ЦСКА е номер 1 по гледаемост в България

13:05
ЦСКА е номер 1 по гледаемост в България
ЦСКА е най-гледаният отбор у нас, твърди в. „24 часа". Според данни на изданието, 7 от 10-те двубоя, събрали най-много публика, са с участие именно на „червените".

"А" група няма да остане на тъмно. Аз ще имам грижата за това нещо. Ще говоря с Нова телевизия. ЦСКА и Левски, ако имат претенции, те не са за сумата, а за разпределението на парите. Но това трябва да се реши от клубовете. Аз нямам отношение по този въпрос. Ако те определят критерий гледаемост, аз ще бъда най-доволен, защото според рейтингите, можете да питате колегите от Нова телевизия и да ви го потвърдят, че Лудогорец е по-гледаем от ЦСКА и Левски", припомня вестникът думите на шефа на Лудогорец Кирил Домусичев.

Тодор Батков пък заяви, че Левски формира 45-50% от зрителския интерес.

Справката, предоставена от Nielsen Atmosphere BULGARIA за "24 часа" обаче говори друго. С тази агенция работи Nova Brodcasting Group, която взе мачовете през лятото, след като ТВ 7 отказа да изпълни договора си. Столичните грандове са най-гледаните по телевизията, сочи статистиката.

Срещите на Левски и ЦСКА са окупирали твърдо първите 15 места по рейтинг, като това е нормално. Най-гледаният мач у нас, разбира се, е Вечното дерби.

Заради това двата отбора от няколко дни предприемат безпрецедентна в новата си история атака за по-голям дял от парите, които се плащат за телевизионни права.

Нещо повече - справката показва, че 7 от 10-те мача с най-висок рейтинг са с участието на ЦСКА.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

golemiq_geshan
24.02.2015 10:34

То ако става въпрос Нова спорт някои от приемниците дори не я предават и за това почнаха да пускат един и същи мач и на Диема и на Нова спорт , но не е в това въпроса ... Левски и ЦСКА винаги ще бъдат най - гледани в А група , вече зависи според представянето им кой ще е по - гледания , разбира се ЦСКА като лидер , като отбор с шансове за титлата ще е по - интересния за анблюдаване , докато Левски с ужасните си игри отказа много хора да ги гледат , включително и мен . Сигурен съм обаче че интереса сега с идване на Стоев ще се вдигне , но не е важно там дали Левски или ЦСКА изпреварва с някакви минимална рейтинги , а че двата отбора размазват всички останали по рейтинг и ако искат да постигнат нещо в каузата си за тв правата трябва да са единни , а не както Баткофф прави да дърпа паницата пред себе си да казва Левски е най - гледан , ако не са единни нищо няма да спечелят !

Chelsea86
23.02.2015 18:09

Малко статистика:

Левски - ЦСКА ( Нова рейтинг 9.*cool*
ЦСКА - Лудогорец ( Нова рейтинг 8.9)
Левски - Литекс ( Нова рейтинг 6.3)
ЦСКА - Локо Пд ( Нова рейтинг 6.2)
ЦСКА - Черно Море ( Нова рейтинг 5.4)

Лудогорец - ЦСКА ( Диема рейтинг 5.0)
Литекс - Левски ( Диема рейтинг 4.6)
Локо Пд - ЦСКА ( Диема рейтинг 3.*cool*
Черно Море - ЦСКА ( Диема рейтинг 2.*cool*

Ето я разликата когато те дават по ефирна телевизия и когато по кабелна и цифрова... ЦСКА е с най-голям брой участия в ефирни телевизия и това определящо в класацията... *wink*

IvanIR
23.02.2015 17:34

Ама ние знаеме,че сички админи са фенове на цецка и Ман Юнайтед *lol*

gordon_shumway
23.02.2015 20:24

Ако е така явно в това отношение са избрали правилните отбори - не смешните сини пародии на които симпатизираш ти *joking*

blueeeterror
23.02.2015 17:24

Първо агенцията, с която работят е една от най-грешните в това естество. Второ и аз съм фен на Левски, но гледам и мачовете на ЦСКА. А и никъде не са казали, че ЦСКА имат повече фенове или нещо подобно, просто казват, че ЦСКА са по-гледания отбор. Стига с тези деления, кой имал повече фенове и кой няма. И аз имам приятели левскари и приятели цесекари. Всички знаем, че това са двата най-големи отбора в България. И не на последно място - К*р за Домуса и за платените им педерастки канали.

Chelsea86
23.02.2015 16:43

Това изследване не е съвсем точно и не би следвало резултатите да се считат за истински.

Първо, че ЦСКА от тези 7 срещи имат 4 в ефирен канал, тоест по Нова, докато Левски има само два мача по Нова. А там могат да го гледат и хора без кабелна, цифрова и т.н телевизия.

Второ, Левски има цели три мача по Нова Спорт, докато ЦСКА нула. Което води до още по-малък рейтинг за Левски защото не всички хора имат Нова Спорт, за разлика от Диема където отново ЦСКА има най-много мачове.

Трето, ето и цитат от Ню Йорк тайм за прословутата Агенция направила тази статистика:
"На 10 октомври пък "Ню Йорк таймс" публикува пространна разработка за рейтинг данните на "Нилсен". Агенцията, с която работи Нова телевизия, призна официално, че в последните 7 месеца е отчитала грешни данни. „Грешката” е извела като лидер американската ABC и напълно е неглижирала всички останали тв канали. Въпреки че признават за „грешката” в данните, от „Нилсен” категорично отказват да признаят, че това облагодетелства конкретна телевизия с мотива, че не могат да обсъждат клиентите си."

Четвърто, ами 24 часа могат да си натикат измислената статия... в най-тъмното място отзад. Та Уинър поредната лоша статия. *beer**wink*

RMRM7
23.02.2015 16:32

Лудогорец когато играят в ШЛ или ЛЕ играят пред 40 000 души, и цяла България ги гледа, а всички останали отбори от А група играят най-много пред 7,8 хиляди и то в най-добрия случай, а ако става дума само за А група , е нормално Левски или ЦСКА да имат повече фенове,но това не означава че са по-добри от Лудогорец, едните падат от аматьорски отбори, другите показват атрактивна игра срещу грандове в Европа

golemiq_geshan
24.02.2015 10:39

Между другото напоследък не се работи добре с Лудогорец .... Не го казвам за резултатите , а заради трансферите на отбора . Именно тези трансфери изведоха Лудогорец до това ниво , но последната година и половина трансферите са отчайващи . Може много хора да го прикриват и да се опитват да не му обръщат внимание , но фактите са си факти . При положение , че за без пари дойдоха играчи , на които сега спокойно може да се земе млн евро без проблеми , после бяха похарчени пари за играчи , от които дефакто не може да се вземе и цент в момента ... Ако продължават с тези грешни трансфери хората от Разград мисля че скоро ще се върнат 3 години назад и не го казвам нещо като да хейтвам , а защото погледнете колко милиони и колко пари похарчиха на вятъра . Вярно много пари взеха от Европа , но трябва да почнат да ги влагат правилно , а не само защото са взели пари и да си издигат името да хвърлят милиони за некадърници , такива Левски и ЦСКА взимат без пари поне ...

Jason_Scotland
24.02.2015 08:51

С този ти коментар съм напълно съгласен. Държа да добавя ... цитирам Чудомир: Не съм от тях :-D Не плюя по Лудогорец, защото били по-успешни напоследък а напротив подкрепям правилната работа до колкото е такава*wink*

RMRM7
23.02.2015 21:25

Левски и ЦСКА имат най-много фенове в България, преди са се представяли добре и в Европа,аз също не се заяждам и знам че като се каже футбол и легенди в България,човек се сеща за тези два отбора, но в момента Лудогорец и над тяхното ниво, може да нямат фенове,може да нямат история,но тези играчи през последните години играят атрактивен футбол пред 40,50 000 души(Рим,Валенсия,Мадрид,) и натрупват опит и самочувствие,и ако продължават така още 5,10 години сегашните деца ще си купуват тениски на Безяк, Марселиньо или Вура, също както преди са си купували на В.Димитров, или Телкийски, аз не виждам защо всички се подиграват на Лудогорец, затова че нямат фенове, Разград е малък град също като Ловеч. Виляреал също е отбор който има стадион с капацитет 20 хиляди и е от град с 40 хиляди души население, но преди време бяха на полуфинал в ШЛ,защо това да не се случи с Лудогорец,вижда се че се работи правилно,хората са доста напред и напредват , а Левски и ЦСКА още ще се чудят коя заплата да платят и коя счупена седалка да сменят,съжалявам но това е положението , то е розово само да Лудогорец

gordon_shumway
23.02.2015 20:30

Значи в настоящето: Лудогорец са по-добри нямат никакви финансови проблеми, половината съдии(че и повечето) свирят за тях, купуват си доста от мачовете, плащат на отборите за да играят на кръв срещу конкурентите им и накрая ЦСКА е на първо място. Аз в това логика не виждам - явно не са толкова добри *wink* *joking*

Jason_Scotland
23.02.2015 20:10

Учудваш ме с коментарите си днес*wonder* Или се заяждаш или не познаваш историята и твърдиш смехории. Ако се заяждаш не чети нататък, защото това не е заядлив отговор а просто в случай, че не познаваш историята. Казваш "Лудогорец играели пред 40 000 зрители а ЦСКА и Левски пред 7-8000" ... сериозен ли си? Нима мислиш, че тез 40 000 са били там заради Лудогорец? Сравняваш мачове на едните срещу евровеличия, като Реал и Ливърпул с мачове на другите срещу почти нечувани отбори*stop* Хайде сравни колко човека ще отидат да гледат Лудогорец в първи квалификационен кръг срещу Фламуртари Тирана (да речем) и тогава вади изводи*wink* А относно това "другите бг грандове кога ще са на това ниво" е направо интересно. Ами те тез два гранда (ЦСКА и Левски) имат визитки пълни точно от славни мачове на това ниво. Понеже отстраняването в пряк двубой (два мача при това) на действащият европейски шампион ... при това на три пъти с различни отбори ... плюс трите полуфинал за ЕКТ ... съм сигурен, че ще кажеш ами то е било отдавна, какво е за рейда на Левски 2005-6 в ЛЕ и ШЛ, където отстраниха доста силни отбори тогава? Може би също отдавна нали? Лудогорец не отстраниха никой действащ шампион в пряка битка, нито победиха и отстраниха поредица от силни евроотбори и завършиха с фенера на опашката в групата а ти говориш за световни нива некви. Държа да подчертая, че го пиша не за да се заяждам с теб или Лудогорец а напротив само за да се казва истината а не части от нея. Лудогорец показаха много добра игра, постигнаха много и в имиджово отношение в Европа, бг отбор в ШЛ си е успех а и вече няма да са непознати тази година а напротив с уважение. Желая успехи на тяж и на теб *wink*

manutd_forlife
23.02.2015 19:48

За настоящето е така, но щом говорим за гледаемост и кой отбор има по-голяма не смяташ ли, че ще е най-добре да ги сравняваме отборите някъде, където и 3те имат редовни участия, тоест А група? А и явно не е ясно на всички, защото предвид последните няколко мача, които следях на Лудогорец, не ми изглеждаха по-добри от ЦСКА, даже обратното. Вярно е, че до преди 2 месеца играха в Шл, но също играха и в А група, а там до колкото си спомням не се справяха толкова добре.

RMRM7
23.02.2015 18:51

е АКО Левски и ЦСКА успеят да се класират разбира се,че ще имат повече фенове,но аз говоря да настоящето , а не за миналото или бъдещето, и е ясно на всички че Лудогорец са по добри и от Левски и от ЦСКА ,това че последните два мача не са играли не означава нищо,само до преди 2 месеца играха ШЛ и цял свят ги гледа, това е достатъчно, другите бг грандове кога ще са на това ниво ?

manutd_forlife
23.02.2015 17:50

Сериозно ли това, ще е твоето изказване? Казваш, че Лудогорец изкарват повече фенове от ЦСКА или Левски в Европа? Приятел, ако ЦСКА, или Левски играеха срещу Реал и Ливърпул щяха да се построят скелата около националния стадион и хората щяха да си взимат бинокли за да гледат мача. Въобще не отивай до там, защото ще излезнеш, като Кирил Домусчиев, който след няколко седмици ще обяви, че е стъпил на Слънцето... А за Лудогорец, че са по-добри това е твое мнение, последните 2 мача, които не бяха приятелски, нищо не показаха. Чакай да видим какво ще направят ЦСКА, преди да почнеш да казваш, кои са по-добрите. *wink*

slavcho.slavchev.7
23.02.2015 16:00

Затова цска и Левски трябва да вземат и най-много пари от тв правата !! Все пак именно тези два отбора правят рейтинга на телевизията !!!!

Jason_Scotland
23.02.2015 14:54

" Лудогорец е по-гледаем от ЦСКА и Левски" *joking**joking**joking* ... сладур*beer**beer**beer*
В ЕКТ може и да е верно ама не е, защото имат повече фенове а защото ЦСКА и Левски набързо преключиха участието си и много от техните фенове (а и други) гледаха мачовете на Лудогорец. Да не говорим, че феновете на Реал и Ливърпул в бг са многобройни и те също си гледаха любимците.
Нека покаже данни от гледаемостта в бг и то не срещу ЦСКА и Левски а домакински срещу отбори от средата и дъното на таблицата и да ги сравни с гледаемостта в същите мачове на ЦСКА и Левски*wink*

sensea
23.02.2015 13:42

Финта с пакетите е най голямото безобразие правено някога по ТВ то.....80 % по селата са на Булсат ....там не се предлага....само 3-4 кабелни оператора предлагат платените програми....ОК ще дам 4 лв ....но така ще орежа другите помии ,че ще плащам 10 ина лв ...и кой ще загуби ?

hoffi
23.02.2015 13:42

Домус ага твърди, че Лудогорец, бил по-гледан от Левски и ЦСКА. Баткоff пък твърди, че Левски събирали 45-50% от гледаемоста. Агенция Х, твърди че ЦСКА били най-гледания отбор. Аман бе, моето гардже най-хубавото..
А накрая к'во излиза, че трябва да доплащаме, да гледам жалко подобие на футбол ( предоставено от който и да е отбор.. ) *stop*

Chelsea86
23.02.2015 16:54

Значи когато в близко бъдеще напълните поне един стадион дори и за юбилей тогава говори, че имате най-много фенове. И когато фактите са от достоверен източник, а не от Агенция обявена, че е давала цели 7 месеца грешни данни тогава говори кой е гледан най-много. А като прибавим и факта, че мачовете на ЦСКА все в по-удобни за гледане канали от тези на Левски нещата са съвсем други. Аз не твърде, че Левски е най-гледан защото няма данни от достоверна Агенция. Но е факт, че двата отбора са най гледани и заслужават повече пари от тв правата. А колкото до "Отборът на Народа" ето и следния цитат: ЦК на БКП е объркан, след като дори Би Би Си отбелязва успеха на "Левски" с думите: "Отборът на народа победи отбора на властта.

stimulant
23.02.2015 15:06

Алф, този път съм съгласен с теб. Фактите го показаха ЦСКА е най-гледан. точка. домуса и батков само с приказките ще си останат, така както върви и венци стефанов ще ревне че неговата слабия е най-гледания отбор в БГ. уви на всички критици и говеда , ЦСКА пак е номер 1

gordon_shumway
23.02.2015 13:58

Това не е изследване на някаква си измислена агенция Х, а са официалните данни - официалната справка, на официалната агенция, назначена от телевизията, която излъчва срещите или с други думи това са факти...не бъркай фактите с глупостите, които ги плещат Домуса и Бай Ганьо. Знам че като фен на сините не ти е приятно, че отново ЦСКА е номер 1, но това е истината! Дори и в криза, дори и пред закриване, дори и с ръководство от крадци и престъпници ЦСКА си остава отбора с най-голяма фенска маса, отбора предизвикващ най-голям интерес и колкото и да не ви е приятно за пореден път се доказва с факти, че май ние сме повече от феновете на "отбора на народа" *wink* А за палячовците от Лайногорец, които ходят по гостувания с 1 каруца хора изобщо няма смисъл да се говори!

gordon_shumway
23.02.2015 13:36

Кирил Домусичев: "Лудогорец е по-гледаем от ЦСКА и Левски"

Домуса така почна да плещи глупости и да се нас*ра, че и през монитора вече мирише *joking* *joking* *joking*

manutd_forlife
23.02.2015 13:32

Въобще не ме интересува за ''професионалното'' изледване на Батков, грешните твърдения на Домусчиев, че най-много гледат отбора, който е с по 5 фена, когато гостуват. И тези твърдения на 24 часа не ме интересуват. Само ме интересува, това с пакетите да се оправи или поне, на всякъде да се предлага този пакет, защото искам да гледам отбора си !