Реал загуби на "Сан Мамес", шанс пред Барса да оглави Ла Лига (видео)

20:55
Реал загуби на "Сан Мамес", шанс пред Барса да оглави Ла Лига (видео)
Отборът на  Реал Мадрид допусна нова грешна стъпка в битката за шампионската титла на Испания, след като падна с 0:1 при гостуването си на Атлетик Клуб в мач от 26-ия кръг на Примера дивисион.
 
Баските повалиха Белия балет с гол на Ариц Адурис в 26-ата минута. Испанският ветеран се разписа с глава след центриране на Микел Рико.
 
До края на срещата възпитаниците на Карло Анчелоти направиха всичко по силите си, за да обърнат резултата, но лъвовете успяха да заключат вратата си за гол и спечелиха много важни три точки, благодарение на които се изкачиха на 8-о място с общ актив от 33.
 
Реал Мадрид остава едноличен лидер и след този двубой, но утре може да бъде изместен от Барселона, чийто тим е домакин на Райо Валекано.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

selection
08.03.2015 13:57

Единственото положително нещо от тази загуба е за неутралните фенове.Битката за титлата се завързва и останалите мачове до края на сезона ще бъдат решаващи, особено Ел Класико.Аз се надявам отбора да намери себе си до края на сезона и да успее да се пребори и да спечели шампионата.HALA MADRID!!!

Matteo_Poker
08.03.2015 13:43

Титлата е рано да се отписва.Много неща могат да се случат до края на сезона.Барселона примерно учудващо на 2 пъти загуби на своя терен примерно.Атлетико Мадрид и те понякога правят слаби мачове.Но пък Реал Мадрид им спадна формата след нова година.Не можех да гледам мача,но по коментарите писани по-долу не са играли добре,имало пак някакви центрирания като на Виляреал,който можех да гледам и това не се харесва,няма смисъл от тези центрирания.Няма как със един и същ състав да бият всеки път.Аз лично не съм виждал променен състава,освен ако няма контузени.Преди контузията на Модрич,Иско не играеше почти.Няма как Чичарито да бележи,като играе в последите 10 минути от мача,кога е стартирал титуляр и е играл 60-70 минути ?3 пъти най-много да влизал в последните 10 минути от както е в Реал Мадрид.Има слухове,че Ди Мария не е доволен в Манчестър Ю и отбора не е доволен от него,определено не е на нивото,което бе в последната си година в Реал,дано си го купят обратно.Бейл има 10-на гола и горе-долу толкова асистенции,но въпреки това не грабна.Но като цяло отбора не е на ниво,не трябва да се съди само един играч и ще се справят.Дори да изгубят титлите дано не уволнят треньора.Честото сменяне не е решение.Малко да се подсили състава и да има ширина и ще са готови.

Vetrigo177
08.03.2015 10:52

Като безпристрастен на двата отбора мога да кажа,че гола беше уникален,Билбао бяха просто по-нахъсания отбор,колкото до формата на Роналдо..щом Реал не им върви значи и при него е така,той си е зависим от отбора!

mostoles
08.03.2015 18:54

нещо не ти схванах логиката,кво искаш да кажеш,че Роналдо е по-слаб от Фирмино примерно ли,или Белараби да речем?

Mesut213
08.03.2015 12:12

Сега отново преди да ме нападнат, и да ме наричат хейтър на Кристиано бих искал да кажа, че има нещо вярно в това, че португалеца е зависим от съотборниците си.То, кой ли не е ? Но, някои са просто зависими, други по-зависими, а трети най-зависими.Надявам се, разбрахте какво имам в предвид, че всичко е относително.Статистиката за дрибъли точно това показва, дали даден играч създава положения, изгражда атаки и е в помощ като цяло на отбора си на терена.При Кристиано това не се наблюдава, не исках да пиша по тази тема, поради простата причина, че пак ще ме нападнат някои хора, но дори Hitchiker1902 като фен на Реал отбелязва следното: "Получи топка на крилото - върне в центъра и хукне да се пласира към дузпата." Това не е присъщо на лидера на отбора, именно той трябва да е човекът, който носи на гърба си отбора, той да създава положения, а не само да чака за добавка, или лесни голове в наказателното поле.Не казвам, че Кристиано е такъв, а просто в последните мачове това се наблюдава и според мен това е причината за спада във формата му.Само за сравнение с другите лидери на топ отборите в Европа ( става въпрос за дрибъли ) Кристиано изостава драстично: 1.Меси - 258 2.Азар - 254 3.Фирмино ( Хофенхайм ) - 244 4.Рафаел (Мьонхенгладбах ) - 222 5.Белараби - 206 6.Чупо-Мотинг - 200 7.Рибери - 175 8.Робен - 172 9.Стърлинг - 172 10.Моура - 167 Това е топ 10 за този сезон.Пак казвам, не искам да се заяждам с когото и да е било, просто ако проверите тези играчи ( за някои знаем ) каква роля имат за изграждането на играта на отборите ще разберете, че именно те са хората , които най-много допринасят за победите, но понякога остават на заден план.Някои може да се питат, какво значение имат дрибълите за това да се определя дали даден играч играе добре.Но това е само едно мнение, и е мое всеки си има други аргументи и мнения.В момента просто се опитваме да гадаем, къде е проблема и това е нормална дискусия и не трябва да се приема като заяждане.

Hitchhiker1902
07.03.2015 23:52

Много бързо сваляте гарда, пичове. Каква загубена титла? Първенството се позавърза, както се и очакваше. Нищо не е загубено, просто ще е по-трудно.
В началото на сезона някъде писах, че без Мората, Анхелито и Чаби оставаме с къса и некачествена скамейка... и бая минуси отнесох. Сега ще отнеса поне три пъти по толкова, ама... що всички сте захапали Бейл? Кристиано какво повече направи? С тоя стремеж да завършва 90% процента от атаките на отбора мен лично не ме радва. Получи топка на крилото - върне в центъра и хукне да се пласира към дузпата. В 4/5 от случаите. Преди пробиваше, изостряше играта, създаваше положения. Убийте ме, ама аз искам да видя срещу Шалке Бейл и Хесе по крилата и Бензо в центъра, да търси гола, не да се чуди къде да се мръдне настрани, да не се пречка на Роналдо.
Иначе е ясно, че умората се трупа, че без Модрич и Хамес ни куца фантазията и Иско сам не може да ни влачи. Видим е характерния белег на безпомощност при Анчелоти - непрестанни центрирания и к'вото стане. Обаче не виждам какво сте увесили носовете - отборът има потенциала и манталитета да се вдигне, важните мачове едва започват, а и в сравнение с март миналата година - мисля, че сме в по-добра позиция. Горе главите и... Hala Madrid!

GaLaxY94
07.03.2015 23:57

Точно.. ХАЛА МАДРИД ! ! !

koko957
07.03.2015 22:19

[@link http://vbox7.com/play:8f507cb8bf] - Страхотния гол на Бербатов срещу Евиан

one2win
08.03.2015 00:48

Кой го интересува Бербатов в тема за Билбао - Реал?

eELBARCa
07.03.2015 22:36

само,че във livescore са го записали като автогол (o.g.) Kassim Abdallah

Joachim
07.03.2015 22:16

Ако Барса и сега изтърват шанса си ще са големи глупаци. Влязат ли в Класикото с точка преднина ще е добре. Сити трябва да ги бием без много зор за да може да останат сили и за мача с Реал. Титлата е рано да се каже къде ще е понеже и Барса и Реал имат мачове с Севиля и Валенсия, а Барса имат и с Атлетико така че ще гледаме ..

eELBARCa
07.03.2015 22:07

на барса програмата е по тежка,има и директен сблъсък този месец със реал , и твърде много мачове до края, където и барса и реал и атлетико и в комбинация със ШЛ ще губят точки,титлата ще се реши във последния кръг

mostoles
07.03.2015 21:59

Не ми викай,кой е срам и кой не бре момче младо....гледам реално на нещата.2 мача каза сме зле,ние сме зле от началото на годината бре разбирачо,а светлина в тунела не се вижда,от мач на мач играем все по-зле и по-зле,с отборите от втората половина си взимаме мачовете на инерция,а като ни хване малко по-можещ отбор,като Атлетико,Валенсия,Виляреал и Билбо,се вижда кво става....а още не сме играли и с Барса,кво да се оправдаваме и заблуждаваме.

mostoles
07.03.2015 21:46

След това поредно безобразие,не ни остава да честитим титлата на Барса (колкото и да не ми се иска)все пак съм реалист,с такава безидейна игра и бездушност,ако Барса се спрат след третия гол в наща врата,ще е супер....какво сте захапали Чичарито и Силва...първия я влезне за десетина минути на три мача я не,какво искате,за 10-15 минути да ви направи хет-трик ли.На Силва му е трети-четвърти мач,няма как да искате чудеса от него за такова кратко време,при положение,че дори идва от отбор от друг континент.Защо не казвате нищо за Ярасменди примерно,такива като него,нямат място в Реал,Бейл също (двамата и за Кастия не стават).
А тея който говорят за титла на атлетико,да се съвземат малко и да спрат да живеят в предхдния сезон,че още утре Валенсия ще ги откаже за тройката (ако съдийството е на ниво)

catalan
07.03.2015 23:32

Та ти си на 15, как си ги гледал не знам.

mostoles
07.03.2015 22:16

момче младо,като гледам си на 21 години...та повярвай ми,аз съм фен на този отбор още когато ти си се родил и за разлика от теб аз помня доста лоши периоди и слаби игри,но не съм се отказал от Реал,така,че не ми казвай какъв привърженик съм им и какъв не съм,защото ставаш смешен

GaLaxY94
07.03.2015 22:09

Такива измислени цифри и там си бил и онам си бил, моля ти се? Сигурно човек ако плащаше по 2900лв на година и ходи на всеки мач на РЕАЛ и то на Бернабеу би ОПЛЮЛ ОТБОРА СИ и би дал титлата на Кръвния враг на РЕАЛ МАДРИД... СОРИ ТИ НЕ СИ Никакъв фен.. Дори и да падаме и да нямаме никакви шансове няма да си го позволя да ругая отбора който почитам..

mostoles
07.03.2015 22:04

За разлика от теб,аз всеки сезон си плащам годишна такса от 1500 евро за да съм "сосио на Реал Мадрид" и на всеки домакински мач съм на Бернабеу,ти си тръгнал да ми викаш,че съм "СРАМ" скривай се

haldir
07.03.2015 22:01

2 слаби мача????? я ми кажи от началото на 2015 колко силни мача сме изиграли??

GaLaxY94
07.03.2015 21:53

Ето го и тоя? КВИ СТЕ ВИЕ?? СРАМ СТЕ такива хора да се наричате фен на който и да било отбор? 2 мача слаби и НАДИГАТЕ БЯЛАТА КЪРПИЧКА??? ДО КРАЯ НА СЕЗОНА ИМА 12 мача Интригата може или да се заплете напълно или да стане нещо напълно неочаквано... Нито сме с 10 точки по-малко от барса нито сме най-трудната програма до края на първенството.. какво ще честитим титлата на барса..

Banditos
07.03.2015 21:44

Не че искам да се эаяждам,но края на ноември като ви пеех че всеки мач залагате на едни и същи футболисти и това ще се окаже пагубно эа отбора ви преэ пролетта,вие ми се смеехте,всичко ще се реши на Кампа след 2 седмици *wink*

s_portal
07.03.2015 21:52

Нищо нямада се реши на КАМПА. След тоя мач има още 10.

WDale
07.03.2015 21:42

До коментар [@comment 1768357] от [@user GaLaxY94]:

Така ще наричаш баща си или сина си. След тази ти изцепка изобщо няма да ти дочета коментара, защото очевидно ми е под нивото, въпреки "снимката". Която впрочем е на майтап от когато Уинър агитираха да слагаме снимки на Кобрата, но не влизам достатъчно често че да ми пречи каква е. А ако не можеш да мислиш с главата си, това не е мой проблем. И ако това няма да ти срути тъпизма, аз също съм фен на Реал, което не ми пречи да си ползвам главата, вместо да се оправдавам с какво ли не, включително смяната на сезоните, цикъла на луната или нещо подобно. Тези играчи са професионалисти, всеки един от тях е по-добър от всеки един от тези на Билбао и това, че в отбора няма мотивация няма нищо общо с умората. Напъни си малко главата в посока различна от това да обиждаш потребителите в сайта и да ги класифицираш по аватарите им.

GaLaxY94
07.03.2015 22:05

точно тази дума я знам и то отлично знам как да я използвам ? Но ти нещо не ти се връзват нещата? Усещаш ли се? Първо излизаш в защита на снимката и казваш,че си я сложил снимката с цел подкрепа на Пулев за мача през ноември, После пишеш,че си я сложил с цел ИРОНИЯ?

WDale
07.03.2015 21:53

Предполагам понеже си 3 години по-млад не знаеш значението на думата която съм употребил - ирония. А когато пък не си запознат с някаква инициатива (която аз умишлено осмивам със снима на "мастията", съвсем пък не вървиш. Както казах - мисли повече, а не първосигнално. Важи както за определянето на хора в сайта, така и за причините за слабата форма на футболни отбори. Не винаги първата и най-очевидна мисъла е вярната. Ето ти за иницативата (махни си разстоянията отпред и отзад за да ти отвори линка) - winner .bg/analisys/read100094. html

GaLaxY94
07.03.2015 21:47

Доста тъпо мислиш.. първо казваш,че няма да ми дочетеш коментара пък после ми отговаряш на коментара? Второ къде е писал УИННЕР, че трябва да си сменяме аватара в подкрепа за ПУЛЕВ??? и не виждам да имаш снимка на него, а на мастията АНДРЕА.. каква подкрепа му оказваш ти?

s_portal
07.03.2015 21:34

С тази издънка и Атлетико, ако бият Валенсия се връщат в битката. Всичките ни провали дотук са срещу по- силните отбори (Реал Сосиедад, Атлетико, Атлетик, Валенсия и Виляреал), а освен мача с Барселона имаме мачове със Севиля и Валенсия.

mostoles
07.03.2015 21:51

"дербито на Барса с Атлетико" до тогава най-вероятно ще сме изгубили шанс за титлата,а ако не сме,да не мислиш,че Атлетико ще ни направи услуга и ще бие Барса...лъжеш се

GaLaxY94
07.03.2015 21:43

Кво като имаме мачове с Валенсия и Севиля? Това са единствените ни по-трудни съперници след Барселона до края? Барселона са с по-трудна програма, така,че Вземем ли три точки или ТОЧКА ОТ ЕЛ КЛАССИКО СИ ВЗИМАМЕ ТИТЛАТА... *wink* Барса имат тегаво дерби срещу Атлетико мадрид.

WDale
07.03.2015 21:31

На някой явно не му хареса поста и предпочита да витае в света на приказките - няма лошо : )

WDale
07.03.2015 21:22

Баси. Доживях най-богатият отбор в света с най-скъпите играчи да се оплаква от липса на ширина в скамейката... Всички останали отбори в европа направо да ги закриват тогава. Сигурно играчите на Атлетик са по-класни, в по-добра физическа форма и са по-големи професионалисти.

s_portal
07.03.2015 21:15

Дано това, което пише, че ше си вземем Мората е вярно. През лятото един-два защитника и още още някой нападател освен Мората. В средата като се оправят контузените сме добре. И Хесе да влезе във форма.

haldir
07.03.2015 21:15

Анчелоти явно си мисли , че води отбор от "роботи" , а не от хора , няма как да изкараме сезон от 50+ мача с едни и същи 12-13 играчи , ясно се вижда колко са изцедени голяма част от тези играчи.Иско колкото и да играе момчето ,след някой друг мач и той ще започне да издиша.Кедира съвсем спокойно може да смени Кроос за 2-3 мача ,както и да се представи поне ще даде шанс на Кроос да почине.Бейл и той трябва да седне малко на скамейката-жалко че няма алтернатива за него.Бензо без коментар.Колкото до Роналдо - да и той не е на ниво , но пък това все пак е Реал Мадрид и не трябва да се разчита винаги той да ни измъква, Нз за какво го плюете него при положение , че в последните години той е човекът-отбор.....

haldir
07.03.2015 21:43

Да така е няма доверие,но той беше този който в началото на сезона а и сега зимата ,каза че няма нужда от нови играчи.А до колкото ми е известно никой не го е спирал да купува или продава...Пък и той си е такъв , ако го помниш още в Милан правеше абсолютно същото!!!!!

El_Blanco
07.03.2015 21:21

Проблемът е, че Анчелоти няма доверие на футболистите на скамейката, а следващия мач в първенството преди този с Барса, е задължителен и няма как да остави титулярите да почиват. В мача с Шалке вярвам, че можем да си позволим някоя друга рокада, при положение че спечелихме с 0:2 като гости. Например, Кроос да остане да почине, Бейл и Бензема също. Иско може да изиграе първото, а второто в зависимост от развитието на двубоя да му се даде почивка също. Не знам, но тези момчета имат нужда от почивка. По възможност и минути за Модрич в мача с Шалке.

GaLaxY94
07.03.2015 21:06

Друго което е, не може да продаваме Йозил и Ди мария и после да чакаме чудо от скамейката не става.. Чичарито- е сори ама за кво ни е.. сега този новия Лукас силва.. много слаба игра..

El_Blanco
07.03.2015 21:04

Проблемът със скамейката е ясен, но и Анчелоти има вина за това. Защо ни беше да взимаме издънката на Юнайтед през лятото, а сега зимата - Силва? Толкова ли нямаше нападатели, че взехме възможно най-лошият избор. Че то Божинката би свършил нещо по-полезно на терена от Чичарито. Силва не вярвам да остане много в отбора, просто не виждам да има класата за Реал. Защо ни беше да даваме Каземиро под наем, който беше свикнал с отбора и сега щеше да играе по-добре и от Яра, и от Силва. Имаше вариант и да се прелъже Мората някак си, за да остане в отбора, но не, ние го продадохме с опция за обратно закупуване.

chiko_smile
07.03.2015 21:00

Браво на Билбао !!! Много по-добре играха от Реал и много по-нахъсано, заслужена победа *smile*

UrRolS
07.03.2015 20:59

Безобразно ... не трябва обаче да изпадаме в пълно отчаяние. Ясно е че Барса ще бият утре и разликата ще стане 1 точка. Анчелоти не знам какво си мисли с този подход. С тези балонни центрирания само си пропиляваме атаките ,а в малкото по-добри ситуации които имахме се провалиха в завършващата фаза. Много ни е и къса скамейката ,няма ги трима футболисти и то вече оставаме с футболисти ,които не могат да дадат нов облик на отбора. Надявам се Модрич да е възстановен за класикото ,че шансовете да го вземем ще са почти нулеви.

crip1
07.03.2015 20:56

Никакво подценяване нямаше, просто Реал в момента толкова си могат за жалост и има куп причини за това, но на този етап положението е такова.

generiks
07.03.2015 20:52

Напомни ми мача на Барселона срещу Малага. Безобразното подценяване се наказва задължително. Надявам се Реал да се стегнат и да направят добра интрига с Барса до края. *beer**thumb_up*

GaLaxY94
07.03.2015 20:52

Спокойно има доста време.. те я дето дават от сега титлата на барса, на края на първенството да не се правят на големи фенове на РЕАЛ МАДРИД...

El_Blanco
07.03.2015 21:18

В случая си прав. Все още се чудя, защо просто не извадихме нещо от порядъка на 40 милиона за Верати зимата и не го взехме него. Да, има много недостатъци и трябва да се усъвършенства, но е талант, за разлика от Силва, който за мен няма място в нашия отбор. Както и да е, вече е заминало, и трябва да се гледа наличното.

GaLaxY94
07.03.2015 21:15

Просто ако се прави Трансфер по-добре да е един СКЪП от колкото 3-4 по 10-20-30млн.. просто на нас са ни нужни подобни играчи.. не че тези момчета като Като лукас силва, чичарито и прочие не могат да играят.. просто трябва веднага да свикват с темпото и начина на игра на ОТБОРА... , а на тях ни трябва много време докато привикнат към стила на игра, което няма как да стане в клуб като Реал мадрид...

El_Blanco
07.03.2015 21:07

Пак го казвам, ако имаше адекватни футболисти на скамейката, дори и тези контузии нямаше да ни притесняват. Но забелязах, че целият този спад дойде, след като Хамес се контузи. Ако Хамес беше здрав, сега Бейл щеше да си почива на скамейката, но уви. Преди 2015, контузията на Модрич не се усети, но с натрупаната умора, формата на футболистите спада, което пак ме навежда на трансферите, направени от ръководството.

GaLaxY94
07.03.2015 21:04

Не може да очакваш от отбора винаги да играе на 100 процента.. не можеш.. който и отбор да е винаги има спад, като отбележим и Постоянните контузии които мъчат 30 процента от титулярния отбор на реал ? Кедира за последните две години колко време е контузен? сигурно 5 месеца му се събират да играе като човек, Модрич - 3 месеца, Пепе- 1-2 месеца, МАрсело има няма 5 месеца се контузи, Хесе цяла година (на един и същи ден се контузих като него него 1 към 1 травма ) Сега контузени: Хамес, модрич, рамус,... е с кой да играем? Бейл никаква форма, роналдо - и той играе много странно, Бензема - ако му потръгне в началото на мача играе ако ли не цял мач нищо.. Защитата постоянно промени, ту играем с едни ту с други нямаме постоянна защита в последните няколко месеца..

El_Blanco
07.03.2015 20:56

Пичага, хайде да не се правим на интересни с подобни коментари. Не знам за теб, но аз съм фен на този отбор от много години и съм го гледал и в много по-тежко състояние, така че няма смисъл да коментираме колко аз и други сме фенове на отбора. Гледай себе си, но е факт, че с подобна игра ще загубил титлата. В ШЛ като по правило, трудно се печели 2 години по ред. Аз вярвам в Анчелоти и съм сигурен, че ще оправи нещата, но дано не е твърде късно тогава.

El_Blanco
07.03.2015 20:52

Целият проблем на Реал се корени, че нямаме адекватни футболисти, които да влязат от скамейката. Този състав се измори твърде много и вече натрупаната умора си казва думата. Няма как да продължаваме по подобен начин. Бейл и Бензема са трагедия от началото на 2015 година, Роналдо не бележи, Крос е много под нивото си, защитата куца, а единствено Марсело и Иско се опитват да направят нещо. Контузиите също влияят, но Анчелоти трябва да измисли нещо с наличното.

Captain_Vidic
07.03.2015 20:50

Честито на Билбао, а сега си искам парите от Реал! *cigarette* Най-малкият коефицент...по закон!

El_Blanco
07.03.2015 20:48

Честита титла на Барса! Трагедията продължава. Половината от футболистите на терена не заслужават да носят фланелката. Единственият футболист, който си остава душата на терена, е Иско. Всичко останали играят просто ненормално зле. С подобна игра на Кампа ни очаква лош резултат.

El_Blanco
07.03.2015 21:16

Разбира се, че помня. Класикото е мач, в който формата до момента, не е от голямо значение. Там зарядът е друг, мотивацията и всичко като цяло, но е факт, че играем много зле, а за това голяма вина носи и Анчелоти и ръководството на клуба.

UrRolS
07.03.2015 21:10

Помниш ли през 2012 (шампионския сезон) ,когато в последните си 7 мача имахме едва 4 победи и идваше мач с Барса на Камп Ноу ? Тогава всеки ни отписа и ни писа аутсайдери ,но ги победихме. Просто искам да ти кажа ,че е рано да отписваме мача и титлата ,пък и имаме 2 мача да си оправим играта. *smile*

El_Blanco
07.03.2015 20:59

То е ясно, че могат. Те дори и в най-слабата си форма, са в пъти по-класни от колегите на терена (говоря за защита и халфове). Има време до мача с Барса, не е много, но е достатъчно да се стегнат. Срещу Барса трябва да играем много, ама много добре в центъра и отзад. Мен това ме притеснява, че в момента защитата е под всякаква критика, а халфовата линия не работи ефикасно поради натрупаната умора.

Crissstiano
07.03.2015 20:56

Аз съм сигурен, че играта срещу Барселона ще е коренно различна, а Модрич и Рамос могат да внесат доста голямо освежаване.

El_Blanco
07.03.2015 20:54

Какво да очакваш да направят Модрич и Рамос, при положение, че единият не е играл от Ноември месец, другият от няколко седмици. Да не очакваш някакво чудо. Иначе си прав, че в Класиката никога моментната форма не е от значение, но играем твърде зле, за да очакваме точки на Кампа.

s_portal
07.03.2015 20:52

Прав си само Иско прави нещо. Чичарито е пълна трагедия.

Crissstiano
07.03.2015 20:52

Успокой се малко! Да в слаба форма сме, да не върви играта, но мачът с Барселона е съвсем друга работа. Дано Модрич и Рамос играят тогава, а и двата отбора има още точки да губят.

levskirealfen
07.03.2015 20:43

Бейл се изчерпа за Реал. Имаме нужда и от един креативен халф. Трагични сме!

AleksHD
07.03.2015 20:12

Незнам ,но всеки път като Анчелоти води отбор започва сезона супер силно и като стане зима удря на криво.Това стана и в Челси също...

DqkoGeorgiev
07.03.2015 19:54

Ще трябва да измъкнем, някак си, този мач. После всичко ще си дойде на мястото с Модрич.

Mesut213
07.03.2015 20:29

Наивно е да си мислиш, че само с Модрич нещата ще се оправят.Не го казвам това с цел да се заяждам, дори ти би се съгласил с мен, но просто като фен на Реал в момента не ти е много добре и искаш да повярваш в това, което написа, както и всички други мадридисти.Според мен проблемът е по-дълбок, очевидно скамейката е къса, а и тези играчи не са машини да издържат всеки мач по 90 минути, но когато няма кой да ги замества и става трудно. Иначе дори точката в този мач може да се окаже много важна в края на сезона, да видим какво ще се случи до края на мача.

kolio_vg
07.03.2015 19:53

Е споко бе,след всяка ваша издънка и ние правим *joking*

haldir
07.03.2015 20:03

ахах да и накрая Атлетико пак шампион *joking*

Niki_Ronado
07.03.2015 19:52

с тая слаба игра сме трагедия , дано второто полувреме Анчелоти направи нещо че да ги обърнем тея

Kalinho
07.03.2015 19:49

става интересно първенството. Все пак си мисля, че второто полувреме ще има обрат.

haldir
07.03.2015 19:47

Пълна скръб.Нз. още колко време Анчелоти ще говори че отбора не е изморен и че нямаме нужда от нови играчи.На скамейката няма нито 1 който може да замести играещите в момента!!!!!С тази игра нз. какво ни чака след 2 седмици на "Кампа",а за ШЛ направо не ми се мисли...

methazoid
07.03.2015 19:37

От Нова година насам няма никакво въображение в играта на Реал.

tishowinner2
07.03.2015 19:35

Някой хора са големи боклуци .. говоря за Ариц Адуриц Марио Манджукич Диего Коста .. Защо трябва да правят цигании на терена ? Играчи като Гризман и Бензема показват че може да си класен в играта и да си нормален човек на терена.

Относно мача КР7 и Бейл да се стегнат че иначе нещата се изплъзват

s_portal
07.03.2015 19:33

Дано поне не паднем, за да останем 1-ви.

s_portal
07.03.2015 19:32

Много лоша игра. За 30 мин. едно положение.

Chulito
07.03.2015 19:29

Много сме зле и в защита и в атака..