки след лидера, но безспорно, на този етап, към днешна дата, с най- стройния фен клуб, хората са яко в играта с подкрепата, може би до последния кръг. Практически, ЦСКА има шанса да полегне на Ботевь, щото с Хасково наистина не би било феърплей, но дефакто би било напълно равнозначно, спрямо късането на квитанцията. Това е ташак, с кръвния враг, който всичките пари на Манджуков не могат да купят, ако друг път му скимне евентуално. Не на последно място, ествествената траектория за Левски оттук нататък е почти победи само до края, за да се вдъхне някакъв кураж на смазания редови фен. Всякакви смущения тук, може да породят нови срамни низини в серията от рекорди на Левски напоследък. Именно, нови поводи за трепет. И ако сините фенове не излязат от ъгъла на слепи обиди наред и ширещо се несъгласие помежду си, могат да забравят за прошка от когото и да е, на първо място Славия. Именно в достойното поведение, се крие ключа към справяне с кризата в Левски, а както е известно, това се явява непреодолим проблем за някои в АДто. Сините фенове трябва да намерят пътя към единството, преди да могат реално да помогнат както и да е на отбора и на клуба си.

sundza
16.03.2015 13:43

Добре, де, кажи ми ти като неутрален в тоя "казус" - какво значение има 7-ми или 6-ти в крайното класиране, защото беше много вероятно да завършим именно там, ако бяхме в първата шестица. За всеки нормален фен отборът му е или шампион или максимум втори, от там нататък всичко останало е нз. Очевидно само за червените братя с извратено мислене няма значение първи ли си, шести ли, след като с такава лекота си губят точките за сметка на нещо абсолютно маловажно - едно място разлика за вечния им съперник им изяде титлата.

rostislav.kovachev
16.03.2015 12:06

Прав си! Така или иначе 33тата няма да им е излишна. Както и 32та.

worldwar2
16.03.2015 11:56

чорбите се бореха за 32-ра титла, а не 33.Вземи научи малко история на футбола в България.Кренвирш фен

gundi9
16.03.2015 11:16

Призивът "Лягайте на Ботев" посрами ЦСКА зад граница.
Феновете на ЦСКА, които настояват отборът да загърби битката си за титлата в последния кръг преди плейофите и да не се напрягат срещу "Ботев" (Пловдив), изумиха полското издание "Спорт". То отдели на странната ситуация, в която са забъркани "Левски" и ЦСКА в последния кръг голям материал, озаглавен "България. Фенове призовават отбора си да падне". И тези хора все още имат наглостта да се кичат с шалове и цветовете на отбора? Нулева чест!", "Впечатлен съм".Това бяха малко коментари от поляци фенове на футбола.Браво чорби...поне направихте Левски много по висше-стоящ отбор от вашата реплика на отбор.Отново доказахте,че Левски е над всички в страната наречена България!

worldwar2
16.03.2015 11:18

чорбар и чест *lol*

nasran_chorbar
16.03.2015 11:14

Явно ще трябва да се сезира УЕФА, че т.нар. "синьо" бфс не спря да покрива червените боклуци.