Суонзи наказа Ман Юнайтед (видео)

18:51
Суонзи наказа Ман Юнайтед (видео)
Отборът на  Манчестър Юнайтед получи нов тежък удар по амбициите си да финишира сезона в челната четворка на английската Висша лига. Този път червените дяволи отстъпиха на  Суонзи Сити с 1:2, допускайки обрат на "Либърти Стейдиъм".
 
Гостите, начело с Луис ван Гаал, поведоха чрез Андер Ерера в 28-ата минута, но секунди по-късно южнокорейският полузащитник Сунг-Йонг Ки възстанови равенството. 
 
След почивката футболистите на Ман Юнайтед не съумяха отново да намерят правилния път към вратата на лебедите и в 78-ата минута бяха обречени на провал от френския нападател Бефатимби Гомис. 
 
Загубата коства на Манчестър Юнайтед 3-ото място в класирането, което вече се заема от Арсенал. Червените дяволи остават в топ 4 с 47 точки, но преследвачите им от Саутхямптън имат мач по-малко. Суонзи пък напредна до 8-а позиция с 40 пункта. 

Състави:

Суонзи:
Фабиански, Ноутън, Фернандес, Уилямс, Тейлър, Ки, Корк, Сигурдсон, Шлеви, Раутлидж, Гомис

Ман Юнайтед: Де Хеа, МакНиър, Джоунс, Рохо, Шоу, Ерера, Блинд, Фелайни, Ди Мария, Рууни, Ван Перси

Суонзи - Ман Юнайтед 2:1
0:1 - Ерера, 28'
1:1 - Ки, 30'
2:1 - Гомис, 73'


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

hoffi
22.02.2015 13:21

Мойс бе посочен от САФ за свой наследник, причината ( според мен ) е, че Мойс е човек, който можеше да води Юнайтед дълги години! Идеята за Мойс бе да продължи това, което правеше САФ - с малко покупки ( но точни ) с налагане на момчета от школата, да гради отбор, отбор за дълги години! А това според мен е правилният метод - меко казано ненавиждам тази грандомания - да се харчат огромни суми за голям брой играчи.. но кой ли ме пита мен.
Друга разлика между двамата - При Мойс, когато Юнайтед губеше, треньора рискуваше! Вадеше защитник за нападател. Опитваше да промени събитията на терена.. А Ван Гаал имам чувството, че и да губи 0-3, ще държи на формацията си, на играчите си. Даже се учудих, как вчера смени Мак Неър, след това бездарно първо полувреме.. По време на мача с Уест Хям, тази смяна в последните секунди Смоулинг за Фалкао беше просто олицетворение на некомпетентността на треньора.. Ван Гаал не е за Висшата Лига!
И най-важното - спрях да изпитвам удоволствие от това да гледам любимият си отбор! Гледам ги с нежелание, с мъка. Цяло мъчение си е да изтраеш 90 минути, ходене по мъките, прехвърляне на топката от едното крило до другото, без никаква идея, как да стигнат до вратата. Превърнахме се в "български" отбор, който разчита на 50-60 метрови пасове да стигне до противниковата врата..

caramell
22.02.2015 09:39

Аз си зная , че тия като гости не стават за нищо и вчера пак си играя.. няма такива некадърници човек.. неискам да обиждам нито един фен на този отбор , защото цял живот съм им се възхищавал на успехите им , но просто това не е отбор. Ван Гаал или е Ван Гог ли е точ пич цял сезон състава неможе да си нареди , а и отделно на това отбора му играе без идея всеки мач.. ако Рууни не измисли нещо , просто не виждам от къде ще дойдат опасностите пред противниковия отбор.

Искал да дава сега 150млн. лятото за трансфери - хаха той ако и тях даде ще мине сигурно и Сър Алекс по харчене , а човека беше там 26години!

LiverpoolNiki
22.02.2015 11:29

Тотнъм са ми съмнителни.......по-добре един Х на Марсилия и 2-ка на Рома.

caramell
22.02.2015 10:46

Вчера добри издънки имаше.. е Челси и Барса изобщо и не съм си мислел да ги слагам.. то коефициента беше за резил , че дори и за ХК. Днеска пробвай : Тотнъм 1 Аякс 2 Бешикташ 2 Лион 1 или 1ХК - Лаказет ще играе и в краен случей може да сложиш Евертън или Рома , още се колебая за последните два.

gL_Manekena
22.02.2015 10:14

И мене ме дъни Юнайтед, хем бях на кантар.... Ама аре тука иди дойди! Нз кво да кажа за Челси и Барса щото и те ми издъниха фиша вчера..... *nerd*

Vetrigo177
22.02.2015 09:27

Основния проблем..Като неутрален фен смятам,че е Гаал.Имаме какви ли не играчи с какви ли не способности,ама с тези плахи схеми не можем да играем както едно време беше.В този мач се показа каква е мотивцията,която треньора внася в отбора.Добре губим с един гол,е трябва да нападаме на живот и смърт,дори отбор от втората девизия би натискал повече,когато изостава в отбора.А при Фърги това беше основното звено на отбора...Бих се радвал в края на сезона Гаал да бъде освнободен и някой британец да застане на негово място...

MeToDueB
22.02.2015 08:47

Ван Гал е основния виновник. Не си спомням под негово ръководство отборът да е доминирал, да е правил положение след положение, да е показвал класа, че дори и срещу онзи четвъртодивизонен отбор, който струваше 0 паунда, а Ман Ю над 300 млн, дори и срещу тях нямаше надиграване, нямаше показване на класа, контролиране на мача, до сега не се получава и никога няма да се получи при Ван Гал. Не залага на защитата, не може с 3 - ма защитници да играеш в Англия, там се играе толкова бързо, играе се по крилата, а и с бързината на играчите във Висшата лига, лесна е смяната на посоките, разбиването на центъра, няма насищане на играчи никъде, това не е никаква тактика. На Рууни мястото не му е в центъра на терена, а отзад трябва да са поне 4-ма играчи. Като цяло е слабо качеството на защитниците на Юнайтед, трябват нови попълнение, също и в центъра има какво да се желае, точно това са неврологичните зони при тъпите тактики на Ван Гал, но дори и да се вземат подходящите играчи, Ван Гал е пътник. При Мойс отборът играеше по-добре баси....

Kerimm_11
21.02.2015 22:11

Офф пак ли загуба к'во праи тоя Ван Гаал притежаваме най-скъпите футболисти в света. Изхарчи толкова много пари за нови футболисти , най-добрите футболисти във Висшата лига са тези на Юнайтед и пак хубят вече незнам дали Ван Гаал ли е виновен или футболистите.

skyblue_moon
21.02.2015 21:35

Браво на лебедите,колко пъти супордисаха дяволите.........

kibo1992
21.02.2015 20:34

Шелви отново показа , че е бивш играт на Ливърпул , отново вкара решаващия гол на пряк конкурент за топ 4!!

Vetrigo177
21.02.2015 23:27

Малеее,този продължава да говори за Пулл,в която и тема да е ..*lol**lol**lol*

gegata5
21.02.2015 20:42

Демба Ба също вкара някои решаващи голове

MU121
21.02.2015 19:27

Направо са отписани след тоя мач.Сега почват трудните мачове, кого ще бием от конкурентите?

ryangiggs1000
21.02.2015 19:20

Трагедия.Наистина започвам да се чудя,какво щеше да стане ако тактически подготвен,но слаб като мотиватор треньор,като Мойс имаше шанса да му изсипят 200 милиона в джоба.Ван Гаал НИ УБИВА с 3-5-2,цял сезон.Очевидно няма да се промени-моля следващия да заповяда.

Vetrigo177
21.02.2015 19:20

Нападението се скапа именно заради него,не е цялата вина в нападателите,в един мач трябва да имат повече от 2-3 положения,а ние като играем бездейно и дефанзивно,очакваме нападатеите да изкарат мача?*silent*

Salient
21.02.2015 19:19

Точно е в такива моменти колко ми липсва Рууд... Тоя човек е бог и ни издрапа няколко сезона. Сега няма нападател от неговата класа и постоянство в отбора и резултатът е налице. Ван Перси е на приливи и отливи, ама повече на отливи и така вече 2 сезона. За Фалкао няма нужда от коментар, от Рууни не знам какво да очаквам. И така стигаме до Уилсън, ама той пичът тепърва почва да се развива..

Simosley
21.02.2015 19:19

Звучи малко тъпо,но се радвам,че ПЕРСИ се контузи.Да си почине малко,че се е изморил

valeri777
21.02.2015 19:13

Много рядко избухвам,но ми писна от този скапан хокиен тряньор ,да си взима скапаната си тетрадка със скапаният си екип и да изчезва във посока Катар. Няма да стане от стола да надъха малко и без това безидейни футболисти . Оставка, и да те сложим във черната графа господин ВанГалл .

Salient
21.02.2015 19:25

И след оставка кво правим? Банкет? Аре по-сериозно... Ван Гаал ще остане поне докато не загубим шансове за четворката и на теория. Сиреч, колкото Мойс...

Salient
21.02.2015 19:11

Нападението, дето уж ни е най-доброто звено в отбора, всъщност е най-посредствено представящото се. Трябват нови нападатели и това е. Ама не такива, които ще чукнат трийсетака няколко месеца след като ги купим, а млади и перспективни. По-добре да гледам Уилсън, поне ще се учи и трупа опит, макар и донякъде да се окаже за сметка на отбора. 17 удара и 3 точни... Като изключим това, не играхме някакво безобразно...

wengerout
21.02.2015 19:06

Не искам да се заяждам с феновете на Юнайтед и да споря за глупости.Само ще кажа,че този сезон според мен сте доста по-зле от миналия.И нещото,което ви спасява до момента е,че и Арсенал,и Пул са по-зле от предни години.Не знам какво ще го правите тоя Ван Гаал.Всички плакахте от Мойс,но според мен той се справяше доста по-добре.Не се заменя личност кат САФ за толкова кратко време и беше нормално да има сътресения в началото.Играта обаче изглеждаше някак по-подредена и балансирана.

Amateur2014
21.02.2015 19:26

Идеята ми беше, че ако играем толкова безумно, то нямаме място в ШЛ! Разбира се, другият сезон може да е коренно различен и да сме сила. Ще се види. Но търпението ми към Ван Гаал е изчерпани на 90%. Още малко ми трябва...

wengerout
21.02.2015 19:21

Много е рано да се отписва Юнайтед от борбата за топ 4.Според мен всичко може да се промени дори в последния кръг.Отборите са на много малка разлика един от друг, за да се правят сметки.Днес Арсенал биха,а Юнайтед паднаха и въпреки това още не мога да кажа,че със сигурност ще сме в топ 4.Тотнъм и Пул също очаквам да се замесят скоро в борбата,така че предстоят доста,доста напрегнати минути за мен и теб като фенове на отбори,борещи се за 4ката.*beer*

Amateur2014
21.02.2015 19:12

Не, приятелю! Не "всички"!!!!!!! Имаше няколко трезво мислещи хора, които искахме да се даде шанс на Мойс и този сезон! Но не!!!!!! Масовката искаше доказан треньор, печелил титли. Говорих го миналоят сезон, че отборът е в преход и който и да ни е треньор, все зле ще сме, но тук някои хора ми подскачаха. Както и да е. Дано следващият сезон е по-добре. След този мач вече си мисля, че по-скоро ще участваме в Шл догодина, ама друг път! Започвам да се съмнявам и за ЛЕ и твърдо вървим към мястото, на което бяхме миналият сезон!

MU121
21.02.2015 19:02

Само с философия не става трябва и акъл.

Amateur2014
21.02.2015 18:58

Поредният мач, носещ марката Ван Гаал! Доживях за първи път в живота си да видя схема 2-8-2 в моят отбор (а може би като цяло във футбола). Ван Гаал продължава да изумява с простотиите си и да оставя този куц кон Ван Перси в нападение при положение, че ИЗОБЩО не играе добре! Само се пречка, само някакви улави шутове прави - УЖАСНО! И вместо да го изкара него за Мата - той изкара ДИ МАРИЯ! Нямам думи, наистина! Търпелив човек съм, всичко точно, но Ван Гаал определено започва да ми лази по нервите и още 1-2 мача такива и този човек трябва да бъде разкаран от Юнайтед!

Amateur2014
22.02.2015 18:28

Знаеш ли, винаги съм бил на мнение, че добро класиране (или титла) се печели с добри резултати срещу "малките" отбори, а не в мачовете срещу топ отборите. Поне към момента, предпочитам да паднем от всички топ-отбори, но да си вземем другите, а не да вземем (евентуално) мачовете срещу Сити, Челси и Пуул и в другите да показваме играта, която показваме в последните 5-6 мача. Но, за едно съм съгласен с теб. Остава да чакаме и да видим. *smile*

Tearstained
22.02.2015 17:03

Ами... нищо не се знае. Този отбор може да изненада всички точно в дербитата с големи отбори *smile* Мотивацията там е много голяма и... какво пък, защо да не се поздравим с добри резултати. *smile* Остава да изчакаме и да видим...

Amateur2014
22.02.2015 14:49

Аз да искам да го махаме още сега? В никакъв случай. Хайде, вчера бях малко по-афектиран, но махане на треньор по срдата на сезона ще е голяма грешка. Именно - оставме го, за добро или лошо, до края на сезона и се тегли чертата. Както и каза - идват тепърва важни мачове. Но не съм много голям оптимист за тях. Нито срещу Тотнъм, нито срещу Пуул, нито срещу Челси, нито срещу Сити.

Tearstained
22.02.2015 14:06

Тогава изчакай края на сезона и тогава съди работата на треньора. Ако не се класираме в топ 4 - разпнете го на кръст. Но най-важните мачове тепърва предстоят... и да не забравяме - всичките ни конкуренти за челни позиции имат мачове в Европа, а там се хвърлят много сили. Ще видим кой ще е най-свеж накрая и на добри позиции в класирането...

Amateur2014
22.02.2015 12:23

Не, приятел. Не сравнявам Лига 1 и с ВЛ. И ти отново ми говориш за трофеи, трофеи, трофеи кога печелили въпросните отбори, а аз ти говоря за класирането им в топ 4. И какви пари са наливани в Челси преди Абрама бре? Парите започнаха да се наливат именно след Абрамович. То и сега 150млн. паунда са много, ама тогава Челси ги направи две поредни години като на сезон взимаха не по 6 играча (както ние това лято), а 15. След 1-2 сезона, продадени толкова, взети още 11. И въпреки всичко - твърдо в топ 4, та дори и титлата спечелиха. Значи, разбери - говоря за класиране/оставане в топ 4. И като казах, че не сравнявам Лига 1 и ВЛ е така, понеже ти говоря за ВЪЗХОДА на въпросните отбори. Макар много нови играчи, макар новите треньори, пак са добре. Колкото до времената на Юнайтед преди и сега. Да, преди всичките ни от школата са се налагли постепенно. Общо взето не пишеш неща, за които не съм съгласен. Заради това и на САФ му дадоха време (феновете по едно време са били на кантар, но както и да е). Понеже не са му двали купищата пари (за онова време) да купува играчи и всичко е градено постепенно. Същото си помислих, че ще направят и с Мойс. Взе се млад и перспективен треньор, не му дадоха почти никакви пари за трансфери, пробва се да налага момчета от школата, да изгради наново състава и това да е с дългосрочна перспектива. Е да, ама май очакваха с малко пари, застарял състав, да направи революция за по-малко от един сезон. А да не говорим, че играта ни тогава беше дори и по-добра, ти зае*и... Дори играхме по-добре миналият сезон, остави точките спечели. Но не мислиш ли, че когато счупиш трансферни рекорди (и то в пъти) за даден отбор, когато събереш най-скъпият състав във ВЛ и когато гониш рекорда (на Челси) за най-много хвърлени пари за един трансферен прозорец, то собствениците, а и феновете, трябва да очакваме БЪРЗИ резултати? Не очакваш ли ти, като дългогодишен фен на Юнайтед, ПОНЕ да сме бетон в топ 4 след ТЕЗИ хвърлени пари? И аз съм като теб дългогодишен фен и да си призная честно - очаквам го! Поне топ 4 го очаквам. След тези пари - да! С тези играчи - да! Добре, доста нови играчи, всичко точно, трябва време за обиграването им и заради това не очаквам и титла. Дори в началото на сезона го казах - очаквам да сме на място номер Четири (не съм алчен и четвъртото място ме устройва)! Всички нагоре е бонус, както и спечелването на ФА е вече екстра над екстрата! И според мен, всеки би следвало (потретвам - след направените инвестиции) да очаква това и ако не стане - Ван Гаал след края на сезона би следвало да си събере дисагите.

Tearstained
22.02.2015 00:38

Говориш за Мойс все едно знаеш какво е ставало във "кухнята" на отбора и какви са причините да не се вземат тези или онези играчи! Всичко, което говориш са някакви предположение и най-вече втълпявания от този или онзи. Говориш и за началото на ерата на Фъргюсън... но малко на изуст. Тогава също имаше големи имена (за времето си) в отбора, макар и да не струваха толкова безумни пари, като сега. И момчетата от школата се налагаха постепенно. Можеш да отвориш статистики от онези години в началото на 90-те и да видиш колко мачове са имали в началото Гигс, Скоулс, Бекъм, братята Невил, Бът... И тогава всичко ставаше постепенно и отново със покупки на звезди и опитни играчи. Но, разбира се, това или се забравя или просто повечето са си играли на криеница под масата тогава... Много знаеш ти кой на кого и какво е казал! Без доказателства - думите ти не значат нищо! Относно изброените от теб отбори, които станаха нещо, благодарение на парите... никой от тях не постигна успехи веднага. В Челси се градеше отбор от няколко години и се наливаха пари... и тогава чак дойде Абрамович. На Сити им трябваха 4 години за да станат шампиони - и то благодарение на наши грешки. А колкото до ПСЖ и Монако.... да сравняваш английското с френското първенство, си е меко казано смешно... Това, че си хвърлил луди пари за селекция, не е гаранция за успехи. Доказаха го през годините и Реал, и Барса, и Байерн... и много други отбори. Парите помагат за успеха, но само ако ги вложиш мъдро и умееш да чакаш. Юнайтед пръскаха безразборно (почти) и леко паникьосано - и това се отразява. Това че си взел играч от световна класа, не означава, че ще придаде класа на отбора ти - може да стане точно обратното. Може да не му пасне стила на игра, позициите на които играе, дължината терена, отношението на феновете, времето в страната, гадните манджи.... има хиляди предпоставки. За това едни играчи са звезди в едни отбори, а в други са разочарование. Тъпо е да излизате с едни и същи доводи и да ревете като ученички след първи мензис... ама с такива играчи, ама как може, ама докога... Замислете се малко как стават нещата и имайте собствено мнение - не това на медиите...

Amateur2014
21.02.2015 20:56

Чакай малко. Аз не очаквам да ставаме шампиони догодина. Недей да си го мислиш това. Че сле 1-2 години ще имаме трофей, това ми е ясно и за това нещо се има търпение. Но ПОНЕ в топ 4 трябва. НеМоля ти се, но с такива играчи да играем като кварталното отборче не може и не става. Разбираш ли кое е най-лошото? Хайде, заеби ги точките и класирането. Играта ни е трагедия бе, човек. Един и същи мач, едно и също. Имаме 64% процента владеене на топката. Имаме 18 удара към вратата и от тях едва три в очертанята на вратата. Освен гола, нямаме нито един нормален удар към вратата. Дори не и близък до вратата. Играчите ситнят едни крачки, едни пасчета, от които огромна част са назад... Това нормално ли е според теб? Така ли трябва да играе отбор, който притежава Перси, Ди Мария, Рууни, Мата, Ерера, Фалкао? Какво от тази игра изобщо ти вдъхва надежда? Бърнли да ни пукат от бой в два мача, Суонзи да ни дублират, сега ще ги видим и Съндърланд. Така ли трябва да играе отборът с най-скъпият състав във ВЛ? Най-малкото, при наличието на тези играчи, колкото и да са необиграни, поне трябва да са в топ 4. Челси преди 10 години изградиха отбор от нулата и веднага в топ 4. Сити и те. ПСЖ и те. Монако се завърнаха от долна дивизия във Франция, хвърлиха якото пари и хайде в ШЛ и те още в дебютният си сезон в Лига 1. Малага като ги купи оня милиардер и те се класираха в ШЛ. А ние хвърлихме 150млн. и няма да можем да се класираме поне на 4-тото място? Съжалявам, но не мога да се съглася с това твое виждане. Знам, че ти приемаш на чиста монета всичко и "треньорът си знае работата" и "кои сме ние, че да се правим на разбирачи", но аз лично изобщо не съм съгласен. Казваш за времето на САФ и 5-6-те години, но тогава не сме били с най-скъпият състав и не сме хвърлили рекордни суми за Англия за играчи. Не сме имали и половин отбор опитни и шампионски играчи, които са точно в най-добрите си години за футбол. САФ изгради отборът ни от НУЛАТА! С момчета от школата и чат-пат точна покупка. Ако така го правеше Ван Гаал - да, трябва време. Но уви - не е така. Мойс тръгна така - не ми дадоха почти никакви пари, дадоха му и един остарял състав и му казаха: Дръж ни на висота. Виж, на ТОЗИ човек, с ОНЕЗИ пари му трябваха 2-3, че и повече години. Но при 150млн., все класни играчи и да не си в топ 4 твърдо е повече от абсурд.

TheMasterMind
21.02.2015 20:26

" Челси са първи и на път да се класират за 1/4 финал в ШЛ" Как го реши специалисте ?

Tearstained
21.02.2015 20:08

Разбирам разочарованието на всички - аз също съм разочарован. Фен съм на този отбор от 93-а. Но няма как всичко да стане от раз. Не знам защо не можете да го разберете. Топ отбор се изгражда с години... Фъргюсън градеше Юнайтед 5 или 6 години преди да станем доминанти. И той имаше много врагове и много лайна са се ляли отгоре му. Но той си имаше философия и я следваше въпреки всичко. Ван Гаал е същия инат и силна личност като него. Ще видите подобрение на играта - но няма да е нито този сезон, нито може би следващия. Всичко ще става лека полека. Трябва още много части да се наредят от пъзела. След изминаването на 2/3 от сезона и след видяното до тук... виждам няколко играчи, които може би нямат място тук. Първите са Ди Мария и Фалкао. Притежават голяма класа безспорно - но Висшата лига не е за тях. Освен класа, им трябват мускули и издръжливост... а досега не виждам промяна във физическото им състояние. Ван Перси също не е топ-играчът от преди 2 години... и няма да става по-добър, а ще върви надолу оттук нататък. Лятото ще има отново много промени... но те са наложителни в търсенето на баланс и класа на отбора.

Amateur2014
21.02.2015 19:48

Уф де. Имах предвид, 2-6-2 *smile* Кой да пусне вместо Перси? Има на скамейката Фалкао, както и супер надъханият Уилсън. Малко ли са му? Може би му трябват още 100млн. за 3 нападателя, та да му диктуват какво става на терена докато пише в тефтера? Като вижда, че Ван Перси няма ден, да го маха. Ако трябва да промени схемата на 4-2-3-1. Но Перси просто нямаше ден, това е! Имаше тамън двама да ги пробва. Както му се казва, по-зле нямаше да стане. Пуул се дънили, Арсенал се дънили. Дънят се, да. И ние в най-добрите си години сме се дънили. Но те поне показват игра. Арсенал играят и в ШЛ, Челси са първи и на път да се класират за 1/4 финал в ШЛ, а Сити вече водят 2:0, гонят Челси цял сезон и играят и в ШЛ! И не - играчите са добре, приятел. Ди Мария си е добре, Шоу си е добре, Блинд, Фелайни и пр. Но като играеш всеки мач с човек по-малко няма как да побеждаваш. А пък играчите като не си знаят местата и търчат безцелно из терена, тогава няма как да не се вини треньора. Когато играчите се пробват да влязат с топката във вратата, вместо да шутират към вратата или да направят центриране - това пак е интрукция на треньора. Да, дава се шанс на Ван Гаал, разбира се. Давам му го - въпреки изцепките. Разбирам какво имаш предвид. Но уж беше докаран с цел да подобри играта на отбора, но не се вижда подобрение, а влошаване. Това е лошото. Но вече ми лази по нервите определено!

Tearstained
21.02.2015 19:29

Само не мога да разбера от къде я измисли тая схема 2-8-2 *lol* Не съм разбрал да се играе вече с 13 човека *lol* И кой да пусне на мястото на Ван Перси - Фалкао ли? Дето не може да спре една топка и защитниците и халфовете го разнасят като перце из терена - него ли да пусне? Ди Мария е същия - при най-лекия контакт, хвърчи. Има бързина, но за Испанското първенство - там ги минава като самолет. Тука се вижда, че минава само английските баби, не и футболистите *smile*)) Аз не мога да разбера вече кво искате от Ван Гаал? Да владее черни магии ли, кво? Вдигнете си капаците от очите и погледнете малко как играят всички отбори извън топ 6 - уникално грамотни във тактическо отношение и много добре подготвени физически. Не можеш само с класа да ги биеш вече - не стига *smile* Всички топ отбори изпитват големи трудности - не сме само ние. Вижте Челси, вижте Сити... Ливърпул, Арсенал - всички те се дънят със "слабаците". Не е вината във треньора. Няма как да играем със същата лекота като преди с наличните футболисти. Много от тях нямат място не само в отбора, ами и в Англия. Ще трябват още година или две за да има отбора облик и същата сила като преди. Но това при условие, че не сменяме треньори всяка година *smile* Колкото повече сменяме, толкова повече ще се удължава времето за изграждане на отбор.

babavuna
21.02.2015 18:52

[@link https://www.youtube.com/watch?v=3SBt55F-T2o]

Гледайте от 2:20 до края на клипа, реакцията на жената ясно показва мнението на хората в цяла Англия за Ван Гаал. Аз като гледах първия се пръснах от смях *joking*

ApricotGarden
21.02.2015 18:39

Още е рано да се каже, но опитахме от собственото си лекарство- бяхме по-добрия отбор и получихме гол.

babavuna
21.02.2015 18:33

По принцип, сега би трябвало да вкара Фалкао, но да видим какво ще измисли.

babavuna
21.02.2015 18:31

Просто не мога да повярвам, колко неефективни са всичките ни нападатели*scared*

ManU_FaN
21.02.2015 18:31

Тея пак ще ни бият ... резил
и Ван Гал пак с най-несмислената смяна да смени Шоу, който играеше супер ...

topcho87
21.02.2015 17:57

Защо ерера играе крило? На каква позиция играеше ди Мария в Реа? Фелайни не трябва ли да не е атакуващ полузащитник, а да бъде изтеглен по назад да помага на защитата

Amateur2014
21.02.2015 18:14

Нито Ерера, нито Ди Мария са типични крила в тази схема. Изнесени са към вътрешността на терена.

Amateur2014
21.02.2015 17:51

Не играем зле. Има малко повечко преса, малко по-сигурно владеене на топката. Ван Гаал много добре остави Фалкао на скамейката, но след този мач трябва и Ван Перси да се присъедини към него. Уилсън ще донесе хем скорост, хем борбеност, а и умения има. След този мач, също така, се показва, че Ерера трябва да стартира като титуляр. Дано да го е разбрал това най-накрая. Да видим кога ще разбере, че и Мата трябва да играе на мястото на Фелайни.

Vetrigo177
21.02.2015 17:45

Добре сме,според мен никаква рутация за сега не ни трябва,даже смятам,че през второто ще напънем още повече *smile*

bobskia1
21.02.2015 17:42

Вече съм сигурен,че това е схемата с която трябва да играят.Трябва само да се ротират изпълнителите.

Vetrigo177
21.02.2015 17:29

[@link http://yumsports.com/streams/hd2.php] на мен не ми забива

babavuna
21.02.2015 17:39

Мерси за линка, наистина е доста добър *smile* Това е първият мач в който играта ми харесва, въпреки гола, който допуснахме*beer*

luis_nani17
21.02.2015 17:29

ОО супер гола е записан на Ерера а не автогол :д

sage333
21.02.2015 17:29

Ерера трябва да бъде пускан титуляр всеки мач. Има просто кинжален удар

extol
21.02.2015 17:02

[@link http://livetv.sx/eventinfo/282417_swansea_manchester_utd/#webplayer_alieztv]|32787|282417|274614|1|1|ru

Малко е на полски, но се гледа добре. *smile*

extol
21.02.2015 17:01

Ъ... е тея сериозни ли са, бе.... :/ Да им пикая на финансовата политика, ще ме гепнат за дедовия.
Пускам стрийм!

KunAgu16
21.02.2015 16:53

4 лв само за 1 канал ?
[@link http://www.blizoo.bg/diema_extra_pack.html]

angel.borislavov
21.02.2015 16:50

Най радващото е ,че Фалкао не е сред титулярите *beer**beer*

Amateur2014
21.02.2015 16:25

Позитивно съм настроен към този мач понеже сме в класически диамант. Рууни си е на мястото, Ди Мария и Ерера крила, Блинд дефанзивен, Фелайни атакуващ. Предполагам, че по някое време ще го смени с Мата, но в този мач малко повечко ръст в предни позиции няма да е излишен. Защитата също много ми харесва с малката вметка, че предпочитах да е Смолинг вместо Джоунс. Каквото и да е - харесва ми и схемата на игра, и разпределението на играчите, и титулярните играчи. Според мен лесна победа ще вземем и то с доста голове.