Бербатов показа класа и тласна Монако към безпроблемна победа (видео)

22:58
Бербатов показа класа и тласна Монако към безпроблемна победа (видео)
Българският нападател Димитър Бербатов изигра силен мач при победата на Монако с 3:1 като гост на Евиан ТГ в мач от 28-ия кръг на френската Лига 1.
 
Бербатов не намери място в титулярния състав на тима от Княжеството, но се появи в игра в 19-ата минута, след като му се наложи да замени принудително Яник Ферейра-Караско, който се контузи.
 
Секунди преди българинът да се появи на терена, монегаските бяха повели в резултата чрез Антони Мартиал. Бербо дочака своя звезден миг и в 35-ата минута удвои предимството на тима си. Той получи топката на метър навътре в наказателното поле, преодоля технично двама противници и от малък удар вкара за 2:0.
 
Класическата преднина на Монако оформи централният бранител Алмами Туре, който се разписа в 60-ата минута. До края домакините стигнаха до попадение, но само до почетно, като то бе дело на Моду Соугу.
 
Така Монако се утвърди на 4-о място в класирането с 47 точки, а Евиан ТГ остава 16-и с 32.

Ето и други резултати от днешните мачове в Лига 1:

Бастия - Ница 2:1
Каен - Бордо 1:2
Реймс - Нант 3:1
Рен - Метц 1:0
ПСЖ - Ланс 4:1

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ogi999
08.03.2015 12:51

Сигурен съм, че 80% от експертите писали тук не са събличали по физическо и единствената им спортна дейност е да залагат на мачове. Гола беше от голяма класа и заради тези моменти хората гледат този спорт.....другото са комплексарски коментари и селяния и злоба по български. Ако Стиви Джи или Руни направят нещо подобно ще пишат цяла седмица че е било велико а тук всеки дебил пляе и дава акъл за нещо дето му не е ясно.....затова ще сме мизерниците на европа.

pesholudiq
08.03.2015 11:59

колко прост народ сте половината коментирали тука, един български футболист да имаме, който да го знае цял свят и вие го оплюете.. Цял свят признава гения му, а вие тука го изкарахте бавен и не знам си какъв още.. Бавен, бавен, ама вкарва почти всеки мач нали

MeToDueB
08.03.2015 11:17

[@link https://www.youtube.com/watch?v=mFqhy3I4gnE] Бербатов си е страхотен играч, фена на Арсенал да мълчи да си гледа Жиру дървото и да не говори

MeToDueB
08.03.2015 11:16

Бербатов бил бавен. Бербатов има бърз и експлозивен старт, когато трябва да направи нещо значимо, ако е бавен арсеналчетата щяха да го спрат, 3-ма паднаха на шпагат, но той вкара гол. Бербатов никога не е бил енергичен, който да пресира и цял мач да поддържа високо физическо темпо, но цял мач поддържа високо интелектуално ниво, защото е умен и знае кога какво и как да направи, а не да търчи и да си хаби силите залудо, такъв си му е стила. Бавен бил .. вижте онзи гол срещу Чарлтън в Тотнъм [@link http://vbox7.com/play]*lol*d2b8e2c . Не е бавен, играе с по-малко скорост, но когато се налага прави добри спринтове

medno
08.03.2015 10:49

Благодаря за необоснованите артилерийски минуси. *smile*

medno
08.03.2015 09:01

И ч последен съвет : догодина ако ще и Хасково да ви се падне не вдигайте банкет предварително, че това подценяване е най- непрофесионалната и тъпа грешка, която "бавен" футболист като Бербатов никога не е допускал в голямата си кариера.

medno
08.03.2015 08:58

Аве като си имате мнение относно Бербатов- отстоявайте го, но обосновано. Какво значи, че е бавен !? Ако гледате само напрадатели в стил Агуеро, Меси. Лавеци и такива ниски набити спринтьори със силен старт- добре, но такива футболисти нямат самочувствието на Бербатов да стои на едно място и да посреща с рамо 2./3- ма . Това си е ваше мнение. Колкото до феновете на Арсенал- поздравленоия единствено, че все още си тровите нервите с тоя смешен отбор на чело с най- антипатичния сбръчкан от нерви и изтощен демотивиращ всеки, който го гледа треньор. Писнало ми е дори от вашите коментари. Вече видя ли коментар на някой от Арсенал - го прескачам (поне ви написах защо ...).

lazera0
08.03.2015 00:45

До Arsenal966
Мисля, че това трябва го знаеш, че и заека е бърз ама не е футболист, ако си играл футбол, треньорите трябва да са ти го казвали

Arsenal966
08.03.2015 00:53

Да това го знам....явно и ти не си ме разбрал.Като казах това за Мерте и Бербатов.....го казах в отговор за това,че фена на Галата сравни Анри и Бербатов.Пише си го....просто му казах,че играят различно ок ? Дадох примера с това,че дори и Мерте е по-бърз от Митко,факт.......не съм искал да кажа нищо друго с коментара ми.Другото за което си се хванал е сигурно това,което казах за удара му при гола срещу Евиан и как се измъкна за да стигне до тази ситуация.Само самата ситуация визирах бе хора....вие ме направихте фен на бързите нападатели само.....wtf ?? *joking*

lazera0
08.03.2015 00:41

Браво на Бербата *beer*

Бербатов бавен, не бавен остава си един от най-добрите и в топ 5 на най-интелигентните играчи, които играят с глава (мозък) + крака за разлика от тъпите англичета.

П.С. Не знам някой друг футболист да им кръстен финт на негово име във фифата *lol**beer**beer*

koko957
07.03.2015 23:29

[@link http://vbox7.com/play:8f507cb8bf]

Arsenal966
08.03.2015 01:44

Радвам се че на 9тия коментар успя да напишеш явно това което наистина си искал да напишеш.Просто покраи това "светване" което се опитваше да ми направиш писа глупости,колкото да напишеш коментар !! Мисля,че покраи мен се опитваше да предадеш мнението си към така....всички в България,които не харесват Митко....а това явно са всичките 4,5 милиона ...(?!?!?!?!?) Каза после и за поколението....отново...радвам се че успя поне да напишеш това,което искаше да напишеш.Може да се каже,че ако не беше писал прибързани коментари,щяхме да приключим с този "спор" бая по-рано ! Съвета ми е ....не пиши,колкото да напишеш нещо и гледай да не отиваш направо на спор.В крайна сметка.....това за което се хвана...беше мнението ми.....за ситуацията при гола на Бербатов,а ти отиде в толкова различни теми,че е наистина смешно,защото аз се мъчех да ти отговарям точно,въпреки това че от твоя страна нямаше такова нещо.В крайна сметка ...всичко си има край,надявам се поне да си ме разбрал,защото няма как реално да знам....ти просто не отговаряше на това,което писах.

RMRM7
08.03.2015 01:33

Щом си играл, 1- Бербата не не бие слабо, така ти се струва пред екрана 2- бие с върха на пръстите си, а защитника е на 30 см пред гол линията, такива топки са най трудни за изчистване, 3-Бързаци много даже и в А група ги има, ама мозъци малко, затова той е легенда и е спечелил признанието на цял свят! Щом не го харесвате в България някакви си 4,5 милиона население,не е голям проблем, в Германия още се пеят песни за него, така е в Англия, така ще е и вън Франция, аз просто исках да ви светна ,че отсега нататък няма да има Бербатов, новото поколение е супер зле, само чалгари,няма дисциплина,няма школа,на два въпроса не могат да отговорят,радват се когато са играли 10 минути,затова няма да има и някой в Европа, да му измервате скоростта, ще имате много свободно време

Arsenal966
08.03.2015 01:22

Брато ти изобщо четеш ли какво пиша ? Сменяш темата моментално,това осъзнаваш ли го ? Спор....какъв спор ? Аз се опитвам да ти отговоря подобаващо на коментарите които пишеш...ти си продължваш в посоката....този не е фен на Бербатов,ще го "аргументирам" с това,че Арсенал не е печелил титли много време ??? Сериозно те питам....четеш ли поне това което пиша ? Относно това което написа....как ще обясниш това,че Венгер и Моу не са били нищо особено като футболисти,а са тренери от най-високо равнище ? Всъщност не го коментирай....защото ще игнорираш пак всичко което написах и ще кажеш само за Венгер и Моу....и ок....да,играл съм футбол...да видим какво променя това .....да ти напомня....."коментираме" ситуацията в която Берба вкара гола и защитника ! Това уж коментираме ! *joking*

RMRM7
08.03.2015 01:14

Само ми кажи честно играл ли си някога футбол ? за да знам дали да продължа да споря с теб

Arsenal966
08.03.2015 01:11

Да съм казвал,че Бербатов не е един от най-добрите български играчи ? Да съм казвал,че не е най-добрият български играч,който в момента играе ? Казвал ли съм,че Миланов,Гълъбинов,Славчев са му на нивото ? Като цяло...почти всичко което написа в коменар номер 14 !

RMRM7
08.03.2015 01:06

Да съм казал че Галата е по-добър отбор, това е невъзможно в днешно време особено..,мн ясно че по-богатият кара по-хубава кола,това е съвсем друга тема, но все пак ти пожелавам да видиш Арсенал да вдигнат трофей в Европа

Arsenal966
08.03.2015 01:02

[@link https://www.youtube.com/watch?v=S_07W3C4tSw] Като го постигнете ми се обади..........Не се опитвай на глупав човек да му обясниш,че е глупав !

RMRM7
08.03.2015 00:58

[@link https://www.youtube.com/watch?v=5clKs4LlMtQ] Лека нощ 2

Arsenal966
08.03.2015 00:56

Досетих се че сигурно това ще кажеш.....ок....само с 1 мога да ти отвърна и ще е повече от достатъчно ? Кое по-важно...излизане от групите на ШЛ или трофея,които Арсенал огранизира а ? *smile* Ще кажа и друго....гледал си мача.....бихте по-изключително.....направо феноменален начин нали ? Затвори ли си очите като Дрогба симилураше тогава ? Няма нужда да отговаряш *wink*

Arsenal966
08.03.2015 00:49

Да,разбирам те и съм съгласен с мнението ти често казано....за почти всичко което написа във този коментар,но не разбирам каква беше тази реакция ? От едно нещо,само защото не съм фен на Бербата както ти....отиде на съвсем друго и намеси Арсенал,просто защото видя,че съм им фен.Напълно излишно и нелогично ! *erm* Относно защитника на Евиан ...ти сам го каза,всеки защитник допуска грешки....ок,това е вярно...отиваме на това,което аз написах....за удара на Бербата и "изчистването" на този защитник.В 9 от 10 случая дали щеше да е гол това ? Нашия явно очаква тук да се пишат само коментари тип....ураааа,Бербата вкарал,гордоста на България ...ала бала....??? *erm* Смешно е ! Като цяло съм съгласен за това,което написа....."защо трябва все грешките да гледаме" ...но това не значи,че това което съм написал не е вярно и ти го знаеш,но нещо се засегна твърде много,което пак казвам...е смешно !

RMRM7
08.03.2015 00:44

Братле организирате турнир за да имате поне една титла ама и нея не можете да я вземете [@link https://www.youtube.com/watch?v=EbYTx93bV9w]

RMRM7
08.03.2015 00:42

Бербатов цял живот да му целувате краката пак ще е малко, дуг българин в шампионска лига няма, сегашните Миланов,Гълъбинов,Славчев дето се радват веднъж когато са титуляри, Бербатов на техните години беше голмайстор на Германия,човек който разбира от футбол,вижда че мозъкът е по-важен от бързината, той вижда на къде да прати топката,вместо да бяга натам,прави това за секунди ,които другите даже за 5 минути не могат да го измислят, Зидан,Гути и Кака също не бяха бързаци, но това не ги прави слаби играчи, а до защитника на Евиан, и най добрият защитник допуска грешки, защо трябва все грешките да гледаме, вашите дървари и от такива грешки няма за могат да се възползват, затова сте и на това ниво,успех догодина в ШЛ

Arsenal966
08.03.2015 00:38

Също така,това което написах за Бербатов,не идва от това,че успя да вкара гол срещу Арсенал преди няколко седмици.По-логично щеше да е ако съм го написал,защото Митко е играл за Тотнъм няколко сезона.Истината е че просто не съм му фен,не съм гледал го гледал толкова,нито за националния нито като беше в Тотнъм,Леверкузен....сега и в Монако.Има толкова по-добри нападатели от него и е нелогично да съм му фен,просто защото е българин и се представя наистина добре за 34 годишен играч.По същата логика ....тези коментари против Арсенал ги пишеш,защото многократно артилеристите наказаха Галата в ШЛ ли ? *erm* Просто не пиши колкото е така да се напише нещо ....

Arsenal966
08.03.2015 00:31

От това,че изстрела на Бербатов беше слаб,защитника който не успя да избие топката не знаеше къде се намира и че като цяло Бербатов е бавен.....отиде на това ?? Ти не отговори на нищо от написаното ми....видя,че съм фен на Арсенал,каза за Анри,за Мерте,за Уолкът......засегнат да не би да си май а ? Мненито ми не е като твоето,очевидно не съм фен на Бербата колкото теб ...и получавам това като отговор,излагаш се ! Опитах се нормално да ти отговоря,но то е безсмислено маи......сега като си фен на Реал сигурно трябва да ти отговоря подобаващо като пратя линк със всичките голове на Меси срещу РМ ....няма да падам на твоето ниво.Лека нощ *thumb_up*

RMRM7
08.03.2015 00:17

[@link https://www.youtube.com/watch?v=pdelPFGZ8Og] Лека нощ

Arsenal966
08.03.2015 00:07

Отново....как това има общо с това за което пишем ? Очевидно си фен на Митко,еми честито,радвай му се....това което написах,не можеш да кажеш,че е грешно,но очевидно си имал желанието на напишеш нещо......каквото и да е *erm* Бербата ако бил и бърз не с 3 ас 5 на 1 сме щели да паднем.Това има логика точно толкова колкото и ....ако CR7 беше с височината на Меси,щеше да минава защитниците по-бързо.....няма логика *joking* Тогава пък нямаше да го има никакъв при високите топки,а също така и щеше да го избутват доста по-често.Както и да е....надявам се си разбрал на къде бия.Отново....радвам се,че си фен на Бербата.....просто не пиши глупости ! *thumb_up*

RMRM7
08.03.2015 00:01

Ако бързината е толкова важна, вие щяхте да имате поне една титла с Уолкът Светкавицата, Мертезакер може да е надбягвал Бербата, но си спомням как ви пълни кошницата от години, сиг и ако беше бърз щяхте не с 3 а с 5 на 1 за паднете,по-добре да се радваш

Arsenal966
07.03.2015 23:56

Не мисля,че е удачно да слагаш Анри до Бербатов,просто защото начина им на игра е съвсем различен.Мертезакер щом те изпревари,значи наистина си бавен (визирам Митко).Просто в 9 от 10 случая опита ли го това...или вратаря ще действа по-бързо...или защитниците,които са зад него ще са действали далеч по-добре ...или просто защитника на линията ще я изчисти топката.

RMRM7
07.03.2015 23:48

Ибрата или Анри,когато вкарат хубав гол никой не гледа дали е Евиан, или Ереван, ама Бербата когато вкара дали и щял да успее на друг отбор така, ами не се притеснявай още когато е бил на 20 е правил такива неща в наказателното поле на отбори като Рома

Arsenal966
07.03.2015 23:38

Може да се каже,че VBO7 малко са прекарили.Страхотен гол ? Дали щеше да го направи това ако не беше срещу Евиан ? Да,финта хубав....но е прекалено бавен,а за изстрела след това....та то защитника помогна с някъде 40% за гола.Както и да е....отбелязал е гол,на 34 е,българин е все пак...трябва поне да се усмихне човек ! *wink*

MeToDueB
07.03.2015 23:28

бързи крака, не тича безспирно, но добър финт

Rezors
07.03.2015 23:19

Пак страхотна класа от "прехваления" Бербатов..Продължавай в същия дух,Мите! Единствената ни радост откъм футбола в днешни дни. *beer**smile*

aa2
07.03.2015 23:10

Интересно как Бербатов я е осигурил като той е вкарал 2-рото попадение, а не 3-тото.Разбирам, че искате да го изкарвате най-великия футболист в света, но чак пък такива тъпи заглавия....Браво на Бербатов, пожелавам му формата да не му спада скоро, но му пожелавам гъзолизците да намалеят драстично скоро, че сигурно и на него му става гнусно вече.