Бербатов изведе Монако до епична победа над Арсенал (видео)

23:37
Бербатов изведе Монако до епична победа над Арсенал (видео)
Арсенал загуби от  Монако с 1:3 на стадион "Емирейтс" в първи осминафинален мач от Шампионската лига.

Главен съдия на двубоя бе Денис Айтекин.

Двубоят стартира с домакински натиск. Възпитаниците на Леонардо Жардим се бяха прибрали зад централната линия и спокойно чакаха опитите на лондончани да намерят път към вратата на Субашич.

Монегаските се защитаваха добре организирано, солидно и търпеливо.

Напъните на артилеристите за ранен гол бяха отбити и с течение на времето темпото на игра падна, което удовлетворяваше гостите.

Въпреки че тимът от Княжеството нямаше чисто голово положение през първото полувреме, стигна до гол, който шокира Арсенал.

В 37-та минута Джефри Кондогбия стреля от далечна дистанция, топката рикошира в Пер Мертезакер и остави безпомощен Давид Оспина.

През втората част Арсенал продължи бясно да атакува, но в самото начало на полувремето монегаските нанесоха втори шамар на своя опонент. Антони Мартиал проби по левия фланг при една контра на Монако и с пас по земя изведе Димитър Бербатов сам срещу вратаря. Българинът си овладя елегантно топката и с мощна тупалка препарира Оспина.

Петнадесет минути преди края Жардим извади Берба и на негово място пусна Яник Ферейра-Караско.

Друг футболист, който се появи на терена като резерва - Алекс Окслейд-Чембърлейн, върна един гол с красив параболичен удар в 90-та минута.

В последните секунди на даденото 4-минутно продължение халфовата линия на домакините сбърка фатално. Ферейра-Караско бе оставен да се измъкне зад гърба на отбраната на Арсенал и с диагонален шут по земя да оформи крайния резултат.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

bacardy_breezer
26.02.2015 19:17

Абе хора вие за това ли сте фенове на нещо ? Само защото е най-силното, най-доброто и прочие ? Аз като бях на 12 бях на тоя принцип ( може би затова съм фен на Юве и харесвам Калчото и италианския футбол като цяло, защото през 90-те бяха дЪ бест *joking* ). Но мисълта ми е, че всички уж сте се написали на по 20+ години, пък спорите за подобни работи... И какво Серия А сега като не е най-силното първенство и Ювентус не е най-силния отбор, да взема да се гръмна ли ? Когато истински обичаш нещо, не ти дреме дали е най-доброто *smile* Та и с футбола е така. Аз лично обичам да гледам хубав футбол независимо от кое първенство - и в Ла лига, и в Бундеслигата, и в Премиършип, и в Калчото, дори в Лига 1 и Ередевизи съм наблюдавал УНИКАЛНИ мачове и честно казано като гледам хубав мач, рядко се замислям дали е от испанското, английското или френското първенство... Просто се наслаждавам на играта.

medno
26.02.2015 16:12

Абсолютно явен проблем в Арсенаол. Както казах преди 4/5 години "докато не махнете Венгер забравете за титла ..." Умен е . Тактик е . Има виждания, но като неможе да надъха футболистите си всичко отива подяволите. Целия труд на отбора и търпението и нервите на феновете. Колкото до Монако - ако има отбор, (клубен), на който мога да кажа, че съм фен- то това е той. Перфектна защита, при положение, че липсваха основсни футболисти в дефанзивен план. Успех и дано следващия съперник не се радва много като им се падне Монако *smile*

calaway
26.02.2015 15:35

Момчета в крайна сметка възможността да се коментира в сайта е сложена да се обсъжда даденото заглавие, а не да се хейтва и обижда . Ние всички футболни фенове сме част от тези отбори само по телевизията , така че да се взима всеки един коментар навътре относно кой отбор бил слаб или силен , а също така кое първенство е по-силно от друго няма никакъв смисъл. В случая от мача между Арсенал и Монако ( а Монако си заслужаваха победата ) , темата се объна към много по големи въпроси . Гледайте си любимите първенства и отбори свободно и си живейте живота *smile*

stefanBG111
26.02.2015 13:36

Не виждам защо спорите кое първенство е по - интересно. Всеки има право да гледа, което си поиска от първенствата. Това, че някои отбори се представили зле не прави първенството им слабо.

s_portal
26.02.2015 15:34

А защо си мислиш, че и Севиля, Виляреал или Валенсия не могат да бият примерно Ливърпул или Тотнъм.

lubomirsb
26.02.2015 13:54

Целия хейт идва от там че ние (феновете на английското) сме на мнение, че в испанското могат да се гледат 2(3 понякога) отбора. Вие (феновете на испанското) отвръщате с думите "Испанското е много по силно , Реал и Барса ще бият всеки от английското". И в момента е така. Преди не е било, преди това пък пак е било така. Общо взето една и съща история и някакъв излишен хейт. И да прав си. Гледай това което ти се гледа. Аз лично съм фен на футбола и обичам интересните мачове. Когато мога гледам и испанско и английско и италианско. И спирам всеки мач който е муден и в противоречие с това което наричаме удоволствие.

DelchevStanislav
26.02.2015 13:17

Заслужено Монако спечели мача , колкото до Арсенал да се стегнат и замислят сериозно върху нещата , не че ние (Юнайтед) не трябва . Успех във Франция !! *beer**beer**beer* Бербатов дано вкара отново , но английският отбор продължи ,за да не излагат Англия !

unbeatened49
26.02.2015 12:23

Арсенал игра слабо факт, но също така нямаха и ден, има втори мач, убеден съм, че ще изглеждат още по нахъсани и мотивирани да продължат! Колкото и комично да ви звучи за мен, все още не се знае дали Монако ще продължат, защото както могат да направят един слаб мач, така могат и да врътнат един силен! ! За целия хейт и помия която се изписа, просто бих казал за къде сме без нея, напълно нормално, не се впрягайте изобщо! Аз дето като фен съм нахъсан за следващия мач, а представете си играчите колко искат да се докажат! GUNNER4LIFE!!

georgi.marinov.98284
26.02.2015 11:45

Арсенал бяха неузнаваеми този мач,първото полувреме ако се бяха напънали най-малко със 2-0 да се бяха оттеглили на почивката.А и късметът им обърна гръб(визирам пропуските на Уелбек и Жиру) а да не забравяме и гола на Кондогбия който си беше чист малшанс.Монако не трябва да бързат да се радват защото на 1/4 финал най-вероятно ги чака Реал Мадрид/Барса/Челси/Байерн а там ще паднат яко голове във вратата на Субашич и после ще слушаме слона Сокачев как се оправдава че футболистите на Монако били прекалено ''млади'' да играят срещу тези грандове.

bayo45
26.02.2015 11:36

Аз не твърдя като някои тук че англииското първенство е по силно от испанското.Тук може да се спори много и до никъде няма да се стигне.Със сигусност и увереност мога да кажа обаче ,че англииското първенство е наи зрелишното ,наи не предсказуемото където повечето мачове се играят на голяма скорост.Там стадионите винаги са пълни с публика.От време оно Адамово както може да се каже човека обича да присъства и гледа зрелища.Може да се спори къде е наи силно но това което има във англиискияг в другите европеиски първенства е в по малки размери-зрелище,непредсказуемост,скорост.*wink*

bayo45
26.02.2015 11:16

Светът не свършва с тази загуба на Арсенал.Подценяването,липсата на гъсмети големите надежди са наи лошата комбинация във футболната игра.Ще се плеживе е и Арсенал ще го има.Не се косете толкова много!Мисля че Венгер чак толкова не е виновен.Сега се сещам за осмина финала с Баиерн през2013г в ШЛ когато в Лондон ни победива с точно този резултат 1:3 и в Мюнхен ги бихме с 0:2 като третият гол за Арсенал последните десетина минути висеше на косм.Е не стана.И сега едвали ще се получи ноооо понякога господ там горе като го подхване скуката си прави лоши шеги за разнообразие.Така стана и снощи.Не се знае какво може да стане и в Монако.Иииии пак казвам всичко това пък може да е за добро. Много е болезнено но ще го преживеем.Горе главите арсеналци.*blush**wink*

norwich_ajax
26.02.2015 09:47

Премиършип > Ла Лига. Казах. Точка. Всеки трезвомислещ го знае това , само фенчетата на мангалското испанско първенство мислят друго. Не мисля повече да ти пиша , хората са си го казали кое е най-силното, интересно и конкурентно първенство в света и един-два по-слаби сезона в Европа за английските отбори не променят това *wink*

lazera0
26.02.2015 12:35

ХХАХАХА Конкурентно, спирай си интерната, че си смешен

NoDiggity
26.02.2015 11:42

Ок миналата година бяха Испански отборите, а преди 3-4 години като беше финала Челси-Юнайтед, тогава как си мислил? Фулъм дето по-следващия сезон изпадна игра финал на ЛЕ. А нали се сещаш на англичаните колко им е за умрялата ЛЕ. Те само от ТВ права получават повече в Англия, отколкото да се напъват и да станат шампиони в ЛЕ. Именно заради това УЕФА вкара от този сезон победителя от ЛЕ да играе в ШЛ директно за да стимулира поне малко грандовете и английските отбори да се раздават повече в тоя турнир. Само феновете на Ла Лига се биете в гърдите как Севиля спечелила ЛЕ и т.н. Челси е спечели по-миналия сезон без да си дава много зор до 1/2 финала. Само последните 2-3 мача се напъваше, защото така или иначе бяха близо до спечелването. Атлетико снощи като загуби от 3тия или 4тия(не знам на кое място са, защото не следя първенството) Леверкузен значи автоматично трябва да означава, че Бундеслигата е класи над Ла Лига така ли? Барса и Реал в момента могат да бият всеки английски отбор - ФАКТ! Само, че нещата се въртят толкова бързо, че след 2-3 сезона Челси или Юнайтед примерно ще бият наред и тогава ти ще се оповаваш на предните сезони. Премиершип има солидна почва и много ама много пари! Ла Лига кара на издихания, освен разбира се Барса и Реал и няма да ги бъде много дълго.

Chelsea86
26.02.2015 10:18

Тук обаче има и друг момент... Единствено фенове на Барса и Реал започват със споровете кое първенство е по-силно. Нито един фен на английски отбор не е започнал тази тема както вчера, така и днес. Това говори за някакъв комплекс от вас към ВЛ. Единственото с което Ла Лига превъзхожда ВЛ е по-доброто представяне на отборите в ЕКТ в последните няколко сезона, нищо друго. Добре, че са Атлетико в последните години да направят Ла Лига леко по-интересна от преди като бият Реал и Барса. Всичко освен мачовете между тези три отбора е пълнеж както каза колегата. Да не говорим какъв рейтинг правят Чемпиъншип, а не само ВЛ, нещо което в Испания няма как да се случи никога. Колкото и да са силни Барса и Реал няма как нормален човек да сравни Ла Лига с ВЛ.

s_portal
26.02.2015 10:00

Говори ми кое е по-добро. Миналата година испански финал в ШЛ и испански отбор шампион в ЛЕ.

barbutko
26.02.2015 09:21

По пътя на логиката сега Арсенал е най слабия отбор в Шампионската лига *lol**lol**lol*

angel.bonev.908
26.02.2015 09:03

И после ще ни искат по 4 лв. За какво бееее... за траги-комичната А-група и за Низшата лига лига? Е колко им струват отборите... че и пари да им даваме, айде благодаря.

caramell
26.02.2015 08:44

Пълна пародия на футбол беше снощи! Тоя Жиру няма такъв нещастник братче.. как може от 6 удара да нямаш нито 1 точен.. и то какви пропуски само! То освен Санчез и Уелбек всичките бяха за резил , ама за резил! Уелбек при изтрела нямаше късмет , заради Уолкът.. но няма как да продължат напред.. 1:2 беше по - реалистично , но 1:3 вече граничи с някой филм на Джейсън Стейтъм!

calaway
26.02.2015 08:31

Мнооого слаб мач на Арсенал ! Затова ли Венгер купубаше цяла година защитници ? Направо като фен на Арсенал съм изклучително шокиран от този резултат ! Направо не е истина това *cry*

Kalimera
26.02.2015 07:49

фенове на тея палячовци маи невиждам да пишат ьаьа

tupac_97
26.02.2015 07:21

Нали искахте Монако уж бил най-добрия жребий за да се класирате на 1/4финал . Видя се че ви е много говоренето а многго малко правите на терена.Дано другата година ви се падне някой по слаб от Монако *devil**devil**devil**devil* че да не ви пълнят така кошницата*goal**goal**goal* *joking**joking*

Notlike
26.02.2015 03:22

Жал ми е само, че не ги играх в Еврофутбола. Този мач беше нарисуван провал за Арсенал, който очаквах. Нямаше грам изненада в играта на Монако. Играха прибрано, опитваха да контраатакуват и им се получи - 3 гола от контра игра. "Артилеристите" са напълно беззъби в атака, просто няма как да печелиш трофеи с 5-6 пропилени гола. Това не бяха положения за отбелязване, а нарисувани попадения, които просто трябваше да бъдат довършени. Жиру винаги ме е изумявал как може да отбележи от нищото и в друг момент да провали усилията на целия отбор. Защитата на този отбор е потресаваща, не мога да разбера Венгер какво продължава да харесва на играчи като Мертезакер - очевидно тромав футболист. Да, срещу средняци силната халфова линия + крилата изнасят мачове, но срещу силни отбори се вижда очевидна неспособност по какъвто и било начин да се бранят. Аз не знам някой от топ-отборите този сезон да не им е вкарал поне 2 гола в един мач, което е абсолютно недопустимо за тим с амбиции и солидни финанси. Очаквам силен реванш, нещо като този с Байерн. Мисля си обаче, че на голям стадион е по-лесно да победиш с разлика, отколкото на терен като "Луи 2-ри". Сгъстена защита от жилави африканци не мисля, че е по вкуса на Арсенал. Нищо не е загубено на 100% още, но към моменти Арсенал е с единия крак вън. Жалко и за феновете, които бяха опарени, но на тази фаза няма лесен съперник. Особено тим, който е спечелил група с Леверкузен /който трясна Атлетико/, Зенит и Бенфика.

luiz_lfc
26.02.2015 03:29

Според мен*

luiz_lfc
26.02.2015 03:28

Според ще продъжлат още 1 кръг но до там просто си личи че нямат класата за повече и играчите им не са слаби време е вече да си заминава Венгер иначе феновете им още доста ще страдат.

4_7_2_1_6_9
26.02.2015 01:41

Ние сътворихме подобно чудо срещу Наполи защо и те да не го направят.

Momchil_92
26.02.2015 02:52

едно е да те бият на чужд терен с 3 на 1 и на своя да се налага да биеш с 2 на 0 и съвсем друго е да паднеш на своя терен с 3 на 1 и да се налага да биеш като гост с 3 на 0 , да не говорим , че много отписваха Монако и сега тръгнали да вярват на чудеса пфффф

reuters
26.02.2015 01:29

Браво на Бербатов, добър мая направи и отбеляза страхотен гол

mostoles
26.02.2015 00:46

Леверкузен-Монако,интересен 1/4 финал ще да е (евентуално)

mostoles
26.02.2015 01:11

верно ли има жребий бе,аз не знаех...мале,мале.За това съм написал "евентуално" в скобе бре колега

dzhalev_71
26.02.2015 01:00

Не, че нещо ама за 1/4 финалите има жребий. Вече дали там ще се паднат е друга тема,

haldir
26.02.2015 00:58

да бе много интересен нали ги видяхме в групите

fivooo
26.02.2015 00:34

Браво на Монако. Заслужават да са на 1/4. Добре, че Берба се махна от Англия. Трябваше да се махне по-рано, а не да подписва с Фулъм. Просто преоткри себе си във Лига 1.

kapitana123
26.02.2015 01:42

Наистина е страхотно, че се махна *beer*. Самото английско първенство стана някак си по-интересно

Momchil_92
26.02.2015 00:42

той Бербо винаги си е бил добър , където и да отиде

Danskrastev
26.02.2015 00:24

С футболисти като Жиру и Уелбек,особено положенията на Жиру друг класен нападател щеше да ги вкара това е главната причина да загубим,другата причина е това че Венгер трябваше да почне с Уолктъ и Чамбо не с Жиру и Йозил,и явно е имало някакво подценяване,а Венгер не се е справил с мотивацията на футболистите,просто Венгер си остава един добър професор който знае много езици,който може да намира таланти,но до там никаква тактика,мача тръгна зле и той просто нямаше никаква идея какво да промени.
Проблема на Арсенал си остава нападателя и това че след РВП имаме огромна дупка в атака,а с футболисти като Жиру,Подолски,Саного няма как да се замести толкова качествен нападател....

gordon_shumway
26.02.2015 00:23

И сега да питам фенчетата на Арсенал, които се подиграваха на Бербо, когато се заговори, че Арсенал може да го купи, а те дрънкаха - за какво ни е това дърво, не ни трябва на тази възраст и т.н. Дали щяха да се развият така нещата ако това "дърво" играеше в този мач за Арсенал, а не за Монако.
Честно - искрено се радвам, че Бербо ви запуши така устите на всички, които му се подигравахте тогава !!!

gordon_shumway
26.02.2015 00:20

Още като изтеглиха жребия казах, че Монако продължава(който иска може да провери в темата). Само че тогава почти всички викаха - това са глупости, лесен мач за Арсенал и т.н.
И сега пак много хора твърдят, че Арсенал имат шанс и ако им тръгне играта ще ги разгромят.
Абе вие изобщо мислите ли като пишете?
Гледате ли състоянието на отборите?
Смятате ли, че случайно Монако излезе от групите на ШЛ като отбора с най-добре представила се защита?
Или случайно е отбора с най-добра защита в първенството?
Или напълно случайно имат само 5-6 гола допуснати като домакин и то почти всички допуснати голове са от началото на кампанията?
Как по дяволите виждате този Арсенал да вкара 3 безответни гола в Монако, при условие, че вече за 7 мач в ШЛ Монако допуска едва 2-ри гол като все още нямат допуснат нито ЕДИН-ЕДИНСТВЕН гол в Монако!
Че Монако не е изключителен отбор е ясно на всички, но хайде не ги подценявайте толкова, защото както виждате това не е вярно, особено когато имат Бербатов в състава си!

Chelsea86
26.02.2015 00:20

Признавам си, че очаквах победа за Арсенал, но Монако ме изненадаха приятно. Не знам дали Арсенал просто нямаха ден и нищо не се получаваше или просто Монако въпреки многото липсващи играчи си направиха добър турнирен резултан, но мача беше интересен и заслужено Монако победиха. Много пропуски от Арсенал, ако не бяха те смятам, че резултатът щеше да е друг. Радвам се и за Бербатов, че отново показа класа и отбеляза доста красив гол. На Арсенал все пак им остават някакви минимални шансове, но ако все пак Монако ги отстранят няма да е никак незаслужено. Честита победа на Монако, а английските отбори да се стягат. *wink*

madridistaaaaaa
26.02.2015 00:10

Много са зле английските отбори грозна и безидейна игра! Тва ако е силно първенство ще оглавя А група в топ 3

metal_jericho
26.02.2015 00:09

Английските отбори яко леж хахахахахахахахахаха Арсенал заслужават единствено съжаление, те май никога няма да се докоснат до купата на ШЛ, направо са жалки отборите от Англия, не им писна да се излагат по евротурнирите.

stefanBG111
26.02.2015 00:08

Честита победа на Монако. Страхотно тактически изигран мач от монегаските. Арсенал играха трагично и това се случва за 3 или 4 път в първите мачове от турнира, с такива играчи да не можеш да биеш Монако, които си изиграха мача перфектно. Жиру, не е за отбор като Арсенал, да имаш няколко ситуации и да не можеш да уцелиш вратата. Някои фенове на Челси, защо гледате само да се заяждате, после защо ви мразят отбора, само излагате свестните им фенове, защото разбира се има и такива. Във всеки един отбор има някои влечуги, които обичат да се заяждат и обиждат, важното да не им се обръща внимание, защото така още повече налазват.

lubomirsb
26.02.2015 08:53

Амин ! И от Юнатейд са плъзнали някакви плъхове, слухтят наляво надясно къде има да се хейтва. Тука в темата има също 1-2.

mostoles
26.02.2015 00:06

какво казвахте за величието на английския футбол...пожелавам успех на ПСЖ след седмица,тея ритнитопковци не ми се гледат на четвъртфиналите

mostoles
26.02.2015 00:15

абе Челси и те не са много сигуни да ти кажа,ако ПСЖ имат ден и вкарат бърз гол...сещаш се къде отиват нещата

sksw
26.02.2015 00:08

Английския футбол (без Челси) бе до тази фаза. Преди оправданието на Арсенал бе Байерн, а сега кой е ?

Nevenium
26.02.2015 00:04

Победата на Монако е заслужена, но всички погледи са отправени към озадачаващо неадекватния Арсенал, защото се очакваше нещо съвсем различно от тях! Големият отбор е голям и когато губи, а това не показа Арсенал днес. Имат основание онези фенове, които плюят по Венгер - дори след като получи гол отборът не реагира адекватно, опитите за навлизане в наказателното поле през центъра с къси пасове или пък тичането напряко пред дъгата на наказателното поле беше лесна плячка на защитниците на Монако. Пасовете не бяха прецизни и често футболиста към който бе подадена топката трябваше да се завърта като пумпал около оста си и да сменя посоката, за да догонва топката...! А най-озадачаващо за мен бе поведението на Венгер - свит в седалката си не стана, за да окуражи футболистите си. За контраст ми изплува в главата какво правеше Алекс Фергюсън в такива ситуации - заставаше на тъч линията и почваше с психо атаките и с надъхването. Мосю Венгер се беше свил като шушумига и за разлика от други мачове, когато стои мирно на линията в този като че ли сам не вярваше в отбора си. Говори зле за него и очевидно е време за промяна. В интерес на истината отдавна не бях гледал двубой в който предварително сочения за фаворит отбор се сгромолясва тотално и нищичко в играта му не се получава! Според мен е утопия да се вярва, че Арсенал ще победи с 3:0 в Княжеството - какъвто и оптимист да си - няма как да стане, но за да си запазят честта футболистите и най-вече Венгер са длъжни да опитат да измият срама. Монако не блестяха, но се възползвах прекрасно от предоставените им възможности. Като българи можем само да се гордеем с това, което Бербатов направи в този двубой! Евала Мите!

Danskrastev
26.02.2015 00:52

Не е това Арсенал, това е Венгер и лошата му работа последните 10 години единственото с което се хвали на ляво и на дясно е това че имаме постоянство, е голямо постоянство всяка година едно и също почва да писва.Контузиите изцяло е виновен той не може да използваш едни и същи играчи постоянно без да правиш промени Касорла и Йозил играят четвърти пореден мач като титуляри е как няма да са уморени да не са роботи вместо да пусне свежия Росицки или Уолкът защо не е и Уилшър нищо че се връща от контузия поне ще е свеж той пуска същите футболисти които играха и срещу Палас е за това ще има контузии,и няма да играят с желание,защото не може Йозил и Касорла да играят в всеки мач днеска Касорла точно заради това беше безобразно слаб,и даже го пуснал в центъра нямам думи просто....

Nevenium
26.02.2015 00:21

Аз живея в Дармщад - град в Германия и в края на миналия сезон Дармщад (като трети отбор във трета Бундеслига) игра плейоф с Арминия Билефелд (пред- предпоследен във Втора Бундеслига) за влизане във Втора. Първия мач Дармщад загуби у дома със супер слаба игра с 1:3. На реванша Дармщад победи с 4:1 - играха феноменално силно - не мога да ти опиша каква еуфория беше в града с оглед на липсващата преди двубоя надежда. Ако Арсенал сътворят такова чудо двубоя ще е най-голямото зрелище на сезона. Като фен на футбола мога само да го пожелая!

mostoles
26.02.2015 00:16

е,поне в нещо сте единствени *lol* *lol* *lol*

SantiCazorla19
26.02.2015 00:13

Какво да ти кажа, това е Арсенал. Ние сме единствения отбор, който толкова рязко сменя формата си. След многото силни мачове идва изненадващо уникален слаб мач срещу Монако на Емирейтс. Безобразна и безидейна игра от футболистите ни. Колкото до реванша. Рано е да се дават прогнози. Има още 4 мача да се изиграят. Ако направим серия от победи, като едната да е на Олда може да се вдъхновим и да направим нещо. По принцип и аз не вярвам на това, което написах, но все пак преди години за малко да обърнем Милан от 4:0 и Байерн от 1:3.

petko9305
26.02.2015 00:01

Проблемът на Арсенал е главно в факта, че продават звездите си.
Донякъде роля играе самата философия на клуба и може би това, че венгер има някои грешни предпочитания.
Също така смятам, че Венгер оказва влияние върху играчите тоест предава им своята футболна философия и това е проблем защото мисленето на венгер не като на другите треньори треньори, които знаят как да деистват по мъжки и да рискуват от време на време.
Венгер е инат това пречи на клуба защото той е този който взима решенията и от него зависи дали отбора ще спечели сериозни отличия.

El_Blanco
26.02.2015 00:03

Две години поред не е имало продажба на звезди, а само допълване на вече качествения отбор на Арсенал. Това не може да служи за оправдание. За мен, проблемът беше, че от доста години Арсенал не е имал лек жребий (ако мога така да се изкажа) на 1/8 финал и за пръв път, въпреки че завършиха втори в групата, им се пада Монако. Може би това изигра лоша шега, просто подцениха двубоя.

vlatkyn
25.02.2015 23:54

Спокойно де, то ако английски отбор не бие нагости кой. В Италия и Франция 90 процента са 1X

ivanrealmadrid1
25.02.2015 23:54

абе и с Милан и с Байерн направихте добри ревашни имате надежда *lol* напред към рекорда на Реал

Vetrigo177
25.02.2015 23:54

За това се надявам Сотон да са новата сензация в Англия и да играят в Шл,ще е много интересно с техния стил,който практикуват да ги видим с/у другите грандове,пожелавам им късмет и да изместат Арсенал.
Все пак в 4-творката има място и за Ман Юн.*joking*

haldir
25.02.2015 23:50

Какво ли ще е оправданието този път на Венгер

Nelly_Lazio
25.02.2015 23:49

голямо браво на Монако и Бербо бяха отлични*smile*

ivanrealmadrid1
25.02.2015 23:49

До феновете на Арсенал: звучи странно , но се надявайте да сте извън топ4 , това може би е единствения шанс да изритат Венгер, той е добър ама отдавна му е време да се пробва в друг отбор

wengerout
25.02.2015 23:49

Монако дойдоха и ни биха съвсем заслужено.Много,много умна игра от французите.Доста добра игра в защита,добре задържаха топката и добри контраатаки.Като цяло изиграха мача като шампионски отбор.Ние играхме доста слабичко,а и със сигурност ги подценихме.С този третия гол нещата стават много трудни във Франция,но все пак нищо не се знае.Не го казвам като фен на отбора,но аз не бих отписвал Арсенал.Да,Монако имат доста големи шансове вече,но и ние имаме някакви.А и да отпаднем, няма да е голяма трагедия.Сили за този турнир нямаме.Дали ще отпаднем сега или а 1/4 финал,значение няма.

SantiCazorla19
25.02.2015 23:59

Да, имаме някви 5% шанс. Ако вкараме ранен гол могат да станат 10%.

Onzo15
25.02.2015 23:48

До коментар [@comment 1765217] от [@user Highbury]:

Ще изчезна, когато и Венгер го направи, тоест никога.

TheMasterMind
25.02.2015 23:48

До коментар [@comment 1765217] от [@user Highbury]:

Утре как ще проведеш тренировка , или ти викаш тази вечер , ще тренираш услиено реване в ъгала

Nasko Chelsea_fan
25.02.2015 23:48

СРАМ за цяла Англия! Май пак Ние ще отсрамваме най-гледаното и най-конкурентното първенство в Света.

xpacm
25.02.2015 23:48

не че нещо ама те Арсенал си имат афинитет да се излагат от време на време, ама тоя път направо сами си се закопаха....

vlatkyn
25.02.2015 23:48

Късмет няма, но за да дойде трябва промяна. Венгер е велик ,но трябва млада свежа кръв.

El_Blanco
25.02.2015 23:47

Абсолютно съм сигурен, че Арсенал има възможностите да разпилее Монако в реванша. Проблемът е, че допуснаха твърде много голове. Всички си спомняме реваншите през последните 2 години с Байерн и как Арсенал доминираше (поне в този през 12/13). Поне имате шанс да спечелите ФА Къп за втора поредна година. А доколкото до аа2, вярно е, че Венго напоследък има все по-лоши представяния, но този човек е дал много на клуба, и поне заслужава малко уважение най-малко от феновете на Арсенал за стореното. *smile*

marin831
25.02.2015 23:46

Дано поне тази загуба,да има положителен ефект срещу Евъртън,че май-залагаме всичко на ФА и да сме 2-3.Реално имаме отбор мах за 1/4 или 1/2 финал и няма за какво толкова да съжаляваме.

Highbury
25.02.2015 23:45

Тия дето викат "Венгере умирай" и прочие какво искате от него, освен и той да беше влязал на терена барем той да вкара ли ??? Ай спрете се вече, Йозил никъв го нямаше същото може да се каже за Санчес, Уелбек и Жиру.

El_Blanco
25.02.2015 23:54

Че са по-качествени от Уелбек, то това е ясно, но Уелбек просто много помагаше в отбрана, а нито Уолкът, нито Окс щяха да вършат тази работа.

ivanrealmadrid1
25.02.2015 23:53

според мен можеше да се справят и цял мач, не знам но все пак това е ШЛ трябва най-доброто да се използва

El_Blanco
25.02.2015 23:50

Добре, защо говорите неосведомени по въпроса. Окс току-що се завърна от контузия, а Уолкът имаше едва 1-2 двубоя преди срещата с Монако. Как искаш да влязат титуляр, след като са загубили игрова практика? Венгер не беше сбъркал състава, а просто може би той и футболистите на терена (които са с доста високо самочувствие) подцениха двубоя. Да не говорим, че Арсенал създаде доста ситуации, които изпусна, а Монако бяха почти 100-процентови, с изключение на пропуска на Марсиал.

ivanrealmadrid1
25.02.2015 23:47

аз в началото не бях запознат с резервите , но като видях цхембърлейн и уолкът да влизат , това си беше поредното доказателство че венгер е за махане

Onzo15
25.02.2015 23:46

Мисля, че феновете искат от него по-леки загуби.

LondonChels
25.02.2015 23:45

Ние имаме - Коща,Сити - Агуеро,Ливърпул-Стъридж,Тотнъм-Кейн,Юнайтед-Руни
АРСЕНАЛ - ЖИРУ*joking*

rokera_henry
25.02.2015 23:49

Това казвах и аз... Барса - Меси, РМ - Роналдо, Байерн - Мюлер и т.н.. Ние имаме Жиру.. Това е разликата.. Тежко ми е да призная, но с Ван Пуси сме печелили невъзможни мачове.. А тук губим мач, след като сме твърд фаворит..

bacardy_breezer
25.02.2015 23:44

Всички се подигравате на Арсенал, но аз по-скоро бих похвалим Монако. Перфектен тактически план и уникална успеваемост, просто всичко им се получаваше - пасове, финтове, контраатаки - ВСИЧКО. Арсенал ги подцени и си изпати, а също лондончани имаха голяма липса на късмет + неадекватни отигравания на Жиру. Честито на Бербо и монегаските.

Vetrigo177
25.02.2015 23:44

Излагат се английските отбори..Само челси що годе ще направят нещо *erm*

John_Jameson
25.02.2015 23:44

Думи нямам просто ... тия нещастници Монако ... ама Арсенал си го заслужаваха, с тази безлична игра ...

aa2
25.02.2015 23:43

Абе ясно е, че ако ни потръгне във Франция ще ги разпорим.Идеята не е да се надяваме, че ще ни потръгне, а още у дома да си спечелим преднина от гол-два, а не пасив от два гола.Надявам се Венгер в близко бъдеще да изчезне, че накрая ще си направя труда да събера малко пари и да замина в Лондон в издирване на този ''мъж''.

Stan1926
25.02.2015 23:42

Някой още да каже каква огромна сензация е това? И как никой не го очаквал? *lol* Напротив, от нещастен отбор като Арсенал винаги се очаква да се изложат. А на Бербо - браво! Това е големият футболист, когато трябва да вкараш, да вкараш!

doctorMashinkov
25.02.2015 23:42

След края на мача Арсенел Венгер възкликнал
-Мечтата ми да направя Монако да мачка в Европа се збъдна,но трябваше да чакам 20 години*joking**lol**joking*

El_Blanco
25.02.2015 23:41

До коментар [@comment 1765187] от [@user RMRM7]:

Недей така, че току що нашият шампион отстъпи на Байер... *lol*

aa2
25.02.2015 23:41

Последният мач на Арсенал, който ще изгледам докато Венгер е начело е реванша с Монако.Когато този човек изчезне ще започна да си гледам отбора.Дотогава ще си гледам само Селтик и поне ще се радвам на сърцата игра, може да е с тотална липса на класа, но поне сърцата на футболистите са на терена докато са с фланелката ни.

aa2
25.02.2015 23:50

Както казах в по-долен мой коментар - ясно ми е, че няма да мога да издържа да не гледам Арсенал.Искам да го направя, но не мога.Казвал съм го 100 пъти, че ще спра, но уви...Просто вече ми вреди и на здравето да гледам този отбор на Венгер.El_Blanco е прав - дал е много на отбора, но според мен с всяка следваща година той с*ре на това което е дал през години и много скоро всички по-млади фенове на отбора ще забравят какво се е случило в началото на хилядолетието, и ще помнят само последните му 10-12 години.

drogba_fen_911
25.02.2015 23:48

Как не ти писна всеки път да пишеш едно и също? Това, че за последен път ги гледаш съм го виждал 5 пъти поне и другия мач ти си първия, дето пише в темата, ако бият се радваш, ако паднат пак пишеш, че няма да гледаш повече *lol*

ivanrealmadrid1
25.02.2015 23:46

разбирам те за венгер, той отдавна не е за арсенал и с тоя състав дето разполага е срам че така се дъни, просто е тъпо да не си гледаш отбора заради 1 треньор

TheMasterMind
25.02.2015 23:45

Не бъди толкова лош де...

aa2
25.02.2015 23:44

Идея си нямаш колко голям фен съм на Арсенал, но няма смисъл да се пробвам да ти обяснявам.Само ще ти кажа, че от 97-а съм фен на този отбор.Ясно ми е, че няма да успея да не си гледам отбора, искам да не го гледам докато е с Венгер, защото той не заслужава моето внимание. Сега разбираш ли ме, фенче?

Onzo15
25.02.2015 23:43

Помни си думата! Много фенове на Арсенал съм виждал да се отричат и после не си спазват думата.

ivanrealmadrid1
25.02.2015 23:43

"голям" фен

rokera_henry
25.02.2015 23:40

Няма как с подобна игра да сме скрит фаворит.. Няма как с "нападател" като Жиру да се гони титла.. Няма как без характер да се търси нещо повече от осмина-финал и място в четворката.. Избягвах доста време да пиша коментари, но останах без глас и с болки в гърлото, заради престъплението, което направи Жиру и което практически ни лиши от шанс за обрат.. Ням толкова дървен и слаб футболист.. Това ни отличава от големите отбори.. От отборите, които се борят за титли...

Highbury
25.02.2015 23:40

Гледах мача и просто не вярвах на очите си..... тотално фиаско ! Във Франция трябва да бием 0:3 че да продължим и по-важното да не допуснем гол, не знам просто....

TheMasterMind
25.02.2015 23:41

Бойно самбо как сме ?

tinin
25.02.2015 23:40

Монако си изиграха много умно този мач - със стабилна защита, задържане на топката и хубави атаки. А Арсенал просто пропиляха положенията, които имаха. Ако Жиру беше вкарал поне един гол, резултата можеше и да не е толкова трагичен за тях.

sakata_97
25.02.2015 23:40

*sad**sad* Ужасссс Венгереееее умирай помио долнаааа*angry**angry**angry**angry**angry**angry**angry*

biser_gerrard
25.02.2015 23:39

Тия Арсенал са баси злетата... Да не могат да бият РЕЗЕРВИТЕ на НАЙ-СЛАБИЯ 1/8 финалист... И то като домакин да паднат с 1:3. Смешници...

red_army_10
25.02.2015 23:39

Закривай! Милан, 2 пъти Байерн, сега и Монако. Никакви поуки не се взимат. Боли ме фара вече на кое място ще сме като знам как ще протече сезонът след това. Венгер може от сега да си стяга куфарите, това е пълен цирк

AC_Milan_92_45
25.02.2015 23:38

Ей това е, фенове на Сити, като ме зле, винаги си спомнете, че има Арсенал. Ние поне от Барса падаме, айде къде са отворковците от вчера, да ви смачкат в Монако дано, като дрънкате много

black_wolf_97
25.02.2015 23:37

Ай честито на Монако.Заслужена победа , и дано Жиру повече никога да не ни облече фланелката *smile* а забравихме и Венгер...

Kireto1232
25.02.2015 23:37

Честита победа на Монако ,бяха по-добрия отбор на терена и заслужено победиха и сигурно и ще продължат напред !

El_Blanco
25.02.2015 23:37

За жалост това не трябваше да се случва. Венгер хвърли всички офанзивни футболисти на терена и това му изигра лоша шега. Наистина съжалявам за Арсенал, първият им реален шанс от няколко години насам за по-силно представяне в ШЛ, но те почти го пропиляха. Казвам почти, защото футболът е непредвидим, но 1:3 е по-зле от 0:2. *sad*

tinin
25.02.2015 23:36

Ееее, не, Арсенал просто не искат да продължат напред.....

CLOTH
25.02.2015 23:36

А между 1:2 и 1:3 е ОГРОМНА. 3 гола в Монако граничи с невъзможното.

night_wolf1984
25.02.2015 23:35

Чембърлейн влиза и вкарва..ами пусни го отначало, бе Венгере*smile*

tinin
25.02.2015 23:34

Ей, най после Арсенал успяха да вкарат. Заслужаваха поне един гол след толкова пропуски.

night_wolf1984
25.02.2015 23:33

Хах представям си английските сухари как пия бира в някой квартален пъб и реват,че Арсенал пада...*smile*

CLOTH
25.02.2015 23:33

За жалост на феновете на Арсенал, разликата между 0:2 и 1:2 е почти никаква.

night_wolf1984
25.02.2015 23:30

За момента...Челси са единствения стабилен английски тим...другите боза.Реал,Барса,Челси ,Байерн...това са отборите тоя сезон*smile*

El_Blanco
25.02.2015 23:27

До коментар [@comment 1765147] от [@user RVP20MU]:

Простият си личи от километри, но за твоя жалост това не съм аз. Няма да е лошо да послушаш малко в часовете по БЕЛ. Но все пак продължавам да мисля, че все още има шансове за Арсенал, било то и минимални. *smile*

RVP20MU
25.02.2015 23:35

Имат хахахха 3-1 ай чаооо на асенал

El_Blanco
25.02.2015 23:33

Рядко прост типаж си... Аз когато казвам нещо, не го казвам случайно. Повярвай ми, Арсенал е отново в играта с този гол на Окс. *smile*

RVP20MU
25.02.2015 23:29

Има шанс да не паднат 3-4 на нула...и кви часове по Бел бе кви пет лева я у лево

CFCLondon
25.02.2015 23:26

Хм, май пак Челси /за 4ти пореден сезон/ ще е последния английски представител на Англия в Европа. Ако другите отбори продължават в същия дух, то скоро ВЛ ще бъде изместена и от Бундеслигата.

valkata86
25.02.2015 23:26

Арсенал май чакат Монако сами да си вкарат гол, де*а и мишоците. И аз да взема да им сложа хилядарка да бият с хендикап *sad*

NoDiggity
25.02.2015 23:22

Мале мале... добре, че не играх 1цата на Арсенал както мислих с 50 лева.. най-голямата изненада от 1/8 финалите до момента за мен!

marin831
25.02.2015 23:20

Ако,има нещо положително е,че поне видях наш Венгер,да прави офанзивни смени,а не дефанзивни

Momchil_92
25.02.2015 23:18

на някои фенове на Арсенал и на Сити им знаеха много устите , но ето че от многото излишни хейтове се наакаха , честито ви приземяване *wink*

LondonChels
25.02.2015 23:17

Тотнъм заслужават да играят в ШЛ ,а не Арсенал

RVP20MU
25.02.2015 23:12

Да живее Уелбек хахах за тва то дадохме па Арсенал да пропуска

lubomirsb
26.02.2015 08:48

Малко не захапах. Нямам право да коментирам мач от Шампионската лига понеже отбора ми не играе ? Стига приятел... По мача: Браво на Митко , отново съм много горд ! Тука виждам много хора които хулят Арсенал, да има за какво, но според мен вчерашният мач беше късмет. Късмет решен от Жиру. Арсенал играят красиво, много добри на късите пасове, много ефектни и креативни, но прекалено припряни. Ако обмислеха по повечеко атаките си щеше да е друго. Имам чувството че Венгер им е казал "Този гол трябва да бъде вкаран за 15 секунди..тик-так...". Трябва да помислите за друг нападател или както казах, атаките да са малко по-спокойни с цел да може да се отправи удар към вратата а не топката да бяга наляво надясно от рикушети.

El_Blanco
25.02.2015 23:40

Пак отидохме в друга тема... Колко е велик Юнайтед, това не е моя работа, защото не ме интересуват. Но нямате право да коментирате отбор, който е заслужил мястото си в турнира, а вие - не.

petko9305
25.02.2015 23:38

Дори когато Ман. Юнайтед не участва в турнира, феновете им имат предимство, пред почти всички други, а какво остава спрямо феновете на Арсенал? Велики отбори които даваха смисъл на турнира ШЛ - Ман. Юнайтед, Барса, Реал М. Байерн Мюнхен, Милан, Ливърпул, Ювентус и др. все отбори оставили отпечатък в турнира. Арсенал просто съществува за да пречи на другите. Арсенал винаги е бил сериозен клуб и винаги и продължава да бъде. Арсенал е достоен противник срещу великите отбори, но рядко могат да направят нещо велико. Така, че Ман. Юнайтед определено е по-велик от Арсенал в всяко едно направление и нормално феновете да коментират ШЛ.

RVP20MU
25.02.2015 23:37

Да не говоря за твоя отбор ман шити....шейхчета манчестър винаги е бил червен

tenkata2535
25.02.2015 23:30

Дане говорим за твоя одбор юнайтет много са жалки наистина и тая година няма да ви видим в шампионска лига за жалост сте много слаби

El_Blanco
25.02.2015 23:21

Ако си мислиш, че така ме дразниш, жестоко се лъжеш. Само погледни класирането и после коментирай, а пък и единственият отбор от Мадрид в момента губи. Както и да е, не искам да намесвам другите отбори в тема на Арсенал, но просто вие сте уникални тъпунгери повечето. Мачът не е приключил, а има и реванш, така че не бързайте с заключенията. *wink*

RVP20MU
25.02.2015 23:18

Хахах ние поне не се срамиме...лудокурец ви еба макята тука у бг ама добре че са дузпите хаха и да не забрава...има един отбор в Мадриид и тва е Атлетико 4-0 ай бегай

El_Blanco
25.02.2015 23:15

Разбирам да дойдат фенове на отбори, които поне играят в ШЛ, и да коментират, ама вас специално не ви ли е срам? Плюс това е страшна ирония да говорите, при положение, че при вас играе най-голямата издънка Фалкао. *smile*

LondonChels
25.02.2015 23:11

Арсенал никога не са били фактор в Шл.. Всяла година посрамят Лондон и англия тоеа е

night_wolf1984
25.02.2015 23:24

Толкова съм бесен...че ме боли фара..кой колко удара и кой е бил...важното е ,че Арсенал не бие*smile*И да ти кажа английски футбол не гледам..освен понякога Ливърпул*sad*

TheMasterMind
25.02.2015 23:20

Ами падна .... А Челси с човек по - малко от 2:0 до 2:2... Класа , Явно голем комплекс ти е , че отбора ти не става и няма ШЛ ...

aa2
25.02.2015 23:18

Я ми кажи срещу кой отбор вкарахме без удар?След това само съдията му даде на този ''футболен'' отбор възможността да продължи напред.Сети се и ми пиши, моля те!

aa2
25.02.2015 23:17

Много по-славно от 20 удара срещу теб и 1 удар за теб...Това е най-срамния финал игран някога.Не мога да се сетя за друг финал в ШЛ игран на една врата.Ако късмета не беше с вас щяха да ви порнат гъзеца с 5-6 парчета.Сети се Арсенал с човек по-малко срещу Барселона какво направи.

night_wolf1984
25.02.2015 23:15

Три удара два гола втория гол на бербатов...надявам се сещаш за кой говоря*smile*

TheMasterMind
25.02.2015 23:15

Така ми ! Не е ли по - славно отпаднеш от Монако !

aa2
25.02.2015 23:13

Не помня скоро да сме отпадали в групите на ШЛ и да сме губили от безизвестни отбори(предполагам от някоя Америка или Африка)?Припомни си кой отбор посрами играта футбол с 5 удара за 5 мача и получени 100 удара за тези 5 мача.Мисля, че ще се сетиш за кой отбор говоря...

El_Blanco
25.02.2015 23:08

Не са виновни Монако, че Арсенал продължава да пропуска през втората част, но очевидно Венгер и футболистите подцениха двубоя. *smile*

aa2
25.02.2015 23:08

Тея пък и тея от Челси не се видят, че държаха 100 години олигофрен за 50 милиона дето 5 гола не вкара ми са дошли тук да ми говорят.Айде идете преглеждайте обявите в Mobile.bg за автобуси, че ПСЖ идва...

aa2
25.02.2015 23:10

Сериозно ли?Има ли нужда да ти отговарям?2 пропуснати положения и ''лорд'', опитвате се да бъдете интересни, но трудно ще ви се получи.

drogba_fen_911
25.02.2015 23:10

Що такава агресия? Не може ли да гледам мача и да коментирам?

LondonChels
25.02.2015 23:08

Уелбек и Жиру.. Имате страхотна атака

Double_De
25.02.2015 23:38

Кой е казал че ще бъде лек, но съм оптимист само и единствено защото знам моуриньо на какво е способен. И аз ти казах защо Дрогба и Реми имат по-малко голове отговора е прост просто не са титуляри. И ти го казвам понеже ти спомена че техните са по-резултатни. Ще се постарая да направя една статистика на головете на тяхното нападение и нашето до сега през сезона, защото не съм много сигурен в това което твърдиш *wink*

El_Blanco
25.02.2015 23:29

Приятел, спорът отива в съвсем друга посока. Качествата на футболистите не съм ги споменавал, а просто поправих вашия фен. Не оспорвам вашата позиция, нито пък как се представяте. Аз просто споделих един факт, който няма оспорване. Не един път съм го казвал тази година, Челси е единствената надежда на английския футбол в момента, но това не значи, че реваншът с ПСЖ ще е лек за вас. *smile*

Double_De
25.02.2015 23:27

Аз ти казвам, защо Дрогба и Реми имат по-малко, и какво като санчез има повече ?!? Ние сме на 1во място и сме основен претендент за титлата, отделно сме на финала К1К и имаме реалния шанс да продължим в ШЛ, както и да го погледнеш нашите позиции са в пъти по-добри от техните пък нека вкарват и по 100 гола ако искат *wink*

El_Blanco
25.02.2015 23:23

Ами вашият любим Коща има по-малко от Алексис, само за сведения (18 гола), а асистенциите на Санчез дори не ги коментирам. Жиру има 11 гола в 18 мача, за другите вече не знам, но нападението им реализира повече от вашето. Край на спора, аз не коментирам останалата част от футболистите на терена, а само нападението, както колегата спомена. Не влизайте в спорове неосведомени.

Double_De
25.02.2015 23:19

Как да имат повече като Коща( 17 гола) е почти неизменен титуляр и Челси играят само с 1 изявен нападател?!? И не е ли по-добре че всеки от отбора се разписва не само нападателите ?!? И нужно ли е да ти казвам че Челси и ман сити са 2та отбора с най-много отбелязани гола във ВЛ до момента, като сити изравниха Челси в последния си мач в който биха с 5:0

El_Blanco
25.02.2015 23:10

Е ако става въпрос за нападение, на Арсенал нападателите за по-резултатни от вашите. Че Дрогба колко гола има през сезона - три, четири, а Реми?

TotHamFan
25.02.2015 23:07

Уж щяха да бият 3, 4 на 0, най-лесния съперник пък то какво стана. Да не говорим, Монако играят без 6 титуляри.. то е ясно Венгер ги подцени.

El_Blanco
25.02.2015 23:06

До коментар [@comment 1765097] от [@user aa2]:

Винаги е било така с по-големите отбори... Просто не проумявам как може Арсенал да играе така. И не само че не проумявам, а и не виждам причина, може би просто подценихте двубоя. Все още има някакъв шанс, но трябва да вкарате поне 2 гола още днес.

sindikata3
25.02.2015 23:09

Арсенал пък кога са били по голям отбор в ШЛ че не ми е ясно ?!?!

El_Blanco
25.02.2015 23:04

Моутиньо не е футболист за отбор от класата на Монако... *sad*

aa2
25.02.2015 23:01

Смяна на Жиру, скоро се надявам и смяна на Венгер.Този човек просто руши с бързи темпове създаденото от него в последните почти 2 десетилетия.

black_wolf_97
25.02.2015 23:09

И аз съм на това мнение,но не и ръководството

aa2
25.02.2015 23:05

Ами защо според теб от няколко сезона насам се моля да сме извън топ4 поне 2 сезона поред?Спре ли кранчето с парички от ШЛ Венгер си отива.Човека не печели трофеи, но стои при нас - защо?Арсенал отбор от нивото на Евертън ли стана, че държи мениджъри по 10 години без трофеи?Просто задължително според мен в края на сезона този човек трябва да си иде за да запази поне малко от честта си.

black_wolf_97
25.02.2015 23:04

Тази смяна на Венгер от кога трябваше да я има.....но.....

Stan1926
25.02.2015 23:01

Късайте фишовете сега, разбирачи. Пак залагайте на тия нещастници Арсенал.

Sottirow
25.02.2015 23:00

Жиру май го е играл точен 0-2 щом изпуска така *lol**lol**lol*

Nevenium
25.02.2015 23:00

Жиру - дотук 6 удара към вратата и нито един в целта - смешен е днес!!!

El_Blanco
25.02.2015 23:00

Четири чисти 100-процентови ситуации за Жиру. Ами, да си ги бяха вкарали и двата допуснати гола нямаше да ги притесняват. *smile*

Kireto1232
25.02.2015 22:59

Абе тоя Жиру е яко зле направо немога да го гледам ... Колко пропуски направи едно читаво докосване няма ...

LondonChels
25.02.2015 22:59

Класата си е класа.. Жирууу хахах

El_Blanco
25.02.2015 23:00

Не бързайте да се смеете и вие... да не папкате дървото още на 1/8 финала. *wink*

aa2
25.02.2015 22:58

Йозил зле, Жиру зле, Уелбек зле, Санчез опитва, защитата я няма, вратаря явно реши да пуска гол на Бербо, Касорла играе ли?Просто леш, просто леш!

П.С. - Жиру току що според мен си заслужи смяната!

kitnaw
25.02.2015 22:58

Monaco са допуснали пет попадения за 19 мача,случайно ли Ви изглежда? Жалко за Arsenal.

tinin
25.02.2015 22:57

И гоооол!!!! Браво на Бербатов и на Монако! Арсенал май още не могат да повярват какво им се случва.

black_wolf_97
25.02.2015 22:57

Бербатов и компания си правят гавра с Арсенал *joking*

LondonChels
25.02.2015 22:57

Резили.. Нали ревяхте че всяка година играете с Байерн?? Нали искахте слаб съперник ето ви 0-2 хахаха

Kireto1232
25.02.2015 22:56

Мачкай Берба !!! Английските отбори са яко зле от 2,3 години вече ... Май само Челси ще направи нещо :Д

CLOTH
25.02.2015 22:56

Браво на Митко! Чудесна атака между другото.

Sottirow
25.02.2015 22:56

Пичове уникален гол на Бербата .. а от Арсенал не съм и очаквал това , но може би подцениха Монегаските както и аз и повечето от вас ..

gordon_shumway
25.02.2015 22:55

Бербоооооооо.....аз като ви говорех, че Монако ще отстранят Арсенал почти всички ми се смеехте. Да ви чуя сега!!!!!!!!!!!!!

djzt
25.02.2015 22:55

БЕРБАТОВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВВ

metal_jericho
25.02.2015 22:46

Ахахахахахахаха Арсенал са пантелей пътник.*lol**lol**lol*

martinski8447
25.02.2015 22:46

Хайде бе Венгере стягай ги малко тия! Ще избяга фиша....Не може английските отбори да са толкова слаби, просто не го вярвам. Арсенал обръща мача второто полувреме.

black_wolf_97
25.02.2015 22:45

Еб*ти дупката сме.Нищо не става от нас и от измисления ни треньор.Това ли ни е класата *confused* та то половината ни играчи още не знаят че играят мач !!

golemiq_geshan
25.02.2015 22:40

Тия скапани Монако всякаш са си купили и късмет .. В групите скандален късмет всички мачове особено двата мача с Леверкузен и статистики по 2-15 удари и с 5 атаки за двата мача ги взеха , докато ако Леверкузен изтърва скандални положения , тука Арсенал не играят нищо

KunAgu16
25.02.2015 22:36

Чакам хандикап офффф

one2win
25.02.2015 22:39

Тоя мач ще скъса доста фишове. Няма да си само ти.

night_wolf1984
25.02.2015 22:38

Еврофутбол 100% адреналин ...и аз ги чакам на два фиша*sad*

RVP20MU
25.02.2015 22:34

аре уе толко ли са слаби английските отбори че ни един не мое да бие хаххах

Kireto1232
25.02.2015 22:34

Доста слаб Арсенал през първото полувреме ,Венгер трябва да им поговори бая на почивката ,много повече може отбора !

aa2
25.02.2015 22:33

Не знам...Толкова жалък Арсенал на такъв етап в ШЛ срещу доста лесен съперник с оглед на останалите възможни съперници.Венгер просто е загубил магията си.Преди години Монако щяха да са отказани след 1-то полувреме, а втория мач щеше да е разиграване на младежите ни.Гадно ми е да си гледам отбора така, но какво да се прави.
За гола няма какво да се каже.Въпреки рикошета си беше страхотен.Още когато ни отблъснаха след 10-тата минута си знаех, че мача отива към голово равенство или загуба за нас.Надявам се да греша и да ги обърнем, но силно се съмнявам като гледам Уелбек в атаката ни.

Sottirow
25.02.2015 22:24

Аууу какъв гоол .. и все пак Арсенал ше си вземат мача и то с убедителен резултат.

Sottirow
25.02.2015 22:44

Арсенал 0-1 Монако що ? Не съм фен на никой от тези отбора , но моето мнение е че Арсенал ше си вземат мача още второто полувреме и да не забравяаме че има и реванш *smile*

Manchester4o
25.02.2015 22:38

Пич кой мач гледаш?

one2win
25.02.2015 22:34

Как ще си го вземем като нищо не играем.

red_army_10
25.02.2015 21:38

Пожелавам си да продължим напред, но също така един гол-шедьовър на Бербатов бих искал да видя.

plamen_tatov77
25.02.2015 21:11

Победа на Арсенал продължаване до четвъртфиналите и отпадане там както винаги.Само се чудя как феновете на Арсенал търпят още Венгер.

TheMasterMind
25.02.2015 21:37

Мазохисти , к'во очакваш ?